A.s. papa's en mama's:
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
8 december 2003: Irule25 (papa)
14 december 2003: Lewis.de.boxer
12 januari 2003: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
7 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
14 mei 2004 : Noukie
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 10-09-2003 09:54]
quote:
Op maandag 8 september 2003 21:18 schreef SixCat het volgende:
Morgen meer foto's en meer verhalen. Ik ben bek-af na deze geweldige dag! Wat een belevenis......schitterend.Hartelijk dank voor jullie lieve reacties!
Kim krap een uurtje op deze aardkloot.....
quote:(ik ook, mijn vriend en ik hebben allebei een nogal groot hoofd...)
Op maandag 8 september 2003 21:29 schreef Joene het volgende:
ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jou produkt toot
We hadden ook nog een nieuwe baby-in-de-maak, ergens rond april? Wie wasda nu ook alweer?
quote:die paarse vingertjes he, nog niet bijgekleurd....echt dat je denkt: ik moet dat eeeven warm gaan wrijven!
Op maandag 8 september 2003 21:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Wow, een foto van Kim
Weet je wat ik nou zoooo schattig vind? Die kleine vingertjes die er nog zo rimpelig-net-uit-de-baarmoeder uitzien (alsof ze net in bad is geweest zeg maar). Heerlijk, pasgeborenen...
Ik belde net Belana, haar man nam op en ik zal het even proberen te imiteren: Jaaaaaaa?!?!?! *en dan verschrikt ademloos klinkend*
Ik wou gewoon even kletsen had niks te melden over een beginnende bevalling ofzo.
Al die stress bij de mensen om ons heen is weleens lachwekkend, ik kan potdorie niemand meer gewoon bellen.
quote:Komt omdat je ons nummer niet hebt
Op maandag 8 september 2003 21:42 schreef Lois het volgende:
lachwekkend, ik kan potdorie niemand meer gewoon bellen.
ennuh, Kim... wauwie, wat een pientere oogjes
Kim... ....wat is ze mooi!
Ow, nu lees ik je berichtje Quinny. Zo'n band heb ik, maar ik vind dat niet prettig zitten om mijn onderbuik, dat drukt er zo op.
Maar ik krijg dus straks de banden van Lois, als ze nog gaat bevallen voor mij natuurlijk...
Lois, je maakt het spannend! Misschien morgen wel... oei oei!
Mijn vriendin was de 27e of de 29e uitgerekend, maar nog steeds niets.. of ze is me vergeten te bellen
Ik durf haar niet te bellen, zal je net zien, is ze bezig
Nou maar hopen dat het snel gebeurd, zolang wachten is ook niets
Ik heb duidelijk weer even behoefte aan bevestiging enzo.. en dan niet alleen het feit dat mijn buik duidt op een 'reuzen-baby'
En Kim is kjoehoet!!
quote:heb nu twee keer heel vage plupjes gevoeld.. en waarschijnlijk is 't gehoor ook nog niet helemaal ontwikkeld (de diverse info-bronnen spreken elkaar tegen hierover)
Op maandag 8 september 2003 22:29 schreef Rewimo het volgende:
Heb je het al geprobeerd met een speeldoosje op je buik? Bij Christan was dat gegarandeerd goed voor 10 minuten gymnastiek
Ik vind 't gewoon zo'n lange tijd nu.. tijd met 'niks'
dit klinkt best sjaggo, dat ben ik helemaal niet.. Mag ik 't afschuiven op hormonen?
quote:Zo'n buikband heb ik ook, het scheelt echt een heel stuk. Van mijn cesartherapeut mag ik het trouwens niet te veel gebruiken, dus ik gebruik het nu alleen als ik echt veel last heb van mijn bekken of van mijn rug.
Op maandag 8 september 2003 21:57 schreef Quinny het volgende:
Ik heb mijn buikband bij de prenatal gekocht, maar ze hebben ze ook bij de livera. Het is zo'n band wat je met klitteband moet vastmaken en kost ongeveer 35 euro als ik me goed herrinner.
Verder wil ik alle nieuwe papa's en mama's feliciteren met hun kleine wonder. Ben zelf eind september uitgerekend en kan niet wachten om ons eigen wondertje vast te houden.
Ik vergeet bijna Kim te verwelkomen, dus: Welkom op deze wereld .
Niks te melden dus hier.
quote:Wil je dat nooit meer doen
Op dinsdag 9 september 2003 08:04 schreef Lois het volgende:
Goedemorgen![]()
Niks te melden dus hier.
Ik hoop dat de baby zich vandaag zal laten zien
quote:Nah! Dat bevallen op 9-9 om 9 uur 's morgens in deel 9 van deze reeks kunnen we dus gevoegelijk met zijn allen op die lekkere buik van je schrijven hè?
Op dinsdag 9 september 2003 08:04 schreef Lois het volgende:
Goedemorgen![]()
Niks te melden dus hier.
SCHIET NOU OHOOOOOOOOOOOP!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |