abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 september 2003 @ 14:46:11 #1
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_12893112

Het nieuwe NFL seizoen begint dit weekend weer! Donderdag is de openings wedstrijd de NY Jets op bezoek bij de Washington Redskins.

Vorig jaar waren het de Tampa Bay Buccaneers die de Superbowl wonnen. Dit jaar worden ze weer tot de favorieten gerekend en velen verwachten dat ze het kunstje gaan herhalen.

De kampioen speelt maandag hun eerste wedstrijd uit tegen aartsrivaal de Philadelphia Eagles. Die ook tot de kanshebbers wordt gerekend.

Het wordt dit jaar de 38st Superbowl: XXXVIII dus.

Super Bowl XXXVIII wordt op zondag 1 februari gehouden in de Reliant Stadium, Houston, Texas.

Helaas wordt de Superbowl waarschijnlijk de enige wedstrijd die op de Nederlandse televisie wordt uitgezonden.

Maar internet radio en sports bars kunnen uitkomst bieden.

Het programma voor het eerste weekend:

All times are US/Eastern

WEEK 1

Thursday, Sep. 4
N.Y. Jets at Washington, 9:00 pm

Sunday, Sep. 7
Arizona at Detroit, 1:00 pm Baltimore at Pittsburgh, 1:00 pm
Denver at Cincinnati, 1:00 pm Houston at Miami, 1:00 pm
Indianapolis at Cleveland, 1:00 pm Jacksonville at Carolina, 1:00 pm
Minnesota at Green Bay, 1:00 pm New England at Buffalo, 1:00 pm
San Diego at Kansas City, 1:00 pm St. Louis at N.Y. Giants, 1:00 pm
Atlanta at Dallas, 4:15 pm Chicago at San Francisco, 4:15 pm
New Orleans at Seattle, 4:15 pm Oakland at Tennessee, 8:30 pm

Monday, Sep. 8
Tampa Bay at Philadelphia, 9:00 pm

One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_12893246
Sportsbar is een goed idee, maar ken er hier in de omg (Tilburg) geen.
Heel jammer, want het is een geweldige sport om te zien (al wordt dat wel behoorlijk om zeep geholpen door SBS6 met van die halfslachtige uitzendingen van de NFL Europe).

Hoop dit jaar dat Panthers eens ver komen!!!
<--- misschien dat mijn icoon helpt

[Dit bericht is gewijzigd door Guard op 02-09-2003 15:02]

Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 2 september 2003 @ 15:21:46 #3
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_12894045
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:51 schreef Guard het volgende:
Sportsbar is een goed idee, maar ken er hier in de omg (Tilburg) geen.
Heel jammer, want het is een geweldige sport om te zien (al wordt dat wel behoorlijk om zeep geholpen door SBS6 met van die halfslachtige uitzendingen van de NFL Europe).

Hoop dit jaar dat Panthers eens ver komen!!!

Yup SBS 6 kijk ik niet eens meer zo'n een bagger programma en op een irritant tijdstip.
Iedereen heeft natuurlijk heimwee naar de uitzendingen die vroeger maandagavond op fox waren. Wedstrijden, samenvattingen, standings etc.

Panthers worden niet echt tot de favorieten gerekend. Wel de Saints, Dolphins, Eagles, Falcons, Titans, Steelers, Jets, Raiders en de Buccaneers natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door DaMayan op 02-09-2003 15:22]

pi_12894420
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:21 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Yup SBS 6 kijk ik niet eens meer zo'n een bagger programma en op een irritant tijdstip.
Iedereen heeft natuurlijk heimwee naar de uitzendingen die vroeger maandagavond op fox waren. Wedstrijden, samenvattingen, standings etc.

Panthers worden niet echt tot de favorieten gerekend. Wel de Saints, Dolphins, Eagles, Falcons, Titans, Steelers, Jets, Raiders en de Buccaneers natuurlijk.

Ja ik weet dat ze niet de favorietenrol hebben, maar dat is het mooie van Football, ze kunnen wel ineens aan de top komen, maar ik ben toch bang dat ze een soort Admirals blijven, leuk meedoen, maar daar blijft het bij
  donderdag 4 september 2003 @ 00:40:30 #5
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_12929663
SBS6 is echt kl*te!! Die maakt de sport tot een amateur iets...en vooral als je ziet wat erna komt.....tracktorpulling....bllaaaahhhhh gaaaappppp!!

Er moet gewoon weer een Amerikaans bedrijf komen zoals FOX toen....ik wil zo graag!!!!

Maar ik zet mijn geld op mijn (onze) Bucs!!

Let's go Bucs....!!!

Heb al vanalles geprobeerd maar er is geen enkele zender in heel europa waar het wordt uitgezonden...ja op DSF (Duitsland) maar dan ook van die samenvattingen.......dan maar toch Nederlands horen...

The Sun shall be turned into Darkness and the Moon into Blood before the great and terrible Day of thy Judgement come. Joel 2:31
pi_12961709
quote:
Op donderdag 4 september 2003 00:40 schreef Leviathan23 het volgende:

Heb al vanalles geprobeerd maar er is geen enkele zender in heel europa waar het wordt uitgezonden...ja op DSF (Duitsland) maar dan ook van die samenvattingen.......dan maar toch Nederlands horen...

Gewoon een keer in het Hilton in de bar gaan zitten en kijken of ze daar Fox wel hebben of ESPN of whatever.....
pi_12964166
Eerste pot van het seizoen:

NY Jets at Washington RedSkins 13 -16
33 yard FG in de laatste 5 sec, leuke opener lijkt me, misschien dan toch maar even kijken in het weekend naar SBS....

pi_12978155
Mis ook wel een beetje de FOX tijd . Maar bij gebrek aan beter kijk ik toch maar SBS aangezien ik toch wel beelden wil zien.
  zaterdag 6 september 2003 @ 20:12:23 #9
5260 Stewie
March on down the field !
pi_12987364
Ja het is jammer dat de echte Amerikaanse programma's niet scoren in NL, Letterman bijvoorbeeld heeft het ook niet lang uitgehouden bij RTL....

Nee, dan moet je het opeens doen met Ab Normaal

Maargoed, GO RAMS !!!

pi_12998139
Vannacht speelt mijn favoriete team (Titans). Maar, ze spelen dus om 8 uur amerikaanse tijd. Dus dan kan ik zelfs niet eens de wedstrijd op internet volgen.
En volgens mij kun je dit seizoen het commentaar ook niet meer beluisteren
  zondag 7 september 2003 @ 12:52:28 #11
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12998168
Jeetje.

ik moet echt eens een favoriet team krijgen

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 7 september 2003 @ 13:46:24 #12
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_12999236
bij MLB-TV wordt ik echt helemaal doodgegooid met reclame voor DirecTV waar je wel vet voor moet betalen maar dan wel alle wedstrijden live op je scherm maar ja daar heb je hier in NL niks aan
wordt toch tijd dat de NFL eens wat wedstrijden live online gaat uitzenden
quote:
Op zondag 7 september 2003 12:52 schreef mitt het volgende:
Jeetje.

ik moet echt eens een favoriet team krijgen

wat dacht je van de Detroit Lions of de Cincinnati Bengals
die kunnen nog wel wat fans gebruiken
don't call to the bullpen
  maandag 8 september 2003 @ 01:26:00 #13
6146 SpankSpankeronie
pi_13015406
49ers beginnen lekker met een verpletterende 49-7 zege over de Bears

en de Houston Texans winnen van de Miami Dolphins met 21-20 mis ik ff wat ofzo?

maandag 8 september 2003 @ 03:40:26 #14
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_13015931
quote:
Op zondag 7 september 2003 12:51 schreef DjMark het volgende:
Vannacht speelt mijn favoriete team (Titans). Maar, ze spelen dus om 8 uur amerikaanse tijd. Dus dan kan ik zelfs niet eens de wedstrijd op internet volgen.
En volgens mij kun je dit seizoen het commentaar ook niet meer beluisteren
Go Titans!!!!!

6-3 voor de Titans in de 1st quarter en ik zou kunnen luisteren als mijn realplayer niet steeds zou crashen

maandag 8 september 2003 @ 06:44:09 #15
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_13016071
En de Titans winnen met 25-20 van de Raiders in de eerste wedstrijd van het seizoen... Een goed begin is het halve werk...
pi_13016345
Panthers winnen (zeer krap) van Jacksonville
  maandag 8 september 2003 @ 08:42:58 #17
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_13016432
Stellen de Raiders uberhaupt nog wel wat voor?
  maandag 8 september 2003 @ 10:40:46 #18
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_13017782
quote:
Op maandag 8 september 2003 08:42 schreef ShaoliN het volgende:
Stellen de Raiders uberhaupt nog wel wat voor?
Jazeker wel, dat de Titans van ze hebben gewonnen is zeker iets om trots op te zijn voor de Titans...
pi_13018881
quote:
Op maandag 8 september 2003 10:40 schreef Short_stop het volgende:

[..]

Jazeker wel, dat de Titans van ze hebben gewonnen is zeker iets om trots op te zijn voor de Titans...

Dat ben ik ook!!
Maak me wel beetje zorgen om Nedney, maar Hentrich heeft het prima gedaan als standin kicker

Hoe heb jij trouwens kunnen luisteren?
Heb je zo'n FieldPass gekocht?

pi_13018918
De Rams speelden trouwens erg raar. Die Warner gooit gewoon 54 keer!!! en geeft hem maar 9 keer aan Faulk. Terwijl Faulk toch niet echt een slechte RB is
Vind het ook niet raar dat ze verliezen dan, met zo'n eenzijdige offense.
  maandag 8 september 2003 @ 11:58:35 #21
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_13019086
quote:
Op maandag 8 september 2003 11:46 schreef DjMark het volgende:

[..]

Dat ben ik ook!!
Maak me wel beetje zorgen om Nedney, maar Hentrich heeft het prima gedaan als standin kicker

Het schijnt dat gisteravond de eerste keer in de geschiedenis was dat een team twee kickers in het veld bracht die allebei een fieldgoal van meer dan 45 yards schoten maar helemaal zeker weten doe ik dat niet. In Tennessee waren ze gisteren in ieder geval allemaal heeeel erg onder de indruk van Hentrich die met zijn eerste NFL actie sinds 2000 meteen een 49 yard fieldgoal maakt. (of zoiets)
quote:
Hoe heb jij trouwens kunnen luisteren?
Heb je zo'n FieldPass gekocht?
nee, pfff, grrr... Ik had dat RealOne gebeuren, dat crashte zodra ik op die listen link klikte...

Toen RealOne erafgegooid en RealPlayer 8 geinstalleerd, toen kreeg ik pas dat fieldpass sheit...

Toen de link geprobeerd via titansonline.com (wat ik je zeker aan kan raden) en daar weigerde RealPlayer verbinding te maken, althans,hij begon er steeds mee maar maakte het niet af... (ik geloof dat dat een radiostation in Nashville is dat de wedstrijden ook verslaat)...

Uiteindelijk de wedstrijd proberen te volgen via de gamestats pagina op NFL.com en de chat op titansonline...

pi_13019315
Ja, de prestatie van Hentrich was natuurlijk ook vrij uniek.
En dan te bedenken dat hij bijna weg was gegaan aan het begin van dit seizoen.
Link op titansonline ken ik niet eens. Zal ik eens naar zoeken.
Ik heb gisteren ESPN Radio geluisterd. Dan heb je af en toe kleine verslagjes van wedstrijden.
pi_13070070
quote:
[b]Op zondag 7 september 2003 13:46 schreef
[..]

wat dacht je van de Detroit Lions of de Cincinnati Bengals
die kunnen nog wel wat fans gebruiken

Je kan veel zeggen over de Lions maar ze hebben wel hun eerste wedstrijd gewonnen .
Ik heb niet echt een vast team elk jaar, dus ik ga dit seizoen die Lions wel aanmoedigen
pi_13072341
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:23 schreef D-BaZz het volgende:

[..]

Je kan veel zeggen over de Lions maar ze hebben wel hun eerste wedstrijd gewonnen .
Ik heb niet echt een vast team elk jaar, dus ik ga dit seizoen die Lions wel aanmoedigen

uit de spits van dinsdag j.l. :
Met Steve Mariucci als nieuwe coach zijn de Detroit Lions, normaliter het 'lachertje' van de NFL, de competitie voortvarend van start gegaan. Joey Harrington gooide vier touchdownspasses en had daarmee een groot aandeel in de score van de Lions, die het totaal van tegenstander Cardinals bijna dubbelden: 42-24.
pi_13072729
quote:
Op woensdag 10 september 2003 16:02 schreef Guard het volgende:

[..]

uit de spits van dinsdag j.l. :
Met Steve Mariucci als nieuwe coach zijn de Detroit Lions, normaliter het 'lachertje' van de NFL, de competitie voortvarend van start gegaan. Joey Harrington gooide vier touchdownspasses en had daarmee een groot aandeel in de score van de Lions, die het totaal van tegenstander Cardinals bijna dubbelden: 42-24.

Ja had ik ook gelezen, vind het wel leuk om dat soort teams te supporten

Had je btw ook dat stuk gelezen over Lawyer Milloy en de New England Patriots? De verdediger Milloy was er op het laatste moment uitgegooid en vond toen onderdak bij Buffalo Bills. Mag je 3x raden tegen wie ze in de 1e wedstrijd uitkwamen ....de Patriots
Uiteindelijk won Milloy met zijn nieuwe team met maar liefst 31-0

quote:

Take that!

In many circles, the AFC East is a two-horse race between the Patriots and the Bills, but in Sunday's game, one horse was left at the gate. Drew Bledsoe passed for 230 yards against his old mates and the Bills defense came up sparkling as Buffalo shut out the Patriots 31-0 in the season opener. Travis Henry rushed for two touchdowns and defensive tackle Sam Adams came up with a rare interception for a return, one of four picks by the Bills defense. "It feels good," ex-Patriot and new Bills defender Lawyer Milloy said. "But it feels good in a positive way, not in a personal vendetta way. I could be sitting up here and throwing out names and sticking it to them, but they know."
Bron: http://www.nfl.com/teams/news/BUF

pi_13073715
Briljant
pi_13074697
quote:
Op woensdag 10 september 2003 16:52 schreef Guard het volgende:
Briljant
Ja en die QB Bledsoe was overigens ook al op zo'n manier weggegaan bij de Patriots (2 jaar geleden), dus voor beide was het dus wel een leuk begin van het seizoen .
  donderdag 11 september 2003 @ 23:05:27 #28
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13108147
Tampa Bay beats Philadelphia 17-0!!!

Schitterende stukjes kunnen kijken!!

Die catch van Jurevicius was zo mooi om te zien eerst weg tikken (of t de bedoeling was daar gelaten) en dan vangen schitterend....en dan Warren Sapp.....300+ pounds en dan receiver spelen!! zeer mooi!!!

Kom maar op Carolina...you've just entered the Bucs Zone!!
Check the site van de Bucs!! http://www.buccaneers.com

The Sun shall be turned into Darkness and the Moon into Blood before the great and terrible Day of thy Judgement come. Joel 2:31
  vrijdag 12 september 2003 @ 10:47:27 #29
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13113487
Voorspellingen mensen!! Hier zijn mijn voorspellingen voor week 2 NFL:

Atlanta - Washington = Atlanta wins
Baltimore - Cleveland = Baltimore wins
Buffalo - Jacksonville = Buffalo wins
Denver - San Diego = Denver wins
Green Bay - Detroit = Green Bay wins
Minnesota - Chicago = Minnesota wins
New Orleans - Houston = New Orleans wins
N.Y. Jets - Miami = New York wins
Oakland - Cincinnati = Oakland wins
Philadelphia - New England = Phily wins
Pittsburgh - Kansas City = Pittsburgh wins
St. Louis - San Francisco = San Francisco wins
Seattle - Arizona = Seattle wins
Tampa Bay - Carolina = Tampa Bay wins!!!
Tennessee - Indianapolis = Indianapolis wins
N.Y. Giants - Dallas = New York wins

reacties!!

pi_13114555
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 10:47 schreef Leviathan23 het volgende:

Tampa Bay - Carolina = Tampa Bay wins!!!
reacties!!

ik ben er bang voor had het toch liever anders gezien!!!
pi_13126973
quote:
Green Bay - Detroit = Green Bay wins

reacties!!

Lions gaan winnen
quote:
Op donderdag 11 september 2003 23:05 schreef Leviathan23 het volgende:
en dan Warren Sapp.....300+ pounds en dan receiver spelen!! zeer mooi!!!
Pff, je moet er niet aan denken dat je die moet verdedigen
  vrijdag 12 september 2003 @ 20:10:00 #32
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_13127295
quote:
...
Tennessee - Indianapolis = Indianapolis wins
...

reacties!!

Tennessee is vaste play-off klant en klopt in de eerste wedstrijd de Raiders die eerder dit jaar nog een Superbowl verloren en de Colts (die een uitwedstrijd spelen in Nashville) hebben in hun eerste wedstrijd met 9-6 gewonnen van Cleveland en "daar winnen de Admirals zelfs van op een goeie dag"...

-edit-

aanhalingstekens toegevoegd

[Dit bericht is gewijzigd door Short_stop op 12-09-2003 20:29]

pi_13132945
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 20:10 schreef Short_stop het volgende:

[..]

Tennessee is vaste play-off klant en klopt in de eerste wedstrijd de Raiders die eerder dit jaar nog een Superbowl verloren en de Colts (die een uitwedstrijd spelen in Nashville) hebben in hun eerste wedstrijd met 9-6 gewonnen van Cleveland en "daar winnen de Admirals zelfs van op een goeie dag"...

-edit-

aanhalingstekens toegevoegd

De Admirals winnen nog niet van een dameshandbal team op een goeie dag.....
  zaterdag 13 september 2003 @ 00:19:28 #34
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13133141
Jongens (en meisjes); ik word zo ziek van NFL.com nu mag je ook alweer betalen voor een beetje een stukje film zien.....met een beeld van 320x320 (of zoiets).....en dat voor $9,95 p.maand....ziekelijk beleid!!

Willen ze ons iets geven komen ze aan met Admirals....bleh!! Amateur geval!! NFL Europe: BAN!!!

Er moet iets mogelijk zijn jongens...!!! We moeten uitzoeken of iemand van de commerciële tv iets wil uitzenden....en dan heb ik liever een hele wedstrijd dan van die pokke stukjes
Er moet iets mogelijk zijn anders ga ik snel immigreren...!!!

WE WANT FOOTBALL...WE WANT NFL!!!

zaterdag 13 september 2003 @ 09:08:28 #35
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_13135579
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 00:19 schreef Leviathan23 het volgende:
Jongens (en meisjes); ik word zo ziek van NFL.com nu mag je ook alweer betalen voor een beetje een stukje film zien.....met een beeld van 320x320 (of zoiets).....en dat voor $9,95 p.maand....ziekelijk beleid!!

Willen ze ons iets geven komen ze aan met Admirals....bleh!! Amateur geval!! NFL Europe: BAN!!!

Er moet iets mogelijk zijn jongens...!!! We moeten uitzoeken of iemand van de commerciële tv iets wil uitzenden....en dan heb ik liever een hele wedstrijd dan van die pokke stukjes
Er moet iets mogelijk zijn anders ga ik snel immigreren...!!!

WE WANT FOOTBALL...WE WANT NFL!!!

Inderdaad, ze schijnen in de VS wel heel erg hard hun best te doen om de NFL voor henzelf te houden en ons af te poeieren met NFL Europe. Vreemde ideeën over strategie hebben ze daar toch soms Als het bij de Admirals (en andere Europese teams) nou grotendeels Europeanen zouden zijn, maar wij krijgen alle b-keus en als we a-keus willen zien moeten we dokken...

Zijn er trouwens geen betaalstations meer met NFL? Vroeger had filmnet of zo toch NFL?

zaterdag 13 september 2003 @ 10:35:37 #36
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13136240
filmnet had NFL.....ik had het een paar jaar geleden genomen ervoor toen zijn ze over gegaan naar Canal+...
Precies toen ik dat nam was het verdwenen!! En gemaild...gebeld....etc...maar geen reactie...of het was van: "je hebt toch nog andere Amerikaanse sporten bij ons", dan hebben ze het over NBA en MLB.....waar ik dus niks aan heb....maar American Football en dan vooral NFL is dead in Holland.....

En heb overal geïnformeerd maar met een schotel en ontvanger bereik je ook niks......erg jammer.....tenminste...tenzij iemand nog wat weet...

pi_13138228
Mijn voorspellingen:

Atlanta - Washington = Was wins
Baltimore - Cleveland = Bal wins
Buffalo - Jacksonville = Buf wins
Denver - San Diego = Den wins
Green Bay - Detroit = Gre wins
Minnesota - Chicago = Chi wins
New Orleans - Houston = NO wins
N.Y. Jets - Miami = Mia wins
Oakland - Cincinnati = Oak wins
Philadelphia - New England = NE wins
Pittsburgh - Kansas City = Pit wins
St. Louis - San Francisco = SFwins
Seattle - Arizona = Sea wins
Tampa Bay - Carolina = TB wins
Tennessee - Indianapolis = Titans wins
N.Y. Giants - Dallas = NYG wins

pi_13143229
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 00:07 schreef Guard het volgende:

[..]

De Admirals winnen nog niet van een dameshandbal team op een goeie dag.....

Ja maar de Admirals zijn het ook niet gewend om met zo'n ronde bal te gooien
pi_13165332
Ik volg nu live de verslagen op NFL.com is ook nog redelijk te doen, al heb ik natuurlijk liever beelden op tv
  zondag 14 september 2003 @ 21:22:18 #40
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13167496
D-Bazz jij hebt dus ervoor betaald neem ik aan??
en zijn het live verslagen of stukjes??

please...vertel me snel dan weet ik wat ik moet doen....

of bedoel je een up-to-date van alle drives enzo?? dat volg ik al jaren...das niks nieuws....en die radio verslagen zijn crap...met zoveel reclame...en dan ervoor betalen....

pi_13167647
quote:
Op zondag 14 september 2003 21:22 schreef Leviathan23 het volgende:
D-Bazz jij hebt dus ervoor betaald neem ik aan??
en zijn het live verslagen of stukjes??

please...vertel me snel dan weet ik wat ik moet doen....

of bedoel je een up-to-date van alle drives enzo?? dat volg ik al jaren...das niks nieuws....en die radio verslagen zijn crap...met zoveel reclame...en dan ervoor betalen....

Ik bedoelde die up-to-date van alle drives enzo. Die gamecenter op internet. Het is inderdaad niks nieuws, maar ik vind het wel handig om zo NFL nog een beetje te kunnen volgen
  zondag 14 september 2003 @ 21:29:11 #42
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13167726
Mijn voorspellingen gaan nog goed!!
Jammer dat hier geen toto van bestaat!! Kan je best leuk mee verdienen.....
Ik zit nog wel te wachten tot Tampa Bay start.....

(Wil gelijk vermelden voor iedereen: ben al jaren fan van Tampa, niet omdat ze de vorige editie hebben gewonnen......)

zondag 14 september 2003 @ 22:40:41 #43
6146 SpankSpankeronie
pi_13169776
49ers verloren
godvergeten klote OT regeling
  maandag 15 september 2003 @ 09:09:31 #44
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13174476
Ja..... ik moet zeggen ben zeer teleurgesteld in Tampa Bay...maar ha mooi gespeeld Carolina.....

Tampa Bay hebben zoveel fouten gemaakt het was niet meer leuk om te volgen....error daar error hier.....maar jammer jammer jammer....volgende week revenge......it ain't over till it's over....

next time carolina's ass is ours......

maandag 15 september 2003 @ 09:30:13 #45
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13174721
Atlanta - Washington = Atlanta wins -->> FOUT!
Baltimore - Cleveland = Baltimore wins -->> GOED!
Buffalo - Jacksonville = Buffalo wins -->> GOED!
Denver - San Diego = Denver wins -->> GOED!
Green Bay - Detroit = Green Bay wins -->> GOED!
Minnesota - Chicago = Minnesota wins -->> GOED!
New Orleans - Houston = New Orleans wins -->> GOED!
N.Y. Jets - Miami = New York wins -->> FOUT!
Oakland - Cincinnati = Oakland wins -->> GOED!
Philadelphia - New England = Phily wins -->> FOUT!
Pittsburgh - Kansas City = Pittsburgh wins -->> FOUT!
St. Louis - San Francisco = San Francisco wins -->> FOUT!
Seattle - Arizona = Seattle wins -->> GOED!
Tampa Bay - Carolina = Tampa Bay wins!!! -->> Helaas FOUT!
Tennessee - Indianapolis = Indianapolis wins -->> GOED!
N.Y. Giants - Dallas = New York wins -->> monday night....

15 Games gespeeld: 9 GOED! toch leuk maar had liever alles fout gehad en dan Tampa Bay winnend gezien.....maar ja that's life......

pi_13175155
Titans verloren
En zo slecht het ik nog nooit gezien. ECht niks liep.
Nou ja, op naar volgend weekend.
Ik had 5 voorspellingen fout, de rest goed.

Trouwens aardig record van Jamal Lewis

pi_13175312
Hehehe De panthers gaan goed, valt helemaal niets tegen!!!
pi_13185239
Lions verloren, maarja was best wel te verwachten. Vond het wel verrassend dat Tennessee ook had verloren.
  dinsdag 16 september 2003 @ 22:40:39 #49
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13223657
Nieuwe week, nieuwe kansen!!
Wederom mijn voorspellingen voor Week 2:

Green Bay - Arizona -->> Green Bay
Indianapolis - Jacksonville -->> Indianapolis
Kansas City - Houston -->> Kansas City
Miami - Buffalo -->> Buffalo
Minnesota - Detroit -->> Minnesota
New England - N.Y. Jets -->> New England
N.Y. Giants - Washington -->> New York
Pittsburgh - Cincinnati -->> Pittsburgh
St. Louis - Seattle -->> Seattle
San Diego - Baltimore -->> San Diego
San Francisco - Cleveland -->> San Francisco
Tampa Bay - Atlanta -->> Tampa Bay!!!!<<<
Tennessee - New Orleans -->> Tennessee
Denver - Oakland -->> Denver

Verwacht weer reacties jongens!!

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathan23 op 16-09-2003 22:48]

dinsdag 16 september 2003 @ 23:10:47 #50
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13224790
ik ga deze week voor minimaal 12 goed....moet lukken
pi_13225272
Hoop dat de Lions winnen en ik denk eerlijk gezegd dat de Titans gaan verliezen. Voor de rest ben ik het wel grotendeels eens met dat lijstje
pi_13229099
Ik zal mijn voorspellingen ook even geven:

San Diego - Baltimore -->> Baltimore
Tampa Bay - Atlanta -->> Tampa Bay
Denver - Oakland -->> Oakland

Dat zijn mijn voorspellingen

pi_13239244
Zal ook eens een voorspelling wagen:

N.Y. Giants - Washington -->> Washington
San Diego - Baltimore -->> Baltimore
Tampa Bay - Atlanta -->> Atlanta
Tennessee - New Orleans -->> New Orleans
Denver - Oakland -->> Oakland

donderdag 18 september 2003 @ 12:34:39 #54
68162 NYJETS147
J..E..T..S, JETS,JETS, JETS!!!
pi_13260225
Jacksonville at Indianapolis
Kansas City at Houston
Minnesota at Detroit
New Orleans at Tennessee
N.Y. Jets at New England
Pittsburgh at Cincinnati
Tampa Bay at Atlanta
Green Bay at Arizona
N.Y. Giants at Washington
St. Louis at Seattle
Baltimore at San Diego
Cleveland at San Francisco
Buffalo at Miami
Oakland at Denver
Don't believe everything you hear........not even in your own mind!
  donderdag 18 september 2003 @ 21:01:05 #55
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13273457

moest ff een plaatje kwijt...voor de Falcons fans!!

vrijdag 19 september 2003 @ 00:08:30 #56
6146 SpankSpankeronie
pi_13278758
quote:
Op donderdag 18 september 2003 21:01 schreef Leviathan23 het volgende:
[afbeelding]

Broodje Buccaneers van 600 pounds

iemand de Superbowlring van Warren Sapp al gezien? dat ding is echt huge

vrijdag 19 september 2003 @ 00:18:58 #57
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13278936
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 00:08 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

Broodje Buccaneers van 600 pounds

iemand de Superbowlring van Warren Sapp al gezien? dat ding is echt huge

Vind ik niet gek met zo'n klauw!! En wat een ponden aan goud!! Pffff..
pi_13282980
quote:
Op donderdag 18 september 2003 21:01 schreef Leviathan23 het volgende:
[afbeelding]

Whooo, that's a fumble:D

[edit] oh nee toch niet, hij heeft net gegooid.....
voortaan eerst kijken en dan pas iets roepen [/edit]

pi_13290837
Wie is de grootste verrassing van de teams die 2-0 begonnen zijn?

Volgens de "experts" is Carolina toch wel de grootste, maar toch ook wel wat lovende woorden voor de Panthers

pi_13340572
Zo, me dan toch maar geregistreerd omdat het wel heel erg frustrerend werd niet te kunnen reageren

Ik verwacht van vandaag vooral dat de jaguars (@colts) iets recht gaan zetten van het 0-2 record. Kijken of Hatchette er een paar wil vangen

zondag 21 september 2003 @ 22:30:27 #61
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13345965
Zow...... Bucs gewonnen!!!

Met wederom een catch van defensive tackle Warren Sapp!! Maar nu voor een touchdown!!!

Zeer mooi!!

maandag 22 september 2003 @ 01:13:50 #62
6146 SpankSpankeronie
pi_13350099
fok man verliezen de 49ers van de Browns met 12 tegen 13
dat krijg je ervan als je maar 4 FG weet te produceren
pi_13351743
Jaguars afgemaakt door de colts (13-23), wel weer een paar catches van hatchette, 4 catches waarvan 1 touchdown (nee de jaguars zijn niet mijn favoriete team, maar ik heb eigenlijk helemaal geen favoriet team )
pi_13352493
Over afmaken gesproken: Kansas - Houston 42 - 14
  maandag 22 september 2003 @ 11:12:36 #65
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13354356
San Diego - Baltimore -->> San Diego
Tampa Bay - Atlanta -->> Tampa Bay!!!!<<<
Denver - Oakland -->> Denver (Monday Night Game)

De laatste nog ff goed hebben en dat heb ik er (weer) 10 goed!!
Pff wat een wedstrijden...Cleveland over S.F. nooit verwacht.....Green Bay verliezen.....haat Favre toch!! Seattle mooi gewonnen over St. Louis......haat dat team....en vooral Kurtie.....bleh

Op naar volgende week dan maar weer......

maandag 22 september 2003 @ 16:39:39 #66
6146 SpankSpankeronie
pi_13362557
quote:
Op maandag 22 september 2003 11:12 schreef Leviathan23 het volgende:
Seattle mooi gewonnen over St. Louis......haat dat team....en vooral Kurtie.....bleh
Kurt deed niet eens mee
  maandag 22 september 2003 @ 21:43:40 #67
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13370263
Dat weet ik ook nog wel !!!
Bulger speelde maar omdat Kurt er speelt haat in St. Louis wel.....die jongen speeld 1 (misschien 2 seizoenen) goed.....krijgt een dik vet contract en speelt nu weer crap en is meer geblesseerd dan wat anders......gewoon de hele instelling van de Rams staat me niet aan......
  dinsdag 23 september 2003 @ 21:00:48 #68
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13395128
quote:
Op maandag 22 september 2003 11:12 schreef Leviathan23 het volgende:

Denver - Oakland -->> Denver (Monday Night Game)

En goed
  woensdag 24 september 2003 @ 21:58:34 #69
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13421976
En weer een andere week!! Week 3!!

Hier mijn voorspellingen:

Atlanta - Carolina -->> Atlanta
Buffalo - Philadelphia -->> Buffalo
Cleveland - Cincinnati -->> Cleveland
Denver - Detroit -->> Denver
Houston - Jacksonville -->> Houston
Indianapolis - New Orleans -->> Indianapolis
Kansas City - Baltimore -->> Kansas City
Minnesota - San Francisco -->> San Francisco (ligt aan t meespelen van Daunte Cullpepper anders wint Minnesota!!)
N.Y. Jets - Dallas -->> New York
Oakland - San Diego -->> Oakland
Pittsburgh - Tennessee -->> Pittsburgh
St. Louis - Arizona -->> St. Louis
Washington - New England -->> New England
Green Bay - Chicago -->> Chicago (go Urlacher!!)

en een weekje vrij voor de Bucs jammer.....maar back next week!!

suc6 jongens met gokken!!

pi_13435941
quote:
Op woensdag 24 september 2003 21:58 schreef Leviathan23 het volgende:
En weer een andere week!! Week 3!!
Het gaat zo snel, we gaan al richting week 4

Ik voel aan mijn water dat de Lions deze ronde weer een wedstrijdje gaan winnen

pi_13456242
Ik hoop dat de Panthers hun 100% score kunnen voortzetten....
  zaterdag 27 september 2003 @ 12:14:30 #72
5260 Stewie
pi_13476275
weet iemand trouwens al of de NOS het weer uitzend ?? met de klassieke Vergulde Hand reclames natuurlijk hé!
pi_13480570
wil jij sbs en nos niet door elkaar halen?
Maar ik ga er wel van uit dat sbs de superbowl weer uitzend. NFL In Action is stopgezet zo lijkt het
  zaterdag 27 september 2003 @ 16:48:45 #74
5260 Stewie
pi_13480722
oh fudge, was dat sbs.... anyhoo als er maar weer een gruwelijke Superbowl party gegeven kan worden vind ik alles best
pi_13514023
Zo de Panthers hebben weer uitgehaald, slechts een fieldgoal tegen, ze gaan lekker
pi_13514130
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 16:37 schreef rblommers het volgende:
wil jij sbs en nos niet door elkaar halen?
Maar ik ga er wel van uit dat sbs de superbowl weer uitzend. NFL In Action is stopgezet zo lijkt het
pfft dat NFL in action heb je niets aan, allemaal dat gezeik over de Admirals, en van de NFL alleen een actie per wedstrijd, echt een bagger programma dan
  maandag 29 september 2003 @ 11:58:45 #77
68162 NYJETS147
pi_13516571
WEEK 5
Sunday, Oct. 5
Arizona at Dallas
Cincinnati at Buffalo
Denver at Kansas City
Miami at N.Y. Giants
Minnesota at Atlanta
New Orleans at Carolina
Oakland at Chicago
Seattle at Green Bay
Tennessee at New England
San Diego at Jacksonville
Detroit at San Francisco
Washington at Philadelphia
Cleveland at Pittsburgh
Monday, Oct. 6
Indianapolis at Tampa Bay
  donderdag 2 oktober 2003 @ 00:17:50 #78
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_13587158
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:58 schreef NYJETS147 het volgende:
WEEK 5
Sunday, Oct. 5
Arizona at Dallas
Cincinnati at Buffalo
Denver at Kansas City
Miami at N.Y. Giants
Minnesota at Atlanta
New Orleans at Carolina
Oakland at Chicago
Seattle at Green Bay
Tennessee at New England
San Diego at Jacksonville
Detroit at San Francisco
Washington at Philadelphia
Cleveland at Pittsburgh
Monday, Oct. 6
Indianapolis at Tampa Bay
Ok... ik denk er juist bijna het totaal tegenovergestelde over.
Behalve ook winst voor Oakland, Pittsburgh en Tennessee. Verder precies andersom.
We shall see...

[Dit bericht is gewijzigd door DaMayan op 02-10-2003 08:14]

pi_13589569
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:17 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Behalve ook winst voor Oakland, Pittsburgh en Tennessee. Verder precies andersom.
We shall see...

Eeeh De Panthers gaan echt wel winnen van de Saints, anders wordt het weer hetzelfde als vorig jaar voor de Panthers 3-0 beginnen en 2 maanden later op 3-8 staan, dat gaat dus niet gebeuren!!!!
  donderdag 2 oktober 2003 @ 14:52:59 #80
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_13597595
GO EAGLES!
bekijkt het van de andere kant
  donderdag 2 oktober 2003 @ 16:16:47 #81
68162 NYJETS147
pi_13600198
quote:
We shall see...

Inderdaad Damayan, we will see.
Wel leuk om te zien dat er nog iemand op het forum iets van de Jets in zijn plaatje heeft

pi_13611728
maandag de eerste nederlaag voor de colts
Reg op't Koppie!!!
pi_13617893
ff een plaatje:

Sack!!!

maandag 6 oktober 2003 @ 02:04:04 #84
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_13680398
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 16:16 schreef NYJETS147 het volgende:
Inderdaad Damayan, we will see.
Wel leuk om te zien dat er nog iemand op het forum iets van de Jets in zijn plaatje heeft
Uh ik iets van de Jets in mn plaatje?
Keyshawn Johnson van de Bucs eerder...
pi_13681532
Panthers , verschil gemaakt met de Saints in de eerste 2 quarters!!!!
  maandag 6 oktober 2003 @ 09:46:29 #86
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_13682333
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:58 schreef NYJETS147 het volgende:
WEEK 5
Sunday, Oct. 5
Arizona at Dallas - die is voor jouw 0-1
Cincinnati at Buffalo - voor mij 1-1
Denver at Kansas City - voor mij 2-1
Miami at N.Y. Giants - voor mij 3-1
Minnesota at Atlanta - voor jouw 3-2
New Orleans at Carolina - voor jouw 3-3
Oakland at Chicago - helaas beide fout (wie had dat gedacht)
Seattle at Green Bay - voor mij 4-3
Tennessee at New England - tja ook niemand
San Diego at Jacksonville - voor mij 5-3
Detroit at San Francisco - voor mij 6-3
Washington at Philadelphia - voor mij 7-3
Cleveland at Pittsburgh - niemand
Monday, Oct. 6
Indianapolis at Tampa Bay - nog niet gespeeld
Ok, 7-3 dus en na vanavond 8-3
Onverwacht vooral dat Oakland verliest zeg.
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:03:13 #87
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13683775
He jongens
was te laat met invullen van de toto
maar goed dan maar 1 voorspelling deze week en wel voor de Monday Night Game:

Indianapolis - Tampa Bay -->> Tampa Bay Wins!!

pi_13684112
Ik zet toch voorzichtig in op de Colts
pi_13684220
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 09:46 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Ok, 7-3 dus en na vanavond 8-3
Onverwacht vooral dat Oakland verliest zeg.

Zeker bij 18-3 stand voor de Raiders at halftime.
Wel een mooie comeback, en afgesloten zoals het hoort met een 40+ yards FG in de laatste play voor Chicago.
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:56:51 #90
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_13685054
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:16 schreef Guard het volgende:
Ik zet toch voorzichtig in op de Colts
Mwah Tampa heeft wat recht te zetten voor het thuispubliek. Die staan wel op scherp hoor.
pi_13685127
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:56 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Mwah Tampa heeft wat recht te zetten voor het thuispubliek. Die staan wel op scherp hoor.

Ik hoop het voor je!!!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 08:02:17 #92
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_13705739
38-35 voor de Colts

in het laatste kwart met nog 4 minuten te gaan 21 punten goed maken
en dan winnen in OT

Reg op't Koppie!!!
pi_13706306
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 08:02 schreef Bunzing het volgende:
38-35 voor de Colts

in het laatste kwart met nog 4 minuten te gaan 21 punten goed maken
en dan winnen in OT

Spectaculaire wedstrijd
jammer voor je Bunzingen DaMayan
pi_13706966
Nieuwe week, nieuwe prognoses:

Oakland @ Cleveland
Miami @ Jacksonville
Tampa Bay @ Washington als de bucs bekomen zijn van de schok van maandag
Kansas City @ Green Bay
Chicago @ New Orleans
Pittsburgh @ Denver
San Fransisco @ Seattle hoop andersom ,maar dat zal wel niet
NY Giants @ New England
Carolina @ Indianapolis nu wel de eerste nederlaag voor de Colts!!!!
Houston @ Tennessee
Philadelphia @ Dallas
Baltimore @ Arizona
Buffalo @ NY Jets
Monday night game:
Atlanta @ St Louis

dinsdag 7 oktober 2003 @ 10:30:37 #95
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13707969
wat een zooitje bij Tampa ......maar goed hoeveel blessures hebben ze wel niet opgelopen in de wedstrijd pfff....das niet leuk meer......maar goed blijven hopen op een playoff plaatsje......
En volgende week wordt het wederom moeilijk.......het zit ze niet mee.....terwijl er veel verassingen zijn momenteel.....bijvoorbeeld Carolina....wie had dat verwacht.....ik niet in ieder geval........

we gaan lekker door naar volgende week en hopen op 3-2 te komen.....

dinsdag 7 oktober 2003 @ 10:32:49 #96
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13708007
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:47 schreef Guard het volgende:

Carolina @ Indianapolis nu wel de eerste nederlaag voor de Colts!!!!

Sorry Guard dit gaat Carolina echt niet winnen........van mij mogen ze!!!
Toch zou ik m'n ballen er niet op inzetten......
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 10:38:33 #97
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13708128
Voor de volgende week maar weer.....vooral verder blijven kijken!!! Nix aan de hand Tampa.......2-2 en nog zoveel wedstrijden te gaan......

Mijn voorspellingen:

Oakland @ Cleveland
Miami @ Jacksonville
Tampa Bay @ Washington
Kansas City @ Green Bay
Chicago @ New Orleans
Pittsburgh @ Denver
San Fransisco @ Seattle
NY Giants @ New England
Carolina @ Indianapolis
Houston @ Tennessee
Philadelphia @ Dallas
Baltimore @ Arizona
Buffalo @ NY Jets

Monday night game:
Atlanta @ St Louis

pi_13708651
Mijn voorspellingen:

Oakland @ Cleveland = Oak
Miami @ Jacksonville = Mia
Tampa Bay @ Washington = Was
Kansas City @ Green Bay = KC
Chicago @ New Orleans = NO
Pittsburgh @ Denver = Den
San Fransisco @ Seattle = Sea
NY Giants @ New England = NYG
Carolina @ Indianapolis = Car
Houston @ Tennessee = Ten
Philadelphia @ Dallas = Dal
Baltimore @ Arizona = Bal
Buffalo @ NY Jets = Buf

Monday night game:
Atlanta @ St Louis = St.L

pi_13713783
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:32 schreef Leviathan23 het volgende:

[..]

Sorry Guard dit gaat Carolina echt niet winnen........van mij mogen ze!!!
Toch zou ik m'n ballen er niet op inzetten......

Ik weet het, maar hopen mag altijd, toch?
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 22:23:45 #100
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13727176
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:21 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik weet het, maar hopen mag altijd, toch?

Hopen mag altijd.........!! Veel geluk!!.....
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 22:38:45 #101
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_13727553
Ga ik ook maar weer:

Oakland @ Cleveland
Miami @ Jacksonville
Tampa Bay @ Washington Nu wel!
Kansas City @ Green Bay Greenbay thuis...
Chicago @ New Orleans Die saints zijn echt niet slecht!
Pittsburgh @ Denver Steelers rulen de net nietjes van Denver
San Fransisco @ Seattle 49ers zijn iets beter denk ik.
NY Giants @ New England moeilijk....
Carolina @ Indianapolis
4-0, 5-0, 2 rulers tot nu toe. Moeilijk maar ga toch voor de thuisploeg.
Houston @ Tennessee Titans gaan niet zo geweldig. maar Texans=bagger.
Philadelphia @ Dallas Mwah.. Toch de Eagles. Lijken me iets beter.
Baltimore @ Arizona Arizona de lachertje van vorig jaar. Lijkt me niet hé.
Buffalo @ NY Jets Ja de Jets moeten maar eens beginnen met winnen.

Monday night game:
Atlanta @ St Louis
Atlant gaat slecht ST louis is altijd sterk.

dinsdag 7 oktober 2003 @ 23:38:43 #102
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_13729441
Mijn voorspellingen:
Oakland @ Cleveland =Oak
Miami @ Jacksonville =Mia
Tampa Bay @ Washington =Tampa
Kansas City @ Green Bay =GB
Chicago @ New Orleans = NO
Pittsburgh @ Denver = Pit
San Fransisco @ Seattle = SF
NY Giants @ New England = NE
Carolina @ Indianapolis = Ind
Houston @ Tennessee = Hou
Philadelphia @ Dallas = Dal
Baltimore @ Arizona = Bal
Buffalo @ NY Jets = Buf

Monday night game:
Atlanta @ St Louis = St.L

Reg op't Koppie!!!
  woensdag 8 oktober 2003 @ 19:39:29 #103
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_13747744
Alstott put on injured reserve, out for year
Reg op't Koppie!!!
  donderdag 9 oktober 2003 @ 10:49:59 #104
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_13759262
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 19:39 schreef Bunzing het volgende:
Alstott put on injured reserve, out for year
Jezus das ari.
Gaat echt slecht met de blessures voor de Bucs.
Het gaat hem niet worden dit jaar als dit zo doorgaat.
pi_13764142
Arrington to Sapp: 'I'm going to get you'

October 8, 2003
ASHBURN, Va. (AP) -- Washington Redskins linebacker LaVar Arrington looked directly into the TV camera and delivered a sharp message to Warren Sapp.

``Sapp,'' Arrington said. ``I'm going to get you.''

Much like the contrived trash talk engendered by broadcast reporters before events the Super Bowl, the Redskins linebacker challenged the Pro Bowl defensive tackle on two fronts Wednesday as the Redskins prepared for Sunday's game against Sapp's Tampa Bay Buccaneers.

First, Arrington said he'll take issue if Sapp comes on Washington's side of the field during pregame stretching, as Sapp has been known to do. Such pregame altercations have led the NFL to order officials to take the field 45 minutes before kickoff.

``I'm expecting for Warren Sapp to cause me to grab him -- because he's going to try to run through our lineup in pregame,'' Arrington said. ``You never let a man run through your stretching line. If a team crosses your 50-yard line while you're stretching, there's a problem.

``You don't let somebody come to where your whole team is because that's a blatant show of disrespect, that's a blatant show of 'Why should I go around y'all?'''

Arrington was then asked what will happen if the Bucs use Sapp on offense. Sapp caught a touchdown pass against Atlanta two weeks ago.

``Sapp, I'm going to get you,'' Arrington said, looking straight into one of the cameras from a local TV station.

``If they put you out there, I'm going to get him. That's disrespectful in my opinion, too, to put defensive guys on offense that are lineman. I'm gunning. You come out there, you've got some killers on the other side of the ball -- just like you're a killer when you're on defense.''

Sapp laughed after reading Arrington's comments.

``You tell Mr. Can't Get Right, I'll be there at 10:30 a.m. sharp, eastern standard time. Tell him don't be looking for me because I'm easily found,'' Sapp said, making reference to the difficulty the Redskins had mastering the defense run by former coordinator Marvin Lewis last season.

``Spare me. Is LaVar jealous that he can't play offense?'' Sapp added. ``Is he jealous that he can't get right? Tell `Can't Get Right' that his plate is full. It's a little bit too much to try to take on me.''
bron: yahoo sports NFL

Zo effe lekker de boel aan het opfokken daar!!!!!!

donderdag 9 oktober 2003 @ 19:48:13 #106
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13772610
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 14:22 schreef Guard het volgende:
Arrington to Sapp: 'I'm going to get you'

October 8, 2003
ASHBURN, Va. (AP) -- Washington Redskins linebacker LaVar Arrington looked directly into the TV camera and delivered a sharp message to Warren Sapp.

``Sapp,'' Arrington said. ``I'm going to get you.''

Much like the contrived trash talk engendered by broadcast reporters before events the Super Bowl, the Redskins linebacker challenged the Pro Bowl defensive tackle on two fronts Wednesday as the Redskins prepared for Sunday's game against Sapp's Tampa Bay Buccaneers.

First, Arrington said he'll take issue if Sapp comes on Washington's side of the field during pregame stretching, as Sapp has been known to do. Such pregame altercations have led the NFL to order officials to take the field 45 minutes before kickoff.

``I'm expecting for Warren Sapp to cause me to grab him -- because he's going to try to run through our lineup in pregame,'' Arrington said. ``You never let a man run through your stretching line. If a team crosses your 50-yard line while you're stretching, there's a problem.

``You don't let somebody come to where your whole team is because that's a blatant show of disrespect, that's a blatant show of 'Why should I go around y'all?'''

Arrington was then asked what will happen if the Bucs use Sapp on offense. Sapp caught a touchdown pass against Atlanta two weeks ago.

``Sapp, I'm going to get you,'' Arrington said, looking straight into one of the cameras from a local TV station.

``If they put you out there, I'm going to get him. That's disrespectful in my opinion, too, to put defensive guys on offense that are lineman. I'm gunning. You come out there, you've got some killers on the other side of the ball -- just like you're a killer when you're on defense.''

Sapp laughed after reading Arrington's comments.

``You tell Mr. Can't Get Right, I'll be there at 10:30 a.m. sharp, eastern standard time. Tell him don't be looking for me because I'm easily found,'' Sapp said, making reference to the difficulty the Redskins had mastering the defense run by former coordinator Marvin Lewis last season.

``Spare me. Is LaVar jealous that he can't play offense?'' Sapp added. ``Is he jealous that he can't get right? Tell `Can't Get Right' that his plate is full. It's a little bit too much to try to take on me.''
bron: yahoo sports NFL

Zo effe lekker de boel aan het opfokken daar!!!!!!

Kan leuk worden !!!

Maar toch wint Tampa....en trouwens Arrington kan Sapp alleen maar pakken zodra Sapp offense gaat spelen..........maar goed...

donderdag 9 oktober 2003 @ 19:57:51 #107
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13772915
Dan mijn voorspellingen maar:

Oakland @ Cleveland =Oakland
Miami @ Jacksonville =Miami
Tampa Bay @ Washington =Tampa Bay!!!
Kansas City @ Green Bay = Kansas City
Chicago @ New Orleans = Chicago
Pittsburgh @ Denver = Denver
San Fransisco @ Seattle = S.F.
NY Giants @ New England = New England
Carolina @ Indianapolis = Indianapolis
Houston @ Tennessee = Tennessee
Philadelphia @ Dallas =Phily
Baltimore @ Arizona = Baltimore
Buffalo @ NY Jets = Buffalo

Monday night game:

Atlanta @ St Louis = Atlanta!!

pi_13783261
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 19:48 schreef Leviathan23 het volgende:

[..]

Kan leuk worden !!!

Maar toch wint Tampa....en trouwens Arrington kan Sapp alleen maar pakken zodra Sapp offense gaat spelen..........maar goed...

Das ook een beetje het hele verhaal, Arrington vindt het getuigen van gebrek aan respect als je

a) tijdens de warm up de 50 yard lijn overschrijdt
b) een defensive player in de offence zet

En hij is dus vast van plan om Sapp wat respect bij te brengen, mocht hij een of beide "regels" overtreden.
Ik zou dus best deze wedstrijd willen zien

pi_13783281
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 19:57 schreef Leviathan23 het volgende:
Dan mijn voorspellingen maar:

Carolina @ Indianapolis = Indianapolis

We zullen zien
pi_13783723
quote:
Colts: Mungro has slight cartilage tear

by Fanball Staff - Fanball.com
Friday, October 10, 2003

News
Running back James Mungro underwent an MRI on his ailing right knee on Wednesday, and the results revealed a slight tear in the cartilage, head coach Tony Dungy told the Associated Press. At least initially, the team will let the injury heal on its own rather than opt for surgery. "I think the thought process now is to probably let it go," Dungy said. "He's going to practice [Friday] and hopefully it will be OK."

Views
We'll see how Mungro does in practice on Friday, but this does not sound like a good situation. With Edgerrin James closer to playing, Ricky A. Williams healthy, and Dominic Rhodes somewhat healthy, Mungro is not a good fantasy option at the moment.

nou we zullen vandaag eens zien of ie de training doorkomt, wellicht goed nieuws voor de panthers.......
  zondag 12 oktober 2003 @ 22:48:31 #111
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_13837822
uitslagen week 6

Oakland @ Cleveland =7-13
Miami @ Jacksonville =24-10
Tampa Bay @ Washington =35-13
Kansas City @ Green Bay =40-34
Chicago @ New Orleans = 13-20
Pittsburgh @ Denver =
San Fransisco @ Seattle =
NY Giants @ New England = 6-17
Carolina @ Indianapolis = 23-20
Houston @ Tennessee = 17-38
Philadelphia @ Dallas = 21-23
Baltimore @ Arizona =
Buffalo @ NY Jets =
Monday night game:
Atlanta @ St Louis =

[Dit bericht is gewijzigd door Bunzing op 12-10-2003 23:00]

Reg op't Koppie!!!
  maandag 13 oktober 2003 @ 01:02:32 #112
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_13840729
Nou Guard je team is echt aan het ownen! 5-0!
TB gelukkig weer gewonnen.
Green Bay thuis en Philly had ik meer van verwacht maargoed is ook moeilijk te volgen zonder beelden of radio. Oakland bakt er ook weining van trouwens.
pi_13842640
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 01:02 schreef DaMayan het volgende:
Nou Guard je team is echt aan het ownen! 5-0!
TB gelukkig weer gewonnen.
Green Bay thuis en Philly had ik meer van verwacht maargoed is ook moeilijk te volgen zonder beelden of radio. Oakland bakt er ook weining van trouwens.
hehe OT win
Jammer dat Davis ruim 20 min aan de kant bleef, hij is tot nu toe een van de drijvende krachten van de Panthers
pi_13842906
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:47 schreef Guard het volgende:

Oakland @ Cleveland
Miami @ Jacksonville
Tampa Bay @ Washington A good old trashing
Kansas City @ Green Bay
Chicago @ New Orleans
Pittsburgh @ Denver
San Fransisco @ Seattle
NY Giants @ New England
Carolina @ Indianapolis
Houston @ Tennessee
Philadelphia @ Dallas
Baltimore @ Arizona
Buffalo @ NY Jets
Monday night game:
Atlanta @ St Louis

Tot nog toe maar twee fout, zowaar niet slecht!
  maandag 13 oktober 2003 @ 10:58:40 #115
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_13844440
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 01:02 schreef DaMayan het volgende:
Green Bay thuis en Philly had ik meer van verwacht maargoed is ook moeilijk te volgen zonder beelden of radio.

Klote Eagles

pi_13867691
Zo de Falcons zijn even goed op de plaats gezet, tot nog toe het lelijke eendje. Iedere wedstrijd 400+ yards weggegeven
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:35:18 #117
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_13940148
Week 7

Mijn voorspellingen:
Baltimore @ Cincinnati =Bal
Denver @ Minnesota =Min
New England @ Miami =Mia
Philadelphia @ NY Giants =NY
Tennessee @ Carolina = Car
Chicago @ Seattle = Sea
Washington @ Buffalo = Buf
Dallas @ Detroit = Dal
Green Bay @ St. Louis = Stl
New Orleans @ Atlanta = No
San Diego @ Cleveland = Cle
NY jets @ Houston = Hou
Tampa Bay @ San Francisco = Tampa

Monday night game:
Kansas City @ Oakland = Kc

Reg op't Koppie!!!
  zondag 19 oktober 2003 @ 17:28:45 #118
58754 Leviathan23
I am the proof....
pi_13987499
Opgelet fans!! Vandaag gratis radio feed van Denver tegen Minnesota..Live!!

*Dit is geen spam*

Alleen heb je realplayer nodig maar die heeft vast iedereen........

http://sports.real.com/?
(het is de link onder het plaatje van de Broncos!!
veel plezier football fans!! Ik ga in ieder geval luisteren!!
Go Bucs!!!

maandag 20 oktober 2003 @ 01:11:19 #119
6146 SpankSpankeronie
pi_13997879
49'ers verslaan daar toch maar mooi ff de Buccaneers met 24-7
dat doet het altijd goed
  maandag 20 oktober 2003 @ 01:25:55 #120
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_13998071

wat een narigheid!!!
Reg op't Koppie!!!
pi_13999502
Toch aardig wat verrassende uitslagen dit weekend.
De Panthers verloren waren nogal lamlendig
De Bucs verloren, De Chargers winnen voor het eerst, De Patriots winnen in Miami
  maandag 20 oktober 2003 @ 10:46:39 #122
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_14001018
En natuurlijk de Eagles!
pi_14001249
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 10:46 schreef Katie het volgende:
En natuurlijk de Eagles!
Hoe kon ik nou de Eagles vergeten
pi_14012208
Packers spelen dit seizoen zwaar onder de maat
pi_14022488
Go 49'ers
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14023225
Chiefs (net) gewonnen van de Raiders. staan nu 7-0.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 08:38:43 #127
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14023255
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:33 schreef Guard het volgende:
de Raiders hebben de klap van de laatste Superbowl niet echt goed verwerkt geloof ik he?
pi_14023289
Gannon sidelined met een blessure, ben benieuwd hoe ze daar uit komen
pi_14023394
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:38 schreef Short_stop het volgende:

[..]

de Raiders hebben de klap van de laatste Superbowl niet echt goed verwerkt geloof ik he?

Nou ja, de Chiefs zijn goed bezig, en de laatste play van de Raiders stopte op de 1-yard line, dus bijna een OT eruit gesleept, dus op bais van de pot van gisteren kun je niet echt zeggen dat ze een klap gehad, hebben, maar een 2-5 start is natuurlijk niet echt geweldig
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 08:55:14 #130
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14023455
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:51 schreef Guard het volgende:

[..]

Nou ja, de Chiefs zijn goed bezig, en de laatste play van de Raiders stopte op de 1-yard line, dus bijna een OT eruit gesleept, dus op bais van de pot van gisteren kun je niet echt zeggen dat ze een klap gehad, hebben, maar een 2-5 start is natuurlijk niet echt geweldig

Ik doelde inderdaad ook meer op de 2-5 van de Raiders dan de 7-0 van de Chiefs... Verder volg ik het dit jaar niet echt meer, is gewoon niet meer te doen zonder te betalen... Dit jaar is voor mij dus gewoon weer een ADO jaar
pi_14023473
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:42 schreef thaWarhead het volgende:
Gannon sidelined met een blessure, ben benieuwd hoe ze daar uit komen
Favre heeft een gebroken duim, geluk dat de Packers een vrij weekend hebben
pi_14023488
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:55 schreef Short_stop het volgende:

[..]

Ik doelde inderdaad ook meer op de 2-5 van de Raiders dan de 7-0 van de Chiefs... Verder volg ik het dit jaar niet echt meer, is gewoon niet meer te doen zonder te betalen... Dit jaar is voor mij dus gewoon weer een ADO jaar

Ik volg het eigenlijk ook alleen met scores, heb ook geen beeld of geluid, helaas....
pi_14047777
Voor week 8:

Detroit @ Chicago moeilijk beide teams niet echt goed, dan maar thuisvoordeel als doorslaggevende factor
Carolina @ New Orleans
Cleveland @ New England
NY Giants @ Minnesota
Denver @ Baltimore
Tennessee @ Jacksonville
Dallas @ Tampa Bay sorry jongens
Seattle @ Cincinnati
St Louis @ Pittsburgh mooie tijd voor de rams om de eerste "on the road" te winnen
San Fransisco @ Arizona
NY Jets @ Philadelphia
Houston @ Indianapolis
Buffalo @ Kansas City

Monday night game:
Miami @ San Diego

woensdag 22 oktober 2003 @ 22:11:43 #134
5260 Stewie
pi_14064667
Ha, de Rams komen goed terug na een aarzelend begin........ vrees alleen dat ze de SuperBowl niet gaan redden...
pi_14085624
Detroit @ Chicago
Carolina @ New Orleans
Cleveland @ New England
NY Giants @ Minnesota
Denver @ Baltimore
Tennessee @ Jacksonville
Dallas @ Tampa Bay
Seattle @ Cincinnati
St Louis @ Pittsburgh (duizendste wedstrijd pittsburgh)
San Fransisco @ Arizona
NY Jets @ Philadelphia
Houston @ Indianapolis
Buffalo @ Kansas City

Monday night game:
Miami @ San Diego

Reg op't Koppie!!!
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 16:00:26 #136
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_14127432
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:33 schreef Guard het volgende:
Chiefs als Superbowl material?
pi_14128251
samen met de vikings?
pi_14165915
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 16:39 schreef rblommers het volgende:
samen met de vikings?
Neen de Panthers natuurlijk
pi_14193877
Uitslagen week 8:

St Louis @ Pitssburgh 33-21
Seattle @ Cincinnati 24-27
Dallas @ Tampa Bay 0-16
Cleveland @ New England 3-9
Tennessee @ Jacksonville 30-17
Carolina @ New Orleans 23-20
Denver @ Baltimore 6-26
Detroit @ Chicago 16-24
NY giants @ Minnesota 29-17
San Fransico @ Arizona 13-16 (First win Cardinals over 49-ers in 10 years)
NY Jets @ Philadelphia 17-24
Houston @ Indianapolis 21-30
Buffalo @ Kansas City 5-38

Monday night game:
Miami @ San diego 26-10 (played in Arizona due to wildfires in California).

dinsdag 28 oktober 2003 @ 23:28:24 #140
53281 Sambal_HOT
[FOK!]Dirty_Sambal
pi_14211200
Misschien een beetje off-topic, maar jullie zijn misschien de enige die dit interreseert:

Barcelona Dragons opgeheven

BARCELONA - Americanfootballclub Barcelona Dragons komt volgend jaar niet meer uit in de Europese competitie van de NFL (National Football League). Dat heeft managing director van de NFL Jim Connelly dinsdag in Londen bekendgemaakt.

Het team in Barcelona kampt al jaren met tegenvallende bezoekersaantallen. Vorig jaar trokken de Dragons gemiddeld 6868 toeschouwers, het laagste gemiddelde van alle Europese teams. Connelly gaat er vanuit binnen enkele weken een nieuwe speelstad te presenteren. Onlangs werd bekend dat ook Amsterdam Admirals met opheffing wordt bedreigd. Die club hoopt, eventueel met steun van de gemeente, te kunnen blijven bestaan.

Volgend jaar hebben we dus NFL DEUTSCHLAND, want de admirals gaan het waarschijnlijk ook niet redden

Samen inkopen is toch voordeliger! www.samenkopen.net
pi_14215160
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:28 schreef Sambal_HOT het volgende:
Misschien een beetje off-topic, maar jullie zijn misschien de enige die dit interreseert:

Barcelona Dragons opgeheven

BARCELONA - Americanfootballclub Barcelona Dragons komt volgend jaar niet meer uit in de Europese competitie van de NFL (National Football League). Dat heeft managing director van de NFL Jim Connelly dinsdag in Londen bekendgemaakt.

Het team in Barcelona kampt al jaren met tegenvallende bezoekersaantallen. Vorig jaar trokken de Dragons gemiddeld 6868 toeschouwers, het laagste gemiddelde van alle Europese teams. Connelly gaat er vanuit binnen enkele weken een nieuwe speelstad te presenteren. Onlangs werd bekend dat ook Amsterdam Admirals met opheffing wordt bedreigd. Die club hoopt, eventueel met steun van de gemeente, te kunnen blijven bestaan.

Volgend jaar hebben we dus NFL DEUTSCHLAND, want de admirals gaan het waarschijnlijk ook niet redden

Hmz das geen goed nieuws, ik verwacht nog wel een seizoen AF in A'dam, maar 2005 zal wel heel lastig worden. Als de Admirals niet meer door zouden gaan had Jim Connelly dat ook al wel bekend gemaakt.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 23:00:18 #142
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_14237037
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:16 schreef Guard het volgende:
Dallas @ Tampa Bay 0-16
Kijk dat is weer sterk defenden!
pi_14273529
quote:
The Panthers beat the New Orleans Saints 23-20 last week on John Kasay's 31-yard field goal in overtime, becoming the first team in league history to win three road games in extra time in the same season.
Een record is altijd leuk, maar ik maak me toch enigsinds zorgen, passing game loopt niet, en RB Davis is eigenlijk in zijn eentje de drijvende kracht, en als hij het moeilijk heeft verliezen de Panthers (zie de wedstrijd tegen de Titans).
Maar goed komend weekend tegen Houston moet lukken....
  maandag 3 november 2003 @ 00:14:33 #144
6146 SpankSpankeronie
pi_14334896
Buccaneers verliezen voor de vierde keer
en de '49ers zijn bezig om gehakt te maken van de Rams
wat is A.F. ook een leuk onvoorspelbaar spelletje
  maandag 3 november 2003 @ 09:04:06 #145
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_14337342
Reg op't Koppie!!!
  maandag 3 november 2003 @ 11:04:43 #146
68162 NYJETS147
pi_14339531
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:07 schreef Guard het volgende:

[..]

Een record is altijd leuk, maar ik maak me toch enigsinds zorgen, passing game loopt niet, en RB Davis is eigenlijk in zijn eentje de drijvende kracht, en als hij het moeilijk heeft verliezen de Panthers (zie de wedstrijd tegen de Titans).
Maar goed komend weekend tegen Houston moet lukken....

Je zorgen waren terecht. Davis had 1st & goal at the 2, liep -3 en scoorde uiteindelijk niks. Jammer voor mij, want in mijn fantasy football heb ik Davis en door dit geintje verlies ik zeker mijn pot.
Maar komende week tegen Tampa Bay moet het zeker gaan lukken. In tegenstelling tot Houston leiden die namelijk aan zelfoverschatting. McAllister had ook weer 110 yards tegen hun met een langste van 37 yards. 1 sack en 1 interception hadden de Bucs tegen 4 sacks en 2 int voor de Saints, die ook nog even 4 fumbles opraapten. Triest.
pi_14342693
quote:
Op maandag 3 november 2003 11:04 schreef NYJETS147 het volgende:

[..]

Je zorgen waren terecht. Davis had 1st & goal at the 2, liep -3 en scoorde uiteindelijk niks. Jammer voor mij, want in mijn fantasy football heb ik Davis en door dit geintje verlies ik zeker mijn pot.
Maar komende week tegen Tampa Bay moet het zeker gaan lukken. In tegenstelling tot Houston leiden die namelijk aan zelfoverschatting. McAllister had ook weer 110 yards tegen hun met een langste van 37 yards. 1 sack en 1 interception hadden de Bucs tegen 4 sacks en 2 int voor de Saints, die ook nog even 4 fumbles opraapten. Triest.

Ze kunnen maar beter winnen van de Bucs ja, anders komen de Bucs weer te dicht bij in de NFC South....
Baal ervan dat ze verliezen van de Texans.
  maandag 3 november 2003 @ 13:19:27 #148
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14343292
Steve McNair AFC offensive player of the month

pi_14452128
Zondag Ericsson stadium Charlotte, NC:

Buccaneers - Panthers

Als de Panthers winnen, maken ze een goede kans op de divisional title.

zondag 9 november 2003 @ 22:23:18 #150
6146 SpankSpankeronie
pi_14511659
Simpele overwinning voor de Panthers
de Bucs kunnen dit seizoen wel inpakken
KC Chiefs gaan ook goed met een 9-0 record
pi_14516491
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:23 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Simpele overwinning voor de Panthers
de Bucs kunnen dit seizoen wel inpakken
KC Chiefs gaan ook goed met een 9-0 record
Nou ja simpel, zonder Davis moest het grootendeels door de lucht gebeuren, niet het sterkste wapen van de Panthers, maar goed de champs twee maal verslagen door de Panthers
  maandag 10 november 2003 @ 11:15:51 #152
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14519240
En toen had Tennessee ineens weer de op-één-na beste record van de NFL met 7-2 (samen met nog een stel andere teams)
pi_14520285
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:15 schreef Short_stop het volgende:
En toen had Tennessee ineens weer de op-één-na beste record van de NFL met 7-2 (samen met nog een stel andere teams)
Ik ken nog wel zo'n team met een 7-2 record
  zondag 16 november 2003 @ 22:47:41 #154
6146 SpankSpankeronie
pi_14687149
lucky overwinning voor de Rams @ Bears
en de Chiefs verspelen uitgerekend bij de Bengals hun ongeslagen status
nu nog een nederlaag voor de Bucs
pi_14691062
ach ja, beter nu dan dat ze in de playoffs verliezen
  zaterdag 22 november 2003 @ 22:32:27 #156
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_14850912
Bucs kunnen idd wel inpakken.
Keyshawn Johnson is sort off eruit gekicked. Allstott was al weg tot het einde van het seizoen. Veel andere blessures.
Loopt verder gewoon voor geen meter.
  zondag 23 november 2003 @ 11:50:25 #157
6146 SpankSpankeronie
pi_14859025
ik verwacht in de MNF toch wel een overwinning van de Bucs tegen de NY Giants
  maandag 24 november 2003 @ 12:52:07 #158
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_14885078
Eagles dit jaar dan echt voor de Superbowl?
pi_14890334
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:52 schreef Katie het volgende:
Eagles dit jaar dan echt voor de Superbowl?
Er zijn nog drie andere teams met een 8-3 record in the NFC, dus NFC champ is nog redelijk lastig te voorspellen (maar hoop natuurlijk op de Panthers).
  woensdag 26 november 2003 @ 21:08:31 #160
43688 MarocPower
Ik ben degene waarvan jij houd
pi_14954528
wie van jullie kent er den haag raiders.
Ik maak nooit geen fout, als ik een fout maak, maak ik 'm nooit!
  woensdag 26 november 2003 @ 22:45:32 #161
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14957714
quote:
Op woensdag 26 november 2003 21:08 schreef MarocPower het volgende:
wie van jullie kent er den haag raiders.
Welke Den Haag Raiders? Volgens mij zijn ze ondertussen bij versie 4 of 5 namelijk....
  maandag 1 december 2003 @ 12:21:46 #162
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_15056988
het komt niet meer goed!!!
bucs alweer verloren
Reg op't Koppie!!!
pi_15062233
hmmmpf verloren van de Eagles, nu is er sprake van een losing streak, gauw omkeren anders worden de play offs niets meer
  dinsdag 2 december 2003 @ 02:54:12 #164
5260 Stewie
pi_15079741
Rams zijn weer los aan het gaan !
quote:
The Rams improved their home winning streak to 12 consecutive games as they defeated the Minnesota Vikings 48-17. The NFC West-leading Rams improved their season record to 9-3, a perfect 6-0 at home.
  woensdag 3 december 2003 @ 18:35:16 #165
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_15122965
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:48 schreef Guard het volgende:
hmmmpf verloren van de Eagles, nu is er sprake van een losing streak, gauw omkeren anders worden de play offs niets meer
gna gna
  woensdag 3 december 2003 @ 18:48:29 #166
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_15123278
Zondag Tennessee tegen Indianapolis, balen dat het nergens te zien is, dat gaat spannend worden (allebei 9-3, zelfde divisie)
pi_15136640
quote:
Op woensdag 3 december 2003 18:35 schreef Katie het volgende:

[..]

gna gna

Ey das nie leuk
  donderdag 4 december 2003 @ 15:24:55 #168
5260 Stewie
pi_15147219
quote:
Op woensdag 3 december 2003 18:35 schreef Katie het volgende:

[..]

gna gna

Over streaks gesproken, zag laatst de Patriots, en die hebben dus al 8 keer op rij gewonnen... Nieuwe superbowl kandidaat of te makkelijke tegenstanders ???
pi_15148558
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:24 schreef Stewie het volgende:

[..]

Over streaks gesproken, zag laatst de Patriots, en die hebben dus al 8 keer op rij gewonnen... Nieuwe superbowl kandidaat of te makkelijke tegenstanders ???

Patriots zijn inderdaad een van de favorieten voor de AFC (samen met de Chiefs).
Qua streaks zijn de Eagles de favoriet voor de NFC (zal katie leuk vinden, gok ik zo).
  donderdag 4 december 2003 @ 18:09:55 #170
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_15152129
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:07 schreef Guard het volgende:

[..]

Patriots zijn inderdaad een van de favorieten voor de AFC (samen met de Chiefs).
Qua streaks zijn de Eagles de favoriet voor de NFC (zal katie leuk vinden, gok ik zo).

Maar eh ik had mezelf nog zo voorgenomen er dit jaar niet meer in te trappen, maar ik begin nu toch weer stiekem te hopen...

donderdag 4 december 2003 @ 19:44:12 #171
5260 Stewie
pi_15154360
Eagles - Rams NFC finale dan maar... Maar dan moet er nog een hoop gebeuren... alhoewel, als je naar de rauwe getallen kijkt is het wel te verwachten...

AFC final: Pats - Chiefs

Superbowl als het aan mij ligt: Rams - Patriots

Maargoed eerst maar eens maandag afwachten...

pi_15168640
Patriots mogen van mij wel weer in de SB komen, maar ik zou het zeer fijn vinden als ze daar de Panthers tegenkomen, maar dat zal wel niet gebeuren.
Maar ja dit jaar alweer beter als vorig jaar, en waarschijnlijk volgende seizoen nagenoeg zelfde line-up, aangevuld met rookies, dus voor 2005 geef ik de Panthers een zeer goede kans!

Dit jaar NFC final Rams-Eagles is inderdaad aannemelijk.
Geef dan de Rams iets meer kans, maar ja je weet nooit

pi_15195443
he short stop, als je iemand kent met satelliet tv kan je de wedstrijd Indianapolis tegen Tennessee als het goed is gratis op premiere sport (1 of 2) volgen. die zenden nl. elke zondag de wedstrijd van 7 uur uit, ook al heb je geen abo op premiere. naast het Duitse kan je ook het originele Amerikaanse commentaar kiezen.
pi_15241130
Hmmm als ze al verliezen van Atlanta zie ik het somber in wat betreft de kansen van Carolina.....
  dinsdag 9 december 2003 @ 18:39:24 #175
5260 Stewie
  dinsdag 9 december 2003 @ 20:21:35 #176
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_15283650
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 12:12 schreef The_Freak het volgende:
he short stop, als je iemand kent met satelliet tv kan je de wedstrijd Indianapolis tegen Tennessee als het goed is gratis op premiere sport (1 of 2) volgen. die zenden nl. elke zondag de wedstrijd van 7 uur uit, ook al heb je geen abo op premiere. naast het Duitse kan je ook het originele Amerikaanse commentaar kiezen.
dank je voor de tip! helaas ken ik niemand meer met een satelietschotel
  dinsdag 9 december 2003 @ 21:37:27 #177
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_15286107
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:39 schreef Stewie het volgende:
Yeah! het begin is er, de Rams gaan naar de play-offs...
En wie nog meer? En wie nog meer?

E..A..G..L..E..S......EAGLES!

pi_15294694
En voor de volledigheid: ook de Chiefs en de Patriots hebben hun plaatsje in het post season al verdiend.
pi_15353327
quote:
Play off scenarios

AFC EAST
New England has clinched division title.

AFC NORTH
No playoff berths can be clinched this week.

AFC SOUTH
Indianapolis can clinch division title with:

1) IND win + TEN loss

Indianapolis can clinch playoff berth with:

1) IND win, OR
2) MIA loss, OR
3) IND tie + MIA tie, OR
4) IND tie + DEN loss

Tennessee can clinch playoff berth with:

1) TEN win + MIA loss + CIN loss or tie

AFC WEST
Kansas City has clinched playoff berth.

Kansas City can clinch division title with:

1) KC win or tie, OR
2) DEN loss or tie

NFC EAST
Philadelphia has clinched playoff berth.

Philadelphia can clinch division title with:

1) DAL loss, OR
2) PHI win + DAL tie

Philadelphia can clinch first-round bye with:

1) PHI win + DAL loss or tie + MIN loss or tie + CAR loss or tie, OR
2) PHI win + DAL loss or tie + MIN loss or tie + SEA loss or tie

Dallas can clinch playoff berth with:

1) DAL win + MIN win + GB loss + SF loss or tie + NO loss or tie + TB loss or tie + SEA win or tie

NFC NORTH
Minnesota can clinch division title with:

1) MIN win + GB loss

NFC SOUTH
Carolina can clinch division title with:

1) CAR win, OR
2) NO loss + TB loss, OR
3) CAR tie + NO tie + TB tie

NFC WEST
St. Louis has clinched playoff berth.

St. Louis can clinch division title with:

1) STL win

St. Louis can clinch first-round bye with:

1) STL win + CAR loss or tie + MIN loss or tie, OR
2) STL win + CAR loss or tie + DAL loss or tie + PHI loss

Arizona, Atlanta, Chicago, Cleveland, Detroit, Houston, Jacksonville, N.Y. Giants, Oakland and San Diego have been eliminated from playoff contention.

Een beter kans om een play off plaatsje te halen dan een win tegen de Cardinals is er niet voor de Panthers, dus Go Panthers!!!!
  vrijdag 12 december 2003 @ 16:09:29 #180
5260 Stewie
pi_15361228
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 11:20 schreef Guard het volgende:

[..]

Een beter kans om een play off plaatsje te halen dan een win tegen de Cardinals is er niet voor de Panthers, dus Go Panthers!!!!

Begrijp ik goed dat de Rams in dat geval géén bye hebben ??
Maar vooruit, om dit topic gezellig te houden, succes ermee Panthers... Als de Rams echt goed zijn halen ze het ook wel zonder bye...
pi_15420810
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 16:09 schreef Stewie het volgende:

[..]

Begrijp ik goed dat de Rams in dat geval géén bye hebben ??
Maar vooruit, om dit topic gezellig te houden, succes ermee Panthers... Als de Rams echt goed zijn halen ze het ook wel zonder bye...

Nee dat niet, die bye gaat toch wel naar St Louis, uiteindelijk, maar laten we het nog even spannend houden
Maar goed tweede keer dat de Panthers divisional champs zijn , al was het weer bijzonder moeilijk, voor de 7de keer in de laatste paar minuten overwinning pas veilig gesteld!!!
Gelukkig een goede start gehad aan het begin van het seizoen, want de Saints beginnen nu pas echt te draaien!!!
  zondag 21 december 2003 @ 20:06:23 #182
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15589735
we zijn nog steeds bezig hoor!!!

een na laatste week meen ik ?

dinsdag 23 december 2003 @ 17:11:40 #183
5260 Stewie
pi_15644263
quote:
Op zondag 21 december 2003 20:06 schreef mitt het volgende:
we zijn nog steeds bezig hoor!!!
??? Watte ???

Ik snap je reactie even niet, we gaan gewoon vrolijk door tot 1 februari...
Super Bowl XXXVIII wordt op zondag 1 februari gehouden @ Reliant Stadium, Houston, Texas

pi_15782097
Vandaag gingen The Rams onderuit bij The Lions. The Lions stellen niet zo heel veel voor maar hadden vandaag een hele goeie wedstrijd. The Rams gaan toch al naar de Play-offs dus het maakte op zich niet zo veel uit. Het enige nadeel voor The Rams is dat ze nu geen thuisvoordeel hebben.
Het zal heel spannend worden in The Play-offs want veel teams zijn aan elkaar gewaagt. Ik weet ook echt niet wie er gaat winnen. Ik hoop The Denver Broncos maar ik denk op zich dat The Eagles de Superbowl gaat winnen. Na ja, op zich kan iedereen wel winnen. Het is zo aan elkaar gewaagt.
  maandag 29 december 2003 @ 00:17:33 #185
6146 SpankSpankeronie
pi_15782371
Kurt W. mocht zowaar ook weer eens in actie komen voor de Rams

AFC
ik denk dat de NE Patriots heel veel voordeel gaan halen uit hun thuisvoordeel in de PO en zo richting Superbowl gaan

NFC
Vikings vs Rams in de Championsfinal
kunnen de Vikings revanche gaan nemen op de 17-48 nederlaag tegen de Rams,of niet natuurlijk

maandag 29 december 2003 @ 00:33:52 #186
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_15782942
Titans!!!!!
pi_15787572
Omdat veel teams aan elkaar gewaagt zijn zal er ook veel van blessures gaan afhangen. Sommige teams zijn echt op een bepaald aantal spelers aangewezen en dat gaat zeker meetellen. Wat kan een Eagels team zonder McNabb, een Chiefs team zonder Holmes of een Broncos team zonder Plummer of Portis? Weinig denk ik.

Ik ga echt uitkijken na de Play-offs, het word echt leuk.

GO BRONCOS.

maandag 29 december 2003 @ 15:03:47 #188
5260 Stewie
pi_15796323
Ja dat was dus weer jammer van die wedstrijd tegen de Lions... hopen dat de rams het tij kunnen keren.
Wat mij betreft moeten ze op zijn minst de Superbowl halen...
  maandag 29 december 2003 @ 19:44:16 #189
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_15804286
De Vikings in de finale..........

4e kwart, het staat gelijk...... 4th down en nog net genoeg tijd voor 1 play................. Culpepper kijkt en kijkt, daar gaat Randy Moss.......

Randy vangt hem in de endzone springend boven de cornerbacks uit... zoals die bijna altijd doet!!

Ja ik zie het aankomen dat de Vikings het gaan winnen dit jaar!!!

Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
pi_15804981
niet om je plezeier te vergallen, maar de vikings zijn er gisteren (helaas) uitgeknikkerd. Met 4 seconden te gaan scoorden de cardinals de winnende touchdown en daarmee einde verhaal voor Minnesota.
pi_15825706
geweldig nieuws voor alle american football fans in nederland:
quote:
SUPERBOWL LIVE BIJ RTL5

Zet de popcorn maar vast klaar en sleep de kratjes frisdrank maar voor de buis: Football is weer op televisie. Televisiezender RTL5 brengt in januari gedurende de zondagmiddag de NFL Playoffs. Vanuit je eigen luie stoel kun je kijken naar de verrichtingen van de laatste 12 overgebleven ploegen, die strijden om een plek in de Superbowl.

En ook van deze finale hoef je geen seconde te missen. RTL5 zendt de Wedstrijd der Wedstrijden namelijk live uit. In de nacht van 1 op 2 februari schakelt de tv-zender rechtstreeks over naar Houston, Texas, waar de 38e editie van het spektakel plaatsvindt. Bijna 1 miljard mensen verdeeld over 200 landen kijken met je mee!

Wie gaat er vandoor met de prestigieuze Vince Lombardi Trophy en wie mag zich een jaar lang Koning Football noemen?

De eerste uitzending vindt plaats op zondag 4 januari om 13:20. Veertig minuten lang kun je genieten van de highlights van de zaterdagavond-wedstrijd Tennessee Titans @ Baltimore Ravens. Hoogtepunten dus, van de matchup die nog geen dag geleden heeft plaatgevonden.

Mis de actie niet en verdiep je vast in deze wedstrijd. Lees binnenkort op deze site meer over Steve McNair, Ray Lewis en Samari Rolle: een uitgebreide voorbeschouwing van dit Titanenduel volgt donderdag.

NFL Playoffs op televisie

Zondag 4 januari - Highlights Tennessee Titans @ Baltimore Ravens
Zondag 11 januari - Highlights van nader te bepalen zaterdagwedstrijd
Zondag 18 januari - Highlights van Divisional Playoffs
Zondag 25 januari - Highlights van Conference Finals
Zondag 1 februari - LIVE Superbowl XXXVIII

bron

rtl 5 neemt dus de nfl over van sbs, in mijn ogen geen foute deal

dinsdag 30 december 2003 @ 14:52:55 #192
6146 SpankSpankeronie
pi_15825833
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:48 schreef rblommers het volgende:
geweldig nieuws voor alle american football fans in nederland:
[..]

bron

rtl 5 neemt dus de nfl over van sbs, in mijn ogen geen foute deal

hadden ze aan het begin van het seizoen al moeten doen
  dinsdag 30 december 2003 @ 15:08:41 #193
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_15826291
sjeeeeemig de peeeemig, mozeskriebel!!!!! En ze beginnen nog met de goede wedstrijd ook!!!

GOOOOOOO TITANS!!!!!!

dinsdag 30 december 2003 @ 19:45:06 #194
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_15834917
Hadden ze dat nou maar vorig jaar dgedaan
Maargoed ben benieuwd naar het programma, hopelijk niet al teveel poespas en speluitleg.
Ga iig zeker mn wekker zetten.
pi_15838138
tja, zonder die uitleg zal je -waarschijnlijk- minder kijkers trekken. Je maakt het dan namelijk ontoegankelijk voor mensen die nog geen kennis gemaakt hebben met de sport.
  dinsdag 30 december 2003 @ 21:30:29 #196
6146 SpankSpankeronie
pi_15838595
als je toch ergens doodmoe van wordt is het wel steeds die spelregeluitleg,er kijkt toch maar een selectief groepje die de spelregels echt wel kennen,dus opgeflikkert met die cursus hoe speel ik AF en gewoon veel bewegende beelden laten zien
  dinsdag 30 december 2003 @ 21:35:33 #197
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_15838740
RTL 5
Reg op't Koppie!!!
  dinsdag 30 december 2003 @ 21:40:18 #198
6146 SpankSpankeronie
pi_15838896
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 21:35 schreef Bunzing het volgende:
RTL 5
niet te vroeg juichen
straks krijgen we nog commentaar van Albert Mantingh
  dinsdag 30 december 2003 @ 21:55:38 #199
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_15839403
dan maar zonder geluid!!!
Reg op't Koppie!!!
  zaterdag 3 januari 2004 @ 16:01:57 #200
5260 Stewie
pi_15930066
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 21:35 schreef Bunzing het volgende:
RTL 5
Goed begin van het jaar dit ! Hopelijk zijn de kijkcijfers zo hoog dat ze het volgend jaar vanaf september meepakken...
  zaterdag 3 januari 2004 @ 20:06:26 #201
6146 SpankSpankeronie
pi_15936516
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 16:01 schreef Stewie het volgende:

[..]

Goed begin van het jaar dit ! Hopelijk zijn de kijkcijfers zo hoog dat ze het volgend jaar vanaf september meepakken...

en dan meteen iedere Zondagavond vullen met 2 live games
  zaterdag 3 januari 2004 @ 20:26:17 #202
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15937035
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 21:40 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

niet te vroeg juichen
straks krijgen we nog commentaar van Albert Mantingh

samen met Silvio Diliberto.
  zondag 4 januari 2004 @ 13:35:22 #203
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_15951884
He zowaar NFL op RTL5. Das lang geleden sinds Fox7 (8?)
In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
  zondag 4 januari 2004 @ 14:05:58 #204
6146 SpankSpankeronie
pi_15952640
was iig een lekkere vlotte samenvatting
als de Colts nou ff winnen van de Broncos dan kunnen de Titans het vuile werk opknappen tegen de Patriots
  zondag 4 januari 2004 @ 14:10:43 #205
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_15952758
TITAAAAAAAAAAAAAANS!!!!!!!!!!!

Wisten jullie trouwens al dat de Titans samen met de Rams de beste "win/loss record" van de NFL hebben als je telt vanaf 1999?

en over de uitzending...

Eerst schrijven ze Tennessee met één n en dan noemt ie McNair de hele tijd McNear maar verder leren ze het nou al een beetje... Alleen blijft het jammer dat je met zo'n korte samenvatting echt helemaal geen feel voor de wedstrijd krijgt, laat staan voor de competitie, en tsja, als dan die éne wedstrijd die ze wél helemaal uitzenden midden in de nacht is, tsja, niet gek dat het groepje mensen in Nederland dat er iets van begrijpt heel klein blijft...

zondag 4 januari 2004 @ 14:19:19 #206
6146 SpankSpankeronie
pi_15952964
quote:
Op zondag 4 januari 2004 14:10 schreef Short_stop het volgende:
en over de uitzending...

Eerst schrijven ze Tennessee met één n en dan noemt ie McNair de hele tijd McNear maar verder leren ze het nou al een beetje... Alleen blijft het jammer dat je met zo'n korte samenvatting echt helemaal geen feel voor de wedstrijd krijgt, laat staan voor de competitie, en tsja, als dan die éne wedstrijd die ze wél helemaal uitzenden midden in de nacht is, tsja, niet gek dat het groepje mensen in Nederland dat er iets van begrijpt heel klein blijft...

krijgt die weer een keer beelden te zien loopt die nog te klagen
ik krijg sowieso al geen feel voor een wefdstrijd waarvan ik de uitslag weet,
en de Amerikanen gaan echt de aanvangstijd van de Superbowl niet vervroegen omdat het hier in Europa dan midden in de nacht is
  zondag 4 januari 2004 @ 14:25:34 #207
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_15953112
quote:
Op zondag 4 januari 2004 14:19 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

krijgt die weer een keer beelden te zien loopt die nog te klagen
ik krijg sowieso al geen feel voor een wefdstrijd waarvan ik de uitslag weet,
en de Amerikanen gaan echt de aanvangstijd van de Superbowl niet vervroegen omdat het hier in Europa dan midden in de nacht is

lol, nee, je begrijpt me verkeerd... Ik heb met heel veel plezier gekeken vandaag en ik had met heel veel moeite niet vantevoren naar de uitslag gekeken dus het was lekker spannend... Alleen als jij in de VS naar een samenvatting van Ajax Aamsterdam had zitten kijken was jou dat ook opgevallen... En die uitspraak, ja, ok, ik ben een mierenneuker, ik geef het toe

En met de rest wou ik alleen maar zeggen dat ik het al heel erg moeilijk vind om de wedstrijd in deze vorm een beetje te volgen (al doe ik het met veel plezier) en ik begrijp zo ondertussen toch wel een heel klein beetje wat er allemaal gebeurt op dat veld (al ben ik zeker geen expert), dus daarmee gaf ik aan dat ik het erg leuk vind, maar dat ze op deze manier volgens mij niet erg veel nieuw publiek zullen gaan trekken... Dat kan volgens mij écht alleen als ze elke week een hele wedstrijd laten zien en niet ééntje per jaar midden in de nacht, al ben ik daar dus nogmaals al erg blij mee...

zondag 4 januari 2004 @ 14:52:43 #208
6146 SpankSpankeronie
pi_15953774
FOX heeft een paar jaar geleden een heel seizoen lang 1 wedstrijd per week live op het scherm gebracht en tijdens de reclameonderbrekingen kregen we ook nog een 36-delige cursus American Football voor beginners
trok alleen te weinig kijkers en het jaar daarop mochten we het doen met een samnevatting van een uur van een week oude wedstrijd,ja en toen hield het dus qwa kijkcijfers helemaal op
conclusie is dat AF in NL nooit een breed publiek zal trekken,tenzij er natuurlijk een paar Nederlanders in actie zouden komen,maar dat zie ik de komende jaren nog niet gebeuren
  zondag 4 januari 2004 @ 14:58:01 #209
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_15953912
Die wedstrijden op Fox waren helaas altijd berelaat, trok ik de dag erna op mijn werk niet.

Ander nadeel van AF is dat die sport in NL nauwelijks beoefend wordt. Basketbal en Honkbal hebben daardoor mijns inziens meer potentie als TV sport in NL.

In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
  zondag 4 januari 2004 @ 15:02:41 #210
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_15954022
quote:
Op zondag 4 januari 2004 14:52 schreef SpankSpankeronie het volgende:
FOX heeft een paar jaar geleden een heel seizoen lang 1 wedstrijd per week live op het scherm gebracht en tijdens de reclameonderbrekingen kregen we ook nog een 36-delige cursus American Football voor beginners
trok alleen te weinig kijkers en het jaar daarop mochten we het doen met een samnevatting van een uur van een week oude wedstrijd,ja en toen hield het dus qwa kijkcijfers helemaal op
conclusie is dat AF in NL nooit een breed publiek zal trekken,tenzij er natuurlijk een paar Nederlanders in actie zouden komen,maar dat zie ik de komende jaren nog niet gebeuren
Hmm, dat heb ik helaas gemist geloof ik (nogal lang zonder tv gezeten) maar iig, American Football is natuurlijk een enorm complexe sport, extreem moeilijk om te begrijpen voor buitenstaanders, dat weten we allemaal, maar aan de andere kant is het ook een extreem aantrekkelijke televisiesport... Ik denk dan ook niet dat je met één seizoen van elke week een hele wedstrijd een land enthousiast maakt, maar als je als American Football door wil breken in landen als Nederland moét je gewoon elke week minstens één hele wedstrijd laten zien en dat dan minstens een jaar of vijf achter elkaar... En dat zal de NFL ook ooit eens in gaan zien denk ik...

-edit- én op een beetje een menselijk tijdstip natuurlijk... Zondagmiddag is er volgens mij perfect voor...

zondag 4 januari 2004 @ 15:06:45 #211
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_15954129
quote:
Op zondag 4 januari 2004 14:58 schreef okkidude het volgende:
Ander nadeel van AF is dat die sport in NL nauwelijks beoefend wordt. Basketbal en Honkbal hebben daardoor mijns inziens meer potentie als TV sport in NL.
Maar aan de andere kant, Honkbal wordt al tientallen jaren gespeeld in Nederland, er hebben verschillende Nederlanders succesvol meegedraait in de Major League en het Nederlands nationaal/olympisch honkbalteam hebben heel erg goede resultaten bereikt maar hoeveel hele honkbalwedstrijden zijn er op tv te zien?
  zondag 4 januari 2004 @ 15:11:13 #212
6146 SpankSpankeronie
pi_15954258
quote:
Op zondag 4 januari 2004 15:06 schreef Short_stop het volgende:

maar hoeveel hele honkbalwedstrijden zijn er op tv te zien?

2 per week uit de MLB,natuurlijk wel van achter de decoder
maar bij de MLB kun je tegen betaling wel bijna alle wedstrijden volgen via het net
dat zouden ze bij de NFL ook moeten doen
  zondag 4 januari 2004 @ 15:14:26 #213
6146 SpankSpankeronie
pi_15954342
quote:
Op zondag 4 januari 2004 14:58 schreef okkidude het volgende:
Die wedstrijden op Fox waren helaas altijd berelaat, trok ik de dag erna op mijn werk niet.
het was natuurlijk wel wat slimmer geweest van Fox om de 1900 game uit te zenden en niet de 2200 game die met een beetje geluk net voor 0200 was afgelopen
  zondag 4 januari 2004 @ 15:14:39 #214
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_15954347
quote:
Op zondag 4 januari 2004 15:11 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

2 per week uit de MLB,natuurlijk wel van achter de decoder
maar bij de MLB kun je tegen betaling wel bijna alle wedstrijden volgen via het net
dat zouden ze bij de NFL ook moeten doen

Vanachter de decoder, betekent dat betaaltelevisie of satelietschotel? Ik dacht namelijk dat Canal+ ook NFL deed, of bedoel je dat ook en zijn dat dus geen hele wedstrijden? Vroeger hadden ze dat wél geloof ik...
  zondag 4 januari 2004 @ 15:22:09 #215
6146 SpankSpankeronie
pi_15954594
quote:
Op zondag 4 januari 2004 15:14 schreef Short_stop het volgende:

Vanachter de decoder, betekent dat betaaltelevisie of satelietschotel? Ik dacht namelijk dat Canal+ ook NFL deed, of bedoel je dat ook en zijn dat dus geen hele wedstrijden? Vroeger hadden ze dat wél geloof ik...

idd C+
ze hadden bij C+ wel de Mondaynight game maar zijn daar 2 seizoenen geleden ook mee opgehouden
  zondag 4 januari 2004 @ 15:25:42 #216
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_15954723
quote:
Op zondag 4 januari 2004 15:22 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

idd C+
ze hadden bij C+ wel de Mondaynight game maar zijn daar 2 seizoenen geleden ook mee opgehouden

Wat ik een beetje vermoed is dat het niet zozeer de lage kijkcijfers zijn die Football op de Nederlandse tv de das omdoen alswel de prijs die die NFL vraagt voor uitzending gewoon veel te hoog is. Ik baseer dat verder alleen op het feit dat je online nu zelfs voor de radio-broadcasts moet betalen, niet echt een actie die erop is gericht Football de wereld te laten veroveren...
  maandag 5 januari 2004 @ 14:50:58 #217
5260 Stewie
pi_15982607
quote:
Op maandag 15 december 2003 08:15 schreef Guard het volgende:

[..]

Nee dat niet, die bye gaat toch wel naar St Louis, uiteindelijk, maar laten we het nog even spannend houden
Maar goed tweede keer dat de Panthers divisional champs zijn , al was het weer bijzonder moeilijk, voor de 7de keer in de laatste paar minuten overwinning pas veilig gesteld!!!
Gelukkig een goede start gehad aan het begin van het seizoen, want de Saints beginnen nu pas echt te draaien!!!

Hee Guard, Are you ready... to RUMBLE ??

En nu maar hopen dat dit de saturday game wordt die Rtl 5 gaat samenvatten...

dinsdag 6 januari 2004 @ 20:29:17 #218
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_16018945
Ben zeer blij met de uitzendingen op zondag, beter iets als niets,

De Packers ( mijn ploegie ) hebben intussen gewonnen van seattle met een zeer fraaie interception in overtime

pi_16067121
Always ready for a team using a goat as a symbol. Previous encounters with such teams have been in my favor!!! Panthers RULE!

LIVE TV-broadcasting in Europe on Saturday evening through Sky sports 3, 9.30pm onwards...

donderdag 8 januari 2004 @ 14:29:29 #220
5260 Stewie
pi_16067911
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:07 schreef WFU-demon het volgende:
Always ready for a team using a goat as a symbol. Previous encounters with such teams have been in my favor!!! Panthers RULE!

LIVE TV-broadcasting in Europe on Saturday evening through Sky sports 3, 9.30pm onwards...

Our goats (still the symbol of the Devil himself) will CRUSH your purring little kitties like ants. But it would be too easy, no, revenge is a dish best served cold. We'll bide our time until...

Oh what the hell, We'll just crush you like ants...

Anyhoo, GG !

pi_16075320
In Groningen houden wij ( Groningen Giants )de Superbowlparty in de Ierse Pub: Sally O'Briens
Guiness en Kilkennies voor 2,5 euro
We hopen op zoveel mogelijk mensen en dat het net zo'n festijn wordt als vorig jaar. We hadden toen een beetje te veel Tampa supporters...

[edit] geen reclame bedoeling off-course maar gewoon mensen warm proberen te maken voor de sport [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Iluvatar op 08-01-2004 17:48]

life is short, play hard
  donderdag 8 januari 2004 @ 19:20:22 #222
6146 SpankSpankeronie
pi_16078186
quote:
Op maandag 5 januari 2004 14:50 schreef Stewie het volgende:

En nu maar hopen dat dit de saturday game wordt die Rtl 5 gaat samenvatten...

NFL op RTL: St. Louis - Carolina
Go Rams
  zaterdag 10 januari 2004 @ 00:54:39 #223
6146 SpankSpankeronie
pi_16119286
Titans @ Patriots wordt morgen fokking koud
ze verwachten dat de thermometer rond de -15ºC zal blijven steken
en bij deze temperaturen zijn de Patriots thuis onverslaanbaar
  zaterdag 10 januari 2004 @ 01:59:16 #224
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_16120606
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 00:54 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Titans @ Patriots wordt morgen fokking koud
ze verwachten dat de thermometer rond de -15ºC zal blijven steken
en bij deze temperaturen zijn de Patriots thuis onverslaanbaar
na ja, we zien wel...
  zaterdag 10 januari 2004 @ 02:10:25 #225
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_16120830
quote:
Op zondag 4 januari 2004 14:52 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Geweldig jaar was dat.
Wedstrijd plus alle uitslagen en beelden.
Blijft jammer dat ze dat niet konden voortzetten. Maar tegen de bigbucks van TellSell (het enige wat er nu snachts is) kunnen we natuurlijk niet op
  zaterdag 10 januari 2004 @ 08:28:06 #226
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_16122344
Maar we kunnen nu lekker kijken naar Hollandse folklore(schaatsen) en pijltjesgooiende bierbuiken vanuit een grote 'kroeg' in Engeland, skispringen van een berg waar geen sneeuw op ligt.

Ik wil gvd NFL, NBA, MLB, NHL....echte sporten dus!!!!!

quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 02:10 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Geweldig jaar was dat.
Wedstrijd plus alle uitslagen en beelden.
Blijft jammer dat ze dat niet konden voortzetten. Maar tegen de bigbucks van TellSell (het enige wat er nu snachts is) kunnen we natuurlijk niet op

Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  zaterdag 10 januari 2004 @ 13:01:58 #227
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_16125216
Ben erg benieuwd wat the Packers vs the Eagles gaat worden. Favre en zijn mannen zijn 'on a roll' en de Eagles hebben wat belangrijke blessures (oa RB Westbrook).
Ik zou zeggen dat Philadelphia favoriet is, maar ik weet het zo zeker nog niet.
Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
  zaterdag 10 januari 2004 @ 22:59:39 #228
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_16140330
Panters vs Rams update:

0-3 met 5:27 te gaan in de 1st quarter...

zaterdag 10 januari 2004 @ 23:41:34 #229
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_16141624
lang leve de fieldgoal bij de rams
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  zondag 11 januari 2004 @ 02:34:25 #230
6146 SpankSpankeronie
pi_16145655
een second overtime was er voor nodig maar toen ging het licht uit bij de Rams en ze kwamen net zo goed terug in het 4e kwart
Bugger
  zondag 11 januari 2004 @ 08:59:18 #231
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_16147182
3 interceptions van Rams QB Bulger, denk niet dat ie lekker geslapen heeft vannacht.
  zondag 11 januari 2004 @ 10:32:39 #232
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_16147475

Titans nét verloren met 17-14 door een fieldgoal

shitpatriots

zondag 11 januari 2004 @ 15:46:07 #233
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_16154049
Leuke wedstrijd net op rtl5!
Alleen toch weer jammer van dat format dat ze wel eerst een overzichtje geven van alle te spelen wedstrijden maar dan niet even na de samenvatting de scores geven van de andere wedstrijd. Maargoed.

Ben vooral benieuwd wie vanavond wint in de Cheifs vs Colts.

zondag 11 januari 2004 @ 16:56:23 #234
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_16156536
quote:
Op zondag 11 januari 2004 10:32 schreef Short_stop het volgende:

shitpatriots

Hebben ze vaker gedaan ( oa in de superbowl) Wederom ex-Admiral Vinatieri hehe.
  zondag 11 januari 2004 @ 23:17:29 #235
5260 Stewie
pi_16170559
quote:
Op zondag 11 januari 2004 02:34 schreef SpankSpankeronie het volgende:
een second overtime was er voor nodig maar toen ging het licht uit bij de Rams en ze kwamen net zo goed terug in het 4e kwart
Bugger
Hmm met 3 interceptions verdien je het niet om in de Superbowl te staan... maar toch heel erg jammer van de Rams...

Wel een spannende pot Footbal verder... Dat dan weer wel

zondag 11 januari 2004 @ 23:57:34 #236
6146 SpankSpankeronie
pi_16171782
quote:
Op zondag 11 januari 2004 15:46 schreef DaMayan het volgende:

Ben vooral benieuwd wie vanavond wint in de Cheifs vs Colts.

Manning ging weer lekker 38-31 en 3 TD and no interception
volgende week mag die naar het steenkoude Boston om de Patriots te verpletteren,hopelijk bevriest zijn arm niet
pi_16171958
quote:
Op zondag 11 januari 2004 10:32 schreef Short_stop het volgende:

shitpatriots

mja idd... wel een mooie. 46 yards!!
* Thomas B. heeft zin in de superbowl
  maandag 12 januari 2004 @ 09:40:52 #238
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_16177613
Ook de packers redden het niet, toch wel een bijzonder play-off ronde, Packers, Rams en Titans allemaal eruit. Maar dat is ook weer het mooie van de NFL.

Indianapolis - new England

Carolina - Philidelphia

place youre bets please

maandag 12 januari 2004 @ 10:11:34 #239
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_16178213
quote:
Op maandag 12 januari 2004 09:40 schreef starbuck het volgende:
... en Titans allemaal eruit. Maar dat is ook weer het mooie van de NFL.
...
...is helemaal niet mooi
pi_16181754
quote:
Op zondag 11 januari 2004 23:17 schreef Stewie het volgende:

[..]

Hmm met 3 interceptions verdien je het niet om in de Superbowl te staan... maar toch heel erg jammer van de Rams...

Wel een spannende pot Footbal verder... Dat dan weer wel

hele mooie pot, en de Panthers gewonnen, nu maar hopen dat Davis snel weer mee kan doen.
Dan kunnen ze erbij zijn begin feb....
pi_16185829
Tof programma is dat op RTL 5 zondagmiddag.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_16188429
quote:
Ook de packers redden het niet, toch wel een bijzonder play-off ronde, Packers, Rams en Titans allemaal eruit. Maar dat is ook weer het mooie van de NFL.

Carolina - Philidelphia

place youre bets please

Panthers hebben al eens verloren van de Eagles dus nu winnen aub, dan SB
  maandag 12 januari 2004 @ 23:48:19 #243
6146 SpankSpankeronie
pi_16204803
quote:

Carolina - Philidelphia

place youre bets please

Colts bevriezen bij de Patriots
en de Eagels pakken de Panthers in het 4e kwart
maar ik zou toch graag Peyton Manning in de SB zien
  dinsdag 13 januari 2004 @ 23:19:26 #244
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_16237287
Enerzijds gun ik Carolina het optreden in de Superbowl niet, anderzijds zou ik ze maar wat graag van een ploeg als Indianapolis zien verliezen, á la New Orleans. Stomme challenge van Martz trouwens. De bal was niet eens op de goal line geweest.

De kou in Gillette stadium kan echter inderdaad de Colts parten gaan spelen.

Philadelphia heeft veel momentum en speelt thuis. Als de defensie Jake Delhomme de hele wedstrijd voldoende weet te controleren halen ze het. De defensie van Carolina zakt onder druk bij tijd en wijle gevaarlijk diep weg, wat voor de Eagles' aanval, met als extra wapen een veelzijdige QB in McNabb, mogelijkheden biedt, vooral, inderdaad, in het 4e kwart.

"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_16254255
ik denk dat de Eagles direct voor moeten komen, daar heeft Carolina nog wel wat problemen mee, maar ja afgelopen zaterdag wel een ijzersterk partij van de Panthers, ik heb goeie hoop.......
  woensdag 14 januari 2004 @ 20:24:05 #246
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_16263224
komend weekend zijn de Conference Championships
maar bijde wedstrijden worden op zondag gespeeld
hoe gaat RTL dat oplossen???
Reg op't Koppie!!!
  woensdag 14 januari 2004 @ 20:25:26 #247
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_16263276
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 23:19 schreef Curchulain het volgende:

Philadelphia heeft veel momentum en speelt thuis. Als de defensie Jake Delhomme de hele wedstrijd voldoende weet te controleren halen ze het. De defensie van Carolina zakt onder druk bij tijd en wijle gevaarlijk diep weg, wat voor de Eagles' aanval, met als extra wapen een veelzijdige QB in McNabb, mogelijkheden biedt, vooral, inderdaad, in het 4e kwart.

Hoop dat je gelijk hebt, maar zeker weten doe je het nooit. Het zal niet de eerste keer zijn dat op het moment dat je er weer een beetje in durft te gaan geloven, je de deksel op je neus krijgt.

Na mezelf nu genoeg ingedekt te hebben voor het geval dat het niet gaat gebeuren, kan ik wel zeggen dat de Eagles dit potje natuurlijk gaan winnen.

LET'S GO EAGLES LET'S GO!

woensdag 14 januari 2004 @ 22:32:59 #248
6146 SpankSpankeronie
pi_16267164
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 20:24 schreef Bunzing het volgende:
komend weekend zijn de Conference Championships
maar bijde wedstrijden worden op zondag gespeeld
hoe gaat RTL dat oplossen???
je voelt hem al aankomen
dat worden samenvattingen van de wedstrijden van afgelopen weekend
  woensdag 14 januari 2004 @ 23:15:05 #249
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_16268854
quote:

Carolina - Philidelphia

place youre bets please

Moeilijk. Ik ga voor de Colts.
Ik denk dat de Colts nog best zouden kunnen winnen van de Patriots en ook van de NFC champion.
Maargoed heb eigenlijk veel te weinig gezien en gevolgd om een echte educated guess te geven...
pi_16279839
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 22:32 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

je voelt hem al aankomen
dat worden samenvattingen van de wedstrijden van afgelopen weekend

Spannend, ben benieuwd wie er gaat winnen.....
  donderdag 15 januari 2004 @ 16:05:11 #251
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_16286548
Paar kleine tips voor mensen die graag Amerikaanse sporten bekijken. Via de satelliet kun je op de Astra-satelliet Premiere ontvangen. Dat is een duits betaalstation, zoiets als Canal+, maar dan veel uitgebreider. Ze zenden alle takken van Amerikaanse sport uit. Abo kost ¤18 per maand, maar helaas heb je dan wel Duits commentaar .
Andere mogelijkheid is FoxSports Middle East (http://www.foxsportsme.com). Die zenden uit op de nogal gekke PanAmSat, maar wel gratis. Helaas hebben ze geen NBA. Het is mij ook niet duidelijk of ze MLB uitzenden, maar waarschijnlijk wel.
Deze jongen gaat dus aanstaande week de hele wedstrijd van de Panthers tegen de Eagles kijken !

Go Iggles! Run, Duce, Run!

The heat of the meat equals the angle of the dangle if the mass of the ass remains constant.
pi_16316889
Sky zond vorige week ook al wedstrijden uit, weet niet hoe het nu is, maar iedere ierse pub heeft wel sky, lekker een guiness drinken en football kijken
[edit]sky sports extra zent zondagavond de Conference finales uit [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Guard op 16-01-2004 16:33]

vrijdag 16 januari 2004 @ 17:03:47 #253
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_16318678
Dan moeten we naar de kroeg
Reg op't Koppie!!!
  zondag 18 januari 2004 @ 21:14:54 #254
6146 SpankSpankeronie
pi_16377686
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 17:03 schreef Bunzing het volgende: