quote:Nee dat snap ik niet.
Op woensdag 3 september 2003 18:41 schreef gelly het volgende:[..]
Door het beledigen van Mohammed of Jezus beledig je ook islamieten en christenen. Of snap je dat niet ?
Feit is dat de openbaringen van mohammed, zoals beschreven in de koran, exact de simptomen waren van epilepsie en achtervolgingswaan.
Wat mij persoonlijk wat geloofwaardiger overkomt dan boodschappen direct van god krijgen, wat jij?
quote:ach hou toch op, iedere gelovige, zij het moslim, christen, hindoe of iets anders probeerd anderen te overtuigen van het goeie, iemand anders een naar hiernamaals toewensen is zeer respectloos.
Op woensdag 3 september 2003 18:38 schreef dutchmage het volgende:[..]
zoals eerder gezegd: respecteer een ander zijn geloofsovertuiging.
quote:Het gaat er niet om of het waar is of niet. Het gaat erom dat hele volkstammen het wel geloven, en als je dus beledigd en schoffeerd waar zij in geloven, dan beledig je hen ook. Snap je het nu ?
Op woensdag 3 september 2003 18:43 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Nee dat snap ik niet.
Dus als ik de kerstman beledig dan zijn alle amerikanen beledigd?Feit is dat de openbaringen van mohammed, zoals beschreven in de koran, exact de simptomen waren van epilepsie en achtervolgingswaan.
Wat mij persoonlijk wat geloofwaardiger overkomt dan boodschappen direct van god krijgen, wat jij?
quote:NEE, dat zeg ik niet, bedoel te zeggen dan zul je zien dat je ongelijk heb en Jezus absoluut geen debiel ofzo is!!!
kijk maar naar die reactie die zegt dat het met mij slecht af loopt na mijn dood).
maaruh de topic opener begint hier te beledigen! HALLO?!
maargoed, zal mij ook worst zijn, You Will C
quote:daar ben ik het niet met je eens..
Op woensdag 3 september 2003 18:40 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Zolang er geen god, allah, jawhe of santa claus omlaag zijn gekomen om te komen vertellen hoe het nu allemaal echt in elkaar zit, zijn beide geloven exact hetzelfde waard... niets.
een hele hoop mensen trekken kracht uit hun geloof door te geloven.
ik heb ook geen geloof, maar weet wel dat er "iets" is.
en nu kom jij zeggen dat hun geloof niets waard is alleen omdat jij er vreemd mee bent en niet ergens in geloofd..?
dat is dus geen respect hebben voor hun geloof.
quote:Pardon. Du_ce, Sidekick en de moderators van Pol onder wiens ogen die uitspraken werden gedaan. Alleen maar omdat ze niet kunnen weerleggen dat ik Mohammed niet gewoon een temporaal kwab epilepsie patient mag noemen.
Op woensdag 3 september 2003 18:41 schreef tvlxd het volgende:[.Op woensdag 3 september 2003 18:40 schreef Akkersloot het volgende:
Alhoewel tegen jullie ?.]
, tegen wie?
quote:En dat is dus reden om mensen die er wel in geloven maar de grond in te trappen? Als je nou eens begon met iedereen in zijn waarde te laten?
Op woensdag 3 september 2003 18:40 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Zolang er geen god, allah, jawhe of santa claus omlaag zijn gekomen om te komen vertellen hoe het nu allemaal echt in elkaar zit, zijn beide geloven exact hetzelfde waard... niets.
quote:Geloof je dat echt?
Op woensdag 3 september 2003 18:45 schreef _CoolZero_ het volgende:
maargoed, zal mij ook worst zijn, You Will C
quote:Zij hebben ook geen respect voor mijn geloof. Ik zal immers eeuwig branden, dat is de verdiende loon voor ongelovige zondaars.
Op woensdag 3 september 2003 18:46 schreef dutchmage het volgende:[..]
daar ben ik het niet met je eens..
een hele hoop mensen trekken kracht uit hun geloof door te geloven.
ik heb ook geen geloof, maar weet wel dat er "iets" is.
en nu kom jij zeggen dat hun geloof niets waard is alleen omdat jij er vreemd mee bent en niet ergens in geloofd..?
dat is dus geen respect hebben voor hun geloof.
quote:*kuch* ik wens jou helemaal niet naar het hiernamaals,
Op woensdag 3 september 2003 18:45 schreef Graveland het volgende:[..]
ach hou toch op, iedere gelovige, zij het moslim, christen, hindoe of iets anders probeerd anderen te overtuigen van het goeie, iemand anders een naar hiernamaals toewensen is zeer respectloos.
maak je nuttig, doe iets anders
om een geloof te hebben moet je ergens in geloven ( lekker dubbelzinnig) dus proberen ze je het uit te leggen
quote:je hebt JP Balkenende op je pic staan, serieus of niet, je argumenten worden er niet geloofwaardiger op
Op woensdag 3 september 2003 18:47 schreef tvlxd het volgende:
Ik vind elke vorm van religie achterlijk, maar ik zie daar geen reden in om elke vijf minuten een moslim-bash-topic te openen.
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:48 schreef Graveland het volgende:[..]
je hebt JP Balkenende op je pic staan, serieus of niet, je argumenten worden er niet geloofwaardiger op
quote:Dan zijn ze maar lekker beledigd. Mijn probleem niet.
Op woensdag 3 september 2003 18:45 schreef gelly het volgende:[..]
Het gaat er niet om of het waar is of niet. Het gaat erom dat hele volkstammen het wel geloven, en als je dus beledigd en schoffeerd waar zij in geloven, dan beledig je hen ook. Snap je het nu ?
Papoas zijn ook beledigd als je hun peniskoker belachelijk vindt.
quote:Ik vind em wel erg goed, eigenlijk.
Op woensdag 3 september 2003 18:49 schreef tvlxd het volgende:[..]
. Waarom niet, eigenlijk?
quote:dat is dus volgens de kerk zo waarschijnlijk..
Op woensdag 3 september 2003 18:48 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Zij hebben ook geen respect voor mijn geloof. Ik zal immers eeuwig branden, dat is de verdiende loon voor ongelovige zondaars.
ik heb met een imam gesproken en vroeg mij wat voor geloof ik had
ik antwoorde dat ik geen geloof heb en in mijzelf geloof.
daarna benadrukte ik dat ik respect heb voor alle geloven ter wereld.
en de imam zei dat dat het belangrijkste was in de wereld.. de rest doet er niet toe..
er zijn tig oorlogen gestart alleen al vanwege het geloof..
quote:En je weet dat het onzin is, waarom trek je het je wel aan dan ?
Op woensdag 3 september 2003 18:48 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Zij hebben ook geen respect voor mijn geloof. Ik zal immers eeuwig branden, dat is de verdiende loon voor ongelovige zondaars.
quote:Zegt hij dat ook tegen imam El Moumni?
Op woensdag 3 september 2003 18:50 schreef dutchmage het volgende:
daarna benadrukte ik dat ik respect heb voor alle geloven ter wereld.en de imam zei dat dat het belangrijkste was in de wereld.. de rest doet er niet toe..
quote:Wat is de zin van het schofferen dan ? Een lekker gevoel ?
Op woensdag 3 september 2003 18:50 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Dan zijn ze maar lekker beledigd. Mijn probleem niet.
quote:tis een christen? een erg irrirante...
Op woensdag 3 september 2003 18:49 schreef tvlxd het volgende:[..]
. Waarom niet, eigenlijk?
quote:dat is de imam die ik heb gesproken in marokko..
Op woensdag 3 september 2003 18:51 schreef Kastaan het volgende:[..]
Zegt hij dat ook tegen imam El Moumni?
welliswaar met een vertaler..
quote:Dus?
Op woensdag 3 september 2003 18:52 schreef Graveland het volgende:[..]
tis een christen? een erg irrirante...
quote:het geloof is toch ook respectloos voor ongelovigen ! branden zullen ze
Op woensdag 3 september 2003 18:27 schreef dutchmage het volgende:[..]
met andere woorden je bent respectloos voor een ander en zijn geloof..
je oogst wat je zaait !
[Dit bericht is gewijzigd door Viola_Holt op 03-09-2003 18:54]
quote:Fijn, dus weten zij toch dat het onzin is als ik zeg dat jezus en mohammed 2 debielen waren?
Op woensdag 3 september 2003 18:51 schreef gelly het volgende:[..]
En je weet dat het onzin is, waarom trek je het je wel aan dan ?
Exact hetzelfde.
quote:neit in alle geloven..
Op woensdag 3 september 2003 18:54 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
het geloof is toch ook respectloos voor ongelovigen ! branden zullen ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |