1. Hoe oud ben je?
2. Wat is je geslacht?
3. Waar ben je dit jaar op vakantie heen geweest?
4. Wat voor soort vakantie? Kies uit: (sport, zon, cultuur, sneeuw, of iets anders)
5. Waarom heb je juist voor deze vakantie gekozen?
6. Met wie ben je op vakantie geweest?
7. Hoe zou je je zelf als toerist willen typeren? Denk hierbij aan bv: Campinggast- zon, zee, strand type- zwerverstype- eilandhopper- Busbimbo -fietsjunkie- the big spender- de Salouganger o-)- enz..of heb je je eigen benaming? Laat t ons weten!!
Zo, dat was het.
1. -
2. Man
3. België
4. Zon + cultuur
5. Goedkoop, kort, makkelijk
6. Een vriend
7. zon, zee, strand type + zwerverstype (als ik die laatste correct begrijp )
[Dit bericht is gewijzigd door mant.info op 02-09-2003 15:31]
quote:1. 20
Op dinsdag 2 september 2003 15:25 schreef karin22 het volgende:
HALLooo vakantiegangers!!
Wij zijn 5 , ^o^ 3e jrs studentes o-)aan de CHN te Leeuwarden. Voor onze opleiding moeten wij een onderzoek doen naar vakantiegedrag van de Nederlanders. En daarvoor hebben wij jullie hulp, als de echte vakantiefreaks, nodig!!! Als jullie deze vragen zouden kunnen beantwoorden op dit forum, helpen jullie ons een stuk verder met ons onderzoek. Alvast bedankt!
Groeten uit Leeuwarden!1. Hoe oud ben je?
2. Wat is je geslacht?
4. Wat voor soort vakantie? Kies uit: (sport, zon, cultuur, sneeuw, of iets anders)
7. Hoe zou je je zelf als toerist willen typeren? Denk hierbij aan bv: Campinggast- zon, zee, strand type- zwerverstype- eilandhopper- Busbimbo -fietsjunkie- the big spender- de Salouganger o-)- enz..of heb je je eigen benaming? Laat t ons weten!!
alstu...
quote:1. 25
1. Hoe oud ben je?
2. Wat is je geslacht?
4. Wat voor soort vakantie?
7. Hoe zou je je zelf als toerist willen typeren?
2. Wat is je geslacht?
M
Gran Canaria Spanje
Uitgaan en beetje rondrijden in een huurwagen
Was er nog nooit geweest en had er positieve verhalen over gehoort
6 personen waarvan 2 dames
Tsja.. ik heb er maar een woord voor: Lamballen
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:42 schreef karin22 het volgende:
Hallooo!! Jeetje wat goed zeg! Jullie zijn er wel heeel snel bij! Te gek, zijn we heel blij mee! Ga zo door! We hebben minstens 100 reply's nodig!
Groeten; Janneke, Jantsje, Lisette, Marieta en Karin~!
jullie hebben echt mazzel dat ik me verveel
quote:
1. 17
2. man
3. Zwitserland/Liechtenstein
4. Relaxen, vooral niet te veel doen
5. Lekker rustig
6. M'n Familie, m'n pa, m'n ma en mijn drie zusjes
7. relaxer
Wij konden in de derde echt niet aankomen met zo'n 'onderzoek', maar succes ermee.
Laten jullie nog wel even weten wat er uit is gekomen?
17
2. Wat is je geslacht?
V
Verenigde Staten, omgeving Miami...
Zon, plezier...
Plaats van bestemming leek me wel gaaf..
Alleen (alhoewel, het was een zomerkamp, maar ben er wel alleen heen gevlogen)
ontdekker (vanuit 1 plek tochtjes maken ergens heen enzo bedoel ik dan)
2. Wat is je geslacht?
man
India en Nepal (ga pas over twee weken)
cultuur, natuur, rondreis
omdat het me leuk lijkt
m'n vriendin
vroeger zon, zee, strand feestvakanties
laatste jaren avontuurlijke, verweg rondreizer
2. Wat is je geslacht?
man
nog niet geweest stiekem, maar vanaf komende zaterdag: Sri Lanka
cultuur
lijkt een aantrekkelijke rondreis die heel divers is.
mijn vriendin
allround. de zon-zee-strand vakantie van vorig jaar was dik ok. dit keer een cultuur vakantie. volgend jaar who knows. Wil wel altijd wat van de bestemming zien, niet alleen zon-zee-strand.
2. Wat is je geslacht?
man
Salou
feest-vakantie
lijkt een aantrekkelijke plek om als jongere heen te gaan.
3 vrienden
7. Hoe zou je je zelf als toerist willen typeren? Denk hierbij aan bv: Campinggast- zon, zee, strand type- zwerverstype- eilandhopper- Busbimbo -fietsjunkie- the big spender- de Salouganger o-)- enz..of
"de Salouganger" duidelijk genoeg?
2. Wat is je geslacht?
Man
Nederland 3x (4 + 10 + 4 dagen), Noord-West Noorwegen 2x (7 + 3 dagen), Finland (5 dagen, inclusief 1 dag Estland).
Eind oktober komt daar 4 dagen Parijs bij en rond sinterklaas weer 4 dagen naar Nederland.
Eigenlijk telt alleen Finland als vanatie, daar de 'vakanties' in Nederland en Noord-West Noorwegen eigenlijk alleen maar familiebezoek zijn (maar wel toeristische attracties bezocht)
4. Wat voor soort vakantie?
Gewoon even op bezoek of rondkijken in een stad/land wat ik nog niet eerder gezien heb.
Nederland en Noorwegen: Familiebezoek
Finland/Estland: Bonuspunten van de SAS opmaken. Nooit eerder in Finland geweest, dus daar maar even kijken (heb als doel om samen met mijn vriendin alle hoofdsteden van Europa gezien te hebben).
Alleen 2x, met vriendin 3x, met vriendin + mijn ouders 1x.
Een bezoeker die een beetje rond kijkt en vooral niet als toerist op wil vallen.
1. 23
2. Man
3. Egypte
4. Rondreis (meest cultuur)
5. Ik wil in contact komen met de lokale bevolking, en de oriëntaalse sfeer van Egypte ervaren.
6. Ik ga met een groepsreis.
7. Hoe ik mijzelf wil profileren? Als enthousiaste vakantieganger die ook nog iets van zijn reis wil opsteken.
succes, en post de resultaten ook nog ff, ben benieuwd
2. Wat is je geslacht?
man
Italie, Rome
Cultuur, vrienden opzoeken
vrienden en mijn passie voor italie
alleen naar vrienden te rome
7. Hoe zou je je zelf als toerist willen typeren? Denk hierbij aan bv: Campinggast- zon, zee, strand type- zwerverstype- eilandhopper- Busbimbo -fietsjunkie- the big spender- de Salouganger o-)- enz..of heb je je eigen benaming?
Zwerverstype, vind het fantastisch om door een stad te banjeren op mn gemak.
2. Wat is je geslacht? vrouw
3. Waar ben je dit jaar op vakantie heen geweest? Turkije, België, Nederland, Oud en Nieuw misschien Dom. Republiek
4. Wat voor soort vakantie? Kies uit: (sport, zon, cultuur, sneeuw, of iets anders) Van alles wat overal rondkijken en leuke dingen doen.
5. Waarom heb je juist voor deze vakantie gekozen? Omdat we graag op vakantie gaan en op deze landen uitkwamen. Turkije al erg vaak geweest en is gewoon heeeeeel leuk.
6. Met wie ben je op vakantie geweest? met m'n vriend
7. Hoe zou je je zelf als toerist willen typeren? Denk hierbij aan bv: Campinggast- zon, zee, strand type- zwerverstype- eilandhopper- Busbimbo -fietsjunkie- the big spender- de Salouganger o-)- enz..of heb je je eigen benaming?
Zon, zee, strand, cultuur, winkelen, lekker uitrusten
[Dit bericht is gewijzigd door quincy op 04-09-2003 10:53]
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:25 schreef karin22 het volgende:1. Hoe oud ben je? 26
2. Wat is je geslacht? m
3. Waar ben je dit jaar op vakantie heen geweest? Thailand
4. Wat voor soort vakantie? Kies uit: (sport, zon, cultuur, sneeuw, of iets anders) cultuur, sport
5. Waarom heb je juist voor deze vakantie gekozen? nog nooit in die regio geweest [b/]
6. Met wie ben je op vakantie geweest? [b]partner
7. Hoe zou je je zelf als toerist willen typeren? Denk hierbij aan bv: Campinggast- zon, zee, strand type- zwerverstype- eilandhopper- Busbimbo -fietsjunkie- the big spender- de Salouganger o-)- enz..of heb je je eigen benaming? Laat t ons weten!! backpacker
quote:Als je hier toch bent , waarom vul je onze vragenlijst niet ff in dan....zou zeggen dat je hier dan ook op t verkeerde forum bent...het zeikforum is verderop! DAAG!!
Op woensdag 3 september 2003 15:52 schreef yvonne het volgende:
Schopje voor karin22, hier was jullie topic
quote:miauw
Op donderdag 4 september 2003 12:48 schreef karin22 het volgende:[..]
Als je hier toch bent , waarom vul je onze vragenlijst niet ff in dan....zou zeggen dat je hier dan ook op t verkeerde forum bent...het zeikforum is verderop! DAAG!!
quote:Ja zo'n houding helpt echt. Puber.
Als je hier toch bent , waarom vul je onze vragenlijst niet ff in dan....zou zeggen dat je hier dan ook op t verkeerde forum bent...het zeikforum is verderop! DAAG!!
quote:Wow, dat is vriendelijk
Ik dacht alleen maar behulpzaam te zijn omdat er gisteren van alles fout ging.
P.S. ik ben vanavond in leeuwarden wederom zuipen, met diezelfde vrienden haha
quote:Nou ok dan...maar omdat je gister t schijnbaar nogal amuserend vondt met de andere chatters en ons beetje belachelijk maakten,..vandaar...en schopje?>?? Maar goed..dan is dit bij deze uit de wereld verholpen...sorry...d8 dat je t niet vriendelijk bedoelde ..wist niet hoe ik t moest opvatten..
Op donderdag 4 september 2003 12:53 schreef yvonne het volgende:
Wow, dat is vriendelijkIk dacht alleen maar behulpzaam te zijn omdat er gisteren van alles fout ging.
quote:Met dit soort arrogante 'vriendelijkheid' tegen iemand die behulpzaam is krijg ik sterk de neiging om het topic gewoon op slot te zetten.
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:25 schreef karin22 het volgende:1. Hoe oud ben je?
312. Wat is je geslacht?
vrouw3. Waar ben je dit jaar op vakantie heen geweest?
Mallorca (Paguera)4. Wat voor soort vakantie? Kies uit: (sport, zon, cultuur, sneeuw, of iets anders)
Combinatie van zon en cultuur vakantie5. Waarom heb je juist voor deze vakantie gekozen?
aangeraden door familie, mooie omgeving, veel te zien en mooi weer6. Met wie ben je op vakantie geweest?
met mijn vriend7. Hoe zou je je zelf als toerist willen typeren? Denk hierbij aan bv: Campinggast- zon, zee, strand type- zwerverstype- eilandhopper- Busbimbo -fietsjunkie- the big spender- de Salouganger o-)- enz..of heb je je eigen benaming?
Ontdekker/zwerver, vanuit het hotel dagtrips naar toeristische trekpleisters of gewoon op goed geluk in een bus stappen en zien waar je uitkomt.
quote:1 )38
HALLooo vakantiegangers!!
Wij zijn 5 , ^o^ 3e jrs studentes o-)aan de CHN te Leeuwarden. Voor onze opleiding moeten wij een onderzoek doen naar vakantiegedrag van de Nederlanders. En daarvoor hebben wij jullie hulp, als de echte vakantiefreaks, nodig!!! Als jullie deze vragen zouden kunnen beantwoorden op dit forum, helpen jullie ons een stuk verder met ons onderzoek. Alvast bedankt!
Groeten uit Leeuwarden!1. Hoe oud ben je?
2. Wat is je geslacht?
quote:Ja hoor, met deze reactie kunnen we weer door 1 deur.
Op donderdag 4 september 2003 13:09 schreef karin22 het volgende:
Sorry bij deze, we wilden niet arrogant overkomen..we hebben het verkeerd opgevat ...Misschien kwestie van onkunde..we zijn niet echt bekend met een forum en t wereldje dat daarbij hoort met de betekenis van sommige woorden bv..
Kunnen we nu allemaal HAPPIE weer zijn? Doeidoei!
quote:-80 stigmatisering
Op donderdag 4 september 2003 13:09 schreef karin22 het volgende:
een forum en t wereldje dat daarbij hoort
Nee geintje. Blij dat het toch van de grond gekomen is allemaal.
O ja ik ga zo ook nog ff invullen.
Zoiets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |