quote:CD Tracklisting:
Having played to more than 375,000 fans over 3 unprecedented dates at Knebworth
this August, at what was the biggest UK music event of the summer, there really was only one thing for Robbie to do... For fans looking to re-live the incredible live experience which opened with Robbie suspended upside down a la Houdini - a recreation of the Escapology album cover - and ended with the mass singalong of Angels - here's your chance!Robbie will be releasing an album of live tracks from Knebworth on Monday 29th September - and as the first EVER Robbie Williams live album, it is certainly
set to go down a storm!
Let Me Entertain You
Let Love Be Your Energy
(We Will) Rock You
Monsoon
Me & My Monkey
Hot Fudge
Mr Bojangles
Shes The One
Kids
Better Man
Nans Song
Feel
Angels
Concerten verschijnen volgens mij zelden volledig op cd, nu maar hopen op een mooie dvd van dit concert...
quote:gewoon hopen op een DVD die wel alle nummers bevat. inclusief de fantastische back for good punkruck uitvoering. de eerste keer dat ik die hoorde (op een japanse import cd, die ik jaren geleden gekocht heb) kreeg ik echt kippevel....die menigte die helemaal uit zijn dak ging toen hij begon met zingen...en het fantastische refrein, volledig in robbie-style.
Op vrijdag 5 september 2003 11:31 schreef BrianMay het volgende:
Nee das waar, maar 13 nummers is wel heel erg weinig
robbie rocks!
quote:Ja, deze cd ga ik denk ik niet kopen (ok uiteindelijk toch wel), maar een DVD zou ik perfect vinden!
Op vrijdag 5 september 2003 09:52 schreef Tackleberry het volgende:
Geen Back for good als afsluiter...![]()
Concerten verschijnen volgens mij zelden volledig op cd, nu maar hopen op een mooie dvd van dit concert...
quote:Ik kan t niet vaak genoeg zeggen:
Op vrijdag 5 september 2003 21:09 schreef Minnie_ het volgende:
Ik heb Knebworth op video, maar er komt inderdaad een CD én een DVD uit! Kooopuuuhh!
Eigenlijk zegt de lijst met nummers helemaal niets, want je weet niet welke avond het is. De tweede avond vond ik me and my monkey veel minder dan de derde avond.
quote:De laatste avond kwam Markie idd lang bij Back for good.
Op zaterdag 6 september 2003 09:59 schreef Cybart het volgende:
waren dit niet de concerten waarbij tijdens een mark owen mee kwam zingen?
Op 2 augustushebben wij het concert van robbie williams opgenomen en deze zal op 28 oktober en 4 november a.s. worden uitgezonden, in 2 delen het begint om 22:00 en duurt tot 23:00 op yorin
quote:Lijkt Queen Productions wel, of niet Brian?
Op vrijdag 5 september 2003 06:17 schreef BrianMay het volgende:
niet eens compleet?
maar hij is
Robbie maakt een stuk of 3 fouten op de cd
bij nan's song gaat zijn gitaarspel fout
bij feel zingt ie te lang door na het refrein
en dan was er nog iets geloof ik
quote:Robbie is wel een hele grote Queen fans
Op donderdag 25 september 2003 17:34 schreef Plengel het volgende:[..]
Lijkt Queen Productions wel, of niet Brian?
quote:eerst moet Roger klaar zijn met die 3
Op maandag 29 september 2003 22:45 schreef BrianMay het volgende:[..]
Robbie is wel een hele grote Queen fans
Hij aapt Freddie al na met die halve microfoonstandaard act. hij heeft al minstens 3 Queen nummers live gespeeld. En nu doet ie Queen ook al na met niet complete live concerten op cd uitbrengen. Wanneer komt robbies collaboration met Britney Spears, Beyoncé en Pink?
quote:volgende keer bij cdwow.net bestellen; scheelt je 2 euro
Op zaterdag 27 september 2003 18:18 schreef Minnie_ het volgende:
Heb um besteld op CD-Wow voor 14,99Heb 't toch al op video, dus ik hoef de CD nu niet meteen de eerste dag in huis te hebben. De DVD ga ik uiteraard ook kopen, als ie uit is!
quote:Oh, nog 2 euro? Bedankt voor de tip! Wel handig dat je daar direct via de Rabobank kunt betalen!
Op dinsdag 30 september 2003 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
volgende keer bij cdwow.net bestellen; scheelt je 2 euro
quote:Bij Play.com kost-ie 8.99 pond, dat is ongeveer 13 euro!!!
Op zaterdag 27 september 2003 18:18 schreef Minnie_ het volgende:
Heb um besteld op CD-Wow voor 14,99Heb 't toch al op video, dus ik hoef de CD nu niet meteen de eerste dag in huis te hebben. De DVD ga ik uiteraard ook kopen, als ie uit is!
quote:Met of zonder verzendkosten?
Op dinsdag 30 september 2003 11:31 schreef the_bbk het volgende:[..]
Bij Play.com kost-ie 8.99 pond, dat is ongeveer 13 euro!!!
quote:Ja, maar de dichstbijzijnde zit in Amsterdam en da's ook een kilometer of 50 rijden...dus dat kost je ook weer benzine+parkeergeld.
Op dinsdag 30 september 2003 18:28 schreef Zapje het volgende:
Mediamarkt is dus nog steeds het goedkoopste met ¤ 9,99 ..........
Kan niet wachten tot die in Alkmaar opent (2004)!
quote:Oeh!!!
Op dinsdag 30 september 2003 09:29 schreef Zapje het volgende:
Gister hebben we de nieuwe cd van Robbie Williams gekocht * Live at Knebworth *...........voor ¤ 9,99 bij de Mediamarkt........
quote:*rent mee*
Op zaterdag 4 oktober 2003 11:59 schreef CherryLips het volgende:[..]
Oeh!!!
*rent er maandag even heen*
quote:Half november geloof ik.
Op zaterdag 4 oktober 2003 11:48 schreef sabyne het volgende:
Hij's geweldig......wanneer komt de dvd want daar kan ik natuurlijk helemaal niet op wachten!!
En vandaag over 3 weken sta ik in Lyon
quote:opzich een leuke ( erg korte ) cd...maar ik luister liever naar een studio-album dan live bij Williams....bij diverse nummers gaat ie echt over the top met zingen, en dat klinkt erg vals....bij een dvd zie je ook beeld erbij, dan stoort het iets minder...
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:36 schreef Reddiablo het volgende:
Best een lekker CDtje, inderdaad jammer dat het niet een heel concert is... maar wellicht ook de DVD maar aanschaffen binnenkort.
quote:Afgelopen woensdag 1-10 was ie er gewoon weer 19.99 dus de aanbieding is wel voorbij denk ik....
Op zaterdag 4 oktober 2003 11:59 schreef CherryLips het volgende:[..]
Oeh!!!
*rent er maandag even heen*
quote:mmm wij hebben 'm gelijk gekocht toen ie uitkwam voor ¤ 9,99...ik meende dat het de vaste prijs van de MM was
Op zondag 5 oktober 2003 23:45 schreef sabyne het volgende:[..]
Afgelopen woensdag 1-10 was ie er gewoon weer 19.99 dus de aanbieding is wel voorbij denk ik....
quote:klopt, dat viel ons ook al op.......erg vals soms
Op maandag 6 oktober 2003 20:35 schreef MCH het volgende:
Ik vind z'n stem nogal slecht op dit album.
Maar zeker geen verkeerd cdtje, maar de DVD zal wel beter zijn denk ik.
quote:Robbie is ook absoluut geen goede zanger, maar wel klasse muziek en een top entertainer, en dat maakt eigenlijk zijn muziek zo leuk. Live shows zijn goede shows en studio weet ie wat ie wel en niet kan.
Op maandag 6 oktober 2003 20:35 schreef MCH het volgende:
Ik vind z'n stem nogal slecht op dit album.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:03 schreef Minnie_ het volgende:
Niet vergeten: vanavond het eerste deel van het concert in Knebworth op TV: Yorin 22.00 uur!
Het miljoenenpubliek dat jammerlijk naast zijn uitverkochte Arena-concerten greep, krijgt vandaag bij Yorin een hernieuwde kans om RW alsnog in volle glorie te bewonderen
Dit is het grootste openluchtconcert dat het popfenomeen ooit gaf: op 1 augustus jl. in Knebworth Park in Engeland
Voor een publiek van 125.000 uitzinnige fans zingt rubbere Robbie de sterren van de hemel en passeren al zijn hits in vogelvlucht
De zes miljoen verkochte exemplaren van zijn laatste cd ''Escapology'' zeggen alles over zijn nog immer mateloze populariteit
Maar het is een geweldige performer.
De enige ware opvolger van Freddy Mercury. Ik kijk zeker vanavond.
Hell is gone and heaven's here!!!!!
quote:Wat was er afgelopen zaterdag dan?
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:51 schreef Minnie_ het volgende:
Straks even lekker afgelopen zaterdag herbeleven
Gaaf zeg!!!
Kijk dat publiek!!!
quote:volgende deel volgende deel?
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:03 schreef Minnie_ het volgende:
Niet vergeten: vanavond het eerste deel van het concert in Knebworth op TV: Yorin 22.00 uur!
quote:Deze komt toch nog wel op dvd uit?
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Kippevel, alleen irritant dat Yorin het heeft opgeslitst in 2 delen...
edit: Ik zie het al: 24 november!
quote:
Review:On August 1, 2 and 3 this year, Robbie Williams set a new record for live performance, when he entertained over 375,000 people at Knebworth. The CD of the event Robbie Williams Live At Knebworth sold 118,000 in its first week, the biggest debut for a live album in the UKever! The accompanying DVD release of this landmark event will include the full live concert (1hr 50 mins), along with some very special extras
TRACKLISTING: Let Me Entertain You / Let Love Be Your Energy / We Will Rock You / Monsoon / Come Undone / Strong / Me & My Monkey / Hot Fudge / Mr Bojangles / Shes The One / Supreme / No Regrets / Kids / Better Man / Nans Song / Feel / Rock DJ / Angels
DVD SPECIAL FEATURES: Documentary Moments of Mass Destruction 15 mins, Unseen and behind-the-scenes footage of RW throughout the weekend, Fans Diaries a short film tracking the experiences of different fans travelling to Knebworth across the weekend, Time Lapse Short time lapse films of the enormous Knebworth concert machine being constructed cut to RW tracks, Gallery the ultimate picture collection of RW at Knebworth, both onstage, and candid backstage and private shots, DVD ROM For all your wallpaper, screensaver and desktop theme needs, Game Shoot the Roband win bonus hidden footage
quote:Polonaise
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:02 schreef tong80 het volgende:
Ben geen fan van z'n muziek.Maar het is een geweldige performer.
De enige ware opvolger van Freddy Mercury. Ik kijk zeker vanavond.
Je zal maar zo toegezongen worden, ik wil ook weer Groupie zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 28-10-2003 22:23]
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:18 schreef Hare het volgende:[..]
Deze komt toch nog wel op dvd uit?
1 augustus? In de openingspost staat 29 september?
quote:IDIOOT ja
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:31 schreef Stefkuh het volgende:
WAT IS DIT!!!! nu weer!!??? Wordt "WHORE" en "SHIT" en "FUCK" gewoon vervangen door publiek geluid...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Understatement... viel ook helemaaaaal niet op ofzo... jezus... vraag ik me af door WIE er is gecensureerd. van MTV weten we het nu wel... maar is dit Yorin of heeft Robbies maatschappij een gecensureerde TV versie verkocht ofzo... iig is het triest.
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:34 schreef Bluezz het volgende:[..]
IDIOOT ja
Censuur of zo??
Het klonk zoooo raar?
btw naast de CD komt hier toch ook ene DVD van?
[Dit bericht is gewijzigd door parterrepact op 28-10-2003 22:42]
quote:Huh? 17 eerder?
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:38 schreef parterrepact het volgende:
Toch vond ik het concert dat daar 17 eerder gegeven werd beter, al doet Robbie goed z'n best het er op te laten lijken...
quote:En gaaf dat Robbie dat ook doet!!
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:38 schreef Minnie_ het volgende:
Nou, ik weet echt niet meer welke datum dit nu is. Volgens mij is het een compilatie van alle dagen, want er zitten beelden van 2 augustus bij (heb ik op video), maar ook beelden die ik niet ken en het meisje wat bij Come Undone op het podium kwam, was niet dezelfde als op de video die ik heb. Good girl by the way...zou ik ook doen!
Als ik een vrouw was zou ik het ook wel weten
quote:Volgende week dus pas Angels
TRACKLISTING: Let Me Entertain You / Let Love Be Your Energy / We Will Rock You / Monsoon / Come Undone / Strong / Me & My Monkey / Hot Fudge / Mr Bojangles / Shes The One / Supreme / No Regrets / Kids / Better Man / Nans Song / Feel / Rock DJ / Angels
quote:Zullen ze Mr. Bojangles ook wel laten zitten. Is niet echt zo'n heftig nummer en past zeker niet bij de doelgroep
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:48 schreef Minnie_ het volgende:
Hmm..Me and my monkey wordt overgeslagen...duurt zeker te lang
quote:Denk eerder dat het met de DVD te maken heeft..
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:48 schreef Minnie_ het volgende:
Hmm..Me and my monkey wordt overgeslagen...duurt zeker te lang
Ze gaan niet die complete DVD uitzenden, zijn ze bang dat er minder verkocht worden.
quote:Bojangles nu.
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:52 schreef Elevation het volgende:[..]
Denk eerder dat het met de DVD te maken heeft..
Ze gaan niet die complete DVD uitzenden, zijn ze bang dat er minder verkocht worden.
Prachtig nummer
Ziet er wel leuk die show
Enne...Max is ook niet bepaald verkeerd toch, dames?
quote:Op www.cd-wow.net voor 18,95 incl. verzendkosten!
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:54 schreef calvobbes het volgende:
Bij van Leest is die al te bestellen a 27 euro! http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?ProductID=389326Ziet er wel leuk die show
quote:Komt ie wel pas 30 november bij je in de bus!
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:54 schreef calvobbes het volgende:
Bij van Leest is die al te bestellen a 27 euro! http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?ProductID=389326Ziet er wel leuk die show
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:53 schreef Hare het volgende:[..]
Bojangles nu.
Prachtig nummer
Hierna She's The One als er vandaag nog tijd is.
quote:Niet dus
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:56 schreef Minnie_ het volgende:[..]
![]()
Hierna She's The One als er vandaag nog tijd is.
Ze hadden het ook gewoon 2 keer in z'n geheel kunnen uitzenden, dan keken er net zo veel mensen naar...
quote:Misschien denken ze dat ze juist meer kijkers trekken doordat degene die het nu hebben gezien het allemaal tegen hun vrienden vertellen en die het dan dus ook gaan zien.
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:12 schreef Ronaldsen het volgende:
erg gaaf, maar idioot dat Yorin het in 2 stukken kniptZe hadden het ook gewoon 2 keer in z'n geheel kunnen uitzenden, dan keken er net zo veel mensen naar...
Maar ik ga iig de dvd kopen!
quote:Queen. Je zou de gelijkenissen eens moeten opsommen met 1986, dan ben je nog wel even bezig
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:41 schreef Minnie_ het volgende:
Huh? 17 eerder?
quote:Deja vu
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:54 schreef Minnie_ het volgende:
we moesten echt onthouden wat ie allemaal uitkraamde en het nazeggen..ging nog goed ook
weet iemand of de dvd al uit is ?! bij FRS zeiden ze dat ze hem eerdaags binnen kregen.
En bij de makro staat bij de schap UITVERKOCHT ???
vaag, volgens mij kwam ie toch pas eind november uit !?
quote:Maandag 24 november wordt ie voor mij verzonden!!!
Op donderdag 13 november 2003 08:52 schreef Megalomaniac het volgende:
Robbie rulez!!!
ik heb die cd binnenkort in huis
quote:Nee, 1996.
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:41 schreef Minnie_ het volgende:[..]
Huh? 17 eerder?
Die 'obscene' woorden zijn weggehaald omdat Robbie de dag na Slane zich moest verantwoorden omdat hij ook zulke woorden op TV had gezegd. Tsja, Engelsen zijn raar he.
quote:Je bent ook op de hoogte van de grap die RW op 3 augustus maakte? De intro van Wonderwall werd ingestart en toen zei die dat dat de enige kans was dat je Liam op een derde dag Knebworth ging horen
Op donderdag 13 november 2003 11:19 schreef MCH het volgende:
Nee, 1996.Die 'obscene' woorden zijn weggehaald omdat Robbie de dag na Slane zich moest verantwoorden omdat hij ook zulke woorden op TV had gezegd. Tsja, Engelsen zijn raar he.
Vanmiddag komt vanaf 16h00 op TMF een special over RW met onder andere een optreden uit de oude doos.
quote:
Op donderdag 13 november zitten zowel Play als Babetrap drie uur lang vol met Robbie Williams. Je ziet een geblondeerde Jeroen Post, die een optreden van Robbie aankondigt in de TMF-studio. Uniek materiaal.
morgen toch langs de FRS
quote:dan zijn ze lullig bezig, want dan is hun eigen kortingsactie niet meer geldig
Op maandag 17 november 2003 16:22 schreef mregeling het volgende:
Release datum: 30-11-2003
dat staat er op FRS site !!!
snap er geen hol meer van wheheeh
Was laatst een special op bij TMF.
Bedankt!
quote:Dat zal dan wel een herhaling zijn geweest, want "Swing when you're winning!" is al wel een jaar oud. Die zou je dus gewoon in de winkel moeten kunnen vinden.
Op maandag 17 november 2003 20:12 schreef pimpin het volgende:Was laatst een special op bij TMF.
quote:ja nu herken ik het weer, bedankt!
Op maandag 17 november 2003 20:17 schreef el_bario het volgende:[..]
Dat zal dan wel een herhaling zijn geweest, want "Swing when you're winning!" is al wel een jaar oud. Die zou je dus gewoon in de winkel moeten kunnen vinden.
Ondertiteling: Nederlandse
Speelduur: 101 minuten
Regio Code: 2 (Pal)
Minimum leeftijd: 12
Taal: 5.1 Dolby Digital - Engels
Op 1,2 en 3 augustus van dit jaar, zette Robbie Williams een nieuw record voor een live performance, toen hij meer dan 375,000 mensen entertainde in Knebworth. De CD van het event Robbie Williams Live At Knebworth verkocht meer dan 118,000 in de eerste week, het grootste debuut voor een live album in de UK ooit! Nu is er dan op veler verzoek ook een DVD van dit geweldige spektakelstuk!
Tracklisting:
1. Let Me Entertain You
2. Let Love Be Your Energy
3. We Will Rock You/ Monsoon
4. Come Undone
5. Strong
6. Me & My Monkey
7. Hot Fudge
8. Mr Bojangles
9. She's The One
10. Supreme
11. No Regrets
12. Kids
13. Better Man
14. Nans Song
15. Feel
16. Rock DJ
17. Angels
Special Features:
Documentaire Moments of Mass Destruction 15 minuten
Unseen en behind-the-scenes materiaal van RW tijdens het weekend.
Fans Diaries een korte film met de belevingen van diverse fans die naar Knebworth reizen tijdens het weekend.
Time Lapse Korte films van de enorme Knebworth concert machine die wordt neergezet begeleid door RW tracks.
Gallery de ultieme fotocollectie van RW op Knebworth, zowel op het podium, als backstage en privé shots.
DVD ROM voor al je wallpapers, screensavers and desktop items
Game Shoot the Roben win verborgen bonus materiaal
quote:hij is uit????????
Op vrijdag 21 november 2003 13:58 schreef TuuT het volgende:
En? Heeft iedereen 'm vandaag gekocht?
Ik had 'm gisteravond al gekregen (bedankt YorinFM!), maar ik heb nog steeds niet de tijd gehad om de DVD's te bekijken...
Maar wat ik al wel jammer vind is dat de dvd's in zo'n papierenhoesje zitten ..ik heb veel liever gewoon die standaard plastic hoesjes. Maar verder ziet het er mooi uit!
dan ga ik hem dus vandaag of morgen nog halen
quote:Ja, vanaf vandaag ..ook al heb ik gelezen dat ie nog niet bij alle winkels ook daadwerkelijk al in de winkel ligt.
Op vrijdag 21 november 2003 15:55 schreef Cybart het volgende:
hij is uit????????dan ga ik hem dus vandaag of morgen nog halen
![]()
![]()
![]()
Mark Owen zingt trouwens wel echt behoorlijk vals op Back For Good ..maar ik moet toegeven dat hij er in dat videotje er beter uitziet dan Robbie er daar uitziet. ..dat spelletje is best dom trouwens ..en veeels te simpel.
Je kan dingetjes van de "DVD-Rom" naar je computer kopieren ..nu hoor ik af en toe rare Robbie geluidjes, terwijl ik helemaal niet wist dat dat zou komen "ehh waar komt dat geluid vandaan?? "
quote:uh, dubbel-dvd? CDWow heeft 't over 1 dvd
Op vrijdag 21 november 2003 16:34 schreef TuuT het volgende:[..]
Ja, vanaf vandaag ..ook al heb ik gelezen dat ie nog niet bij alle winkels ook daadwerkelijk al in de winkel ligt.
bij de Mediamarkt is hij verreweg het goedkoopst (verassing) ...17 euro voor een dubbel dvd is niet zo veel..Mark Owen zingt trouwens wel echt behoorlijk vals op Back For Good
..maar ik moet toegeven dat hij er in dat videotje er beter uitziet dan Robbie er daar uitziet. ..dat spelletje is best dom trouwens ..en veeels te simpel.
Je kan dingetjes van de "DVD-Rom" naar je computer kopieren ..nu hoor ik af en toe rare Robbie geluidjes, terwijl ik helemaal niet wist dat dat zou komen "ehh waar komt dat geluid vandaan??
"
quote:ah, dan zal de info van CDWow nog niet zijn aangepast. Amazon.co.uk heeft 't ook over 2 dvd's, zag ik net.
Op vrijdag 21 november 2003 16:49 schreef TuuT het volgende:
Het concert staat op de eerste DVD en de extra's staan op de 2e DVD..
[Dit bericht is gewijzigd door Zapje op 22-11-2003 18:50]
quote:Mediamarkt dus met 17 euro. Voor zover ik weet zitten alle andere winkels rond de 27-30 euro ..of je moet de bon hebben van de Live Summer 2003 CD, dan bespaar je weer 5 euro bij Van Leest of de FRS.
Op zaterdag 22 november 2003 18:36 schreef Zapje het volgende:
Vandaag de DVD in de winkels gezien....... voor ¤ 29,95 bij een muziekwinkel.....is ie ergens anders goedkoper ?
ben gisterenavond meteen nog in de auto gejumped om hem te halen
en mark zingt niet vals, hij valt 1 keer te vroeg in thats it
wel ontzettend stoer optreden van hun 2 zeg!
mark owen (album is echt super van hem)
robbie
Het beeld is fantastisch (maar ja... met HDTV camera's opgenomen hè)
Het geluid is briljant (maar ja... DTS hè)
En de show is helemaal BRILJANT (maar ja, RW hè)
Echt een onvergetelijke herinnering aan het Amsterdam ArenA concert.
En dan zo enorm goed gemonteerde show met alles erop en eraan.
Ik ben helemaal blij!
quote:ech cool als jij op zondag ergens kan halen.
Op zaterdag 22 november 2003 20:52 schreef R2racing het volgende:
Ik dacht dat tie pas de 24 uit zou komendan ga ik hem morgen gelijk halen
quote:het stikt van de koopzondagen deze maand
Op zondag 23 november 2003 00:47 schreef mregeling het volgende:[..]
ech cool als jij op zondag ergens kan halen.
Zeg meteen ff waar dan , da ga ik hem ook daaar halen![]()
quote:ik zie het.
Op zondag 23 november 2003 00:49 schreef Cybart het volgende:[..]
het stikt van de koopzondagen deze maand
quote:mediamarkt, weet je dat zeker? dan ren ik er morge (weer....) even langs.
Op zaterdag 22 november 2003 20:03 schreef TuuT het volgende:[..]
Mediamarkt dus met 17 euro. Voor zover ik weet zitten alle andere winkels rond de 27-30 euro ..of je moet de bon hebben van de Live Summer 2003 CD, dan bespaar je weer 5 euro bij Van Leest of de FRS.
quote:www.koopzondag.com
Op zondag 23 november 2003 00:49 schreef Cybart het volgende:[..]
het stikt van de koopzondagen deze maand
quote:dat zei Marcel (van dat BNN forum) tenminste.. dus geef hem maar de schuld als het niet zo is
Op zondag 23 november 2003 11:35 schreef CherryLips het volgende:
mediamarkt, weet je dat zeker? dan ren ik er morge (weer....) even langs.
quote:kheb hem daar ook zien liggen. ik weet niet meer precies voor hoeveel.
Op zondag 23 november 2003 11:35 schreef CherryLips het volgende:[..]
mediamarkt, weet je dat zeker? dan ren ik er morge (weer....) even langs.
quote:Dat snap ik dus ook niet he,word er speciaal zo'n feestje georganiseerd en krijg je hem exclusief als 1e.......zogenaamd dus want ik kocht hem gewoon vrijdagochtend bij Van Leest in Den Bosch!!!!
Op vrijdag 21 november 2003 13:58 schreef TuuT het volgende:
En? Heeft iedereen 'm vandaag gekocht?
Ik had 'm gisteravond al gekregen (bedankt YorinFM!), maar ik heb nog steeds niet de tijd gehad om de DVD's te bekijken...
Maar wat ik al wel jammer vind is dat de dvd's in zo'n papierenhoesje zitten ..ik heb veel liever gewoon die standaard plastic hoesjes. Maar verder ziet het er mooi uit!
quote:als ik 'm donderdag gekregen heb, is dat toch ook eerder? Het is maar een dag, maar toch. Het ging mij er vooral om dat het me niets kostte
Op zondag 23 november 2003 15:54 schreef sabyne het volgende:
Dat snap ik dus ook niet he,word er speciaal zo'n feestje georganiseerd en krijg je hem exclusief als 1e.......zogenaamd dus want ik kocht hem gewoon vrijdagochtend bij Van Leest in Den Bosch!!!!
quote:Ik heb m vandaag eens op mn gemak bekeken, maar ik vind dit concert zo vreselijk mooi.
Op zondag 23 november 2003 15:50 schreef sabyne het volgende:
Heb em afgelopen vrijdag bij Van Leest gekocht..... en hij is natuurlijk super![]()
![]()
En het optreden van Mark en Robbie is ook geweldig gaaf!
![]()
Ik vind m echt aan alle kanten en op alle manieren helemaal af!
Maar goed, wat ontzettend geweldig zeg!! Kippenvel gewoon. Zo gaaf!!!
Kan het nu ook eindelijk horen via mijn 4.1 setje
Heerlijk!! Deze gaat worden platgedraaid
quote:ballentoko MM in Utrecht was dicht vandaag ofzo... ugh, dan maar morgenavond... of... donderdag pas!
Op zondag 23 november 2003 15:13 schreef Toadette het volgende:[..]
kheb hem daar ook zien liggen. ik weet niet meer precies voor hoeveel.
Wat opvalt is de fantastische beeld en geluidskwaliteit.....
en natuurlijk een goed sfeermakend concert..........
alleen de verpakking is een beetje apart
quote:Wat is er dan met de verpakking? Ik heb een heel normaal doosje
Op maandag 24 november 2003 20:15 schreef Zapje het volgende:alleen de verpakking is een beetje apart
quote:me 2. (besteld via cdwow).
Op maandag 24 november 2003 22:06 schreef Hare het volgende:[..]
Wat is er dan met de verpakking? Ik heb een heel normaal doosje
quote:Ik vind die schijfjes er zo knullig inzitten...wil je bv. 2 zien, dan moet eerst 1 eruit ( of omgekeerd ).....ik heb zowieso liever een hardplastic doosje, ook ivm met beschadingen............
Op maandag 24 november 2003 22:06 schreef Hare het volgende:[..]
Wat is er dan met de verpakking? Ik heb een heel normaal doosje
maar de menu's zijn weer uitmuntend RW stijl............
quote:Wat voor soort doosje heb je dan? Zoiets al nobody someday?
Op maandag 24 november 2003 22:18 schreef Zapje het volgende:[..]
Ik vind die schijfjes er zo knullig inzitten...wil je bv. 2 zien, dan moet eerst 1 eruit ( of omgekeerd ).....ik heb zowieso liever een hardplastic doosje, ook ivm met beschadingen............
maar de menu's zijn weer uitmuntend RW stijl............
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:41 schreef Hare het volgende:[..]
Wat voor soort doosje heb je dan? Zoiets al nobody someday?
Dit is 'm dus....of zijn er nog andere verpakkingen in de handel dan ?
[Dit bericht is gewijzigd door Zapje op 24-11-2003 23:02]
quote:eeehhh ja dat kun je wel zeggen.....wie dat nou weer uitgevonden heeft....
Op maandag 24 november 2003 23:01 schreef CherryLips het volgende:
de schijfjes liggen idd een beetje onhandig op elkaar...
quote:Ja
Op maandag 24 november 2003 22:54 schreef Zapje het volgende:[..]
quote:Vind je Asterix & Obelix ook zo leuk?
Op maandag 24 november 2003 22:54 schreef Zapje het volgende:[..]
Als ik binnenkort mijn DTS set heb gaat ie op DTS
Robbie is wel als vanouds erg grappig
<edit>Ben effe wat verder op de DVD en ok HIJ IS GEWELDIG!!!! De sfeer van het concert zit er weer helemaal in</edit>
[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 25-11-2003 22:48]
quote:veel kijk en luister plezier.......
Op dinsdag 25 november 2003 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem ik heb hem ik heb hem! Idd ¤17 bij de Mediamarkt (Utrecht was weer open) en morgen kijken!
quote:disc 2 dan meot je dat spelletje goed doen. Dus de slechte robbie afschieten zeg maar
Op dinsdag 25 november 2003 23:07 schreef Hare het volgende:
Waar staat dat stukje met die Mark Owen dan?
quote:Dan moet je het spelletje spelen.....
Op dinsdag 25 november 2003 23:07 schreef Hare het volgende:
Waar staat dat stukje met die Mark Owen dan?
quote:Lukt niet met de muis (via Pc), dan maar straks ff proberen
Op dinsdag 25 november 2003 23:09 schreef Zapje het volgende:[..]
Dan moet je het spelletje spelen.....
quote:robbie afschieten...?
Op dinsdag 25 november 2003 23:08 schreef erikh het volgende:[..]
disc 2 dan meot je dat spelletje goed doen. Dus de slechte robbie afschieten zeg maar
quote:Alleen de slechte he
Op dinsdag 25 november 2003 23:28 schreef CherryLips het volgende:[..]
robbie afschieten...?
Ik zal het voortaan iets voorzichtiger brengen, ik begrijp dat het een schok voor je is
quote:Ziet er niet echt officieel uit.
Op donderdag 27 november 2003 11:40 schreef Elevation het volgende:Dit is zeker geen officiële CD of wel? Of is het een promo?
Wel erg simpele vormgeving vergeleken met de DVD en de officiele cd.
quote:Lettertype is niet echt professioneel nee. Dacht misschien is het een promo...
Op donderdag 27 november 2003 11:41 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ziet er niet echt officieel uit.
Wel erg simpele vormgeving vergeleken met de DVD en de officiele cd.
quote:Dat is de radio uitzending van de derde dag Knebworth. Is uitgezonden door de BBC.
Op donderdag 27 november 2003 11:40 schreef Elevation het volgende:
[afbeelding]Dit is zeker geen officiële CD of wel? Of is het een promo?
quote:Klopt, ik heb ook 2 verschillende versies op video. Een van 2 augustus (zaterdag) en die van Veronica (wat volgens mij een soort compilatie van 3 shows is).
Op donderdag 27 november 2003 11:44 schreef Elevation het volgende:[..]
Lettertype is niet echt professioneel nee. Dacht misschien is het een promo...
Vroeg me alleen af waar het vandaan komt. Igg. niet van de TV special die Veronica uitzond, dit is een ander concert. Zullen dan ook wel meerdere Tv-specials zijn.
quote:En dat vind ik zo irritant he....telkens als je vlug even Mark&Robbie wilt zien moet je dat K#T-spelletje doen....hou ik niet van
Op dinsdag 25 november 2003 23:09 schreef Zapje het volgende:[..]
Dan moet je het spelletje spelen.....
quote:Niet officieel nee maar waar kun je hem krijgen?
Ik wil hem wel hebben, baal er van dat ze iets van 4 nummers van het concert op de cd hebben weg gelaten
Welke extra filmpjes staan er nou allemaal op?
-met Mark Owen
-in het vliegtuig in vrouwenondergoed
-...
Ik wil ze toch wel allemaal een keertje hebben gezien
Was niet duur trouwens, maar 17 euro bij de Mediamarkt!
quote:de cd is 13.99 euro bij Mediamarkt..
Op maandag 8 december 2003 12:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb zaterdag de Dvd gekocht, en vind hem geweldigWas niet duur trouwens, maar 17 euro bij de Mediamarkt!
Anyway: Surf maar eens effe snel naar hun site (www.mediamarkt.nl) voor een hele berg aan cd- en dvd-aanbiedingen.
quote:De promo ziet er bijna hetzelfde uit als de cd en alle zelfde nummers staan erop. Deze is unofficial.
quote:Ik heb het over de DVD he
Op maandag 8 december 2003 12:37 schreef Frenkel het volgende:[..]
de cd is 13.99 euro bij Mediamarkt..
Op de in de studio opgenomen CD's is hij trouwens wel top. Favo nummer blijft toch wel "Road To Mandalay".. :p
quote:ik vind de muzikale performance helemaal niet slecht van robbie hoor.
Op maandag 9 februari 2004 02:17 schreef der_weiss het volgende:
Ik heb de CD eens gedownload (eerst proberen, dan kopen) en ik ben een groot Robbie Williams fan. Maar dit is niet echt wat je noemt "je-van-het." Het muzikale deel is ronduit slecht uitgevoerd. Ik heb de DVD nog niet gezien, ik ga hem wel lenen, en ik hoop dat die beter is, maar je moet voor de lol eens een CD branden met de (in de studio opgenomen) nummers die op de "Live at Knebworth" CD staan, in dezelfde volgorde. Dan in een CD-wisselaar stoppen, en de nummers vergelijken. Een wereld van verschil, wat hij (hopelijk) goedmaakt door z'n uitstraling op een podium, want voor de zang hoef je niet te gaan.Op de in de studio opgenomen CD's is hij trouwens wel top. Favo nummer blijft toch wel "Road To Mandalay".. :p
quote:als je zo'n groot fan bent, waarom heb je dan niet eens de Knebworth DVD, dat is toch wel een must have
Op maandag 9 februari 2004 02:17 schreef der_weiss het volgende:
Ik heb de CD eens gedownload (eerst proberen, dan kopen) en ik ben een groot Robbie Williams fan. Maar dit is niet echt wat je noemt "je-van-het." Het muzikale deel is ronduit slecht uitgevoerd. Ik heb de DVD
nog niet gezien, ik ga hem wel lenen, en ik hoop dat die beter is, maar je moet voor de lol eens een CD branden met de (in de studio opgenomen) nummers die op de "Live at Knebworth" CD staan, in dezelfde volgorde. Dan in een CD-wisselaar stoppen, en de nummers vergelijken. Een wereld van verschil, wat hij (hopelijk) goedmaakt door z'n uitstraling op een podium, want voor de zang hoef je niet te gaan.Op de in de studio opgenomen CD's is hij trouwens wel top. Favo nummer blijft toch wel "Road To Mandalay".. :p
[Dit bericht is gewijzigd door TuuT op 17-02-2004 17:35]
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:08 schreef Minnie_ het volgende:
Hij is goed hè, die DVD? Ik kan er niet vaak genoeg naar kijken. Ik heb de show vorig jaar zelf ook 3 keer gezien (in Parijs, Amsterdam en Lyon) en je krijgt dat hele sfeertje weer terug. Gewoon de hele show, de performance en het enthousiasme en de emotie van het publiek....wow!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |