Een tijd geleden een post gedaan dat m'n auto gepikt was....leuk, kut, echt gewoon klote, nieuwe auto gekocht.
Afijn heb dus een tijdje terug een bericht ontvangen dattie in Belgie ,Brussel staat.
Nu eindelijk alles uitgezocht....dit geoolf je gewoon niet.
Een auto van 500 €, eerste auto
300 € reparatie, nieuwe koppeling platen, uitlaat.
Moet ik nu godveredomme €1000 gaan betalen om dat ******ding uit belgie weg te halen!
Stallingskosten €400
overige meuk € 600
bel met m'n verzekering, heeft gebeld, en er is niet onderuit te komen ik MOET betalen, want het is de Belgische wetgeving...
hoop een aanslag van de AEL ofzo, op******** met die lijers daar kan gewoon niet eens meer helder nadenken ofzo, DAMN pissed
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 08-09-2003 16:56]
Maar dat is inderdaad kut voor je. En je mening over Belgen helemaal mee eens
quote:Ben je all risk verzekerd?
Op maandag 8 september 2003 11:51 schreef Nyles het volgende:
Tering kuthoeren pleuris belgen, geen goed woord meer over,.![]()
![]()
Een tijd geleden een post gedaan dat m'n auto gepikt was....leuk, kut, echt gewoon klote, nieuwe auto gekocht.
Afijn heb dus een tijdje terug een bericht ontvangen dattie in Belgie ,Brussel staat.
Nu eindelijk alles uitgezocht....dit geoolf je gewoon niet.
Een auto van 500 €, eerste auto
300 € reparatie, nieuwe koppeling platen, uitlaat.Moet ik nu godveredomme €1000 gaan betalen om dat ******ding uit belgie weg te halen!
Stallingskosten €400
overige meuk € 600bel met m'n verzekering, heeft gebeld, en er is niet onderuit te komen ik MOET betalen, want het is de Belgische wetgeving...
![]()
hoop een aanslag van de AEL ofzo, op******** met die lijers daar kan gewoon niet eens meer helder nadenken ofzo, DAMN pissed
Zo ja moet volgens mij gewoon je verzekeringsmaatschappij betalen. Kijk het ff goed na in je polis
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 08-09-2003 16:56]
quote:Een auto van 500 euro all risk verzekeren
Op maandag 8 september 2003 11:56 schreef erikh het volgende:[..]
Ben je all risk verzekerd?
Zo ja moet volgens mij gewoon je verzekeringsmaatschappij betalen. Kijk het ff goed na in je polis
Of je papieren kwijtraken, dan kun je niet aantonen dat het jouw wagen is, normaal bij controle heb je dan geen recht op het voertuig, maar goed dat zal dan in deze situatie weer vast niet uitmaken
Of in belgie naar de sloop laten brengen ?
Trouwens wel heel scheef vind ik, ik bedoel 400 euri stallingkosten, die je MOET betalen. Wie vroeg jouw of ze die auto wilde stallen, ongevraagd dus. Kijk als je niet hoefde te betalen alla, maar dat is net als iemand in de stad je jas aangeeft en dan zegt da's dan 20 euri. Ja
No ofence voor de belgen en beledigden hier, maar neem toch aan dat mijn woedde hierover begrijpelijk is...
Laten ze dat ding maar in hun * douwen!!
Duizend euro laat dan maar zitten leg ik wel neer bij een nieuw autootje
k*t Belgen
quote:
Op maandag 8 september 2003 12:06 schreef Shifty het volgende:
Laat je die auto toch staan!Laten ze dat ding maar in hun * douwen!!
Duizend euro laat dan maar zitten leg ik wel neer bij een nieuw autootje
k*t Belgen
en als ik em laat staan wordt de rekening alleen maar hoger en krijg later justitie achter me aan.
... mijn vriendinnetje in ieder geval wel...
Omdat jij het niet eens bent met een deel van de Belgische regelgeving, betekent dit niet dat je alle Belgen allerlei enge ziektes hoeft toe te wensen.
Maar goed, zoals gebruikelijk bij dit soort posts zegt dit meer over jou dan over die Belgen...
Hoewel ik het heus wel sneu vind voor je hoor.. Maar je kunt meer sympathie verwachten met een wat andere woordkeuze..
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 08-09-2003 17:00]
quote:
Op maandag 8 september 2003 12:00 schreef beany het volgende:[..]
Ik spreek je nog wel als jij kanker hebt of een naaste van je kanker heeft en iemand gebruikt het woord kanker alleen maar om te schelden...
oprotten aub....
quote:
Op maandag 8 september 2003 12:07 schreef ne0n het volgende:[..]
vieze ajax jood
![]()
quote:Hey, it sucks ok! Het gaat inderdaad nergens over dat je je auto zo duur moet 'nabetalen'. Ben het ook met je eens dat je er over klaagd...
Op maandag 8 september 2003 12:12 schreef Nyles het volgende:
toch zo ik willen dat sommige mensen in mijn schoenen zouden staan op dit moment, stelletje schijnheilige rukkers.
Alleen de manier waarop
quote:heb je ook wat gehoord :S maar moet je wel gelijk geven in dit geval
Op maandag 8 september 2003 12:07 schreef ne0n het volgende:[..]
vieze ajax jood
![]()
quote:Hey kijk, nog iemand die geen enkele vorm van respect heeft!
Op maandag 8 september 2003 12:12 schreef eetomit het volgende:[..]
Heb ik ook meegemaakt, maar ik ben niet zo zielig om alles in zo'n beperkt referentiekader te zien...
quote:een respect moet je verdienen . en de nederlandse maatschappij is al respectloos dus wat wil je nu eigenlijk hiermee bereiken ?
Op maandag 8 september 2003 12:15 schreef beany het volgende:[..]
Hey kijk, nog iemand die geen enkele vorm van respect heeft!
quote:"zucht" JIJ stoort je er aan.
Op maandag 8 september 2003 12:01 schreef beany het volgende:[..]
Ik begrijp heel goed dat je kwaad bent, alleen zou je alsnog het woord kanker weg kunnen halen? Ik vind het erg respectloos namelijk....
jij bent ook maar een simpele user hoor.
alsof iedereen rekening met iedereen moet houden. dan moet je geen forums opzoeken. of zo'n kids ding met allemaal mietjes en watjes die aan hun mammie vragen of ze naar de WC mogen op hun 22e.
quote:
Op maandag 8 september 2003 12:11 schreef Yosie het volgende:
<knip>
KANKERLIJERS
quote:Res..p... Wat?
quote:rot toch eens op met je slotje, op jou moet een slotje,
Op maandag 8 september 2003 12:16 schreef QOnline het volgende:
Dit topic verzandt in onzin, slotje
quote:So? Dus mag ik niet zeggen dat ik iets respectloos vind? Omdat ik maar een simpele user ben? Sluit dit forum dan maar als je als individu niet je mening mag verkondigen!
Op maandag 8 september 2003 12:17 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
"zucht" JIJ stoort je er aan.
jij bent ook maar een simpele user hoor.
alsof iedereen rekening met iedereen moet houden. dan moet je geen forums opzoeken. of zo'n kids ding met allemaal mietjes en watjes die aan hun mammie vragen of ze naar de WC mogen op hun 22e.
En we mopperen allemaal maar over de verloedering van de maatschappij.... maar ondertussen staan jullie het wel toe!
quote:jij bent goed voor de dikke van dale ...zal het spellen voor je R-E-S-P-E-C-T
Op maandag 8 september 2003 12:18 schreef eetomit het volgende:[..]
Res..p... Wat?
quote:eerst zeg je dat die jongen dat zelf maar mee mo0et hebben gemaakt en nu heeft hij dat en dan is het weer niet goed?
tief jij eens snel op, relkloon.
quote:De maatschappij verloedert door mensen die denken dat als je het woord 'kanker' niet gebruikt, alles goedkomt.
Op maandag 8 september 2003 12:19 schreef beany het volgende:[..]
So? Dus mag ik niet zeggen dat ik iets respectloos vind? Omdat ik maar een simpele user ben? Sluit dit forum dan maar als je als individu niet je mening mag verkondigen!
En we mopperen allemaal maar over de verloedering van de maatschappij.... maar ondertussen staan jullie het wel toe!
quote:Ja. En die hebben het gekregen door iedereen die 'kanker' zegt.
Op maandag 8 september 2003 12:18 schreef Shifty het volgende:
Kom op he niet zo schelden!! Dit slaat weer helemaal nergens op er zijn genoeg mensen die dagelijks hard vechten tegen deze afschuwelijke ziekte!!
Op een dag in Amerika: "Fuck off, bitch"
"What did you say? A lot of people fight being a bitch everyday!"
[Dit bericht is gewijzigd door eetomit op 08-09-2003 12:24]
quote:Weet ik, ik heb er zelfs een opa aan verloren, maar het is een supergoed scheldwoord
Op maandag 8 september 2003 12:18 schreef Shifty het volgende:[..]
Kom op he niet zo schelden!! Dit slaat weer helemaal nergens op er zijn genoeg mensen die dagelijks hard vechten tegen deze afschuwelijke ziekte!!
quote:heb geen hart remember
Op maandag 8 september 2003 12:21 schreef Grayburn het volgende:
Deff denk aan je hart....
quote:Waarom denkt iedereen toch dat ik een kloon ben
Op maandag 8 september 2003 12:20 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
eerst zeg je dat die jongen dat zelf maar mee mo0et hebben gemaakt en nu heeft hij dat en dan is het weer niet goed?
tief jij eens snel op, relkloon.
En dan heeft ie het zelfs meegemaakt, en dan nog zo respectloos zijn..... Dubbel zo erg!
quote:daar ben ik te groot voor geschapen
Op maandag 8 september 2003 12:23 schreef Nyles het volgende:
mierenneuken
quote:Mwah dit is maar matig hoor, hier zitten weinig mensen in een ivoren toren, helaas soms wel. En helaas mogen doodverwensingen niet
Op maandag 8 september 2003 12:22 schreef Whiteshark het volgende:[..]
heb geen hart remember
this is fundoet me denken aan de oude anf
:):):)
quote:Voor jou een woord, voor de ander betekend het jaren dikke ellende.
Op maandag 8 september 2003 12:23 schreef Nyles het volgende:
jezus wat een rel om dat woordje man
heb ook een aantal dooie in defamilie aan kanker, loop niet zo te mierenneuken man, tis maar een woord
Je hebt gewoon niet door dat je mensen hier persoonlijk mee kan kwetsen. Geeft niks, je bent nog jong en je moet nog een hoop leren
Da's wel kut ja.
quote:Ik vraag me af wat het eigenlijk in Nederland kost in een gelijkwaardige situatie?
Op maandag 8 september 2003 12:25 schreef the-O het volgende:
Maar goed, je auto wordt dus gestolen, ze vinden hem in België en je moet ¤1000 betalen.Da's wel kut ja.
quote:Ok opa, verder nog wat te melden over gestolen auto's in België? Wat jij hier anderen op de mouw probeert te spelden, zou je jezelf ook wel eens aan kunnen trekken. Vooral dat stuk "voor de een een woordje, voor de ander jarenlange ellende" dit kan je natuurlijk op 2 manieren bekijken, respecteer ook de andere kijk zou ik zeggen.
Op maandag 8 september 2003 12:25 schreef beany het volgende:[..]
Voor jou een woord, voor de ander betekend het jaren dikke ellende.
Je hebt gewoon niet door dat je mensen hier persoonlijk mee kan kwetsen. Geeft niks, je bent nog jong en je moet nog een hoop leren
Verder is dit kanker de krachtterm, niet kanker de ziekte op zich.
quote:en terechtd at hier geen doodverwensingen mogen
Op maandag 8 september 2003 12:24 schreef Grayburn het volgende:[..]
Mwah dit is maar matig hoor, hier zitten weinig mensen in een ivoren toren, helaas soms wel. En helaas mogen doodverwensingen niet
.
quote:Ja maar geeft soms wel een "twist" aan een discussie
Op maandag 8 september 2003 12:28 schreef Whiteshark het volgende:[..]
en terechtd at hier geen doodverwensingen mogen
quote:Daar was geen ontkomen aan
en die ivorentoren is allang afgebrokkeld ...;)
quote:de een zijn woordkeuze respecteren valt niet mee in dit land..ook al doet het je pijn het is niet jou uitspraak die gedaan is.
Op maandag 8 september 2003 12:27 schreef Grayburn het volgende:[..]
Ok opa, verder nog wat te melden over gestolen auto's in België? Wat jij hier anderen op de mouw probeert te spelden, zou je jezelf ook wel eens aan kunnen trekken. Vooral dat stuk "voor de een een woordje, voor de ander jarenlange ellende" dit kan je natuurlijk op 2 manieren bekijken, respecteer ook de andere kijk zou ik zeggen.
quote:edit: weg gehaald, geen zin meer in discussie....
Ok opa, verder nog wat te melden over gestolen auto's in België? Wat jij hier anderen op de mouw probeert te spelden, zou je jezelf ook wel eens aan kunnen trekken. Vooral dat stuk "voor de een een woordje, voor de ander jarenlange ellende" dit kan je natuurlijk op 2 manieren bekijken, respecteer ook de andere kijk zou ik zeggen.
[Dit bericht is gewijzigd door beany op 08-09-2003 12:33]
quote:Jammer dat sommige mensen niet kunnen begrijpen dat het gebruik van dit soort levensvernietigende ziektes als krachtterm kwetsend kan zijn voor mensen die de gevolgen ervan van dichtbij meemaken.
Maar goed, dat komt misschien nog wel als een keer in je eigen familie- of kennissenkring voorkomt. En oh wee als iemand anders dan de 'krachtterm' gebruikt.
Waar kwam die krachtterm ook al weer vandaan eigenlijk?.....
quote:open ff een eigen topic om zielig te doen ben je nou wel zat.
quote:dis namelijk mijn topic
Op maandag 8 september 2003 12:34 schreef Nyles het volgende:[..]
open ff een eigen topic om zielig te doen ben je nou wel zat.
quote:ja das het makkelijkste weglopen uit een discussie waar heb ik die al niet vaker gezien.....is je 2e naam per ongeluk pcfreak
Op maandag 8 september 2003 12:31 schreef beany het volgende:[..]
edit: weg gehaald, geen zin meer in discussie....
quote:Ik hoop dat je me echt zat bent ja.... misschien dat je de volgende keer nadenkt als je weer met kanker wil schelden.... en reageer maar niet met grote praat dat je gewoon doorgaat, want je moet wel stoer over blijven komen natuurlijk....
quote:Alstu: Doe hier zielig over je gestolen auto.
quote:Sorry whiteshark, maar ik zag al een hoop commentaar op me af komen waar ik bij nader inzien geen zin in had... Ze snappen het namelijk toch niet.
Op maandag 8 september 2003 12:35 schreef Whiteshark het volgende:[..]
ja das het makkelijkste weglopen uit een discussie waar heb ik die al niet vaker gezien.....is je 2e naam per ongeluk pcfreak
in dit geval was het duidelijk een krachtterm en verders niks.
en ja respect verdien je door 1 je woordkeuze o.a goed te bepalen en 2 een discussie fatsoenlijk af te sluiten .
quote:lijkt me wel dat je reacties krijgt...maar weglopen endan je eigen mening niet meer te verkondigen is geen oplossing
Op maandag 8 september 2003 12:36 schreef beany het volgende:[..]
Sorry whiteshark, maar ik zag al een hoop commentaar op me af komen waar ik bij nader inzien geen zin in had... Ze snappen het namelijk toch niet.
quote:Beginnend narcisme, kijk maar uit.
Op maandag 8 september 2003 12:36 schreef beany het volgende:[..]
Sorry whiteshark, maar ik zag al een hoop commentaar op me af komen waar ik bij nader inzien geen zin in had... Ze snappen het namelijk toch niet.
quote:en toch ga je door terwijl je de discussie zat was en nee ik ga er niet doelbewust over door jij begint er over te zeiken ik niet...
Op maandag 8 september 2003 12:35 schreef beany het volgende:[..]
Ik hoop dat je me echt zat bent ja.... misschien dat je de volgende keer nadenkt als je weer met kanker wil schelden.... en reageer maar niet met grote praat dat je gewoon doorgaat, want je moet wel stoer over blijven komen natuurlijk....
Ontopic: Dit heeft niets met Belgie te maken... die kosten rekenen ze bijna overal...
quote:KRIJG JEUK AAN JE DUIM JOH!
Op maandag 8 september 2003 12:38 schreef Grayburn het volgende:[..]
Beginnend narcisme, kijk maar uit.
quote:
Op maandag 8 september 2003 12:39 schreef eetomit het volgende:[..]
KRIJG JEUK AAN JE DUIM JOH!
scratch .
quote:hmmm volgens mij niet hoor, heb gebeld met verzekering enzo, maar ze zeiden dattik niet onder deze kosten vandaan kan komen, in NEderland schij je alleen maar stallingskosten te betalen
Op maandag 8 september 2003 12:39 schreef Bertin het volgende:
Offtopic: fok dat gescheld met ziektes...Ontopic: Dit heeft niets met Belgie te maken... die kosten rekenen ze bijna overal...
Vraag aan de politie wat het zou hebben gekost als dezelfde auto in Nederland werd gevonden.
OF vraag aan de belgen wat het gekost zou hebben als het om een Belgische auto ging.
IS er in een van deze gevallen een behoorlijk verschil, dan stap je naar het Europese hof met als aanklacht: Discriminatie.
Er word onderscheid gemaakt tussen veschillende personen van verschillende nationaliteiten.
Lukt dat niet: Succes.
quote:wat kost zo een all risk tegenwoordig? En dan als je niet in de risico leeftijd zit
Op maandag 8 september 2003 11:56 schreef erikh het volgende:[..]
Ben je all risk verzekerd?
"Update"
Heb nog wat geinformeerd en ik kan misschien ook nog afstand doen, van die wagen. Volgens het takel bedrijf zal dat me MAX 300 € kosten, moet alleen nog informeren of dat ook invoerrechten gaat kosten oid.
quote:Die snap ik niet, je moet invoer rechten betalen terwijl je iets uitvoert?
Op maandag 8 september 2003 12:51 schreef Nyles het volgende:
Ja precies, zo dacht ik er dus ook over, ik heb toch never nooit gevraagd om hem daar te stallen? Heb ook nooit bericht gehad dat het me wat zou kosten oid, maar nu blijkt dat!"Update"
Heb nog wat geinformeerd en ik kan misschien ook nog afstand doen, van die wagen. Volgens het takel bedrijf zal dat me MAX 300 € kosten, moet alleen nog informeren of dat ook invoerrechten gaat kosten oid.
quote:dan mag jij uitleggen waarom ik respect moet bieden aan iemand die ik NIET ken?
respect moet je verdienen.
en wat BOEIT het dat iemand dood gaat aan kanker? OK het is erg natuurlijk.
maar zou je daarom NIKS meer mogen zeggen omdat EEN ANDER zich er aan kan storen?
ben jij soms zo'n persoon dat eerst 3 uur gaat navragen of hij wel iets kan zeggen omdat dat mogelijk kwetsend overkomt?
moederskindje.
Zij zijn niet echt handig bezig geweest om een auto, die een taxateur waarschijnlijk op 500 euro zou schatten, voor 1000 Euro te stallen. Ik denk dat je je kan beroepen op redelijkheid en billijkheid. En zoniet, dan moet je gewoon voorlopig om België heen blijven rijden.
Maar dat is getuige je openingspost sowieso al geen probleem.
quote:Hij heeft die bolide in België ingevoerd, en klaarblijkelijk moeten er over dit enorme kapitaal invoerrechten betaald worden....
Op maandag 8 september 2003 13:01 schreef beany het volgende:[..]
Die snap ik niet, je moet invoer rechten betalen terwijl je iets uitvoert?
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:36 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
dan mag jij uitleggen waarom ik respect moet bieden aan iemand die ik NIET ken?
respect moet je verdienen.
en wat BOEIT het dat iemand dood gaat aan kanker? OK het is erg natuurlijk.
maar zou je daarom NIKS meer mogen zeggen omdat EEN ANDER zich er aan kan storen?
ben jij soms zo'n persoon dat eerst 3 uur gaat navragen of hij wel iets kan zeggen omdat dat mogelijk kwetsend overkomt?
moederskindje.
quote:Die stallingskosten moet je volgens mij niet betalen, tenminste niet als ie bij een particulier staat gestald (zoals gebeurd met weggesleepte foutparkeerders). Als dat zo is, gewoon naar daar gaan, je sleutels vragen en ophoepelen. Ze proberen je wel te doen betalen en je sleutels achterhouden, maar dat mag gewoon niet. Zeg maar dat ze de rekening opsturen
Moet ik nu godveredomme €1000 gaan betalen om dat kankerding uit belgie weg te halen!
Stallingskosten €400
overige meuk € 600bel met m'n verzekering, heeft gebeld, en er is niet onderuit te komen ik MOET betalen, want het is de Belgische wetgeving...
Als ze de dieven hebben gepakt kan je verzekering zich altijd burgerlijke partij stellen.
Probeer anders eens de Belgische nationale ombudsman, en dreig eventueel gewoon met hem te laten staan. Een belgische socialist (bij voorkeur een waal) aanspreken wil ook nog al eens helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |