Ik had hem laatst bij replay eindhoven gezien.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Weet iemand toevallig nog een winkel waar ze tombraiderbeelden verkopen? Ben op zoek naar een beeld van Lara in zwarte nightdress voor ongeveer 100,- euro. Ben het tegengekomen in een winkel voor 150 euro maar dat vind ik net iets te overdreven duur.
Dat was zo geweldig! Dat je elke keer kon kiezen en weer moest bladeren naar de juiste blz. Zaten ook cross-overs in geloof ik (Browser gevangen door Donkey Kong).quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:53 schreef CyraxSnake het volgende:
de mario boekenverzameling (vier pocketboekjes)
Ja precies! ik heb er 2 gelezen maar die andere 2 moet ik maar eens gaan lezen in de vakantie.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat was zo geweldig! Dat je elke keer kon kiezen en weer moest bladeren naar de juiste blz. Zaten ook cross-overs in geloof ik (Browser gevangen door Donkey Kong).
Die heb ik ook! Met van die redelijk simpele puzzeltjes erin... (overigens horen deze meer bij mijn bladerboekenverzameling, voor zover je van verzameling kan spreken, het zijn er maar 14 in totaal) dan bij merchandise...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat was zo geweldig! Dat je elke keer kon kiezen en weer moest bladeren naar de juiste blz. Zaten ook cross-overs in geloof ik (Browser gevangen door Donkey Kong).
LIAR!quote:Op donderdag 4 september 2003 13:00 schreef Lexie het volgende:
Niks. Ik besteed mijn geld liever aan games
.
Ja ik zag het daarna ook al, maar volgens mij had hij dat beeldje toen ook al.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Datum Fliepke
Gewonnen met mijn briljante inzendingquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
LIAR!
wat is dat Soul calibur 2 beeldje dan?
en dat is geen merchandisequote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:01 schreef Lexie het volgende:
[..]
Gewonnen met mijn briljante inzending.
Welke maten ze hebben ze dan wel? Dan moet ik na 16-08 weer eens een retourtje A'dam doenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Weet iemand waar ik deze Nintendo shirtjes (en dergelijke zooi) kan vinden? Heb ze tot nu toe alleen bij American Bookshop A'dam (verkeerde maten) gezien en op internet. Ik vraag me af of er meer winkels zijn waar ik het kan halen of nederlandse online winkels waar ze dit verkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |