quote:
Op dinsdag 16 september 2003 02:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Franse competitie stelt echt niks voor nee
quote:Ietsje ja, maar ik vind Hossam geen speler voor de Bundesliga, vandaar dat ik die 4 landen noemde.... Vooruitzien, vooruitzien!
Op maandag 15 september 2003 22:51 schreef El_Bassie het volgende:[..]
De Franse competitie is duidelijk veel minder als de andere competities die je noemde, de duitse competitie is een stuk sterker imho..
quote:Nee, er lopen echt slechte voetballers rond daar, niet te weinig...
Franse competitie stelt echt niks voor nee, het nationale elftal weerspiegeld het niveau van de competitie in frankrijk voor geen meter
quote:Dat gebler over tactisch erg sterk is ook papagaaien taal...
Op vrijdag 19 september 2003 11:46 schreef El_Bassie het volgende:
De franse competitie is echt geen zwakke.. tactisch heel erg sterk..bovendien een overvloed aan goede afrikaanse spelers, vaak gemixt met fatsoenlijke en goede franse spelers, maar ze halen het gewoon niet bij die andere competities, Ik vind mido trwns wle een speler voor de bundesliga.
AS Monaco was vorig sezoen met 66 goals de productiefste. Dan kan tactisch erg sterk wel eens omgezet worden in saai./
quote:Vooral Monaco is bagger.
Franse competitie stelt echt niks voor nee, het nationale elftal weerspiegeld het niveau van de competitie in frankrijk voor geen meter
quote:papagaaientaal..tuurlijk jonge, wat jij wilt
Op vrijdag 19 september 2003 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Dat gebler over tactisch erg sterk is ook papagaaien taal...
AS Monaco was vorig sezoen met 66 goals de productiefste. Dan kan tactisch erg sterk wel eens omgezet worden in saai./
quote:Inderdaad, als er één competitie is waar Mido niet in past, dan is het de Engelse. En als die niet bestond was dat de Duitse.
Op vrijdag 19 september 2003 19:20 schreef methodmich het volgende:
Mido voor in de Bundesliga? Kan je dat uitleggen, El_Bassie?
Juve werd aldus AS Roma. Nog 2 jaar voor mijn protégé om Europees topscorer te worden. Kom op Totti, pass op Ahmed!quote:Op maandag 15 september 2003 15:37 schreef methodmich het volgende:
En speler van de week geworden vandaag in Frankrijk.
Gaat lekker.
Digger, hij kan natuurlijk volgend jaar gewoon bij Juventus spelen, dat Marseille hem weer met dikke winst verkoopt. Hij heeft nog 2 jaar!
Eigenlijk wel grappig om te lezen , in hetzelfde seizoen haalde Monaco de finale CL , Marseille de finale Uefacup en raakte Lyon ook nog ver in de CL ...quote:Op dinsdag 16 september 2003 02:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |