[Dit bericht is gewijzigd door Tokjah op 26-03-2001 15:25]
Dat ze naar Nederland komt is opzich wel
[Dit bericht is gewijzigd door Threepio op 26-03-2001 18:06]
Nelly mag er absoluut wezen
quote:I concur.
Op 26 maart 2001 21:48 schreef johnny_appleseed het volgende:
Nelly Furtado
Izdatzoo?? want dan heeft ze voor mij afgedaan...Of is mn meiske jaloerser van aanleg dan ik d8?
quote:Op lowlands???? Nelly ???? Nee toch???
Op woensdag 08 augustus 2001 11:06 schreef Ultrawuft het volgende:
zij komt toch ook op lowlands......daar ga ik dus NIET heen...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH
verloedering, moord brand.... ga je er toch niet bij staan
Nirvana,Craddle of Filth,Sepultra,Soulfly,NoFx,Within Temptation,en Radiohead behoren tot mijn favo bands.Dan zou je niet echt zeggen dat ik Furtado leuk zou vinden,maar Turn off the Light roeleert zwaar!Gewoon een blij simpel poppy liedje,maar soms vind ik dat wel leuk...misschien ga ik zelfs naar haar kijken of Lowlands...ik vind haar ook best goed zingen.Ze is zeker niet een van mijn favorieten,maar toen ik op vakantie die cd van een meisje kreeg,vonmd ik hem best leuk...en ze heeft mooie ogen jah
quote:Wat van jouw favo bands kan ik ook waarderen, maar smaken verschillen. Ik denk niet in hokjes hoor, want hoewel metal mijn favoriete muzieksoort is, hou ik bijvoorbeeld ook van Andre Hazes op zijn tijd, of Queen, of (de oude) Prince, of Zappa, of ... nou ja, om maar wat uitersten te noemen.
Op woensdag 08 augustus 2001 15:17 schreef Scylla het volgende:
Waarom zuigt Nelly?Nirvana,Craddle of Filth,Sepultra,Soulfly,NoFx,Within Temptation,en Radiohead behoren tot mijn favo bands.Dan zou je niet echt zeggen dat ik Furtado leuk zou vinden,maar Turn off the Light roeleert zwaar!
quote:Hmm hmm,ik hou wel van Metal,maar een makkelijk poppy liedje tussendoor is altijd fijn.En Nelly Furtado is best goe.Vinnik.Smaken verschillen,en das maar goe ook.
Op woensdag 08 augustus 2001 19:57 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Wat van jouw favo bands kan ik ook waarderen, maar smaken verschillen. Ik denk niet in hokjes hoor, want hoewel metal mijn favoriete muzieksoort is, hou ik bijvoorbeeld ook van Andre Hazes op zijn tijd, of Queen, of (de oude) Prince, of Zappa, of ... nou ja, om maar wat uitersten te noemen.
Nelly vind ik dus gewoon ongewoon irritant, wat betreft uitstraling + muziek. Nogmaals:
quote:Idd...je heeft een irritante..tja, wat is het, een vibrato ofzo in haar stem, maar haar muziek is best kwalitatief goed en voor mij is ze dus best welkom...
Op zaterdag 04 augustus 2001 20:34 schreef Talula het volgende:
Die Nelly heeft dan misschien een leuk koppie, maar haar stem irriteerd me mateloos...
quote:jawel...met tomaten en eieren van 5 weken oud
Op woensdag 08 augustus 2001 11:18 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Op lowlands???? Nelly ???? Nee toch???
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHverloedering, moord brand.... ga je er toch niet bij staan
quote:NEEJ ! , ze heeft geen kleurlenzen !
Op zaterdag 04 augustus 2001 03:37 schreef Nilis het volgende:
Ik haal ff dit topic omhoog, want ik heb een vraagje...
Ik ben namelijk he-le-maal weg van haar...vooral door haar ogen...Toen ik dat laatst tegen mn vriendinnetje zei (foutje) zei ze dat dat kleur lenzen zijn...Izdatzoo?? want dan heeft ze voor mij afgedaan...Of is mn meiske jaloerser van aanleg dan ik d8?
Ik vin I'm like a bird echt geweldig!!!
Toen ik eerst balleen de clip zag dacht ik van: DEM weer zo'n pophuppeltrut, maar van dat nummerm wordt je gewoon All Time Happy!!
quote:Gelukkig dat nog iemand dezelfde mening heeft als ik. 'Haar' nummers zijn mateloos irritant. Ze probeert een of andere imago aan te kweken maar het lukt niet erg. Ten slotte is het MARKETINGPLAN erachter groter dan de muziek.
Op zaterdag 04 augustus 2001 20:34 schreef Talula het volgende:
Die Nelly heeft dan misschien een leuk koppie, maar haar stem irriteerd me mateloos...
quote:Canada, maar haar ouders zijn inderdaad van Portugese afkomst..
Op maandag 14 januari 2002 21:28 schreef Leatherface het volgende:
Waar komt zij ook alweer eigenlijk vandaan? Portugal dacht ik, niet?
check: http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=B0b6gtr2ekl4x
Ohja voor de mensen die het nog niet door hadden: Nelly Furtado is super dope Echt een van de weinige top40 artiesten die ik heel erg waardeer, t is gewoon goeie, vrolijke muziek!
Ze is daarnaast ook nog eens erg cute
quote:Ik dacht dat ze uit Portugal zelf komt. Ze zingt ook nummer in het portugees, als ik mij niet vergis. Ik vond het best wel bijzonder, omdat er eigenlijk nooit portugese artiesten in de top 40 staan. maar ze komt dus uit Canada. Ik vind haar wel leuk, maar niet echt Hip Hop. Canada is volgens mij sowieso geen echt Hip Hop - land.
Op maandag 14 januari 2002 21:39 schreef Kid_RisK het volgende:[..]
Canada, maar haar ouders zijn inderdaad van Portugese afkomst..
check: http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=B0b6gtr2ekl4x
Ohja voor de mensen die het nog niet door hadden: Nelly Furtado is super dope Echt een van de weinige top40 artiesten die ik heel erg waardeer, t is gewoon goeie, vrolijke muziek!
Ze is daarnaast ook nog eens erg cute
kan niet w88 op de opvolger
quote:Wachtentachtig
Op maandag 14 januari 2002 21:47 schreef Cybart het volgende:
Simpelweg het beste album EN de ontdekking van vorig jaar !!!kan niet w88 op de opvolger
1 acht + 1 acht = 2 achten
w + achten = wachten
======================================
goh , zou mijn tentamen wiskunde dan toch nog goed komen morgen?
quote:Ik ben niet zo beken met de Forum- taal. Alleen ff en eik.
Op maandag 14 januari 2002 21:53 schreef Cybart het volgende:
nee, deze was voor de calculators onder ons1 acht + 1 acht = 2 achten
w + achten = wachten
======================================
goh , zou mijn tentamen wiskunde dan toch nog goed komen morgen?
Nee, ik vind I'm Like A Bird & Tirn Of The Lights de mindere nummers van het album. Shit On The Radio staat wat meer voor de andere nummers op het album.
En ja als ze naar NL komt, overweeg ik toch wel naar het concert te gaan.
quote:Shit on the radio vind ik maar niks. Ik hen het album nog nooit gehoord. Ik zal het ff downloaden. ik hou eigenlijk ook niet zo heel erg van hiphop. maar vallen I'm like a bird en turn off the light dan soms een beetje uit de toon vergeleken met de rest van het album.
Op maandag 14 januari 2002 21:57 schreef Cybart het volgende:
oh, ik dacht (d8) da je sarcastisch was.Nee, ik vind I'm Like A Bird & Tirn Of The Lights de mindere nummers van het album. Shit On The Radio staat wat meer voor de andere nummers op het album.
En ja als ze naar NL komt, overweeg ik toch wel naar het concert te gaan.
en wat die eerste 2 singles en het album betreft vind ik wel dat er echt een verschil is gekozen. dat zijn gewoon de meest commerciele tracks op het album
Baby Girl is ook errug lekker
Verder kan haar muziek me wel bekoren, alleen op lowlands bakte ze er niet veel van. Ze heeft nog niet echt contact met het publiek op een 'throw your hands in the air' dingen na, waar ook nauwelijks iemand op reageerde
Heb haar ooit eens in een interview gezien op de BBC. Omg, wat een piepend speenvarken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |