Specs
5.0 V8
410 pk
0-100 km/h 4.4
Top begrenst op 314km/h
quote:En maar weer verder!!:::::
oude deeltjes:
[CHAT] PTA Slowchat
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
[CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
[CHAT] PTA slowchat V6 TDI met pompverstuiver
[CHAT] PTA Slowchat M7 -Anti vandalisme-
[Chat] PTA Slowchat V8 4.2 Biturbo
[Chat] PTA Slowchat 9.11 Carrera 4
[Chat] PTA Slowchat V10 8.0L 450HP
[Slowchat] V12 Quad turbo, 4x4 Supercharged NOS?
[PTA slowchat] Slopel corsa 1300S
[CHAT] PTA Slowchat Opel Kadett 1.4S mét GSI Look
[CHAT] PTA Slowchat A15 richting Rotterdam
[CHAT] PTA Slowchat Caddie Sixteen
[CHAT] Pta Slowchat 17" Rimms
[Chat] PTA Slowchat Marcos 1800
[Chat] PTA Slowchat, 205 1900 GTI
[CHAT]PTA Slowchat Ford Sierra 2.0 GT
[CHAT]PTA Slowchat Maserati Ghibli
[Chat] PTA Slowchat 22" Bling Bling Velgen
[Chat] PTA Slowchat BMW 3.23Ci Cabrio
[Chat] PTA Slowchat Volvo 240
[CHAT] PTA Slowchat BMW M3 Max 250KM/H Begrensd
[Chat] Slowchat Dauer 962LM 0-100 in 2.6sec
[CHAT] Porsche 911 2.7 RS
[Chat] PTA Slowchat VW 2.8 VR6
[Chat] PTA Slowchat Mercedes E 290
[CHAT] PTA Slowchat Wegwerkzaamheden Max 30km/h
[CHAT] PTA Slowchat Noble M12 GTO 310 pk
[Chat] PTA Slowchat Mercedes-Benz CLK 320 CT Sport
[CHAT] Alfa Romeo 33 1.4 IE Imola
[PTA-CHAT] Ferrari Enzo @ 34-9 km/u
[Slowchat] Honda Wide body van APR
Slowchat: '37 Mercedes Benz W125
Slowchat Artistic License A Tribute to Kreator
[Slowchat] Part 37 Jacco Special!
[Slowchat] Turbo vs de rest....
[Slowchat] Deel 39: Ford Mustang VS Nissan Skyline
[Slowchat] Ferrari F40, 40 Years Ferrari
[Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 02-09-2003 20:24]
Zijn er al specs vekrijgbaar?
quote:Zie openingspost....
Op dinsdag 2 september 2003 20:21 schreef Extremini het volgende:
Zijn er al specs vekrijgbaar?
Leuk filmpje
http://movies.flabber.nl/Ford.Ka/
quote:Dat vind ik nou ook. Als of het de nationale puzzel actie was
Op dinsdag 2 september 2003 20:58 schreef MegA het volgende:
vind het alsof ze van verschillende auto's onderdelen hebben gepakt en die aan elkaar gelast hebben..
quote:Hier wat meer informatie:
Op dinsdag 2 september 2003 21:04 schreef t0n het volgende:
Die meesterlijke motor is met vloeibare injectoren...![]()
..
soort van Permanent nos systeem
Dit is de nieuwe MG XPower SV, de super-coupé van MG. En dat woordje power in de naam is nog haast een understatement.
Het basismodel heeft al een V8 met 325 pk, maar het toekomstige topmodel heeft 765 pk. Die extra vette V8 wordt verder nog uitgerust met stikstofoxide-injectoren voor een extra boost van 200 pk zodat u dat stoplichtsprintje met die Lambo, Ferrari of Porsche Turbo wel zult winnen. U kunt dat zonder twijfel doen met twee vingers in uw neus, maar pas wel op dat die niet in uw achterhoofd eindigen.
De XPower SV is gebaseerd op de X80, een prototype dat we vorig jaar op de tentoonstelling van Frankfurt zagen en die was op zijn beurt weer gebaseerd op de Qvale Mangusta. Standaard is een rolkooi, maar de enorme luchtinlaten achterspoiler én opbergruimte voor twee helmen zijn voorbehouden aan de Club Sport-versies, die boven het instapmodel staan. Daarmee mag je overigens gewoon de weg op. Die spoilers zijn trouwens los te bestellen op de instapper.
De Club Sport heeft tenminste een V8 van 410 pk, maar een versie van 500 en 765 pk behoort op termijn ook tot de mogelijkheden. Die 765 pk-motor wordt volgend jaar gebruikt om op zoutvlaktes in Amerika een gooi te doen naar wat snelheidsrecords.
Wat kost zon geintje nu? In Engeland gaat de XPower SV met 465 pk zon 85.000 pond kosten, ongeveer evenveel als een BMW Z8 en pak m beet n Daewoo Matiz samen.
Maar uhm wie is nu de persoon dan die de slowchat tot een goed lopen en druk stukje gemaakt heeft van PTA. Ik denk dat we die persoon moeten bedanken. En iets speciaals voor moeten doen
quote:ZO kom je ook weer even kijken
Op dinsdag 2 september 2003 23:38 schreef VanDread het volgende:
van die goodnoodles zijn best te eten
quote:goeie film wel he. Wie had ooit gedacht dat stifler van amerikan pie zo goed kon acteren en vechten
Op dinsdag 2 september 2003 23:55 schreef VanDread het volgende:
mja ach ik spendeer al genoeg tijd op foraom dan ook nog es aan de slowchat mee te gaan doen gaat helemaal zo'n hoop tijd kosten en ik heb zat te doen....
was net bulletproofmunk aan het kijken........ en dacht hmz laat ik maar naar bed gaan maar dan is er weer andere afleiding
truste
Vooral die achterkant, en de zijkant enzo.
Dit is een Hyundai Coupé btw. (codename Tiburon)
quote:Zitten mooie auto,s tussen. Maar sommige oldtimers zitten te strak in het leer. Te nieuw. Is dat allemaal ogrineel of is dat opnieuw gedaan?
Op woensdag 3 september 2003 07:01 schreef Ultimora het volgende:
http://www.dse.nl/~hetloo/fotoalbums zeg de foto's van het loo, wat vinden jullie er van?
Ik vind dat een oldtimer orgineel moet blijven en dat je kan zien dat er in gereden is. Een museum auto vind ik altijd zo een zonde
Q4 is dus 4 cyl turbo 200+ pk 4wd alles electrisch en zeeeeeeeeeeeeeeeeer snel.. (Lancia Delta HF intergrale techniek)
quote:concours auto´s zijn vaak in een veel betere staat als museum auto´s, vaak volledig gerestaureerd naar nieuwstaat, dat zie je, en daar moet je van houden.. maar hoe wou je een auto anders restaureren?? met 2de hands leer van de rommelmarkt
Op woensdag 3 september 2003 09:00 schreef ook_gek het volgende:[..]
Zitten mooie auto,s tussen. Maar sommige oldtimers zitten te strak in het leer. Te nieuw. Is dat allemaal ogrineel of is dat opnieuw gedaan?
Ik vind dat een oldtimer orgineel moet blijven en dat je kan zien dat er in gereden is. Een museum auto vind ik altijd zo een zonde
quote:gelukkig is die mg der al een aardig tijdje anders zou je denken dat ze het ontwerp gestolen hadden van hyundai
Op woensdag 3 september 2003 08:40 schreef Viper_74 het volgende:
Ik vind hem toch verdacht veel lijken op deze:Vooral die achterkant, en de zijkant enzo.
Dit is een Hyundai Coupé btw. (codename Tiburon)
ook_gek: stiffler blijft beetje gaar ventje toch he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |