Zoals eerder gezegd, de meeste fans geloven dat het iets minder dan 10 dagen tupac terug komt. Als het zo is, is het een behoorlijke stunt en anders zullen een hoop mensen beginnen met een vorm van rouwprocess.
Voor de mensen die geinterreseerd zijn, denken jullie dat Tupac terugkomt en wat zou je ervan vinden, als het gebeurt?
quote:Ziek, en hopenlijk wordt hij dan snel GOED kapot geschoten.
Op vrijdag 5 september 2003 10:42 schreef peterj het volgende:Voor de mensen die geinterreseerd zijn, denken jullie dat Tupac terugkomt en wat zou je ervan vinden, als het gebeurt?
wat denk je zelf, dat meneer tupac opstaat uit z´n kissie??? tssss
quote:Is er een precedent voor doodverwensingen van overleden personen?
Op vrijdag 5 september 2003 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Ziek, en hopenlijk wordt hij dan snel GOED kapot geschoten.
quote:denk niet dat hij nog leeft
Op vrijdag 5 september 2003 10:42 schreef peterj het volgende: Tupac terugkomt
En als ie terugkomt verwacht ik een aantal rechtzaken.
quote:wuhaha
Op vrijdag 5 september 2003 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
quote:idd, mensen die het ook maar geloven zijn erg dom, en zijn motivatie is om geld te verdienen, wat dus wel weer typisch is, tis een kneusje geweest, en maar beter ook dat ie flink diep ligt
Op vrijdag 5 september 2003 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
het vage vind ik altijd hij maakt na zijn dood nog nummers, maarja dat zal wel aan mij liggen.
net zoals bij prinses diana
allemaal in scene gezet
diana mag terugkomen, tupac niet tenzij iemand hem echt dood maakt (of hij moet opeens goede muziek gaan "maken")
quote:die al voor zijn dood waren opgenomen...
Op vrijdag 5 september 2003 10:49 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
Och jezus dan krijg je zeker van die rmb meuk op tmf/mtv (meer dan normaal)het vage vind ik altijd hij maakt na zijn dood nog nummers, maarja dat zal wel aan mij liggen.
alleen ge-resampled
quote:Are some people stupid or what?
Och jezus dan krijg je zeker van die rmb meuk op tmf/mtv (meer dan normaal)het vage vind ik altijd hij maakt na zijn dood nog nummers, maarja dat zal wel aan mij liggen.
quote:Die nummers worden door anderen gemaakt. Er wordt dan drie zinnetjes Tupac doorheengemixt en dan is het opeens Tupac feat. Who-ever. Slim om naam te maken over de rug van een dode. Hoef je ook geen royalties te betalen.
quote:Dat zou ik ook zeggen
Op vrijdag 5 september 2003 10:50 schreef Kindred_Spirits het volgende:[..]
die al voor zijn dood waren opgenomen...
alleen ge-resampled
quote:Amen
Op vrijdag 5 september 2003 10:54 schreef sambaloelek het volgende:
H I J I S H A R T S T I K K E D O O D!!!!!!!!gelukkig
quote:En dat zijn dan ze mede "gangsta homie dushies (of iets in die geest)" en iedereen vind dat geweldig.
Op vrijdag 5 september 2003 10:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Slim om naam te maken over de rug van een dode. Hoef je ook geen royalties te betalen.
Maar dat is toch geen gangsta gebeure?
quote:idd
(machtig interessant overigens)
Zou indd. een mega stunt zijn!, die zijn weerga niet kent.
Ik zou het zeker wel erg vet vinden.
quote:Een rouwproces? Vanwege een rappertje/ kutcrimineel die je nooit gesproken hebt en nu 7 jaar d00d is (of lijkt)?
Op vrijdag 5 september 2003 10:42 schreef peterj het volgende:
Zoals eerder gezegd, de meeste fans geloven dat het iets minder dan 10 dagen tupac terug komt. Als het zo is, is het een behoorlijke stunt en anders zullen een hoop mensen beginnen met een vorm van rouwprocess.
Hehehe... right. Denk eens na man.
quote:ja dan spoor je echt niet als je een reppertje zo'n belangrijke rol in je leven laat vervullen. Ik ben best fan van een aantal artiesten, vond het bv best klote dat Kurt Cobain zich kapot had geschoten, maar dat had verder geen invloed op MIJN leven hoor.
Op vrijdag 5 september 2003 10:56 schreef Zpottr het volgende:[..]
Een rouwproces? Vanwege een rappertje/ kutcrimineel die je nooit gesproken hebt en nu 7 jaar d00d is (of lijkt)?
Hehehe... right. Denk eens na man.
Ik zou eens hulp zoeken.....
quote:Ik hoop dat MOCHT die nog leven en dat die "terug" komt dat die meteen word doodgeschoten (klinkt hard weet ik)
Op vrijdag 5 september 2003 10:56 schreef Salvad0R het volgende:[..]
idd
er zijn allemaal vage aanwijzingen dat ie leeft, maar waarschijnlijk zijn die in de wereld geholpen door 2pac's producer of degene die geld vangt als er records van hem verkocht worden.
als hij terugkomt komt er een hoop rap spul bij op tmf, das vervelend voor degenen die er niet van houden
quote:als hij terug komt, gaat ie zichzelf denk ik vestigen op t aftermath / shady / g-unit battleship, dan is ie redelijk onaanraakbaar.
Op vrijdag 5 september 2003 10:58 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:[..]
Ik hoop dat MOCHT die nog leven en dat die "terug" komt dat die meteen word doodgeschoten (klinkt hard weet ik)
maar wat zullen zijn fans er dan van zeggen?
[Dit bericht is gewijzigd door Salvad0R op 05-09-2003 11:02]
quote:tja. . zo zijn er ook mensen die geloven wat er in de bijbel staat. . .
Zoals eerder gezegd, de meeste fans geloven dat het iets minder dan 10 dagen tupac terug komt.
quote:hehe mee eens
Op vrijdag 5 september 2003 11:01 schreef Salvad0R het volgende:[..]
als hij terug komt, gaat ie zichzelf denk ik vestigen op t aftermath / shady / g-unit battleship, dan is ie redelijk onaanraakbaar.
ik zou keihard lachen als ie gelijk kapot wordt geschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |