quote:Nee hoor, die zitten naast het koffieapparaat, wij zitten 100 meter verderop.
Op maandag 15 september 2003 15:59 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ook voor de mensen op je afdeling neem ik aan? Moest ik iig wel...
quote:'wij' ? Dus je haalt wel koffie voor meer personen dan alleen jezelf?
Op maandag 15 september 2003 16:01 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Nee hoor, die zitten naast het koffieapparaat, wij zitten 100 meter verderop.
quote:Nee. We zitten met 3 stagiaires in een hok en iedereen haalt voor zichzelf koffie. Is goed voor de lichaamsbeweging.
Op maandag 15 september 2003 16:10 schreef Twoflower het volgende:[..]
'wij' ? Dus je haalt wel koffie voor meer personen dan alleen jezelf?
quote:En tegen RSI niet te vergeten...
Op maandag 15 september 2003 16:11 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Nee. We zitten met 3 stagiaires in een hok en iedereen haalt voor zichzelf koffie. Is goed voor de lichaamsbeweging.
quote:hehe ons pand staat er net niet op.
Op maandag 15 september 2003 16:09 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding]Wat een stoere stad is Enschede toch.
quote:Het onze bij lange na niet. Ik betwijfel ook of 'ie het van daar uit zou kunnen zien...
Op maandag 15 september 2003 16:13 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
hehe ons pand staat er net niet op.
quote:Vanuit de toren van de Jozefkerk kan je die wel zien. Heb er ook een foto van, maar die ligt thuis.
Op maandag 15 september 2003 16:14 schreef Twoflower het volgende:[..]
Het onze bij lange na niet. Ik betwijfel ook of 'ie het van daar uit zou kunnen zien...
quote:Is dat die kerk die hier pal naast staat? Ja, dan kan ik het ook...
Op maandag 15 september 2003 16:15 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Vanuit de toren van de Jozefkerk kan je die wel zien. Heb er ook een foto van, maar die ligt thuis.
quote:Als ik er naast zou werken zou ik niet zo gerust werken: dat ding lijkt wel op instorten te staan als je er binnen bent.
Op maandag 15 september 2003 16:16 schreef Twoflower het volgende:[..]
Is dat die kerk die hier pal naast staat? Ja, dan kan ik het ook...
quote:Zo pal er naast is het nou ook weer niet...
Op maandag 15 september 2003 16:17 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Als ik er naast zou werken zou ik niet zo gerust werken: dat ding lijkt wel op instorten te staan als je er binnen bent.
quote:Als die toren omflikkert (die is 76 meter) lach jij niet meer zo hard.
Op maandag 15 september 2003 16:18 schreef Twoflower het volgende:[..]
Zo pal er naast is het nou ook weer niet...
quote:O jawel, want dan zijn we hier eindelijk van dat gebeier af. Wat een rotherrie elke keer...
Op maandag 15 september 2003 16:21 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Als die toren omflikkert (die is 76 meter) lach jij niet meer zo hard.
quote:Snurkende collega's?
Op maandag 15 september 2003 16:23 schreef Twoflower het volgende:[..]
O jawel, want dan zijn we hier eindelijk van dat gebeier af. Wat een rotherrie elke keer...
quote:Nee. Kerkklokken als er weer iemand het in zijn hoofd heeft gehaald in de kerk te willen trouwen...
Op maandag 15 september 2003 16:26 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Snurkende collega's?
quote:gedeelde smart, meestal rijden die mongolen van het stadhuis toeterend naar die kerk van jullie.
Op maandag 15 september 2003 16:30 schreef Twoflower het volgende:
Nee. Kerkklokken als er weer iemand het in zijn hoofd heeft gehaald in de kerk te willen trouwen...
quote:Op mn oude adres aan de Mekkelholtsweg had ik een kerk op de hoek staan (Mariakerk aan de Deurningerstraat). Ook lekker als je eens uit wil slapen.
Op maandag 15 september 2003 16:30 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nee. Kerkklokken als er weer iemand het in zijn hoofd heeft gehaald in de kerk te willen trouwen...
quote:Dan hebben wij het toch erger. Want die klokken luiden eerst een kwartier voordat de dienst begint, en na afloop ook weer zeker een kwartier.
Op maandag 15 september 2003 16:39 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
gedeelde smart, meestal rijden die mongolen van het stadhuis toeterend naar die kerk van jullie.
quote:Op mijn oude adres woonde ik heel dicht bij de Opstandingskerk die aan de Zonstraat staat. Ook geen pretje. Gelukkig zat ik toen vrijwel elk weekend bij mijn ouders ivm de was...
Op maandag 15 september 2003 16:40 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Op mn oude adres aan de Mekkelholtsweg had ik een kerk op de hoek staan (Mariakerk aan de Deurningerstraat). Ook lekker als je eens uit wil slapen.
.
quote:yeah right.
Op maandag 15 september 2003 16:41 schreef Twoflower het volgende:
Dan hebben wij het toch erger. Want die klokken luiden eerst een kwartier voordat de dienst begint, en na afloop ook weer zeker een kwartier.
quote:Daar heb je gelijk in. Stom...
Op maandag 15 september 2003 17:11 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
yeah right.
hoe vaak denk je dat mensen trouwen in die kerk van jullie? en hoe vaak denk je dat er mensen trouwen in het stadhuis(ongeacht welk geloof, en welke kerk... )
maar goed trouwen is toch kut en achterhaald.
quote:Die is mooi. Laat me raden, die moet ik er ook maar even tussen flikkeren? (Let op het woordgrapje!
Op maandag 15 september 2003 17:44 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |