Het zelfde doen wat Heracles nu doetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:26 schreef StrayDog het volgende:
Wat moet VVV nou in de eredivisie.
En dan keihard "Baba, baba" roepen, refererend naar sterspeler Babangida!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:59 schreef SMOOK het volgende:
Ave VVV!
Heeeeel lang geleden had ik een seizoenkaart van 5 gulden en stond ik bij John Roox achter het doel Mentos Fruit te eten.
(tvp)
Wat voegt VVV dan toe aan de eredivisie?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een leuke club om erbij te hebben.
Nou als je daar in het stadion komt lijkt het ook alsof de tijd 40 jaar heeft stilgestaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:11 schreef HAL9000S het volgende:
Een seizoenskaart van 5 gulden? Da's wel erg lang geleden dan.
Proef ik hier een traan van een verliezer?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou als je daar in het stadion komt lijkt het ook alsof de tijd 40 jaar heeft stilgestaan.
Nee sorry, het is natuurlijk een hypermodern stadion.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:32 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Proef ik hier een traan van een verliezer?![]()
Een stadion hoeft geen 80.000 plaatsen te hebben om mooi te zijn. Vind het wel uniek, dat trappetje af enzo.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:54 schreef StrayDog het volgende:
"Stadion", een beetje hoofdklasser doet er niet voor onder.
Een Bosschenaar die het stadion van VVV afkraakt? Moet niet gekker worden zeg.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou als je daar in het stadion komt lijkt het ook alsof de tijd 40 jaar heeft stilgestaan.
Liever VVV dan Excelsior.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:16 schreef Afunados het volgende:
[..]
Wat voegt VVV dan toe aan de eredivisie?
Heb jij ff een vervelend seizoen dan volgend jaar. Onmogelijke keuze ook.quote:
Bier in het uitvak!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:16 schreef Afunados het volgende:
[..]
Wat voegt VVV dan toe aan de eredivisie?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:54 schreef MaxPower het volgende:
Ik vind de Koel anders best een leuk stadion.
Bij wijze van he. Iemand vraagt zich af wat VVV toevoegt, ik vraag me af wat een club als Excelsior dan toevoegt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:14 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Heb jij ff een vervelend seizoen dan volgend jaar. Onmogelijke keuze ook.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:54 schreef MaxPower het volgende:
Ik vind de Koel anders best een leuk stadion.
Denk niet dat dat er is als wij op bezoek komenquote:
Ohh zo, ja ik vind het ook een irrelevante vraag, ofwel je wint en promoveert/handhaaft, ofwel je bent niet goed genoeg. Toegevoegde waarde doet er dan niet toe.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:17 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Bij wijze van he. Iemand vraagt zich af wat VVV toevoegt, ik vraag me af wat een club als Excelsior dan toevoegt.
Moet het overdekt zijn dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij hadden geen bier hoor. Het uitvak is kut. De helft van het stadion is onoverdekt, de infrastructuur is kut.
Ook weinig sfeer daar vind ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij hadden geen bier hoor. Het uitvak is kut. De helft van het stadion is onoverdekt, de infrastructuur is kut.
Nee, maar ik zei dat het eruit ziet als 40 jaar geleden. En toen waren veel voetbaltribunes inderdaad nog onoverdekt.quote:
Beter toch!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, maar ik zei dat het eruit ziet als 40 jaar geleden. En toen waren veel voetbaltribunes inderdaad nog onoverdekt.
Ohh, nou ja wij wel. (vorig seizoen uiteraard)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Uitvak zit ontzettend ver van het veld af na de verbouwing. Sfeer is inderdaad niet het beste van de eerste divisie. Het blijft er open, leeg en winderig, ook al zit het voller dan vroeger. Maar toch liever de Koel dan de standaard betonbak.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:54 schreef MaxPower het volgende:
Ik vind de Koel anders best een leuk stadion wat een hype is om mooi te vinden.
Volgend jaar beter.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoop doet leven hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:17 schreef TornadoDK het volgende:
zo raar is dat toch niet dat ze dat nastreven. dat ze het niet gaan halen is weer iets anders
en niemand hier heeft ook maar iets met roda, ik denk ook niet dat een derby erg zal leven. al helemaal niet met al die buitenlanders al wordt het wel wat minder nu jullie alle spelers van vvv overnemenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoop doet leven he
Niet dat ik iets tegen die club heb hoor, eigenlijk heeft niemand hier iets met die club. Daarvoor liggen jullie te ver weg. Zou wel leuk zijn als we weer eens een derby spelen, even laten zien dat Roda de Limburgse club is.
Helden, Posterhold, Den Haag, Huizen, Assen... Moet ik doorgaan met lui die alle wedstrijd van Roda (uit & thuis) bezoeken van buiten de regio?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:39 schreef StrayDog het volgende:
Buiten de Parkstad regio heeft niemand in Limburg iets met die Pruisen uit Kerkrade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |