Wat betekent het als een dame (rond de 30) berichtjes eindigd met X, weltrustenkus of liefs of me aanspreekt met "mannetje";
A. kan puur vriendschappelijk zijn
B. ze voelt meer dan vriendschap
C. ze is nog niet helemaal volwassen
D. anders n.l. ..........
[Dit bericht is gewijzigd door QuintinvanUlden op 09-09-2003 11:37]
-xXx- xxxieje kuzzzzzzzz
quote:Dat ze je een klein ventje vindt.
Op maandag 8 september 2003 15:34 schreef QuintinvanUlden het volgende:Wat betekent het als een dame (rond de 30) berichtjes eindigd met X, trustekus of liefs of me aanspreekt met "mannetje";
quote:HEhehehe,
Op maandag 8 september 2003 15:46 schreef djdano het volgende:
Dat zeggen vrouwen altijd als ze knalhard genomen willen worden!
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:34 schreef QuintinvanUlden het volgende:
M'n eigenlijke probleem staat onder "Hard to get" of aanhankelijkheid tonen, maar deze nieuwe "ontwikkeling" lijkt me wel interessant voor een nieuw topic:Wat betekent het als een dame (rond de 30) berichtjes eindigd met X, trustekus of liefs of me aanspreekt met "mannetje";
D. anders n.l. Ze vindt het lullig om je direct af te wijzen en hoopt op deze manier je gevoelens niet te kwetsen
Maar vraag het haar gewoon, dan weet je het zeker...
Dus ik ben volgens haar wel leuk, maar nu nog even niet????
Nu moet ik trouwens zeggen dat mijn ex eerst altijd afsloot met Liefs, kus, knuffel of een combinatie daarvan en sinds het uit is alleen met xxx.
quote:Je stelt hier 4 mogelijkheden, ik denk dat geen van allen de goeie is... je zou het juist om moeten draaien en de vraag aan jezelf moeten stellen....
M'n eigenlijke probleem staat onder "Hard to get" of aanhankelijkheid tonen, maar deze nieuwe "ontwikkeling" lijkt me wel interessant voor een nieuw topic:Wat betekent het als een dame (rond de 30) berichtjes eindigd met X, trustekus of liefs of me aanspreekt met "mannetje";
grin
quote:30 dan is het toch al martini ?
Op maandag 8 september 2003 15:35 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Het betekent dat ze de breezer-fase nog niet uit is.
-xXx- xxxieje kuzzzzzzzz
Maar kan natuurlijk ook meer achter zitten ligt eraan of ze het bij iedereen doet of niet.
maarja, hier heb je zeker ook niks aan.
Aangezien de breezer fase bij 30 inderdaad voorbij is (maar overigens de Martini fase nog lang niet in zicht is) en ze niet zoals vele jongeren verslaafd is aan de gsm denk ik toch dat er misschien iets meer bij komt kijken dan "just friends".... of is de wens hier de vader van de gedachte...
Het gewoon vragen lijkt me geen slim plan aangezien ik haar niet zie als een scharrel en dus absoluut niet op me bek wil gaan. Voor mijn persoonlijke situatie is dit natuurlijk sowiezo allemaal koffiedik kijken en zoeken naar erkenning maar toch zijn de verschillende meningen interessant om te horen en niet alleen voor mij dus .....
[Dit bericht is gewijzigd door QuintinvanUlden op 08-09-2003 22:25]
Ik zou, behalve naar mijn vriendin toe dan, geen sms naar een andere vrouw kunnen sturen met daarin bepaalde uitspraken die verkeerd opgepakt zouden kunnen worden, daar ben ik voorzichtig in voordat je het weet wordt er wat van gedacht, ja oké pech voor diegene die er dan wat van zou denken terwijl ik er niets mee bedoel maar ik hoef er ook niet tot aan te zetten. Ik heb genoeg aan mijn lieve vriendin
Zoek er niet te veel achter, je komt er irl achter als ze er meer mee wilt zeggen. Sommige afsluitingen van een smsje zijn voor de één onschuldig terwijl de ander het heel anders op kan pakken!
quote:Mijn ervaringen zijn niet met Breezer kindvrouwtjes hoor. Dat zijn vrouwen van 25+, en het zijn altijd intelligente dames.
Op maandag 8 september 2003 22:07 schreef QuintinvanUlden het volgende:
Aangezien de breezer fase bij 30 inderdaad voorbij is (maar overigens de Martini fase nog lang niet in zicht is) en ze niet zoals vele jongeren verslaafd is aan de gsm denk ik toch dat er misschien iets meer bij komt kijken dan "just friends".... of is de wens hier de vader van de gedachte...
Maar goed, dit zou mijn aanpak wezen... Ik weet niet of dit mogelijk is om te doen in jullie "relatie". Ben zelf altijd vrij ehhmm... "ondeugend" en "vrijpostig" (weet even geen betere woorden) in dat soort dingen.
[edit]Sterker, er zijn vrouwen die afsluiten met XXX, dikke kus, of wat dan ook maar, als je ze voor de eerste keer spreekt. Dusseu... [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door oheng op 09-09-2003 16:40]
Maar goed, ik ben de vrouw in kwestie niet en zij kan er dus heel andere dingen mee bedoelen!
quote:ROFL
Op maandag 8 september 2003 15:35 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Het betekent dat ze de breezer-fase nog niet uit is.
-xXx- xxxieje kuzzzzzzzz
quote:A
M'n eigenlijke probleem staat onder "Hard to get" of aanhankelijkheid tonen, maar deze nieuwe "ontwikkeling" lijkt me wel interessant voor een nieuw topic:Wat betekent het als een dame (rond de 30) berichtjes eindigd met X, weltrustenkus of liefs of me aanspreekt met "mannetje";
Ik denk dus dat het vriendschappelijk is, de meeste vrouwen eindigen namelijk met "x", net als mannen btw....
quote:Zijn dit de officiele algemene regels of gelden deze alleen voor de begin twintigers generatie? En hoe wordt liefs of een welterustenkus dan vertaald?
Op donderdag 11 september 2003 15:29 schreef sassa_s het volgende:
Als ik iemand aardig vind eindig ik met "x", als ik iemand leuk vind eindig ik met "kus", en als ik iemand erg leuk vind eindig ik met "dikke kus".Ik denk dus dat het vriendschappelijk is, de meeste vrouwen eindigen namelijk met "x", net als mannen btw....
quote:Euh, het antwoord is maar 1 telefoontje weg hoor. Maar goed, het betekent dat er gen**kt moet worden. Behalve als je onder de 15 bent, dan betekent het dat ze je minder leuk vindt als die ene met scooter, tenzij jij een stoere rugzak hebt, maar... [bla]
Op donderdag 11 september 2003 15:47 schreef QuintinvanUlden het volgende:
Zijn dit de officiele algemene regels of gelden deze alleen voor de begin twintigers generatie? En hoe wordt liefs of een welterustenkus dan vertaald?
Vraag het gewoon, hier krijg je toch geen antwoord waar je wat aan hebt (tenzij de ander ook op Fok zit).
quote:D. De betekenis dient uit de context van het dialoog gehaald te worden.
M'n eigenlijke probleem staat onder "Hard to get" of aanhankelijkheid tonen, maar deze nieuwe "ontwikkeling" lijkt me wel interessant voor een nieuw topic:Wat betekent het als een dame (rond de 30) berichtjes eindigd met X, weltrustenkus of liefs of me aanspreekt met "mannetje";
[Dit bericht is gewijzigd door xstatic1975 op 11-09-2003 15:52]
quote:Ik denk ook niet dat ik hier een exact antwoord krijg, maar vind het wel interessant om te horen hoe anderen er over denken en misschien pak ik nog wat tips op over hoe ik het verder kan aanpakken. Ondertussen is het gewoon afwachten wat er bij de volgende afspraak gebeurd maar aangezien dat nog minimaal een week duurt kan ik mooi m'n "strijdplan" bepalen, leuke dingen verzinnen om die dag te doen en bedenken hoe ik mezelf kan aanprijzen zonder te aanhankelijk over te komen...
Op donderdag 11 september 2003 15:51 schreef freud het volgende:[..]
Euh, het antwoord is maar 1 telefoontje weg hoor. Maar goed, het betekent dat er gen**kt moet worden. Behalve als je onder de 15 bent, dan betekent het dat ze je minder leuk vindt als die ene met scooter, tenzij jij een stoere rugzak hebt, maar... [bla]
Vraag het gewoon, hier krijg je toch geen antwoord waar je wat aan hebt (tenzij de ander ook op Fok zit).
quote:Dat hangt er vanaf hoe amicaal ze is denk ik.
quote:Dat is misschien wel een goed idee ja!!! Ik moet het dan alleen wel op een manier zien te brengen dat ik niet weer te aanhankelijk en gewillig overkom.... bedankt voor de tip!
Op donderdag 11 september 2003 16:00 schreef MisszJ het volgende:
kan puur vriendschappelijk zijn.....gewoon een keer vragen of je die kus ook nog een keer in het echt krijgt...dan kom je er vanzelf achter
quote:aste
Op donderdag 11 september 2003 16:11 schreef QuintinvanUlden het volgende:[..]
Dat is misschien wel een goed idee ja!!! Ik moet het dan alleen wel op een manier zien te brengen dat ik niet weer te aanhankelijk en gewillig overkom.... bedankt voor de tip!
quote:Oke een nachtkus bedoel ik meer mee als begin twintiger, meer dan vrienden dan. Met liefs zal vast ook wel meer bedoeld worden.
Op donderdag 11 september 2003 15:47 schreef QuintinvanUlden het volgende:[..]
Zijn dit de officiele algemene regels of gelden deze alleen voor de begin twintigers generatie? En hoe wordt liefs of een welterustenkus dan vertaald?
quote:Een nachtkus zou ik misschien nog wel sturen, maar liefs vind ik wel erg "vrouwelijk" klinken. Ik ben nu sowiezo terughoudend in de complimentjes en kooswoordjes die ik zeg want ik ben erg bang op die manier weer te aanhankelijk en geinteresseerd over te komen en haar daardoor te verliezen. Ik wil echt zo graag dat ik meer duidelijkheid omtrent "de stand van zaken" kan krijgen maar ik zal toch zeker nog een week moeten wachten en dan nog... we hebben elkaar eigenlijk pas 3 keer gezien en als je dan zulke "serieuze" gesprekken aangaat... niet echt bevorderlijk voor een beginnende relatie volgens mij...
Op donderdag 11 september 2003 17:29 schreef sassa_s het volgende:[..]
Oke een nachtkus bedoel ik meer mee als begin twintiger, meer dan vrienden dan. Met liefs zal vast ook wel meer bedoeld worden.
Maar goed wat bedoel jij als man ermee als jij een nachtkus en liefs stuurt? Misschien moet je gewoon denken dat jullie allebei hetzelfde ermee bedoelen, en vaak zijn je gevoelens wel juist als je denkt dat zij er meer mee bedoelt...
Als ik jou was zou ik me drukker maken om je ongeduldigheid, die kan meer schade aanrichten.
quote:Hints hoef ik juist niet meer te maken want voor haar is het zeker (te?)duidelijk dat ik haar wel erg leuk vind. M'n ongeduldigheid is inderdaad hetgeen waar ik me het meest druk over maak, bang om haar daarmee af te schrikken. Enige schade is dus al geleden, maar ik hoop nu dat het binnen de perken is gebleven en ik nog een kans maak.
Op vrijdag 12 september 2003 20:34 schreef happyme28 het volgende:
Interessant topic. Lijkt mij geheel afhankelijk van de persoon, de een bedoelt er absoluut niets mee, de ander bedoelt er juist heel veel mee. Denk wel dat vrouwen er misschien iets makkelijker in zijn dan mannen, maar toch: je zegt het niet als je iemand niet leuk vind lijkt me. Laat het gewoon op zijn beloop en geef hier en daar een hint, dan wordt het waarschijnlijk vanzelf duidelijk.Als ik jou was zou ik me drukker maken om je ongeduldigheid, die kan meer schade aanrichten.
Inmiddels heb ik wel enige afstand genomen en hebben we elkaar ondermeer vanwege werk en andere afspraken nu al bijna 3 weken niet meer gezien, 2 weken niet meer gesproken maar sms-en op zich wel 1 keer in de paar dagen (met dus wat haar betreft de vermelde afsluitingen als X en liefs). Ik wil haar vanavond toch maar even bellen om voor dit weekend of anders ergens volgende week weer wat af te spreken en hoop dan ook wat meer duidelijkheid te krijgen. Ik moet nog wel wat leuks bedenken om te gaan doen, maar zal me vervolgens wel een beetje afstandelijk opstellen en het initiatief tot aanhankelijkheid dit maal van haar laten komen. En verder.....??????
Smsjes vind ik zelf wat persoonlijker... maarja met vrouwen weet je het nooit.
quote:Ga wat gezelligs/luchtigs doen, beetje lol maken kan nooit kwaad om het ijs goed te breken.
Op vrijdag 19 september 2003 13:19 schreef QuintinvanUlden het volgende:[..]
Hints hoef ik juist niet meer te maken want voor haar is het zeker (te?)duidelijk dat ik haar wel erg leuk vind. M'n ongeduldigheid is inderdaad hetgeen waar ik me het meest druk over maak, bang om haar daarmee af te schrikken. Enige schade is dus al geleden, maar ik hoop nu dat het binnen de perken is gebleven en ik nog een kans maak.
Inmiddels heb ik wel enige afstand genomen en hebben we elkaar ondermeer vanwege werk en andere afspraken nu al bijna 3 weken niet meer gezien, 2 weken niet meer gesproken maar sms-en op zich wel 1 keer in de paar dagen (met dus wat haar betreft de vermelde afsluitingen als X en liefs). Ik wil haar vanavond toch maar even bellen om voor dit weekend of anders ergens volgende week weer wat af te spreken en hoop dan ook wat meer duidelijkheid te krijgen. Ik moet nog wel wat leuks bedenken om te gaan doen, maar zal me vervolgens wel een beetje afstandelijk opstellen en het initiatief tot aanhankelijkheid dit maal van haar laten komen. En verder.....??????
Succes ermee in ieder geval
Greetzz..
quote:Bedankt voor de tip. Ik dacht zelf aan karten, waterskieen (bij mooi weer) of misschien naar de 3 Musketiers, maar dan zit je alleen maar te kijken zonder dat je lol kan maken met elkaar...
Op vrijdag 19 september 2003 13:39 schreef happyme28 het volgende:[..]
Ga wat gezelligs/luchtigs doen, beetje lol maken kan nooit kwaad om het ijs goed te breken.
Succes ermee in ieder geval
Greetzz..
Ik denk dat het een beetje aan inflatie onderhevig is.
quote:Dan ben ik hard toe aan een inflatiecorrectie...
Op vrijdag 19 september 2003 14:11 schreef Georges het volgende:
Wel apart, over de chat en via de mail wordt heel wat afgezoend. Als al die zoenen en knuffels in het echt ook zouden plaatsvinden zouden we vrede op aarde hebben of zo.Ik denk dat het een beetje aan inflatie onderhevig is.
quote:Inderdaad niet voor een 16-jarige, maar bij een meid van bijna 30???
Op vrijdag 19 september 2003 14:55 schreef Doctor_Bara het volgende:
heeft niks te betekenen
quote:ken genoeg vrouwen van <35 die t gebruiken als laatste in een bericht, je kunt t ook zien als 3 kussen op je wangen
Op vrijdag 19 september 2003 15:51 schreef QuintinvanUlden het volgende:[..]
Inderdaad niet voor een 16-jarige, maar bij een meid van bijna 30???
quote:Ja mannen zijn anders
Op vrijdag 19 september 2003 13:27 schreef Emphemeris het volgende:Smsjes vind ik zelf wat persoonlijker... maarja met vrouwen weet je het nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |