Ik ben er, weinig keuze lijkt me, dat wordt weer feest.
quote:40...das hetzelfde als heel WOA, en dat was incl Thyrfing, Vader, Slayer en de hele reut
Op maandag 8 september 2003 16:38 schreef metalbazzz het volgende:
40 eurootjes voor een showtje van Metallica op die dag in Arnhem. Aanstaande zaterdag voorverkoop
http://www.gelredome.nl/Ik ben er, weinig keuze lijkt me, dat wordt weer feest.
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:38 schreef metalbazzz het volgende:
Ik ben er, weinig keuze lijkt me, dat wordt weer feest.
Waarom nou weer in die klote bak??
quote:Mja is voor mij ook een klein minpuntje.
Op maandag 8 september 2003 16:47 schreef HeatWave het volgende:
Gelredome.
Waarom nou weer in die klote bak??
Maar ik de wel dat ik ga trouwens.
quote:Ik de niet
Op maandag 8 september 2003 16:48 schreef Grayburn het volgende:Maar ik de wel dat ik ga trouwens.
Maar het is wel Metallica natuurlijk....
quote:Ik de(nk) laat het eens staan, misschien wordt er niet over gezeurt. Achja..
Op maandag 8 september 2003 16:50 schreef thecrook het volgende:[..]
Ik de niet
quote:Hoezo klotebak?
Op maandag 8 september 2003 16:47 schreef HeatWave het volgende:Waarom nou weer in die klote bak??
Ik heb afgelopen april daar Paul McCartney gezien en had weinig te klagen over de akoestiek e.d.!
quote:buitenland
Op maandag 8 september 2003 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik twijfel nog, geluid EN organisatie is daar gewoon klote, verder is het ook weer zo'n pokkenend weg naar het buitenland....Maar het is wel Metallica natuurlijk....
Ik ga er ook vrij zeker heen. En dan ga ik wel zitplaatsen kopen.
Vorig jaar bij Rammstein geweest daar en je ziet alleen wat als je achteraan staat.
'k ben al bij rock am ring geweest voor het sfeertje op de grond, nu ga ik het eens goed bekijken.
Ik denk dat het voorprogramma Linkin Park bevat en nog een band erbij
quote:Alles buiten Amsterdam is buitenland
Op maandag 8 september 2003 16:58 schreef Fixxxer het volgende:[..]
buitenland
of is dat sarcastisch
Ik ga er ook vrij zeker heen. En dan ga ik wel zitplaatsen kopen.
Vorig jaar bij Rammstein geweest daar en je ziet alleen wat als je achteraan staat.
'k ben al bij rock am ring geweest voor het sfeertje op de grond, nu ga ik het eens goed bekijken.
Maar ik weet ook nog niet of ik al de ongemakken er wel voor overheb, ik heb ze ook al gezien dit jaar...
Ik slaap er nog een nachtje over...
quote:Wow stoerrr!
Op maandag 8 september 2003 17:01 schreef HeatWave het volgende:[..]
Alles buiten Amsterdam is buitenland
.
Maar ik weet ook nog niet of ik al de ongemakken er wel voor overheb, ik heb ze ook al gezien dit jaar...
Ik slaap er nog een nachtje over...
quote:Wow stoerrr!
Op maandag 8 september 2003 17:08 schreef OphiOn het volgende:[..]
Wow stoerrr!
Maar goed 40 euro voor Selloutica .. dat is dus 40 pleuro te veel.
quote:2 smilies en NOG janken....
Op maandag 8 september 2003 17:08 schreef OphiOn het volgende:[..]
Wow stoerrr!
Maar goed 40 euro voor Selloutica .. dat is dus 40 pleuro te veel.
Maar die band van jou ken ik niet, Metallica daarintegen geeft nog steeds een strakke show weg met erg goeie muziek. Das dus ook niet de reden waarom ik er evt niet heen zou gaan. Het is ver, de organisatie is klote, bij U2 moest in 1,5 uur in de rij staan voor ik binnen was. Het geluid was toen ook klote.
quote:Ja St. Anger is echt een fucking meesterwerk.
Op maandag 8 september 2003 17:10 schreef HeatWave het volgende:[..]
2 smilies en NOG janken....
!
Maar die band van jou ken ik niet, Metallica daarintegen geeft nog steeds een strakke show weg met erg goeie muziek. Das dus ook niet de reden waarom ik er evt niet heen zou gaan. Het is ver, de organisatie is klote, bij U2 moest in 1,5 uur in de rij staan voor ik binnen was. Het geluid was toen ook klote.
quote:Ik had al een reply klaar staan maar wist me in te houden
Op maandag 8 september 2003 17:21 schreef Seborik het volgende:
Ophion ga ergens anders klieren. We weten nu onderhand je mening wel over Metallica en die hoef je niet in elk topic te komen verkondigen. Dit topic is voor de mensen die wel naar het concert gaan.
Nou ja, ik zie wel of er mensen heen gaan die ik ken, en dan zal ik er nog eens over nadenken.
quote:Leuke avatar
Op maandag 8 september 2003 17:23 schreef frantic het volgende:
Ik wil er ook heen!Nou nog een idioot vinden die mee wil! :S
quote:\
Op maandag 8 september 2003 17:33 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
Leuke avatar
Heerlijk zo'n beer neucken!
quote:Super Troopers?
Op maandag 8 september 2003 17:34 schreef frantic het volgende:[..]
\
Heerlijk zo'n beer neucken!
quote:Zou je je nog bedenken geef dan een gil, kunnen we samen oprijden ofzo
Op maandag 8 september 2003 17:37 schreef R2cksson het volgende:
Ik vind de huidige set die ze neerzetten niet echt geweldig (als ik hem vergelijk met de oude set). Ik denk niet dat ik nog 40 euro over heb voor Metallica, ze waren beter zal ik maar zeggen...
quote:Ik zal er nog eens over nadenken, ik heb nog tot zaterdag he. Maar het feit is dat ik ze al 2 keer heb gezien en hun huidige set bevalt me niet zo goed als de set die ze ervoor speelden. Don't get me wrong, ze speelden geweldig, maar toch verwachtte ik veel meer van ze dan dat ik voor mn kiezen kreeg...
Op maandag 8 september 2003 17:38 schreef Grayburn het volgende:[..]
Zou je je nog bedenken geef dan een gil, kunnen we samen oprijden ofzo
.
Dan moet ik ook nog eens kijken dat het in mijn schema past natuurlijk . Nog maar eens de datum checken dan.
Misschien totaal offtopic en ongepast, maar ik vond dit plaatje best garpig .
Edit: Saint Wanker dus... Bron.
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:46 schreef R2cksson het volgende:[..]
Misschien totaal offtopic en ongepast, maar ik vond dit plaatje best garpig
.
[afbeelding]
quote:Heb gekeken, maar 6 December is op een zaterdag en dan moet ik dus achter de tap staan en dergelijke... Toch jammer, was wel een coole meet geweest...
Op maandag 8 september 2003 17:47 schreef Grayburn het volgende:[..]
! Hij's goed. Maargoed kijk maar enzo.
quote:Zekers, en ik vermaak me verder wel daar
Op maandag 8 september 2003 17:50 schreef R2cksson het volgende:[..]
Heb gekeken, maar 6 December is op een zaterdag en dan moet ik dus achter de tap staan en dergelijke... Toch jammer, was wel een coole meet geweest...
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:21 schreef Seborik het volgende:
Ophion ga ergens anders klieren. We weten nu onderhand je mening wel over Metallica en die hoef je niet in elk topic te komen verkondigen. Dit topic is voor de mensen die wel naar het concert gaan.
quote:Ehm Mojo organiseert het....dan is het altijd duur.
Op maandag 8 september 2003 19:02 schreef Perceptive het volgende:
heh, stelletje geldwolven.
In 1993 ging ik naar een concert van Metallica in de Kuip, met in het voorprogramma Suicidal Tendencies en Megadeth, voor 40 gulden. Dat vond ik toen al aardig wat.
Nog mensen uit Leersum e.o. die er heen gaan?
WHOEHOE!
Maar met Autumn en Immolation in het voorprogramma was dat geen punt van frustratie
quote:whehe zat Rob Trui*&^#(*&!^%# toen bij suicidal?
Op maandag 8 september 2003 19:02 schreef Perceptive het volgende:
heh, stelletje geldwolven.
In 1993 ging ik naar een concert van Metallica in de Kuip, met in het voorprogramma Suicidal Tendencies en Megadeth, voor 40 gulden. Dat vond ik toen al aardig wat.
quote:Ze zijn live echt niet veranderd eerder verbeterd de laatste jaren
Ik vind de huidige set die ze neerzetten niet echt geweldig (als ik hem vergelijk met de oude set). Ik denk niet dat ik nog 40 euro over heb voor Metallica, ze waren beter zal ik maar zeggen...
Ik laat het dit keer dus maar aan me voorbij gaan.
Dan liever geld uitgeven aan iets anders denk ik.
quote:ja het is idd wel duur, maar wat niet tegenwoordig??
Op maandag 8 september 2003 22:27 schreef onanymous het volgende:[..]
Ze zijn live echt niet veranderd eerder verbeterd de laatste jaren
Ik vind alleen ¤40 voor een concert metallica + support act een beetje duur als je dat vergelijkt met de ¤50 voor fields of rock met Metallica, Stone Sour, Marilyn Manson en nog 25+ bekende en minder bekende metalbands in die prijs inbegrepen.Ik laat het dit keer dus maar aan me voorbij gaan.
quote:Alle concerten zijn duur tegenwoordig. Bands nemen vaak een uitgebreid decor mee, dure videosystemen en/of veel spektakel.
Op dinsdag 9 september 2003 14:50 schreef HeatWave het volgende:ja het is idd wel duur, maar wat niet tegenwoordig??
En dan liggen die hoe prijzen echt niet aan Mojo. In andere landen zijn de prijzen voor concertkaartjes vergelijkbaar of vaak nog duurder!
quote:Geluid is gewoon klote daar en de organisatie was de vorige keer dat ik er wa erg belabberd. 1.5 uur wachten in de rij voor je naar binnen kan ik gewoon beroerd, en dan heb ik het ook nog niet over de moeite om bij dat stadion te komen...
Op dinsdag 9 september 2003 14:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
-edit: offtopic.-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 09-09-2003 16:01]
Maar ik ben waarschijnlijk wel van de partij!!!
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:59 schreef metalbazzz het volgende:
Metallica in 013 had natuurlijk een stuk gaver geweest, ipv 1 show in gelredome, keer of wat in 013, maar helaas..Ik denk dat het voorprogramma Linkin Park bevat en nog een band erbij
Iemand zei linkin' park, zou ik persoonlijk op zich wel vinden. Alleen ik heb gehoord dat ze live hard zuigen, maar goed
ik ook
quote:kid rock
Op woensdag 10 september 2003 18:05 schreef Seborik het volgende:
De Summer Sanitarium tour was met Limp Bizkit, Deftones en nog een band, even vergeten welke dat was.
quote:Stinkin Park
De Summer Sanitarium tour was met Limp Bizkit, Deftones en nog een band, even vergeten welke dat was.
alleen staat weinig info verders op de site en op menontour staat helaas ook weinig....
quote:Linkin Park en Mudvayne!
quote:Ditto
als we nu in 1991 leefden was ik zeker gegaan
<edit>foutje
ook al Fields of rock gezien...whoohhoooo
quote:Limp Bizkit
quote:Nee dat meen je toch niet... damn...
Op donderdag 11 september 2003 11:47 schreef Theoden het volgende:
geruchten zijn er iig over KORN
God Dethroned zou wel vet zijn trouwens!
[growlmode] UNDEEEERR THE GOOLDEN WINGS OF DEEEAAATH!!! [/growlmode]
quote:ga maar uit van zaterdag want dat staat ook op de officiele site van metallica...
Op vrijdag 12 september 2003 01:57 schreef Sm0keZ het volgende:
ff tussendoor.. gaan de kaarten nou vrijdag of zaterdag in de verkoop? gelredome en ticketservice zeggen vrijdag, terwijl alle nieuwspagina's beweren dat het zaterdag is.. :S
quote:ticketservice verkoopt de kaarten, dus ga er maar van uit dat als zij vrijdag zeggen dat het vrijdag is.
Op vrijdag 12 september 2003 13:40 schreef CybPraetorian het volgende:[..]
ga maar uit van zaterdag want dat staat ook op de officiele site van metallica...
quote:welke rang zal staanplaatsen zijn dan
Op vrijdag 12 september 2003 13:46 schreef calvobbes het volgende:
Sterker nog, de kaarten zijn al te koop!http://tickets.lvp.nl/trs/res11.php?vn=9374&origin=
quote:Aaangezien ze allemaal hetzelfde kosten, boeit dat volges mij weinig!
Op vrijdag 12 september 2003 14:45 schreef metalbazzz het volgende:[..]
welke rang zal staanplaatsen zijn dan
quote:Jah was ik ook al aan het denken, waarschijnlijk heb ik dan mn rijbewijs al, dus kdenk dat ik er dan heen kneur met een auto. mjah trein is ook fucking cheap in duitsland, dus kweet het nog nie.
Op vrijdag 12 september 2003 02:01 schreef Tunerd het volgende:
Ik wil wel...
Heb niet veel geld.. anders ga ik wel in keulen! Da's voor mij dichterbij!
Eerst iemand vinden die meegaat.
quote:Nee hoor, pas vanaf zaterdag 10.00 uur.
Op vrijdag 12 september 2003 13:46 schreef calvobbes het volgende:
Sterker nog, de kaarten zijn al te koop!http://tickets.lvp.nl/trs/res11.php?vn=9374&origin=
Kan iemand mij vertellen wat voor soort setlist ik kan verwachten?
quote:hmm veel Nu Metal denk ik.
Op vrijdag 12 september 2003 18:49 schreef Plengel het volgende:
Ik heb ook besloten dat ik ga. Ik begin steeds meer respect te krijgen voor de muziek die ze maken, maar vooral voor de muziek die ze hebben gemaakt. en nu wil ik da toch wel eens een keer live zien en horen.Kan iemand mij vertellen wat voor soort setlist ik kan verwachten?
quote:Hmmja... Waarschijnlijk toch wel... Wat raar dat het wel al in de verkoop lijkt te zijn, maar dat toch niet is...
Op vrijdag 12 september 2003 16:42 schreef Klingon het volgende:Nee hoor, pas vanaf zaterdag 10.00 uur.
quote:Ik heb er toch echt net 2 besteld.
Op vrijdag 12 september 2003 16:42 schreef Klingon het volgende:[..]
Nee hoor, pas vanaf zaterdag 10.00 uur.
quote:Krijgnouwat.... Nu is de verkoop ineens wel open
Op vrijdag 12 september 2003 20:29 schreef Zon het volgende:Ik heb er toch echt net 2 besteld.
.
quote:Besteluhh!!
Op vrijdag 12 september 2003 20:40 schreef calvobbes het volgende:[..]
Krijgnouwat.... Nu is de verkoop ineens wel open
quote:Op de site van www.sportpaleis.be staat: "'Support act' is Godsmack" Dikke kans dat die het bij ons ook zijn denk ik.
Op dinsdag 9 september 2003 23:03 schreef faust het volgende:
is er al wat bekend van het voorprogramma?!
quote:Goed, ik verwacht ook wel dat ze 2 ("St. Anger", "Frantic") of misschien 3 van het nieuwste album "St. Anger" zullen spelen, maar d'r zullen toch ook wel classics als "One", "Master Of Puppets", "Enter Sandman" en "Fade To Black" voorbij komen????
Op vrijdag 12 september 2003 18:51 schreef OphiOn het volgende:[..]
hmm veel Nu Metal denk ik.
quote:Hehehe, grapje zeker, ik heb vrijdagmiddag al 8 kaarten besteld!
Op vrijdag 12 september 2003 16:42 schreef Klingon het volgende:[..]
Nee hoor, pas vanaf zaterdag 10.00 uur.
Ondanks de klote locatie (Arnhem) en de waardeloze acoustiek (Gelredome) ga ik toch, en dat voor 40 euro, ik lijkt wel gek.
Jippi tot 6 december
Lijkt me wel gezellig worden
quote:Ik heb ze ook gisteren al besteld
Op zaterdag 13 september 2003 12:57 schreef Niogura het volgende:
Gisteren al kaartjes beseld, toch handig lid zijn van de Metallica fanclub, mag je overal eerder bijJippi tot 6 december
Ik heb ze pas nog op Fields of Rock horen en zien spelen, maar wilde ze zeker nog een keertje zien
quote:Nou ja hij was vannochtend al gegaan, zou hem zo eens bellen denk ik
Op zaterdag 13 september 2003 13:17 schreef Brram het volgende:
En uitverkocht volgens Ticketservice.nl
12:59 en nog kaartjes halen? Lijkt me een tevergeefse poging.
- ik verslaap mij, met als gevolg dat ik pas om 1 uur bij t postkantoor kon zijn...
- ik kom daar binnen
- trek een nummertje
- ben eindelijk aan de beurt
- ik probeer het toch, en vraag om 2 arena kaarten voor metallica
- krijg te horen dat ze uitverkocht waren
- begon ineens ontoerekeningsvatbaar te worden
- krijg te horen dat er nog wel tribuneplaatsen waren
- besteld dan maar 2 tribunekaarten
- krijgt daarna te horen van de godin achter de balie dat er zojuist nog 2 veldkaarten beschikbaar waren gekomen...
- spring een gat in het dak van het postkantoor
- besteld
- betaald
- gaat heeeeeeeeeel blij weer weg
De kaarten zijn dus nog om 13:01 gekocht... vertel eens, WIE heb er nou mazzel
quote:Ik zou als ik jouw was nog ffkes snel wat luckyday loten gaan kopen
Op zaterdag 13 september 2003 13:39 schreef Sm0keZ het volgende:
het bewijs is geleverd... DIT is MIJN geluksdag...- ik verslaap mij, met als gevolg dat ik pas om 1 uur bij t postkantoor kon zijn...
- ik kom daar binnen
- trek een nummertje
- ben eindelijk aan de beurt
- ik probeer het toch, en vraag om 2 arena kaarten voor metallica
- krijg te horen dat ze uitverkocht waren
- begon ineens ontoerekeningsvatbaar te worden
- krijg te horen dat er nog wel tribuneplaatsen waren
- besteld dan maar 2 tribunekaarten
- krijgt daarna te horen van de godin achter de balie dat er zojuist nog 2 veldkaarten beschikbaar waren gekomen...
- spring een gat in het dak van het postkantoor
- besteld
- betaald
- gaat heeeeeeeeeel blij weer wegDe kaarten zijn dus nog om 13:01 gekocht... vertel eens, WIE heb er nou mazzel
/ot
Als het goed is dan heeft een vriend van me vanochtend ook kaarten gescoord... (nog ffkes afwachten waar).
Me so happy...
quote:Alleen de veldkaarten zijn al uitverkocht.
Op zaterdag 13 september 2003 19:00 schreef E-miel het volgende:
maar is het concert al uitverkocht nu dan? Op ticketservice staat er nog niet dat het uitverkocht is.
Maarja, echt goeie muziek (oude stijl) en nog nooit live gehoord, hier krijg ik later spijt van.
quote:New York
Op vrijdag 12 september 2003 18:49 schreef Plengel het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor soort setlist ik kan verwachten?
The Four Horsemen
Leper Messiah
Ride The Lightning
Fade To Black
The Thing That Should Not Be
Frantic
Harvester Of Sorrow
Creeping Death
Seek And Destroy
Master Of Puppets
Damage Inc.
-----
Sad But True
One
Hit The Lights
-----
Breadfan
Motorbreath
Wow, wat een setlist!!! Hier teken ik voor, als ze dit in Arnhem spelen! Ze komen niet aan met dat pisnummer Nothing Else Matters, het volkomen uitgewoonde Enter Sandman ontbreekt. Dat zijn pluspunten. Wel spelen ze die gore ranzige nummers Creeping Death en Hit the Lights, en ze eindigen met Motorbreath.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 14-09-2003 11:51]
quote:als je ze een beetje zou volgen zou je weten dat ze al meerdere keren hebben gezegd dat ze met de nieuwe toer meer nieuwe nummers gingen spelen.
Op zondag 14 september 2003 12:03 schreef Tokus het volgende:
spelen ze nou nog altijd maar 1 of 2 nummers van St. Anger???? Zijn ze er dan toch niet zo trots op, en willen ze het niet live spelen?
"nee, het is te moeilijk". bullshit.
Goddamn, zon beetje alles is al uitverkocht, Antwerpen, koln, Hannover, hopen dat Erfurt of Mannheim nog wat mee te regelen valt. de kaartjes zijn ook fucking duur in Duitsland,
hannover 56
erfurt 51.85
mannheim 55
koln 54
Is dat normaal in Duitsland? vind het nogal raar omdat de Gelredome maar 40 euro kost.
kaartjes voor arnhem, köln en antwerpen zijn binnen!!!
quote:
Op zondag 14 september 2003 11:32 schreef Gert het volgende:
Ik heb ze laatst op BNN een stuk van de nieuwe set zien spelen, met o.a. Frantic, en het klonk zo ongelooflijk goed! Als je dat vergelijkt met die kutshows ten tijde van het black album die je nog regelmatig op MTV ziet langskomen.. Het is nu weer superstrak en opgefokt en ik ben heel blij met mijn kaartje.
quote:Geen enkel probleem, als er af en toe wat misgaat. Het was tenmniste met bezieling gespeeld! Ik houd juist niet van dat gepolijste.
Op zondag 14 september 2003 14:27 schreef Metal_Mart het volgende:[..]
Pardon, kut shows ten tijde van Black Album??? Dat was Metallica in hun beste periode!! Welke shows doel jij op dan?
Enne die show op BNN was natuurlijk een lachertje, speltechnisch ging er van alles mis.
Ik denk dat ze wel paar nummers van St. Anger doen en rest allemaal oldies.
Hoop vooral op One <--
HEILIG!!!
ben benieuwd en die support act zla me reet roesten kom er voor MetallicA niet voor support act .
ben dus toch het denken om naar Gelredome te gaan aangezien Koln ook al zover als uitverkocht is, en de andere plaatsen in duitsland eigenlijk te ver weg zijn. mjah als het perse moet zit ik wel 8 uur in de trein
klote zoi
quote:En ik heb net met een vriend besloten om toch te gaan om zo snel als mogelijk staankaartjes te bemachttigen, doet de site het nie
Op maandag 15 september 2003 08:46 schreef Viper_74 het volgende:
Je hebt gelijk. KUT KUT KUT wou met een vriend gaan maar weet niet zeker of die kan, en kan hem nu niet bereiken.
Net als ze weer rang 1 kaartjes hebben.
![]()
![]()
klote zoi
En zul je zien, strax wel geld eraf, en nix geen kaartjes
Maar goed gewoon maar 2 kaartjes besteld, mocht die gast niet gaan kan ik altijd nog z'n kaartje verkopen.
Of op zeeer korte termijn een leuke meid zoeken die van metallica houdt :>)
quote:Daar betaal je dan 40 pleuro voor Selloutica.
Op maandag 15 september 2003 09:57 schreef metalbazzz het volgende:
kut (*&*&$^$#*& shit
alleen zitplaatsen
ik bel naar het postkantoor ( heerlen ) JAH der zijn nog staanplaatsen te verkrijgen, ok de vader van een vriend van me gaat er 45 min later heen, hebben ze alleen maar nog zitplaatsen
Volges de ticketservice konden er nog nieuwe bijkomen maar wist nie wanneer, dat kon zelfs volgende week maandag pas worden!!
DACHT HET NIE HE! ik wil vandaag kaartjes!
Kga om het uur bellen hoe het zit met de staanplaatsen!
Ben toch op werk dus bellen kost MIJ nix
AARRRGGGGHHHH
quote:jaja we weten het, het zijn sel-outs, dan ga fijn iets anders luisteren ipv. op elke pagina wel min. 1 keer het woord selloutica te noemen
Op maandag 15 september 2003 10:54 schreef OphiOn het volgende:[..]
Daar betaal je dan 40 pleuro voor Selloutica.
Metallica
quote:Ophion, laatste waarschuwing.
Op maandag 15 september 2003 10:54 schreef OphiOn het volgende:[..]
Daar betaal je dan 40 pleuro voor Selloutica.
Metallica
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 15-09-2003 11:08]
quote:reserveer dan gelijk als je toch belt...
Op maandag 15 september 2003 10:57 schreef metallicattim het volgende:
Wat is het toch weer geweldig!!!!!!!!!!!!!!ik bel naar het postkantoor ( heerlen ) JAH der zijn nog staanplaatsen te verkrijgen, ok de vader van een vriend van me gaat er 45 min later heen, hebben ze alleen maar nog zitplaatsen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volges de ticketservice konden er nog nieuwe bijkomen maar wist nie wanneer, dat kon zelfs volgende week maandag pas worden!!
DACHT HET NIE HE! ik wil vandaag kaartjes!
Kga om het uur bellen hoe het zit met de staanplaatsen!
Ben toch op werk dus bellen kost MIJ nix![]()
AARRRGGGGHHHH
quote:Jah eigenlijk wel he, niet echt aangedacht, maar er zouden er ook wel vanmiddag nog kunnen komen!
Op maandag 15 september 2003 13:28 schreef metalbazzz het volgende:[..]
reserveer dan gelijk als je toch belt...
en bellen steeds helpt niet, maandagochtend pas zouden er wat kaarten terug kunnen in de verkoop omdat ze niet opgehaald zijn
quote:Ik denk dat het godsmack word aangezien het bij een aantal Duitse shows ook het geval is
Op maandag 15 september 2003 14:18 schreef -dX-11- het volgende:
JIHAA, deze meneer gaat ook met zn 2 kaartjes ennuh wanneer wordt t voorprogramma bekend? ennuh over playlist ik zag ze dit jaar in duitsland(rock am ring) en daar speelden ze 2 nrs van St Anger en verder niks van na t black album, beste optreden wat ik live ooit heb gezien, zo vet
quote:Godsmack kwam niet meer bij Ozzy.
Op maandag 15 september 2003 15:12 schreef AntiChrist het volgende:
als het godsmack wordt ga ik ze 2 keer zienze komen ook bij ozzy in het voorprogramma ik was trouwens dit jaar bij fields of rock daar speelde metallica ook maar 2 nummers van st. anger voor de rest alleen maar oude troep
quote:aargghh!! dan wordt het zeker hopen dat ze wel bij 'tellicA komen... ik wou ze eigenlijk best wel graag een keertje zien
Op maandag 15 september 2003 16:41 schreef MCH het volgende:[..]
Godsmack kwam niet meer bij Ozzy.
[Dit bericht is gewijzigd door metallicattim op 15-09-2003 22:05]
heb er 3 maar een vriend van me wilt graag mee dus zoek ik nog een kaartje voor
quote:65 Euro per stuk
Op maandag 15 september 2003 22:48 schreef Theoden het volgende:
heeft iemand toevallig nog 1 staanplaats kaartje over ofzo? teveel gekocht, plotselinge afzegging enz enz toevallig?heb er 3 maar een vriend van me wilt graag mee dus zoek ik nog een kaartje voor
quote:sjah kheb er al ene gezien voor 149 Euro
Op maandag 15 september 2003 22:51 schreef Betse het volgende:
hmm nu alweer 50+ vragen voor die kaartjes... dehm slecht hoor allemaal
fenermaniac@hotmai.com btw voor als je kaartjes hebt!
quote:ik heb mijn kaartjes ook nog nie, maar ik koop ze ook van iemand anders ( duurder natuurlijk dan de TS) en ik loop ook risico als ik ze aanschaf dus dan vind ik het normaal dat ik wat meer vraag dan dat ik ze koop
Op maandag 15 september 2003 22:57 schreef Betse het volgende:
Pfft... Ik heb echt een hekel aan mensen die gewoon express teveel kaarten kopen om ze dan met veels teveel winst weer verkopen. Er zijn helaas echt mensen die dat doen en daar nog open vooruit komen ook...
quote:kheb je gemeeld
Op maandag 15 september 2003 23:04 schreef Theoden het volgende:
maaruhm antwoord op me vraag pls?
quote:inderdaad, het wordt Godsmack. Dat is nu officieel bevestigd.
Op maandag 15 september 2003 14:20 schreef metallicattim het volgende:[..]
Ik denk dat het godsmack word aangezien het bij een aantal Duitse shows ook het geval is
quote:Mwoh niet verkeerd, 100x beter dan linkinpark of limpbizkit
Op dinsdag 16 september 2003 10:42 schreef Tokus het volgende:[..]
inderdaad, het wordt Godsmack. Dat is nu officieel bevestigd.
quote:Oee sweeet!
quote:"Godsmack has been confirmed as the opening band for all these dates."
quote:Uhmz, ik heb 2 kaartjes maar het is niet zeker of die vriend van mij mee kan. Zo niet kan ik je wel een kaartje verkopen. 400 euri
Op maandag 15 september 2003 23:04 schreef Theoden het volgende:
maaruhm antwoord op me vraag pls?
[update]Gast gaat 99% mee[/update]
[Dit bericht is gewijzigd door Viper_74 op 16-09-2003 16:16]
quote:Be prepared......
Op dinsdag 16 september 2003 15:12 schreef type_29 het volgende:
Ik ga er heen, mijn eerste concert en dan gelijk van Metalica.
Ben benieuwd hoe zoiets is.
MWHUAHAHAHAHAHAH
( )
Welke zaal zou trouwens wel goed zijn?? Heineke music hall en ahoy zijn ook kut. Op 19 november ga ik voor het eerst naar geldredome. naar radiohead. Ben benieuwd naar het geluid.
mzzls sickness
quote:zodra ik mijn kaartjes heb krijg je een telefoon nummer van me, als je me vrijdag ef emailt ( timmingers@home.nl ) geef ik het je wel, ik wil eerst mijn eigen kaartjes geregeld hebben, daarna iemand anders
Op dinsdag 16 september 2003 20:48 schreef sickness het volgende:
Shit ik heb ook geen kaartjes, heeft iemand er toevallig ook 1tje voor mij over??? Staanplaats zoek ik!! Ben bereid er 55 a 60 euro voor te betalen. minder is natuurlijk ook goedWelke zaal zou trouwens wel goed zijn?? Heineke music hall en ahoy zijn ook kut. Op 19 november ga ik voor het eerst naar geldredome. naar radiohead. Ben benieuwd naar het geluid.
mzzls sickness
quote:HE!! er zijn ook mensen die hier van houden...
Op dinsdag 16 september 2003 11:24 schreef metallicattim het volgende:[..]
Mwoh niet verkeerd, 100x beter dan linkinpark of limpbizkit
quote:weer zo iemand die niet begrijpt dat je het als een mening moet zien
Op woensdag 17 september 2003 13:48 schreef CybPraetorian het volgende:[..]
HE!! er zijn ook mensen die hier van houden...
quote:jah, wel jammer,
Op donderdag 18 september 2003 12:12 schreef mandark2000 het volgende:
Lijkt me leuk om er heen te gaan, maar ik heb ze al eerder dit jaar gezien op Werchter. Ze speelden trouwens géén één nummer van load/reload!
Fuel en Ain't My Bitch mogen ze van mij best wel live spelen!
HA
HA
HA
HA
Nee, voor mij is Metallica gestorven na Master of Puppets.
quote:Was jij toen al wel geboren, menneke?
Op donderdag 18 september 2003 18:17 schreef StefanP het volgende:
40 euro voor die posers...HA
HA
HA
HA
Nee, voor mij is Metallica gestorven na Master of Puppets.
quote:jah al sinds zaterdag, goed dat je eff oplet!!
Op donderdag 18 september 2003 17:20 schreef Zon het volgende:
Het is uitverkocht!
quote:Kerel ik ben 28 hoor. Ze zuigen gewoon. Maaruh, als ik nou 14 was, mocht ik ze dan niet klote vinden?
Op donderdag 18 september 2003 18:28 schreef Michaeltjuh het volgende:[..]
Was jij toen al wel geboren, menneke?
p.s ik ben 29.
* GODFLESH gaat lekker voor 2de keer naar Metallica dit jaar!
quote:Nee hoor, gisteren kon je via de ticketservice-site nog kaarten kopen.
Op donderdag 18 september 2003 18:59 schreef metallicattim het volgende:[..]
jah al sinds zaterdag, goed dat je eff oplet!!
quote:jah zitplaatsen, wie wil er nou zitten tijdens een tallica concert??
Op donderdag 18 september 2003 20:50 schreef Zon het volgende:[..]
Nee hoor, gisteren kon je via de ticketservice-site nog kaarten kopen.
.
quote:Je kan je ongelijk niet toegeven he!?
Op donderdag 18 september 2003 21:06 schreef metallicattim het volgende:[..]
jah zitplaatsen, wie wil er nou zitten tijdens een tallica concert??
quote:jawel hoor! khad ook ongelijk, maar niemand wil zitten, kijk maar es rond, je zeit niemand vragen offie zitplaatsen wil ruilen voor staanplaatsen
Op donderdag 18 september 2003 21:16 schreef Zon het volgende:[..]
Je kan je ongelijk niet toegeven he!?
je had gelijk!
quote:Dank je
Op donderdag 18 september 2003 21:47 schreef metallicattim het volgende:[..]
jawel hoor! khad ook ongelijk, maar niemand wil zitten, kijk maar es rond, je zeit niemand vragen offie zitplaatsen wil ruilen voor staanplaatsen
je had gelijk!
wat wil je ook met 2x Maiden in het vooruitzicht die een plaat in de broekzak hebben die zo uit de jaren 80 had kunnen komen...
hoe gaat iedreen erheen??
ik ga met de auto, trein is kut, duur en je komt nie thuis savonds!
quote:jah neem ik toch aan van wel he
Op vrijdag 19 september 2003 00:34 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik ga ook met de auto, ideaal. Ik denk dat de parkeer capaciteit daar wel optimaal is.
Is een busretour incl. ticket.
Vraag me af of het wel betrouwbaar is, je krijgt je ticket pas in de bus.
Kan iemand mij vertellen wat voor setlist ik kan verwachten? Ik wil graag een aantal songtitels horen/lezen.
Bij voorbaat dank.
quote:
Setlist:
Battery
Master of Puppets
Harvester of Sorrow
Welcome Home (Sanitarium)
For Whom The Bell Tolls
Frantic
Sad But True
St. Anger
No Remorse
Seek and Destroy
Blackened
-----------------
Fuel
Nothing Else Matters
Creeping Death
----------------
One
Enter Sandman
Alleen "Nothing Else Matters" vink een beetje vreemd, vervang dat dan maar door "Of Wolf And Man" ofsow.
Vaag overigens, was er zaterdagochtend vroeg bij, dat jonge gasten, waaronder een oud leerling mijnerzijds, een zitplaats namen inplaats van een Arena/staanplaats.
Maar ja dat zal dan wel aan mij liggen...
Word er nog een meet ofzo georganiseerd?
kbedoel ik wil vooraan staan dus kzal vroeg daar moeten zijn en de hele dag in die rij zitten/liggen/staan. maar hoe kom ik aan eten???
Hoe regelen jullie dat??
quote:Idd! En met een beetje mazzel staat er nog wel een andere hotdog of hamburgertent in de buurt.
Op zondag 21 september 2003 16:24 schreef bassieVL het volgende:
neem gewoon een berg junkfood mee, stuur iemand naar de Mac (die er bij ligt)
Iemand zin om creatief te zijn?
Wie o wie?
quote:Ik ben denk ik vroeger daar
Op maandag 22 september 2003 02:00 schreef Sm0keZ het volgende:
hoelaat gaat iedereen in de rij staan? begint om 7 uur.. zou 2 uur smiddags vroeg genoeg zijn?
quote:nja.. ik hoef niet per se *helemaal* vooraan te staan... ik ga daar natuurlijk niet 3 dagen van te voren me tentje al voor de deur opzetten
Op maandag 22 september 2003 11:02 schreef metallicattim het volgende:[..]
Ik ben denk ik vroeger daar
we vertrekken zon 9 uur thuis en tis zon dikke 2 uur rijden, dus rond 12 verwacht ik daar te zijn.
maar toch zo'n metertje of 15 van de 'voorste rij' moet toch wel te halen zijn (hoop ik) als ik er om 2 uur voor de deur sta
Op graspop had je ook van die mensen, belgen zijn zeer asociaal tijdens concerten! Ze slaan je zelfs als je ze niet langslaat ( en dan sta je godverdegodver nog 3e rij en willen ze nog korterbij!! )
quote:Zoals ik al zei, die voorste rijen maakt me niet zoveel uit. Ben nou ook weer niet zo die-hard. Maar ik ga niet om 2 uur daar voor de deur liggen om dan nog op de middellijn te staan. Alsof iedereen doodstil op volgorde van aankomst daar gaat staan kijken
Op dinsdag 23 september 2003 00:47 schreef metallicattim het volgende:
Als je maar niet denkt dat je langs mij komt na dat ik uren in de rij heb gestaan om vooraan te kunnen staan om daarna door iemand die net aangekomen is aan de kant geduwt te worden, ik haat die mensen!Op graspop had je ook van die mensen, belgen zijn zeer asociaal tijdens concerten! Ze slaan je zelfs als je ze niet langslaat
( en dan sta je godverdegodver nog 3e rij en willen ze nog korterbij!! )
Wel kut want ik moet werken tot 5 uur, kan ik d'r pas minimaal om half 6 zijn ongeveer. Dat wordt niet echt vooraan staan dan.
quote:ziek melden
Op dinsdag 23 september 2003 10:13 schreef Viper_74 het volgende:
Er kunnen nog mensen meerijden, ik heb nog 3 plaatsen vrij. Ik ga vanuit Arnhem.....ow wacht ff, daar is het ookWel kut want ik moet werken tot 5 uur, kan ik d'r pas minimaal om half 6 zijn ongeveer. Dat wordt niet echt vooraan staan dan.
quote:Yeah, met mensen die je niet kent, gaaf
Op zondag 21 september 2003 17:44 schreef Captain-America het volgende:
Waarom niets iets collectiefs organiseren? Is toch veel gezelliger?Iemand zin om creatief te zijn?
Wie o wie?
quote:Ik ga echt niet om 12 uur 's middags al in de rij staan, ik wurm me wel naar voren tijdens het concert. Heb net zoveel recht om daar te staan als een ander.
Op dinsdag 23 september 2003 00:47 schreef metallicattim het volgende:
Als je maar niet denkt dat je langs mij komt na dat ik uren in de rij heb gestaan om vooraan te kunnen staan om daarna door iemand die net aangekomen is aan de kant geduwt te worden, ik haat die mensen!Op graspop had je ook van die mensen, belgen zijn zeer asociaal tijdens concerten! Ze slaan je zelfs als je ze niet langslaat
( en dan sta je godverdegodver nog 3e rij en willen ze nog korterbij!! )
quote:Lekker associaal dan
Op woensdag 24 september 2003 12:48 schreef Metal_Mart het volgende:Ik ga echt niet om 12 uur 's middags al in de rij staan, ik wurm me wel naar voren tijdens het concert. Heb net zoveel recht om daar te staan als een ander.
quote:Als iedereen in beweging is tijdens dat concert maakt het toch geen zak uit? Ik ga niet vantevoren, als de lichten gewoon aan zijn, met mn ellebogen staan werken ofzo. Maar als het concert bezig is, is er altijd genoeg mogelijkheid om dichterbij te komen, altijd zo gedaan. Ik hoef ook niet helemaal vooraan te staan.
Op woensdag 24 september 2003 12:53 schreef calvobbes het volgende:[..]
Lekker associaal dan
Het gezegde "wie het eerst komt, wie het eerst maalt" zegt jou zeker niks?
En je vind het geen probleem dat je met tig man op een kluitje gaat staan zodat sardientjes in een blik nog medelijden met je krijgen?
quote:Die ervaring heb ik niet. Eerder dat er dan minder ruimte is.
Op woensdag 24 september 2003 12:58 schreef Metal_Mart het volgende:Maar als het concert bezig is, is er altijd genoeg mogelijkheid om dichterbij te komen
quote:Hmmm bij Slayer heb ik nou al een paar keer gehad dat ik tijdens het concert een aantal rijen doorvloog, naar voren. Was van de zomer bij Fields of Rock ook het geval, bij Metallica. een beetje ''action'' en je schuift zo 10, 20 meter op.
Op woensdag 24 september 2003 13:01 schreef calvobbes het volgende:[..]
Die ervaring heb ik niet. Eerder dat er dan minder ruimte is.
quote:Neem je verrekijker maar mee
Op woensdag 24 september 2003 14:15 schreef Plengel het volgende:
Toch wel makkelijk dat ik gewoon een stoel toegewezen heb gekregen.
quote:Da's toch een manier om mensen te leren kennen dan, of niet?
Op woensdag 24 september 2003 12:45 schreef Metal_Mart het volgende:[..]
Yeah, met mensen die je niet kent, gaaf
La maar ik zie 't al...
quote:Weinig tot geen sociale skills zekers.
Op woensdag 24 september 2003 12:48 schreef Metal_Mart het volgende:[..]
Ik ga echt niet om 12 uur 's middags al in de rij staan, ik wurm me wel naar voren tijdens het concert. Heb net zoveel recht om daar te staan als een ander.
Naar voren gaan daar aan toe, maar op die manier. Is niet te hopen dat je mij op die manier tegenkomt...
Samen en delen wel eens van gehoord?
quote:1. Ik ga niet naar een concert om mensen te leren kennen, daar zijn andere gelegenheden voor.
Op woensdag 24 september 2003 15:58 schreef Captain-America het volgende:[..]
Da's toch een manier om mensen te leren kennen dan, of niet?
La maar ik zie 't al...
[..]Weinig tot geen sociale skills zekers.
Toch jammer.Naar voren gaan daar aan toe, maar op die manier. Is niet te hopen dat je mij op die manier tegenkomt...
Samen en delen wel eens van gehoord?
quote:Soms vraag ik me af wat het is dat sommige iets "simpels" niet begrijpen.
Op woensdag 24 september 2003 17:23 schreef Metal_Mart het volgende:[..]
1. Ik ga niet naar een concert om mensen te leren kennen, daar zijn andere gelegenheden voor.
Overigens als je dit niets vind/niet van toepassing. Waarom reageerde je dan in de eerste plaats?
Dat vind ik overigens wel weer sympathiek/sociaal van je!
quote:Gedaan, ook die daarna nog. Maar dit heeft mijn mening niet veranderd.
2. Lees mijn posts daarna wat ik bedoel met naar voren wurmen tijdens het concert.
quote:Wedden dat ik dat wel kan.
3. Je kunt niet aan de hand van 3 a 4 zinnen op een forum zeggen of ik sociale ''skills'' heb of niet.
quote:Altijd bereid om iemand een plezier te doen!
4. Die dreigende taal van je is uiterst humoristisch.
Have fun out there and please be social!
quote:High-5
Op vrijdag 26 september 2003 21:19 schreef E-miel het volgende:
Naast het concert, kijk ik ook echt uit naar lui die proberen om me omver te duwen om maar iets dichter bij te staan.. Altijd lachen (voor mij dan)
quote:Stoer
Naast het concert, kijk ik ook echt uit naar lui die proberen om me omver te duwen om maar iets dichter bij te staan.. Altijd lachen (voor mij dan)
quote:Lijkt me raar als ze weer met zelfde setlist naar Nederland zouden komen als op FoR! Hoop dus echt dat ze wat anders gaan spelen. Ik snap natuurlijk wel dat het niet te voorkomen valt dat er nummers gespeeld gaan worden die ik op FoR heb gehoort maar dan nog
Op vrijdag 19 september 2003 18:09 schreef Zon het volgende:
zoiets:
[..]
Vind btw alles wel best zolang ze maar ONE spelen
is wel een zitplaats.. maarja je moet wat
quote:Altijd lachen om voor iemand te gaan staan zodat die niks meer ziet, en zeker als hij dan ook nog geniet van het beperkte uitzicht
Doen ze bij mijn weten niet moeilijk over, als je er maar geen camera's en drank ofzo in stopt.
Tot zaterdag he
En of 18.00 op tijd genoeg is om vooraan te staan? Geen idee het is niet te voorspellen hoeveel mensen eerder komen.
quote:ja ik denk ook dat ik dan maar een oude jas meeneem.. wel zo veilig als er daar geen garderobes zijn.. en om mijn ja nu in de auto te laten liggen en dan daar staan te wachten in de kou.. nee dan maar een oude jas meer..
Op maandag 1 december 2003 00:25 schreef Captain-America het volgende:
Is voor mij ook de eerste keer in het Gelredome.
Neem gewoon, da's overigens denk ik wel wijs, een oud (bomber)jack mee. En een ouwe rugzak, kunnen de tour-t-shirts enzo in.Doen ze bij mijn weten niet moeilijk over, als je er maar geen camera's en drank ofzo in stopt.
Tot zaterdag he
When so, count me in. Liep verleden x op FOR helaas mis...
quote:aanhouden. Rouwe bikkel
Op maandag 1 december 2003 13:06 schreef kootje het volgende:
hoezo is daar geen garderobe dan...wat moet ik dan met me jas.
quote:Uhm... Er komen daar 30.000 mensen. Hoe wil je dat ordelijk laten verlopen als 30.000 mensen tegelijk wegwillen?
Op maandag 1 december 2003 13:06 schreef kootje het volgende:
hoezo is daar geen garderobe dan...wat moet ik dan met me jas.
Oftewel, gewoon aanhouden of met de mouwen om je middel knopen als je het te warm krijgt
quote:Met Qlimax hadden ze dat nog best goed voor elkaar
Op maandag 1 december 2003 13:58 schreef calvobbes het volgende:[..]
Uhm... Er komen daar 30.000 mensen. Hoe wil je dat ordelijk laten verlopen als 30.000 mensen tegelijk wegwillen?
quote:Mja. Maar een Dancefeest is (denk ik) ook iets waarbij niet iedereen tegelijk naar huis gaat. Daar zal de uitloop wat minder druk zijn dan bij een popconcert waar 75% naar huis wil / laatste trein moet halen.
Op maandag 1 december 2003 14:49 schreef WarenMeister het volgende:Met Qlimax hadden ze dat nog best goed voor elkaar
. Maarja, dat was natuurlijk een hele andere organisatie...
o is dat heel gek ?:P
quote:die kun je gewoon aan doen hoor, of uit laten of weet ik veel wat.
Op maandag 1 december 2003 19:39 schreef appelsientje het volgende:
misschien een domme vraag, maar eeuh ik kan toch gewoon mijn rammstein trui daar aantrekken ??o is dat heel gek ?:P
quote:Kijk even op de site van het Gelredome. Daar staat het vast wel.
Op maandag 1 december 2003 18:21 schreef bizkid het volgende:
weet iemand toevallig ook hoelaat die ent open gaat zaterdag???
Zoals al eerder in dit topic gezegd
quote:Hmm, weet 't niet hoor. Ik zou wel oppassen, want volgensmij lopen d'r daar heel wat mensen met dildo's rond die je dan gaan lastigvallen
Op maandag 1 december 2003 19:39 schreef appelsientje het volgende:
misschien een domme vraag, maar eeuh ik kan toch gewoon mijn rammstein trui daar aantrekken ??o is dat heel gek ?:P
quote:En schreeuwen:
Op maandag 1 december 2003 20:52 schreef WarenMeister het volgende:[..]
Hmm, weet 't niet hoor. Ik zou wel oppassen, want volgensmij lopen d'r daar heel wat mensen met dildo's rond die je dan gaan lastigvallen
.
BUCK DICH!
Maareh jassen kan wel eens een probleem worden, we zijn wel met de auto, maar we zijn vroeg daar, dus paar uur in de kou zitten in een t-shirt
Njah ik zie wel hoe we het regelen, als het zo warm is als de afgelopen dagen is het geen probleem
[Dit bericht is gewijzigd door metallicattim op 01-12-2003 21:39]
uurtje of half2 ben ik wel aanwezig, moet vroeg genoeg zijn denk ik
quote:ach zolang ik bij wijze van spreken de gezichtsuitdrukkingen van onze superhelden nog duidelijk kan zien vind ik dat ik dichtbij genoeg sta hoor
Op dinsdag 2 december 2003 20:43 schreef tuky het volgende:
ik ben er al om 10.00ik moet gewoon helemaal vooraan staan!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |