abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 18 oktober 2003 @ 12:16:15 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13962520
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:12 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik las het net ook en dacht van tjah als je een road block kan inzetten dan moet je je behoorlijk veilig voelen in dat gebied. Dus Nederland haal onze jongens daar weg en laat de VS haar eigen rotzooi maar opruimen.

onze jongens zijn al weg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_13962585
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

onze jongens zijn al weg

Mooi sjow want die taliban kennen geen Geneve geen niks en de Amerikanen weigern om Afghanistan te helpen (zoals ze beloofd hadden) zodat ze eindelijk van die Taliban stroming afkomen.
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 17:49:58 #203
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_13968421
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:23 schreef schatje het volgende:
Zo zie je maar, de Taliban staat alweer te trappelen om de macht te grijpen.En buiten Kabul lukt dat dus aardig.
Sterker nog ze zijn al rondom kabul en maken zich op voor de Inname ervan...
of je ze leuk vind of niet.. het zijn wel bikkels
kèk lekkah naajje ège sig, Fok feez
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 18:41:32 #204
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_13969419
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:49 schreef MokroKees het volgende:

[..]

harde lui ja, amerika krijgt het nog lastig(er) zo. Irak is nog steeds een bende, noordkorea is ook niet bepaald ok bezig en nu wil de taliban terugslaan.
Drugs are good mkay?
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 18:51:07 #205
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_13969610
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 02:54 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, de VS heeft deze regering aangesteld.
[..]

Dat lijkt me dan toch van wel.
[..]

Heeft de VS na WO2 een regering voor ons geregeld ? Volgens mij niet he ?

De VS heeft wel degelijk na WO2 meegeholpen aan de opbouw van Europa. Doe je geschiedenis AUB!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_13969682
Home Site Guide Contact Us Set As HomePage Add to favorites

Bin Ladin warns of more anti-US attacks

Saturday 18 October 2003, 19:34 Makka Time, 16:34 GMT

Aljazeera TV has received a tape from the al-Qaida leader

Tools:
Email Article
Print Article
Send Your Feedback

Aljazeera has broadcast a message from Al-Qaida figurehead Usama bin Ladin advising the United States to leave Iraq, and urging Iraqis to wage holy war on the US "crusaders".

In the tape, played on Saturday, the man blamed by the US for organising the September 11, 2001 attacks gave separate messages to listeners in Iraq and in the US.

To the US, he issued a stark warning that his followers would carry out further actions both inside and outside the United States.

"We, God willing, will continue to fight you and will continue martyrdom operations inside and outside the United States until you abandon your oppression and foolish acts," he said.

To Iraqis, he encouraged resistance against the US-led forces that have ousted former leader Saddam Hussein and taken control of the war-ravaged country.

He saluted groups that have carried out attacks on the occupying coalition forces, which include soldiers from Spain, Britain, Poland and Australia, as well as the United States.

He also threatened others such as those Gulf states that allowed their territories to be used as a launchpad for attacks against Iraq, especially Kuwait.

http://english.aljazeera.net/NR/exeres/27BCCF3A-049B-408D-AF39-8417559191A7.htm

pi_13969708
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:51 schreef Ludwig het volgende:

[..]

De VS heeft wel degelijk na WO2 meegeholpen aan de opbouw van Europa. Doe je geschiedenis AUB!

Ze hebben nooit Mensen benoemd die voor Nederlanders moesten uitzoeken wat goed voor ze was dus doe jij je geschiedenis maar wat beter. Nu is de Baas in Irak iemand uit de VS in Nederland was dat niet zo.
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 20:04:14 #208
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_13971221
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:54 schreef Chadi het volgende:
Aljazeera TV has received a tape from the al-Qaida leader

alweer ?
is het nog steeds niemand opgevallen dat al die fake tapes ( die precies zeggen wat Bush wil horen ) steeds bij al-jazeera vandaan komen..

Wat zegt dat over Al jazeera ? imho dat ze net zo fake zijn als hun tapes.. kortom een CIA propaganda zender..

zaterdag 18 oktober 2003 @ 20:07:03 #209
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13971282
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:04 schreef MokroKees het volgende:

[..]

alweer ?
is het nog steeds niemand opgevallen dat al die fake tapes ( die precies zeggen wat Bush wil horen ) steeds bij al-jazeera vandaan komen..

Wat zegt dat over Al jazeera ? imho dat ze net zo fake zijn als hun tapes.. kortom een CIA propaganda zender..

Een appel is rood, een baviaan heeft rode billen. Een baviaan is een fruitsoort.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_13971397
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:07 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Een appel is rood, een baviaan heeft rode billen. Een baviaan is een fruitsoort.

zaterdag 18 oktober 2003 @ 20:18:43 #211
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_13971519
whaha het was je natuurlijk nog niet opgevallen dat Al- Jazeera gebaseerd is in het pro amerikaanse Qatar.

maarja blijf gerust op je bavianen fruit nivo.. maar goed dat hersenloze pro amerika tiepjes zoals jij in europa een uitstervende diersoort zijn..

pi_13971634
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:18 schreef MokroKees het volgende:
whaha het was je natuurlijk nog niet opgevallen dat Al- Jazeera gebaseerd is in het pro amerikaanse Qatar.

maarja blijf gerust op je bavianen fruit nivo.. maar goed dat hersenloze pro amerika tiepjes zoals jij in europa een uitstervende diersoort zijn..

Laat die drank zou eens staan Kees.
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 20:29:01 #213
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_13971701
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:25 schreef ZerTy het volgende:
Laat die drank zou eens staan Kees.
verzin eens wat betere reply's, discussie n00b
  Moderator zaterdag 18 oktober 2003 @ 21:39:34 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13973009
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:49 schreef MokroKees het volgende:

[..]

dat doen ze dan wel weer net op het verkeerde moment ... er is net toestemming voor het uitbreiden van ISAF naar buiten Kabul

dat vind ik dan toch zielig voor die 'bikkels' van je ... die komen net op het verkeerde moment uit hun rattenhollekes

zondag 19 oktober 2003 @ 00:23:39 #215
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_13976472
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:39 schreef sp3c het volgende:
dat doen ze dan wel weer net op het verkeerde moment ... er is net toestemming voor het uitbreiden van ISAF naar buiten Kabul

dat vind ik dan toch zielig voor die 'bikkels' van je ... die komen net op het verkeerde moment uit hun rattenhollekes

ja hoor en daarom smeekt het ISAF om versterking..
ze voelen zich blijkbaar wat ongemakkelijk met al die 'studenten' om zich heen.
  zondag 19 oktober 2003 @ 09:28:15 #216
16715 Mylene
*schatje*
pi_13979018
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:39 schreef sp3c het volgende:

[..]

De VS zou ook eens moeten stoppen met het steunen van de krijgsheren.Die gebruiken wapens en dergelijke uiteindelijk toch voor hun eigen doel.Kortom, ze zijn niet te vertrouwen.
  zondag 19 oktober 2003 @ 13:24:47 #217
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_13982280
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 09:28 schreef schatje het volgende:
De VS zou ook eens moeten stoppen met het steunen van de krijgsheren.Die gebruiken wapens en dergelijke uiteindelijk toch voor hun eigen doel.Kortom, ze zijn niet te vertrouwen.
Verdeel-en-heers politiek dus ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_13982542
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:04 schreef MokroKees het volgende:
al die fake tapes ( die precies zeggen wat Bush wil horen )
Bush wil horen dat de landen die aan vredesmissies mee doen, getroffen zullen worden door aanslagen? Ja, inderdaad, zo werft men deelnemers.

Maar goed, al- jazeera is dus ook al een speeltje van de zionisten. Wat een arbeidsethiek moeten die mensen hebben, ze zitten werkelijk overal. Gelukkig worden ze doorzien door enkele Hagenezen.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  Moderator zondag 19 oktober 2003 @ 18:00:12 #219
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13988225
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 00:23 schreef MokroKees het volgende:

[..]

ja hoor en daarom smeekt het ISAF om versterking..
ze voelen zich blijkbaar wat ongemakkelijk met al die 'studenten' om zich heen.

ISAF smeekt niet om versterking, dat doet Karzai en dat doettie al voordat de eenheid goed en wel deployed was

maar goed droom lekker verder over 'bikkelende studenten' die op het punt staan Kabul in te nemen ... de feiten spreken over andere dingen.

als dieg asten nu uit de bergen komen zetten zijn ze net op tijd om de uitbreiding van de missie mee te maken

pi_14126034
Taliban heeft deel macht Afghanistan terug:
quote:
Gepubliceerd op zaterdag 25 oktober 2003

NEW YORK (ANP) - De Taliban, die twee jaar geleden werden verdreven, hebben delen van Afghanistan weer in hun macht. Dat heeft Jean-Marie Guéhenno, het hoofd vredesoperaties van de Verenigde Naties, vrijdag bevestigd.

Hij sprak van ,,verontrustende signalen'' van een zwakker wordende centrale macht. In een verslag aan de Veiligheidsraad zei hij ook dat de wederopbouw wel eens vijf keer zo veel kan kosten als beraamd. De voortdurende onveiligheid vertraagt de wederopbouw, waardoor het grootste deel van het land nog een chaos is.

Guéhenno waarschuwt dat de multi-etnische regering, die is geïnstalleerd na de internationale Afghanistan-conferentie in Bonn en het in 2001 verdreven regime van de Taliban vervangt, wordt bedreigd. ,,Er zijn verontrustende signalen die erop wijzen dat het politieke akkoord dat het vormen van een regering ondanks de verschillen in persoonlijkheden heeft mogelijk gemaakt, verzwakt'', zei hij.

De Verenigde Naties hebben in vier provincies in het zuiden van Afghanistan het werk tijdelijk stilgelegd. Reden is het aanhoudende geweld in het gebied en de vrees dat VN-medewerkers daarvan doelwit worden. De Veiligheidsraad stuurt naar verwachting volgende week een team naar Afghanistan om de situatie in ogenschouw te nemen.

Wederopbouw

Volgens Guéhenno heeft de internationale gemeenschap de benodigde bedragen voor de wederopbouw onderschat. De donorlanden hebben 4 miljard dollar steun in vijf jaar toegezegd. Mogelijk is wel 6 miljard per jaar nodig om het land weer op de been te krijgen, vreest Guéhenno.

Ik voorspel dat de Taliban binnen tien jaar weer aan de macht is .
pi_14126108
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 14:30 schreef schatje het volgende:
Taliban heeft deel macht Afghanistan terug:
[..]

Ik voorspel dat de Taliban binnen tien jaar weer aan de macht is .

En dan worden ze weer net zo hard weg gebombardeerd totdat de laatste bij zijn favoriete allah is.

Wel verontrustend dit, maar ja, dat blijf je houden. Ik houd hoop dat het goed komt.

[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
pi_14126162
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 02:54 schreef gelly het volgende:

[..]

Heeft de VS na WO2 een regering voor ons geregeld ? Volgens mij niet he ?

Nee, maar wel voor de verslagen landen in kwestie: Duitsland.
En voor Japan ook.
[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
pi_14126571
Wat doet een Nederlandse F16 met een Amerikaanse vlag in de cabine? Dat is netzoiets als een Jood met een Palestijnse vrouw.
pi_14126610
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:03 schreef Youssef het volgende:
Wat doet een Nederlandse F16 met een Amerikaanse vlag in de cabine? Dat is netzoiets als een Jood met een Palestijnse vrouw.
Verbondenheid
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_14126616
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:03 schreef Youssef het volgende:
Er zit een Amerikaanse piloot in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')