quote:strak en duidelijk!
Op donderdag 25 september 2003 23:54 schreef Dwork het volgende:
http://www.ukkienet.com/albumHeb um al hier laten chekkú, maar heb nu wat veranderd..
Wat vinden jullie er nu van, kritisch kijken aub. (details enzo)Thanx
quote:Heb al een topic over dit onderwerp geopend.
Op vrijdag 26 september 2003 08:54 schreef sop het volgende:[..]
Had je nog wat aan Visual Source Safe?
Ik zou zeggen, neem eens een kijkje op
Dit is de website van de V.O.F. van mij en een vriend. Wij beweren natuurlijk niet het zoveelste klusbedrijfje te zijn. We staan reeds ingeschreven bij de Kvk, en hebben een cursus zelfstandig ondernemen gevolgd.
Graag opbouwend commentaar, in ieder geval waar we eventueel iets aan zouden kunnen hebben
quote:Ziet er leuk uit,
Op vrijdag 26 september 2003 09:35 schreef jakovasaur het volgende:
Gegroet allen,Ik zou zeggen, neem eens een kijkje op
Dit is de website van de V.O.F. van mij en een vriend. Wij beweren natuurlijk niet het zoveelste klusbedrijfje te zijn. We staan reeds ingeschreven bij de Kvk, en hebben een cursus zelfstandig ondernemen gevolgd.
Graag opbouwend commentaar, in ieder geval waar we eventueel iets aan zouden kunnen hebben
je gebruikt veel plaatjes, hierdoor zie je 'm echt laden, dat is neit zo mooi.
Of je plaatjes zijn te groot (in kb's) of je host te traag..
Verder vind ik het reclame plaatje niet zo mooi doordat de rest echt ingewerkt is, en die man met toeter echt een plaatjes blok is.
De algemene indruk is goed, en je presenteert je creatief.
Waar ik persoonlijk lichtelijk allergisch voor ben is .html
Hierdoor zie je dat je niet echt dynamisch werkt, maar ik denk dat ik wel de enigste ben die zo kijkt
Ja, ik heb stage en verveel me weleens,
dit is al de 2e layout in een week
Wat dat werkt niet, en de texten zijn ook niet perfect.
Maar gaat om de layout, en of het cross-browser is.
en funcionaliteit.
Ik weet dat de fading alleen werkt bij MSIE,
maar dat is geen probleem.
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 09:50 schreef Triloxigen het volgende:
http://v11.triloxigen.nl
Misschien leuk om voor de grap die CSS eens up te loaden.
quote:Overal maar .php achterzetten terwijl het (Niet aanwezige) dynamische op de pagina geen enkel nut heeft is ook geen porem. Mooie HTML is niet lelijk.
Op vrijdag 26 september 2003 09:44 schreef Triloxigen het volgende:
Hierdoor zie je dat je niet echt dynamisch werkt, maar ik denk dat ik wel de enigste ben die zo kijkt
quote:euh, huh?
Op vrijdag 26 september 2003 09:57 schreef nietzman het volgende:[..]
Misschien leuk om voor de grap die CSS eens up te loaden.
quote:Net zoals een vriend van mij doet
Op vrijdag 26 september 2003 09:59 schreef nietzman het volgende:[..]
Overal maar .php achterzetten terwijl het (Niet aanwezige) dynamische op de pagina geen enkel nut heeft is ook geen porem. Mooie HTML is niet lelijk.
quote:Jippie. Een niet al-te-geweldig-gephotshopte auto en verder totaal geen content en dus geen ruk om te zien/beleven.
Op vrijdag 26 september 2003 10:05 schreef The_Gunman het volgende:
Heb ff een beginpaginatje gemaakt
Nu kan ik in vrede sterven.
quote:School heeft hier standaard IE6 opstaan. Niet het geringste deel van je doelgroep dus.
Op vrijdag 26 september 2003 10:08 schreef Triloxigen het volgende:
euh, huh?
Ohw, weet het al, denk dat het door media="" komt..
Welke browser gebruik je?
quote:Maar het is natuurlijk altijd een afweging. Hoe hard zul je het nodig hebben, en weegt dat af tegen de extra inspanning die het vergt?
Ik weet wat je bedoeld, maar ik wilde alleen zeggen dat php erg makkelijk kan zijn
quote:Oke, jouw mening. Ben ik het niet mee eens, maar kan ik mee leven.
alleen zie het toch liever bovenin het scherm ipv het midden.
Het groen is een beetje TE groen
quote:Meer mensen die hier last van hebben? Ik heb de site volgens mij toch redelijk ingericht.. De meeste gifjes zijn minder dan 1 kb, en de jpeg'jes zijn niet groter dan 2/3 kb...
je gebruikt veel plaatjes, hierdoor zie je 'm echt laden, dat is neit zo mooi.
Of je plaatjes zijn te groot (in kb's) of je host te traag..
quote:Hier is inderdaad nog iets voor te zeggen, ik zal kijken of ik dit mooi kan oplossen.
Verder vind ik het reclame plaatje niet zo mooi doordat de rest echt ingewerkt is, en die man met toeter echt een plaatjes blok is.
quote:Dit is natuurlijk onzin.
quote:Vreemd, het werkt bij mij goed met MSIE5, MSIE6, Opera 7 en FireBird
Op vrijdag 26 september 2003 10:10 schreef nietzman het volgende:[..]
School heeft hier standaard IE6 opstaan. Niet het geringste deel van je doelgroep dus.
[..]Maar het is natuurlijk altijd een afweging. Hoe hard zul je het nodig hebben, en weegt dat af tegen de extra inspanning die het vergt?
En ik doelde op dat het minder inspaning kost om php voor de layout toe te passen, hoef je niet in iedere file iets te veranderen als je 1 ding anders wilt.
quote:Geen nood, ik duw een paar keertjes op F5 en hij is door zijn bandwidth heen.
Op vrijdag 26 september 2003 10:09 schreef nietzman het volgende:[..]
Jippie. Een niet al-te-geweldig-gephotshopte auto en verder totaal geen content en dus geen ruk om te zien/beleven.
Nu kan ik in vrede sterven.
[Dit bericht is gewijzigd door sop op 26-09-2003 10:25]
quote:*koppig*
Op vrijdag 26 september 2003 10:16 schreef Triloxigen het volgende:En ik doelde op dat het minder inspaning kost om php voor de layout toe te passen, hoef je niet in iedere file iets te veranderen als je 1 ding anders wilt.
quote:Ha oude makker gunman,
Op vrijdag 26 september 2003 10:05 schreef The_Gunman het volgende:
http://www26.brinkster.com/mvbdesign/Heb ff een beginpaginatje gemaakt
Tijdje niet gezien hé? Hoe is het afgelopen met Gadgetzone en Mvbdesign? Maak je nog steeds van die überphatte sites met toffe no-rightclick scripts?
Deze versie (versie 0.001) van mvbdesign is ook weer zo'n knap staaltje van je! Ik zie twee flitsen waar ik eventjes origineel en photoshop zie staan maar het gaat helaas net iets te snel om het echt te kunnen bewonderen. Maar na een tijdje zie ik wel de volledige plaatjes. Vooral die photoshop auto is heel mooi, is die van jou? Is photoshop het merk? Dan ga ik namelijk eens zoeken naar een dealer die photoshop heeft.
Waarom zet je trouwens je naam zo klein erbij in oranje kleur? Ik moest alles selecteren voordat ik je naam pas zag. Dat 'Made By Michael van Ballegoie' mag best wel wat groter hoor! Ik zou er echt supertrots op zijn als ik zoiets moois kon maken.
Wat is trouwens dat w3c? Is dat niet een hypermoderne programmeer taal ofzo? Als je dat w3c kan schrijven, moet je toch nog even oefenen hoor! Of heb je een eigen variant op w3c geschreven? Iets van wc-taal?
Ik was een tijdje geleden al op zoek naar je website, want ik vond hem toen zo mooi! Toen tikte ik 'mvb design' in bij goegel en toen kwam ik op een heel andere pagina uit. En zij hadden jouw naam gejat! Zij doen ook aan webdesign net zoals jij, maar dan natuurlijk veel minder goed! Ze hebben ook een heel lege portfolio in vergelijking met jou! Jij heb tenminste die superbekende voetbal site en de toffe gadget-zone gemaakt! Als ik jou was zou ik ze aanklagen, want ze hebben gewoon je naam gejat!
Laat je het me weten wanneer de nieuwe versie van je heersende website af is?
Groetjes,
ELTino
quote:ELTino, je kunt je energie toch wel beter gebruiken?!
Op vrijdag 26 september 2003 10:54 schreef ELTino het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Leuk en kleurig!
Op vrijdag 26 september 2003 09:35 schreef jakovasaur het volgende:
Gegroet allen,Ik zou zeggen, neem eens een kijkje op
code:dit zorgt ervoor dat die lelijke toolbar weg gaat als je op een plaatje staat!<META HTTP-EQUIV="imagetoolbar" CONTENT="no">
quote:Klopt, maar dan moet je nog steeds al je divjes en/of tabellen wel in de html file zetten
Op vrijdag 26 september 2003 10:35 schreef nietzman het volgende:[..]
*koppig*
Daar hebben we natuurlijk CSS voor.
quote:ten eerste, LOL!
Op vrijdag 26 september 2003 10:54 schreef ELTino het volgende:[..]
[lap text]Groetjes,
ELTino
[Dit bericht is gewijzigd door Triloxigen op 26-09-2003 11:22]
quote:De gemiddelde website heeft geen DTD, maar hij wel. Dan mag ik ook aannemen dat de pagina ook werkelijk w3c validated is.
Op vrijdag 26 september 2003 11:16 schreef Triloxigen het volgende:[..]
ten eerste, LOL!
alleen over dat w3c, hij heeft minder fouten als de gemiddelde website, hij heeft er maar 1
quote:over mij wat te zeuren check dit:
Op vrijdag 26 september 2003 10:54 schreef ELTino het volgende:[..]
leuk verhaal thxGroetjes,
ELTino
http://www.htmlhelp.com/cgi-bin/validate.cgi?url=http%3A%2F%2Fwww.curabell.nl&warnings=yes&input=yes
groetjes
[Dit bericht is gewijzigd door The_Gunman op 26-09-2003 12:27]
Bezig met een projectje iemand opmerkingen of aanmerkingen ?? vooral over het menu ? betere ideeen.
quote:Helaas, diss mislukt. Ik heb geen fouten in mijn pagina.
Op vrijdag 26 september 2003 12:19 schreef The_Gunman het volgende:[..]
over mij wat te zeuren check dit:
http://www.htmlhelp.com/cgi-bin/validate.cgi?url=http%3A%2F%2Fwww.curabell.nl&warnings=yes&input=yes
groetjes
Jammer voor jou helaas mislukt. Ik zie in mijn stats dat je ook nog w3c validator (de officiële validator) hebt geprobeerd maar daar kwam een goedkeuring uit. maar uit deze ook, dus wat probeer je nou eigenlijk te bewijzen?
dat mijn pagina's w3c compatible zijn? dank je. ik besteed er ook veel aandacht aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |