abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12896020

Er zijn vast nog wel mensen die weten hoe deze band klinkt. MIsschien kunnen deze mensen even hun favoriete nummers noemen. Of als ze willen hun mening geven, dan kan dat ook hier.

pi_12896113
Dank voor deze post, ik was al een tijdje op zoek naar de bandnaam, die ik vergeten was.
Luister trouwens es The Smiths, ook leuk, zelfde straatje
pi_12896186
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:40 schreef DivineJester het volgende:
Dank voor deze post, ik was al een tijdje op zoek naar de bandnaam, die ik vergeten was.
Luister trouwens es The Smiths, ook leuk, zelfde straatje
dat doe ik al
  dinsdag 2 september 2003 @ 16:44:09 #4
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12896208
The Charlatans

Heb o.a. Melting Pot en Us and us only op audio cd, ben van plan de live cd 'Live it you love it' aan te schaffen, tracklist ziet er goed

Love Is The Key
Judas
Tellin' Stories
A Man Needs To Be Told
One To Another
The Only One I Know
Impossible
North Country Boy
You're So Pretty - We're So Pretty
Weirdo (Featuring Johnny Marr)
How High
Forever
And If I Fall
Sproston Green

Live tracks recorded at Manchester Evening News Arena 14.12.01

Favoriete nummer 'The only one i know'
Ik vind ze erg goed, wat moet ik er verder over zeggen

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_12898096
Ik heb Melting pot van ze. One To Another is mijn favoriete nummer. Die live cd lijkt me ook wel wat. Goede band
Leuker kunnen we het niet maken.....
  dinsdag 2 september 2003 @ 20:01:41 #6
13973 ranja
image means nothing
pi_12900541
Waarom dat UK er achter?

In elk geval, The only one I know is het ultieme madchester nummer... dat intro, de opbouw, de zang, geweldig gewoon.

pi_12900729
The Charlatans zijn gewoon tof en zeker live toen ik ze zag in het voorprogramma van Oasis. Een van m'n favoriete bands. Ze liggen nu alleen ff stil om dat de zanger een solo album heeft uitgebracht.
pi_12910478
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 20:01 schreef ranja het volgende:
Waarom dat UK er achter?

In elk geval, The only one I know is het ultieme madchester nummer... dat intro, de opbouw, de zang, geweldig gewoon.

Indeed, madchester tot op het bot. Only One I Know hebben The Stone Roses nooit kunnen overtreffen, zij zelf trouwens ook niet.

Al, vond ik One To Another van Tellin' Stories een eind in de buurt komen als iets meer up-to-date madchester sound.

Voetbal?
pi_12914059
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 20:01 schreef ranja het volgende:
Waarom dat UK er achter?
omdat deze jongens ook vrij bekend waren denk ik: http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=CASS70309030725&sql=B7z2tk6rx9krw
  donderdag 4 september 2003 @ 00:45:28 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12929731
quote:
Op woensdag 3 september 2003 10:01 schreef ratpack het volgende:

Only One I Know hebben The Stone Roses nooit kunnen overtreffen, zij zelf trouwens ook niet.

Dat zou ik niet durven zeggen, beiden hebben wel degelijk een verschillend geluid.

The Stone Roses hebben ook zeker juweeltjes van nummers op hun naam staan.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_12972292
The Charlatans heten in de USA Charlatans UK, maar in Europa enzo gewoon The Charlatans... maar idd een geweldige band!!!!! Tim Burgess, de zanger, heeft nu trouwens een soloplaat uit...
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
pi_12972918
The only one I know vond ik destijds een pracht van een nummer, en ik had de CD waar het op stond (Some friendly).

Maar door een geval van overexposure was ik het nummer zat, en de CD is bij een tweedehands platenzaak beland.

No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_12976970
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 22:28 schreef starshine-girl het volgende:
The Charlatans heten in de USA Charlatans UK, maar in Europa enzo gewoon The Charlatans... maar idd een geweldige band!!!!! Tim Burgess, de zanger, heeft nu trouwens een soloplaat uit...
En dat klinkt ook zeer lekker ~_!
pi_12977852
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 07:53 schreef MCH het volgende:

[..]

En dat klinkt ook zeer lekker ~_!

Ik heb 'm nog niet gehoord, maar wel goede recencies gelezen...
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
pi_12981753
oja de charlies ;-) heb ze vroeger een paar x zien optreden in nederland.. jammer dat die kleinere britpopbandjes niet meer optreden hier..The only one i know is zekers een mooi nummer.. heb maar 1 album van ze, melting pot gloof ik. Heb tijdens optreden ook foto's gemaakt voor de liefhebbers.. sta zelfs nog op de foto met die zanger (tim) haha ja ooit was ook ik jong
pi_40777648
Simpatico verscheen eerder dit jaar, en ik vind het best een goed album.
I intend to live forever, or die trying.
  donderdag 6 maart 2008 @ 17:28:40 #17
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57201026
Hun nieuwe album, You Cross My Path, is gratis te downloaden:

http://www.xfm.co.uk/news(...)s-new-album-for-free

Enjoy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')