och, gaat wel weer over denk ik!
quote:we don't give a shit!
Op woensdag 3 september 2003 00:41 schreef laffer het volgende:
ik ben ook ziek!
keelpijn/ niezen/ hoesten!!och, gaat wel weer over denk ik!
quote:ach, om het allemaal door de plee te spoelen is ook zo zonde...
Op woensdag 3 september 2003 00:42 schreef nuecken het volgende:[..]
we don't give a shit!
quote:Hier het zelfde
Op woensdag 3 september 2003 00:40 schreef Emphemeris het volgende:
Ik heb het alweer achter de rug... ben wel blij dat ik minstens 3 andere mensen aangestoken heb
quote:Gelukkig kan ik me hierbij aansluiten...
Op woensdag 3 september 2003 00:40 schreef Emphemeris het volgende:
Ik heb het alweer achter de rug... ben wel blij dat ik minstens 3 andere mensen aangestoken heb
quote:en wie bedoel jij met "we" ??
Op woensdag 3 september 2003 00:42 schreef nuecken het volgende:[..]
we don't give a shit!
en shit??, je hoeft niet de wand-decoratie van je nieuwe vriendje z`n snikkel te posten hoor!
suffe hoer!!
quote:Tell me things I don't know
Op woensdag 3 september 2003 00:41 schreef ZixS het volgende:
Altijd, in het hoofd.
heb zelf al een paar dagen een kriebel in de keel ...
m'n vriendin voelt zich ook niet al te best...
volgens mij is er niks aan de hand.
quote:als je gaat slapen natte theedoek om je keel met een sjaal eromheen
Op woensdag 3 september 2003 09:28 schreef Qarinx het volgende:
Ik heb beginnende keelpijn.. voelde het gister al, maar vandaag is slikken al lastiger. Iemand tips om te voorkomen dat dit erger wordt?
quote:Trachitol..
Op woensdag 3 september 2003 09:28 schreef Qarinx het volgende:
Ik heb beginnende keelpijn.. voelde het gister al, maar vandaag is slikken al lastiger. Iemand tips om te voorkomen dat dit erger wordt?
Hier nog een..
Snotverkouden en grieperig.. met dank aan mijn tandart die zo nodig haar neus moest ledigen in mijn bijzijn Gisteren en vannacht had ik het ontzettend benauwd, maar gelukkig gaat het nu weer. Ik ben momenteel zwanger en bijna alle werkzame middeltjes/pilletjes worden afgeraden, dus er zit niets anders op dan uitzieken.
Nou heb ik gisteren 3 uur bij iemand thuis gewerkt(thuiszorg, huishoudelijk werk) die ook grieperig was, dus ik denk dat ik het daar opgelopen heb...
Ben ook ziek aant worden geloof ik.. Zondag heel de dag met dikke winterkleren aan gelopen, zo koud had ik het.. En sinds gister heb ik enorme keelpijn, hoesten doet ongelofelijk veel zeer en ik heb bijna geen stem meer... Echt niet leuk....
[nu ff serieus]
Lichte keel onsteking
M'n hoofd zit vol snot
Heb (denk ik daardoor) ook koppijn, beetje zere oren.
Buik is ook niet helemaal lekker.
Ben al aan de vitamine pillen gegaan (de R zit weer in de maand he..., bedacht ik ook toen ik me ziek zwak en misselijk begon te voelen) en heb otrivin gehaald in de hoop dat de snot oprot (he rijmt ook nog)
Ik voel me niet ziek genoeg om in mn bed te blijven liggen, maar ben wel hangerig.
Ach ja, mn vriend had t vorige week is ook goed gekomen dus ik heb er alle vertrouwen in dat t met mij ook goed gaat komen.
Vanavond maar op tijd onder de wol
en niet zo'n klein beetje ook....
voorhoofdsholte ontsteking, oogholte ontsteking, zware bronchitis, ontstoken slijmvliezen, keelontsteking, kans op gat in linker long
zit aan mega zware antibiotica kuur en nog wat rommel....6 pillen verplicht per dag , ben heel de dag versufd door de medicijnen
komp door mijn feestgedrag op Lowlands...
ach ja, moet maar, over paar daagjes weer over enzo
Werd vanochtend wakker en kon bijna niet m'n bed uit komen (is niet normaal bij mij). Best wel hoofdpijn en erg verkouden. Was wel de eerste twee uurtjes naar school gegaan maar dat ging echt niet. Zometeen nog maar weer ff slapen..
quote:En dan nog op rond dit tijdstip. Da's niet gezond.
Op zondag 7 september 2003 03:18 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ik ben al een paar dagen snipverkouden. Het was een lange tijd geleden dat ik zo erg verkouden was
quote:En ik ben weer beters
Op donderdag 4 september 2003 11:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
* meldtWerd vanochtend wakker en kon bijna niet m'n bed uit komen (is niet normaal bij mij). Best wel hoofdpijn en erg verkouden. Was wel de eerste twee uurtjes naar school gegaan maar dat ging echt niet. Zometeen nog maar weer ff slapen..
Een goede nachtrust verricht wonderen
quote:Verkouden != ziek
Op zondag 7 september 2003 08:18 schreef G-Plek het volgende:
Ik ben wel wat verkouden jah.....
Ook heb ik op't moment een verrote stem, zo hees als het maar zijn kan...
quote:Okay okay okay......
Op zondag 7 september 2003 08:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Verkouden != ziek
* toegeeft
quote:* Blij is
Op zondag 7 september 2003 08:41 schreef G-Plek het volgende:[..]
Okay okay okay......
* toegeeft
quote:zó vroeg online, en nog ziek ook
Op zondag 7 september 2003 08:56 schreef danielluh het volgende:
ik ben al een paar dagen ziekies
stomme griep ook
Ik had gisteren een familiefeestje, waar ik waarschijnlijk iets heb gegeten wat niet goed was... Gevolg: eerst de halve nacht wakker gelegen door hevige buikpijnen en het ik-moet-zo-overgeven-gevoel, uiteindelijk kwam alles er idd uit Daardoor doet m'n keel nu zeer, en ik heb hoofdpijn en koude rillingen
quote:Ik vind het niet zo netjes van je dat je mijn icoon hebt gejat.
Op zondag 7 september 2003 01:06 schreef erikvw het volgende:
Ben woensdag en donderdag erg ziek geweest. Mede door Lowlands. Ijskoud en bijna niet geslapen....(en te veel gewerkt...Jaa!! Was er niet voor de lol..)
quote:*meldt zich weer beter*
Op woensdag 3 september 2003 21:17 schreef Nijna het volgende:
Ja hier nog een semi-zieke.M'n hoofd zit vol snot
Heb (denk ik daardoor) ook koppijn, beetje zere oren.
Buik is ook niet helemaal lekker.Ben al aan de vitamine pillen gegaan (de R zit weer in de maand he..., bedacht ik ook toen ik me ziek zwak en misselijk begon te voelen) en heb otrivin gehaald in de hoop dat de snot oprot (he rijmt ook nog)
Ik voel me niet ziek genoeg om in mn bed te blijven liggen, maar ben wel hangerig.
Ach ja, mn vriend had t vorige week is ook goed gekomen dus ik heb er alle vertrouwen in dat t met mij ook goed gaat komen.
Vanavond maar op tijd onder de wol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |