quote:Ja, daarom vroeg ik het ook. Wat was de strekking van de klachten dan? Oorlog?
Op dinsdag 9 september 2003 19:39 schreef static het volgende:
Yep.Het Showbizforum gaat vandaag van start!!
quote:Als ik snel keek zag ik steeds SES staan.
Op dinsdag 9 september 2003 19:38 schreef SunChaser het volgende:
Was SSS te omstreden, aangezien jullie blijkbaar klachten hebben gehad?
quote:Was ook een van de redenen.
Op dinsdag 9 september 2003 19:42 schreef Qarinx het volgende:[..]
Als ik snel keek zag ik steeds SES staan.
Bovendien wordt voor elk gerucht of wissewasje een nieuw topic geopend...
Maar opzich heb je daar gelijk in. Maar als RLS zou zijn opgegaan in TV zou dat nog erger zijn geweest.
quote:tof toch
Op dinsdag 9 september 2003 22:00 schreef karoltje het volgende:
Ik vind het onderhand wel een beetje lijken op het plaatselijke roddelforumpje.
quote:My point
Ik vind het onderhand wel een beetje lijken op het plaatselijke roddelforumpje. Het RLS-element is een beetje verloren gegaan in de massa.
Bovendien valt het me op dat er mensen zitten te zeuren dat ze de soap- of BB-mensen niet kennen. Dat was in RLS nooit.
Kan er dan niet een compromis gemaakt worden, waarbij er een onderscheid wordt gemaakt tussen showbizz topics en (RL)S-topics? Eventueel dmv tags ofzo.
quote:Wie zeurt er nou? Jij toch?
Op woensdag 10 september 2003 10:41 schreef Christine het volgende:Bovendien valt het me op dat er mensen zitten te zeuren dat ze de soap- of BB-mensen niet kennen. Dat was in RLS nooit.
Maar goed, ik denk dat die paar RL en Soaptopics binnen korte tijd beter weer naar FTR kunnen.
quote:Wie bemoeit zich er nou ongevraagd mee
Op woensdag 10 september 2003 10:43 schreef SunChaser het volgende:
Wie zeurt er nou? Jij toch?
Opmerking was bedoeld voor mensen die wél een kleurtje hebben kunnen bemachtigen.
quote:Mogen dan de SHO topics meteen weer terug naar GC? Kan dit hele forum worden opgedoekt
Maar goed, ik denk dat die paar RL en Soaptopics binnen korte tijd beter weer naar FTR kunnen.
quote:feit is dat veel van de mensen die soaps kijken ook een bovengemiddelde interesse hebben in roddels over sterren...
Ik vind het onderhand wel een beetje lijken op het plaatselijke roddelforumpje. Het RLS-element is een beetje verloren gegaan in de massa.
bron; schoonouders
quote:So? Dat doet niets af aan dat ik mijn mening mag geven. En je zeurt. Dat jij het onbenullige onderwerpen vindt betekent niet dat het SHO geen succes is.
Op woensdag 10 september 2003 10:46 schreef Christine het volgende:
Opmerking was bedoeld voor mensen die wél een kleurtje hebben kunnen bemachtigen.
quote:Het gaat er niet om dat ik het onbenullige onderwerpen vind
Op woensdag 10 september 2003 10:59 schreef SunChaser het volgende:
So? Dat doet niets af aan dat ik mijn mening mag geven. En je zeurt. Dat jij het onbenullige onderwerpen vindt betekent niet dat het SHO geen succes is.
De soap-topics komen niet tot z'n recht, en daar klaagt Karoltje dus ook over. Ik ben niet de enige die dat vind. En toevallig omdat jij daar geen last van hebt, is het forum een succes?????
Kijk es wat verder dan je eigen neus. Ik zeg heus niet dat jullie niet je eigen leuke roddelforumpje mogen hebben, maar ik zeg enkel dat ik ervan baal dat dit ten koste gaat van de RLS-topics, die ik wél leuk vind.
Dat was dus uiteindelijkde reden waarom ze het speciale RLS forum hebben gekregen end at nu smanegegaan is met Showbiznieuws. Het is imho of hier al je topics openen over je soaps, of in FTR, maar dan voor elke (RL)soap een topic. Ik denk niet dat BS en Mike graag een stortvloed aan soaptopics op zich af zien komen die moeten doorworstelen.
quote:Dan ben je kieskeurig wat betreft de soaps topics en zorg je ervoor dat die topics levendig zijn en blijven en dat er genoeg van komen om tegengewicht te bieden. Een forum maak je namelijk met zijn allen.
Op woensdag 10 september 2003 11:05 schreef Christine het volgende:
Kijk es wat verder dan je eigen neus. Ik zeg heus niet dat jullie niet je eigen leuke roddelforumpje mogen hebben, maar ik zeg enkel dat ik ervan baal dat dit ten koste gaat van de RLS-topics, die ik wél leuk vind.
quote:Dat is juist wat ik probeer te doen, in dit topic aankaarten dat de soaptopics ondergesneeuwd raken. Ik heb er alleen nog geen modje op zien reageren
Op woensdag 10 september 2003 11:06 schreef MikeyMo het volgende:
SHO is in mijn ogen geslaagd. Als de soap-mensen lopen te klagen dat hun soap-topics ondergesneeuwd dreigen te worden door het showbiznieuws dan moeten ze maar bij de mods aankaarten of de soapstopics naar FTR mogen. Dat houdt wel in dat ze bijvoorbeeld niet voor elke Expeditie Robinson kandidaat een topic mogen openen.
quote:JUIST! Dát was de reden dat het RLS forum überhaupt was gestart. Om alle soap-topics in kwijt te kunnen. En daarom vind ik het stom dat het samen gegaan is met dat showbizznieuws.
Dat was dus uiteindelijkde reden waarom ze het speciale RLS forum hebben gekregen end at nu smanegegaan is met Showbiznieuws. Het is imho of hier al je topics openen over je soaps, of in FTR, maar dan voor elke (RL)soap een topic
Wat er eigenlijk gebeurt is dat "jullie" RLS overnemen, er een andere naam aan geven, en uiteindelijk zeggen "Die soaptopics rotten maar op naar FTR"
Voordeel is weer dat wanneer Andre Hazes zijn vrouw neukt, meteen gepijpt kan worden door zijn vrouw, plus dat ie zichzelf er nog eens bij kan aftrekken.
quote:OF je zorgt er zelf voor dat die topics lopen, OF je had mee kunnen discussieren in FB , zijn zat topics over geweest,
Op woensdag 10 september 2003 11:13 schreef Christine het volgende:[..]
Dat is juist wat ik probeer te doen, in dit topic aankaarten dat de soaptopics ondergesneeuwd raken. Ik heb er alleen nog geen modje op zien reageren
[..]JUIST! Dát was de reden dat het RLS forum überhaupt was gestart. Om alle soap-topics in kwijt te kunnen. En daarom vind ik het stom dat het samen gegaan is met dat showbizznieuws.
Wat er eigenlijk gebeurt is dat "jullie" RLS overnemen, er een andere naam aan geven, en uiteindelijk zeggen "Die soaptopics rotten maar op naar FTR"
En net als met B&H, alle verandering is wennen.
quote:Ik heb geprobeerd daar te discussieeren, maar niemand wilde er iets concreets over zeggen, en de discussie ging eigenlijk alleen maar over de vraag wie er mod moet worden.
Op woensdag 10 september 2003 11:16 schreef yvonne het volgende:
OF je zorgt er zelf voor dat die topics lopen, OF je had mee kunnen discussieren in FB , zijn zat topics over geweest,
Maar aangezien dit een democratisch forum is, houd ik mijn mond wel weer
quote:Fok is niet democratisch
Op woensdag 10 september 2003 11:18 schreef Christine het volgende:[..]
Ik heb geprobeerd daar te discussieeren, maar niemand wilde er iets concreets over zeggen, en de discussie ging eigenlijk alleen maar over de vraag wie er mod moet worden.
Maar aangezien dit een democratisch forum is, houd ik mijn mond wel weer
Maar serieus : Probeer gewoon de soap kant goed te laten lopen. Laat je niet afschrikken door de roddeltantes die opeens het forum overgenomen hebben, want ze zitten hier ook voor de soaps. Er is niets mis met (RL)S topics, zolang er maar geen wildgroei is, geldt natuurlijk ook voor de roddelkant. Veel is leuk, wildgroei niet.
Maar als je de (RL)S kant laat ondersneeuwen is dat deels omdat de users er te weinig aan trekken. Mail anders Static of Cynix eens, of ICQ ze (meld dat dan vantevoren even, kan Cynix tenminste zijn ICQ aanzetten)
quote:RLS liep alleen nog maar op een klein groepje users. Daarbij horen soaps in FTR en is het RL-gedoe allang geen big item meer op tv.
Op woensdag 10 september 2003 11:13 schreef Christine het volgende:Wat er eigenlijk gebeurt is dat "jullie" RLS overnemen, er een andere naam aan geven, en uiteindelijk zeggen "Die soaptopics rotten maar op naar FTR"
quote:nee, er bleek een grote behoefte aan een showbizforum. Iig groter dan aan een speciaal soapforum, waar al van langere tijd het bestaansrecht werd besproken ivm het wegvallen van soaps, zomerstop etc.
Op woensdag 10 september 2003 11:13 schreef Christine het volgende:[..]
Dat is juist wat ik probeer te doen, in dit topic aankaarten dat de soaptopics ondergesneeuwd raken. Ik heb er alleen nog geen modje op zien reageren
[..]JUIST! Dát was de reden dat het RLS forum überhaupt was gestart. Om alle soap-topics in kwijt te kunnen. En daarom vind ik het stom dat het samen gegaan is met dat showbizznieuws.
Een showbizforum zou er komen, maar wat te doen met de soaps. In FTR leek in eerste instantie de juiste oplossing want het zijn namelijk tv-programma's. Nou bleek daar vanuit de RLS'rs veel weerstand omdat ze dan idd niet meer 8 topics kunnen openen over o.a. Expeditie Robinson.
Dan was de 2e oplossing volgens de RLS'rs e.a. het beste: het showbiznieuws wordt in RLS geplaatst en RLS kijgt een nieuwe naam. Tja, je hebt je vrijheid die je ook in je RLS forum had maar nog zijn jullie niet tevreden.
En als de soaptopics ondergesneeuwd worden, zegt dat dan niet iets over de bestaansrecht van SHO ten opzichte van RLS?
quote:Ik ben het met je eens.
Op woensdag 10 september 2003 11:16 schreef yvonne het volgende:[..]
OF je zorgt er zelf voor dat die topics lopen, OF je had mee kunnen discussieren in FB , zijn zat topics over geweest,
het is nu even iets meer zoeken naar je topic over soaps, maar zo te zien is het een perfecte mix dit forum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |