quote:Oeoeoeoe ik dacht eigenlijk dat je me helemaal vergeten was; je zit tegenwoordig zovaak in B&H
Op maandag 8 september 2003 14:10 schreef Doopy-X- het volgende:
een dikkevoor Just-me
"Wat betekend KPN Mobile op mijn nota?"
"Dat betekend dat u gebeld heeft naar een mobiel die door KPN wordt ondersteund."
"Ja, maar ik heb helemaal geen mobiel van KPN, waarom komt dat dan op mijn nota?"
"Nee meneer, u heeft een persoon gebeld, en deze persoon heeft een mobiele telefoon die in rekening wordt gebracht door KPN."
"Ow zo! Maar dan nog iets, wat betekent T-Mobile op mijn nota?"
"Dat betekend dat u iemand heeft gebeld die een mobiele telefoon heeft van T-Mobile."
"Ja ja, nu snap ik het! Dan had ik nog een vraag: er staat Vodafone Mobile op de nota?"
"Ja meneer, dat betekend dus dat u gebeld heeft met iemand met een mobiele telefoon van Vodafone."
"Ow zo, dus er komt bij te staan wat voor een mobiele telefoon diegene heeft?"
"Inderdaad meneer!"
*zucht*
Leuk werk heb je.
quote:Soms is het echt vermoeiend!
Op maandag 8 september 2003 14:41 schreef zjroentje het volgende:![]()
Leuk werk heb je.
"Ik heb net de nota gekregen en er klopt geen hol van, ik zou naar Den Bosch hebben gebeld en naar Arnhem, maar ik ken daar helemaal niemand!"
Die mensen zijn dan zwaar opgefokt!
"Heeft u de nummers al nagebeld?"
"Waarom zou ik, ik heb ze toch verdomme niet gebeld?"
Zoek ik op Internet die nummers op:
"Mevrouw, kent u familie Jansen uit [gemeente uit regio Den Bosch]"
"Ow is dat nummer van die persoon! Maar dat nummer in Arnhem heb ik echt niet gebeld!"
"Kent u het bedrijf de Vergulde Dildo in Arnhem?"
"Ow, zat dat in Arnhem!"
quote:B&H lurk ik altijd ff mee, heb die ogen niet voor nix gekregen...zeg er bijna nooit iets hoor
Op maandag 8 september 2003 14:35 schreef just me het volgende:[..]
Oeoeoeoe ik dacht eigenlijk dat je me helemaal vergeten was; je zit tegenwoordig zovaak in B&H
Hoe kan ik jou nou vergeten?!
quote:
Op maandag 8 september 2003 14:50 schreef Doopy-X- het volgende:
Hoe kan ik jou nou vergeten?!
quote:Door 40 bier te zuipen op een BBQ.
Op maandag 8 september 2003 14:50 schreef Doopy-X- het volgende:Hoe kan ik jou nou vergeten?!
Je moet toch iets als justhoolie nie tlangs komt...
quote:jaloers kreng, wil je ook een kusje?
Op maandag 8 september 2003 14:55 schreef Speed1971 het volgende:
Wat een geslijm zeg!
quote:lekker
Op maandag 8 september 2003 14:59 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
jaloers kreng, wil je ook een kusje?
Ik zit in cafe SamSam leidseplein, Amsterdam. Met vrienden en wat mede-fokkers...
quote:En dan zeggen ze dat Homo's Hand in Hand lopen!
Op maandag 8 september 2003 15:11 schreef Speed1971 het volgende:lekker
quote:Wij gaan bij een maat van mij thuis kijken met flink wat bier en voor sommige ook een blowtje!
Op maandag 8 september 2003 15:12 schreef HeatWave het volgende:Ik zit in cafe SamSam leidseplein, Amsterdam. Met vrienden en wat mede-fokkers...
Zaterdag de wedstrijd gekeken met twee meiden uit Oostenrijk, woensdag ff een paar Tsjechen regelen!
quote:In Middelburg, in me eigen kroegie... Gezellig, zaterdag was het ook bijna volle bak
Op maandag 8 september 2003 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Wie gaat eigenlijk waar kijken woensdag?Ik zit in cafe SamSam leidseplein, Amsterdam. Met vrienden en wat mede-fokkers...
quote:Door de week is toch altijd anders.
Op maandag 8 september 2003 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:In Middelburg, in me eigen kroegie... Gezellig, zaterdag was het ook bijna volle bak
Ik weet nog dat wij met 5 man enthousiast naar de 'grootste; voetbalcafe in Weert Moldavie-Nederland gingen kijken.
We waren de enige!
Maar ja, Tsjechie vs. Nederland is toch een ander soort wedstrijd.
Misschien ook maar een kroegje opzoeken woensdag!
Jeeej SCH in relmodus
quote:Daarom, denk dat het woensdag wel weer aardig druk zal worden...!
Op maandag 8 september 2003 15:31 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Door de week is toch altijd anders.
Ik weet nog dat wij met 5 man enthousiast naar de 'grootste; voetbalcafe in Weert Moldavie-Nederland gingen kijken.
We waren de enige!
Maar ja, Tsjechie vs. Nederland is toch een ander soort wedstrijd.
Misschien ook maar een kroegje opzoeken woensdag!
quote:Vind hem nog een beetje mild hoor.
Op maandag 8 september 2003 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
nertsfokkerij deel 2Jeeej SCH in relmodus
quote:Ik heb de popcorn ook nog maar net gepakt hoor
Op maandag 8 september 2003 15:33 schreef HeatWave het volgende:[..]
Vind hem nog een beetje mild hoor.
quote:ik heb tig mensen gezegd gisteren dat ik een hele leuke lekkere gezellige afspraak heb afgezegd
Op maandag 8 september 2003 14:55 schreef DIGGER het volgende:[..]
Door 40 bier te zuipen op een BBQ.
Je moet toch iets als justhoolie nie tlangs komt...
maar ik ben zo blij dat ik bij de wedstrijd geweest ben! Ik kan niet wachten om zo meteen de plaatselijke krant bij de buurt-super (dhc-er) te gaan kopen en ondertussen bij de patatboer (verzorger dhc) even naar binnen te zwaaien ![]()
eerlijk is eerlijk.. de patatboer heeft me gisteren gefeliciteerd met de overwinning van mijn club
stukje uit de krant:
De dreun kwam keihard aan bij DHC. Met de moed der wanhoop werd de bal naar voren gepompt, maar de winnaar van de broederstrijd was op dat moment al bekend. En die winnaar wilde nog wel wat zout in de wonde wrijven. De 17-jarige Groenewegen strafte klungelig verdedigen van Rob de Ruiter resoluut af (2-0) en in de slotfase kaatste een voorzet van Groenewegen, weer hij, via het lichaam van Concordia-aanvaller
Marvin Vermeer langs de grabbelende Schomaker: 3-0).
Een inwoner van Gorinchem heeft maandag een brief ontvangen waarin vermoedelijk antrax zit, de bacterie die miltvuur kan veroorzaken. De brief is afkomstig uit Irak.
De man heeft de brief geopend en heeft poeder op zijn handen gekregen. De omgeving van de woning van de ontvanger in het centrum van Gorinchem is afgezet.
Dat is bekendgemaakt tijdens een persconferentie op het gemeentehuis.
Loek, die snuif he... Wel naar het goede adres gestuurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |