Aan 300 man de vraag :
What's your favorite special food?
40% antwoordde : Spaghetti Bolognese
20% antwoordde : Fried Rice and Baked Beans
20% antwoordde : Mashed Patatoes
en de rest had zelfs wel eens van echt voedsel gehoord!
Whahaha lol , wat heb ik hier om gelachen zeg (en dat terwijl je in Engeland best goed kunt eten , het is niet zo slecht als men zegt tegenwoordig)
Voor de rest moet ik zeggen dat ik met veel plezier eigenlijk naar dit initiatief van Oliver kijk , daar het m.i. toch wel een nobele actie is.
quote:Het verbaast mij juist, dat deze serie die al 2,5 jaar oud is er zolang over heeft moeten doen om bij ons op de buis te komen.........
Op zondag 7 september 2003 17:46 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik vind het wel leuk om te kijken.. verbaasd mij alleen dat het programma 1 uur duurt....
De geboorte van Poppy die ze gisteren lieten zien, terwijl Daisy (zijn andere dochter) nu ook al 1 jaar is
Waarom lopen wij altijd zo lang achter in vergelijking met alle andere landen ?!
Maarre de serie is net zoals Jamie erug top!!!
ps. Ik ben in Fifteen geweest in Februarie van dit jaar, Jamie was er toen ook.
We hebben niet gegeten in het restaurant, maar we zijn in de bar boven geweest.........
We hebben toen een uur met hem over alles en nog wat gepraat en uiteraard Guiness bier gedronken
In oktober ga ik weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jamie en twee van mijn vrienden......
[Dit bericht is gewijzigd door RuiDaSilva op 07-09-2003 18:00]
Heerlijk chaotisch, ongedwongen , af en toe zelfs een beetje ranzig en hij lispelt zo lief
* ondeugend gaat binnenkort weer eens een recept van hem doen.
quote:Ik vind het allemaal zoooo gemaakt, van die mierzoete filmpjes van Jamie op zijn scooter, Jamie met zijn beautifull and famous friends.
Op zondag 7 september 2003 20:28 schreef el_bario het volgende:
Jamie
quote:Zaterdag op Yorin van 8 tot 9 .
Op zondag 7 september 2003 20:06 schreef mbn het volgende:
Ik heb de eerste aflevering gezien, maar ben het vergeten te kijken. Wanneer, hoe laat en op welke zender komt het?
quote:Ik begreep ook dat hij pillen moest nemen om te kunnen concentreren maar die niet innam. Jammer dat ze niet wat dieper op de motivatie of juist het gebrek daaraan van de kandidaten ingaan.
Op zondag 7 september 2003 17:37 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Zoals de spijbelaars gisteren en die Micheal Pizzey die uiterst zijn best doet maar toch wat fout gaat en ook aan gaf dyslectisch te zijn . Alleen heb ik bij die Micheal het idee dat dat juist wat verder gaat en niet alleen dyslectisch is .
quote:ah, bedankt. Ik ga het proberen te onthouden. Lijkt me erg leuk om te volgen.
Op maandag 8 september 2003 12:45 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Zaterdag op Yorin van 8 tot 9 .
Die gasten hebben echt geen idee hoe 't er in de echt wereld aan toe gaat.
quote:Dat andere mens doet het ook wel leuk, een vrouw, weet de naam zo gauw niet.Progamma wordt ook uitgezonden door RTL.
Op zaterdag 13 september 2003 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens kijk ik met veel plezier naar programma's van Jamie
quote:Nigella Lawson in "Nigella Bites" ?
Op zaterdag 13 september 2003 23:20 schreef schatje het volgende:[..]
Dat andere mens doet het ook wel leuk, een vrouw, weet de naam zo gauw niet.Progamma wordt ook uitgezonden door RTL.
Kan iemand wat meer vertellen over deze aflevering??
quote:Ze is ook leuk. Laatst was ze nog bij Oprah te gast
Dat andere mens doet het ook wel leuk, een vrouw, weet de naam zo gauw niet.Progamma wordt ook uitgezonden door RTL.
quote:je bedoelt die om vijf uur 'smiddags?
quote:Zie link
Op zaterdag 13 september 2003 23:29 schreef E.T. het volgende:[..]
je bedoelt die om vijf uur 'smiddags?
normaal ben ik dan nog aan 't werk, of onderweg..
Dat mis jij nou
quote:Ze ziet er wel beter uit dan Jamie
Op zaterdag 13 september 2003 23:32 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Leuke connectie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |