quote:Is het dan niet makkelijker om gewoon de URL hier te posten
Op zaterdag 13 september 2003 14:45 schreef Chandler het volgende:[..]
niets meer
quote:ja... wel aardig... netjes opgezet, geen rare fouten ofzo...
Op dinsdag 9 september 2003 16:42 schreef gewoon-jan het volgende:
wat vinden jullie nou van www.quadonline.tk de site van mijn band.
hij is in html gebouwd, slechts 3 kleuren en lekker overzichtelijk (althans volgens ons)
in de loop van de tijd natuurlijk steeds hier en daar aangepast maar we zijn nu best tevreden. maar wie weet hebben jullie toch nog wat nuttige aanmerkingen.
(niet miepen over het .tk domein, vinden we zelf ook kut)als .tk het weer eens niet doet dan ff hier klikken
bedankt
maar ik wordt er niet echt warm of koud van eerlijk gezegd nogal saai.
quote:Zie zijn sign?
Op zaterdag 13 september 2003 17:36 schreef Berkery het volgende:[..]
Is het dan niet makkelijker om gewoon de URL hier te posten
quote:Ah! OK. Lekker duidelijk
Op zaterdag 13 september 2003 17:54 schreef ELTino het volgende:[..]
Zie zijn sign?
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 17:59 schreef addie84 het volgende:
hmm, toch maar eens laten beoordelen, heb een nieuwe layout, maar vind hem niet echt super, letterkleur is niet altijd goedhttp://members.lycos.nl/cinestarinfo/test
Nou niet echt heel plezierig al die reclame. Ik zie het hele menu niet eens door de reclame.
quote:ja, is irritant, maar uiteindelijk komt ie op een eigen webruimte, eerst maar ff uitproberen
Op zaterdag 13 september 2003 18:13 schreef ELTino het volgende:[..]
Nou niet echt heel plezierig al die reclame. Ik zie het hele menu niet eens door de reclame.
maar issie bij jou zo uitgerekt?
quote:Wat moet er nou aan gecheckt worden? Niets werkt.
hmm, toch maar eens laten beoordelen, heb een nieuwe layout, maar vind hem niet echt super, letterkleur is niet altijd goedhttp://members.lycos.nl/cinestarinfo/test
quote:kleuren zijn ok...
maar.. ehh heeeeel erg saai... je hebt niet eens iets van een top image oid?
quote:zei toch dat ik een nieuwe layout had?
Op zaterdag 13 september 2003 18:47 schreef nietzman het volgende:[..]
Wat moet er nou aan gecheckt worden? Niets werkt.
quote:hmm idd, ben ik nog vergeten, maar heb een aantal logo's die erin kunnen
Op zaterdag 13 september 2003 18:56 schreef TriuMpH het volgende:[..]
kleuren zijn ok...
maar.. ehh heeeeel erg saai... je hebt niet eens iets van een top image oid?
quote:Ziet er mooi uit
Op vrijdag 12 september 2003 19:20 schreef Chandler het volgende:
Jaaaaaaaaa daar ben ik ook weer en laat jullie nu even een screen shotje zien van mijn siteAls iemand graag wil beta testen, please stuur me even een berichtje..
xtentic @ at @ hotmail puntjecommandunderscore com
quote:Hij is uitgerekt ja. 1280x1024 en het plaatje van mijn vorige post is 75% groot.
Op zaterdag 13 september 2003 18:24 schreef addie84 het volgende:[..]
ja, is irritant, maar uiteindelijk komt ie op een eigen webruimte, eerst maar ff uitproberen
maar issie bij jou zo uitgerekt?
Maar zonder die reclame is er ook nog niet veel eigenlijk. Je hebt twee kleuren en 3 vakken. De enige afbeelding is het nedstat icoontje. Zolang je niet trots op je stats bent (wat ik me in jou geval kan voorstellen) kan je het beter verbergen.
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 19:25 schreef ELTino het volgende:[..]
Hij is uitgerekt ja. 1280x1024 en het plaatje van mijn vorige post is 75% groot.
Maar zonder die reclame is er ook nog niet veel eigenlijk. Je hebt twee kleuren en 3 vakken. De enige afbeelding is het nedstat icoontje. Zolang je niet trots op je stats bent (wat ik me in jou geval kan voorstellen) kan je het beter verbergen.
maar dat uitrekken moet ik dan even naar kijken
quote:de frames boven en onder horen heel smal te zijn, bij jou is het onderste frame bijna net zo hoog als het middelste
Op zaterdag 13 september 2003 19:37 schreef ELTino het volgende:
Maar hoe bedoel je eigenlijk uitrekken?
quote:Moet je gewoon even de hoogte van die laatste cell op iets van 50 ofzo zetten.
Op zondag 14 september 2003 10:25 schreef addie84 het volgende:[..]
de frames boven en onder horen heel smal te zijn, bij jou is het onderste frame bijna net zo hoog als het middelste
quote:ga ik ook doen, bedankt iig voor het serieus kijken en beoordelen
Op zondag 14 september 2003 10:46 schreef ELTino het volgende:[..]
Moet je gewoon even de hoogte van die laatste cell op iets van 50 ofzo zetten.
Ik vraag me of 'ie niet te druk is....
quote:eigenlijk weinig op aan te merken, vind het een mooie pagina!
Op zondag 14 september 2003 12:50 schreef idontlikepizza het volgende:
Zouden jullie het volgende ONTWERP willen bekijken: [a]http://www.freewebs.com/jaapschreurs/[/a] Het is een site vd leerlingenraad van het helinium, waar hij dus wat aansluiting bij moet vinden [a]http://www.helinium.nl/[/a]Ik vraag me of 'ie niet te druk is....
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 16:51 schreef ELTino het volgende:
You've got mail! (met test rapport)
quote:hehe
Op zaterdag 13 september 2003 17:36 schreef Berkery het volgende:
Is het dan niet makkelijker om gewoon de URL hier te posten
quote:Dankje, dat was juist de bedoeling
Op zaterdag 13 september 2003 19:23 schreef yootje het volgende:
Ziet er mooi uit
quote:Ik zou misschien de kleur van de hoofdtekst iets lichter maken. Het donkerblauw valt zo erg weg tegen het grijze
quote:Je moet je afvragen of het wel bij de website van een leerlingenraad past. Ik zit zelf ook in de leerlingenraad van mijn school en wij willen iig niet zo'n site. Ik bedoel, het is voor een officieël orgaan van de school en dan krijg een soort futuristische en drukke site.
Op zondag 14 september 2003 12:50 schreef idontlikepizza het volgende:
Zouden jullie het volgende ONTWERP willen bekijken: [a]http://www.freewebs.com/jaapschreurs/[/a] Het is een site vd leerlingenraad van het helinium, waar hij dus wat aansluiting bij moet vinden [a]http://www.helinium.nl/[/a]Ik vraag me of 'ie niet te druk is....
Die blauwe 3d header of wat het ook is, vind ik nou niet bepaald erbij passen. Ik zou eerder een foto of iets dergelijks nemen, maar geen 3dmax render (die volgens mij niet eens van jou is, de naam 'instinct' staat namelijk nog linksboven)
Verder vind ik het een beetje een rommeltje van verschillende stijlen. Aan de ene kant heeft het de truttige windows-kant met die icoontjes, aan de andere weer een beetje futuristisch (om het zo maar even te noemen) met die nieuws.gif dingetjes.
Houd je ook beter aan een kleurenschema, want ik zie een stuk of 6 verschillende achtergrond kleuren en nog een keer iets van 6 a 7 verschillende tekst kleuren. Neem bijv. grijs en blauw. Laat het paars bovenin weg en houd je aan 2 kleuren blauw die dan weer terugkomen in de site.
'Leerlingenraad - Home' staat btw helemaal tegen de linkerrand aangeplakt. Verder mis ik nog een beetje een scheiding tussen de pagina achtergrond en het content gedeelte. Nu heb je die streepjes achtergrond en dan de vakken met zoeken en laatste forum posts enzo en die lopen een beetje in elkaar over helaas.
Zorg ook voor een preloader van die mouse over dingetjes want ik moet er nu eerst een tijdje opstaan voordat ik de mo-image zie.
Neem maar een voorbeeld aan jullie schoolsite, want die is wel erg goed. Goed kleurgebruik, erg rustig en best goed afgewerkt.
quote:misschien meer het lichtgrijze gebruiken?
Op zondag 14 september 2003 13:54 schreef Scorpionsworld het volgende:[..]
Ik zou misschien de kleur van de hoofdtekst iets lichter maken. Het donkerblauw valt zo erg weg tegen het grijze
de nieuwe layout, zonder reclame
en de oude layout
misschien dat ik niks verbeterd heb en juist de oude moet aanhouden
veel verschil is er niet, heb vooral gespeeld met formaten enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |