abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12951358
Hoi,

Raar vraagje mss,heb nog weinig ervaring op sexgebied.Vroeg me het volgende af.Gistere lag ik met meisje in mijn armen op bed,en kneep zowat in haar borsten enzo...wist niet juist wat ik moest doen om het voor haar lekker te laten voelen ,is eigelijk nog een vrij verlegen gedoe enzo,is een heel lieverdje maar vroeg me dus af of der bepaalde knedingsmethoden of hoe dat ook moge noemen bestaan...

Tot zoverre mijn (domme) vraag

Nu het woord aan jullie

pi_12951383
Pak ze, stop ze in een keukenmachine, succes verzekerd!
  donderdag 4 september 2003 @ 23:52:51 #3
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_12951440
Deze is nog beter dan het speekseltopic van vorige week
Wat ruist daar in het struikgewas?
pi_12951522
Je moet strelen, niet kneden.
Hoewel sommige dames dat lekker vinden is kneden in 80% v/d gevallen ongewenst, en helemaal in het begin.
In het heetst van de strijd kun je het wel wat opvoeren.
  Moderator vrijdag 5 september 2003 @ 00:01:37 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_12951572
godverdomme, jij bent een n00b op elk gebied he

Kort vraagje:Wat gebeurt er als...

Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 5 september 2003 @ 00:03:05 #7
19325 bosgorilla
Deze strook niet meezenden
pi_12951609
quote:
Op donderdag 4 september 2003 23:55 schreef DeNachtWacht het volgende:
Deze is nog beter dan het speekseltopic van vorige week
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 00:01 schreef CoolGuy het volgende:
godverdomme, jij bent een n00b op elk gebied he

Kort vraagje:Wat gebeurt er als...

AFWHAHAHAHAA
Deze ruimte niet beschrijven
pi_12951845
huh waar is mijn post gebleven ?

nogmaals dan maar,

pak met 2 vingers de te|>el beet, dan zachtjes draaien, succes verzekerd, althans bij mij wel

=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
  vrijdag 5 september 2003 @ 00:16:37 #9
60402 cybertje_delphi
I hate bugs, kill all bugs!
pi_12951894
Zeg dat ze mooi en speciaal is en zo. Knijp idd niet te hard maar streel.
Vergeet geen bloemen mee te nemen. Niet roeren met je tong als een mixer, maar zorg voor een beetje passie.

Maaaar wees niet te verlegen. Zij wil hetzelfde als jij, maar is net zo verlegen. Probeer haar grenzen te vinden. Als je iets doet wat ze ech nie wil, dan laat ze dat wel merken.

;) De bugs die ik programmeer zijn features, de features die Microsoft programmeert zijn bugs! ;)
  Moderator vrijdag 5 september 2003 @ 00:20:32 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_12951974
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 00:16 schreef cybertje_delphi het volgende:
Zeg dat ze mooi en speciaal is en zo. Knijp idd niet te hard maar streel.
Vergeet geen bloemen mee te nemen. Niet roeren met je tong als een mixer, maar zorg voor een beetje passie.

Maaaar wees niet te verlegen. Zij wil hetzelfde als jij, maar is net zo verlegen. Probeer haar grenzen te vinden. Als je iets doet wat ze ech nie wil, dan laat ze dat wel merken.

wannabe-player alert
Breitling - Instruments for Professionals
pi_12952754
zoek eerst eens der tepels op en ga daar ff flink aan trekken en mee draaien en zo....
eten!!!
pi_12952781
Tís geen deeg
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_12952819
tja, jaag er idd geen nietjes doorheen, zou ik zeggen... Ik zou me radeloos voelen met twee borsten voor mijn neus, en een meisje zal al helemaaaal radeloos worden als ze met mij in bed belandt, om over haar minderwaardigheidscomplex nog maar te zwijgen Maar dat heeft allemaal een andere reden, vandaar dat ik dit lees om eens te kijken of genezen echt kan
pi_12952825
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:07 schreef beertje_ het volgende:
Tís geen deeg
kun je d'r geen vormpjes van maken dan?
pi_12954231
quote:
Op donderdag 4 september 2003 23:51 schreef Husserl het volgende:
Hoi,

Raar vraagje mss,heb nog weinig ervaring op sexgebied.Vroeg me het volgende af.Gistere lag ik met meisje in mijn armen op bed,en kneep zowat in haar borsten enzo...wist niet juist wat ik moest doen om het voor haar lekker te laten voelen ,is eigelijk nog een vrij verlegen gedoe enzo,is een heel lieverdje maar vroeg me dus af of der bepaalde knedingsmethoden of hoe dat ook moge noemen bestaan...

Tot zoverre mijn (domme) vraag

Nu het woord aan jullie

meestal voelen meisjes hier niet veel van, hoogstens bij de tepels maar zelfs daar is niet elk meisje gevoelig voor. so enjoy it yourself
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_12955998
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 08:10 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

meestal voelen meisjes hier niet veel van, hoogstens bij de tepels maar zelfs daar is niet elk meisje gevoelig voor. so enjoy it yourself

pi_12956152
Als je niet weet wat je moet doen is dat helemaal niet erg....

Maar ga dan niet een superlover proberen te spelen, want dat gaat fout
Je bent onervaren, dat heeft ook zo zijn charme's!!!

Verken het lichaam van je partner, zachtjes, laat je handen over heel haar lichaam gaan en verken zachtjes elk gevoelig plekje.
Zo leer je haar lichaam kennen op een rustige en zeer lekkere manier.

Zacht dus, als je niet weet hoe en wat....
Als je wilt kan je dat heel langzaam opvoeren naar iets steviger, hou haar in de gaten, let op haar reactie, dan komt het allemaal helemaal goed.

Wees ook niet bang om te vragen of ze iets lekker vind, het is vele malen beter om te vragen dan om gewoon maar te doen en dat het niet lekker is.

Kortom om te beginnen is liefkozen het beste, liefkoos haar hele lichaam.

Streel haar borsten, maak kringetjes over haar borsten met je vingers, van buiten naar binnen toe, steeds dichter bij de tepel, geef aandacht aan de hele borst, niet alleen de tepel.

Knijp niet in de borsten, het zijn geen handvaten....
Zachtjes kneden mag, maar doe het niet te lang achter elkaar, afwisseling doet wonderen.

Lik, streel, plaag, knabbel(zachtjes) op de tepel, neem de tepel tussen 2 vingers en beweeg zachtjes heen en weer(draaien, maar niet te ver ).

Doe alles met beleid, rustig en zacht, kijk haar veel aan, let op haar gezicht, haar lichaam, haar ogen, je merkt wel wat ze lekker vind en wat niet en weet je het echt niet vraag!!!

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 5 september 2003 @ 10:56:05 #18
43415 SkippyTheKangaroo
I come from a land Down Unda..
pi_12956200
quote:

[..]

Ik heb zo met jouw vriendin te doen........
♥ ♥ 't Is altijd lente in de ogen van de tandarts... ♥ ♥
pi_12956217
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 10:56 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:
Ik heb zo met jouw vriendin te doen........
hebben RealDolls ook gevoelens dan?
Was machen wir morgen, Brain?
Dasselbe was wir jeden Tag machen, Pinkie. Wir versuchen die Weltherrschaft an uns zu reißen!
pi_12956229
quote:

[..]

Helowwwwwwwwww......

Niet dus, de hele borst van een vrouw is gevoelig.....
Alleen kneden is niet zo spannend als je dat alleen doet, maar 1 van de grootste vergissingen die gemaakt word is te denken dat er alleen gevoel in de tepels zit en dat de rest van de borst geen aandacht nodig heeft.

Voor een echt lekkere "tietbehandeling" geef je allebei de borsten in het TOTAAL aandacht....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 5 september 2003 @ 14:11:45 #21
18012 Brombeertje
Dat is NIET goed.
pi_12960297
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 10:57 schreef erodome het volgende:

Voor een echt lekkere "tietbehandeling" geef je allebei de borsten in het TOTAAL aandacht....

En niet één hè? Anders wordt het heibel onder de tieten.
Ik voel mij een beetje Jan Koekeloerus die op de ventweg mee mag steppen.
  vrijdag 5 september 2003 @ 14:14:25 #22
66325 Sann_e
Vliegende Koe
pi_12960365
rasechte trut
  vrijdag 5 september 2003 @ 14:25:34 #23
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_12960608
gewoon niet te hard.
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
  vrijdag 5 september 2003 @ 15:00:44 #24
63344 Rmaster2
damn it's nice
pi_12961462
geeft ze zelf wel aan als ze het niet lekker vind
pi_12961787
tip 2:
begin met kussen in de nek en tussen dee borsten
begin later z8jes die borsten te likken zonder meteen de tepels te raken, maar ga eromheen....lik ze later wat vaker en toe en bijt er af en toe z8tjes in.

ennuh niet teveel speeksel gebruiken...dat wordt te klef

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')