abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13023726
M'n eigenlijke probleem staat onder "Hard to get" of aanhankelijkheid tonen, maar deze nieuwe "ontwikkeling" lijkt me wel interessant voor een nieuw topic:

Wat betekent het als een dame (rond de 30) berichtjes eindigd met X, weltrustenkus of liefs of me aanspreekt met "mannetje";

A. kan puur vriendschappelijk zijn
B. ze voelt meer dan vriendschap
C. ze is nog niet helemaal volwassen
D. anders n.l. ..........

[Dit bericht is gewijzigd door QuintinvanUlden op 09-09-2003 11:37]

maandag 8 september 2003 @ 15:35:25 #2
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_13023758
Dat weet alleen zij.
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_13023759
Het betekent dat ze de breezer-fase nog niet uit is .

-xXx- xxxieje kuzzzzzzzz

RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
pi_13023776
Misschien ziet ze je als een soort "broer"
pi_13023788
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:34 schreef QuintinvanUlden het volgende:

Wat betekent het als een dame (rond de 30) berichtjes eindigd met X, trustekus of liefs of me aanspreekt met "mannetje";

Dat ze je een klein ventje vindt.
O+. Ripley. O+.
pi_13023886
Zou je als zus een X of liefs naar je broer doen????
pi_13023921
trustekus? Weeeeeeeehh blegh!
pi_13023954
misschien ziet ze je wel als goede vriend, en als je het echt wilt weten just ask her....
See the Truth and See the Lies just by opening You're Eye's.... 2 Foresee you're own Demise
  maandag 8 september 2003 @ 15:46:01 #9
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_13024002
Dat zeggen vrouwen altijd als ze knalhard genomen willen worden!
  maandag 8 september 2003 @ 15:47:29 #10
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_13024035
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:46 schreef djdano het volgende:
Dat zeggen vrouwen altijd als ze knalhard genomen willen worden!
HEhehehe,
ik denk dat het gewoon goed bedoeld is en dat ze je wel lief vind
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_13024047
x/liefs/enz... betekend echt helemaal niets!
ik eindig ook al mijn smsjes zo!
Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
  maandag 8 september 2003 @ 15:48:17 #12
11875 beany
Qui ni fucis est, penis est
pi_13024050
quote:
M'n eigenlijke probleem staat onder "Hard to get" of aanhankelijkheid tonen, maar deze nieuwe "ontwikkeling" lijkt me wel interessant voor een nieuw topic:

Wat betekent het als een dame (rond de 30) berichtjes eindigd met X, trustekus of liefs of me aanspreekt met "mannetje";

D. anders n.l. Ze vindt het lullig om je direct af te wijzen en hoopt op deze manier je gevoelens niet te kwetsen

Wees niet kritisch, praat met de menigte mee en val vooral niet op, alleen dan ben je welkom...
pi_13024067
ze moet iets van j, duidelijk
  maandag 8 september 2003 @ 15:49:24 #14
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_13024075
Ik denk dat het vriendschappelijk is, ik denk iig niet dat ze echt verliefd op je is ofzo (dan zou ze het wel iets kleffer/liever zeggen denk ik)

Maar vraag het haar gewoon, dan weet je het zeker...

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_13024109
Ja, dat vind ik ook interessant. Ik krijg van sommige meisjes gewoon een hoop x'jes, terwijl anderen me met 'liefs' afschepen. Het zegt me eigenlijk allebei niks Maarja..wel geinig om even bij stil te staan..
Gravity doesn't exist, the world just sucks.
pi_13024120
IITYWTMWYKM

.
.
.
.
.
.

If I Tell You What This Means Will You Kiss Me?

maandag 8 september 2003 @ 15:51:36 #17
66685 Tippy
Life it seems will fade away
pi_13024126
Wat hoop je dat ze bedoelt met dat????
pi_13024320
Ik hoop inderdaad dat ze meer wil (zie "Hard to get" of aanhankelijkheid tonen), maar zou het toch wel een beetje vreemd vinden aangezien ze heeft aangegeven het rustig aan te willen doen.

Dus ik ben volgens haar wel leuk, maar nu nog even niet????

maandag 8 september 2003 @ 16:14:43 #19
63163 Apehaar
FOK! HoofdAap
pi_13024691
Ze is helemaal verkikkerd op je. Ze geeft je niet zomaar een "kus".
Tester
pi_13024824
Stel je die vraag omdat ze voor jou meer betekent dan vriendschap? Zoja, vraag haar gewoon wat ze met dit alles bedoelt Gewoon niet schromen, maar gewoon effies de stoute schoenen aantrekken, weet jij tenminste waar je aan toe bent.
pi_13025430
of je "chat" eens met haar als ze voor je neus zit, dan kun je haar tenminste in de ogen kijken.
  maandag 8 september 2003 @ 17:01:03 #22
59922 The_Unknown
I'll get you next time...
pi_13025867
over het algemeen betekend het vrij weinig.
Ik doe het ook altijd, kus of als het niet meer past gewoon een X.
Dus ik zou me er niet teveel bij voorstellen....
[b]I listend to N'Sync when they were still underground[/b]
pi_13026357
Het heeft niets te betekenen. Vrouwen doen dat vaker, gewoon voor de gein of omdat er toch een soort afstand bestaat en het makkelijker is om te typen. Je moet alléén afgaan op hoe ze reageren in real life. Getypte tekst is 1 van de meest misleidende vormen van communicatie.
  FOK!fossiel maandag 8 september 2003 @ 18:00:41 #24
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_13027381
Over het algemeen betekent het echt geen fuck.
Maargoed, uitzonderingen daargelaten.

Nu moet ik trouwens zeggen dat mijn ex eerst altijd afsloot met Liefs, kus, knuffel of een combinatie daarvan en sinds het uit is alleen met xxx.

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  maandag 8 september 2003 @ 19:22:15 #25
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_13029485
heeft nix te betekenen... doe ut zelf ook
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
pi_13030560
Vraag het haar. Je kunt wel speculeren, maar dat heeft helemaal geen zin. Als je meer wilt met haar moet je gewoon recht op je doel af gaan en desnoods op je bek gaan
pi_13031211
dat verschilt heel erg per vrouw, maar k zou er niet te veel achter zoeken..
  maandag 8 september 2003 @ 20:47:28 #28
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_13031968
quote:

Je stelt hier 4 mogelijkheden, ik denk dat geen van allen de goeie is... je zou het juist om moeten draaien en de vraag aan jezelf moeten stellen....
A. Waarom zou het vriendschappelijk kunnen zijn
B. Zou ze meer voelen dan vriendschap (en kan ik dat uit de context halen?)
C. Waarom zou ze niet volwassen zijn
D. Is het nodig om meer opties neer te zetten? (Ja, als A,B en C niet bevredigend zijn)

grin

don't you know my tears will cause an inferno
  maandag 8 september 2003 @ 20:48:24 #29
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_13031984
Precies, niks achter zoeken. Gewoon een dame op leeftijd die verloren tijd probeert in te halen
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
pi_13032017
dat staat in al mijn smsjes van het vrouwelijk geslacht en als het echt wat zou betekenen dan had ik al stuk meer relaties gehad
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_13032402
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:35 schreef UndergroundWorldWide het volgende:

-xXx- xxxieje kuzzzzzzzz

30 dan is het toch al martini ?
pi_13032414

Maar kan natuurlijk ook meer achter zitten ligt eraan of ze het bij iedereen doet of niet.

maarja, hier heb je zeker ook niks aan.

Strawberry Flavour..
pi_13034268
Hmmm, toch wel verschillende meningen dus ook al zijn degenen (veelal mannen) die het niets vinden betekenen licht in de meerderheid. De meningen van Rem Cow, oheng en lazz zijn inderdaad om over na te denken en ook de mening van -moi- vind ik goed geprobeerd!

Aangezien de breezer fase bij 30 inderdaad voorbij is (maar overigens de Martini fase nog lang niet in zicht is) en ze niet zoals vele jongeren verslaafd is aan de gsm denk ik toch dat er misschien iets meer bij komt kijken dan "just friends".... of is de wens hier de vader van de gedachte...

Het gewoon vragen lijkt me geen slim plan aangezien ik haar niet zie als een scharrel en dus absoluut niet op me bek wil gaan. Voor mijn persoonlijke situatie is dit natuurlijk sowiezo allemaal koffiedik kijken en zoeken naar erkenning maar toch zijn de verschillende meningen interessant om te horen en niet alleen voor mij dus .....

[Dit bericht is gewijzigd door QuintinvanUlden op 08-09-2003 22:25]

pi_13034934
Denk niet dat je er iets achter moet zoeken. Ik heb zo'n idee dat vrouwen vaker zo smsjes afsluiten terwijl mannen dit minder snel doen of zit ik er langs?

Ik zou, behalve naar mijn vriendin toe dan, geen sms naar een andere vrouw kunnen sturen met daarin bepaalde uitspraken die verkeerd opgepakt zouden kunnen worden, daar ben ik voorzichtig in voordat je het weet wordt er wat van gedacht, ja oké pech voor diegene die er dan wat van zou denken terwijl ik er niets mee bedoel maar ik hoef er ook niet tot aan te zetten. Ik heb genoeg aan mijn lieve vriendin

Zoek er niet te veel achter, je komt er irl achter als ze er meer mee wilt zeggen. Sommige afsluitingen van een smsje zijn voor de één onschuldig terwijl de ander het heel anders op kan pakken!

pi_13042806
Zelf reageer ik ïnderdaad meestal terug eindigend met "groetjes / have fun / fijn weekend, Quin". Dit "koele" gedrag heb ik de laatste ontmoeting wel weer verpest door overdreven veel aanhankelijkheid te tonen, maar het zal inderdaad gewoon afwachten zijn... Ik ben alleen zo verschrikkelijk ongeduldig....
  dinsdag 9 september 2003 @ 11:58:35 #36
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_13042949
Dat ze je lief vindt.
Kan vriendschappelijk zijn, kan ook meer zijn. Maar ze vind je wel lief!
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
pi_13047195
Wat dacht je er van om het gewoon te vragen wat ze in je ziet.
Heel simpel en als jullie goed met elkaar overweg kunnen is het ook een vraag die je kunt stellen.
groetjes!
pi_13049492
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:07 schreef QuintinvanUlden het volgende:
Aangezien de breezer fase bij 30 inderdaad voorbij is (maar overigens de Martini fase nog lang niet in zicht is) en ze niet zoals vele jongeren verslaafd is aan de gsm denk ik toch dat er misschien iets meer bij komt kijken dan "just friends".... of is de wens hier de vader van de gedachte...
Mijn ervaringen zijn niet met Breezer kindvrouwtjes hoor. Dat zijn vrouwen van 25+, en het zijn altijd intelligente dames.
Tja en verder... Als ik in zo'n situatiie zou zitten zou ik het eerst eens "leuk" proberen te brengen, zo van: he wat dacht je ervan om iets te beginnnen, op een beetje plagerige toon. Met een beetje mazzel springt zij erop in, of ze geeft een ietsje ontwijkend antwoord... Nou dan weet jij genoeg. En daar bouw je langzamerhand op voort.

Maar goed, dit zou mijn aanpak wezen... Ik weet niet of dit mogelijk is om te doen in jullie "relatie". Ben zelf altijd vrij ehhmm... "ondeugend" en "vrijpostig" (weet even geen betere woorden) in dat soort dingen.

[edit]Sterker, er zijn vrouwen die afsluiten met XXX, dikke kus, of wat dan ook maar, als je ze voor de eerste keer spreekt. Dusseu... [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door oheng op 09-09-2003 16:40]

pi_13061319
Wat zou je er zelf mee bedoelen als je zo zou afsluiten?
en haalt het maar net!
  dinsdag 9 september 2003 @ 23:20:20 #40
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_13061396
Allemaal vrijblijvend en ongevaarlijk.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_13065578
"Liefs" stuur ik aan iedereen die ik een aardig persoon vind, "trustenkus" heeft misschien iets meer betekenis, maar heeft nog steeds weinig met verliefdheid te maken

Maar goed, ik ben de vrouw in kwestie niet en zij kan er dus heel andere dingen mee bedoelen!

Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_13065919
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:35 schreef UndergroundWorldWide het volgende:

-xXx- xxxieje kuzzzzzzzz

ROFL
pi_13094189
Als ik er zelf mee zou afsluiten zou ik er toch wel wat mee willen zeggen maar ik ben dan ook geen vrouw. Vaak hebben die met dezelfde woorden hele andere bedoelingen en het was juist de bedoeling om dat hier uit te vinden.... een soort woordenboek zeg maar...
pi_13094210
quote:

Wat betekent het als een dame (rond de 30) berichtjes eindigd met X, weltrustenkus of liefs of me aanspreekt met "mannetje";

A
pi_13096064
Als ik iemand aardig vind eindig ik met "x", als ik iemand leuk vind eindig ik met "kus", en als ik iemand erg leuk vind eindig ik met "dikke kus".

Ik denk dus dat het vriendschappelijk is, de meeste vrouwen eindigen namelijk met "x", net als mannen btw....

Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
pi_13096529
quote:
Op donderdag 11 september 2003 15:29 schreef sassa_s het volgende:
Als ik iemand aardig vind eindig ik met "x", als ik iemand leuk vind eindig ik met "kus", en als ik iemand erg leuk vind eindig ik met "dikke kus".

Ik denk dus dat het vriendschappelijk is, de meeste vrouwen eindigen namelijk met "x", net als mannen btw....

Zijn dit de officiele algemene regels of gelden deze alleen voor de begin twintigers generatie? En hoe wordt liefs of een welterustenkus dan vertaald?
  FOK!fotograaf donderdag 11 september 2003 @ 15:51:02 #47
18921 freud
Who's John Galt?
pi_13096629
quote:
Op donderdag 11 september 2003 15:47 schreef QuintinvanUlden het volgende:
Zijn dit de officiele algemene regels of gelden deze alleen voor de begin twintigers generatie? En hoe wordt liefs of een welterustenkus dan vertaald?
Euh, het antwoord is maar 1 telefoontje weg hoor. Maar goed, het betekent dat er gen**kt moet worden. Behalve als je onder de 15 bent, dan betekent het dat ze je minder leuk vindt als die ene met scooter, tenzij jij een stoere rugzak hebt, maar... [bla]

Vraag het gewoon, hier krijg je toch geen antwoord waar je wat aan hebt (tenzij de ander ook op Fok zit).

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_13096654
quote:

D. De betekenis dient uit de context van het dialoog gehaald te worden.

[Dit bericht is gewijzigd door xstatic1975 op 11-09-2003 15:52]

pi_13096828
quote:
Op donderdag 11 september 2003 15:51 schreef freud het volgende:

[..]

Euh, het antwoord is maar 1 telefoontje weg hoor. Maar goed, het betekent dat er gen**kt moet worden. Behalve als je onder de 15 bent, dan betekent het dat ze je minder leuk vindt als die ene met scooter, tenzij jij een stoere rugzak hebt, maar... [bla]

Vraag het gewoon, hier krijg je toch geen antwoord waar je wat aan hebt (tenzij de ander ook op Fok zit).

Ik denk ook niet dat ik hier een exact antwoord krijg, maar vind het wel interessant om te horen hoe anderen er over denken en misschien pak ik nog wat tips op over hoe ik het verder kan aanpakken. Ondertussen is het gewoon afwachten wat er bij de volgende afspraak gebeurd maar aangezien dat nog minimaal een week duurt kan ik mooi m'n "strijdplan" bepalen, leuke dingen verzinnen om die dag te doen en bedenken hoe ik mezelf kan aanprijzen zonder te aanhankelijk over te komen...
  donderdag 11 september 2003 @ 15:58:48 #50
61288 Duna
Still Going Strong
pi_13096840
quote:

Dat hangt er vanaf hoe amicaal ze is denk ik.
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
  donderdag 11 september 2003 @ 16:00:49 #51
61996 MisszJ
You can look but...
pi_13096893
kan puur vriendschappelijk zijn.....gewoon een keer vragen of je die kus ook nog een keer in het echt krijgt...dan kom je er vanzelf achter
It's never where you think you'll find it
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=61996
pi_13097203
quote:
Op donderdag 11 september 2003 16:00 schreef MisszJ het volgende:
kan puur vriendschappelijk zijn.....gewoon een keer vragen of je die kus ook nog een keer in het echt krijgt...dan kom je er vanzelf achter
Dat is misschien wel een goed idee ja!!! Ik moet het dan alleen wel op een manier zien te brengen dat ik niet weer te aanhankelijk en gewillig overkom.... bedankt voor de tip!
  donderdag 11 september 2003 @ 16:12:26 #53
61996 MisszJ
You can look but...
pi_13097226
quote:
Op donderdag 11 september 2003 16:11 schreef QuintinvanUlden het volgende:

[..]

Dat is misschien wel een goed idee ja!!! Ik moet het dan alleen wel op een manier zien te brengen dat ik niet weer te aanhankelijk en gewillig overkom.... bedankt voor de tip!

aste
It's never where you think you'll find it
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=61996
pi_13099321
quote:
Op donderdag 11 september 2003 15:47 schreef QuintinvanUlden het volgende:

[..]

Oke een nachtkus bedoel ik meer mee als begin twintiger, meer dan vrienden dan. Met liefs zal vast ook wel meer bedoeld worden.
Maar goed wat bedoel jij als man ermee als jij een nachtkus en liefs stuurt? Misschien moet je gewoon denken dat jullie allebei hetzelfde ermee bedoelen, en vaak zijn je gevoelens wel juist als je denkt dat zij er meer mee bedoelt...
Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
pi_13111624
quote:
Op donderdag 11 september 2003 17:29 schreef sassa_s het volgende:

[..]

Oke een nachtkus bedoel ik meer mee als begin twintiger, meer dan vrienden dan. Met liefs zal vast ook wel meer bedoeld worden.
Maar goed wat bedoel jij als man ermee als jij een nachtkus en liefs stuurt? Misschien moet je gewoon denken dat jullie allebei hetzelfde ermee bedoelen, en vaak zijn je gevoelens wel juist als je denkt dat zij er meer mee bedoelt...

Een nachtkus zou ik misschien nog wel sturen, maar liefs vind ik wel erg "vrouwelijk" klinken. Ik ben nu sowiezo terughoudend in de complimentjes en kooswoordjes die ik zeg want ik ben erg bang op die manier weer te aanhankelijk en geinteresseerd over te komen en haar daardoor te verliezen. Ik wil echt zo graag dat ik meer duidelijkheid omtrent "de stand van zaken" kan krijgen maar ik zal toch zeker nog een week moeten wachten en dan nog... we hebben elkaar eigenlijk pas 3 keer gezien en als je dan zulke "serieuze" gesprekken aangaat... niet echt bevorderlijk voor een beginnende relatie volgens mij...
pi_13127812
Interessant topic. Lijkt mij geheel afhankelijk van de persoon, de een bedoelt er absoluut niets mee, de ander bedoelt er juist heel veel mee. Denk wel dat vrouwen er misschien iets makkelijker in zijn dan mannen, maar toch: je zegt het niet als je iemand niet leuk vind lijkt me. Laat het gewoon op zijn beloop en geef hier en daar een hint, dan wordt het waarschijnlijk vanzelf duidelijk.

Als ik jou was zou ik me drukker maken om je ongeduldigheid, die kan meer schade aanrichten.

pi_13286945
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 20:34 schreef happyme28 het volgende:
Interessant topic. Lijkt mij geheel afhankelijk van de persoon, de een bedoelt er absoluut niets mee, de ander bedoelt er juist heel veel mee. Denk wel dat vrouwen er misschien iets makkelijker in zijn dan mannen, maar toch: je zegt het niet als je iemand niet leuk vind lijkt me. Laat het gewoon op zijn beloop en geef hier en daar een hint, dan wordt het waarschijnlijk vanzelf duidelijk.

Als ik jou was zou ik me drukker maken om je ongeduldigheid, die kan meer schade aanrichten.

Hints hoef ik juist niet meer te maken want voor haar is het zeker (te?)duidelijk dat ik haar wel erg leuk vind. M'n ongeduldigheid is inderdaad hetgeen waar ik me het meest druk over maak, bang om haar daarmee af te schrikken. Enige schade is dus al geleden, maar ik hoop nu dat het binnen de perken is gebleven en ik nog een kans maak.

Inmiddels heb ik wel enige afstand genomen en hebben we elkaar ondermeer vanwege werk en andere afspraken nu al bijna 3 weken niet meer gezien, 2 weken niet meer gesproken maar sms-en op zich wel 1 keer in de paar dagen (met dus wat haar betreft de vermelde afsluitingen als X en liefs). Ik wil haar vanavond toch maar even bellen om voor dit weekend of anders ergens volgende week weer wat af te spreken en hoop dan ook wat meer duidelijkheid te krijgen. Ik moet nog wel wat leuks bedenken om te gaan doen, maar zal me vervolgens wel een beetje afstandelijk opstellen en het initiatief tot aanhankelijkheid dit maal van haar laten komen. En verder.....??????

vrijdag 19 september 2003 @ 13:27:19 #58
47081 Emphemeris
Seinfeld ownage
pi_13287106
Ik weet wel dat veel (jonge) meiden op msn smijten met kusjes alsof hun leven ervan afhangt....

Smsjes vind ik zelf wat persoonlijker... maarja met vrouwen weet je het nooit.

"Cause I'm like ice, buddy, if I don't like you, you've got problems." -- Kramer in "The Parking Space"[br]"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
pi_13287336
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 13:19 schreef QuintinvanUlden het volgende:

[..]

Hints hoef ik juist niet meer te maken want voor haar is het zeker (te?)duidelijk dat ik haar wel erg leuk vind. M'n ongeduldigheid is inderdaad hetgeen waar ik me het meest druk over maak, bang om haar daarmee af te schrikken. Enige schade is dus al geleden, maar ik hoop nu dat het binnen de perken is gebleven en ik nog een kans maak.

Inmiddels heb ik wel enige afstand genomen en hebben we elkaar ondermeer vanwege werk en andere afspraken nu al bijna 3 weken niet meer gezien, 2 weken niet meer gesproken maar sms-en op zich wel 1 keer in de paar dagen (met dus wat haar betreft de vermelde afsluitingen als X en liefs). Ik wil haar vanavond toch maar even bellen om voor dit weekend of anders ergens volgende week weer wat af te spreken en hoop dan ook wat meer duidelijkheid te krijgen. Ik moet nog wel wat leuks bedenken om te gaan doen, maar zal me vervolgens wel een beetje afstandelijk opstellen en het initiatief tot aanhankelijkheid dit maal van haar laten komen. En verder.....??????

Ga wat gezelligs/luchtigs doen, beetje lol maken kan nooit kwaad om het ijs goed te breken.

Succes ermee in ieder geval

Greetzz..

pi_13288100
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 13:39 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ga wat gezelligs/luchtigs doen, beetje lol maken kan nooit kwaad om het ijs goed te breken.

Succes ermee in ieder geval

Greetzz..

Bedankt voor de tip. Ik dacht zelf aan karten, waterskieen (bij mooi weer) of misschien naar de 3 Musketiers, maar dan zit je alleen maar te kijken zonder dat je lol kan maken met elkaar...
  vrijdag 19 september 2003 @ 14:11:36 #61
62182 Georges
That's the shit
pi_13288162
Wel apart, over de chat en via de mail wordt heel wat afgezoend. Als al die zoenen en knuffels in het echt ook zouden plaatsvinden zouden we vrede op aarde hebben of zo.

Ik denk dat het een beetje aan inflatie onderhevig is.

Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_13289273
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 14:11 schreef Georges het volgende:
Wel apart, over de chat en via de mail wordt heel wat afgezoend. Als al die zoenen en knuffels in het echt ook zouden plaatsvinden zouden we vrede op aarde hebben of zo.

Ik denk dat het een beetje aan inflatie onderhevig is.

Dan ben ik hard toe aan een inflatiecorrectie...
  vrijdag 19 september 2003 @ 14:55:22 #63
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_13289344
heeft niks te betekenen
aka Man-Mountain
pi_13290938
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 14:55 schreef Doctor_Bara het volgende:
heeft niks te betekenen
Inderdaad niet voor een 16-jarige, maar bij een meid van bijna 30???
pi_13294517
wat betekend het als een klas genootje van me op me arm met pen -X- neer zet?
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  vrijdag 19 september 2003 @ 18:40:46 #66
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_13295485
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 15:51 schreef QuintinvanUlden het volgende:

[..]

Inderdaad niet voor een 16-jarige, maar bij een meid van bijna 30???

ken genoeg vrouwen van <35 die t gebruiken als laatste in een bericht, je kunt t ook zien als 3 kussen op je wangen
aka Man-Mountain
  vrijdag 19 september 2003 @ 19:54:16 #67
68313 Skaarj
Vrij veilig, neuk een appel
pi_13297380
Het betekent helemaaaaaaaaaaaaaaal nix nada nothing, dit is gewoon een standaard afsluiting van sms/msn gesprek.
Dolgelukkig
pi_13345565
Heeft niks te betekenen! Mijn vriendin deed het destijds ook naar andere jongens.
pi_13346332
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 13:27 schreef Emphemeris het volgende:Smsjes vind ik zelf wat persoonlijker... maarja met vrouwen weet je het nooit.
Ja mannen zijn anders
Iedereen moet ergens in geloven, ik geloof dat ik nog iets te drinken neem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')