abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21421215
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:33 schreef Daphne85 het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze bedoelt dat ze geen tuttige man wil, aangezien ze niet veel vrouwen in haar vriendenkring heeft zitten, net zoals ik.
Ja maar een metroseksuele man is geen tuttige man!
-
-
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 14:03:27 #127
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_21422860
Ik wil heus wel een man die zijn tanden poetst, met een zekere regelmaat een schone boxershort aantrekt, en inderdaad vaker dan eens per 2 weken een douche neemt. Als hij eens een leuke blouse of broek of schoenen uitzoekt is dat prima, maar alsjeblieft geen pastelkleurtjes, slippers of wit, dat vind ik lelijk bij een vent. En veel verder moet het niet gaan met zijn uiterlijk.
Het is toch heerlijk als een man zich een paar dagen vergeet te scheren, zich niet geneert voor een afgeknipte spijkerbroek en elke zaterdag een balletje trapt en bezweet en onder de blauwe plekken thuiskomt?

Metroseksuelen zijn mannen die dusdanig vee aandacht aan hun uiterlijk besteden dat dat vroeger als verwijfd werd gezien. En zo zie ik het eigenlijk nog steeds een beetje.
Ik val op langharige mannen, maar de types die daarvan te veel aandacht aan hun lokjes besteedden moet ik ook echt niet hebben. Daar knap ik gewoon op af.

Ik wil geen man die in mijn ogen te veel aandacht aan zijn uiterlijk besteed, dat heb ik nooit gewild en dat zal ik echt niet leuk gaan vinden in de toekomst. Ikzelf vind tutten trouwens heerlijk, maar he, daar ben ik dan ook een vrouw voor. Ik behoud graag het alleenrecht op de douchespiegel!
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_21423570
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 14:03 schreef merdeka het volgende:
Ik wil heus wel een man die zijn tanden poetst, met een zekere regelmaat een schone boxershort aantrekt, en inderdaad vaker dan eens per 2 weken een douche neemt. Als hij eens een leuke blouse of broek of schoenen uitzoekt is dat prima, maar alsjeblieft geen pastelkleurtjes, slippers of wit, dat vind ik lelijk bij een vent. En veel verder moet het niet gaan met zijn uiterlijk.
Het is toch heerlijk als een man zich een paar dagen vergeet te scheren, zich niet geneert voor een afgeknipte spijkerbroek en elke zaterdag een balletje trapt en bezweet en onder de blauwe plekken thuiskomt?

Metroseksuelen zijn mannen die dusdanig vee aandacht aan hun uiterlijk besteden dat dat vroeger als verwijfd werd gezien. En zo zie ik het eigenlijk nog steeds een beetje.
Ik val op langharige mannen, maar de types die daarvan te veel aandacht aan hun lokjes besteedden moet ik ook echt niet hebben. Daar knap ik gewoon op af.

Ik wil geen man die in mijn ogen te veel aandacht aan zijn uiterlijk besteed, dat heb ik nooit gewild en dat zal ik echt niet leuk gaan vinden in de toekomst. Ikzelf vind tutten trouwens heerlijk, maar he, daar ben ik dan ook een vrouw voor. Ik behoud graag het alleenrecht op de douchespiegel!
pi_21424046
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 14:03 schreef merdeka het volgende:
Nee
quote:
Ikzelf vind tutten trouwens heerlijk, maar he, daar ben ik dan ook een vrouw voor. Ik behoud graag het alleenrecht op de douchespiegel!
Waarom zou je iets alleen maar mogen doen omdat je geen pik hebt
Ik vind dat mensen zich niet moeten blind staren op het geslacht en gewoon moeten doen waar ze zich lekker bij voelen, of het nou 'typisch mannelijk of vrouwelijk' is...
pi_21424153
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 14:54 schreef Daphne85 het volgende:

[..]

Nee
[..]
Jeetje lekker zwaar op de hand ben jij...
pi_21424234
ik herken me er wel een beetje in, maar niet in alles, wat ben je dan? semi-metroseksueel
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 15:05:43 #132
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_21424364
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 14:54 schreef Daphne85 het volgende:
Nee
Nou, dat vindt ik dus wel prettig. Mijn idee van een man
En niet zo moeilijk doen, mannen zijn ook maar mensen.
quote:
Waarom zou je iets alleen maar mogen doen omdat je geen pik hebt
Ik vind dat mensen zich niet moeten blind staren op het geslacht en gewoon moeten doen waar ze zich lekker bij voelen, of het nou 'typisch mannelijk of vrouwelijk' is...
Ik zeg niet dat het niet mag. Ik zeg alleen dat ik het niks vind voor een vent en dat ik erop afknap. Wat iemand anders vindt/doet moet hij/zij weten, ik geef alleen mijn mening over de metroseksueel - en de mate waarin die beantwoordt aan mijn smaak op mannengebied.
Ik gedraag me zelf ook niet altijd even ladylike, maar meestal vind ik het wel leuk om het meisje te spelen. En soms loop ik zelf ook lekker in een ouwe kapotte spijkerbroek en verwassen T-shirt.
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_21425620
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 15:05 schreef merdeka het volgende:
En niet zo moeilijk doen, mannen zijn ook maar mensen.
Dan snap ik ook niet waarom je zo zwaar tilt aan metroseksualiteit...
quote:
Ik zeg niet dat het niet mag. Ik zeg alleen dat ik het niks vind voor een vent en dat ik erop afknap. Wat iemand anders vindt/doet moet hij/zij weten, ik geef alleen mijn mening over de metroseksueel - en de mate waarin die beantwoordt aan mijn smaak op mannengebied.
Ik gedraag me zelf ook niet altijd even ladylike, maar meestal vind ik het wel leuk om het meisje te spelen. En soms loop ik zelf ook lekker in een ouwe kapotte spijkerbroek en verwassen T-shirt.
Ok dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')