FUN FOR ME FUN FOR YOU !
misschienen nemen ze bowie mee voor duet
eigenlijk vind ik alles best zolang ze maar absent minded friends spelen
quote:Amsterdam, tegenover de Arena. Hoewel het niet zo'n sfeervolle zaal is, is het denk ik wel een goede maat voor Moloko (ook al kregen ze op Lowlands 10.000 man gek) en die sfeer daar zorgt Roisin wel voor.
Op vrijdag 5 september 2003 11:48 schreef Sorella het volgende:
Waar is hmh ??
quote:Vond ik dus ook, daarom ben ik weer van de partij daar.
Op vrijdag 5 september 2003 11:53 schreef Perrin het volgende:
Moloko was erg goed op Lowlands! Een van de betere optredens.
quote:Meestal 10uur.
Op zaterdag 6 september 2003 00:00 schreef Feestkabouter het volgende:
hoe laat begint de verkoop morgenochtend?
9 uur of 10 uur???
weet iemand dat?
quote:LOL dat probeerde ik dus daarnet ook al met me broertje ( die meer into Rammstein is
Op zaterdag 6 september 2003 00:05 schreef theofiel172 het volgende:
even een vriend overhalen om mee te gaan
quote:Dat heeft bij mij geen zin...m'n broer houdt van Hardcore en rap...en m'n zusje van R&B.....
Op zaterdag 6 september 2003 00:08 schreef Timo20 het volgende:[..]
LOL dat probeerde ik dus daarnet ook al met me broertje
quote:LOL vind ik opzich wel een goed idee
Op zaterdag 6 september 2003 00:12 schreef theofiel172 het volgende:[..]
Ach, anders gaan wij samen Timo
quote:En je vergeet er nog 1, die op het Virus Festival in eindhoven
Op vrijdag 5 september 2003 12:01 schreef Feestkabouter het volgende:
Je vergeet 1 concert: 17 mei in NightTown Rotterdam. Daar kon ik niet bij zijn, dus ik ga zeeeeeker zorgen dat ik er in oktober bij ben!
quote:Nou...dat ging gisteren ook weer lekker
Op zaterdag 6 september 2003 00:05 schreef theofiel172 het volgende:
Hmmm, misschien iets om naartoe te gaan, ik vind Statues goedeven een vriend overhalen om mee te gaan
* theofiel172 : Heeft er iemand zin om naar Moloko te gaan, 31 oktober
De hele groep: Nah...ken ik niet....
Ken ik niet?!!
En wat als ik Rolling Stones zeg....dan weten ze het ook niet zeker
quote:Ja precies dat zelfde probleem had ik dus ook
Op zondag 7 september 2003 11:32 schreef theofiel172 het volgende:[..]
Nou...dat ging gisteren ook weer lekker
* Timo20 : Heeft er iemand zin om naar Moloko te gaan, 31 oktober
De hele groep: Nah...ken ik niet....Ken ik niet?!!
En wat als ik Rolling Stones zeg....dan weten ze het ook niet zeker
Morgen me kaartje halen, of is het al uitverkocht??? Zal toch wel niet he
Kan niet wachten tot de 31e oktober. nog meer mensen uit zuid limburg die gaan?
quote:Beterrrrs. HMH vind ik een verschikkelijke (dure) zaal.
Op zondag 21 september 2003 15:47 schreef metalbazzz het volgende:
2 november Moloko in 013
quote:Vanaf morgen start de voorverkoop voor 013 ... dus ik vermoed dat er nog wel kaarten zijn
Op donderdag 2 oktober 2003 18:21 schreef Biglebowski het volgende:
YES !! Ik heb ook kaarten voor Moloko.... of zullen we zeggen : DE ROISIN MURPHY SHOW.... dat mens knalt werkelijk van het podium af met haar geweldige 80's outfits en superstem.
Ik heb er zin an !!! Enne... 013, zijn daar nog kaarten voor te krijgen ??
yer5@hotmail.com
Jeroen
Ik zag trouwens dat in Tilburg GusGus de support act is, dus ik ben benieuwd wat het in Amsterdam gaat worden.
quote:Ja dat zag ik ook ja. maar wat is da eigenlijk voor soort muziek? ken ze niet
Op woensdag 29 oktober 2003 10:12 schreef Eisselstijn het volgende:
Aaaahhhh... Nog maar 2 nachtjes slapen!Ik zag trouwens dat in Tilburg GusGus de support act is, dus ik ben benieuwd wat het in Amsterdam gaat worden.
quote:Het is een collectief uit Reykjavik die een mengeling van house, hip-hop en techno maakt.
Op woensdag 29 oktober 2003 23:31 schreef Timo20 het volgende:[..]
Ja dat zag ik ook ja. maar wat is da eigenlijk voor soort muziek? ken ze niet
Nog maar één nachtje!
quote:Ja, ikke !!!!
Op vrijdag 31 oktober 2003 15:15 schreef Eisselstijn het volgende:
Vanavond is het zo ver!Zijn er nog meer mensen die niet kunnen wachten?
quote:Jeeee! Dan zijn er al 2 die er zin in hebben!!! Nog 4,5 uur...
Op vrijdag 31 oktober 2003 15:21 schreef -Marjo- het volgende:[..]
Ja, ikke !!!!
quote:Ik ga met mijn broer en die heeft me al 3 keer gebeld vandaag om te zeggen dat hij er zo'n zin in heeft!!
Op vrijdag 31 oktober 2003 15:26 schreef Eisselstijn het volgende:[..]
Jeeee! Dan zijn er al 2 die er zin in hebben!!! Nog 4,5 uur...
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 15:31 schreef -Marjo- het volgende:[..]
Ik ga met mijn broer en die heeft me al 3 keer gebeld vandaag om te zeggen dat hij er zo'n zin in heeft!!
Ik ben al een week lang de nachtjes aan het aftellen... Hopelijk kan ik een beetje vooraan staan.
quote:Als je naar 013 zou gaan, dan was vooraan staan geen probleem geweest, kan je d'r bijna aanraken
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:02 schreef Eisselstijn het volgende:[..]
Ik ben al een week lang de nachtjes aan het aftellen...
Hopelijk kan ik een beetje vooraan staan.
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:07 schreef Weakling het volgende:[..]
Als je naar 013 zou gaan, dan was vooraan staan geen probleem geweest, kan je d'r bijna aanraken
Maar ik zal er zeker niet minder van genieten. Ik ga voor de muziek...
quote:Damn ... gaan ze nog muziek spelen ook ... dat leidt alleen maar af
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:17 schreef Eisselstijn het volgende:[..]
Maar ik zal er zeker niet minder van genieten. Ik ga voor de muziek...
mn zusje belt net af.. ziek!
als je wilt.. reageer a.s.a.p.!!!
edit; Uitverkocht dus.. Maar wél live webstream @ www.heinekenmusichall.nl ! Vanaf 21:15!
[Dit bericht is gewijzigd door XxxPimxxX op 31-10-2003 17:45]
Mooie andere versies van hun eigen nummers; een prachtige, sensuele en sexy Roisin; en die (hammond)toetsenist is geweldig!
Ohhhh my f*kking god... WAT WAS HET WEER GE-WEEELLL-DIG!
ennne Roisin is echt.... bbpphooee!
we stonden echt super vooraan.... was helemaal KOEL toen ze ineens vooraan bij het publiek verscheen! En DAT was dus echt dichtbij...
* la.femme.nikita baalt NOG STEEDS dat ik toen nét 3min geleden mn laatste foto op het rolletje had geschoten...
snel foto's ontwikkelen nu, en als mensen die willen zien, kzet ze wel op mn weblog.
ja, de muziek was gewelidig, ik vond het alleen veelste druk, kon amper bewegen
maar de band speelde goed, ze zong ook erg goed, maar godsallejezus, wat is dat mens publieksgeil...
ik kom daar voor moloko hoor, niet alleen voor roisin.. gaat ze ff ergens anders staan, roept ze: i'm over here! ja boeie.. ging mij ff te ver, dat kind.
maar verder was de muziek goed.
(en dan hoor ik ook net nog even van een collega dat die er was *GRR*)
quote:Dan ga je toch in je uppie? Als ik een band graag wil zien en niemand wil mee, dan laat ik me niet daardoor tegenhouden. Wat er eigenlijk op uit draait dat ik altijd alleen ga, omdat de anderen een totaal andere muzieksmaak hebben. Boeit me niks ...
Op zaterdag 1 november 2003 19:21 schreef vlabakje het volgende:ik heb niemand gevonden om mee te gaan.. en hoor van iedereen dat t zo geweldig was ...
(en dan hoor ik ook net nog even van een collega dat die er was *GRR*)
quote:Phew ... gelukkig ook nog een positieve mening over het voorprogramma ... dat geeft mij weer meer hoop voor morgenavond
Op zaterdag 1 november 2003 23:29 schreef -Marjo- het volgende:
Ik vond het een geweldig concert. Ik heb genoten. Van Roisin heb ik weinig kunnen zien, dat is het nadeel als je korte beentjes hebt. En het was enorm druk, had maar weinig bewegingsruimte. Maar ik had het niet willen missen.
Dat er mensen om me heen stil bleven staan begrijp ik niet.
Het voorprogramma van Gusgus was ook geweldig trouwens!!
quote:Ja, Gusgus was geweldig!!
Op zaterdag 1 november 2003 23:30 schreef Weakling het volgende:[..]
Phew ... gelukkig ook nog een positieve mening over het voorprogramma ... dat geeft mij weer meer hoop voor morgenavond
quote:jaaa! lekkere retro-house.... jeugdsentiment
Op zaterdag 1 november 2003 23:34 schreef -Marjo- het volgende:[..]
Ja, Gusgus was geweldig!!
Ik wilde nog een cd kopen maar iemand voor me had net de laatste natuurlijk. Ik heb er nog een in de stad kunnen scoren vanmiddag...
Voor mij het concert van het jaar
Roisin
[Dit bericht is gewijzigd door Timo20 op 02-11-2003 10:14]
quote:Voor zover ik weet is 't nog niet uitverkocht, maar dat kan vanavond aan de kassa vrij rap gaan met de laatste kaarten
Op zondag 2 november 2003 10:08 schreef Timo20 het volgende:
...
Ktwijfel nog of ik vanavond ook zal gaan in 013, maar tis vast al uitverkocht, of niet??
...
quote:
Op zondag 2 november 2003 11:51 schreef Weakling het volgende:[..]
Voor zover ik weet is 't nog niet uitverkocht, maar dat kan vanavond aan de kassa vrij rap gaan met de laatste kaarten
Dat is ongeveer wel de samenvatting Onder het motto "een metalhead kan ook wel een beetje dansen" ben ik naar de HMH geweest om Moloko te bekijken. Heerlijke muziek, geweldige show... maar wat een dood publiek. Je moest echt tot de voorste 8 rijen doordringen om wat meer beweging te zien dan wat heen en weer waggelende mensen. Maar goed, daar heb ik me niets van aangetrokken, ik heb heerlijk uit mijn dak staan gaan en gedanst... in mijn Iron Maiden shirt
En dat viel me nog wel het meeste tegen: er waren niet eens wazige blikken van mensen die dachten dat ik verdwaald was.... ik neem maar aan dat er niemand was die Iron Maiden kende. Dat maakte het voor mij dus wel een beetje tot een vage sfeer. Maar gelukkig heeft de muziek alles goed gemaakt
quote:haha! Ik weet wat je hebt doorgemaakt. Ik vind Moloko een leuke band, en mijn vrouw vindt het helemaal te gek, dus ben ik voor de lol eens mee gegaan. Was mijn eerste concert waar niet in gebruld werd
Op zondag 2 november 2003 19:52 schreef Anton het volgende:
Gaaf concert, wazig publiek....Dat is ongeveer wel de samenvatting
Onder het motto "een metalhead kan ook wel een beetje dansen" ben ik naar de HMH geweest om Moloko te bekijken. Heerlijke muziek, geweldige show... maar wat een dood publiek. Je moest echt tot de voorste 8 rijen doordringen om wat meer beweging te zien dan wat heen en weer waggelende mensen.
Raar publiek inderdaad, maar wel relaxed. Wat je wel merkt is dat er maar weinig mensen echt betrokken bij de muziek zijn, wat je bij metal concerten wel veel meer merkt.
quote:Grappig. Niets van gemerkt, maar ik stond dan ook vooraan en iedereen om me heen was aan het dansen. Er hing een lekker relaxed sfeertje.
Gaaf concert, wazig publiek....Dat is ongeveer wel de samenvatting
Onder het motto "een metalhead kan ook wel een beetje dansen" ben ik naar de HMH geweest om Moloko te bekijken. Heerlijke muziek, geweldige show... maar wat een dood publiek. Je moest echt tot de voorste 8 rijen doordringen om wat meer beweging te zien dan wat heen en weer waggelende mensen. Maar goed, daar heb ik me niets van aangetrokken, ik heb heerlijk uit mijn dak staan gaan en gedanst... in mijn Iron Maiden shirt
En dat viel me nog wel het meeste tegen: er waren niet eens wazige blikken van mensen die dachten dat ik verdwaald was.... ik neem maar aan dat er niemand was die Iron Maiden kende. Dat maakte het voor mij dus wel een beetje tot een vage sfeer. Maar gelukkig heeft de muziek alles goed gemaakt
Voor mij was het ook één van de beste concerten die ik gezien heb. Het was een combinatie van goede band, prima geluid en leuke sfeer (GusGus vond ik trouwens ook ontzettend leuk). Ze hadden er allemaal veel lol in. En ja, Roisin Murphy vond ik ook hartstikke goed, mooi, sexy, etc...
quote:waar slaat dat op. Iedereen die een beetje naar muziek luistert heeft ooit wel eens van Iron Maiden gehoord, jij hebt toch ook wel eens van Spice Girls gehoord? Wilt niet zeggen dat je het leuk vindt...
ik neem maar aan dat er niemand was die Iron Maiden kende.
Dit was echt een top optreden. Ik stond wel redelijk vooraan waar flink gedanst werd.
In totaal waren we met een groep van een mannetje of 20, maar ik heb ze nooit allemaal tegelijk gezien...
Wat een mooi geluid en wat een goeie band.. Het publiek ging goed tekeer in de pauze, wat voor Moloko reden was extra energie in de toegift te gooien..
SUPER avond!
quote:Waarom een vreselijk publiek?
Op maandag 3 november 2003 12:53 schreef sabyne het volgende:
Gaaf concert![]()
Vreselijk publiek
![]()
quote:Het is natuurlijk jullie ervaring, maar ik stond nota bene vooraan en kon nog gewoon dansen.
Op maandag 3 november 2003 15:32 schreef timbob het volgende:
nou, misschien geen vreselijk publiek..
maar wel teveel
Enig minpuntje was wat mij betreft de slechte organisatie rondom de garderobe. Het was nu ontzettend druk op de trap omdat iedereen naar boven moest. Beter was het wanneer de garderobe beneden ook open was geweest.
quote:ik ken het ja. ze moeten daar een balk in die trap bouwen en er een rechts omhoog, links naarbeneden systeem van maken, want iedereen houd elkaar tegen zo..
Op maandag 3 november 2003 15:41 schreef Eisselstijn het volgende:[..]
Het is natuurlijk jullie ervaring, maar ik stond nota bene vooraan en kon nog gewoon dansen.
Enig minpuntje was wat mij betreft de slechte organisatie rondom de garderobe. Het was nu ontzettend druk op de trap omdat iedereen naar boven moest. Beter was het wanneer de garderobe beneden ook open was geweest.
ik was met de lift omhoog (vriendin loopt met krukken, dan mag het) maar dat was ook niet echt een veilig gevoel, toen ie eenmaal bovenkwam stond ie te stijgeren als een paard..
en snel biertappen zat er ook niet in daar...
quote:Ik weet niet hoe jij danst natuurlijk maar wij stonden ook vooraan(5e rij ofzo) maar echt dansen was niet mogelijk!(beetje springen okay...)
Op maandag 3 november 2003 15:41 schreef Eisselstijn het volgende:[..]
Het is natuurlijk jullie ervaring, maar ik stond nota bene vooraan en kon nog gewoon dansen.
Maargoed het concert was super hoor!!!!
quote:Support act was Gus Gus...
Op maandag 3 november 2003 20:44 schreef OmeRon het volgende:
Eerst lekker warmgedraaid door Suppert (stond op het kaartje) en toen heerlijk mogen genieten van Moloko. Wat een briljant concert zeg...
quote:Ja, die mensen die er steeds tussendoor liepen, mega irritant.
Op dinsdag 4 november 2003 00:12 schreef sabyne het volgende:[..]
Ik weet niet hoe jij danst natuurlijk maar wij stonden ook vooraan(5e rij ofzo) maar echt dansen was niet mogelijk!(beetje springen okay...)
Ik vond het echt zo vreselijk dat mensen maar heen en weer bleven lopen met bier en sigaretten,ik snap wel dat mensen willen roken en drinken maar doe dat dan een beetje aan de kant en niet in die mega-drukte vooraan zodat een ander bier en sigaretten in zijn haar/gezicht krijgt.Uit eindelijk zijn we maar naar het balkon gegaan...Maargoed het concert was super hoor!!!!
Ik had niet veel ruimte, stond op 1/4 van het podium, maar ruimt genoeg om te dansen....
quote:Ik stond rechtsvooraan, iets van de 8ste rij denk ik. Ik begon op de 5de rij, maar werd idd af en toe gek van die lui die midden in het concert er zogenaamd langs willen om uiteindelijk lekker voor je te gaan staan...
Op dinsdag 4 november 2003 00:12 schreef sabyne het volgende:[..]
Ik weet niet hoe jij danst natuurlijk maar wij stonden ook vooraan(5e rij ofzo) maar echt dansen was niet mogelijk!(beetje springen okay...)
Ik vond het echt zo vreselijk dat mensen maar heen en weer bleven lopen met bier en sigaretten,ik snap wel dat mensen willen roken en drinken maar doe dat dan een beetje aan de kant en niet in die mega-drukte vooraan zodat een ander bier en sigaretten in zijn haar/gezicht krijgt.Uit eindelijk zijn we maar naar het balkon gegaan...Maargoed het concert was super hoor!!!!
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:53 schreef Eisselstijn het volgende:
Jammer! De release van de webcast op www.heinekenmusichall.nl is uitgesteld naar vrijdag. Toestemmingskwestie...Nou ja, nog 2 dagen wachten en dan kunnen we nagenieten.
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:30 schreef Foxxy het volgende:
De webcast doet het nou nog niet!
KIPPEVEL...wat wás het toch SUPER... wil 'm op DVD!!
* la.femme.nikita moloko!
quote:Voor het "opslaan" van de audio:
Op vrijdag 7 november 2003 15:44 schreef la.femme.nikita het volgende:
wie weet hoe je video (incl audio) streams kan 'opslaan'????
http://www.tucows.com/preview/194683.html
Voor video heb ik nog niet rondgekeken, maar als iemand iets weet...
Als iemand dit op een of andere manier kan op nemen ben ik die persoon eeuwig dankbaar!!!
mms://195.121.1.117/planet/hmh/molokobb.asf
ben 'm nu aan 't downloaden met asfrecord. weet over een uurtje wel of 't gelukt is
-edit-
ok... maak daar 2 uurtjes van lol
ding wordt ongeveer 600 MB
[Dit bericht is gewijzigd door Flurry op 07-11-2003 19:42]
quote:Duimen dat jet lukt!!!
Op vrijdag 7 november 2003 18:53 schreef Flurry het volgende:
hier staat de stream iig:mms://195.121.1.117/planet/hmh/molokobb.asf
ben 'm nu aan 't downloaden met asfrecord. weet over een uurtje wel of 't gelukt is
-edit-
ok... maak daar 2 uurtjes van lol
ding wordt ongeveer 600 MB
-edit-
jaaaa! als ik nu 't bestand start dat ie aan het schrijven is, dan gaat 't perfect.
dus iedereen..... download SDP 1.7.5 (http://sun.sj.net.cn:8080/souxin/software/SDPv1_7_5-souxin.zip), open bovengenoemde mms url en sla 'm op
[Dit bericht is gewijzigd door Flurry op 07-11-2003 21:11]
quote:Thanx!!
Op vrijdag 7 november 2003 21:05 schreef Flurry het volgende:
bestand is volgens media player beschadigd en heb na reparatie geen geluid.... ik probeer 'm nog eens te downloaden met een ander programma-edit-
jaaaa! als ik nu 't bestand start dat ie aan het schrijven is, dan gaat 't perfect.dus iedereen..... download SDP 1.7.5 (http://sun.sj.net.cn:8080/souxin/software/SDPv1_7_5-souxin.zip), open bovengenoemde mms url en sla 'm op
quote:Hmm wacht anders nog maar even.... 't programma gaf twee keer een foutmelding tussendoor. Kon wel resumen, maar ik weet niet of 't met 't bestand goed gekomen is. Ik ga slapen en kijk morgen wel verder, als ie klaar is
Op vrijdag 7 november 2003 22:20 schreef -Marjo- het volgende:[..]
Thanx!!
Dat ga ik vanavond proberen...
quote:En? Is het nog gelukt? Hope so...
Op vrijdag 7 november 2003 22:40 schreef Flurry het volgende:[..]
Hmm wacht anders nog maar even.... 't programma gaf twee keer een foutmelding tussendoor. Kon wel resumen, maar ik weet niet of 't met 't bestand goed gekomen is. Ik ga slapen en kijk morgen wel verder, als ie klaar is
dit heb ik gedaan:
Eerst SDP 1.7.5 gedownload en geinstalleerd. Daarna de .exe van SDP 1.7.7 in de directory van 1.7.5 gezet en gestart. Hierin de url van de mms stream pasten (mms://195.121.1.117/planet/hmh/molokobb.asf). Druk op "go" en laat je computer 1 uur en iets meer dan 45 minuten helemaal met rust. Ik heb de eerste twee keer dat ik 'm downloadde gewoon doorgewerkt, maar SDP is nogal onstabiel en crasht dan ineens als je een programma start of mail ophaalt ofzo. De 1.7.7 versie haalt 'm binnen zonder 1 enkele fout in het bestand, maar kan niet resumen, dus als ie crasht moet je helemaal opnieuw beginnen.
quote:Het is mij nog steeds niet gelukt. Alleen maar foutmeldingen
Op zaterdag 8 november 2003 16:42 schreef Flurry het volgende:
*phew*, heb 'mdit heb ik gedaan:
Eerst SDP 1.7.5 gedownload en geinstalleerd. Daarna de .exe van SDP 1.7.7 in de directory van 1.7.5 gezet en gestart. Hierin de url van de mms stream pasten (mms://195.121.1.117/planet/hmh/molokobb.asf). Druk op "go" en laat je computer 1 uur en iets meer dan 45 minuten helemaal met rust. Ik heb de eerste twee keer dat ik 'm downloadde gewoon doorgewerkt, maar SDP is nogal onstabiel en crasht dan ineens als je een programma start of mail ophaalt ofzo. De 1.7.7 versie haalt 'm binnen zonder 1 enkele fout in het bestand, maar kan niet resumen, dus als ie crasht moet je helemaal opnieuw beginnen.
Ik heb al wel de audio opgenomen en op cd gezet. Is best goede kwaliteit geworden.
quote:/me is happy
Op vrijdag 7 november 2003 17:44 schreef -Marjo- het volgende:
Geweldig om weer terug te zien!!!Als iemand dit op een of andere manier kan op nemen ben ik die persoon eeuwig dankbaar!!!
quote:Ik ben 2 dagen niet op Fok! en zie nu dus pas dit berichtje
Op woensdag 26 november 2003 19:42 schreef -Marjo- het volgende:[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |