Ze vroegen of ik nu wel een pen bij me had. Dus ik haal maar me pen uit mijn zak en zet netjes me naam op hun arm. Na een kort gesprekje moesten ze allebei naar de wc en vroegen mij of ik hun daarbij wou helpen. Ik zei heel droog; Ja daag! en ben naar huis gegaan.
Achteraf gezien had ik het misschien beter anders kunnen aanpakken aangezien ik dit zeker niet elke dag meemaak. zucht.
quote:Je had gewoon kunnen neuken natuurlijk?
Op zaterdag 6 september 2003 12:41 schreef Mr.Black het volgende:
Ik heb ooit in een bandje gespeeld en een keer na afloop van een optreden terwijl ik spullen in het busje aan het inladen was kwamen er 2 giechelende meisjes op me af. Half giechelend vroegen ze me of ik een handtekening ergens op hun lichaam wou zetten. En ik reageerde met; Nee sorry, geen pen bij me. Ik ben toen weer naar binnen gelopen, heb wat gedronken en ben 20 minuten later weer naar buiten gelopen om naar huis te gaan, maar daar stonden ze nog steeds.Ze vroegen of ik nu wel een pen bij me had. Dus ik haal maar me pen uit mijn zak en zet netjes me naam op hun arm. Na een kort gesprekje moesten ze allebei naar de wc en vroegen mij of ik hun daarbij wou helpen. Ik zei heel droog; Ja daag! en ben naar huis gegaan.
Achteraf gezien had ik het misschien beter anders kunnen aanpakken aangezien ik dit zeker niet elke dag meemaak. zucht.
quote:omfg.. sukkel!!!!
Op zaterdag 6 september 2003 12:41 schreef Mr.Black het volgende:
Ik heb ooit in een bandje gespeeld en een keer na afloop van een optreden terwijl ik spullen in het busje aan het inladen was kwamen er 2 giechelende meisjes op me af. Half giechelend vroegen ze me of ik een handtekening ergens op hun lichaam wou zetten. En ik reageerde met; Nee sorry, geen pen bij me. Ik ben toen weer naar binnen gelopen, heb wat gedronken en ben 20 minuten later weer naar buiten gelopen om naar huis te gaan, maar daar stonden ze nog steeds.Ze vroegen of ik nu wel een pen bij me had. Dus ik haal maar me pen uit mijn zak en zet netjes me naam op hun arm. Na een kort gesprekje moesten ze allebei naar de wc en vroegen mij of ik hun daarbij wou helpen. Ik zei heel droog; Ja daag! en ben naar huis gegaan.
quote:idd
Op zaterdag 6 september 2003 15:08 schreef Wuder het volgende:
Dit is al 1293092319x gezegd:"Wat drank kapot kan maken!"
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 01:11 schreef Robino het volgende:
Ik kan me uit een heeeeel grijs verleden nog de volgende situatie herinneren:Ik tegen mooi meisje: hoi
Zij: jezus wat ben jij lelijk zeg!
(ik stiekem bijna in tranen natuurlijk)
Ik: nou dan passen we mooi bij elkaar!
Zij: ja als Belle en het beest zeker!
Ik: nee, als Suske en Wiske.
Zij: Waar slaat dat nou weer op!!
Ik: Nou gewoon, Wiske heeft ook totaal geen tieten
Zij: .....Ik liep nog trots weg ook
Ik zal die opmerking natuurlijk nooit nodig hebben
quote:
Ik kan me uit een heeeeel grijs verleden nog de volgende situatie herinneren:Ik tegen mooi meisje: hoi
quote:
1,5 jaar geleden alweer 18 jaar was ik toen.Ik was bij Mardi Grass in Sydney samen met een maat van mij (wij waren aan het 'backpacken" aldus) Om een goede plek te hebben waren we er al erg vroeg. Naast ons stonden 2 Amerikaanse meisjes. Christine en Britney . We begonnen wat te kletsen enzo. Maarja ik dacht toen nog dat Christine (26
) toch way out my league was. Na Mardi Grass gingen we dus met een groepje (er waren meer Amerikanen bij gekomen) nog naar zo'n park. Christine en ik zouden ff wat drank gaan halen (er was heel wat drank doorheen gegaan) en toen gebeurde het. We eindigden zoenend ergens in een bar. Ze had nog een tongpiercing ook
. Tijdje later, we waren weer bij de groep en we zouden naar een club gaan. Ze had me toen al uitgenodigd "to spend the night at her room". We stonden in de rij voor zo'n club. Moest ik identificeren (moet in alle clubs in Oz) Was ik g*dverd*mme mn paspoort kwijt! Zij was al binnen
en bij deze club scheidden onze wegen. Heb nog wel ff gewacht maar ze kwam niet meer naar buiten
best voor schut nu ik zo denk
dan denk ik dan...waarom ga je zo fucking ver van je vriend staan te dansen 3 uur lang,.,,,,......ga dan naast je vriendje dansen
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 13:17 schreef Rodie83 het volgende:Je had gewoon kunnen neuken natuurlijk?
quote:Jah.. wrijf het er maar lekker in...
Op zaterdag 6 september 2003 13:22 schreef frankthetank het volgende:omfg.. sukkel!!!!
Misschien ben ik wat ouderwets maar ik schrik toch wel wat af van dat soort voorstellen..
quote:En met mate drinken
Op zaterdag 6 september 2003 20:30 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Niet denken maar doen
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 11:53 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
je hebt nooit versierblunders omdat je nix anders gewend bent....
Als je een meisje zou versieren zou het een blunder zijngrapje....
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 11:53 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
je hebt nooit versierblunders omdat je nix anders gewend bent....
Als je een meisje zou versieren zou het een blunder zijn
quote:
* trots suske en wiske verhaal *
en dat tot 2 keer toe
ik haat mij af en toe
quote:Geeft niet, wij jou ook.
Op zondag 7 september 2003 04:43 schreef Mobster273 het volgende:
ik haat mij af en toe
quote:
quote:Dit is echt de beste gesprek wat ik hier ooit heb gelezen, deze actie wordt bestempeld als:
Ik kan me uit een heeeeel grijs verleden nog de volgende situatie herinneren:
Ik tegen mooi meisje: hoi
quote:mijn god, ZO goed was die nu ook weer niet hoor, bovendien heb dat verhaal al genoeg credits gehad in dit topic
Op zondag 7 september 2003 11:33 schreef rtz1x het volgende:[..]
Dit is echt de beste gesprek wat ik hier ooit heb gelezen, deze actie wordt bestempeld als:
quote:of ze zijn nog niet uitgeprobeerd door een Fok!er
Op vrijdag 5 september 2003 13:37 schreef MarcellicA het volgende:[..]
Je leest alle 8 de versierblunder topics door, en al die manieren die daar in staan die zijn dus niet goed. Alle andere zijn of geschikt of geschikt voor in dit topic
quote:UR THE MASTA
quote:Ja, dat hoor ik heel vaak als ik deze anekdote vertel. Maar ik heb er hier weinig aan om te liegen
Op zondag 7 september 2003 11:30 schreef keijz het volgende:
maar dit is toch echt te goed om waar te zijn
Het suske en wiske verhaal is helemaal top trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |