Raar vraagje mss,heb nog weinig ervaring op sexgebied.Vroeg me het volgende af.Gistere lag ik met meisje in mijn armen op bed,en kneep zowat in haar borsten enzo...wist niet juist wat ik moest doen om het voor haar lekker te laten voelen ,is eigelijk nog een vrij verlegen gedoe enzo,is een heel lieverdje
maar vroeg me dus af of der bepaalde knedingsmethoden of hoe dat ook moge noemen bestaan...
Tot zoverre mijn (domme) vraag
Nu het woord aan jullie
quote:
Op donderdag 4 september 2003 23:55 schreef DeNachtWacht het volgende:
Deze is nog beter dan het speekseltopic van vorige week
quote:AFWHAHAHAHAA
Op vrijdag 5 september 2003 00:01 schreef CoolGuy het volgende:
godverdomme, jij bent een n00b op elk gebied he![]()
Kort vraagje:Wat gebeurt er als...
nogmaals dan maar,
pak met 2 vingers de te|>el beet, dan zachtjes draaien, succes verzekerd, althans bij mij wel
Maaaar wees niet te verlegen. Zij wil hetzelfde als jij, maar is net zo verlegen. Probeer haar grenzen te vinden. Als je iets doet wat ze ech nie wil, dan laat ze dat wel merken.
quote:wannabe-player alert
Op vrijdag 5 september 2003 00:16 schreef cybertje_delphi het volgende:
Zeg dat ze mooi en speciaal is en zo. Knijp idd niet te hard maar streel.
Vergeet geen bloemen mee te nemen. Niet roeren met je tong als een mixer, maar zorg voor een beetje passie.Maaaar wees niet te verlegen. Zij wil hetzelfde als jij, maar is net zo verlegen.
Probeer haar grenzen te vinden. Als je iets doet wat ze ech nie wil, dan laat ze dat wel merken.
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:07 schreef beertje_ het volgende:
Tís geen deeg
quote:meestal voelen meisjes hier niet veel van, hoogstens bij de tepels maar zelfs daar is niet elk meisje gevoelig voor. so enjoy it yourself
Op donderdag 4 september 2003 23:51 schreef Husserl het volgende:
Hoi,Raar vraagje mss,heb nog weinig ervaring op sexgebied.Vroeg me het volgende af.Gistere lag ik met meisje in mijn armen op bed,en kneep zowat in haar borsten enzo...wist niet juist wat ik moest doen om het voor haar lekker te laten voelen
,is eigelijk nog een vrij verlegen gedoe enzo,is een heel lieverdje
maar vroeg me dus af of der bepaalde knedingsmethoden of hoe dat ook moge noemen bestaan...
Tot zoverre mijn (domme) vraag
Nu het woord aan jullie
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 08:10 schreef Metro2005 het volgende:[..]
meestal voelen meisjes hier niet veel van, hoogstens bij de tepels maar zelfs daar is niet elk meisje gevoelig voor. so enjoy it yourself
Maar ga dan niet een superlover proberen te spelen, want dat gaat fout
Je bent onervaren, dat heeft ook zo zijn charme's!!!
Verken het lichaam van je partner, zachtjes, laat je handen over heel haar lichaam gaan en verken zachtjes elk gevoelig plekje.
Zo leer je haar lichaam kennen op een rustige en zeer lekkere manier.
Zacht dus, als je niet weet hoe en wat....
Als je wilt kan je dat heel langzaam opvoeren naar iets steviger, hou haar in de gaten, let op haar reactie, dan komt het allemaal helemaal goed.
Wees ook niet bang om te vragen of ze iets lekker vind, het is vele malen beter om te vragen dan om gewoon maar te doen en dat het niet lekker is.
Kortom om te beginnen is liefkozen het beste, liefkoos haar hele lichaam.
Streel haar borsten, maak kringetjes over haar borsten met je vingers, van buiten naar binnen toe, steeds dichter bij de tepel, geef aandacht aan de hele borst, niet alleen de tepel.
Knijp niet in de borsten, het zijn geen handvaten....
Zachtjes kneden mag, maar doe het niet te lang achter elkaar, afwisseling doet wonderen.
Lik, streel, plaag, knabbel(zachtjes) op de tepel, neem de tepel tussen 2 vingers en beweeg zachtjes heen en weer(draaien, maar niet te ver ).
Doe alles met beleid, rustig en zacht, kijk haar veel aan, let op haar gezicht, haar lichaam, haar ogen, je merkt wel wat ze lekker vind en wat niet en weet je het echt niet vraag!!!
quote:Ik heb zo met jouw vriendin te doen........
meestal voelen meisjes hier niet veel van, hoogstens bij de tepels maar zelfs daar is niet elk meisje gevoelig voor. so enjoy it yourself
quote:hebben RealDolls ook gevoelens dan?
Op vrijdag 5 september 2003 10:56 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:
Ik heb zo met jouw vriendin te doen........
quote:Helowwwwwwwwww......
Niet dus, de hele borst van een vrouw is gevoelig.....
Alleen kneden is niet zo spannend als je dat alleen doet, maar 1 van de grootste vergissingen die gemaakt word is te denken dat er alleen gevoel in de tepels zit en dat de rest van de borst geen aandacht nodig heeft.
Voor een echt lekkere "tietbehandeling" geef je allebei de borsten in het TOTAAL aandacht....
quote:En niet één hè? Anders wordt het heibel onder de tieten.
Op vrijdag 5 september 2003 10:57 schreef erodome het volgende:Voor een echt lekkere "tietbehandeling" geef je allebei de borsten in het TOTAAL aandacht....
ennuh niet teveel speeksel gebruiken...dat wordt te klef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |