abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2003 @ 18:15:23 #1
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_12920590
Islamofielen zijn volgens mij mensen die niet in Mohammed als "profeet" geloven maar zich geroepen voelen om het nalatenschap van Mohammed te verdedigen.

Je kan bijna nooit iets zeggen over de islam en de koran en je wordt gewezen op de bijbel, een ander haatboek geschreven door veelal temporaal kwab epilepsie patienten.

Wat er precies achter de gedachtengang van een islamofiel zit weet ik niet maar die bijbel kan je volgens mij heel goed vergelijken met wat de "erfzonde" is bij de gristenen.

Ik zeg maar. Neem een voorbeeld aan het varken. Een varken is een alleseter. Die eet die zgn heilige geschriften zoals de koran en de bijbel gewoon op.

Voor info NMO vergoeilijkt moord op 700 joden door Mohammed.

En helemaal interessant vanaf pag 5 1/2 (post Canonier)
[Feedback] Moderating Methoden in Politiek

Werd onder het oog van de moderators een xenofoob, islamhater (als dooddoener van de discussie) en door Du_ce ook het verwijt naar mijn hoofd geslingerd dat ik geen topic geopend zou hebben als een documantaire de holocaust zou vergoelijken. Dit mooi verwerkt in de voglende reactie

quote:
Op dinsdag 2 september 2003 23:14 schreef du_ke het volgende:
Als het was gegaan om de verovering van Jeruzalem door de kruisvaarders, of de slavenhandel (of misschien zelfs de holocaust). Had je een dergelijk topic niet geopend.
Als nu de NMO de holocaust zou vergoelijkt hebben zou ik daar niet meer een topic over durven openen. Want dan ben ik volgens Sidekick immers een racist.

[Dit bericht is gewijzigd door Akkersloot op 03-09-2003 18:27]

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_12920629
leer eens typen kneus..

het is Islamieten en Christenen

quote:
veelal temporaal kwab epilepsie patienten
en we vroegen niet of je jezelf als voorbeeld wilden opgeven..
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_12920637
Wel weer typisch, als je niet meegaat in het ongenuanceerde gebash op moslims, ben je een islamofiel. Mja, ik zei laatst al iets over je oevre geloof ik akkersloot.
pi_12920691
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:17 schreef gelly het volgende:
Wel weer typisch, als je niet meegaat in het ongenuanceerde gebash op moslims, ben je een islamofiel. Mja, ik zei laatst al iets over je oevre geloof ik akkersloot.
dus omdat ik het opneem voor de moslims ( omdat ik daar zeer veel te maken mee heb ( zoals sommige weten is mijn vader moslim ) ) ben ik een islamofiel..?
  woensdag 3 september 2003 @ 18:22:57 #5
60090 Akkersloot
pi_12920760
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:19 schreef dutchmage het volgende:
dus omdat ik het opneem voor de moslims ( omdat ik daar zeer veel te maken mee heb ( zoals sommige weten is mijn vader moslim ) ) ben ik een islamofiel..?
Nu zal ik het ook wel eens opnemen voor een moslim. Iemand die God Allah noemt is immers ook een moslim.

Houd het er maar op dat ik deze topic alleen maar heb geopend wegens dat eeuwige gezeur over die bijbel.

Ik had deze topic misschien beter "het oneindige relativeren tussen bijbel en koran" kunnen noemen. Mijn fout.

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  woensdag 3 september 2003 @ 18:24:22 #6
65203 _CoolZero_
mine mine mine!!
pi_12920786
quote:
de bijbel, een ander haatboek geschreven door veelal temporaal kwab epilepsie patienten.
....en bedankt!
wacht maar tot je dood gaat, dan wil ik dit je nogwel weer horen zeggen!
Whoehhhh.. is da van mij?? ^^ Whoeiii!!
pi_12920787
Tja...religie....

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_12920809
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:24 schreef _CoolZero_ het volgende:

[..]

....en bedankt!

Goed, doe ik het nog een keer: zowel jezus als mohammed waren twee schizos die debiel waren.

Tegenwoordig zitten zulke mensen in het gesticht, toen waren ze zgn. profeet.

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_12920846
Akkersloot, wat voor nare ervaring heb jij gehad met confessionelen in je jeugd? Aangezien je kennelijk van het prediken der Niksisme je dagtaak hebt gemaakt.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_12920847
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:22 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Nu zal ik het ook wel eens opnemen voor een moslim. Iemand die God Allah noemt is immers ook een moslim.

Houd het er maar op dat ik deze topic alleen maar heb geopend wegens dat eeuwige gezeur over die bijbel.

Ik had deze topic misschien beter "het oneindige relativeren tussen bijbel en koran" kunnen noemen. Mijn fout.

met andere woorden je bent respectloos voor een ander en zijn geloof..
pi_12920920
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:27 schreef dutchmage het volgende:

[..]

Ik wel ja.
Ik heb geen respect voor het geloven in een sprookje.

Of respecteer je een volwassene die denkt dat de Kerstman echt bestaat ook?

woensdag 3 september 2003 @ 18:32:09 #12
60090 Akkersloot
pi_12920929
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:16 schreef dutchmage het volgende:
leer eens typen kneus..

het is Islamieten en Christenen

Misschien een keer een topic over het verschil tussen Christenen (stellen Christus als voorbeeld maar geloven in Paulus verzinsel van de erfzonde) en Gristenen (die geloven in de erfzonde)
[.veelal temporaal kwab epilepsie patienten.]
quote:
en we vroegen niet of je jezelf als voorbeeld wilden opgeven..
Ik lig niet op de grond te kronkelen zoals de "profeet" Mohammed tijdens zijn "openbaringen". (Die is terug te vinden in de door moslims erkende heilige boeken over het leven van de profeet. Hadith en Boekari).
  woensdag 3 september 2003 @ 18:34:39 #13
60090 Akkersloot
pi_12920979
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:24 schreef _CoolZero_ het volgende:

[.temporaal kwab epilepsie patienten Paulus en Mohammed.]

....en bedankt!

Je moet toch wel toe geven dat die verschijnselen rond hun "openbaringen" toch wel heel erg veel op de verschijnselen van temporaal kwab epilepsie lijken.
God deed wel heel erg moeilijk om zijn profeten geloofwaardig over te laten komen, is het niet.
  woensdag 3 september 2003 @ 18:36:53 #14
65203 _CoolZero_
mine mine mine!!
pi_12921016
quote:
zowel jezus als mohammed waren twee schizos die debiel waren
ok, je bent dus echt debiel! beetje respect voor iemand geloofsovertuiging mag ook wel!!

Scheld jouw toch ooknie uit ofwel??

pi_12921034
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:36 schreef _CoolZero_ het volgende:

[..]

ok, je bent dus echt debiel! beetje respect voor iemand geloofsovertuiging mag ook wel!!

Scheld ik jou uit dan? Ben jij jezus of mohammed?
pi_12921042
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:31 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Ik wel ja.
Ik heb geen respect voor het geloven in een sprookje.

Of respecteer je een volwassene die denkt dat de Kerstman echt bestaat ook?

waarom geloven in een sprookje..?

een een volwassene respecteren die in de kerstman geloofd..?

da's toch niet echt een vergelijking.

pi_12921054
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:37 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

zoals eerder gezegd: respecteer een ander zijn geloofsovertuiging.
  woensdag 3 september 2003 @ 18:39:18 #18
60090 Akkersloot
pi_12921065
quote:
Respect hoeft niet van één kant te komen (kijk maar naar die reactie die zegt dat het met mij slecht af loopt na mijn dood).

Ik geef de gelovigen gristenen en moslims alleen maar vaststaande feiten. Wat is daar op tegen. Toen ik nog gelovig was in de bijbel zou ik alleen maar dankbaar zijn geweest als iemand me vroeg waarom God nou in hemelsnaam een moeilijk zou schrijven. God kan toch alles. Dus waarom een boek schrijven waar miljoenen mensen (de fundi's) hartstikke gek van worden. God is toch vooruitziend.

pi_12921069
quote:
lol
pi_12921084
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:38 schreef dutchmage het volgende:

[..]

waarom geloven in een sprookje..?

een een volwassene respecteren die in de kerstman geloofd..?

da's toch niet echt een vergelijking.

Zolang er geen god, allah, jawhe of santa claus omlaag zijn gekomen om te komen vertellen hoe het nu allemaal echt in elkaar zit, zijn beide geloven exact hetzelfde waard... niets.
  woensdag 3 september 2003 @ 18:40:32 #21
60090 Akkersloot
pi_12921089
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:27 schreef tvlxd het volgende:
Akkersloot, wat voor nare ervaring heb jij gehad met confessionelen in je jeugd? Aangezien je kennelijk van het prediken der Niksisme je dagtaak hebt gemaakt.
Nou je verdedigen dat je geen racist of xenofoob bent lijkt mij wel zinvol. Alhoewel tegen jullie ?
  woensdag 3 september 2003 @ 18:41:12 #22
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_12921101
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:40 schreef Akkersloot het volgende:
Alhoewel tegen jullie ?
, tegen wie?
1 kernfysicus
pi_12921107
quote:

[..]

Door het beledigen van Mohammed of Jezus beledig je ook islamieten en christenen. Of snap je dat niet ?
  woensdag 3 september 2003 @ 18:43:09 #24
60090 Akkersloot
pi_12921155
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:36 schreef _CoolZero_ het volgende:

[..]

Nee je zegt alleen maar dat het met ons verkeerd af loopt in het hiernamaals. Dat dachten die 19 "martelaren" van 11 september ook. Heb je het door ????????????

[Dit bericht is gewijzigd door Akkersloot op 03-09-2003 18:47]

woensdag 3 september 2003 @ 18:43:13 #25
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_12921160
Ik vind beide geloven totaal op niks gebasseerd, ben ik nu een hindoefiel?
neen, dat is ook totale onzin!

ik ben een heidenofiel?:)

Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_12921165
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:41 schreef gelly het volgende:

[..]

Door het beledigen van Mohammed of Jezus beledig je ook islamieten en christenen. Of snap je dat niet ?

Nee dat snap ik niet.
Dus als ik de kerstman beledig dan zijn alle amerikanen beledigd?

Feit is dat de openbaringen van mohammed, zoals beschreven in de koran, exact de simptomen waren van epilepsie en achtervolgingswaan.

Wat mij persoonlijk wat geloofwaardiger overkomt dan boodschappen direct van god krijgen, wat jij?

woensdag 3 september 2003 @ 18:45:24 #27
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_12921209
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:38 schreef dutchmage het volgende:

[..]

zoals eerder gezegd: respecteer een ander zijn geloofsovertuiging.

ach hou toch op, iedere gelovige, zij het moslim, christen, hindoe of iets anders probeerd anderen te overtuigen van het goeie, iemand anders een naar hiernamaals toewensen is zeer respectloos.
maak je nuttig, doe iets anders
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_12921228
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:43 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Nee dat snap ik niet.
Dus als ik de kerstman beledig dan zijn alle amerikanen beledigd?

Feit is dat de openbaringen van mohammed, zoals beschreven in de koran, exact de simptomen waren van epilepsie en achtervolgingswaan.

Wat mij persoonlijk wat geloofwaardiger overkomt dan boodschappen direct van god krijgen, wat jij?

Het gaat er niet om of het waar is of niet. Het gaat erom dat hele volkstammen het wel geloven, en als je dus beledigd en schoffeerd waar zij in geloven, dan beledig je hen ook. Snap je het nu ?
  woensdag 3 september 2003 @ 18:45:52 #29
65203 _CoolZero_
mine mine mine!!
pi_12921233
quote:
kijk maar naar die reactie die zegt dat het met mij slecht af loopt na mijn dood).
NEE, dat zeg ik niet, bedoel te zeggen dan zul je zien dat je ongelijk heb en Jezus absoluut geen debiel ofzo is!!!

maaruh de topic opener begint hier te beledigen! HALLO?!
maargoed, zal mij ook worst zijn, You Will C

pi_12921242
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:40 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Zolang er geen god, allah, jawhe of santa claus omlaag zijn gekomen om te komen vertellen hoe het nu allemaal echt in elkaar zit, zijn beide geloven exact hetzelfde waard... niets.

daar ben ik het niet met je eens..

een hele hoop mensen trekken kracht uit hun geloof door te geloven.

ik heb ook geen geloof, maar weet wel dat er "iets" is.
en nu kom jij zeggen dat hun geloof niets waard is alleen omdat jij er vreemd mee bent en niet ergens in geloofd..?
dat is dus geen respect hebben voor hun geloof.

woensdag 3 september 2003 @ 18:46:33 #31
60090 Akkersloot
pi_12921252
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:41 schreef tvlxd het volgende:

[.Op woensdag 3 september 2003 18:40 schreef Akkersloot het volgende:
Alhoewel tegen jullie ?.]

, tegen wie?

Pardon. Du_ce, Sidekick en de moderators van Pol onder wiens ogen die uitspraken werden gedaan. Alleen maar omdat ze niet kunnen weerleggen dat ik Mohammed niet gewoon een temporaal kwab epilepsie patient mag noemen.
  woensdag 3 september 2003 @ 18:47:23 #32
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_12921269
Ik vind elke vorm van religie achterlijk, maar ik zie daar geen reden in om elke vijf minuten een moslim-bash-topic te openen.
1 kernfysicus
  woensdag 3 september 2003 @ 18:47:56 #33
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12921283
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:40 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

En dat is dus reden om mensen die er wel in geloven maar de grond in te trappen? Als je nou eens begon met iedereen in zijn waarde te laten?
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  woensdag 3 september 2003 @ 18:48:13 #34
64779 Kastaan
Altijd gelijk.
pi_12921292
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:45 schreef _CoolZero_ het volgende:
Geloof je dat echt?
Op zondag 22 december 2002 21:35 schreef gelly het volgende:Waarom zou ik ? Genoeg sukkels die mijn uitkering betalen 8-)
pi_12921299
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:46 schreef dutchmage het volgende:

[..]

daar ben ik het niet met je eens..

ik heb ook geen geloof, maar weet wel dat er "iets" is.
en nu kom jij zeggen dat hun geloof niets waard is alleen omdat jij er vreemd mee bent en niet ergens in geloofd..?
dat is dus geen respect hebben voor hun geloof.

Zij hebben ook geen respect voor mijn geloof. Ik zal immers eeuwig branden, dat is de verdiende loon voor ongelovige zondaars.
pi_12921301
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:45 schreef Graveland het volgende:

[..]

ach hou toch op, iedere gelovige, zij het moslim, christen, hindoe of iets anders probeerd anderen te overtuigen van het goeie, iemand anders een naar hiernamaals toewensen is zeer respectloos.
maak je nuttig, doe iets anders

*kuch* ik wens jou helemaal niet naar het hiernamaals,
en iemand overtuigen.? ze vertellen wat hun van hun geloof vinden, en proberen je niet te overtuigen.

om een geloof te hebben moet je ergens in geloven ( lekker dubbelzinnig) dus proberen ze je het uit te leggen

woensdag 3 september 2003 @ 18:48:49 #37
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_12921310
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:47 schreef tvlxd het volgende:
Ik vind elke vorm van religie achterlijk, maar ik zie daar geen reden in om elke vijf minuten een moslim-bash-topic te openen.
je hebt JP Balkenende op je pic staan, serieus of niet, je argumenten worden er niet geloofwaardiger op
  woensdag 3 september 2003 @ 18:49:10 #38
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_12921320
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:48 schreef Graveland het volgende:

[..]

je hebt JP Balkenende op je pic staan, serieus of niet, je argumenten worden er niet geloofwaardiger op

. Waarom niet, eigenlijk?
1 kernfysicus
pi_12921339
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:45 schreef gelly het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of het waar is of niet. Het gaat erom dat hele volkstammen het wel geloven, en als je dus beledigd en schoffeerd waar zij in geloven, dan beledig je hen ook. Snap je het nu ?

Dan zijn ze maar lekker beledigd. Mijn probleem niet.

Papoas zijn ook beledigd als je hun peniskoker belachelijk vindt.

pi_12921351
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:49 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Ik vind em wel erg goed, eigenlijk.
pi_12921368
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:48 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Zij hebben ook geen respect voor mijn geloof. Ik zal immers eeuwig branden, dat is de verdiende loon voor ongelovige zondaars.

dat is dus volgens de kerk zo waarschijnlijk..

ik heb met een imam gesproken en vroeg mij wat voor geloof ik had
ik antwoorde dat ik geen geloof heb en in mijzelf geloof.
daarna benadrukte ik dat ik respect heb voor alle geloven ter wereld.

en de imam zei dat dat het belangrijkste was in de wereld.. de rest doet er niet toe..

er zijn tig oorlogen gestart alleen al vanwege het geloof..

pi_12921369
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:48 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

En je weet dat het onzin is, waarom trek je het je wel aan dan ?
  woensdag 3 september 2003 @ 18:51:48 #43
64779 Kastaan
Altijd gelijk.
pi_12921386
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:50 schreef dutchmage het volgende:
daarna benadrukte ik dat ik respect heb voor alle geloven ter wereld.

en de imam zei dat dat het belangrijkste was in de wereld.. de rest doet er niet toe..

Zegt hij dat ook tegen imam El Moumni?
Op zondag 22 december 2002 21:35 schreef gelly het volgende:Waarom zou ik ? Genoeg sukkels die mijn uitkering betalen 8-)
pi_12921397
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:50 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Dan zijn ze maar lekker beledigd. Mijn probleem niet.

Wat is de zin van het schofferen dan ? Een lekker gevoel ?
  woensdag 3 september 2003 @ 18:52:13 #45
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_12921399
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:49 schreef tvlxd het volgende:

[..]

tis een christen? een erg irrirante...
pi_12921408
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:51 schreef Kastaan het volgende:

[..]

Zegt hij dat ook tegen imam El Moumni?

dat is de imam die ik heb gesproken in marokko..

welliswaar met een vertaler..

woensdag 3 september 2003 @ 18:52:55 #47
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_12921410
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:52 schreef Graveland het volgende:

[..]

tis een christen? een erg irrirante...

Dus?
1 kernfysicus
pi_12921429
quote:

[..]

het geloof is toch ook respectloos voor ongelovigen ! branden zullen ze

je oogst wat je zaait !

[Dit bericht is gewijzigd door Viola_Holt op 03-09-2003 18:54]

fokschaap
pi_12921434
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:51 schreef gelly het volgende:

[..]

En je weet dat het onzin is, waarom trek je het je wel aan dan ?

Fijn, dus weten zij toch dat het onzin is als ik zeg dat jezus en mohammed 2 debielen waren?

Exact hetzelfde.

pi_12921442
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:54 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

neit in alle geloven..
  woensdag 3 september 2003 @ 18:54:29 #51
60090 Akkersloot
pi_12921443
quote:
Je kan het niet beter omschrijven. Jij helpt alleen maar om die mensen voor de gek houden.
Het verbaasde mij dat sommige mensen zeiden dat ze totaal niet in een God geloofde. Dit terwijl die mensen gewoon goed van hart zijn. Dat vond ik vreemd. Maar het heeft mij wel los gelaten van het idee dat mensen om goed voor andere mensen te zijn persé gelovig in God moeten zijn (dat ik overigens nog steeds ben). Moet ik nu denken dat die ongelovige mensen die mij van een foute gedachte hebben geholpen mij (als toen nog verkeerd gelovige) beledigden. Nee natuurlijk niet.

Stop met het voor de gek houden van moslims en gristenen. "ongelovige" mensen zijn ook goede mensen. En vaak nog beter.

woensdag 3 september 2003 @ 18:54:29 #52
60090 Akkersloot
pi_12921444
quote:
Je kan het niet beter omschrijven. Jij helpt alleen maar om die mensen voor de gek houden.
Het verbaasde mij dat sommige mensen zeiden dat ze totaal niet in een God geloofde. Dit terwijl die mensen gewoon goed van hart zijn. Dat vond ik vreemd. Maar het heeft mij wel los gelaten van het idee dat mensen om goed voor andere mensen te zijn persé gelovig in God moeten zijn (dat ik overigens nog steeds ben). Moet ik nu denken dat die ongelovige mensen die mij van een foute gedachte hebben geholpen mij (als toen nog verkeerd gelovige) beledigden. Nee natuurlijk niet.

Stop met het voor de gek houden van moslims en gristenen. "ongelovige" mensen zijn ook goede mensen. En vaak nog beter.

woensdag 3 september 2003 @ 18:54:35 #53
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_12921447
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:52 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Dus?

je zegt dat je elke vorm van religie achterlijk vind..(is het ook, maar JP klopt niet in het plaatje)
pi_12921454
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:52 schreef dutchmage het volgende:

[..]

dat is de imam die ik heb gesproken in marokko..

welliswaar met een vertaler..

Ah die fijne gozer die Europeanen lager dan honden en varkens vindt.

Wat een respect zeg.

pi_12921473
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:54 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

je oogst wat je zaait !

Wat een onzin. Er zijn genoeg gelovigen die ook jou en mij in hun waarde laten, en ongelovigen die gelovigen in hun waarde laten. De wereld is niet zwart-wit, of "hun tegen ons".
  woensdag 3 september 2003 @ 18:55:33 #56
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_12921476
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:54 schreef Graveland het volgende:

[..]

je zegt dat je elke vorm van religie achterlijk vind..(is het ook, maar JP klopt niet in het plaatje)

Ikoontjes zijn ikoontjes, die zeggen absoluut niets.
1 kernfysicus
pi_12921482
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:54 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Ah die fijne gozer die Europeanen lager dan honden en varkens vindt.

Wat een respect zeg.

dat heb ik gemist...
  woensdag 3 september 2003 @ 18:56:08 #58
64779 Kastaan
Altijd gelijk.
pi_12921485
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:54 schreef Akkersloot het volgende:
Vaak?
  woensdag 3 september 2003 @ 18:56:14 #59
65203 _CoolZero_
mine mine mine!!
pi_12921490
quote:
en waar haal je dat nu weer vandaan??

maar idd je zult anders wel voor eeuwig branden!
maarja doe nu maar lekker stoer joh,
bla bla bla

quote:
"ongelovige" mensen zijn ook goede mensen. En vaak nog beter.
WIE beweerd dat hierzo dan, dat ongelovige mensen slechte mensen zijn???

[Dit bericht is gewijzigd door _CoolZero_ op 03-09-2003 19:00]

woensdag 3 september 2003 @ 18:57:40 #60
64779 Kastaan
Altijd gelijk.
pi_12921519
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:56 schreef _CoolZero_ het volgende:

[..]

Wat een respect. Wij ongelovige honden zijn brandhout voor de hel he?
  woensdag 3 september 2003 @ 18:58:17 #61
60090 Akkersloot
pi_12921530
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:45 schreef _CoolZero_ het volgende:

[.ik ga naar de hel]

NEE, dat zeg ik niet, bedoel te zeggen dan zul je zien dat je ongelijk heb en Jezus absoluut geen debiel ofzo is!!!

Volgens mij is Jezus gestorven voor iedereen. (en Jezus was volgens mij ook niet Goddelijk of zo) Alleen temporaal kwab epilepsie patient Paulus heeft er een heel verkeerd verhaal aan verzonnen. Namelijk dat hij gestorven zou zijn vanwegen onze "erfzonde" ha ha.
[quote]
maaruh de topic opener begint hier te beledigen! HALLO?!

Ik weet van niets.
pi_12921534
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:54 schreef dutchmage het volgende:

[..]

neit in alle geloven..

wel het geloof in God of Allah waar het in dit topic om gaat !
fokschaap
pi_12921536
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:55 schreef dutchmage het volgende:

[..]

dat heb ik gemist...

Yeah right!?
Hoe kan je DAT in godsnaam gemist hebben?

Nog geen besluit over vervolging El Moumni
El Moumni krijgt steun!!!
El Moumni ,,ontsteld'' door brief Van Boxtel

pi_12921539
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:57 schreef Kastaan het volgende:

[..]

Wat een respect. Wij ongelovige honden zijn brandhout voor de hel he?

Kap eens met trollen, en geef eens voor 1 keer een inhoudelijke bijdrage in een discussie.
pi_12921569
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:58 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Yeah right!?
Hoe kan je DAT in godsnaam gemist hebben?

Nog geen besluit over vervolging El Moumni
El Moumni krijgt steun!!!
El Moumni ,,ontsteld'' door brief Van Boxtel

heb ook zoiets als werk enzo...
pi_12921585
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:58 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

wel het geloof in God of Allah waar het in dit topic om gaat !

god weet ik niet..

maar in het Moslim geloof is dat absoluut niet zo..

woensdag 3 september 2003 @ 19:01:06 #67
60090 Akkersloot
pi_12921587
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:46 schreef dutchmage het volgende:
Ik ook.
Alleen zeg ik niet dat "ongelovigen" naar de hel gaan. Je kan ook geloven zonder temporaal kwab epilepsie patienten als Paulus en Mohammed.
pi_12921591
quote:
Op woensdag 3 september 2003 19:00 schreef dutchmage het volgende:

[..]

heb ook zoiets als werk enzo...

Het is dan ook slechts een half jaar lang dagelijks in het nieuws geweest.
  woensdag 3 september 2003 @ 19:01:14 #69
64779 Kastaan
Altijd gelijk.
pi_12921592
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:58 schreef gelly het volgende:

[..]

Kap eens met trollen, en geef eens voor 1 keer een inhoudelijke bijdrage in een discussie.

Zeg je dat ook tegen je vriendje _CoolZero_, die vindt dat ongelovigen zullen branden in de hel ?
pi_12921600
quote:

[..]

god weet ik niet..

In het christendom ook niet, alleen in de zwarte kousen kerken.
pi_12921608
quote:
Op woensdag 3 september 2003 19:01 schreef Kastaan het volgende:

[..]

Zeg je dat ook tegen je vriendje _CoolZero_, die vindt dat ongelovigen zullen branden in de hel ?

Misschien moet je eens beter lezen.
pi_12921625
quote:

[..]

god weet ik niet..

Echt wel! Lees je koran jongen!
Niet moslims gaan eeuwig branden!
pi_12921635
quote:
Op woensdag 3 september 2003 19:02 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

en de ongelovige ook niet...
pi_12921637
quote:
Op woensdag 3 september 2003 19:01 schreef gelly het volgende:

[..]

Bulllll-shit. In het christendom staan zowel hel als hemel niet ter discussie.

Werd er op de lagere school al ingegoten.

woensdag 3 september 2003 @ 19:03:52 #75
64779 Kastaan
Altijd gelijk.
pi_12921648
quote:

[..]

Misschien moet je eens beter lezen.

Het staat er toch echt, Martin.
quote:
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:56 schreef _CoolZero_ het volgende:

maarja doe nu maar lekker stoer joh,
bla bla bla

woensdag 3 september 2003 @ 19:04:10 #76
65203 _CoolZero_
mine mine mine!!
pi_12921656
quote:
Ik weet van niets.
Nu dus wel, NANAA
  woensdag 3 september 2003 @ 19:04:14 #77
24883 Red.Flash
.-=IT's-A-Bombe=-.
pi_12921658
Ja ik ben een humanist atheïst...
Ik zal uit respect voor het individu zijn geloof niet beledigen.
Al moet ik zelf vaststellen dat gelovigen vaak vinden dat ik iets te kort kom omdat ik geen religie aanhang.
Er word me dan verteld dat ik mn hart moet openstellen voor god en jezus allah of een ander uit de serie .
Want dat zou goed voor me zijn, dit hoor ik altijd gewoon aan zonder me persoonlijk aangevallen te voelen.
Maar als ik het dan eens omdraai.
En zeg dat ik het wel humor vind dat ze afhankelijk zijn van een hogere macht om goed in hun vel te zitten, of een hou vast in het leven te bieden....
Nou nou nou dan is de kamer vaak te klein.
A closed mind is a good thing to lose.
  woensdag 3 september 2003 @ 19:04:17 #78
60090 Akkersloot
pi_12921661
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:47 schreef tvlxd het volgende:
Ik ook niet. Maar ja als een topic over het vergoelijken van de moord op 700 joden door temporaal kwab epilepsie patient Mohammed geblocked wordt en je je ook nog eens wilt rechtzetten dat je geen xenofoob en racist (andere argumenten konden ze niet verzinnen) natuurlijk wel.

Overigens is dit een topic tegen die lui die met één woordje over de koran al gelijk de bijbel er bij halen. Als of dat haatboek een erfzonde is.

woensdag 3 september 2003 @ 19:04:26 #79
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_12921667
quote:
Op woensdag 3 september 2003 19:02 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

weetje, het feit dat je gelovig bent is heel typerend, je hebt zelf geen respect voor andere geloven en vraagt nog respect voor het jouwe ook?

ik doe simpel: heb respect voor GEEN geloof

pi_12921671
quote:

[..]

Staat toch echt in de Koran. Lees de citaten in de Islam en misverstanden topics er maar op na. In de bijbel staat het ook. Alleen de "verlichte" christenen denken het beter te weten dan de bijbel waarop uiteindelijk het geloof toch echt gebaseerd is !
fokschaap
pi_12921673
quote:
Op woensdag 3 september 2003 19:04 schreef Graveland het volgende:

[..]

weetje, het feit dat je gelovig bent is heel typerend, je hebt zelf geen respect voor andere geloven en vraagt nog respect voor het jouwe ook?

ik doe simpel: heb respect voor GEEN geloof

Ik ben gelovig?
Waar haal je die fabel vandaan?
pi_12921692
ongelovigen dienen als brandstof voor het vuur in de hel, dat voor de ongelovigen is voorbereid" Koran 2:24

wat een respect !

[Dit bericht is gewijzigd door Viola_Holt op 03-09-2003 19:06]

fokschaap
  woensdag 3 september 2003 @ 19:06:06 #83
60090 Akkersloot
pi_12921697
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:47 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

En dat is dus reden om mensen die er wel in geloven maar de grond in te trappen? Als je nou eens begon met iedereen in zijn waarde te laten?

Werd iemand onder jouw ogen als moderator geen xenofoob en racist genoemd ?
  woensdag 3 september 2003 @ 19:07:36 #84
65203 _CoolZero_
mine mine mine!!
pi_12921730
maar ff serieus: Voor alle mensen die denken dat Christenen enz.
de 'ongelovigen' maar slechte mensen vinden...

Kom op zeg! sommige jah, ik geloof (ook) ik God, maar ik vind jouw/jullie niet slecht ofzo!
Stom dan met dat stomme gescheld en respecteer elkaar nu eens...!
(ik begin )

ookeej?

pi_12921748
quote:
Op woensdag 3 september 2003 19:07 schreef _CoolZero_ het volgende:
maar ff serieus: Voor alle mensen die denken dat Christenen enz.
de 'ongelovigen' maar slechte mensen vinden...

Kom op zeg! sommige jah, ik geloof (ook) ik God, maar ik vind jouw/jullie niet slecht ofzo!
Stom dan met dat stomme gescheld en respecteer elkaar nu eens...!
(ik begin )

ookeej?

maar je gelooft wel dat we gaan branden...toch ? anders verloochen je de bijbel !
fokschaap
pi_12921752
Even puinruimen... en dat binnen een uur.

-edit-

Bij nader inzien (en overleg) besloten om dit topic op slot te laten.
Dit is geen C&H materiaal. Religie-bash hoort hier niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 03-09-2003 19:16]

(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')