quote:mijn ongezonde verstand
Op zondag 7 september 2003 22:53 schreef Driftwood het volgende:[..]
wie liep er over jou toetsenbord heen
touchie!!!!
.
Ik hoorde gisteren dus dat er in Nederland (nog) geen video/dvd id van Spongebob
En ik wil ook weg! Maar dat blijf ik niet herhalen hoor! Helemaal bruin worden en alles
quote:Ik wil met Kerst naar Parijs.
Op zondag 7 september 2003 23:01 schreef Waxxer het volgende:
i'm ready! I'm ready! I'm ready! I'm ready!Ik hoorde gisteren dus dat er in Nederland (nog) geen video/dvd id van Spongebob
En ik wil ook weg! Maar dat blijf ik niet herhalen hoor! Helemaal bruin worden en alles
quote:woeiiiii
Op zondag 7 september 2003 23:01 schreef Jerruh het volgende:[..]
mijn ongezonde verstand
.
touchie!!!!
![]()
.
quote:de nederlandse versie is veeeeeeeeeeel leuker!!!!!
i'm ready! I'm ready! I'm ready! I'm ready!Ik hoorde gisteren dus dat er in Nederland (nog) geen video/dvd id van Spongebob
quote:On y va?
Op zondag 7 september 2003 23:02 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik wil met Kerst naar Parijs.
.
quote:
Op zondag 7 september 2003 23:04 schreef Waxxer het volgende:[..]
On y va?
dan ben ik ook wel weer aan wat toe
quote:Je krijgt binnenkort weer een uitje
quote:hooooooooi! hoe is het met je nieuwe studie?
Op zondag 7 september 2003 23:04 schreef Troel het volgende:
Ik kom eventjes hoi zeggen...*hoi*
quote:
Op zondag 7 september 2003 23:03 schreef Jerruh het volgende:[..]
de nederlandse versie is veeeeeeeeeeel leuker!!!!!
ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor!!!
quote:GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF
Op zondag 7 september 2003 23:06 schreef onetouch het volgende:[..]
hooooooooi! hoe is het met je nieuwe studie?
en ik heb ook een nieuw vriendje
quote:troel!!
Op zondag 7 september 2003 23:04 schreef Troel het volgende:
Ik kom eventjes hoi zeggen...*hoi*
ow en tim wilt voor 2 november met mij 3 dagen euro disney doen .
quote:daar opgeduikeld?
Op zondag 7 september 2003 23:07 schreef Troel het volgende:[..]
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF
en ik heb ook een nieuw vriendje
maar echt super! maar je blijft mijn
quote:c'est une bonne idee! Et monsieur Grand_expectations as un Grand Ami, c'est pourqoi il ne viens pas avec moi
Op zondag 7 september 2003 23:05 schreef onetouch het volgende:[..]
dan ben ik ook wel weer aan wat toe
quote:Yeah twin... we sure got a bad case of the After-weekend-blues
Op zondag 7 september 2003 23:00 schreef Marc_mga het volgende:
*zucht* School
quote:
Op zondag 7 september 2003 23:05 schreef Vlarp het volgende:[..]
Je krijgt binnenkort weer een uitje
quote:je ne parle pas francais
Op zondag 7 september 2003 23:10 schreef Waxxer het volgende:[..]
c'est une bonne idee! Et monsieur Grand_expectations as un Grand Ami, c'est pourqoi il ne viens pas avec moi
Mais vous, monsieur Une-Touche?
so I need someone tot translate my foolish english into the french language, and who could do better than: waxxer
quote:Uhm.. daar is weinig te beleven hoor
Op zondag 7 september 2003 23:11 schreef Waxxer het volgende:[..]
en gaan we dan... gaan we dan linea recta naar Rotterdam Airport?
quote:well dear, I was just saying that G-E has a Great Lover so he won't me to join him in Paris, because it is the city of love
Op zondag 7 september 2003 23:12 schreef onetouch het volgende:[..]
je ne parle pas francais
so I need someone tot translate my foolish english into the french language, and who could do better than: waxxer
Ach laat allemaal maar, ik zit weer de hele tijd jaloers te klagen over jullie uitjes enzo
quote:Och, ik zat vanavond naar Yorin Travle te kijken, en ik wil nu ook naar Toronto en ik wil nog naar zoveel steden en plaatsen. Komt allemaal vanzelf.. *aai*
Op zondag 7 september 2003 23:16 schreef Waxxer het volgende:[..]
well dear, I was just saying that G-E has a Great Lover so he won't me to join him in Paris, because it is the city of love
Ach laat allemaal maar, ik zit weer de hele tijd jaloers te klagen
SPONGE BOB!!!!
quote:Have fun !!!
Op zondag 7 september 2003 23:19 schreef onetouch het volgende:
[afbeelding]tot over een ruime week allemaal! veel plezier met jezelf en respect voor anderen
![]()
doegie
quote:Ja doei!
Op zondag 7 september 2003 23:19 schreef onetouch het volgende:
[afbeelding]tot over een ruime week allemaal! veel plezier met jezelf en respect voor anderen
![]()
doegie
quote:Zeg Waxxje, hoe komt het eigenlijk dat jij geen vriendje hebt? En heb je anders niet ook stiekem iemand op het oog?
Op zondag 7 september 2003 23:16 schreef Waxxer het volgende:[..]
well dear, I was just saying that G-E has a Great Lover so he won't me to join him in Paris, because it is the city of love
Ach laat allemaal maar, ik zit weer de hele tijd jaloers te klagen over jullie uitjes enzo
quote:Ik bedoel, Waxxer lijkt me toch een hele leuke jongen enzo.
Op zondag 7 september 2003 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Zeg Waxxje, hoe komt het eigenlijk dat jij geen vriendje hebt? En heb je anders niet ook stiekem iemand op het oog?
quote:Nou doei dan
Op zondag 7 september 2003 23:22 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Ja doei!
quote:Zoals ik al zei.. ik kende ze al
Op zondag 7 september 2003 23:40 schreef Waxxer het volgende:
soh, ook weer gehad
Maar toch leuk
oja mag ik even zeggen dat Silkstone - What's The Reason een van de mooiste liedjes is die ik de laatste tijd gehoord heb!
quote:leuk
Op zondag 7 september 2003 23:44 schreef Driftwood het volgende:
ben overgeschakeld naar een docu over Diana & Charlesoja mag ik even zeggen dat Silkstone - What's The Reason een van de mooiste liedjes is die ik de laatste tijd gehoord heb!
En dat mag.. al zegt het me niks...
[Dit bericht is gewijzigd door Vlarp op 07-09-2003 23:46]
quote:
Op zondag 7 september 2003 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik bedoel, Waxxer lijkt me toch een hele leuke jongen enzo.
.
daar klap ik van dicht...
Nou ik weet het niet... Kan zijn doordat mijn wereldbeeld van homo's wat beperkt is, met alleen het coc, en daar kom je alleen maar van die... typische tegen zeg maar. Ik moet wat meer de deur uit, vooral buiten Zwolle. Maar het is hier heel beperkt, ik vind het zelfs wat beklemmend, de homowereld hier. En ik ken weinig mensen via internet irl, doe dat nooit snel Naja, ik blaat weer zoveel, ik word helemaal verlegen
quote:die moet je dan maar eens "kopen"
Op zondag 7 september 2003 23:46 schreef Vlarp het volgende:[..]
leuk
En dat mag.. al zegt het me niks...
quote:wat klinkt dat eng?
Op zondag 7 september 2003 23:47 schreef Ang3l het volgende:
Nog 41 minuten......................
quote:Och, de scenenichten zijn overal hetzelfde hoor. Of je nou daar in Zwolle kijkt of hier in Rotterdam. Je hebt er geen zak aan omdat ze alleen maar roddelen en achterbaks zijn... da's ook de reden dat ik de scene steeds minder boeiend ga vinden om uit te gaan. En ik begin er zelf ook steeds meer van overtuigd te raken dat ik m'n vriendje never in de scene zal vinden, maar dat ik die via een andere weg leer kennen..
Op zondag 7 september 2003 23:46 schreef Waxxer het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
daar klap ik van dicht...
Nou ik weet het niet... Kan zijn doordat mijn wereldbeeld van homo's wat beperkt is, met alleen het coc, en daar kom je alleen maar van die... typische tegen zeg maar. Ik moet wat meer de deur uit, vooral buiten Zwolle. Maar het is hier heel beperkt, ik vind het zelfs wat beklemmend, de homowereld hier. En ik ken weinig mensen via internet irl, doe dat nooit snel
Naja, ik blaat weer zoveel, ik word helemaal verlegen
![]()
![]()
En van complimentjes hoef je niet dicht te klappen hoor.. zeker als ze terecht zijn...
quote:Slaap lekker
Op zondag 7 september 2003 23:49 schreef Jerruh het volgende:
ik ga es slape zo.
.
quote:Ik koop alleen cd's van artiesten die ik echt heel goed vind...
Op zondag 7 september 2003 23:48 schreef Driftwood het volgende:[..]
die moet je dan maar eens "kopen"
quote:Slaapse!
Op zondag 7 september 2003 23:49 schreef Jerruh het volgende:
ik ga es slape zo.
.
quote:Awwww....
Op zondag 7 september 2003 23:46 schreef Waxxer het volgende:[..]
En ik ken weinig mensen via internet irl, doe dat nooit snel
Naja, ik blaat weer zoveel, ik word helemaal verlegen
![]()
![]()
En meetings zijn Heel Eng, maar je loopt er wel het risico dat die Ene Jongen die je alleen kende van internet toch eigenlijk wel heel leuk blijkt te zijn, IRL. Of nog veel leuker dan je ooit had gedacht. Maar ja.
quote:check profiel ............
Op zondag 7 september 2003 23:48 schreef Waxxer het volgende:[..]
wat klinkt dat eng?
quote:Je moet dan wel van het fenomeen meeting houden. Meetings met een groot aantal personen zijn vaak wat geforceerd en kunnen voor bepaalde mensen wat beklemmend zijn.
Op zondag 7 september 2003 23:51 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Awwww....
En meetings zijn Heel Eng, maar je loopt er wel het risico dat die Ene Jongen die je alleen kende van internet toch eigenlijk wel heel leuk blijkt te zijn, IRL. Of nog veel leuker dan je ooit had gedacht. Maar ja.
quote:Daarom begon ik ook met dat ze Heel Eng zijn. Meetings zijn niet aan mij besteed, zelfs niet met weinig mensen.
Op zondag 7 september 2003 23:53 schreef Vlarp het volgende:[..]
Je moet dan wel van het fenomeen meeting houden. Meetings met een groot aantal personen zijn vaak wat geforceerd en kunnen voor bepaalde mensen wat beklemmend zijn.
quote:Uhuh.. ik vind het leuker om dan met 1 of 2 mensen weg te gaan en dan dat je daar waar je heen gaat misschien nog wel meer mensen tegenkomt. Maar ik heb geen zin om een hele dag/avond met mensen op te trekken die ik nauwelijks ken en die me misschien niet helemaal liggen. Ach, ik spreek ook veel liever met 1 iemand af om die te gaan leren kennen, is een stuk leuker...
Op zondag 7 september 2003 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Daarom begon ik ook met dat ze Heel Eng zijn. Meetings zijn niet aan mij besteed, zelfs niet met weinig mensen.
.
quote:daarom was het ook "kopen" en niet kopen
Op zondag 7 september 2003 23:50 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik koop alleen cd's van artiesten die ik echt heel goed vind...
ik ga er ook in,
tot morgen!
quote:ohhhhhhh je bent bijna jarig!!!!!!!!!!!!
Op zondag 7 september 2003 23:51 schreef Ang3l het volgende:[..]
check profiel ............
Wat zeg ik??? Nu!!!!
Ge feli
citeerd
met je verjaardag!!
25 jaar!!! Hoeraaaa!!!
quote:Heb je ook goeie kanten? Vast wel.. je gooit er nu alleen negatieve dingen van jezelf uit. En ach, iedereen heeft zo z'n gebreken hoor... dat hoeven dan zeker geen afknappers te zijn voor anderen.
Op zondag 7 september 2003 23:59 schreef Waxxer het volgende:
oowww nou ik ben helemaal geen complimentjes gewend jongens![]()
ik krijg alleen maar commentaar op mijn muziek enz en dat ik verstrooid ben (kan soms echt heel erg zijn). Ondanks dat ik twee vrijwilligersfuncties heb bij het coc, ben ik ook allesbehalve een scene-nicht. Ik ben helemaal niet op zoek naar iemand, ik heb van de laatsten geleerd dat ik niet meteen al hard van stapel loop. Ik wacht gewoon tot ik iemand tegenkom die mij het, zoals ik het noem, het *whoesj*-gevoel geeft. Dat was zeker het geval bij mijn eerste ex, was ondanks alles echt een supertijd waarin ik veel heb geleerd en waar we elkaar echt konden aanvullen. Helemaal nu mijn zus dus weg is bij haar vriend, na zeven jaar, en haar zo hoor, dan weet ik des te meer dat ik zeker moet weten waar ik aan begin.
Verder kan ik voor sommigen misschien best suf zijn hoor. Ik leef sowieso al heel gehaast enzo, wat ik juist nodig heb is iets echts, daarom ben ik ook wel bang voor de bekende "losse flodders", waar ik niet van hou. Dat weet je van tevoren natuurlijk nooit, maar ik ben wel kritischer op mensen geworden.
Oh ja, vergeet mijn wisselende buien niet, daar kan ook lang niet iedereen tegen. Naja, nogmaals: ik laat gewoon mijn leven op mij afkomen!
Ik vind het persoonlijk ook veel mooier eigenlijk als iemand ook laat zien dat ie niet perfect is. Vaak proberen homo's (vooral in de scene) zo wanhopig om perfect te zijn. En dan kunnen ze nog zo leuk zijn, als ik dan wat closer wordt met iemand dan is het na een paar weken weer over omdat het gewoon niet werkt.... ze zijn te simpel denk ik...
quote:Slaap lekker
Op maandag 8 september 2003 00:00 schreef Driftwood het volgende:[..]
daarom was het ook "kopen" en niet kopen
DOWNLOADENik ga er ook in,
tot morgen!
quote:
Op maandag 8 september 2003 00:03 schreef Vlarp het volgende:[..]
Heb je ook goeie kanten? Vast wel.. je gooit er nu alleen negatieve dingen van jezelf uit. En ach, iedereen heeft zo z'n gebreken hoor... dat hoeven dan zeker geen afknappers te zijn voor anderen.
Ik vind het persoonlijk ook veel mooier eigenlijk als iemand ook laat zien dat ie niet perfect is. Vaak proberen homo's (vooral in de scene) zo wanhopig om perfect te zijn. En dan kunnen ze nog zo leuk zijn, als ik dan wat closer wordt met iemand dan is het na een paar weken weer over omdat het gewoon niet werkt.... ze zijn te simpel denk ik...
Eerste x was een meisje uit Leeuwarden. Samen shoppen in Amsterdam. Was wel leuk op zich. Maar daarna nooit meer afgesproken (wel gemaild en zo nog).
Tweede keer was met een jongen, in Tilburg. Was wel ok, maar te veel enge stiltes en hij wilde te veel van me dus heb het afgekapt.
Derde was met een jongen in Amsterdam. Zie ik nog af en toe. Een vriend geworden
Vierde keer was ... afgelopen weekend. Met m'n raspberry twin (Marc_Mga). Was goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar
quote:Waar het bij mij eigenlijk op neer komt is dat iemand een hele sterke persoonlijkheid moet hebben, met een eigen wil, eigen mening. Die zich niet compleet laat beinvloeden door anderen en door bepaalde denkbeelden. Maar iemand die wel respect heeft voor wat anderen denken en zich ook kan aanpassen..
Op maandag 8 september 2003 00:05 schreef Waxxer het volgende:[..]
zeer herkenbaar
hmm.. is dat veeleisend? Ik heb nog niet eens uiterlijke kenmerken geëist
quote:Ik heb zeker in het begin door cu2 en facebase en irc chat erg veel afgesproken met mensen van internet. Veel leuke mensen door leren kennen, ook veel niet boeiende mensen. Laatste tijd spreek ik nog maar zelden echt speciaal met iemand af. Als ik afspreek met iemand dan moet het wel iemand zijn die ik echt boeiend vind en dat ik gewoon van te voren weet dat het gezellig en leuk wordt.
Op maandag 8 september 2003 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Heb in m'n hele leven 4x met iemand van i-net agesproken ofzo.Eerste x was een meisje uit Leeuwarden. Samen shoppen in Amsterdam. Was wel leuk op zich. Maar daarna nooit meer afgesproken (wel gemaild en zo nog).
Tweede keer was met een jongen, in Tilburg. Was wel ok, maar te veel enge stiltes en hij wilde te veel van me dus heb het afgekapt.
Derde was met een jongen in Amsterdam. Zie ik nog af en toe. Een vriend geworden
Vierde keer was ... afgelopen weekend. Met m'n raspberry twin (Marc_Mga). Was goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar
quote:Ik hoop dat je dat laatste sowieso niet doet?
Op maandag 8 september 2003 00:19 schreef Waxxer het volgende:
Mijn twee laatste exen (van de drie) ken ik via internet, de eerste die ik ooit op het internet vertelde met naam en toenaam dat ik homo ben, ken ik nu 4,5 jaar en is een vriend geworden, verder een enorme ict-nerd wie op de foto's wat leuker leek dan irl en dat was een ramp. En dat heeft mij ertoe aangezet, dat ik iemand echt "goed" digitaal moet kennen, voor ik wat afspreek. Om nog maar te zwijgen of ik afspreek op een anonieme plek om samen in een stil gebied.... naja, je weet wel.
Ik heb dat nu dus ook dat ik mensen gewoon goed wil kennen voor ik afspreek. Ik wil gewoon dan een gezellige dag/middag/avond hebben en ik heb geen zin om dan tegen m'n zin met iemand opgescheept te zitten uit fatsoen. Hmm.. ik ben in de jaren wel een stuk kieskeuriger geworden..
M'n oudste chatmaatje ken ik nu.. euhm.. meer dan 5 jaar al denk ik. Die sprak ik al voor m'n coming out en na 2 jaar hebben we toen eindelijk afgesproken. We spreken elkaar niet zo vaak meer, maar als we elkaar spreken is het gewoon gezellig..
quote:OEPS!! Om half een afgesproken bij het Ecodrome, ik moet weg!
Op maandag 8 september 2003 00:24 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik hoop dat je dat laatste sowieso niet doet?
Ik heb dat nu dus ook dat ik mensen gewoon goed wil kennen voor ik afspreek. Ik wil gewoon dan een gezellige dag/middag/avond hebben en ik heb geen zin om dan tegen m'n zin met iemand opgescheept te zitten uit fatsoen. Hmm.. ik ben in de jaren wel een stuk kieskeuriger geworden..
M'n oudste chatmaatje ken ik nu.. euhm.. meer dan 5 jaar al denk ik. Die sprak ik al voor m'n coming out en na 2 jaar hebben we toen eindelijk afgesproken. We spreken elkaar niet zo vaak meer, maar als we elkaar spreken is het gewoon gezellig..
Nee hoor, ik heb precies hetzelfde en heb never ever sexdates, daar durf ik vergif op in te nemen
Maar ik ga wel slapen!
Welterusten he, en droom zacht voor de nieuwe dag weer is aangebroken!!!
quote:Nou, ik wilde ook eigenlijk net gaan slapen..
Op maandag 8 september 2003 00:29 schreef Waxxer het volgende:[..]
OEPS!! Om half een afgesproken bij het Ecodrome, ik moet weg!
Nee hoor, ik heb precies hetzelfde en heb never ever sexdates, daar durf ik vergif op in te nemen
Maar ik ga wel slapen!
Welterusten he, en droom zacht voor de nieuwe dag weer is aangebroken!!!
![]()
Ik moet weer werken morgen.. Om half 1 pas gelukkig..
Slaap lekker
Mogguh iedereen!
quote:Cat Stevens
Op maandag 8 september 2003 10:43 schreef Doffy het volgende:
Morning has broken, like the first morning
Blackbird has spoken, like the first bird
Praise for the singing, praise for the morning
Praise for the springing fresh from the word![]()
Mogguh iedereen!
'morge!
quote:
Op maandag 8 september 2003 10:45 schreef Vlarp het volgende:
Cat Stevens
quote:
'morge!
* Doffy voelt zich happy ook al verzuipt ie in het werk
* Doffy deint daarom ook mee op 'Dreaming of you' van The Coral
quote:Happy zijn is leuk..
Op maandag 8 september 2003 10:47 schreef Doffy het volgende:* Vlarp voelt zich happy ook al verzuipt ie in het werk
* Vlarp deint daarom ook mee op 'Dreaming of you' van The Coral
quote:Woei!! Proficiat Stefan!!
Op zondag 7 september 2003 23:51 schreef Ang3l het volgende:[..]
check profiel ............
Ik kruip mijn bedje weer in, lig lekker te griepen
quote:doei
Op maandag 8 september 2003 13:16 schreef Waxxer het volgende:
het is weer eens een dag van komen en gaan... zal ik ook maar gelijk verdwijnen of is er nog iemand?
Maar gefeliciteerd, Ang3l
Ang3l nog gefeli...zal wel weer te laat zijn maar ja
sjezus ik heb koffie nodig....
quote:Jaaaa kom nou, zo snel te werken... Kom kom, je had er best nog een wijk bij kunnen doen
Op maandag 8 september 2003 14:37 schreef Vlarp het volgende:
Hai!Ik ben weer terug van werk. I luv work at mondays
Nee hoor, welkom terug! Wat dacht je, ik ga gelijk maar digitaal aan de gang?
quote:Ik had er nog wel een wijk bij kunnen lopen ja, maar dan had ik nog om 3 uur klaar geweest
Op maandag 8 september 2003 14:43 schreef Waxxer het volgende:[..]
Jaaaa kom nou, zo snel te werken... Kom kom, je had er best nog een wijk bij kunnen doen
![]()
Nee hoor, welkom terug!
Wat dacht je, ik ga gelijk maar digitaal aan de gang?
Och, ik ga thuis altijd meteen digitaal, ik heb niks beters te doen
quote:poetsen, afwassen, een verzorgpony nemen....
Op maandag 8 september 2003 14:45 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik had er nog wel een wijk bij kunnen lopen ja, maar dan had ik nog om 3 uur klaar geweest
Och, ik ga thuis altijd meteen digitaal, ik heb niks beters te doen
Maar ik ga boodschappen doen nu, aangezien ik straks weer moet werken!
tot straks!
quote:
Op maandag 8 september 2003 14:50 schreef Jerruh het volgende:
school sucks...again!.
quote:Shopze
Op maandag 8 september 2003 14:50 schreef Waxxer het volgende:[..]
poetsen, afwassen, een verzorgpony nemen....
Naja ik zit er ook heel vaak, dat adsl leidt echt heel erg af, die opdrachten schieten niet opeigenlijk zouden ze op Windesheim Fok moeten bannen van hun internet
Maar ik ga boodschappen doen nu, aangezien ik straks weer moet werken!
![]()
tot straks!
quote:Welkom terug jerruh
Op maandag 8 september 2003 14:50 schreef Jerruh het volgende:
school sucks...again!.
quote:terug? man ik zit non stop op fok bekant en ja, ik vind dat evrschrikkelijk eigenlijk
Op maandag 8 september 2003 14:56 schreef Vlarp het volgende:[..]
Welkom terug jerruh
![]()
quote:Ga dan weg!
Op maandag 8 september 2003 15:02 schreef Jerruh het volgende:[..]
terug? man ik zit non stop op fok bekant en ja, ik vind dat evrschrikkelijk eigenlijk
.
quote:ehm... kap er dan mee....
Op maandag 8 september 2003 15:02 schreef Jerruh het volgende:[..]
terug? man ik zit non stop op fok bekant en ja, ik vind dat evrschrikkelijk eigenlijk
.
quote:ja!
Op maandag 8 september 2003 15:10 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ga dan weg!
quote:En ik doe mee
Op maandag 8 september 2003 15:19 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja!
.
quote:Ik volg niemand's advies op!
Op maandag 8 september 2003 15:26 schreef error het volgende:
Goed advies wordt ook opgevolgd.... zo zou het vaker moeten gaan in de wereld
quote:Ging het over jou dan?
Op maandag 8 september 2003 15:27 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik volg niemand's advies op!
quote:we volgen geen advies op, ik wil ten eerste wat serieuzer verder gaan posten en ten tweede wat minder posten...
Op maandag 8 september 2003 15:26 schreef error het volgende:
Goed advies wordt ook opgevolgd.... zo zou het vaker moeten gaan in de wereld
quote:Jij hebt gewoon je gein momenten nodig, ook als je serieuzer gaat posten. Ik zie je hier nog niet weggaan
Op maandag 8 september 2003 15:29 schreef Jerruh het volgende:[..]
we volgen geen advies op, ik wil ten eerste wat serieuzer verder gaan posten en ten tweede wat minder posten...
en die andere opmerking was lekker over the top, maar toch..
quote:[Afscheid nr 2 (en 3)] Doei!
Op maandag 8 september 2003 15:26 schreef Vlarp het volgende:[..]
doei!
quote:ja, maar ik wil ook mijn serieuze momenten, en dat het es gaat opvallen dat ik een stuk slimmer ben dan er wordt gedacht in plaats van da constant me spelfouten worden aangerekend
Op maandag 8 september 2003 15:31 schreef Vlarp het volgende:[..]
Jij hebt gewoon je gein momenten nodig, ook als je serieuzer gaat posten. Ik zie je hier nog niet weggaan
quote:Ik zeg maar niks
Op maandag 8 september 2003 15:35 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja, maar ik wil ook mijn serieuze momenten, en dat het es gaat opvallen dat ik een stuk slimmer ben dan er wordt gedacht in plaats van da constant me spelfouten worden aangerekend
.
quote:Volgens mij is bij Nathan niet specifiek het forum...
Op maandag 8 september 2003 15:37 schreef Tizmo het volgende:
Ik sprak gister nog Nathan, volgens mij had hij ook zo'n moment.
quote:bij nathan waren het de mensen denk ik, bij mij zijn het niet de mensen, ik mag velen die op het forum rondlopen, maar ik zie aan mijn postaantal dat het gewoon ff nie nodig meer is.. daarentegen wil ik gewoon topics gaan lurken of meedoen waar goede discussies worden gemaakt enzo.
Op maandag 8 september 2003 15:39 schreef Vlarp het volgende:[..]
Volgens mij is bij Nathan niet specifiek het forum...
Wat klinkt dat triest Nou als ze op het werk niet zo kluitjesachtig doen gaat het weer puik hoor
quote:De meest boeiende discussies heb ik hier al een keer gevoerd (andere fora dus) en ik ga die discussies niet keer op keer voeren...
Op maandag 8 september 2003 15:42 schreef Jerruh het volgende:[..]
bij nathan waren het de mensen denk ik, bij mij zijn het niet de mensen, ik mag velen die op het forum rondlopen, maar ik zie aan mijn postaantal dat het gewoon ff nie nodig meer is.. daarentegen wil ik gewoon topics gaan lurken of meedoen waar goede discussies worden gemaakt enzo.
quote:*aai*
Op maandag 8 september 2003 15:43 schreef Waxxer het volgende:
Dat bedoel ik: ik doe boodschappen en ik heb een hangbui en totaaaaal geen zin in werkennet was ik nog normaal, gewoon, en was het een brand new day! Naja ff surfen en ik ben er weer bovenop. Fok is mijn benzine zeg maar
Wat klinkt dat triest
Nou als ze op het werk niet zo kluitjesachtig doen gaat het weer puik hoor
kluitjesachtig? wa's dat?
quote:t gaat nie over discussies alhier in homo maar int algemeen... vele meningen op fok maken in sommige gevallen een discussie mooi. Hier mis ik sowieso vaak enige diepgang, met als gevolg dat ik, omdat hier toch leuke mensen rondlopen, veelal weinigzeggende posts doe. daarbij, waaorm zou je hier alleen over coming outs en andere directe homogerelateerde onwerpen meoten discussieren? dan is inderdaad de koek snel op..
Op maandag 8 september 2003 15:44 schreef Vlarp het volgende:[..]
De meest boeiende discussies heb ik hier al een keer gevoerd (andere fora dus) en ik ga die discussies niet keer op keer voeren...
quote:nou in het begin doen ze aardig enzo en bieden ze hulp aan omdat je nieuw bent, maar uieindelijk ben ik toch die jongen die twee keer drie uurtjes komt bellen per week, terwijl de rest er gewoon een volle weekbaan heeft. Buitengesloten voelen is een groot woord, maar... toch komt het daar ergens wel op neer. Ik voel dat ik er niet voor 100% bij hoor, en dat is in zwolle wel anders, daar is iedereen veel socialer en hoort iedereen gewoon bij het service centrum...
Op maandag 8 september 2003 15:45 schreef Vlarp het volgende:[..]
*aai*
kluitjesachtig? wa's dat?
quote:Dat zeg ik ook net
Op maandag 8 september 2003 15:48 schreef Jerruh het volgende:[..]
t gaat nie over discussies alhier in homo maar int algemeen... vele meningen op fok maken in sommige gevallen een discussie mooi. Hier mis ik sowieso vaak enige diepgang, met als gevolg dat ik, omdat hier toch leuke mensen rondlopen, veelal weinigzeggende posts doe. daarbij, waaorm zou je hier alleen over coming outs en andere directe homogerelateerde onwerpen meoten discussieren? dan is inderdaad de koek snel op..
Maar inderdaad, het homo topic is ach.. saai is misschien niet het goeie woord
quote:idd, en daarbij is het ook nog wel eens zo, dat als je iets serieus meent of bedoelt of wilt openen, er vaak erg kinderachtige of lompe reacties op komen. Daarom open ik zelf ook weinig, liever doe ik dat in topics waar het al goed en wat diepgaand loopt
Op maandag 8 september 2003 15:48 schreef Jerruh het volgende:[..]
t gaat nie over discussies alhier in homo maar int algemeen... vele meningen op fok maken in sommige gevallen een discussie mooi. Hier mis ik sowieso vaak enige diepgang, met als gevolg dat ik, omdat hier toch leuke mensen rondlopen, veelal weinigzeggende posts doe. daarbij, waaorm zou je hier alleen over coming outs en andere directe homogerelateerde onwerpen meoten discussieren? dan is inderdaad de koek snel op..
quote:de koek is een beetje op denk ik
Op maandag 8 september 2003 15:51 schreef Vlarp het volgende:[..]
Dat zeg ik ook net
Ik heb ook vaker dan nu buiten het homo topic gepost. Maar de meeste discussies zijn niet zo boeiend meer omdat ik die discussies al eerder gevoerd heb
Maar inderdaad, het homo topic is ach.. saai is misschien niet het goeie woord
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:50 schreef Driftwood het volgende:
ik ben het eens met betreffende user !
quote:Niet?
Op maandag 8 september 2003 15:51 schreef Vlarp het volgende:Maar inderdaad, het homo topic is ach.. saai is misschien niet het goeie woord
quote:Hmm, irritant is dat ja
Op maandag 8 september 2003 15:49 schreef Waxxer het volgende:[..]
nou in het begin doen ze aardig enzo en bieden ze hulp aan omdat je nieuw bent, maar uieindelijk ben ik toch die jongen die twee keer drie uurtjes komt bellen per week, terwijl de rest er gewoon een volle weekbaan heeft. Buitengesloten voelen is een groot woord, maar... toch komt het daar ergens wel op neer. Ik voel dat ik er niet voor 100% bij hoor, en dat is in zwolle wel anders, daar is iedereen veel socialer en hoort iedereen gewoon bij het service centrum...
het is leuker om te posten wanneer je weet dat er mensen zijn waarmee je zowiezo al leuk chat/post/contact hebt
quote:Valt me op, dat hier vaak alleen maar gemeld wordt waar je mee bezig bent, ipv dat het echt ergens over gaat. Nu post ik hier nog maar een paar maanden geloof ik 9of is het al langer?) en het begon zo vlak voor de zomervakantie echt minder te worden, met posts a la:
Op maandag 8 september 2003 15:52 schreef Driftwood het volgende:[..]
de koek is een beetje op denk ik
* waxxer gaat afwassen!
* waxxer luistert: KC & the Sunshine Band - That's the Way (I like it)
* waxxer gaat boodschappen doen!
enz. en ik doe er zelf net zo hard aan mee...
quote:Uhuh, in het begin was gellarboy er nog, en dave en gboy27 en dan was er altijd wel wat te 'rellen'
Op maandag 8 september 2003 15:54 schreef Driftwood het volgende:
maar waar hadden we het een jaar geleden over, ook over niks geloof ik
alleen het leuke was toen dat we meer users hadden en dat meningen nog wel eens radicaal uiteenliepen...
en nu is dat niet meer zo echt, iedereen "kent" elkaar een beetje, dus je weet wanneer je iets zegt al wat eerderhet is leuker om te posten wanneer je weet dat er mensen zijn waarmee je zowiezo al leuk chat/post/contact hebt
quote:Je zou voor de afwisseling ook msn vaker aan kunnen zetten
Op maandag 8 september 2003 15:57 schreef Waxxer het volgende:[..]
Valt me op, dat hier vaak alleen maar gemeld wordt waar je mee bezig bent, ipv dat het echt ergens over gaat. Nu post ik hier nog maar een paar maanden geloof ik 9of is het al langer?) en het begon zo vlak voor de zomervakantie echt minder te worden, met posts a la:
* waxxer gaat afwassen!
* waxxer luistert: KC & the Sunshine Band - That's the Way (I like it)
* waxxer gaat boodschappen doen!
enz. en ik doe er zelf net zo hard aan mee...
quote:ja dat was nog voor ik kwam, nouja gboy27 heb ik nog meegemaakt,
Op maandag 8 september 2003 15:57 schreef Vlarp het volgende:[..]
Uhuh, in het begin was gellarboy er nog, en dave en gboy27 en dan was er altijd wel wat te 'rellen'
maar goed, dat defensief opstellen heb ik ook nog een tijdje volgehouden, maar sommigen hadden een te slechte invloed op me waardoor ik "aardig" werd
kijk je kan wel bv een onderwerp van de dag ofzo gaan instellen, dan hoeft er niet perse daar op gereageerd te worden, maar dat mag dan wel, dus naast het "ik ga boodschappen doen" dan er een stelling ingooien.... alhoewel dat wel weer erg TMF is
en alle gay dingen zijn hier inderdaad toch wel grotendeels de (andre van duin) revue gepasseerd
quote:bijvoorbeeld
Op maandag 8 september 2003 15:59 schreef Vlarp het volgende:[..]
Je zou voor de afwisseling ook msn vaker aan kunnen zetten
Ik ga op fok ook bepaalde dingen gewoon niet vertellen. Als mensen me beter willen leren kennen is er msn en icq...
quote:Topic van de dag werkt niet denk ik.. het moet gewoon vanzelf komen. Maar het is allemaal inmiddels helemaal uitgemolken denk ik. 't is een topic geworden voor de verveling.
Op maandag 8 september 2003 16:00 schreef Driftwood het volgende:[..]
ja dat was nog voor ik kwam, nouja gboy27 heb ik nog meegemaakt,
maar ik kom hier ook al sinds topic #56 dus dat zijn er ook weer ruim 450 die ik hier mee doe.maar goed, dat defensief opstellen heb ik ook nog een tijdje volgehouden, maar sommigen hadden een te slechte invloed op me waardoor ik "aardig" werd
kijk je kan wel bv een onderwerp van de dag ofzo gaan instellen, dan hoeft er niet perse daar op gereageerd te worden, maar dat mag dan wel, dus naast het "ik ga boodschappen doen" dan er een stelling ingooien.... alhoewel dat wel weer erg TMF is
en alle gay dingen zijn hier inderdaad toch wel grotendeels de (andre van duin) revue gepasseerd
quote:Och, dat was ook doen alsof
Op maandag 8 september 2003 16:01 schreef Jerruh het volgende:[..]
bijvoorbeeld
.
alhoewel sommige acties van mij en tiz best cool waren, maar dat werd dan weer niet geaccepteerd...
quote:en dat net nu ik van nickname wilde gaan wisselen
Op maandag 8 september 2003 16:01 schreef Vlarp het volgende:[..]
Topic van de dag werkt niet denk ik.. het moet gewoon vanzelf komen. Maar het is allemaal inmiddels helemaal uitgemolken denk ik. 't is een topic geworden voor de verveling.
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:59 schreef Vlarp het volgende:[..]
Je zou voor de afwisseling ook msn vaker aan kunnen zetten
Ik ga op fok ook bepaalde dingen gewoon niet vertellen. Als mensen me beter willen leren kennen is er msn en icq...
quote:En er zijn ook nog andere vormen van contact mogelijk
Op maandag 8 september 2003 16:03 schreef Waxxer het volgende:[..]
das idd wel makkelijker
Zal ik doen
er zijn alleen wel bepaalde mensen, ik
noem geen namen
die er een handje van hebben het op msn gezegde hier op fok te posten
Kunnen we ook doen, gewoon een soort fok-op-msn groepschat gaan houdenweer eens een andere impuls in ons leven
Zo eerste collegedag zit er weer op. Was wel weer even wennen zeg om na 2.5 maand vakantie weer college te volgen.
quote:Mja, heb je misschien wel gelijk in...
Op maandag 8 september 2003 16:04 schreef Driftwood het volgende:
de laatste rel persoon die hier was hebben we zelfs nog weggejaagd
dus we hebben het topic zelf ten gronde gericht
Was dat SCH niet?
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:04 schreef Driftwood het volgende:
de laatste rel persoon die hier was hebben we zelfs nog weggejaagd
dus we hebben het topic zelf ten gronde gericht
quote:you survived
Op maandag 8 september 2003 16:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Hoi allemaalZo eerste collegedag zit er weer op. Was wel weer even wennen zeg om na 2.5 maand vakantie weer college te volgen.
quote:College en school is niet leuk
Hoi allemaalZo eerste collegedag zit er weer op. Was wel weer even wennen zeg om na 2.5 maand vakantie weer college te volgen.
quote:idd heej
Op maandag 8 september 2003 16:05 schreef Vlarp het volgende:[..]
En er zijn ook nog andere vormen van contact mogelijk
quote:uhuh, die bedoelde ik
Op maandag 8 september 2003 16:05 schreef Vlarp het volgende:[..]
Mja, heb je misschien wel gelijk in...
Was dat SCH niet?
ik weet niet, ik vind het wel leuk om te lezen waar mensen mee bezig zijn en wat ze doen, ik loop hier nou zo lang rond, dus kan het toch niet laten om ff te kijken
maar "vroeger" wilde ik nog teruglezen, nu is dat niet meer zo nodig
het wordt tijd om nieuwe jonge frisse homo'tjes in de val te lokken
quote:Welke
Op maandag 8 september 2003 16:06 schreef Waxxer het volgende:[..]
we hebben toch niemand weggejaagd? Het was zijn eigen keuze imo... dat was eerder wegvluchten ipv zichzelf verdedigen
en ik moet ophouden met al die smileys...
Hmm, ik ben even kwijt dan denk ik wie dat was. Ach, het topic is een soort van theekransje geworden. Ik moet wel zeggen dat ik door het topic toch door het topic wel een aantal leuke mensen heb leren kennen (sommigen nog steeds niet irl, maar dat komt hoop ik nog)
quote:leuk is dat he? En al die docenten die hetzelfde blijven en gelijk zo zakelijk doen... Maar dan heb je iig weer wat om de dag door te komen!
quote:tijd voor een smilie topic
Op maandag 8 september 2003 16:06 schreef Waxxer het volgende:[..]
we hebben toch niemand weggejaagd? Het was zijn eigen keuze imo... dat was eerder wegvluchten ipv zichzelf verdedigen
en ik moet ophouden met al die smileys...
quote:Ik had 1 college van 2 uur, was meer een soort introductiecollege. Dus ik zal maar niet gaan klagen over een zware dag want die heb ik niet bepaald gehad
Op maandag 8 september 2003 16:06 schreef Driftwood het volgende:[..]
you survived
hoeveel uur had je?
quote:Ik hoop niet dat het zo beangstigend wordt voor je
Op maandag 8 september 2003 16:07 schreef Waxxer het volgende:[..]
idd heej
maar dat gebeurt toch al snel?
en wie weet word ik dan wel weggejaagd
quote:misschien mogen wij eens upgraden
Op maandag 8 september 2003 16:08 schreef Driftwood het volgende:[..]
uhuh, die bedoelde ik
ik weet niet, ik vind het wel leuk om te lezen waar mensen mee bezig zijn en wat ze doen, ik loop hier nou zo lang rond, dus kan het toch niet laten om ff te kijken
maar "vroeger" wilde ik nog teruglezen, nu is dat niet meer zo nodighet wordt tijd om nieuwe jonge frisse homo'tjes in de val te lokken
![]()
quote:*eens is met betreffende user*
Op maandag 8 september 2003 16:08 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ach, het topic is een soort van theekransje geworden. Ik moet wel zeggen dat ik door het topic toch door het topic wel een aantal leuke mensen heb leren kennen (sommigen nog steeds niet irl, maar dat komt hoop ik nog)
(vroeger zou hier een heel betoog hebben gestaan dat ik het er niet mee eens was )
quote:nou kijk, we hebben het nog eens gehad over de vernathanisering van het topic
Op maandag 8 september 2003 16:08 schreef Vlarp het volgende:[..]
Welke
Smileys
Hmm, ik ben even kwijt dan denk ik wie dat was. Ach, het topic is een soort van theekransje geworden. Ik moet wel zeggen dat ik door het topic toch door het topic wel een aantal leuke mensen heb leren kennen (sommigen nog steeds niet irl, maar dat komt hoop ik nog)
quote:Betogen zijn niet meer nodig aangezien we inmiddels wel weten hoe het gros van de posters hier denkt
Op maandag 8 september 2003 16:10 schreef Driftwood het volgende:[..]
*eens is met betreffende user*
(vroeger zou hier een heel betoog hebben gestaan dat ik het er niet mee eens was
)
quote:maar vast morgen wel!
Op maandag 8 september 2003 16:09 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik had 1 college van 2 uur, was meer een soort introductiecollege. Dus ik zal maar niet gaan klagen over een zware dag want die heb ik niet bepaald gehad
quote:O ja, dat
Op maandag 8 september 2003 16:10 schreef Waxxer het volgende:[..]
nou kijk, we hebben het nog eens gehad over de vernathanisering van het topic
die was opeens boos en weg...
quote:Tja, KAN ik nog wel blijven fokken nadien, je weet het niet, je weet het niet... toch nog ff stiekem:
Op maandag 8 september 2003 16:09 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik hoop niet dat het zo beangstigend wordt voor je
quote:inderdaad
Op maandag 8 september 2003 16:12 schreef Vlarp het volgende:[..]
Betogen zijn niet meer nodig aangezien we inmiddels wel weten hoe het gros van de posters hier denkt
(oh god I feel like Oprah)
quote:Je kunt vast wel een nieuw plaatsje vinden dan als het zo erg wordt....
Op maandag 8 september 2003 16:12 schreef Waxxer het volgende:[..]
Tja, KAN ik nog wel blijven fokken nadien, je weet het niet, je weet het niet... toch nog ff stiekem:
quote:en hoe zie je dat voor je
Op maandag 8 september 2003 16:10 schreef Jerruh het volgende:[..]
misschien mogen wij eens upgraden
.
quote:Inderdaad, wij snappen elkaar
Op maandag 8 september 2003 16:14 schreef Driftwood het volgende:[..]
inderdaad
maar ik hou van iedereen hier hoor
nouja bijna iedereen
met sommigen heb je gewoon een mindere band omdat je amper op elkaars dingen reageerd of omdat je interesse's ergens anders liggen, maar over het algemeen lopen hier heel wat leuke mensen rond(oh god I feel like Oprah)
quote:hehe, nap time?
Op maandag 8 september 2003 16:14 schreef Markie-Mark het volgende:
Zit ik de hele tijd de pagina te vernieuwen, denk ik waarom reageert er niemand meer. Is er al lang weer een andere pagina... zucht wordt af en toe zo moe van mezelf![]()
quote:en daar hebben we dan zoveel topics over gedaan?
Op maandag 8 september 2003 16:15 schreef Vlarp het volgende:[..]
Inderdaad, wij snappen elkaar
quote:Het is de eerste keer dat ik het zo duidelijk uitspreek, maar we wisten dit toch al eerder?
Op maandag 8 september 2003 16:17 schreef Driftwood het volgende:[..]
en daar hebben we dan zoveel topics over gedaan?
om tot die conclusie te komen
quote:weet ik ut
Op maandag 8 september 2003 16:14 schreef Driftwood het volgende:[..]
en hoe zie je dat voor je
quote:Ik vind het een mooi plekje
Op maandag 8 september 2003 16:19 schreef Driftwood het volgende:
nu kan ik hard van stapel lopen,
maar stel dat dit topic nooit meer uit zijn coma ontwaakt....
dan heb ik alvast een plekje uitgezocht
quote:inderdaad, je hebt helemaal gelijk
Op maandag 8 september 2003 16:18 schreef Vlarp het volgende:[..]
Het is de eerste keer dat ik het zo duidelijk uitspreek, maar we wisten dit toch al eerder?
quote:van upgrade naar shut down ofzo
Op maandag 8 september 2003 16:19 schreef Jerruh het volgende:[..]
weet ik ut
.
quote:Mja, ik was overdonderd dat daar zomaar ineens iemand naar me toe kwam lopen
Op maandag 8 september 2003 16:20 schreef Driftwood het volgende:[..]
inderdaad, je hebt helemaal gelijk
ook na onze mini mini mini mini (nee niet de auto maar gewoon) mini meet zat het helemaal goed
quote:zullen we vast een koffietafel organiseren ?
Op maandag 8 september 2003 16:20 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik vind het een mooi plekje
quote:nouja, hallo je was op roze maandag, dan moet je niet raar opkijken dat iemand naar je toe kan komen lopen
Op maandag 8 september 2003 16:22 schreef Vlarp het volgende:[..]
Mja, ik was overdonderd dat daar zomaar ineens iemand naar me toe kwam lopen
Ga maar jongen, ga maar... je hebt een mooi leven gehad, met pieken en dalen. Maar het is genoeg geweest... vaarwel
laten we de laatste pagina's dan vullen met herinneringen, en hierna nog een topic met Best Of's...
quote:iedereen heeft een beetje gehad voorlopig geloof ik
Op maandag 8 september 2003 16:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Hoezo ligt het topic in coma dan
maar dat is ook ieder voor zich,
wij moeten niet bepalen of een topic moet stoppen
quote:Was het een minuut dan?
Op maandag 8 september 2003 16:24 schreef Driftwood het volgende:[..]
nouja, hallo je was op roze maandag, dan moet je niet raar opkijken dat iemand naar je toe kan komen lopen
maar goed, ik vond het wel knap vanmezelf dat ik iemand kon herkennen aan de overkant van die 2, 2baanswegen die ik nog nooit irl gezien had
volgende keer doen we dubbel zo lang.... 2 minuten
quote:Ik gok dat er na dit topic wel weer een nieuw homo topic komt
Op maandag 8 september 2003 16:24 schreef Waxxer het volgende:
En hier staan we dan... klaar om euthenasie toe te passen op het [HOMO] topic...Ga maar jongen, ga maar... je hebt een mooi leven gehad, met pieken en dalen. Maar het is genoeg geweest... vaarwel
laten we de laatste pagina's dan vullen met herinneringen, en hierna nog een topic met Best Of's...
quote:hehe, je wilde me gewoon niet zien he
Op maandag 8 september 2003 16:25 schreef Vlarp het volgende:[..]
Was het een minuut dan?
En sja, had ik je herkend aan de overkant van de straat dan had ik waarschijnlijk niet naar je toegekomen denk ik, mezelf kennendeHet viel me wel erg op dat wij qua lengte erg weinig verschillen
quote:Welk cateringsbedrijf laten we komen?
Op maandag 8 september 2003 16:22 schreef Driftwood het volgende:[..]
zullen we vast een koffietafel organiseren ?
quote:Aha
Op maandag 8 september 2003 16:25 schreef Driftwood het volgende:[..]
iedereen heeft een beetje gehad voorlopig geloof ik
maar dat is ook ieder voor zich,
wij moeten niet bepalen of een topic moet stoppen
Ik heb er eigenlijk niks van gemerkt, maar ik kom hier ook nog niet zo lang natuurlijk. Het is wel een stuk rustiger hier de laatste tijd maar de mensen vind ik erg leuk die er op dit moment komen.
quote:Volgende keer spreken we gewoon iets ruimer af (qua tijd dan)
Op maandag 8 september 2003 16:27 schreef Driftwood het volgende:[..]
hehe, je wilde me gewoon niet zien he
jij bent iets kleiner geloof ik
qua lengte kon het al niet meer kapot he
en ik denk dat het niet veel gescheeld zal hebben qua tijd, ik moest mijn trein halen
quote:Kokki's Koffie & Koek
Op maandag 8 september 2003 16:27 schreef Vlarp het volgende:[..]
Welk cateringsbedrijf laten we komen?
u weet wel, van
quote:Het is een vast clubje van 6 of 7 mensen ofzo nu, heel soms komen er nog een stuk of 5 langswaaien, maar vroeger waren er echt een stuk of 20 vaste users en dan gingen er in 1 dag 5 topics door.. de goeie ouwe tijd
Op maandag 8 september 2003 16:27 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Aha
Ik heb er eigenlijk niks van gemerkt, maar ik kom hier ook nog niet zo lang natuurlijk. Het is wel een stuk rustiger hier de laatste tijd maar de mensen vind ik erg leuk die er op dit moment komen.
quote:[gastonstarreveldstem]
Op maandag 8 september 2003 16:27 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Aha
nouja het is wel leuk, maar er wordt nergens meer over geluld, en daar baalt iedereen van
Tot eh... tot eh.... tot straks? En anders vaarwel en tot ziens op msn of elders in dit forum
quote:lekker lekker [sup]Op z'n grieks uitgesproken[/sup
Op maandag 8 september 2003 16:29 schreef Driftwood het volgende:[..]
Kokki's Koffie & Koek
u weet wel, van
[afbeelding]
quote:Dat doen we !
Op maandag 8 september 2003 16:28 schreef Vlarp het volgende:[..]
Volgende keer spreken we gewoon iets ruimer af (qua tijd dan)
quote:Werkse!
Op maandag 8 september 2003 16:30 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben naar mijn werk!![]()
Tot eh... tot eh.... tot straks? En anders vaarwel en tot ziens op msn of elders in dit forum
quote:Het gaat hier idd eigenlijk nergens over, het lijkt hier af en toe een beetje teveel op mijn stamkroeg
Op maandag 8 september 2003 16:30 schreef Driftwood het volgende:[..]
[gastonstarreveldstem]
EN WIJ HOUDEN OOK VAN JOOOOOOUUUUUU
[/gastonstarreveldstem]nouja het is wel leuk, maar er wordt nergens meer over geluld, en daar baalt iedereen van
quote:het gaat helemaal goed komen, ik voel het aan mijn vruchtwater wat ik niet heb, maar ach appelsap of jus d'orange is ook goed!
Op maandag 8 september 2003 16:30 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben naar mijn werk!![]()
quote:In mijn stamkroeg zijn de gespreken meestal nog boeiender
Op maandag 8 september 2003 16:32 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Het gaat hier idd eigenlijk nergens over, het lijkt hier af en toe een beetje teveel op mijn stamkroeg
dat moet ik wel toegegeven ja.
quote:mmm freetranslation.com kent dan weer geen grieks
Op maandag 8 september 2003 16:31 schreef Vlarp het volgende:[..]
lekker lekker Op z'n grieks uitgesproken
quote:Ach geen vruchtwater maar wel vruchtvlees dan
Op maandag 8 september 2003 16:32 schreef Driftwood het volgende:[..]
het gaat helemaal goed komen, ik voel het aan mijn vruchtwater wat ik niet heb, maar ach appelsap of jus d'orange is ook goed!
quote:met het voordeel dat je in je stamkroeg wel sprake hebt van een social life
Op maandag 8 september 2003 16:32 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Het gaat hier idd eigenlijk nergens over, het lijkt hier af en toe een beetje teveel op mijn stamkroeg
dat moet ik wel toegegeven ja.
quote:Nou, de grieks ober wist zo'n beetje alleen hoe ie "lekker lekker" moest zeggen in het Nederlands
Op maandag 8 september 2003 16:34 schreef Driftwood het volgende:[..]
mmm freetranslation.com kent dan weer geen grieks
quote:nee ik eet kip
Op maandag 8 september 2003 16:34 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ach geen vruchtwater maar wel vruchtvlees dan
quote:Uhuh.. social life is leuk
Op maandag 8 september 2003 16:35 schreef Driftwood het volgende:[..]
met het voordeel dat je in je stamkroeg wel sprake hebt van een social life
Morgen avond: Moloko Live op ID&T Radio
quote:en dat riep ie dan ook naar alles en iedereen?
Op maandag 8 september 2003 16:35 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nou, de grieks ober wist zo'n beetje alleen hoe ie "lekker lekker" moest zeggen in het Nederlands
quote:oeh, hoe laat?????
Op maandag 8 september 2003 16:37 schreef Vlarp het volgende:[..]
Uhuh.. social life is leuk
Morgen avond: Moloko Live op ID&T Radio
quote:Als wij aankwam dan ging het zo:
Op maandag 8 september 2003 16:37 schreef Driftwood het volgende:[..]
en dat riep ie dan ook naar alles en iedereen?
Ober: "Alles goed?"
Wij: "prima, en met jou?"
Ober: "lekker, lekker"
Hij kon wel meer nederlands dus. De eigenaar sprak vloeiend nederlands, ook erg veel flauwe moppen van geleerd en de 2e man van die tent sprak ook redelijk nederlands.
quote:Dat zeggen ze er niet bij
Op maandag 8 september 2003 16:39 schreef Driftwood het volgende:[..]
oeh, hoe laat?????
ik wil naar Moloko in de HMH
(en naar vrienden van amstel live in ahoy, maar dat terzijde)
Ik wil ook weer eens naar een concert ofzo toe..
quote:ons hotel in salou vorig jaar was ook relaxed, daar sprak ook bijna iedereen nederlands,
Op maandag 8 september 2003 16:40 schreef Vlarp het volgende:[..]
Als wij aankwam dan ging het zo:
Ober: "Alles goed?"
Wij: "prima, en met jou?"
Ober: "lekker, lekker"Hij kon wel meer nederlands dus. De eigenaar sprak vloeiend nederlands, ook erg veel flauwe moppen van geleerd en de 2e man van die tent sprak ook redelijk nederlands.
daar ga ik denk ik ook echt niet meer op vakantie
quote:Chersonissos is wel leuker dan denk. Is iets minder heftig als Salou en denk ook goedkoper en gezelliger. Je red je er ook beter met engels. Zitten veel Nederlanders, maar ook engelsen en duitsers en nog meer mensen uit allerlei andere landen...
Op maandag 8 september 2003 16:41 schreef Driftwood het volgende:[..]
ons hotel in salou vorig jaar was ook relaxed, daar sprak ook bijna iedereen nederlands,
maar goed bijna heel salou spreek nederlandsdaar ga ik denk ik ook echt niet meer op vakantie
[Dit bericht is gewijzigd door Vlarp op 08-09-2003 16:44]
quote:en dan nog iets speciaals of gewoon net wat uitkomt?
Op maandag 8 september 2003 16:40 schreef Vlarp het volgende:[..]
Dat zeggen ze er niet bij
Ik wil ook weer eens naar een concert ofzo toe..
quote:daar hoor ik erg veel goede dingen over ja
Op maandag 8 september 2003 16:43 schreef Vlarp het volgende:[..]
Chersonissos is wel leuker dan denk. Is iets minder heftig als Salou en denk ook goedkoper en gezelliger.
quote:Nou, U2 ofzo
Op maandag 8 september 2003 16:43 schreef Driftwood het volgende:[..]
en dan nog iets speciaals of gewoon net wat uitkomt?
quote:Heb het er erg naar m'n zin gehad. Prijzen lagen op het niveau van Rotterdam/Amsterdam zo'n beetje, niet extreem hoog. Alleen ons appartement was ruk! Maar dat weten we dan voor de volgende keer.
Op maandag 8 september 2003 16:44 schreef Driftwood het volgende:[..]
daar hoor ik erg veel goede dingen over ja
op mijn 12de ben ik er ook geweest, maar ja daar heb je op die leeftijd zo weinig aan
quote:u2 zou ik ook nog wel eens willen zien
Op maandag 8 september 2003 16:45 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nou, U2 ofzo
Of iets anders boeiends.. niet zomaar iets, moet wel leuk zijn..
quote:JAH!! Hebben we een deal op robbie?
Op maandag 8 september 2003 16:47 schreef Driftwood het volgende:[..]
u2 zou ik ook nog wel eens willen zien
Wacko Jacko zal wel nooit meer op tournee gaan, anders leek me dat ook nog wel gaaf, gewoon ook om "erbij te zijn geweest"
en natuurlijk weer naar Robbie als ie over een jaar of 2 weer komt
quote:je had geen jongerenreis ofzo toch he?
Op maandag 8 september 2003 16:46 schreef Vlarp het volgende:[..]
Heb het er erg naar m'n zin gehad. Prijzen lagen op het niveau van Rotterdam/Amsterdam zo'n beetje, niet extreem hoog. Alleen ons appartement was ruk! Maar dat weten we dan voor de volgende keer.
quote:da's een deal
Op maandag 8 september 2003 16:48 schreef Vlarp het volgende:[..]
JAH!! Hebben we een deal op robbie?
Dan gaan we gewoon met de fok homo's ofzo
quote:Neuh, gewoon bij D-Reizen een reis via Neckermann geboekt...
Op maandag 8 september 2003 16:48 schreef Driftwood het volgende:[..]
je had geen jongerenreis ofzo toch he?
quote:hmmm normaal zou dat dan toch redelijk goed moeten zitten, maar goed, inderdaad onthouden voor de volgende keer
Op maandag 8 september 2003 16:51 schreef Vlarp het volgende:[..]
Neuh, gewoon bij D-Reizen een reis via Neckermann geboekt...
quote:*hand schud*
Op maandag 8 september 2003 16:48 schreef Driftwood het volgende:[..]
da's een deal
quote:Waren genoeg goeie appartementen in de buurt die wel goed waren
Op maandag 8 september 2003 16:51 schreef Driftwood het volgende:[..]
hmmm normaal zou dat dan toch redelijk goed moeten zitten, maar goed, inderdaad onthouden voor de volgende keer
quote:oeh, wat heb jij koude handen
Op maandag 8 september 2003 16:51 schreef Vlarp het volgende:[..]
*hand schud*
quote:ik ga het liefst terug naar turkije, echt een goede tijd gehad daar
Op maandag 8 september 2003 16:52 schreef Vlarp het volgende:[..]
Waren genoeg goeie appartementen in de buurt die wel goed waren
quote:Wil ik ook nog wel heen een keer. Volgend jaar misschien wel. Tenminste, als het daar in het Midden-Oosten en Irak niet helemaal fout gaat.
Op maandag 8 september 2003 16:53 schreef Driftwood het volgende:
ik ga het liefst terug naar turkije, echt een goede tijd gehad daar
quote:Ik kan Chersonissos, Kreta erg aanbevelen. Ga dan wel beetje in het hoog seizoen als je ook uit wilt gaan. In de periode dat ik ging is het al weer wat rustiger en zijn de meeste tenten vrij leeg of zelfs al gesloten.
Op maandag 8 september 2003 16:58 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb het na drie jaar achter elkaar nu echt gehad met Spanje.
Volgend jaar Griekenland of Turkije denk ik.
quote:Uitgaan is wel een must ja. Maar daar heb ik idd al meer goede verhalen over gehoord dus ik zal het zeker onthouden
Op maandag 8 september 2003 16:59 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik kan Chersonissos, Kreta erg aanbevelen. Ga dan wel beetje in het hoog seizoen als je ook uit wilt gaan. In de periode dat ik ging is het al weer wat rustiger en zijn de meeste tenten vrij leeg of zelfs al gesloten.
quote:Geldt daar geen negatief reisadvies?
Op maandag 8 september 2003 17:01 schreef Driftwood het volgende:
of natuurlijk op vakantie naar servie
het moet daar spotgoedkoop zijn
okay je moet wel van niet luxe kamperen houden
quote:Wij zijn ook nog wel een paar keer leuk uitgeweest, maar dan was het nog vrij rustig, met proppers die aan het stunten waren met drank aanbiedingen enzo.
Op maandag 8 september 2003 17:01 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Uitgaan is wel een must ja. Maar daar heb ik idd al meer goede verhalen over gehoord dus ik zal het zeker onthouden
quote:Proppers gaan na een paar dagen ook mateloos irriteren. Ik denk gewoon dat de sfeer in Griekenland, Turkije en dat soort landen gewoon een stuk gemoedelijker is als in Spanje.
Op maandag 8 september 2003 17:04 schreef Vlarp het volgende:[..]
Wij zijn ook nog wel een paar keer leuk uitgeweest, maar dan was het nog vrij rustig, met proppers die aan het stunten waren met drank aanbiedingen enzo.
quote:dat bedoel ik maar!
Op maandag 8 september 2003 17:03 schreef Vlarp het volgende:[..]
Geldt daar geen negatief reisadvies?
verder hebben ze toeristen industrie nog niet ontdekt, dus het is er nog erg rustig ook, zo rustig dat veel bewoners weg zijn gegaan in de loop der jaren, of gewoon opeens verdwenen
quote:Damn jij zou echt bij een reisbureau moeten gaan werken, jij weet volgens mij echt om te lullen te de ideale droomvakantie
Op maandag 8 september 2003 17:08 schreef Driftwood het volgende:[..]
dat bedoel ik maar!
is een hartstikke culturele vakantie
heel veel opgravingen enzo, archelogisch is het niet helemaal, maar ach die beenderen liggen er nu toch wel al een paar jaarverder hebben ze toeristen industrie nog niet ontdekt, dus het is er nog erg rustig ook, zo rustig dat veel bewoners weg zijn gegaan in de loop der jaren, of gewoon opeens verdwenen
quote:Veel proppers heb je ook op de boulevard (of Beach Road) van Chersonissos ook. En je moet ze soms echt van je af slaan. Maar de sfeer is gewoon leuk. Zeker bij de goeie tenten waar ze echt gezellige proppers hebben staan (zie foto) is het wel leuk uitgaan.
Op maandag 8 september 2003 17:06 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Proppers gaan na een paar dagen ook mateloos irriteren. Ik denk gewoon dat de sfeer in Griekenland, Turkije en dat soort landen gewoon een stuk gemoedelijker is als in Spanje.
Rest van de foto's staan hier
quote:mmm, dat is opzich ook wel leuk
Op maandag 8 september 2003 17:10 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Damn jij zou echt bij een reisbureau moeten gaan werken, jij weet volgens mij echt om te lullen te de ideale droomvakantie
op school werd een presentatie van mij vorig jaar door mijn klasgenoten al bestempeld als een homeshoppingprogramma
quote:Het lijkt me leuk daar
Op maandag 8 september 2003 17:08 schreef Driftwood het volgende:[..]
dat bedoel ik maar!
is een hartstikke culturele vakantie
heel veel opgravingen enzo, archelogisch is het niet helemaal, maar ach die beenderen liggen er nu toch wel al een paar jaarverder hebben ze toeristen industrie nog niet ontdekt, dus het is er nog erg rustig ook, zo rustig dat veel bewoners weg zijn gegaan in de loop der jaren, of gewoon opeens verdwenen
quote:Hij en Julia was altijd leuk!!! Vooral die roodharige vrouw op dat kantoor waar hij dan werkte!!
Op maandag 8 september 2003 17:11 schreef Driftwood het volgende:[..]
mmm, dat is opzich ook wel leuk
maar dan wel met peggy jane de schepper (hij en julia, was ooit op fox en net5)op school werd een presentatie van mij vorig jaar door mijn klasgenoten al bestempeld als een homeshoppingprogramma
Haha waar ging die presentatie over dan??
quote:Nee, de linker (blond) was een Nederlander, erg leuk
Op maandag 8 september 2003 17:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Maar dat soort proppers wil je toch ook niet van je afslaan?
quote:nou, ik heb nog wel een schoolvakantie vrij
Op maandag 8 september 2003 17:12 schreef Vlarp het volgende:[..]
Het lijkt me leuk daar
quote:Zal ik boeken?
Op maandag 8 september 2003 17:14 schreef Driftwood het volgende:[..]
nou, ik heb nog wel een schoolvakantie vrij
quote:ja echt wel, Lonneke was het
Op maandag 8 september 2003 17:13 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Hij en Julia was altijd leuk!!! Vooral die roodharige vrouw op dat kantoor waar hij dan werkte!!
Haha waar ging die presentatie over dan??
presentatie ging over het onzichtbaar maken van bijvoorbeeld passwords op het internet zodat die "encrypted" en voor leken niet te ontcijferen is, en daar kan ik dus nog zelfs wat leuks van maken
Ik ben ff eten heren!!!
Tot Later
quote:ja, maar doen we dan een rondreis
Op maandag 8 september 2003 17:15 schreef Vlarp het volgende:[..]
Zal ik boeken?
quote:Spannend
Op maandag 8 september 2003 17:16 schreef Driftwood het volgende:
presentatie ging over het onzichtbaar maken van bijvoorbeeld passwords op het internet zodat die "encrypted" en voor leken niet te ontcijferen is, en daar kan ik dus nog zelfs wat leuks van maken
quote:smakelijk!
Op maandag 8 september 2003 17:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Nou dat vind ik knap dat je dat tot een home shopping achtige gebeurtenis kan omtoveren.Ik ben ff eten heren!!!
Tot Later
quote:ik weet er alles van
Op maandag 8 september 2003 17:19 schreef Vlarp het volgende:[..]
Spannend
quote:O ja, ook leuk. Dan huren we een jeep.. of een humvee?
Op maandag 8 september 2003 17:18 schreef Driftwood het volgende:[..]
ja, maar doen we dan een rondreis
dan kun je mooi de nieuw heringerichte landschappen zien
die door middel van een nog nieuwe techniek zijn aangelegd
door middel van inslagen is het landschap aangepast aan hoe het nu zo karakteristiek overkomt.
de heuvels daar hebben nu erg aparte vormen en ook de op dezelfde manier aangelegde grotten zijn erg het bekijken waard
quote:Leuk
Op maandag 8 september 2003 17:20 schreef Driftwood het volgende:[..]
ik weet er alles van
dit jaar gaan we een webwinkel opzetten
Zoiets heb ik al eens gedaan voor een project op school. *gaap*
Ik wil boeiend werk doen...
quote:ik heb gehoord dat we daar slechts kar en paar kunnen huren,
Op maandag 8 september 2003 17:24 schreef Vlarp het volgende:[..]
O ja, ook leuk. Dan huren we een jeep.. of een humvee?
quote:inderdaad, ik snap wat je bedoeld, maar ik moet ook iets
Op maandag 8 september 2003 17:24 schreef Vlarp het volgende:[..]
Leuk
Zoiets heb ik al eens gedaan voor een project op school. *gaap*
Ik wil boeiend werk doen...
quote:O ja.. soort van het wilde westen. Hebben ze ook indianen daar die ons dan gaan beroven? En hebben we een saloon waar we 's avonds wat gaan drinken en dan beschoten worden door rivalerende mannen?
Op maandag 8 september 2003 17:26 schreef Driftwood het volgende:[..]
ik heb gehoord dat we daar slechts kar en paar kunnen huren,
maar dat maakt deze nostalgische reis eigenlijk alleen maar nog beter
quote:Ik ben gekapt met school en ik ga zorgen dat ik echt iets boeiends ga doen. Misschien dit jaar of het volgende, maar er komt een tijd dat ik echt doe wat ik leuk vind.
Op maandag 8 september 2003 17:26 schreef Driftwood het volgende:[..]
inderdaad, ik snap wat je bedoeld, maar ik moet ook iets
quote:nee, maar ik geloof dat bij tijd en wijlen daar nog wel eens wat actie is, ik heb nog een vriend in Den Haag, ik zal wel eens vragen wat ie er allemaal beleefd heeft
Op maandag 8 september 2003 17:28 schreef Vlarp het volgende:[..]
O ja.. soort van het wilde westen. Hebben ze ook indianen daar die ons dan gaan beroven? En hebben we een saloon waar we 's avonds wat gaan drinken en dan beschoten worden door rivalerende mannen?
quote:dan kan je inderdaad beter gaan werken tot je weet wat je wel wil!
Op maandag 8 september 2003 17:29 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik ben gekapt met school en ik ga zorgen dat ik echt iets boeiends ga doen. Misschien dit jaar of het volgende, maar er komt een tijd dat ik echt doe wat ik leuk vind.
quote:Ik ben benieuwd
Op maandag 8 september 2003 17:30 schreef Driftwood het volgende:[..]
nee, maar ik geloof dat bij tijd en wijlen daar nog wel eens wat actie is, ik heb nog een vriend in Den Haag, ik zal wel eens vragen wat ie er allemaal beleefd heeft
quote:Gatver!
Op maandag 8 september 2003 19:10 schreef Ang3l het volgende:
*huis aan't poetsen* Ouders komen langs vanwege verjaardag
Handig, zo'n vriendje die overal en nergens borden verstopt met ketchup en pudding en zo (totdat er haren opgroeien(
Neh, doe maar niet, maar subtiel op z'n kop geven kan wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |