Er zijn vast nog wel mensen die weten hoe deze band klinkt. MIsschien kunnen deze mensen even hun favoriete nummers noemen. Of als ze willen hun mening geven, dan kan dat ook hier.
quote:dat doe ik al
Op dinsdag 2 september 2003 16:40 schreef DivineJester het volgende:
Dank voor deze post, ik was al een tijdje op zoek naar de bandnaam, die ik vergeten was.
Luister trouwens es The Smiths, ook leuk, zelfde straatje
Heb o.a. Melting Pot en Us and us only op audio cd, ben van plan de live cd 'Live it you love it' aan te schaffen, tracklist ziet er goed
Live tracks recorded at Manchester Evening News Arena 14.12.01
Love Is The Key
Judas
Tellin' Stories
A Man Needs To Be Told
One To Another
The Only One I Know
Impossible
North Country Boy
You're So Pretty - We're So Pretty
Weirdo (Featuring Johnny Marr)
How High
Forever
And If I Fall
Sproston Green
Favoriete nummer 'The only one i know'
Ik vind ze erg goed, wat moet ik er verder over zeggen
In elk geval, The only one I know is het ultieme madchester nummer... dat intro, de opbouw, de zang, geweldig gewoon.
quote:Indeed, madchester tot op het bot. Only One I Know hebben The Stone Roses nooit kunnen overtreffen, zij zelf trouwens ook niet.
Op dinsdag 2 september 2003 20:01 schreef ranja het volgende:
Waarom dat UK er achter?In elk geval, The only one I know is het ultieme madchester nummer... dat intro, de opbouw, de zang, geweldig gewoon.
Al, vond ik One To Another van Tellin' Stories een eind in de buurt komen als iets meer up-to-date madchester sound.
quote:omdat deze jongens ook vrij bekend waren denk ik: http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=CASS70309030725&sql=B7z2tk6rx9krw
Op dinsdag 2 september 2003 20:01 schreef ranja het volgende:
Waarom dat UK er achter?
quote:Dat zou ik niet durven zeggen, beiden hebben wel degelijk een verschillend geluid.
Op woensdag 3 september 2003 10:01 schreef ratpack het volgende:Only One I Know hebben The Stone Roses nooit kunnen overtreffen, zij zelf trouwens ook niet.
The Stone Roses hebben ook zeker juweeltjes van nummers op hun naam staan.
Maar door een geval van overexposure was ik het nummer zat, en de CD is bij een tweedehands platenzaak beland.
quote:En dat klinkt ook zeer lekker ~_!
Op vrijdag 5 september 2003 22:28 schreef starshine-girl het volgende:
The Charlatans heten in de USA Charlatans UK, maar in Europa enzo gewoon The Charlatans... maar idd een geweldige band!!!!! Tim Burgess, de zanger, heeft nu trouwens een soloplaat uit...
quote:Ik heb 'm nog niet gehoord, maar wel goede recencies gelezen...
Op zaterdag 6 september 2003 07:53 schreef MCH het volgende:[..]
En dat klinkt ook zeer lekker ~_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |