quote:Onzin.
Op woensdag 10 september 2003 11:28 schreef SunChaser het volgende:[..]
RLS liep alleen nog maar op een klein groepje users. Daarbij horen soaps in FTR en is het RL-gedoe allang geen big item meer op tv.
quote:Volledig offtopic, ik probeer je te mailen, maar dat lukt niet
Op woensdag 10 september 2003 12:21 schreef schatje het volgende:[..]
Ik ben het met je eens.
quote:Neuh, Sunchaser heeft een punt. Van de RL soaps hoor je al vrij weinig meer, een uitzondering daargelaten.
Op woensdag 10 september 2003 12:22 schreef schatje het volgende:[..]
Onzin.
Voor de rest is er een klein groepje vaste users wat terug te vinden is in de soaptopics. Al met al te weinig om een speciaal forum voor te hebben. Dat ik niet de enige ben die er zo over denkt blijkt wel uit het feit dat RLS is verrijkt met een showbizgedeelte.
quote:RLS heeft zeker bestaansrecht, en wat je zelf zegt. Het is verrijkt. Aangevult. Niet vervangen. Maar het ligt allemaal aan de users of ze zich laten wegjagen of niet. Uitspraken als dat ze maar weg moeten omdat de nieuwelingen ze niet hoeven zijn in principe ongewenst
Op woensdag 10 september 2003 13:06 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Neuh, Sunchaser heeft een punt. Van de RL soaps hoor je al vrij weinig meer, een uitzondering daargelaten.
Voor de rest is er een klein groepje vaste users wat terug te vinden is in de soaptopics. Al met al te weinig om een speciaal forum voor te hebben. Dat ik niet de enige ben die er zo over denkt blijkt wel uit het feit dat RLS is verrijkt met een showbizgedeelte.
edit : ongewenst in de zin dat het niet de bedoeling is dat ze weggejaagd moeten worden maar net als het roddel deel gewoon op hun eigen tempo de kans moeten hebben om een plek te veroveren in SHO
quote:Een Eet & Kook-forum ook.
Op woensdag 10 september 2003 13:11 schreef mvt het volgende:[..]
RLS heeft zeker bestaansrecht, en wat je zelf zegt.
quote:het RLS gedeelte binnen SHO
Op woensdag 10 september 2003 13:19 schreef SunChaser het volgende:[..]
Een Eet & Kook-forum ook.
quote:Precies, ik sta er voor 100% achter.Ik vind het er alleen maar beter op geworden.Het is gewoon de ideale mix
Op woensdag 10 september 2003 13:11 schreef mvt het volgende:[..]
RLS heeft zeker bestaansrecht, en wat je zelf zegt. Het is verrijkt. Aangevult. Niet vervangen.
quote:Check ICQ
Op woensdag 10 september 2003 12:27 schreef yvonne het volgende:[..]
Volledig offtopic, ik probeer je te mailen, maar dat lukt niet
quote:Och, ik zie die hele RLS-topics niet eens meer
Op woensdag 10 september 2003 13:28 schreef schatje het volgende:[..]
Precies, ik sta er voor 100% achter.Ik vind het er alleen maar beter op geworden.Het is gewoon de ideale mix
.
quote:Christine, je feedback m.b.t. dit subforum wordt wel degelijk op prijs gesteld; ik heb helaas wat weinig tijd om nu inhoudelijk en constructief te reageren, vind je het goed als ik dat aan het eind van de middag doe als ik wat meer tijd heb?
Op woensdag 10 september 2003 11:18 schreef Christine het volgende:[..]
Maar aangezien dit een democratisch forum is, houd ik mijn mond wel weer
quote:
Op woensdag 10 september 2003 13:29 schreef SunChaser het volgende:[..]
Och, ik zie die hele RLS-topics niet eens meer
quote:Niks
Op woensdag 10 september 2003 13:29 schreef schatje het volgende:[..]
Check ICQ
.
Euh, voeg me anders maar toe oid
MSN kan ook
quote:Maar goed dat jij geen mod bent geworden hier dan.
Op woensdag 10 september 2003 13:29 schreef SunChaser het volgende:
Och, ik zie die hele RLS-topics niet eens meer
quote:En nu??
Op woensdag 10 september 2003 14:17 schreef yvonne het volgende:[..]
Niks
er knippert niks, heb je zon pager gestuurd?
Werkt niet danEuh, voeg me anders maar toe oid
MSN kan ook
quote:Tsja, de belangstelling voor RLS lijkt landelijk gezien toch wel wat terug te lopen hoor, gezien o.a. de kijkcijfers bij de laatste Big Brother en het afblazen van andere projecten als De Bus, Big Diet, etc. Ook het aantal users (en posts) in het RLS forum liep zienderogen terug, de slowchat reeksen even niet meegeteld.
Op woensdag 10 september 2003 11:13 schreef Christine het volgende:
Dat is juist wat ik probeer te doen, in dit topic aankaarten dat de soaptopics ondergesneeuwd raken. Ik heb er alleen nog geen modje op zien reageren
Series als Expeditie Robinson en andere survival-achtige programma's lopen nog wel goed, maar zijn strikt genomen geen RLS's. We hebben zelfs voordat we op het idee van een "Showbizz forum" kwamen al overwogen het RLS forum te sluiten. We hoopten met deze combi de liefhebbers een plezier te doen en aldus een mooi compromis bereikt te hebben. Beter iets dan niets, toch?
Voor Idols komt straks wellicht een apart (tijdelijk) forum en wie weet voor Big Brother 5 ook wel weer, áls dat überhaupt doorgaat.
De enorme hoeveelheid 'Showbizztopics' is gedeeltelijk te verklaren door de nieuwigheid van dit forumonderdeel, sommigen hebben waarschijnlijk een aantal onderwerpen opgespaard , en anderzijds misschien ook wel omdat er gewoon veel belangstelling voor is. Kan toch?
We moeten onze draai daar ook nog een beetje in vinden en ik verwacht dat het aantal gescheurde teennagel topics wel afneemt na een tijdje. Eventueel bij te sturen door middel van actieve moderatie, als we een paar weekjes draaien. Kijk het nog even aan dus, zou ik willen zeggen. Afhaken kan altijd nog.
quote:Gelijk in, maar het was natuurlijk wel komkommertijd, en bovendien staan er weer een aantal leuke (RL)S programma's op de planning voor dit najaar.
Op donderdag 11 september 2003 01:45 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, de belangstelling voor RLS lijkt landelijk gezien toch wel wat terug te lopen hoor
quote:Ik ben vóór
Voor Idols komt straks wellicht een apart (tijdelijk) forum
quote:Dankje
Kijk het nog even aan dus, zou ik willen zeggen. Afhaken kan altijd nog.
Ik browse er gewoon een keer per dag (oid) even doorheen, en verder werk ik toch meestal met "My AT".
Maar kan er nog eens nagedacht worden of misschien de (ex)RLS-topics met een tag onderscheiden kunnen worden van de rest?
Nimmer zal het meer teweeg brengen wat het het eerste jaar teweeg bracht, derhalve is een compleet subforum ook overbodig.
Maar ja, eerst maar eens zien of het nog op tv komt..
quote:Ik kan niet in het archief modden dus moet ff iemand hoger in rang attenderen.
Op dinsdag 16 september 2003 13:21 schreef Christine het volgende:
Ik maak wel een nieuwe, als het niet goed is hoor ik het wel.
Monument svp.
quote:Er is nu al een nieuwe
Op dinsdag 16 september 2003 13:23 schreef static het volgende:[..]
Ik kan niet in het archief modden dus moet ff iemand hoger in rang attenderen.
Monument svp.
quote:Ik zag het.
Op dinsdag 16 september 2003 13:25 schreef Christine het volgende:[..]
Er is nu al een nieuwe
Wat wil je?
quote:Oeh, ik mag kiezen...
Op dinsdag 16 september 2003 13:26 schreef static het volgende:
Wat wil je?
Het is jouw forum
(Doe maar wat gemakkelijk is)
quote:Zullen we die uit het archief doen? Die is wat voller.
Op dinsdag 16 september 2003 13:28 schreef Christine het volgende:[..]
Oeh, ik mag kiezen...
Het is jouw forum
![]()
(Doe maar wat gemakkelijk is)
quote:Als het kan
Op dinsdag 16 september 2003 13:30 schreef static het volgende:
Zullen we die uit het archief doen? Die is wat voller.
Kan dan mijn post verplaatst worden naar het oude topic??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |