quote:* Speed1971 doet het altijd in een doosje.
Op woensdag 3 september 2003 12:01 schreef HeatWave het volgende:[..]
waarop??
* Speed1971 deed het eerst op een schaaltje maar dat woei weg...
quote:zaterdag eerste competitiewedstrijd
Op woensdag 3 september 2003 11:59 schreef mitt het volgende:[..]
Je moet dus ook niet zaalvoetballen en veldvoetballen tegelijk
quote:Zit het snuifbuisje ook in het doosje?
Op woensdag 3 september 2003 12:03 schreef Speed1971 het volgende:* Speed1971 doet het altijd in een doosje.
quote:Blerg wat kan jij vies denken
Op woensdag 3 september 2003 12:06 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Zit het snuifbuisje ook in het doosje?
quote:Ik sta ook alweer te popelen.
Op woensdag 3 september 2003 12:06 schreef Frenkie het volgende:[..]
zaterdag eerste competitiewedstrijd
quote:vanavond nog voor de beker.
Op woensdag 3 september 2003 12:06 schreef Frenkie het volgende:[..]
zaterdag eerste competitiewedstrijd
en zaterdag idd eerste wedstrijdje
quote:Volgens mij haal ik twee witte substanties door elkaar hier!
Op woensdag 3 september 2003 12:07 schreef Speed1971 het volgende:Blerg wat kan jij vies denken
quote:Ik heb af en toe zo'n weekend dat ik er spontaan zin in heb!
Op woensdag 3 september 2003 12:45 schreef Speed1971 het volgende:
Moet maar weer eens wat halen. Ga strax op vakantie en om het daar nou te gaan gebruiken
Gelukkig ken ik redelijk wat 'verkopers' persoonlijk, dus het is dan ook weer makkelijk te krijgen!
quote:Mijn dinnetje kent ook wat verkopers persoonlijk
Op woensdag 3 september 2003 12:49 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik heb af en toe zo'n weekend dat ik er spontaan zin in heb!
Gelukkig ken ik redelijk wat 'verkopers' persoonlijk, dus het is dan ook weer makkelijk te krijgen!
quote:Ach ja, soms zijn het best fatsoenlijke mensen, op hun bijbaantje na, natuurlijk!
Op woensdag 3 september 2003 13:09 schreef Speed1971 het volgende:Mijn dinnetje kent ook wat verkopers persoonlijk
quote:Fuck on Cocaine!
Op woensdag 3 september 2003 13:16 schreef Speed1971 het volgende:
O ik heb ook geen probleem met ze maar ze koopt soms zonder dat ik het van te voren weet....en ja als het dan toch in huis is ben ik ook niet meer te houden
Bij ons ontstaat de behoefte vaak ook ineens, op donderdagavond ofzo.
Op parties heb ik er vaak geeneens zin an!
[Dit bericht is gewijzigd door Speed1971 op 03-09-2003 13:25]
quote:Ik heb het zelfs nog nooit gebruikt
Op woensdag 3 september 2003 13:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb het zelfs een keer onder het rijden gebruikt!
* DIGGER doet al heel lang niet meer aan drugs (behalve passief op Midden Noord)
Vind het eigenlijk een uitermate looserige bezigheid.
quote:Was een incident (overigens in het buitenland)!
Op woensdag 3 september 2003 13:26 schreef Speed1971 het volgende:
Daar hoef je je niet voor te schamen hoor. Er zijn ontelbaar meer mensen die met alcohol achter het stuur kruipen. Ik heb liever iemand aan het die stuur die wat coke op heeft dan alcohol......
quote:Ik heb liever dat op overtredingen die vallen onder rijden onder invloed (in welke vorm dan ook) de straffen verhondertvoudigd worden, dan laat iedereen het wel uit z'n hoofd.
Op woensdag 3 september 2003 13:26 schreef Speed1971 het volgende:
Daar hoef je je niet voor te schamen hoor. Er zijn ontelbaar meer mensen die met alcohol achter het stuur kruipen. Ik heb liever iemand aan het die stuur die wat coke op heeft dan alcohol......
Er is namelijk voor een slachtoffer nul verschil of ie wordt aangereden door iemand die stoned is, high is, of gezopen heeft.
Maar goed, NL is sowieso een mietjes land kwa gedogen en straffen.
quote:True!
Op woensdag 3 september 2003 13:30 schreef DIGGER het volgende:Maar goed, NL is sowieso een mietjes land kwa gedogen en straffen.
Ik vind het ook triest dat de verkoop van wiet legaal is (of ja, gedoogd) en de inkoop illigaal!
Wij zijn een van de enige landen ter wereld waar je legaal drugs kunt kopen! Damn, waar ben je dan mee bezig!
quote:Tuurlijk. Maar er vallen wel veel meer doden door alcohol gebruik, niet in de laatste plaats verkeersslachtoffers, dan door drugs gebruik. Doden door alcohol gebruik is zo "normaal" geworden dat je het nauwlijks meer in de media tegenkomt. Maar owee als er een drugsslachtoffer is.....
Op woensdag 3 september 2003 13:30 schreef DIGGER het volgende:Er is namelijk voor een slachtoffer nul verschil of ie wordt aangereden door iemand die stoned is, high is, of gezopen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |