quote:Wat is er mis met kankertopics?
Op donderdag 4 september 2003 01:20 schreef sheila_na_gig het volgende:[..]
Maar het is ook niet bedoeld om ALLEEN MAAR drama te maken, en dat maak ik al genoeg, in de diverse kanker- en depressietopics,
quote:
Op donderdag 4 september 2003 02:10 schreef Grafkanker het volgende:[..]
Wat is er mis met kankertopics?
oprotten, newbie
quote:Ook jij...
Op donderdag 4 september 2003 02:12 schreef Parafernalia het volgende:[..]
oprotten, newbie
Lekker slapen
Dus ik ga slapen.
![]()
![]()
[post 3553]
...
...
Maar voorlopig nog niet slapen...
slaap zelf al slecht en wat zeker niet helpt is dat 1 van mijn katten sinds een paar nachten verschrikkelijk zit te gillen.
En ze stopt pas als ik er naar toe ga (believe me, negeren heb ik geprobeerd). Boos worden etc helpt ook voor geen meter.
Blegh
quote:
Op woensdag 3 september 2003 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
Nee dit kan niet waar zijn.... morgen om 6:59 de trein om op tijd te zijn.... ooooooooh neeeeeeeeee waar gaat dit heen met de wereld, bah bah en nog eens bah!!hardsilence waar ben je?
Ik ga lekker werken, en voel me wel oke
Wiiiii jij bent allang wakker en op weg en alles
het gaat...
en verder ik LEEF
ga zo naar de stad, wat boeken halen in de bieb, en op broeken jacht.. heb nieuwe broek nodig.. alleen hoor ik net dat de Funkie House dood is... misschien dat ik dan toch maar naar Leiden ga, naar de Blue Moon.. ofzo..
quote:het leuke is: die is ook dood
Op donderdag 4 september 2003 10:51 schreef Faithy het volgende:
moe maar wel goedga zo naar de stad, wat boeken halen in de bieb, en op broeken jacht.. heb nieuwe broek nodig.. alleen hoor ik net dat de Funkie House dood is... misschien dat ik dan toch maar naar Leiden ga, naar de Blue Moon.. ofzo..
quote:
Op donderdag 4 september 2003 11:31 schreef Frenkie het volgende:
nog steeds niet helemaal wakker
Dat ga ik nu ook proberen om wat wakkerder te worden. Ben 4 keer wakkergebeld vannacht/vanochtend, dus ik ben ook nog wat moe, voor de rest voel ik me goed!
quote:Koffie heb ik al op. een lange douche hielp ook niet en ik heb zelfs al een stukje gefietst.
Op donderdag 4 september 2003 11:34 schreef Stranger het volgende:
..
quote:Dat meeeeeeeeeeeen je niet???????????????
Op donderdag 4 september 2003 11:17 schreef SEMTEX het volgende:[..]
het leuke is: die is ook dood
Ze hebben onlangs hun deuren gesloten
Verder begint het hier ineens heeeel erg lekker te ruiken, en realiseer ik me, dat er twee pizzabroodjes in de oven op me liggen te wachten. Life's great
quote:
Op donderdag 4 september 2003 12:12 schreef Christine het volgende:
Ik voel me heeeeerrrrrrrlijkheb weer allerlei leuke plannetjes om ons huisje nóg knusser te maken
Verder begint het hier ineens heeeel erg lekker te ruiken, en realiseer ik me, dat er twee pizzabroodjes in de oven op me liggen te wachten. Life's great
Ik voel mij vandaag lekker goed, kan beter, maar klagen doe ik maar ff niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |