abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13014198
quote:
Op zondag 7 september 2003 23:53 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Je moet dan wel van het fenomeen meeting houden. Meetings met een groot aantal personen zijn vaak wat geforceerd en kunnen voor bepaalde mensen wat beklemmend zijn.

Daarom begon ik ook met dat ze Heel Eng zijn. Meetings zijn niet aan mij besteed, zelfs niet met weinig mensen. .
pi_13014246
oowww nou ik ben helemaal geen complimentjes gewend jongens ik krijg alleen maar commentaar op mijn muziek enz en dat ik verstrooid ben (kan soms echt heel erg zijn). Ondanks dat ik twee vrijwilligersfuncties heb bij het coc, ben ik ook allesbehalve een scene-nicht. Ik ben helemaal niet op zoek naar iemand, ik heb van de laatsten geleerd dat ik niet meteen al hard van stapel loop. Ik wacht gewoon tot ik iemand tegenkom die mij het, zoals ik het noem, het *whoesj*-gevoel geeft. Dat was zeker het geval bij mijn eerste ex, was ondanks alles echt een supertijd waarin ik veel heb geleerd en waar we elkaar echt konden aanvullen. Helemaal nu mijn zus dus weg is bij haar vriend, na zeven jaar, en haar zo hoor, dan weet ik des te meer dat ik zeker moet weten waar ik aan begin.
Verder kan ik voor sommigen misschien best suf zijn hoor. Ik leef sowieso al heel gehaast enzo, wat ik juist nodig heb is iets echts, daarom ben ik ook wel bang voor de bekende "losse flodders", waar ik niet van hou. Dat weet je van tevoren natuurlijk nooit, maar ik ben wel kritischer op mensen geworden.
Oh ja, vergeet mijn wisselende buien niet, daar kan ook lang niet iedereen tegen. Naja, nogmaals: ik laat gewoon mijn leven op mij afkomen!
pi_13014247
quote:
Op zondag 7 september 2003 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Daarom begon ik ook met dat ze Heel Eng zijn. Meetings zijn niet aan mij besteed, zelfs niet met weinig mensen. .

Uhuh.. ik vind het leuker om dan met 1 of 2 mensen weg te gaan en dan dat je daar waar je heen gaat misschien nog wel meer mensen tegenkomt. Maar ik heb geen zin om een hele dag/avond met mensen op te trekken die ik nauwelijks ken en die me misschien niet helemaal liggen. Ach, ik spreek ook veel liever met 1 iemand af om die te gaan leren kennen, is een stuk leuker...
Huh!?
pi_13014263
quote:
Op zondag 7 september 2003 23:50 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik koop alleen cd's van artiesten die ik echt heel goed vind...

daarom was het ook "kopen" en niet kopen
DOWNLOADEN

ik ga er ook in,
tot morgen!

okay
ofzo
pi_13014307
quote:
Op zondag 7 september 2003 23:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

check profiel ............

ohhhhhhh je bent bijna jarig!!!!!!!!!!!!

Wat zeg ik??? Nu!!!!

Ge feli citeerd met je verjaardag!!

25 jaar!!! Hoeraaaa!!!

pi_13014322
quote:
Op zondag 7 september 2003 23:59 schreef Waxxer het volgende:
oowww nou ik ben helemaal geen complimentjes gewend jongens ik krijg alleen maar commentaar op mijn muziek enz en dat ik verstrooid ben (kan soms echt heel erg zijn). Ondanks dat ik twee vrijwilligersfuncties heb bij het coc, ben ik ook allesbehalve een scene-nicht. Ik ben helemaal niet op zoek naar iemand, ik heb van de laatsten geleerd dat ik niet meteen al hard van stapel loop. Ik wacht gewoon tot ik iemand tegenkom die mij het, zoals ik het noem, het *whoesj*-gevoel geeft. Dat was zeker het geval bij mijn eerste ex, was ondanks alles echt een supertijd waarin ik veel heb geleerd en waar we elkaar echt konden aanvullen. Helemaal nu mijn zus dus weg is bij haar vriend, na zeven jaar, en haar zo hoor, dan weet ik des te meer dat ik zeker moet weten waar ik aan begin.
Verder kan ik voor sommigen misschien best suf zijn hoor. Ik leef sowieso al heel gehaast enzo, wat ik juist nodig heb is iets echts, daarom ben ik ook wel bang voor de bekende "losse flodders", waar ik niet van hou. Dat weet je van tevoren natuurlijk nooit, maar ik ben wel kritischer op mensen geworden.
Oh ja, vergeet mijn wisselende buien niet, daar kan ook lang niet iedereen tegen. Naja, nogmaals: ik laat gewoon mijn leven op mij afkomen!
Heb je ook goeie kanten? Vast wel.. je gooit er nu alleen negatieve dingen van jezelf uit. En ach, iedereen heeft zo z'n gebreken hoor... dat hoeven dan zeker geen afknappers te zijn voor anderen.

Ik vind het persoonlijk ook veel mooier eigenlijk als iemand ook laat zien dat ie niet perfect is. Vaak proberen homo's (vooral in de scene) zo wanhopig om perfect te zijn. En dan kunnen ze nog zo leuk zijn, als ik dan wat closer wordt met iemand dan is het na een paar weken weer over omdat het gewoon niet werkt.... ze zijn te simpel denk ik...

Huh!?
pi_13014331
quote:
Op maandag 8 september 2003 00:00 schreef Driftwood het volgende:

[..]

daarom was het ook "kopen" en niet kopen
DOWNLOADEN

ik ga er ook in,
tot morgen!

Slaap lekker
Huh!?
pi_13014343
Gefeliciteerd Ang3l!!!
Huh!?
pi_13014354
Heel Erg Proficiat Ang3L !!!!
okay
ofzo
pi_13014369
quote:
Op maandag 8 september 2003 00:03 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Heb je ook goeie kanten? Vast wel.. je gooit er nu alleen negatieve dingen van jezelf uit. En ach, iedereen heeft zo z'n gebreken hoor... dat hoeven dan zeker geen afknappers te zijn voor anderen.

Ik vind het persoonlijk ook veel mooier eigenlijk als iemand ook laat zien dat ie niet perfect is. Vaak proberen homo's (vooral in de scene) zo wanhopig om perfect te zijn. En dan kunnen ze nog zo leuk zijn, als ik dan wat closer wordt met iemand dan is het na een paar weken weer over omdat het gewoon niet werkt.... ze zijn te simpel denk ik...

zeer herkenbaar
pi_13014381
Ang..... gefeliciteerd!
Over onderschrift valt niet te twisten
  maandag 8 september 2003 @ 00:08:06 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_13014419
Heb in m'n hele leven 4x met iemand van i-net agesproken ofzo.

Eerste x was een meisje uit Leeuwarden. Samen shoppen in Amsterdam. Was wel leuk op zich. Maar daarna nooit meer afgesproken (wel gemaild en zo nog).

Tweede keer was met een jongen, in Tilburg. Was wel ok, maar te veel enge stiltes en hij wilde te veel van me dus heb het afgekapt.

Derde was met een jongen in Amsterdam. Zie ik nog af en toe. Een vriend geworden

Vierde keer was ... afgelopen weekend. Met m'n raspberry twin (Marc_Mga). Was goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_13014455
quote:
Op maandag 8 september 2003 00:05 schreef Waxxer het volgende:

[..]

zeer herkenbaar

Waar het bij mij eigenlijk op neer komt is dat iemand een hele sterke persoonlijkheid moet hebben, met een eigen wil, eigen mening. Die zich niet compleet laat beinvloeden door anderen en door bepaalde denkbeelden. Maar iemand die wel respect heeft voor wat anderen denken en zich ook kan aanpassen..

hmm.. is dat veeleisend? Ik heb nog niet eens uiterlijke kenmerken geëist

Huh!?
  maandag 8 september 2003 @ 00:11:05 #64
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_13014469
Dank je wel allemaaaaaaaaaaaaal
L'Amour menaçant:
pi_13014485
quote:
Op maandag 8 september 2003 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Heb in m'n hele leven 4x met iemand van i-net agesproken ofzo.

Eerste x was een meisje uit Leeuwarden. Samen shoppen in Amsterdam. Was wel leuk op zich. Maar daarna nooit meer afgesproken (wel gemaild en zo nog).

Tweede keer was met een jongen, in Tilburg. Was wel ok, maar te veel enge stiltes en hij wilde te veel van me dus heb het afgekapt.

Derde was met een jongen in Amsterdam. Zie ik nog af en toe. Een vriend geworden

Vierde keer was ... afgelopen weekend. Met m'n raspberry twin (Marc_Mga). Was goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar

Ik heb zeker in het begin door cu2 en facebase en irc chat erg veel afgesproken met mensen van internet. Veel leuke mensen door leren kennen, ook veel niet boeiende mensen. Laatste tijd spreek ik nog maar zelden echt speciaal met iemand af. Als ik afspreek met iemand dan moet het wel iemand zijn die ik echt boeiend vind en dat ik gewoon van te voren weet dat het gezellig en leuk wordt.
Huh!?
pi_13014607
Mijn twee laatste exen (van de drie) ken ik via internet, de eerste die ik ooit op het internet vertelde met naam en toenaam dat ik homo ben, ken ik nu 4,5 jaar en is een vriend geworden, verder een enorme ict-nerd wie op de foto's wat leuker leek dan irl en dat was een ramp. En dat heeft mij ertoe aangezet, dat ik iemand echt "goed" digitaal moet kennen, voor ik wat afspreek. Om nog maar te zwijgen of ik afspreek op een anonieme plek om samen in een stil gebied.... naja, je weet wel.
pi_13014696
quote:
Op maandag 8 september 2003 00:19 schreef Waxxer het volgende:
Mijn twee laatste exen (van de drie) ken ik via internet, de eerste die ik ooit op het internet vertelde met naam en toenaam dat ik homo ben, ken ik nu 4,5 jaar en is een vriend geworden, verder een enorme ict-nerd wie op de foto's wat leuker leek dan irl en dat was een ramp. En dat heeft mij ertoe aangezet, dat ik iemand echt "goed" digitaal moet kennen, voor ik wat afspreek. Om nog maar te zwijgen of ik afspreek op een anonieme plek om samen in een stil gebied.... naja, je weet wel.
Ik hoop dat je dat laatste sowieso niet doet?

Ik heb dat nu dus ook dat ik mensen gewoon goed wil kennen voor ik afspreek. Ik wil gewoon dan een gezellige dag/middag/avond hebben en ik heb geen zin om dan tegen m'n zin met iemand opgescheept te zitten uit fatsoen. Hmm.. ik ben in de jaren wel een stuk kieskeuriger geworden..

M'n oudste chatmaatje ken ik nu.. euhm.. meer dan 5 jaar al denk ik. Die sprak ik al voor m'n coming out en na 2 jaar hebben we toen eindelijk afgesproken. We spreken elkaar niet zo vaak meer, maar als we elkaar spreken is het gewoon gezellig..

Huh!?
pi_13014772
quote:
Op maandag 8 september 2003 00:24 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik hoop dat je dat laatste sowieso niet doet?

Ik heb dat nu dus ook dat ik mensen gewoon goed wil kennen voor ik afspreek. Ik wil gewoon dan een gezellige dag/middag/avond hebben en ik heb geen zin om dan tegen m'n zin met iemand opgescheept te zitten uit fatsoen. Hmm.. ik ben in de jaren wel een stuk kieskeuriger geworden..

M'n oudste chatmaatje ken ik nu.. euhm.. meer dan 5 jaar al denk ik. Die sprak ik al voor m'n coming out en na 2 jaar hebben we toen eindelijk afgesproken. We spreken elkaar niet zo vaak meer, maar als we elkaar spreken is het gewoon gezellig..

OEPS!! Om half een afgesproken bij het Ecodrome, ik moet weg!

Nee hoor, ik heb precies hetzelfde en heb never ever sexdates, daar durf ik vergif op in te nemen

Maar ik ga wel slapen!

Welterusten he, en droom zacht voor de nieuwe dag weer is aangebroken!!!

pi_13014796
quote:
Op maandag 8 september 2003 00:29 schreef Waxxer het volgende:

[..]

OEPS!! Om half een afgesproken bij het Ecodrome, ik moet weg!

Nee hoor, ik heb precies hetzelfde en heb never ever sexdates, daar durf ik vergif op in te nemen

Maar ik ga wel slapen!

Welterusten he, en droom zacht voor de nieuwe dag weer is aangebroken!!!

Nou, ik wilde ook eigenlijk net gaan slapen..

Ik moet weer werken morgen.. Om half 1 pas gelukkig..

Slaap lekker

Huh!?
pi_13014881
Wat een betogen, Vlarp
The way that you live your life doesn't come close to your own truth
pi_13015112
1 uur heit de klok hier.
  maandag 8 september 2003 @ 07:58:08 #72
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_13016214
Mogguh....
Kvoel me oud
L'Amour menaçant:
  maandag 8 september 2003 @ 09:15:07 #73
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13016710
Morgen . .
Endless, Forever More....
pi_13017793
'morge

@eddo: ja, dat had je niet verwacht heh? Dat ik ook nog serieus kan zijn

Huh!?
  maandag 8 september 2003 @ 10:43:32 #75
27698 Doffy