quote:het is in feite dus gewoon een magneet in een hangertje verwerkt.
de biosymbol 2000 is een draaiende hanger met 2 kanten, waarop naar eigen keuze aan beide zijden een symbool is aangebracht of dierenriemtekens.
dit unieke systeem geeft de mogelijkheid om 2 symbolen bij elkaar te brengen die bij ons horen of waarvan wij houden.de biosymbol 2000 is de enige wetenschappelijke mogelijkheid om de spanning te ontladen van de gevaarlijke vervuiling die afkomstig is van de elektromagnetische en elektrostatische velden.
deze wordt veroorzaakt door alle soorten elektrische apparaten die niet meer weg te denken zijn uit ons dagelijks leven: van zaktelefoon, elektrische deken, televisietoestel en hoogspanningslijnen en computers!!
de biosymbol 2000 neemt altijd automatisch de juiste positie in op het lichaam. dankzij het draaimechanisme, een geniale uitvinding, is dit de sleutel om de spanning (positief of negatief) in het lichaam in evenwicht te brengen.
therapie: lading op een lichaam veroorzaakt spanning.
via het zenuwstelsel zoekt de spanning een uitweg naar de zwakke punten met als gevolg het verminderen van de psychische en lichamelijke weerstand.
meer spanning, betekent meer problemen. door het wegneme van de spanning, produceert het organisme meer energie en meer weerstand en daardoor meer immuniteit.
de biosymbol is verkrijgbaar met verschillende symbolen of dierenriemtekens.
de therapeutische eigenschappen en de werking van alle uitvoeringen van de biostabil 2000 zijn exact hetzelfde. het prijsverschil zit uitsluitend in het uiterlijk van het medaillon. de biostabil 2000, 18mm, het kleine model heeft een mindere kracht en is daardoor geschikt voor kinderen en erg gevoelige personen.
quote:en er zijn alleen maar tevreden klanten.
attentie: dragers van een pacemaker mogen absoluut geen biosymbool of biostabil dragen. (vanwege de vrij zware magneet)
quote:nou ja, de strekking van het verhaal zal wel duidelijk zijn. tineke de nooij is er dol op, sommige mensen zien het blijkbaar als wondermiddel. ik denk dat het absolute lulkoek is. maar misschien dat iemand me kan overtuigen van mijn ongelijk?
de ontwerper van de bio stabil en bio symbol bruno santanera met zijn duizende brieven van dankbare clienten.
quote:vrij prijzig voor een magneet.
biostabil 2000,23 mm, normaal modela. 14 karaat goud, zonder ketting eur 272,00
b. 9 karaat, zonder ketting eur 180,38
quote:dan pak je toch een balon ?
op dinsdag 2 september 2003 19:39 schreef julekes het volgende:
ze beweren dat je door de magneet je statische elektriciteit kwijt raakt.
daar zou ik wel graag een natuurkundige onderbouwing van zien.
quote:beangstigend, wat is een wetenschappelijke mogelijkheid? duidelijk iemand die weet dat strooien met het woord wetenschap voor velen al de halve onderbouwing is van het 'bewijs'.
de biosymbol 2000 is de enige wetenschappelijke mogelijkheid om de spanning te ontladen van de gevaarlijke vervuiling die afkomstig is van de elektromagnetische en elektrostatische velden.
ik heb al een paar keer eerder produkten uit deze hoek gezien die niet zo betrouwbaar overkomen.
quote:nou zal er misschien heus wel een zekere waarheid in kunnen zitten, maar volgens mij hebben die mensen iets te vaak johnny mnemonic gekeken.
deze wordt veroorzaakt door alle soorten elektrische apparaten die niet meer weg te denken zijn uit ons dagelijks leven: van zaktelefoon, elektrische deken, televisietoestel en hoogspanningslijnen en computers!!
quote:ik heb 1x die reclame gezien en daarin werd verteld dat het voor pacemaker-dragers niet geschikt is.
op woensdag 3 september 2003 16:02 schreef johnnyknoxville het volgende:
ook leuk als je een pacemaker hebt, zo'n magneet op je borst.
ik geloof in heel veel onverklaarbare dingen, maar niet in zoiets. zeker niet vanwege de knetterende prijs die ze ervoor vragen.
quote:en eigenlijk is dat net zo gek als het feit dat mensen die dingen in eerste instantie wel kopen. een enkel geval van iemand die dood gaat op zijn 50e zegt niets. het geeft in ieder geval aan dat vele mensen geen enkele kaas gegeten hebben van het goed inschatten van kans en de wet van de grote getallen.....
op woensdag 3 september 2003 16:58 schreef dutch-mamma het volgende:
een dergelijk speeltje (in dit geval een speciale armband) is in de jaren 80 ook razend populair geweest,
er was ook een zanger, nico haak, die hem in alle bladen aanprees! en opeens was hij dood, hartverlamming... hij was een jaar of 50...
in 1 klap stortte de hele verkoop in.
die dingen werken doordat mensen denken dat ze werken. als er geen magneet in zou zitten werken ze ook.
quote:wel typisch dat tineke nog altijd maar 9 vingers heeft. wondermiddel, tsssk.
op woensdag 3 september 2003 20:30 schreef freud het volgende:
en dan die ouwe zigeuner in een pak die hem aanprijst! tineke de nooij hebben ze ook weer afgestoft en een script gegeven. ik ga ook keukenmagneetjes verkopen.
quote:je hebt zo ontzettend gelijk! al vermoed ik dat jij dan niet bedoeld dat die simpele kristallen ook geen effect hebben...
op vrijdag 5 september 2003 16:29 schreef wiccan-amel het volgende:
dit effect van die biostabel kan ook berijkt worden met simpele "goedkope" cristallen, dus geen duur kettingkje maar gewoon een aantal of zelfs maar 1 cristal..
maar eigenlijk ook diep triest..profiteren van labiele / goedgelovige mensen, ze belachelijk veel laten betalen voor zoiets crappy..
eigenlijk zou het niet moeten mogen
1. je loopt voor lul.
2. je betaalt 119.95e excl. verzendkosten.
ik zie in deze 2 punten zogauw geen voordeel. maar ligt vast aan mij, ik mis een koopje.
quote:ehm, da's de goedkoopste versie. de duurste is bijna twee keer zo duur... :-)
je betaalt 119.95e excl. verzendkosten
het is puur mentaal, als je het gelooft dan werkt het voor je gevoel ook. je onderbewustzijn kan wel veel dingen doen op medisch gebied. denk ook maar in dat het het gehele immuumsysteem aanstuurd en al het andere onderbewuste. je zou je hersens er wel positief mee kunnen stemmen als je erin gelooft, welke dan wel weer een positieve uitwerking heeft. maar dat zit dan mentaal, en niet door zo'n stom hangertje.
ga ik toch liever naar de dokter.
quote:heel veel mensen kopen de biostabil dan ook als cadeau voor hun vijand.
1. je loopt voor lul.
2. je betaalt 119.95e excl. verzendkosten.ik zie in deze 2 punten zogauw geen voordeel. maar ligt vast aan mij, ik mis een koopje.
quote:ik krijg spontaan jeuk als ik die reclame zie. furschrikkelijk, zeg.
op woensdag 3 september 2003 14:34 schreef freud het volgende:
die reclame is zoooooo goed, mooie comedy!
ik zou zo'n ding zelf nooit kopen, want ik geloof er gewoon geen moer van. er zullen best wel mensen zijn die zo'n ding kopen. als je maar wanhopig genoeg bent...
het ding is belachelijk duur en er zijn zoveel goedkopere dingen waarbij je waarschijnlijk meer baat zult hebben.
er zullen ook best mensen zijn die zeggen dat het werkt. als je iets maar "hard genoeg" denkt, dan gebeurt het ook. er zullen dus mensen zijn die er echt baat bij hebben, maar ik geloof niet in dit ding en daarom zal het bij mij ook niets doen.
hmm...ik lul weer vaag, geloof ik. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |