abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 november 2003 @ 23:05:41 #251
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_14619011
Nah, had het ook wel komisch gevonden
  zaterdag 15 november 2003 @ 11:56:53 #252
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_14652876
hahaha, ik had het JUIST leuk gevonden

meisje met humor (want dat is met je kop op de bar slaan toch)

pi_14658330
Volgende topic weer in SEX?
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  zaterdag 15 november 2003 @ 22:05:23 #254
72743 ennaxor
[AM] forever
pi_14665661
oftewel dat hoofdbonken moet ik in mn standaard versier programma verwerken?
naja, op hem heeft het dus geen goeie indruk gemaakt,een van mn vriendinnen kwam hm een maand later weer tijdens het stappen tegen, met een blonde bimbo aan zn zijde...*grrr* als die dr hoofd op en bar zou bonken zou hij indeuken wegens gebrek aan inhoud!

maar ff serieus, als een meid je zou aanspreken,op die hyperactieve vrolijke aangeschoten manier als ik heb beschreven, en je zou later toevallig naast dr aan de bar staan terwijl ze in total desperation haar kop erop loopt de bonken, zou je dr dan nog aanspreken etc? zou je niet wegrennen terwijl je " watch out, freak at the bar!" roept?

"Be reasonable, do it my way"
pi_14665684
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 22:05 schreef ennaxor het volgende:

maar ff serieus, als een meid je zou aanspreken,op die hyperactieve vrolijke aangeschoten manier als ik heb beschreven, en je zou later toevallig naast dr aan de bar staan terwijl ze in total desperation haar kop erop loopt de bonken, zou je dr dan nog aanspreken etc? zou je niet wegrennen terwijl je " watch out, freak at the bar!" roept?

Ik zou het onwijs grappig vinden en het betreffende meisje zeker aanspreken.
pi_14665688
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 22:05 schreef ennaxor het volgende:
oftewel dat hoofdbonken moet ik in mn standaard versier programma verwerken?
naja, op hem heeft het dus geen goeie indruk gemaakt,een van mn vriendinnen kwam hm een maand later weer tijdens het stappen tegen, met een blonde bimbo aan zn zijde...*grrr* als die dr hoofd op en bar zou bonken zou hij indeuken wegens gebrek aan inhoud!

Post eens een foto, dan kan ik pas antwoord geven .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')