abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12926793
Uit: BN/DeStem
quote:
Bange Terheijdense praat met Elzinga

Dinsdag 02 september 2003 - TERHEIJDEN - Een gesprek met burgemeester J. Elzinga. En een verscherpt toezicht van de politie. Meer kunnen de wetshandhavers momenteel niet doen om de Terheijdense Bianca de Wijs (30) te helpen.

De Terheijdense leeft in doodsangst sinds de man die haar een jaar geleden overviel en neerstak weer op vrije voeten is. Een dag na zijn vrijlating dook hij weer op in Terheijden. Het gaat om een Irakees die uitgeprocedeerd is, maar onder meer om medische redenen niet kan worden uitgezet.

Omdat hij geen woning heeft en ook geen uitkering vreest Bianca dat hij weer toeslaat. Ook omdat de politie tegenover deze krant heeft bevestigd dat de man 'zeer agressief' is.

Volgens de moeder van Bianca is de man al diverse keren gesignaleerd in haar straat. Maar dan nog, zegt politievoorlichter J. Steenmeijer, kan de politie weinig doen. "Zolang de man geen strafbare feiten pleegt. Hij heeft gewoon zijn straf uitgezeten. We kunnen moeilijk naast hem op straat gaan lopen."

Inmiddels heeft de politie wel 'prioriteit nummer 1' gegeven aan de kwestie in Terheijden. Steenmeijer: "Dat betekent dat zij bij een melding uit Terheijden meteen in actie moeten komen." Bianca: "Ik ben vooral bang voor de andere meisjes in dit dorp."

Burgemeester Elzinga heeft in ieder geval het aanbod gedaan om met Bianca en haar moeder te gaan praten. Een voorlichter: "Niet meer en niet minder. Wij kunnen deze mensen geen oplossing aanbieden."

Gevraagd wat Bianca te doen staat, laat het Openbaar Ministerie in Breda weten dat ze een civiele procedure tegen de man kan starten en kan vragen om een contactverbod. "Maar beter is het misschien om iemand te laten bemiddelen."

Het zoveelste slachtoffer van het multiculturele drama wiens leven compleet geruïneerd wordt. De lijst Nederlandse slachtoffers wordt maar groter en groter.

Ze zijn door allerlei belachelijke linkse regels niet eens meer in staat om een Nederlander te beschermen tegen agressieve en uitgeprocedeerde Irakezen.

Op deze manier krijg je toch ook dat mensen steeds vaker het recht in eigen hand gaan nemen? De politiek, politie en justitie zijn gewoon niet meer in staat om ons op een normale manier te beschermen, zelfs niet meer tegen zulke simpele figuren.

Wie helpt er mee een burgerpatrouille op te richten om die Iraakse lowlife 24 uur per dag op de voet te volgen en in de gaten te houden? Twee uurtjes per dag om de dag in groepen van drie personen betekent dat we 72 mensen nodig hebben om hem 24 uur per dag in de gaten te kunnen houden. Moet lukken...

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  woensdag 3 september 2003 @ 22:32:10 #2
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12926845
Er gaan toch iedere week een paar Hercules vluchten die kant op dus...
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_12926887
Laatst was er in Amsterdam ook zoiets met autochtonen die elkaar wegpestten. "De hele samenleving gaat naar de klote"

Dat soort dingen gebeuren, maar het blijven incidenten, meer niet. Lullig voor die mevrouw maar die komt er wel weer overheen.

Maar als dit het bashtopic van vanavond wordt, veel plezier iedereen

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12926943
Redelijk origineel, een Iraki-bash-topic!

In mijn klas zit een Irakees, die al 7 jaar hier zonder verblijfsvergunning woont..

woensdag 3 september 2003 @ 22:36:59 #5
8502 BAZZA
pi_12926990
quote:
Op woensdag 3 september 2003 22:35 schreef Oksel het volgende:

In mijn klas zit een Irakees, die al 7 jaar hier zonder verblijfsvergunning woont..

Ach die heb ik ook niet, Maxima ook niet
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_12927001
quote:
Heel zielig, misschien wil hij wel meedoen met de burgerpatrouille aangezien zijn landgenoot hem ook een slechte naam geeft wat op de langere termijn zijn kansen alleen maar verkleinen. Vraag je het hem even?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_12927032
quote:
Redelijk origineel, een Iraki-bash-topic!

Das knap als je z'n naam geeft, kijk ik morgen ffe voor je in het systeem.....
Misschien kan ik wat regelen. Handig zo'n job bij sociale zaken en werkgelegenheid hehe
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_12927035
quote:
Op woensdag 3 september 2003 22:36 schreef Verbal het volgende:
Heb je het weer een beetje op je heupen, Tikootje?

V.

Jij komt ook weer flink stoken zo te zien, Verballetje.
[b]Op zondag 21 september 2003 00:58 schreef Ype het volgende:[/b][br]Wijn is voor Rechtse CorpsBallen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 september 2003 @ 22:39:05 #9
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_12927043
Mjah, Irakees of niet. Stalking zou veel harder aangepakt moeten worden. Slachtoffers leven continue in angst
  woensdag 3 september 2003 @ 22:40:36 #10
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_12927088
Valt hier nog over te discussieren?

Waarom wordt zo'n man niet uitgezet? Wat houdt dat "op medische gronden" in?

Oja, Tikorev, laat het werven van mensen voor je patrouille maar achterwege. Dat hoeft hier niet.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 3 september 2003 @ 22:41:48 #11
28560 toska
Let's All Chant
pi_12927122
quote:
Op woensdag 3 september 2003 22:40 schreef robh het volgende:
Valt hier nog over te discussieren?

Waarom wordt zo'n man niet uitgezet? Wat houdt dat "op medische gronden" in?

Dat zou ik nou ook willen weten.
Normaal zing ik de sterren van de hemel
  woensdag 3 september 2003 @ 22:44:41 #12
8502 BAZZA
pi_12927182
"In too many cities across Europe, people feel alienated, either because they are an immigrant minority or because they are living alongside an immigrant minority which they identify very often wrongly with increased crime and social problems," European Union commissioner Chris Patten said"
  woensdag 3 september 2003 @ 22:46:30 #13
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_12927232
quote:
Op woensdag 3 september 2003 22:44 schreef BAZZA het volgende:
"In too many cities across Europe, people feel alienated, either because they are an immigrant minority or because they are living alongside an immigrant minority which they identify very often wrongly with increased crime and social problems," European Union commissioner Chris Patten said"
Nee joh, het is alleen in Nederland, Nederland, Nederland, Nederland.
De rest van de wereld is zo goed, maar Nederland is het enige land dat allochtonen knuffelt en op andere manieren in de watten legt.

ik ben vandaag op dreef zeg

Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_12927325
quote:
Op woensdag 3 september 2003 22:40 schreef robh het volgende:
Oja, Tikorev, laat het werven van mensen voor je patrouille maar achterwege. Dat hoeft hier niet.
Mag een handtekeningenactie wel?
  woensdag 3 september 2003 @ 22:49:46 #15
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_12927326
quote:
Op woensdag 3 september 2003 22:45 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Vanwaar deze reactie? Een ingeving toen je het woord Irakees in een wat negatieve context hoorde? Vervang Irakees anders even voor Amerikaan en probeer het dan nog eens

Ik weet wat beters.
Ik werd laatst uitgescholden door een blanke jongeman van rond de 20 met een moedervlek 2,59 mm boven zijn lip op een afstand van 5,48 mm van de middellijn van zijn gezicht. De moedervlek was precies 1,23 mm in omtrek en bevatte 3 haartjes.

Ik ben in mijn hele leven precies 1 persoon tegengekomen met deze eigenschappen, wat maakt dat 100% van de mensen met zulke eigenschappen agressief zijn.

Conclusie: allemaal oppakken en in werkkampen stoppen die etterbuilen.

pi_12927329
quote:

Vanwaar deze reactie? Een ingeving toen je het woord Irakees in een wat negatieve context hoorde? Vervang Irakees anders even voor Amerikaan en probeer het dan nog eens

Familie verlaat straat na veldslag

Deze 100% Hollanders meteen maar meesturen naar Iraq

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12927357
quote:

[..]

Blijft net zo debiel staan hoor:

quote:
Wie helpt er mee een burgerpatrouille op te richten om die Amerikaanse lowlife 24 uur per dag op de voet te volgen en in de gaten te houden? Twee uurtjes per dag om de dag in groepen van drie personen betekent dat we 72 mensen nodig hebben om hem 24 uur per dag in de gaten te kunnen houden. Moet lukken...
  woensdag 3 september 2003 @ 22:51:10 #18
16625 robh
pi_12927368
quote:
Op woensdag 3 september 2003 22:49 schreef Tikorev het volgende:

Mag een handtekeningenactie wel?

Kun jij mij trouwens vertellen wat voor regels er moeten komen om dit soort dingen te voorkomen?

De man heeft zn straf uitgezeten, loopt op straat, en dan?

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_12927374
quote:
Op woensdag 3 september 2003 22:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Familie verlaat straat na veldslag

Deze 100% Hollanders meteen maar meesturen naar Iraq

Heel leuk allemaal, maar daar is toch al een topic over waar je kan reageren? Waarom nu dan zo moeilijk doen? Alleen omdat het een Irakees betreft?
  woensdag 3 september 2003 @ 22:52:21 #20
8502 BAZZA
pi_12927397
Misschien kun je die ex Pim aanbidder uit Rotterdam eens mailen, die wilde ook al een burgerwacht beginnen
  woensdag 3 september 2003 @ 22:53:56 #21
63026 Kaptein__Iglo
De politie had gelijk
pi_12927434
Ik ken ook een Irakees die sinds de 1e golfoorlog hier woont. Prima vent, spreekt vloeiend Nederlands en is vriendelijk en behulpzaam. Dus dit is een uitzondering.

kunnnen een hoop allochtonen die al 10 jaar in Nederland wonen wat van leren

pi_12927447
quote:
Op woensdag 3 september 2003 22:51 schreef Tikorev het volgende:
Heel leuk allemaal, maar daar is toch al een topic over waar je kan reageren? Waarom nu dan zo moeilijk doen? Alleen omdat het een Irakees betreft?
Om aan te geven dat dit niet alleen door geflipte Iraqi's gedaan wordt, maar ook door autochtonen, je bent dus selectief bezig en probeert door non argumenten een misselijk soort propaganda op ons los te laten
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 3 september 2003 @ 22:55:52 #23
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_12927486
quote:
Op woensdag 3 september 2003 22:53 schreef Kaptein__Iglo het volgende:
Ik ken ook een Irakees die sinds de 1e golfoorlog hier woont. Prima vent, spreekt vloeiend Nederlands en is vriendelijk en behulpzaam. Dus dit is een uitzondering.

kunnnen een hoop allochtonen die al 10 jaar in Nederland wonen wat van leren

Ik ben een uitzonderlijk aardige jongeman van 20 en spreek vloeiend Nederlands.

Daar kunnen een hoop a-sociale autochtonen die hier zijn geboren (duh) wat van leren...

woensdag 3 september 2003 @ 22:56:05 #24
16625 robh
pi_12927492
momentie. even wat opschonen.

-

Schoon.

Zouden V en T uit elkaars haren kunnen blijven? Bvd.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_12927667
Feit is wel dat de politie niks doet hier aan.

[Dit bericht is gewijzigd door DjMuggs op 03-09-2003 23:02]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')