quote:Grappig. Ik heb de indruk dat steeds meer mensen uit Amerika's culturele leven er zo over beginnen te denken. Vroeger hoorde je ook nog wel eens wat rechtsere, meer patriottische reacties uit de Amerikaanse kunstwereld, maar nu lijkt iedereen daar zich de laatste tijd tegen het regeringsbeleid te keren.
Johnny Depp: Amerika is dom
Gepubliceerd op donderdag 04 september 2003
Zelf ontvluchtte hij Amerika jaren geleden al en ging met zijn vrouw Vanessa Paradis in Parijs wonen. En daar zal hij ook blijven wonen, want Johnny Depp vindt Amerika maar een stom land.
Op dit moment zit Johnny Depp in Venetië om zijn nieuwe film Once Upon a Time in Mexico aan te promoten. Ook brengt hij met zijn gezin veel tijd door in Zuid Frankrijk, terwijl hun vaste uitvalsbasis Parijs is. Amerika mijdt hij zoveel mogelijk, zei hij onlangs in een interview. Zijn zakelijke tripjes naar Los Angeles beperkt hij daarom dan ook tot een minimum omdat Amerika en vooral de Amerikaanse politiek hem bijzonder tegen staat.Amerika is dom, net als een jong hondje, een dom jong hondje met te grote tanden, die venijnig kan bijten en veel pijn kan veroorzaken aldus Depp. Van het begin af aan is Depp een tegenstander geweest van de oorlog in Irak, maar een bericht bevestigde dat hij niet voor niets een antipathie tegen zijn landgenoten heeft.
Depp: Toen Frankrijk weigerde mee te werken met de Amerikanen in de oorlog tegen Irak, besloten mensen in het Witte Huis en we hebben het hier over volwassen mannen en vrouwen die aan het hoofd van het machtigste land ter wereld staan om French Fries (patat) om te dopen tot Freedom Fries. Ik was heel blij dat ik dat bericht las, want daarmee bewezen ze zelf dat ze volledige idioten zijn.
Depp zei dat hij zijn kinderen, die één en vier jaar oud zijn, wil laten proeven van Amerika, omdat hij er tenslotte zelf vandaan komt, maar dat het daar ook bij blijft. Depp: Ze mogen Amerika ontdekken, ze mogen er rondneuzen en de sfeer opsnuiven en daarna gaan we er als de sodemieter weer met zn allen weg.
quote:Maar ja, hij is er dus volgens hemzelf niet voor niks gaan wonen
Op donderdag 4 september 2003 23:15 schreef hace_x het volgende:
Als je als amerikaan in Parijs woont is het waarschijnlijk wel verstandig je zo uit te laten.
quote:Nou ik zou me daar niet zo erg in vergissen. Ik heb een maat uit amerika en die is door die reden ook hier gebleven. Hij kan zijn landgenoten niet uitstaan. Hij was voor mij het wederom een bewijs wat ik dacht. Die mensen daar leven in een omgeving gedicteerd door de media en daarmede ook collectieve angst.
Op donderdag 4 september 2003 23:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er zijn meer dan genoeg intelligente amerikanen, helaas zijn er alleen een aantal schietgrage geldgeile en kortzichtige texanen aan de macht
quote:Ach, er zijn ook een hoop domme Nederlanders, Belgen, Australiers, Irakezen en Israeli's daarom hoef ik het hele bevolkingsgroepen niet te haten
Op donderdag 4 september 2003 23:52 schreef k3vil het volgende:Nou ik zou me daar niet zo erg in vergissen. Ik heb een maat uit amerika en die is door die reden ook hier gebleven. Hij kan zijn landgenoten niet uitstaan. Hij was voor mij het wederom een bewijs wat ik dacht. Die mensen daar leven in een omgeving gedicteerd door de media en daarmede ook collectieve angst.
quote:Een domme amerikaan heeft god achterzich, waarmee hij alles wat hij doet goedpraat. Dat maakt hem linker dan een domme nederlander, belg of wat dan ook, en schaart hem in hetzelfde rijtje als een extremistische moslim.
Op vrijdag 5 september 2003 00:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ach, er zijn ook een hoop domme Nederlanders, Belgen, Australiers, Irakezen en Israeli's daarom hoef ik het hele bevolkingsgroepen niet te haten
quote:
Op donderdag 4 september 2003 23:16 schreef dax het volgende:
Ik vind mensen die Johnny heten ook stom.
quote:Een calvinistische hollander ook hoor en vergeet de orthodoxe jood niet
Op vrijdag 5 september 2003 00:06 schreef Redux het volgende:
Een domme amerikaan heeft god achterzich, waarmee hij alles wat hij doet goedpraat. Dat maakt hem linker dan een domme nederlander, belg of wat dan ook, en schaart hem in hetzelfde rijtje als een extremistische moslim.
quote:Ok, dus dan is het verschil van optreden van US toe te spitsen op omvang van land en hoeveelheid inwoners.
Op vrijdag 5 september 2003 00:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Een calvinistische hollander ook hoor en vergeet de orthodoxe jood niet
quote:Ahum
Op donderdag 4 september 2003 23:16 schreef dax het volgende:
Ik vind mensen die Johnny heten ook stom.
Ik vind over het algemeen de Amerikaanse politiek ook niet uitblinken in verstandigheid.
Ga je daar nu ook een topic aan verspillen?
Kortom : slotje.
J.
quote:
I say we should make certain this scumbucket never works in America again.That's right. I mean it's time to bring back the Hollywood blacklist.
Depp may be the latest offender, but he's such a lightweight on the intellectual scale that he hardly deserves to be first. So, let's reserve that position for Michael Moore.Harrison Ford may not be the biggest offender in terms of statements he's made and actions he has taken, however, because of his star status, he is more than worthy of being on the list.
Then there are Martin Sheen, Mike Farrell, Sheryl Crow, Janeane Garofalo and the Dixie Chicks. There's Richard Gere and Sean Penn, Harry Belafonte and Danny Glover. George Looney I mean, Clooney. Jane Fonda's been quiet lately, but throw her on to the list for past offenses. She belongs in the Hollywood Blacklist Hall of Shame.
Who am I forgetting? Tim Robbins and Susan Sarandon, of course. Ed Asner, even though he's a has-been.
Alec Baldwin and Barbra Streisand probably belong in the Hall of Shame as well.
There are many more, and I'm sure you will help jog my memory. But it's time to do something. It's time to silence these people.
quote:
Joseph Farah's new book [..]offers solutions that can revive freedom, morality and justice in our nation.
whahahaha wat een leip..
Mja whatever, ik ben nu een Duitser dus heb schijt aan de VS
Meer niet.
Zonder 9/11 had Bush het geen volle termijn uitgehouden.
Verder wat Juan Zueco zei.
quote:OMG wie heeft dit geschreven/gepubliceerd?
Johnny Depp: Amerika is domGepubliceerd op donderdag 04 september 2003
En daar zal hij ook blijven wonen, want Johnny Depp vindt Amerika maar een stom land.
Niveau Nijntje het konijntje, is dit werkelijk bestemd voor volwassenen?
quote:Het voorbeeld wat Johnny Depp aanhaalt, namelijk dat als gevolg van een niet meewerkend land, een product met de naam van dat land door hoge personen hernaamd wordt, kan ik toch als zeer treffend beschouwen.
Op vrijdag 5 september 2003 02:04 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
OMG wie heeft dit geschreven/gepubliceerd?
Niveau Nijntje het konijntje, is dit werkelijk bestemd voor volwassenen?
Ik merk alleen veels te veel dat er censuur hangt in de Amerikaanse media waardoor t bijna lijkt dat er een opvatting hangt van "Ben je niet voor Amerika dan ben je tegen ze" Er woont een Amerikaan bij mij in de straat en ik heb eens met hem een gesprekje gehad over Amerika en ik wist al dat hij zwaar patriottisch is, want met 9-11 had hij een grote poster op zijn raam hangen met teksten als "We will take our revenge and may God be with the people that we lost"
OK daar was ik t mee eens en de wraak ook (kan ik begrijpen) maar toen de VS Irak binnenviel had hij op zijn achteruit constant de Star Spangled Banner hangen, net als voor zijn raam. Ik vond dat een beetje vreemd dus vroeg gewoon aan hem wat hij vond van die oorlog. T enige antwoord wat ik kreeg was iets van "I hope they kill all those motherf***kers in Iraq" en vragen van mij waarom die negeerde hij. Voor hem is Bush de verpersoonlijking van God, voor mij is Bush een toneelspeler die inderdaad te graag met bommetjes gooit zonder echt zinvol inhoudelijk te reageren op wat hij doet.
Maar nogmaals, ik ben tegen Bush (mijn mening) maar niet tegen "de Amerikanen".
quote:Noem het voor mij part kortzichtig.
Op vrijdag 5 september 2003 03:34 schreef KroelKip het volgende:
Tsja...ofdat Amerikanen dom zijn weet ik niet. De mensen die heilig achter Bush staan, daar ben ik t niet mee eens, maar om ze als dom te bestempelen vind ik groot.
quote:Nja, ik heb begrepen dat de bevolking bijna fifty-fifty is als t gaat om steun voor Bush. Ik denk (en hoop) dat hij zijn volgende ambtstermijn niet haalt. Schwarzenegger ofzo, dat lijkt me wel leuk om hem een persconferentie te horen met zijn immer Germaanse accent.
Op vrijdag 5 september 2003 03:38 schreef Redux het volgende:[..]
Noem het voor mij part kortzichtig.
Komt op hetzelfde neer. Niet voldoende capaciteit hebben om verder te kijken. Dom zijn dus.
quote:Amusements gehalte is hoog, zo ook van zijn films.
Op vrijdag 5 september 2003 03:41 schreef KroelKip het volgende:Schwarzenegger ofzo, dat lijkt me wel leuk om hem een persconferentie te horen met zijn immer Germaanse accent.
quote:Helaas kan dat niet,
Op vrijdag 5 september 2003 03:41 schreef KroelKip het volgende:
Nja, ik heb begrepen dat de bevolking bijna fifty-fifty is als t gaat om steun voor Bush. Ik denk (en hoop) dat hij zijn volgende ambtstermijn niet haalt. Schwarzenegger ofzo, dat lijkt me wel leuk om hem een persconferentie te horen met zijn immer Germaanse accent.
quote:Haha...ja inderdaad. Ik noemde Arnie ook niet als politicus, maar
Op vrijdag 5 september 2003 03:43 schreef Redux het volgende:[..]
Amusements gehalte is hoog, zo ook van zijn films.
Maar of hij als serieus genomen moet worden? Ik zet er mijn vraagtekens bij.
Denk er wel bij, een dergelijk persoon krijgt macht. Daar zit weinig amusementswaarde in.
quote:President kandidaat?
Op vrijdag 5 september 2003 03:48 schreef KroelKip het volgende:[..]
Haha...ja inderdaad. Ik noemde Arnie ook niet als politicus, maar
inderdaad als entertainer. Ik weet niet echt wie de andere presidents kandidaten zijn, want ik vermijd alle campagnes. Als je weet hoeveel geld daar aan uit wordt gegeven en als je dan bedenkt hoeveel mensen wel niet dat geld veeeeeel beter kunnen gebruiken, dan wil je dat hele circus van zelf wel boycotten.
quote:inderdaad, Kissinger was echt een toppertje
Op vrijdag 5 september 2003 03:46 schreef BAZZA het volgende:[..]
Helaas kan dat niet,
Kissinger
had ik daar anders ook wel graag gezien
quote:Bron: http://edition.cnn.com/2003/SHOWBIZ/Movies/09/05/depp.misquoted.reut/index.html
LOS ANGELES, California (Reuters) -- Denying any anti-American sentiment on his part, actor Johnny Depp said quotes attributed to him as likening the United States to a "dumb puppy" were inaccurate and taken out of context."I am an American. I love my country and have great hopes for it," Depp said in a statement. "It is for this reason that I speak candidly and sometimes critically about it. I have benefited greatly from the freedom that exists in my country and for this I am eternally grateful."
Depp, starring in the swashbuckling film "Pirates of the Caribbean," issued the statement a day after the German news magazine Stern published an interview in which he ridiculed Washington's confrontation with France, where he lives, over the U.S. war in Iraq.
The magazine quoted the actor as saying: "America is...like a dumb puppy that has big teeth that can bite and hurt you, aggressive."
Explaining his comments a day later, Depp said he had been using a metaphor that was taken "radically out of context," adding, "There was no anti-American sentiment."
"What I was saying was that, compared to Europe, America is a very young country and we are still growing as a nation. My deepest apologies to those who were offended, affected, or hurt by this insanely twisted deformation of my words and intent."
Kentucky-born Depp, 40, lives in the south of France with his French wife, actress-singer Vanessa Paradis, and their children.
quote:Wie heeft het over haat
Op vrijdag 5 september 2003 00:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ach, er zijn ook een hoop domme Nederlanders, Belgen, Australiers, Irakezen en Israeli's daarom hoef ik het hele bevolkingsgroepen niet te haten
En nu?
Nou ja, Angelina Jolie schijnt hetzelfde te vinden. Die is speciaal in Londen gaan wonen omdat ze niet wil dat haar kinderen opgroeien in Amerika en op school geïndoctrineerd worden met Amerikaanse lessen. Ze vindt Amerikanen kortzichtig en alleen gefocused op eigen land.
Wat hem voornamelijk tegenstaat in Amerika is de regering Bush, maarja geef hem daar maar eens ongelijk in...
quote:misschien wat sterk uitgedrukt idd, maar het zeggen dat een hel volk dom is, omdat er een beroepsnitwit aan de macht is, vind ik ook te ver gaan
Op vrijdag 5 september 2003 09:58 schreef k3vil het volgende:
Wie heeft het over haat
quote:Johnny Depp halfbakken?
Op vrijdag 5 september 2003 09:58 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Ja leuk, een halfbakken acteur geeft zijn mening.En nu?
quote:Een uitgerangeerde halfbakken acteur hè.
Op vrijdag 5 september 2003 09:58 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Ja leuk, een halfbakken acteur geeft zijn mening.En nu?
Ik verplaats het naar GC.
Shit man, als Johnny Depp zoiets zegt zal het zeker wel waar zijn. Als ie het echt zo'n stom land vindt moet ie er voor zorgen dat zijn films daar ook niet meer uitkomen. maar ja dan gaat het Johnny mischien wel centjes kosten.
quote:Johnny Depp zegt nuttigere dingen dan onze George double U
Op vrijdag 5 september 2003 11:16 schreef George_Bush het volgende:
"want Johnny Depp vindt Amerika maar een stom land"Shit man, als Johnny Depp zoiets zegt zal het zeker wel waar zijn.
Als ie het echt zo'n stom land vindt moet ie er voor zorgen dat zijn films daar ook niet meer uitkomen. maar ja dan gaat het Johnny mischien wel centjes kosten.
quote:uitgerangeerd?? Zeker pirates of the carribean nog niet gezien...
Op vrijdag 5 september 2003 11:12 schreef robh het volgende:Een uitgerangeerde halfbakken acteur hè.
Ik verplaats het naar GC.
quote:Ik wist niet eens wie Johny Dep was. Dat zegt al genoeg (over mij
Op vrijdag 5 september 2003 11:22 schreef Isabeau het volgende:uitgerangeerd?? Zeker pirates of the carribean nog niet gezien...
quote:Het machtigste land zijn, met de grootste economie (?) sluit het dom zijn niet uit. Ze zijn dat meer geworden door aggressiviteit en meteen geweld gebruiken als ze iets niet aanstaat (wat in mijn ogen trouwens vrij dom is
Op vrijdag 5 september 2003 07:24 schreef Twilight_ het volgende:
Ja hoor, ze zijn dom. Ze hebben het machtigste land van de wereld, en ook de grootste economie, voor beide moet je natuurlijk heel dom zijn om dat te kunnen bereiken.
[Dit bericht is gewijzigd door Lod op 05-09-2003 11:34]
quote:Oh excuse me. Ik was zijn enorme ouvre aan kaskrakers vergeten en al zijn oscars.
Op vrijdag 5 september 2003 11:08 schreef SCH het volgende:[..]
Johnny Depp halfbakken?
![]()
quote:Dat zegt volgens mij niks over zijn kwaliteiten als acteur.
Op vrijdag 5 september 2003 11:33 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Oh excuse me. Ik was zijn enorme ouvre aan kaskrakers vergeten en al zijn oscars.
quote:Filmoverzicht
Op vrijdag 5 september 2003 11:33 schreef Jeukaanmenaat het volgende:Oh excuse me. Ik was zijn enorme ouvre aan kaskrakers vergeten en al zijn oscars.
Zitten toch een paar aardige films tussen
en nu?
quote:Een paar grote filmrollen aannemen
Op vrijdag 5 september 2003 11:49 schreef Chief het volgende:
Ik vind Nederland -ook- vol zitten met stomkoppen, associale domme boeren..... en een premier die als hij naast Bush staat totaal geen indruk maakt.en nu?
quote:En optiefen naar Frankrijk natuurlijk
Op vrijdag 5 september 2003 11:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Een paar grote filmrollen aannemen
quote:Terrorismus macht frei?
Op vrijdag 5 september 2003 11:58 schreef Piro het volgende:
Herr depp hat recht, boor nog maar wat vliegtuigen in willekeurige gebouwen.
quote:Psies!
Op vrijdag 5 september 2003 11:56 schreef Litpho het volgende:[..]
En optiefen naar Frankrijk natuurlijk
.
quote:En dan zelf lekker met een liter bloed rondslepen, over gek gesproken
Op vrijdag 5 september 2003 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, Angelina Jolie schijnt hetzelfde te vinden. Die is speciaal in Londen gaan wonen omdat ze niet wil dat haar kinderen opgroeien in Amerika en op school geïndoctrineerd worden met Amerikaanse lessen. Ze vindt Amerikanen kortzichtig en alleen gefocused op eigen land.
quote:Voorbeelden graag, want ik weet er geeneen waar ze met geweld hebben voor gezorgt om hun economie en macht veilig te stellen.
Op vrijdag 5 september 2003 11:33 schreef Lod het volgende:[..]
Het machtigste land zijn, met de grootste economie (?) sluit het dom zijn niet uit. Ze zijn dat meer geworden door aggressiviteit en meteen geweld gebruiken als ze iets niet aanstaat (wat in mijn ogen trouwens vrij dom is
).
quote:Er is nu al een groei van 2.4%, in Nederland krimpt hij nog met 0.7%.
En ik geloof dat de economie ook niet echt denderend is?
Ik heb het al vaker gezegd, maar van Amerika blijf ik ook liever weg. Ik zou er nooit kunnen wonen.
De vernauwende blik op zaken, de McDonalds cultuur, niet wereldwijs, overal een show van maken, de wapens die je overal kan kopen, de overdreven emoties, de grootheidswaanzin, de drang naar vergelding, de bemoeizuchtigheid, de oorlogzuchtigheid, eigendunk, hoge criminaliteit, de ghettovorming, zichzelf zien als leider van de wereld, etc.
Nee, dan geef ik Depp groot gelijk door in Europa te wonen.
quote:HELEMAAL mee eens. Als je de VS vergelijkt met Frankrijk (Europa) is toch overduidelijk dat Europa een cultuur kent die vele malen rijker is dan die MacDonals cultuur in de VS. Ik ben nog nooit in de VS geweest, ik zou het wel 1x willen bezoeken maar nooit zou ik er kunnen wonen... kijk eens naar zo'n show als Oprah winfrey, Rickey lake, Dr Phill, CNN etc.. wat een domme gasten allemaal daar zeg!
Op vrijdag 5 september 2003 15:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik hoop dat dit stukje nieuws wordt in Amerika.Ik heb het al vaker gezegd, maar van Amerika blijf ik ook liever weg. Ik zou er nooit kunnen wonen.
De vernauwende blik op zaken, de McDonalds cultuur, niet wereldwijs, overal een show van maken, de wapens die je overal kan kopen, de overdreven emoties, de grootheidswaanzin, de drang naar vergelding, de bemoeizuchtigheid, de oorlogzuchtigheid, eigendunk, hoge criminaliteit, de ghettovorming, zichzelf zien als leider van de wereld, etc.
Nee, dan geef ik Depp groot gelijk door in Europa te wonen.
en in amerika kun je voor drugsgebruik echt lang de bak in draaien.
misschien dat mr. Depp's afkeur voor America wel daar aan ligt
quote:Toch zijn de Fransen na de Britten de meest frequente niet Amerikaanse Mc Donalds bezoekers van de wereld
Op vrijdag 5 september 2003 16:14 schreef francia het volgende:
HELEMAAL mee eens. Als je de VS vergelijkt met Frankrijk (Europa) is toch overduidelijk dat Europa een cultuur kent die vele malen rijker is dan die MacDonals cultuur in de VS. Ik ben nog nooit in de VS geweest, ik zou het wel 1x willen bezoeken maar nooit zou ik er kunnen wonen... kijk eens naar zo'n show als Oprah winfrey, Rickey lake, Dr Phill, CNN etc.. wat een domme gasten allemaal daar zeg!
quote:Zeg dan niets.
Op vrijdag 5 september 2003 16:14 schreef francia het volgende:Ik ben nog nooit in de VS geweest,
quote:Ben er 3x geweest en ik zou er misschien zelfs wel kunnen wonen, maar eens met Sjors Boes zal ik het nooit worden, geef mij die Dean maar, die heeft tenminste een redelijk programma
Op vrijdag 5 september 2003 16:52 schreef George_Bush het volgende:Zeg dan niets.
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 16:48 schreef blablasjit het volgende:
Johnny depp is een lekker ding
quote:Ik heb beiden op DVD
Op vrijdag 5 september 2003 11:57 schreef vanDekaart het volgende:[..]
Beter dat jij maar een keertje fear and loathing in las vegas moet tjekken, of blow, wat jij wilt...
Ik heb niets tegen Depp, maar waarom is zijn mening een topic waard?
Is Swarzchenegger het voorbeeld dat Oostenrijk kut is?
quote:Wat kost een topic tegenwoordig?
Op vrijdag 5 september 2003 17:06 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Ik heb beiden op DVD
.
Ik heb niets tegen Depp, maar waarom is zijn mening een topic waard?
Is Swarzchenegger het voorbeeld dat Oostenrijk kut is?
quote:2 knaak 50.
Op vrijdag 5 september 2003 17:09 schreef Chief het volgende:[..]
Wat kost een topic tegenwoordig?
quote:Dat zou BHFH nooit kunnen opbrengen, vandaar misschien het succes van Frisia
Op vrijdag 5 september 2003 17:09 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
2 knaak 50.
De bestuurders van het land darentegen zijn ietwat aan de minder slimmere kant.
Je hoort inderdaad wel vaker dat veel Amerikanen kritiek hebben op het beleid dat gevoerd wordt, en dat is maar goed ook, iedereen moet voor z'n mening kunnen uitkomen.
Wordt tijd voor weer een periode ala Clinton, die man was tenminste nog goed voor z'n land en hielp de VS ook in een flinke economische groei, die nu door bush volledige is omgedraaid naar een flinke schuldengroei.
Wat ook leuk is om te weten...
wat daar als "links" wordt beschouwd zou hier als "(gematigd) rechts" worden beschouwd
Wij zijn nu eenmaal een zeer progressief land met onze homo-huwelijken, soft-drugs gedoog beleid en nog meer van zulke zaken.
quote:Mijn Russisch is nog niet boven het eerste jaar cursus gekomen dus een antwoord moet ik je schuldig blijven
Op vrijdag 5 september 2003 17:36 schreef Sessy het volgende:
bazza, pochemu u tebia Sergei Bodrov na fotke?
Maar over een jaar of 3 hoop ik een aardig gesprek te kunnen voeren
quote:Een communist
bazza, pochemu u tebia Sergei Bodrov na fotke?Refragmental, hoe noemen ze een SPer daar dan?
quote:Die tanden kopen, DAT zou dom zijn. Iets aanbieden op een veilingsite wat je toch niet meer gebruikt is toch niet echt dom, lijkt mij.
Op vrijdag 5 september 2003 18:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ik vind je tanden veilen dom.
Maar de mensen die er wonen, de cultuur die er heerst, de regering die er aan de macht is, tsja dat is de keerzijde v/d medaile als je het mij vraagt, ...dat is allemaal echt 10 keer niks.
Als ik 2 woorden mocht hebben om het te beschrijven dan is het nep en arrogant.
Johnny heeft groot gelijk btw.
quote:De Amerikanen die ik ken zijn veel aardiger dan de gemiddelde Nederlander, ook de mensen die je gewoon op straat tegenkomt.
Op vrijdag 5 september 2003 18:14 schreef BlueEyeZ het volgende:Maar de mensen die er wonen, de cultuur die er heerst, de regering die er aan de macht is, tsja dat is de keerzijde v/d medaile als je het mij vraagt, ...dat is allemaal echt 10 keer niks.
quote:Een progressieve stroming zoals de SP hebben ze daar niet.
bazza, pochemu u tebia Sergei Bodrov na fotke?Refragmental, hoe noemen ze een SPer daar dan?
quote:Overdrijven is ook een vak, alleen als ze een staatsgreep plegen was die militie dude bereid ze af te schieten.
Op vrijdag 5 september 2003 18:48 schreef schatje het volgende:
Communisten worden daar gelijk neergeschoten, vraag maar aan Rob Kamphues.
quote:Die moet ik onthouden.
Op vrijdag 5 september 2003 11:59 schreef AlonzoD het volgende:[..]
Terrorismus macht frei?
quote:Precies!!!
Op vrijdag 5 september 2003 19:24 schreef Piro het volgende:
Die moet ik onthouden.
Maar even zonder gekheid, als ongestraft gezegd mag worden dat al die kanker irakezen over de kling gejaagd mogen worden, dan zeg ik, hopelijk vliegt er een vliegtuig in een kerncentrale.
quote:En Deutschland dan?
Op vrijdag 5 september 2003 19:29 schreef BAZZA het volgende:[..]
Precies!!!
Die vuile Iraanse machthebbers altijd met hun kwade praat over de Irakezen![]()
Hun enige kernreactor has got to go
OT : Het is play-doh, niet playdough , en wie is die vent in je avatar?
quote:Die zijn nu opeens goed
Op vrijdag 5 september 2003 19:31 schreef Piro het volgende:En Deutschland dan?
quote:Oh dat kan best, die info is een copy&paste van een hele grappige comedian
OT : Het is play-doh, niet playdough, en wie is die vent in je avatar?
En die kerel in mijn icoon is Sergei Brodov Junior RIP, mijn favoriete acteur
zo genoeg info?
quote:De stasi exists MEN!
Op vrijdag 5 september 2003 19:36 schreef BAZZA het volgende:[..]
Die zijn nu opeens goed
maar we moeten ze wel even bevrijden van hun dictator die daar geplaatst is door de voormalige Stasi
[..]Oh dat kan best, die info is een copy&paste van een hele grappige comedian
![]()
En die kerel in mijn icoon is Sergei Brodov Junior RIP, mijn favoriete acteur
![]()
zo genoeg info?
Tijd voor een schopje TRU?
Ja
[Dit bericht is gewijzigd door Piro op 05-09-2003 19:39]
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 18:27 schreef Twilight_ het volgende:[..]
De Amerikanen die ik ken zijn veel aardiger dan de gemiddelde Nederlander, ook de mensen die je gewoon op straat tegenkomt.
Ik kom net weer terug en wat een verademing dat je hier weer gewoon weet wat je aan mensen hebt.
quote:Volgens mij ben ik echt ziek en heb ik waanbeelden, ik ben het EENS met SCH?
Op vrijdag 5 september 2003 19:39 schreef SCH het volgende:[..]
Meen je dat nou? Omdat iedereen je toegaapt: hi how are you, vind jij ze aardig?
Ik kom net weer terug en wat een verademing dat je hier weer gewoon weet wat je aan mensen hebt.
quote:Wat is daar nou leuk aan? Allah is groot, Stalin was een topper en Amerika is slecht
Op vrijdag 5 september 2003 19:50 schreef Disorder het volgende:
Heeft iemand mijn post gelezen eerder in dit topic waarin Johnny afstand neemt van deze uitspraken omdat ze uit context zouden zijn gerukt? Blijkbaar niet.
quote:Dan is het geen reltopic meer
Op vrijdag 5 september 2003 19:50 schreef Disorder het volgende:
Heeft iemand mijn post gelezen eerder in dit topic waarin Johnny afstand neemt van deze uitspraken omdat ze uit context zouden zijn gerukt? Blijkbaar niet.
quote:ja
Op vrijdag 5 september 2003 20:04 schreef Killa_Bee het volgende:
johnny depp speelt toch in di nieuwe film 'pirates of the carrabian' (of zoiets) en dat is toch een amerikaanse productie
ferme principes hoor
quote:hehe veel success.
Op vrijdag 5 september 2003 18:00 schreef BAZZA het volgende:Maar over een jaar of 3 hoop ik een aardig gesprek te kunnen voeren
overigens
ik sprak bijna geen russisch toen ik een jaar geleden naar rusland ging, mams en ik spreken namelijk bijna altijd nederlands met elkaar.
maar aan 't einde van het jaar zei men dat ik niet eens meer een accent had!
en bij mams zaten mensen in de klas op de universiteit, na een jaar les in 't russisch kon je alleen nog maar aan de uitspraak merken dat zij niet Russisch waren.
ik vroeg overigens waarom je Sergei Bodrov op je plaatje had
hij is al een jaar dood!
trouwens wat betreft de kernreactor
het zijn wel russische bedrijven die het bouwen
dus aub. voor het vernietigen wachten tot ze het afbetaald hebben
quote:Bedankt, het is een stuk moeilijker als ik had gedacht hoor!
Op vrijdag 5 september 2003 20:47 schreef Sessy het volgende:
hehe veel success.
quote:Zo zie je maar weer dat alles kan als je maar je best doet, wat ook wel een voordeel is dat er in het Russisch niet zo heel veel verschillende accenten zijn als in sommige andere talen die heel erg van elkaar verschillen, voor zover ik heb gemerkt tot nu toe dan.
overigens
ik sprak bijna geen russisch toen ik een jaar geleden naar rusland ging, mams en ik spreken namelijk bijna altijd nederlands met elkaar.maar aan 't einde van het jaar zei men dat ik niet eens meer een accent had!
en bij mams zaten mensen in de klas op de universiteit, na een jaar les in 't russisch kon je alleen nog maar aan de uitspraak merken dat zij niet Russisch waren.
quote:Grootsheid komt meestal pas na de dood
ik vroeg overigens waarom je Sergei Bodrov op je plaatje had
hij is al een jaar dood!
quote:Nou ik neem aan dat Iran hem bijna helemaal vooruit heeft mogen betalen, die Russen zijn niet gek...
trouwens wat betreft de kernreactorhet zijn wel russische bedrijven die het bouwen
dus aub. voor het vernietigen wachten tot ze het afbetaald hebben
was bij Iraq ook zo.
ze betaalden pas voor een maand werk dat af was.
dus toen de amerikanen aanviellen toen was rusland een maand geld kwijt en dat liep in de miljoenen voor die honderden bedrijven die daar aan het bouwen waren.
mijn vriend studeert nu russisch op de universiteit in Bochum.
accenten zijn er wel.
het "Gruzinski" (Georgisch) dialect
dat kun je niet vertellen dat moet je horen.
ze spreken russische woorden uit zoals in het turks.
lachuh!
hij deed ook wat stand up comedy, Alla Pugachova nadoen vooral.
en hij speelde in Brat 2, Russians in the city of Angels (in los angeles)
overigens vind ik hem als stand up comedian homo overkomen
http://mediapolis.com.ru/alphabet/b/bodrov_sergey/foto/bodrov_sergey.jpg
deze valt nog mee, ik heb hem erger gezien maar kan daar geen fotos van vinden.
quote:Je bent er dus een paar dagen geweest, en je weet gelijk hoe de Amerikanen in elkaar zitten.
Meen je dat nou? Omdat iedereen je toegaapt: hi how are you, vind jij ze aardig?
quote:Intressant, ik ken hem alleen maar uit films (Brat +2 en nog een paar) en had hem echt nooit gezien als een homo
Op vrijdag 5 september 2003 21:41 schreef Sessy het volgende:
overigens vind ik hem als stand up comedian homo overkomenhttp://mediapolis.com.ru/alphabet/b/bodrov_sergey/foto/bodrov_sergey.jpg
deze valt nog mee, ik heb hem erger gezien maar kan daar geen fotos van vinden.
Vooral in Prisoner of the mountains speelde hij erg goed
Bedank hem toch maar van me voor zijn moeite
quote:Och, die halfbakken psychiater
Op vrijdag 5 september 2003 16:16 schreef Kaptein__Iglo het volgende:
Uitspraak van Freud:America is a big mistake
[hilarisch topic dit, met (heus) onvoorspelbare reacties. Echt.]
V.
quote:Nee....niet Arnie als presidentskandidaten, maar voor de aankomende verkiezingen, Bush is er een van dat weet iedereen. Ik weet alleen niet wie de andere presidents kandidaten zijn, en t interesseert me weinig ook. Ik zie zijn kop wel de volgende keer als Balkenende en consorten langs komt hobbelen in t Witte Huis.
Op vrijdag 5 september 2003 03:56 schreef Redux het volgende:[..]
President kandidaat?
Sorry, praat u nu over een film?
quote:Nee, dan Nederlanders die naar je roepen: "Hee kankerbuitenlander wat kijk jij, klap op je bek hebben?"
quote:Jammer dat ie zich weer moet verontschuldigen voor het ganse Amerikaanse volk. Maar ja, hij is getrouwd met een Francaise, dus dat ligt nogal gevoelig natuurlijk.
Depp: "I Love My Country"
Hollywood star Johnny Depp insists his derogatory comments about America were misinterpreted - because he actually loves his native country. Earlier this week the Pirates Of The Caribbean: The Curse Of The Black Pearl actor slammed "aggressive" America, comparing it to a "dumb puppy". But now the screen favorite - who lives in France with his lover Vanessa Paradis and their two children - claims his remarks were misrepresented, insisting he is just a citizen expressing several concerns for his country. Depp says, "I am an American. I love my country and have great hopes for it. It is for this reason that I speak candidly and sometimes critically about it. I have benefited greatly from the freedom that exists in my country and for this I am eternally grateful. What I was saying was that, compared to Europe, America is a very young country and we are still growing as a nation. My deepest apologies to those who were offended, affected, or hurt by this insanely twisted deformation of my words and intent."
GC > SSS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |