Ik heb me wel vermaakt btw...alleen is het nooit leuk als ze een andere jongen al leuk vindt
quote:Moord was illegaal toch?
Op donderdag 16 oktober 2003 21:13 schreef CasB het volgende:
Nog steeds geen blunders van mij...het schiet echt niet opIk heb me wel vermaakt btw...alleen is het nooit leuk als ze een andere jongen al leuk vindt
![]()
naja .. toch weer iets anders verzinnen..
quote:Moord is illegaal
Op donderdag 16 oktober 2003 22:26 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
Moord was illegaal toch?
Merde.
quote:Oja?
Op donderdag 16 oktober 2003 23:45 schreef CasB het volgende:[..]
Moord is illegaal
quote:ROFLLL
Op vrijdag 26 september 2003 16:05 schreef Untouchables het volgende:
Ik heb opzich ook best wel n keer iets stoms gedaan..
Ik zat met n aantal klasgenoten in n kroegje, kwam er andere klasgenoot aan met n aantal meiden. Eentje erbij vond ik best wel leuk, dus ik vroeg aan n ander wat ie van r vond...Op de een of andere manier dacht ik dat ie zei dat ie dr absoluut niet aantrekkelijk vond, dus toen stemde ik maar in..Vraag me alsjeblieft niet waarom!
Afijn, ik ging naar dat groepje toe, omdat ze aan t kaarten waren en dat meisje begon meteen tegen me te praten, dingen te vragen over school etc..
Omdat ik dacht dat ze "niet knap" werd geacht deed ik heel erg ongeintereseerd en reageerde eigenlijk nie eens, terwijl ik van binnen maar wat blij was dat ze iets zei...Uiteindelijk besloot ik weg te gaan, vroeg ze me nadrukkelijk om ff te wachten zodat ze me wat drinken kon geven..
Wederom deed ik weer erg ongeintereseerd en nam t aan.
Uiteindelijk gingen die meiden weg, waarop ik met n soort van "pfeww" uitdrukking naar mijn klasgenoten kijkt..Zegt die ene gast ineens tegen me, "jezus wat was dat n lekker wijf zeg, volges mij vond ze je leuk!"
Ik heb nog nooit zo hard gejankt van binnen..
quote:Hehehehe, LOL...
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:22 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
Blunder op voorbedachte rade... misschien kickt ze daar wel op. Misschien vindt ze dat... eh... lief.
Enfin, ik was redelijk ver weg zaterdag (wrom ik nu pas reageer...drukke week gehad..) Kheb wel wat rare acties, maar geen versierblunders voor zover ik weet
Wel 2 keer een meisje dak leuk vind tegengekomen, schijnbaar gaf ik haar een zoen op der hoofd ofzo, dat vond ze dus lief....Tenminste, dat vertelde ze me zondag (kheb net te horen gekregen dat ze misschien al 2 maanden tegen me liegt...baal een beetje nu...)
Uhm...mobiel verloren (laten vallen....weg wassie...kutding...)...
En natuurlijk een vriendin van me compleet vergeten zondag Ik was dus m'n mobiel verloren, dus ik kwam haar tegen, ik meteen bij haar 'uithuilen', was et de volgende dag alweer vergeten...maar wat was er nou, terwijl ik dus een btje haar aan het omhelzen was, stond haar vriendje ernaast:
hij: wie is dat? ken je hem van school ofzo? zittie in je klas?
zij: hij heeft iets teveel op...
hij: *opgelucht* oooooh
Moest wel erg hard lachen zondag
En devolgende....Andere vriendin van me zou met me gaan dansen...wrom is lang verhaal (zit verder nix achter), dus ik zie haar, en begin btje te dansen...tja..vrij veel op, dus ik vrij intiem dansen....vond ze toch niet zo leuk geloof ik.. Ik schaamde me rot toen ik wakker werd zondag
toch maar even m'n excuses aangeboden
Ach ja, verder niet echt geloof ik....(of ik weet het niet meer )
Leuk feestje, zit met een meisje te praten... Komt er een ander meisje bijzitten... Gezellig aan het babbelen, zegt een van beide meisjes ineens dat ze nog nooit met mij gezoend heeft, en erg graag zou willen weten hoe dat is... komt het andere meisje om de hoek, dat ze dat ook wel weten wil. En wat doe ik met mn mongolenkop: ik draai er omheen en loop weg
Heeeeeeeele tijd geleden inmiddels een andere blunder: sta een beetje te dansen in een discotheek, sta volledig onbewust voor een redelijk aantrekkelijke dame... Ineens draait ze zich om, en begint een beetje tegen me aan te dansen. Heel gezellig allemaal, en op zich een vrij duidelijke hint, lijkt me... maar wat doe ik? Ik draai mn hoofd weg en ga met een vriend staan praten... ze heeft het nog een tijdje geprobeerd, maar na een tijdje is ze er ook maar mee gestopt...
Was afgelopen weekend in Port Zelande ( centerparks ) naar het zwembad gegaan met een goede vriend van mij. Die gast had wat last van ze rug dus we gingen ff in het bubbelbad zitten. Komen er 2 van die jonge chickie's aan die de hele tijd zitten te kijken, duurt ongeveer 6/7 sec en dan wegkijken omdat ze het niet meer vol konden houden. Na even geduld begonnen de bubbels te komen. Dus ik dacht nu of ..nooit .. Heb ff 1 van die 2 een massage gegeven tussen der benen met me grote teen
Was wel grappig.. toen de bubbels wegwaren ben ik ook weggegaan, heb nooit een woord tegen haar gezegd. misschien was dat wel stom.
Ik was de hele avond bezig om dat ene speciale meisje te versieren, en het ging me goed af.
Ze lachte om me, veel lichamelijk contact e.d.
Op een gegeven moment ging ik naar de wc.
Toen ik terug was ging ik verder met versieren, totdat ik er achter kwam dat zij het het helemaal niet was. Door mijn benevelde verstand had ik dus niet gezien dat ik een meisje versierde die niet eens op haar leek...
quote:Patsers zijn niet okay
Op zondag 19 oktober 2003 15:42 schreef Frenkie het volgende:
Ghehehe bij mij lukt tegenwoordig alles.. dus helaas geen mooie blunderanecdotes
quote:Tis me vak tegenwoordig
Op zondag 19 oktober 2003 15:47 schreef Wrinex het volgende:
Patsers zijn niet okay
quote:lol
Op zondag 19 oktober 2003 15:53 schreef Frenkie het volgende:[..]
Tis me vak tegenwoordig
Maar als een ervaren skileraar tegen je zegt: "es gibt zwei sehr hubschen Madchen in die ganze gruppe, du hast eine" dan doe je het goed nietwaar..??
quote:lol, minder zuipen.
Op zondag 19 oktober 2003 03:29 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb ooit een e-n-o-r-m-e blunder begaan tijdens een feestje van een goede vriend van me.Ik was de hele avond bezig om dat ene speciale meisje te versieren, en het ging me goed af.
Ze lachte om me, veel lichamelijk contact e.d.Op een gegeven moment ging ik naar de wc.
Toen ik terug was ging ik verder met versieren, totdat ik er achter kwam dat zij het het helemaal niet was. Door mijn benevelde verstand had ik dus niet gezien dat ik een meisje versierde die niet eens op haar leek...
Dus ik met nog zon gast rondje lopen.
Komen we bij zo'n groepje, liggen er twee van die meiden. Ik denk zo hmm moet lukken. Ik een beetje aanpappen. Maar ze moesten al naar huis. Vraagt er eentje, "Loop je even mee " ik denk best.
Lopen we terug, richting het licht kijk ik haar even aan.
... TYFUS wat was die lelijk.
Dus ik heb gevraagt of ze het verder zelf kon vinden, en ben weer terug gegaan. Nog wel wat gescheld achter me aan gehad, maar boeide me niet zo veel. Verder nooit meer tegen gepraat.
quote:Ik had een keer in een discotheek de hele avond met een meisje staan zoenen. Ging ik weg, groette ik een ánder meisje, dat een soortgelijk truitje aanhad
Op zondag 19 oktober 2003 03:29 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb ooit een e-n-o-r-m-e blunder begaan tijdens een feestje van een goede vriend van me.Ik was de hele avond bezig om dat ene speciale meisje te versieren, en het ging me goed af.
Ze lachte om me, veel lichamelijk contact e.d.Op een gegeven moment ging ik naar de wc.
"Eh dag, ik ga" <smak>
"Maar ik ken jou helemaal niet!"
quote:"Maakt niet uit; maar ga je toch mee dan?"
Op maandag 20 oktober 2003 09:55 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Ik had een keer in een discotheek de hele avond met een meisje staan zoenen. Ging ik weg, groette ik een ánder meisje, dat een soortgelijk truitje aanhad
"Eh dag, ik ga" <smak>
"Maar ik ken jou helemaal niet!"
quote:Ik heb uit bronnen uit t echte leven gehoord dat t bij jou best meevalt, altijd die populaire praatjes etc.
Op zondag 19 oktober 2003 15:53 schreef Frenkie het volgende:[..]
Tis me vak tegenwoordig
Maar als een ervaren skileraar tegen je zegt: "es gibt zwei sehr hubschen Madchen in die ganze gruppe, du hast eine" dan doe je het goed nietwaar..??
niks kunnen zeggen, maar ik denk niet dat dat nog zin heeft ook
quote:nou
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:15 schreef glippi het volgende:
Versier blunders...... Nog niet gehad
Daarnaast...... versieren doe ik nooit
Jaja.... ik weet t.... triest geval...... al 20 en geen girly nog versier talent
Maar ik kan tenminste zeggen dat ik gene versierbludners heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |