[Dit bericht is gewijzigd door racoon2002 op 02-09-2003 21:19]
vanmiddag weer voor t eerst naar school... te horen gekregen wie mn mentor wordt ( lees: AARGGHHH ) mn rooster gekregen ( lees: nog meer AARRRRGGGHHHH ) blééf die vent maar zeiekn over wat we komende week gingen doen met studiehuisuur en shit
bah bah bah
en t ergste is dak morgen weer vroeg op moet...
[Dit bericht is gewijzigd door racoon2002 op 02-09-2003 21:23]
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 21:22 schreef racoon2002 het volgende:[..]
lieve meid, je hoeft mij niet te bedanken voor alles wat je zelf al bereikt hebt hoor
maar ik snap het
Moet nog wel ff melden dat ik toch wel erg goed mijn best doe om tegen vervelende stemmingen te vechten...
Hoop dat het gaat lukken, maar als het goed is ga ik er nu wel hulp bij krijgen
Klote want ik zit weer ene eind weg voor me werk en ook weer in een hotel
en opzich wel blij want ik heb te horen gekregne dat ene meisje mij heel erg leuk vind
quote:Dank je. Ik voel me vereerd.
Op dinsdag 2 september 2003 00:15 schreef miendobbelsteen het volgende:Jouw reactie roeleert
ontopic:
ok, maar ik moet vooral niet gaan nadenken....
Dus een vroege duik in me bed straks: +200 warm bedje:
Slaap lekker iedereen voor straks!
Verder .. zenuwachtig ......
verveel me, en voel me verder wel redelijk..
en morgen lekker naar mijn liefie...
En weet ik niet wat ik aan moet met iemand die contact met me zoekt, en mis ik juist contact met een ander..
Maar ik mag niet klagen natuurlijk! Alleen zit het momenteel ff niet zo lekker allemaal...
ow en suf
quote:Ik vind therapie van half tien tot kwart over vijf erg lang en heel intensief
Op dinsdag 2 september 2003 20:21 schreef sheila_na_gig het volgende:
[..]
Ik prijs mezelf gelukkig dat ik doorgaans AL om half zes thuis ben, vrienden me zijn vijf dagen per week pas om half 8 weer thuis
heb het helemaal gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |