Deze leken mij wel wat:
i-Bead 150 256MB
prijs: ¤ 225,-
Nadeel is dat het geheugen niet uitbreidbaar is...
De Ipod is me te duur. Budget mag niet ver boven de 200 komen (liefst er ver onder natuurlijk )
Wat zijn jullie ervaringen of welke komen goed uit de tests?
En de search is niet relevant omdat het supersnel gaat met die dingen...
Ik wil m gebruiken met dagelijks naar school fietsen. Hij moet dus in mn binnenzak passen.
En werkt die FM radio goed bij die dingen? Of moet ik elke km een nieuwe frequentie opzoeken?
[Dit bericht is gewijzigd door eMAeRCe op 01-09-2003 22:54]
¤ 119,- euro inc. 128mb compact flash kaartje en 32 mb intern geheugen
en met die iBead kan je 256MB met wma's vullen, die zijn 2x zo klein als mp3s, dus ruimtegebrek moet je niet hebben., vooral omdat je het ze makkelijk vervangt de nummers.
als je geld hebt, kopen die iBead, een van de beste
quote:Ik ook!
Op maandag 1 september 2003 22:56 schreef Mr_Knoxville het volgende:
ondanks dat ie ietwat ouder is ben ik nogsteeds zeer tevreden met mijn Diva:[afbeelding]
¤ 119,- euro inc. 128mb compact flash kaartje en 32 mb intern geheugen
En de 256 MB versie kost iets van uuh... 150 euro?
quote:en ik lach om wat jij er voor hebt moeten betalen..
Op maandag 1 september 2003 22:58 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
ik sta nog elke dag te lachen met mn 20gb creative zen256mb pffffrt dat suckt toch ass zeg nou zelf
quote:Aan flash spelers zitten wel een paar voordelen hoor!
Op maandag 1 september 2003 23:03 schreef Tain het volgende:
Ik zweer zelf bij mp3 cd spelers. Goedkoop medium en groot medium in vergelijking met flash spelers, spelers zijn niet duur en je kan makkelijk een cd'tje wisselen. Enige wat me beter lijkt is een mp3speler met een harde schijf, maar die zijn best aan de prijs.
Ben er erg tevreden over
quote:
Op maandag 1 september 2003 23:00 schreef Gutteguttegut het volgende:
Kijk hier eens een uitgebreid overzicht -> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/699112
quote:nou nou stoere man hoor!!
ik sta nog elke dag te lachen met mn 20gb creative zen256mb pffffrt dat suckt toch ass zeg nou zelf
1 je betaalt je scheel voor dat apparaat,
2 als je zo'n ding 1 keer laat vallen is die harde schijf naar de klote
3 20 gig is veels te veel, zeg nou zelf, welke malloot gaat nu zijn hele mp3 collectie meenemen met al die bagger die ertussen zit? wil je een keer een specifiek nummer luisteren, moet je die gaan zoeken tussen 1000 of meer anderen
4 dat ding is zo groot als een koelkast (en zo zwaar)
5 etc.
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Knoxville op 02-09-2003 03:15]
quote:Allemaal leuk en aardig, maar het is best lastig muziek vervangen als je bijv op vakantie zit. En als je een flash speler hebt met veel geheugen dan ben je ontzettend veel geld kwijt
Op maandag 1 september 2003 23:06 schreef Ablaze het volgende:[..]
Aan flash spelers zitten wel een paar voordelen hoor!
* kleiner
* lichter
* ongevoelig voor schokken
* potentieel langere batterijduur
* geen bewegende, slijtende onderdelen
* muziek is te vervangen zonder het branden van een nieuwe cd (bij mp3 cdspelers)
quote:Is wel zo idd, maar ik heb aan ongeveer 40 platen wel genoeg in een vakantie. Ik weet nog wel dat ik ook vaak ontzettend veel MD's meehad, een hele box vol met allemaal platen, maar ik luisterde telkens weer dat ene MD'tje.
Op dinsdag 2 september 2003 07:08 schreef Tain het volgende:[..]
Allemaal leuk en aardig, maar het is best lastig muziek vervangen als je bijv op vakantie zit. En als je een flash speler hebt met veel geheugen dan ben je ontzettend veel geld kwijt
Waarom zijn er bijna nergens veel mp3 spelers te koop??
quote:Ik zie wel altijd veel MP3 spelers te koop liggen (in A'foort dan)
Op dinsdag 2 september 2003 14:39 schreef eMAeRCe het volgende:
Ik ben vanmiddag ff bij wat winkels geweest, maar ze hebben bijna alleen maar mini-discs(+ mp3cdspelers maar die zoek ik niet).
Waarom zijn er bijna nergens veel mp3 spelers te koop??
quote:V&D
Op dinsdag 2 september 2003 14:49 schreef Ceriel het volgende:[..]
Ik zie wel altijd veel MP3 spelers te koop liggen (in A'foort dan)
Bij de V&D & Megapool liggen er altijd best veel te koop.
Morgen maar met tram naar school en gelijk ff Utrecht in
quote:Kee dan!
Op dinsdag 2 september 2003 14:50 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
V&D
Dat ik daar nog niet aan gedacht had
Morgen maar met tram naar school en gelijk ff Utrecht in
quote:Ik sta jou uit te lachen met je koelkast die 4 uur met een accu doet
quote:Ik wil daar de 512 mb versie van gaan kopen
Standaard geheugen 256MB
Geheugen uitbreiding niet mogelijk
Ondersteund MP3 en WMA bestanden
4 lines grafische display met verlichting
ID3 V1 tag, V2 2.0, V2 3.0, V2 4.0
Interface USB 1.1 en 2.0
Bitrate ~8Kbps tot ~320Kbps
Firmware upgradeable
Stereo oortelefoon set
Voeding 1 AAA Batterij
Batterij speelduur tot 10 uur
Afmetingen 65mm x 38mm x 13mm
Gewicht 29 Gram
5 Equalizer modes
Signal to Noise > 85DB
Kleur Brightsilver
Behuizing kunststof
FM tuner
Voice recorder
Direct music encoder (line-in)
Is trouwens een hele goede zaak
heb net me diva terug gestuurd want hij speelde geen muziek meer af
quote:Werkt die FM radio ook goed als je 10 km gaat fietsen of moet je dan draaien een de frequentie?
Standaard geheugen 256MB
Geheugen uitbreiding niet mogelijk (wel verwisselbaar)
4 lines grafische display met verlichting
ID3 V1 tag, V2 2.0, V2 3.0
Interface USB 1.1 en 2.0
Firmware upgradeable
Stereo oortelefoon set
Voeding 1 AAA Batterij
Batterij speelduur tot 11 uur
Afmetingen 40mm x 79.5mm x 14.2mm
Gewicht 41.5 Gram
7 Equalizer modes
Signal to Noise > 85DB
Kleur zilver chroom
Behuizing aluminium
Voice recorder + FM recorder
FM radio
1 jaar volledige fabrieksgarantie
Website fabrikant www.mpio.com
Is dat wat
prijs: ¤ 228,-
Ik heb een mp3cdspeler, de iRiver iMP 550 Slimx
Echt een topding. Geweldig geluid, 2 jaar fabrieksgarantie, FM radio, afstandbediening, erg lange batterijduur (werkt op 2 stickbatterijen en extra extern batterijbuisje, tot 55 uur) lekker klein (hoewel nog altijd een stuk groter dan een flashspeler)
Als deze toch wat te groot is voor je broekzak (met het bijgeleverde hoesje kan hij ook perfect aan je riem, doe ik altijd), is de iBead ook een erg mooi apparaatje. Die Dyne Tuny II lijkt me trouwens ook wel wat.
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/70
Is handig om te kijken waar je de speler van jouw keuze het beste kunt kopen
[Dit bericht is gewijzigd door MPmad op 02-09-2003 15:31]
quote:Leuk maar veelste duur
Op dinsdag 2 september 2003 15:16 schreef eMAeRCe het volgende:
MPIO FL100 256MB[afbeelding]
[..]Werkt die FM radio ook goed als je 10 km gaat fietsen of moet je dan draaien een de frequentie?
Is dat wat
prijs: ¤ 228,-
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:22 schreef Steve-O het volgende:[..]
Leuk maar veelste duur
quote:Daar zit 512 mb in
Op dinsdag 2 september 2003 15:27 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
Zelf wilde je er 1 die nog veel duurder is
quote:Zeg dan ff duidelijk dat je voor de prestaties dat ding duur vind
Op dinsdag 2 september 2003 15:28 schreef Steve-O het volgende:[..]
Daar zit 512 mb in
256 lijkt mij genoeg Kunnen 2 cd's op, en aangezien ik thuis elke dag dat ding opnieuw vol kan laden met muziek
[Dit bericht is gewijzigd door eMAeRCe op 02-09-2003 15:33]
quote:Voor wat dat ding ken is ie veelste dur
Op dinsdag 2 september 2003 15:31 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
Zeg dan ff duidelijk dat je voor de prestaties dat ding duur vind
quote:Kan net zoveel als de Dyne Tuny II....
Op dinsdag 2 september 2003 15:32 schreef Steve-O het volgende:[..]
Voor wat dat ding ken is ie veelste dur
quote:Dan kan ik net zo goed me discman houden
Op dinsdag 2 september 2003 16:04 schreef Gutteguttegut het volgende:
Het is gewoon een feit dat flash mp3 spelers relatief duur zijn in vergelijking met HD spelers, maar daar tegenover staat weer dat HD spelrs groter zijn.
Kijk zelf wat je belangrijkste vind en maak dan een keuze.
* eMAeRCe gaat voor een HD speler, welke weet ie nog niet
quote:218 Euro...
Beschrijving.Overzicht
De NEX IA van Frontier Labs uit Hong Kong is de opvolger van de Nex II(e) en beschikt naast de kleine interne verbeteringen over een nieuwe 32bit processor, een verfijnt LCD display, een kleine afstandsbediening , een Voicerecorder en een FM tuner. Ook extra aan de IA is een speciale 220v adapter zodat de speler niet alleen op batterijen kan werken maar ook op netstroom. Daarbij is de hoofdtelefoon vervangen door een sterk verbeterde speciale oor telefoon set. Deze IA ondersteunt niet alleen Compact Flash kaarten maar ook IBM Microdrives. U kunt daarom 2 verschillende soorten "geheugen" in deze speler gebruiken. De speler is bijvoorbeeld uit te breiden met de 1GB versie van de IBM Microdrive. Vindt U dit echter te duur dan kunt u natuurlijk ook gebruik maken van Compact Flash kaarten. Door gebruik te maken van deze Compact Flash kaarten en IBM microdrives is de speler erg klein gebleven en is zo is het gewicht van de speler maar 80gram. Ideaal is het gebruikersgemak bij het overzetten van MP3 & WMA files. Dit gaat rechtstreeks via de USB poort en de Drag & Drop van de Windows Verkenner. Om van de Nex IA gebruik te kunnen maken is het niet nodig extra software te installeren.De Nex IA is dus Plug & Play. Het duidelijke blauw verlichte LCD display geeft alle informatie weer ( o.a. ID3tag en batterijen status). De Nex IA blijft up to date doordat de firmware upgradeable is. U kunt de NEX IA ook perfect gebruiken als externe "harddisk" en kunt u net als op een floppy, cd of pendrive alle soorten bestanden opslaan.Kenmerken o.A:
Standaard geheugen 256MB Compact Flash
Geheugen uitbreiding niet mogelijk (wel verwisselbaar)
3 lines grafische display met verlichting
FM tuner en Voice Recorder
Interface USB 1.1 en 2.0
Firmware upgradeable
Speciale hoofd - oor telefoon set
Voeding 2x AA Batterij
Batterij speelduur tot 14 uur
Afmetingen 80mm x 65mm x 22mm
Gewicht 80 Gram
5 Equalizer modes
Signal to Noise > 95DB
USB Plug & Play geen software nodig
Kleur Wit parelmoer
Behuizing kunststof
Website fabrikant www.frontierlabs.com
In de doosFrontier labs Nex IA
256MB Compact Flash kaart
Afstandsbediening
Speciale stereo oor telefoon set
Installatie CD (niet nodig voor Windows ME, XP, 2000)
Neopreen draagtasje met riemclip
USB kabel
Handleiding en garantie kaart
220 volt adapter
Mensen die een philips, diva speler kopen, zijn de grootste idioten ter aarde, deze spelers kunnen echt niets en zijn veels te duur (op diva na, dies wel el-cheapo)
MPIO en Ibead gaan goed, Apple ook, de Zens zijn wat zwak, maar wel goedkoop,
En ja iRiver het enige topklass product, dat echt alles heeft wat een speler moet hebben, een goede 2e keuze is een apple, daarna een mpio, de ibead en dan een creative
quote:doe dan meteen de NEX IA (toch, die opvolger van de IIe, met radio en voicerecording)
Op maandag 1 september 2003 23:05 schreef MSXUser het volgende:
Ik zit zelf een beetje te azen op een FrontierLabs NEX IIe, alleen wacht ik nog even tot ook Ogg Vorbis wordt ondersteund (ze zijn aan het testen).
quote:Die philips Hd-100 is anders nix mis mee
Op dinsdag 2 september 2003 17:36 schreef rtz1x het volgende:
Als je een echte speler zoekt moet je altijd voor een iRiver gaan, helaas is dat niet voor veel mensen weggelegd door het fijne prijskaartje...Mensen die een philips, diva speler kopen, zijn de grootste idioten ter aarde, deze spelers kunnen echt niets en zijn veels te duur (op diva na, dies wel el-cheapo)
MPIO en Ibead gaan goed, Apple ook, de Zens zijn wat zwak, maar wel goedkoop,
En ja iRiver het enige topklass product, dat echt alles heeft wat een speler moet hebben, een goede 2e keuze is een apple, daarna een mpio, de ibead en dan een creative
quote:Ja, precies, die bedoel ik. Heeft alles wat je wilt, maar is niet zo mooi (maar je stopt hem toch in je broek of zo)
Op dinsdag 2 september 2003 17:31 schreef eMAeRCe het volgende:
Als er geen negatieve reacties hierop komen ga ik deze vanavond nog bestellen:[afbeelding]
[..]218 Euro...
quote:Hangt er vanaf hoe je der mee omgaat ...
Op dinsdag 2 september 2003 17:58 schreef Solitarias het volgende:[..]
Ja, precies, die bedoel ik. Heeft alles wat je wilt, maar is niet zo mooi (maar je stopt hem toch in je broek of zo)
Wel een nadeel: batterijklepje is mega brak (volgens posts op GoT)
quote:ga voor de ibead. 256 mb wel te verstaan. Heerlijk apparaatje. niks dan lof erover!!!
Op dinsdag 2 september 2003 17:58 schreef KolNedra het volgende:
die iBead is zeker een lekker mp3 spelertje, zelf heb ik deze op 't oog:
quote:Iriver nix mis mee ..
Op dinsdag 2 september 2003 17:58 schreef KolNedra het volgende:
die iBead is zeker een lekker mp3 spelertje, zelf heb ik deze op 't oog:
- Duur
quote:Ja dat las ik
Ja, precies, die bedoel ik. Heeft alles wat je wilt, maar is niet zo mooi (maar je stopt hem toch in je broek of zo)
quote:Ze zijn idd flink aan de prijs, maar dan heb je ook wat. iRiver is bijvoorbeeld de enige fabrikant die 2 jaar garantie geeft. Daarnaast zien hun producten er altijd schitterend uit en klinken ze geweldig.
Op dinsdag 2 september 2003 18:00 schreef Steve-O het volgende:[..]
Iriver nix mis mee ..
+Goede geluids kwaliteit
+firmware updates
+mooi
- Duur
Die Nex IA vind ik er persoonlijk niet uitzien, maar dat is slechts mijn mening
quote:En mijn mening is dat je gelijk hebt, iRiver is echt het beste spul dat je kan kopen, echt niets is beter op gebied van portable audio....
Op dinsdag 2 september 2003 18:40 schreef MPmad het volgende:[..]
Ze zijn idd flink aan de prijs, maar dan heb je ook wat. iRiver is bijvoorbeeld de enige fabrikant die 2 jaar garantie geeft. Daarnaast zien hun producten er altijd schitterend uit en klinken ze geweldig.
Die Nex IA vind ik er persoonlijk niet uitzien, maar dat is slechts mijn mening
Alleen de prijs is wat hoog, maar dat moet je dan van philips en sony ook zeggen, want die zijn ook stervens duur en kunnen 3×niets vergeleken bij een iRiver
quote:Die vind ik eigenlijk best lelijk qua design. Radio heb ik in de auto wel (daar wil ik die MP3 speler ook gebruiken). Zodra ze Ogg goed ondersteunen, haal ik gelijk een spelertje met 1GB CompactFlash
Op dinsdag 2 september 2003 17:55 schreef Solitarias het volgende:
doe dan meteen de NEX IA (toch, die opvolger van de IIe, met radio en voicerecording)
quote:Zit toch beschermhoesje omheen
Op dinsdag 2 september 2003 19:28 schreef MSXUser het volgende:[..]
Die vind ik eigenlijk best lelijk qua design. Radio heb ik in de auto wel (daar wil ik die MP3 speler ook gebruiken). Zodra ze Ogg goed ondersteunen, haal ik gelijk een spelertje met 1GB CompactFlash
quote:klopt, maarja voor een ¤30 koop je er een PX100 bij, de boombox op je kop
Op dinsdag 2 september 2003 20:00 schreef MPmad het volgende:
De speler zelf gaat nog wel, alleen die 'oordoppen' en dat telefoonsnoer zien er niet uit
quote:je hebt in de afstandbediening toch wel een ingang voor je hoofdtelefoon, bij m'n imp-400 is dat iig wel.
Op dinsdag 2 september 2003 20:08 schreef MPmad het volgende:
Kan, maar dan kun je de afstandbediening niet meer gebruiken
En ja, dan maar geen afstandbediening, of beter geen Next IA
quote:Ik hoor er anders erg veel klachten over.
Op dinsdag 2 september 2003 17:55 schreef Steve-O het volgende:[..]
Die philips Hd-100 is anders nix mis mee
quote:idd, iRiver IHP-100 heerst, nu met srs geluid en txt bestanden lezen, ik wil ook zo'n ding
Op dinsdag 2 september 2003 20:14 schreef Gutteguttegut het volgende:[..]
Ik hoor er anders erg veel klachten over.
alleen is zo duuuuuuuur en heb ik al een IMP-400
Veel succes (en plezier natuurlijk) met je NeX!!
PS: Die oordoppen zijn even wennen, maar zitten uit eindelijk toch best fijn, zeker ook als je bv. ergens ligt, dan valt de koptelefoon niet gelijk van je hoofd af en ze geven nog aardig geluid ook voor een stel 'bij-krijg-dopjes'!
Als je nu eens luisterd met een echt goede hoofdtelefoon, zoals een PX100, dan kan je pas horen hoe goed je speler is...
natuurlijk kan je ook een duurdere sennheiser hoofdtelefoon pakken om mee te testen
Maar je hoort verrassend meer met een echte hoofdtelefoon, dan bij-krijg dopjes
quote:Ik bestel de Seinheiser oordopjes er ook gelijk bij
Op dinsdag 2 september 2003 20:23 schreef Miguel het volgende:
Ikzelf heb dus die Nex IIe (179 euro, 256 MB CF) en niets anders dan lof (goed geluid, lekker klein, lekker licht, strak uiterlijk (de nieuwe A is minder vindt ik..) fijn tasje met clip en schermleesstukkie, etc.)
op slechts twee puntjes na:
-Het gammele batterijklepje, al is daar niets ergs aan, zolang je er erg voorzichtig mee omgaat en niet onnodig vaak openmaakt.
-Het feit dat het slot voor de CF-card erg open is, maar dit is bij veel mp3-spelers met verwisselbaar geheugen, nog geen problemen mee gehad, maar verwacht dat dat het zwakste punt van de player is...Veel succes (en plezier natuurlijk) met je NeX!!
PS: Die oordoppen zijn even wennen, maar zitten uit eindelijk toch best fijn, zeker ook als je bv. ergens ligt, dan valt de koptelefoon niet gelijk van je hoofd af
en ze geven nog aardig geluid ook voor een stel 'bij-krijg-dopjes'!
Dat worden de 4e oordopjes deze maand Die dingen gaan bij mij echt snel stuk
quote:Koop dan een PX100, of andere sennheiser hoofdtelefoon (als je er van houdt) of als je perse dopjes moet de MX400
Op dinsdag 2 september 2003 20:26 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
Ik bestel de Seinheiser oordopjes er ook gelijk bij
![]()
Dat worden de 4e oordopjes deze maand
Die dingen gaan bij mij echt snel stuk
De PX 100 is wel gave hoodtelefoon opzich, superlicht, stalenband met kussentjes en opvouwbaard
Je krijgt er standaard Sennheiser MX300 dopjes bij en die zijn erg goed vergeleken met de dopjes die je standaard bij andere spelers krijgt. Geluid daarvan is goed, alleen zaten ze bij mij erg kut (constant vielen ze eruit) waardoor ik een paar Sony MDR-EX71SL heb gekocht. Kosten me 55 euro, maar zijn het zeker waard. Geweldig comfort en geluid
quote:@ ca. ¤ 350
Op dinsdag 2 september 2003 19:28 schreef MSXUser het volgende:[..]
haal ik gelijk een spelertje met 1GB CompactFlash
[Dit bericht is gewijzigd door dutchdevil op 03-09-2003 00:09]
quote:Oh da's wel irritant...
Op dinsdag 2 september 2003 22:11 schreef dutchdevil het volgende:
Had zelf de MuVo 64 MB. Gekregen van m'n vriend voor m'n verjaardag (begin mei), maar helaas vorige week blokkeerde alles. Afspelen deed 'ie nog wel maar kon hem niet op pauze zetten, geluid harder/zachter zetten of volgende of vorige liedje kiezen of hem stoppen. Werkte gewoon allemaal niet. Schijnen wel vaker problemen te zijn met MuVo's. Ik ga deze week mooi de Apacer Steno BP 300 halen. Ziet er leuk uit, 128 MB en is 79 euro bij de MyCom. Dus niet al te duur
quote:Zoals je kon lezen: vanaf mei tot en met eind augustus. Dus zeg maar ca. 4 maanden.
Op dinsdag 2 september 2003 22:18 schreef Ceriel het volgende:[..]
Oh da's wel irritant...
Ik heb ook zo'n Creative MuVo, maar dan die van 128 MB.
Hoe lang heb je 'm al?
quote:Als je het tegen mij hebt: heb gewoon m'n geld teruggekregen hoor. Ging netjes
Op dinsdag 2 september 2003 22:21 schreef MPmad het volgende:
Garantie?
[Dit bericht is gewijzigd door dutchdevil op 03-09-2003 00:09]
Kun je via USB aansluiten op je PC en WMA/MP3 via een speciaal progje om te zetten naar het MD-formaat. Op 1 MD-tje passen dan circa 60 nummers.
Nadeel: het omzetten kost relatief veel tijd ipv ''drag en drop"
Maar verder is het een lekker apparaatje.
Hier staan er een paar. Verder heeft iedere computerboer wel een mp3 pendrive (bv. de Apacer Steno bij de Mycom)
quote:Bovenstaande ga ik morgen bestellen!
Op dinsdag 2 september 2003 17:31 schreef eMAeRCe het volgende:
Als er geen negatieve reacties hierop komen ga ik deze vanavond nog bestellen:[afbeelding]
[..]218 Euro...
quote:heoveel mb ?
Op woensdag 3 september 2003 00:43 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
Bovenstaande ga ik morgen bestellen!
quote:256
Op woensdag 3 september 2003 00:47 schreef Steve-O het volgende:[..]
heoveel mb ?
quote:neem dan 512 is veel voordeliger
Op woensdag 3 september 2003 00:50 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
256
quote:Waar is die tekoop en hoe duur?
Op woensdag 3 september 2003 01:15 schreef Steve-O het volgende:[..]
neem dan 512 is veel voordeliger
http://www.mp3spelers.nl/winkel/?produkt&id=348 daar staat ie niet.
gewoon kaartje los bestellen
quote:
Op woensdag 3 september 2003 01:20 schreef Steve-O het volgende:
http://www.mp3spelers.nl/winkel/?produkt&id=350 + http://www.mp3spelers.nl/winkel/?produkt&id=242gewoon kaartje los bestellen
Maar dan loop je altijd met zo'n kaart.. Of heeft dat ding normaal geen geheugen zonder kaartje?
Hoe zit dat dan?? Leg ns uit
[Dit bericht is gewijzigd door eMAeRCe op 03-09-2003 01:27]
quote:kaart gaat in de mp3speler harry
Op woensdag 3 september 2003 01:22 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
![]()
![]()
Maar dan loop je altijd met zo'n kaart..
quote:
Op woensdag 3 september 2003 01:26 schreef Steve-O het volgende:[..]
kaart gaat in de mp3speler harry
De 256 mb versie is ook een lege met 256mb kaartje derin
quote:Nee hoezo
Op woensdag 3 september 2003 01:28 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
Oplichterij dus?
quote:0 dus
Standaard geheugen 0MB
Intern geheugen Compact Flash of IBM Microdrive
3 lines grafische display met verlichting
FM tuner en Voice Recorder
Interface USB 1.1 en 2.0
Firmware upgradeable
Speciale hoofd - oor telefoon set
Voeding 2x AA Batterij
Batterij speelduur tot 14 uur
Afmetingen 80mm x 65mm x 22mm
Gewicht 80 Gram
5 Equalizer modes
Signal to Noise > 95DB
USB Plug & Play geen software nodig
Kleur Wit parelmoer
Behuizing kunststof
Website fabrikant www.frontierlabs.com
Nex IA + 256MB FC = 211
Nex IA + 512MB FC = 287
Hmmz nee toch niet t is laat
Maar uhm dan zit ik bijna tegen de prijs van een Ipod aan
quote:tja tis jou keuze
Op woensdag 3 september 2003 01:35 schreef eMAeRCe het volgende:
Nex IA 256MB = ¤ 208,-Nex IA + 256MB FC = 211
Nex IA + 512MB FC = 287
Hmmz nee toch niet
t is laat
Maar uhm dan zit ik bijna tegen de prijs van een Ipod aan
nu ga ik slapen
quote:ik ook
Op woensdag 3 september 2003 01:36 schreef Steve-O het volgende:[..]
tja tis jou keuze
nu ga ik slapen
quote:OK...
Op dinsdag 2 september 2003 18:03 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
Ja dat las ik
Trouwens niet het batterij klepje, maar het Flash Card klepje.
quote:2 Nadelen:
Op dinsdag 2 september 2003 22:49 schreef SevenWonders het volgende:
Zelf heb ik 1,5 jaar geleden een NET-MD van Sony gekocht, een heerlijk klein dingetje, ter vervanging van mijn andere MD-walkman (koelkastgrootte en baksteengewicht) die ik al enige jaren had.Kun je via USB aansluiten op je PC en WMA/MP3 via een speciaal progje om te zetten naar het MD-formaat. Op 1 MD-tje passen dan circa 60 nummers.
Nadeel: het omzetten kost relatief veel tijd ipv ''drag en drop"
Maar verder is het een lekker apparaatje.
quote:Tsja, iedere speler heeft nadelen:
Op woensdag 3 september 2003 16:17 schreef Solitarias het volgende:[..]
2 Nadelen:
*dingen gaan na een jaar stuk (zie Twaekers: mega veel klachten over die spelers)
*heeft bewegende delen, dus slijtage.....
HD: bewegende onderdelen, duur, korte batterijen leven
Flash: duur, en vaak nog korte batterijen leven (op sommige na)
MP3CD: erg goedkoop, groot, bewegende onderdelen.
Heb ff dat topic op GoT doorgelezen en ben overgehaald deze te kopen
quote:Welnee. Een 1GB CompactFlash module kost 225 euro, de NexIIe kan ik halen voor nog geen 100 euro (89 euro). Zoals ik al aangaf wacht ik nog wel eventjes totdat Ogg Vorbis goed wordt ondersteund.
Op dinsdag 2 september 2003 21:55 schreef Mr_Knoxville het volgende:
@ ca. ¤ 350alleen het geheugen dan al...
Tegenwoordig wordt je er helemaal mee dood gesmeten met allerlei verschillende types. Tevens wordt de opslagcapaciteit van sommige apparaatjes met een rap tempo vergroot, zodat de oudere type spelers binnen een paar maanden alweer de helft goedkoper worden
Als ik er toch één zou willen hebben zou het nog steeds de I-pod zijn. Dat ding ziet er gelikt uit, niet al te groot en vrij licht en je kan er een boel op kwijt. Maar hij is toch een beetje aan de prijzige kant
Vanavond ff pinnen
quote:Voor dat geld kun je bijna de Xclef HD-500 20GB kopen
Op donderdag 4 september 2003 15:35 schreef eMAeRCe het volgende:
Ik heb de I-Bead 150 besteld (mp3spelers.nl) + wat accesoires, totale kosten 281 Euro...Vanavond ff pinnen
prijs: ¤ 285,-
quote:I bead is mooier
Op donderdag 4 september 2003 15:45 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Voor dat geld kun je bijna de Xclef HD-500 20GB kopen
prijs: ¤ 285,-
quote:Ik heb geld teveel
Op donderdag 4 september 2003 16:25 schreef veldmuis het volgende:
Apacer ding is ook wel ok hoor..
En vooral cheap..
quote:Koop dan een Apple I-pod... correctie: Koop voor mij dan maar een Apple I-pod
Op donderdag 4 september 2003 16:47 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
Ik heb geld teveel
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 04-09-2003 17:00]
quote:Die vind ik er lelijk uitzien
Op donderdag 4 september 2003 16:59 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Koop dan een Apple I-pod... correctie: Koop voor mij dan maar een Apple I-pod
quote:Waarom zou je een FM Tuner nodig hebben als 10/15/30 GB aan muziek op je I-Pod past. Genoeg diversiteit kun je er op kwijt iig. 256 MB muziek staat garant voor 2 a 3 albums op ~192 Kbps en dat is vind ik toch wel iets te weinig. Verder kun je het ook als verwisselbare harde schijf uitwisselen, die vooral handig zijn voor de wat grotere bestanden
Op donderdag 4 september 2003 17:01 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
Die vind ik er lelijk uitzien
Btw wat heb je nou aan 5 gb muziek als 256 mb meer dan voldoende is en de speler veel mooier is
![]()
![]()
Bovendien heeft de Ipod geen FM tuner
En Apple staat garant voor kwaliteit
Enige reden waarom ik em niet koop is de prijs
maar zoveel verschilt ie niet met de prijs van de I-bead als je ziet wat je ervoor terug krijgt.
Maar goed ieder z'n eigen mening
quote:Ik vind t maar een groot lomp ding.
Op donderdag 4 september 2003 17:25 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Waarom zou je een FM Tuner nodig hebben als 10/15/30 GB aan muziek op je I-Pod past. Genoeg diversiteit kun je er op kwijt iig. 256 MB muziek staat garant voor 2 a 3 albums op ~192 Kbps en dat is vind ik toch wel iets te weinig. Verder kun je het ook als verwisselbare harde schijf uitwisselen, die vooral handig zijn voor de wat grotere bestanden
En Apple staat garant voor kwaliteit
Enige reden waarom ik em niet koop is de prijs
![]()
maar zoveel verschilt ie niet met de prijs van de I-bead als je ziet wat je ervoor terug krijgt.Maar goed ieder z'n eigen mening
Woei can't wait
quote:Ik het hetzelfde gehoord en het valt wel mee ik had een NEXII die na bijna een jaar defect is geraakt. Hij kon niet goed tegen de regen op de fiets. Toen werkte een knopje neit meer. Speler opgestuurd en ik kreeg binnen 3 weken een NEXIIe terug. Dus de service is super.
quote:Ik zou als ik jou was ook eens kijken op http://www.digimania.be/en/index.asp
Op maandag 1 september 2003 22:48 schreef eMAeRCe het volgende:
Ik ben op zoek naar een mp3 speler, maar vanwege het grote aanbod zou ik niet weten welke de beste isDeze leken mij wel wat:
[afbeelding]
i-Bead 150 256MB
prijs: ¤ 225,-Nadeel is dat het geheugen niet uitbreidbaar is...
De Ipod is me te duur. Budget mag niet ver boven de 200 komen (liefst er ver onder natuurlijk
)
Wat zijn jullie ervaringen of welke komen goed uit de tests?
En de search is niet relevant omdat het supersnel gaat met die dingen...
Ik wil m gebruiken met dagelijks naar school fietsen. Hij moet dus in mn binnenzak passen.
En werkt die FM radio goed bij die dingen? Of moet ik elke km een nieuwe frequentie opzoeken?
Hier vind je een hele lijst mp3-spelers en hun prijzen... Ik persoonlijk vind het een zeer goede site...*)
quote:K heb de Xclef al
Op dinsdag 9 september 2003 12:35 schreef SmoothTiger het volgende:[..]
Ik zou als ik jou was ook eens kijken op http://www.digimania.be/en/index.asp
Hier vind je een hele lijst mp3-spelers en hun prijzen... Ik persoonlijk vind het een zeer goede site...*)
- mp3
- cd -> ik koop namelijk wel eens iets origineel
- Fm (radio rox )
- firmware upgradable
- 15 minuten antishock
- duurzaam
- niet te duur
nadeel:
cd = groot maargoed, dat nadeel is overkoombaar
iemand met dit dingetje? Lijkt me geweldig thingie
quote:perfect ding, ik heb een IMP-400 en de functies die je op zo'n IMP hebt zie je op geen enkel faslhdingetje in de wereld (behalve die van iRiver zelf, maar die zijn peperduur
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:50 schreef ReSiever het volgende:
Ik ga vandaag of morgen de iRiver iMP 550 (SlimX) bestellen.. Een MP3-CD speler met FM tuner...
[afbeelding]
+ punten :- mp3
- cd -> ik koop namelijk wel eens iets origineel
- Fm (radio rox)
- firmware upgradable
- 15 minuten antishock
- duurzaam
- niet te duurnadeel:
cd = groot
maargoed, dat nadeel is overkoombaar
iemand met dit dingetje? Lijkt me geweldig thingie
Top ding, ik zou hem zeker nemen.
Ik zit te twijfelen of ik een nieuwe zal kopen en zo ja wat dan. Misschien dat jullie iets kunnen helpen.
Ik heb nu een Sony MD. Zonder longplay, gewoon normaal. Nu gebruik ik dat ding elke dag, en veel diskjes. Heb er iets van 15 of meer liggen hier.
Ik wil dus hetvolgende van een speler (het hoeft geen mp3speler te zijn, als jullie denken dat een ipod of hd het best in de buurt komt zeg het maar):
- Natuurlijk niet te zwaar. In ieder geval niet heel veel zwaarder dan een MD, en ook de grootte mag niet heel veel groter zijn.
- Omdat ik dus nogal veel dingen luister, moet er best wel wat op kunnen. Op 512 MB kunnen ongeveer 115 nummers. Dat is ongeveer 10 albums. Op zich wel goed, maar heb liever een grootte van 1 Gig, omdat ik zo al tien albums kan noemen die ik erop zou willen.
Ik heb al voor verschillende dingen zitten kijken en dit topic door gelezen, maar veel meer weet ik niet. Ik heb de Ipod gezien. Die vind ik niet echt mooi, is volgens mij vrij groot (?), en de spellen en al die andere dingen hoef ik niet. 20 Giga is ook wel erg veel.
Ik zag van I-river een paar mooie staan, maar kan je daar ruimte bij kopen? Of anders andere goede waar je meer dan 512 MB op kan zetten?
Dan zag ik nog een paar Hdspelers, bijvoorbeeld de I-River iHP100. Daar kan 10 Giga op, maar die weegt dan weer 160 gram. Ik weet niet hoeveel een MD weegt, ter vergelijking? Zijn er nog andere HDspelers, maar die niet zo veel wegen en zo groot zijn?
Wat is voor mij de beste optie, een Ipod, een mp3Speler (met uitbreiding, zo ja bij welke is dat?) of een HDspeler.
Alvast bedankt.
quote:Toch vooral voor als ik op vakantie ga. Dan zit je soms twee weken met dezelfde muziek, en dan lijkt me 512 MB te weinig. Om meer keuze te hebben dus. Maar wat zou ik dan moeten nemen en kan er uitbreiding op die van 512 MB of anders die van 256 MB?
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Waarom wil je meer dan 512 MB per dag?
Je zet er zo nieuwe nummers op als je wilt en gooit hem ook zo weer leeg. Nog meer ruimte is verspilling van je geld, als je het mij vraagt.
in december komt er een firmware aan met oggsuppurt. Wat houdt dat in? Om dat alles door te lezen is me een beetje te veel van het goede. Wel leuk speeltje.
quote:En noem eens wat voorbeelden van *.ogg files. Ik kan me zo 1,2,3 niet echt iets bedenken.
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:18 schreef NiteSpeed het volgende:
De speler kan dan ook *.ogg files afspelen.
Ik zag ook deze staan:
De MPIO FL100 512MB
Dat geheugen kan je ook uitbreiden. Misschien dat dit voor mij een optie is. Alleen is die dan wel weer duurder dan de I-river met 10 Giga, waar dus veel meer op kan. Maar die is dan wel weer groter. Moeilijk allemaal.
Dit is - een nummer.mp3
Dit is - een nummer.ogg
Bijna hetzelfde, behalve dat ogg kleiner is, open source en betere kwaliteit.
Type opslag: geheugen
Geheugen: 64 MB
Met afstandsbediening
Interface: USB
Type batterij: ingebouwde accu
Levensduur batterij: 10 uur
Afmetingen (B x H x D): 27 x 80 x 13,5 mm
Gewicht: 35 gram
Ontieglijk fijn dingetje, past zo in het allerkleinste zakje van mn broek
erg gebruikersvriendelijk, batterij gaat superlang mee en is zo opgeladen. De nadelelen zijn dat er maar zo weinig geheugen opzit (de 128 MB versie was er toen niet) en de prijs is ook redelijk hoog. Maar die 64 MB is eigenlijk toch genoeg, ik luister meestal alleen op de fiets en als ik dan thuiskom gooi ik er gewoon nieuwe muziek op.
De iRiver iFP 395T:
http://www.mp3man.nl/product/2202
Of de MPIO FL 100 512 MB
http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=384
Welke van deze twee zal ik nemen? Ze zijn ongeveer even duur. Op de tweede kan een uitbreiding van het geheugen, maar de eerste is wat mooier en komen niet snel vlekken op.
quote:Ik weet niet hoor maar als ik de prijzen vergelijk...
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:29 schreef JeroenV het volgende:
Er zijn voor mij nog twee opties over:De iRiver iFP 395T:
http://www.mp3man.nl/product/2202Of de MPIO FL 100 512 MB
http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=384Welke van deze twee zal ik nemen? Ze zijn ongeveer even duur. Op de tweede kan een uitbreiding van het geheugen, maar de eerste is wat mooier en komen niet snel vlekken op.
iRiver iFP-395T 512Mb: ¤ 339,-
MPIO FL100 512Mb: ¤ 309,-
Apple I-Pod 10Gb: ¤ 321,30 (voor studenten)
Vrij duur die dingen, maar gezien de prijs en wat je ervoor terugkrijgt, lijkt me I-pod nog steeds beter.
IRiver Harddisk kopen
iHP 120 20GB
http://www.mp3spelers.nl/winkel/?produkt&id=414
mooi ding
Ben verder niet lastig
Doet het nog steeds
(al moet ik wel bekennen dat een huisgenoot van me hem een keer heeft moeten repareren laatst, maar hij draait weer lekker )
[Dit bericht is gewijzigd door Ceriel op 27-10-2003 05:00]
quote:Deze hooa!
Op woensdag 22 oktober 2003 16:29 schreef pascalheister het volgende:
als je nou 400 euro over hebt kun je de nieuweIRiver Harddisk kopen
iHP 120 20GB
mooi ding
quote:Ik wacht tot ie rond de 350 komt te liggen, maar deze heb ik al ERG lang op het oog
Op woensdag 22 oktober 2003 16:29 schreef pascalheister het volgende:
als je nou 400 euro over hebt kun je de nieuweIRiver Harddisk kopen
iHP 120 20GB
mooi ding
quote:ik krijg hem morgen
Op maandag 27 oktober 2003 11:05 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ik wacht tot ie rond de 350 komt te liggen, maar deze heb ik al ERG lang op het oog
Ik heb dit probleem overigens nog maar 2 weken, daarvoor deed hij het perfect.
Maar om ff to the point te komen, die muvo is dus niks dus ik ben opzoek gegaan naar een andere mp3 speler en ik zit te twijfelen tussen de iRiver MP3 Speler iFP180T 128 MB (141 euro) http://www.mp3spelers.nl/winkel/?produkt&id=385
en de i-Bead 150 128MB (169 euro) http://www.mp3man.nl/product/1865
Heeft iemand advies of ervaringen met deze mp3 spelers..?
- 64 mb
- 128 mb
- 256 mb
Ik wil een mp3-speler overwegen. Kan iemand me een klein beetje een inzicht geven.
quote:doen we ff , pak m beet 4 MB per file
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:43 schreef Acathla het volgende:
Hoeveel Mp3's (zeg Bitrate 128) kunnen er nou precies op:- 64 mb
- 128 mb
- 256 mbIk wil een mp3-speler overwegen. Kan iemand me een klein beetje een inzicht geven.
64 = 16 files van 4 mb ongeveer
128 = 32 files van 4 mb ongeveer
256 = 64 files van 4 mb ongeveer
quote:Deze is idd zeer handig. Veel functies en veel mp3's. Maar vinden jullie hem niet te groot en te zwaar?
Op maandag 27 oktober 2003 04:59 schreef Ceriel het volgende:
Wat is verder het voordeel of nadeel vergeleken met een 300 serie van 512 mb?
quote:de 500 kon toch wel OGG, MP3 en WMA en de 300 toch alleen OGG of MP3, WMA
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:32 schreef JeroenV het volgende:
Ik zag nu dat de iFP 500 serie uit is. Daar zit ook 1 GB op. Ze zijn wel iets groter of zwaarder.Wat is verder het voordeel of nadeel vergeleken met een 300 serie van 512 mb?
quote:Maar dan wel een van 40Gb.
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:08 schreef Tunerd het volgende:
iPod
quote:Dit had ik ook ergens gelezen, wie kan dit echt bevestigen?
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:16 schreef rtz1x het volgende:de 500 kon toch wel OGG, MP3 en WMA en de 300 toch alleen OGG of MP3, WMA
quote:site van iRiver:
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:47 schreef JeroenV het volgende:[..]
Dit had ik ook ergens gelezen, wie kan dit echt bevestigen?
Product
Ogg Support
Firmware Type
Priority from December 2003
iMP-50
Negative
iMP-100
Negative
iMP-150
Negative
iMP-250
Positive
1)MP3,WMA
2)MP3,Ogg
(Selective) 6
iMP-350
Positive
1)MP3,WMA
2)MP3,Ogg
(Selective)
5
iMP-400
Positive
MP3,WMA,Ogg
3
iMP-550
Positive
MP3,WMA,Ogg
2
iFP-100 series
Negative
iFP-300 series
Positive
1)MP3,WMA
2)MP3,Ogg
(Selective) 4
iFP-500 series
Positive
MP3,WMA,Ogg
1
iHP-100
Positive
MP3, WMA, Ogg, WAV
Release firmware within October 2003.
iHP-115
Positive
MP3, WMA, Ogg, WAV
Release firmware within October 2003
http://www.iriver.com/company/news_view.asp?idx=355
asteblieft
quote:klopt.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:53 schreef JeroenV het volgende:
Als ik het goed begrijp kan je bij de 300 serie dus of Mp3 en WMA of Mp3 en Ogg kiezen, en bij de 500 maakt het niet uit, je kan alles erop gooien?
4 lines grafisch display met verlichting
Afstandsbediening (50mm)
ID3 V1 tag, V2 2.0, V2 3.0, V2 4.0
Firmware upgradeable
Stereo Cresyn oortelefoon set
Batterij speelduur tot 30 uur
Afmetingen 82.5mm x 40mm x 18.6mm
Gewicht 42 Gram
Jet Audio MP3 manager (encoder)
Signal to Noise > 95DB
FM tuner met 24 presets & FM recorder
Voice recorder (16 digitale effecten)
4 equalizer modes + 1 handmatig
DB Dynamic Bass
Kleur zilvergrijs met zwart
Behuizing aluminium
[Dit bericht is gewijzigd door Jay_Leno op 28-12-2003 00:18]
DE mini IPOD
Deze gaat helemaal rulen..let maar op
Frequency Range:20Hz-20KHz
Headphone Output:20mW+20mW vid 16 Ohm
S/N Ratio:90dB
FM Tuner Frequency:87.5MHz-108MHz
File Types:MP3, WMA, ASF & Ogg Vorbis
Bit Rates:8Kbps-500Kbps & VBR (Variable Bit Rate)
ID3 Tags:ID3 Tag V1. V2.0, 3.0 & 4.0
Power Supply:1xLi-Polymer Battery
Memory:1.5GB
Transfer:USB 2.0
Size:80x77.5x24mm
Weight:100g
quote:Maar zo te lezen is het nog niet eens zeker dat hij uit komt toch? Heeft iemand er meer informatie over, ik zou hem ook wel willen als hij echt uit komt.
Op zaterdag 27 december 2003 22:21 schreef leonard_jaag het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/851969DE mini IPOD
Deze gaat helemaal rulen..let maar op
[Dit bericht is gewijzigd door JeroenV op 27-12-2003 22:37]
De MobiBLU DAH-1000 MP3 speler is het top product van Hyun-Won uit Korea. De DAH-1000 is uit aluminium, chroom en hoogglans accenten opgebouwd en zeer fraai afgewerkt. De speler beschikt over een 4 lines negatief black panel display en toont alle mogelijke relevante informatie: o.a menu's, titels, artiestnaam, bitrate's, speelmodi en batterijsterkte. De DAH-1000 heeft ook 7 Equalizer instellingen ( Flat, Pop, Rock, Jazz, Classic, User 1, User 2). Deze zorgen ervoor dat bij elk genre de juiste tonen weergegeven worden, tevens is het mogelijk om 2 equalizer instellingen naar eigen keuze in te stellen. De speler is uitgevoerd met een FM tuner met 20 presets ! en een digitale FM en Voice recorder waarvan de bitrate geheel instelbaar is van 32Kbps tot 192Kbps. De DAH-1000 is Firmware upgradeable en wordt automatisch herkend als Externe Harde schijf (massaopslag medium) in Windows waardoor er geen software meer hoeft worden geïnstalleerd. De MobiBLU DAH-1000 wordt standaard geleverd zonder afstandsbediening.
Specificaties
Standaard geheugen 256MB
Geheugen uitbreiding niet mogelijk
Ondersteunde formaten MP3, WMA
Grafische LCD display met backlight
Black panel display
ID3-tag support
Connectiviteit USB 1.1
Encoding bitrate 8 ~ 320Kbps
Firmware upgradeable
Stereo oortelefoon set
Maximaal vermogen 2x10 mW
Frequentie bereik 20 - 20.000 Hz
Batterijtype 1x AAA Batterij
Batterij speelduur tot 12 uur
Afmetingen 80mm x 40mm x 17.2mm
Gewicht 35 Gram
7 + 2 handmatig equalizer presets
Signal to Noise speler > 90DB
Signal to Noise tuner > 50DB
Kleur zwart & chroom
Behuizing aluminium
FM tuner
Voice recorder en FM recorder
Website fabrikant www.mobiBLU.com
hier kun je meer vinden;
http://mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=434
quote:]
Op dinsdag 30 december 2003 23:06 schreef Avani het volgende:
Ik heb nu de i-bead, op zich wel een mooie en goede mp3-speler, maar het is maar 128 mb. Dat is toch wel te weinig voor mij en als ik er nu één zou kopen, dan zou ik een Ipod kopen. Hij ziet er mooi uit en er kunnen héél veel nummers op.Hij is wel wat duurder, maar dan heb je wel wat.
quote:Dan word ik toch blijer van de iriver iHP-120...
Op dinsdag 30 december 2003 23:06 schreef Avani het volgende:
Ik heb nu de i-bead, op zich wel een mooie en goede mp3-speler, maar het is maar 128 mb. Dat is toch wel te weinig voor mij en als ik er nu één zou kopen, dan zou ik een Ipod kopen. Hij ziet er mooi uit en er kunnen héél veel nummers op.Hij is wel wat duurder, maar dan heb je wel wat.
Dan heb je iig ècht wat.
quote:Die mobiblu, zoiets, ziet er wel goed uit. Hij is 256 mb, dus dat is ook alweer meer dan 128 mb
Op dinsdag 30 december 2003 23:12 schreef Varr het volgende:[..]
]
Mja "wat" duurder, toch wel minstens 300euro wat ruim buiten mijn budget is. En het is dan ook meteen 10 gig (of zelfs 40 als je dat wil), en das voor mij weer wat overdreven. Daarnaast zijn dezen lekker klein.
Als de MobiBLU DAH-1000 net zo goed werkt als dat die eruitziet lijkt me dat wel wat.
Het is echt een super klein dingetje, had gedacht dat ie groter was, maar hijs erg nou ja handig. Ziet en voelt ook erg solide aan, eentje die wel tegen een stootje kan.
De menu's in het apparaatje zijn wel erg lekker makkelijk te bedienen... Backlight is een beetje wit blauwig, met van alles erop.. artiest, nummer, batterij, volume...
Radio is goed in te stellen, kon hier wel veel zenders krijgen, nog net geen radio 538 maar die kan ik gewoon weg ook niet ontvangen hiero.
Voicerecorder heb ik ook even geprobeert, kun je verschillende bitrates geven, das welhandig. Goede kwaliteit.. binnen kort maar eens even een concertje opnemen
Muziek, ja klonk in mijn oren super hoor, ik kon geen ruis horen tussen de nummers wat je bijvoorbeeld bij de Nex wel hebt. Verschillende equilizers maar die heb ik nog niet geprobeert.
Enige nadeel vind ik dat het backlight maximaal 15 seconden aanblijft.. er zit dus geen functie op die hem of helemaal aan of uit zet. Dit komt mischien wel in de nieuwe firmware.. Ze zijn in ieder geval erg geintereseerd in wat de gebruiker voor verbeteringen wil zien en dit vinden de meesten toch wel het belangrijkste...
mm nou ja als er iemand nog wat eigen gemaakte fotootjes wil zien of wat info wil hebben hoor ik het wel!
http://mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=345
Vooral vanwege dit:
FM tuner
Direct MP3 encoder (line-in)
Alleen voor dat geld het je ook al weer bijna één met een 1.5Gb Hd. Dan ga je weer twijfelen, want dat scheelt weer aanzienlijk in geheugen.
Weer iemand nog een mooie met een HD voor ca. 250,-? En dan het liefst met:
FM tuner
Direct MP3 encoder (line-in)
quote:k thx... maar heb ff gekeken op dixons.nl daar kost ie bijna 170 euros!! en op tweakers.net pricewatch dikke 130 euro.. scheelt dus nogal wat
Op dinsdag 6 januari 2004 18:55 schreef an3s het volgende:
die Creative 128 mb uit je vorige post gaan als zoete broodjes over de toonbankverkopen goed, betrouwbaar en zien er leuk uit
[Dit bericht is gewijzigd door HarryP op 08-01-2004 13:39]
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:57 schreef Steve-O het volgende:[..]
Ik sta jou uit te lachen met je koelkast die 4 uur met een accu doet
20 gig hdd speler met ogg vorbis support en 16 uur playback!
lekkere usb2.0, erg licht, helaas wel rond de 250-300
ie heeft nog een zwaardere broer die het doet aan 4gig
Voor en HDD-speler wil ik echt de Iriver iHP-120 aanbevelen. Deze speler is voorzien van OGG-support wat een groot voordeel is tenopzichte van de Ipod. Daarnaast is hij standaard voorzien van FM-tuner en line-in. Verder blijft de geluiskwaliteit een stuk beter door de mechanische equaliser die gebruikt wordt in tegenstelling tot de software-machtige van de Ipod.
quote:Klinkt indrukwekkend. Heb je bronnen? Of een vergelijking tussen iriver en ibead?
Op vrijdag 9 januari 2004 19:49 schreef Ojjorz het volgende:
Als je een flashspeler wilt zou ik egt een Iaudio nemen (2 berichten naar boven). Iaudio heeft met de CW300 bewezen een betere geluidskwaliteit te kunnen leveren dan Iriver en zelfs de nieuwe iFP-5** serie kan dit niet overtreffen. Van de nieuwe Iaudio 4 kunnen we alleen maar meer verwachten.
...
Heb nu alweer mijn vijfde iPod! Ik begon met de eerste iPod van 5Gig en heb na doorerkoop steeds de nieuwste kunnen bemachtigen. Helemaal top die 3de Generatie!
En ik kan uit vertouwelijk bron zeggen dat je nu de 10Gig kan kopen voor 300,-!!!
Mail me maar als je wilt weten waar!
quote:Mijn buurjongen heeft een Iriver en ik heb zelf een Iaudio. We zijn het er beide over eens dat de kwaliteit die uit mijn Iaudio komt een stuk beter is dan de Iriver. Daarnaast wil ik je doorverwijzen naar enkele on-objectieve reviews:
Op zaterdag 10 januari 2004 13:12 schreef goeie_namen_zijn_op het volgende:[..]
Klinkt indrukwekkend. Heb je bronnen? Of een vergelijking tussen iriver en ibead?
http://www.subzerotech.com/index.php?module=sz_reviews_display&id=117
http://www.thetechlounge.com/review.php?REVIEWDIR=jetaudio_iaudio_cw300
In deze reviews wordt de uitmuntende geluidskwaliteit van de CW300 uitvoerig besproken. Hij bereikt deze geluidskwaliteit omdat hij in tegenstelling tot andere spelers een Hardware-encoding chip gebruikt die betere kwaliteit levert. Nadeel hieraan is dan weer dat hij alleen mp3's kan afspelen, dit zal overigens bij zijn nieuwe broertje (Iaudio4; binnenkort te koop op www.mmport.nl) niet meer zo zijn, multiple-codecs worden dan ondersteund waaronder OGG.
Wat betreft een vergelijking tussen de Ibead Iriver en Iaudio zal je toch op mijn woord af moeten gaan. Een klasgenoot heeft een Ibead en moet de meerdere erkennen in de Iaudio, evenals mijn buurjongen dus. Wetenschappelijk is het allemaal niet, ik kan je alleen sterk aanraden eerst naar een Iaudio te gaan luisteren voordat je een Iriver aanschaft!
Wil 100% zeker een mp3-speler, het liefst 1 met harde schijf, zodat ik pas in de trein hoef te beslissen wat ik ga luisteren...
Daarbij is de prijs per mb een stuk lager dan bij flashplayers.
Dat ze groot en vrij zwaar zijn vind ik niet zo'n punt, hij moet wel degelijk zijn en het liefst een strak design hebben.
Zat zelf te denken aan de Creative Zen NX 30 gb, geluidskwaliteit schijnt zeer goed te zijn, en heeft een gunstige prijs.
Ipod vind ik ook mooi, maar is te duur en de geluidskwaliteit is volgens de meeste reviews minder dan die van bv. de Creative.
De Iriver Ihp 120 schijnt het beste geluid te hebben, en heeft ook ogg vorbis ondersteuning en een afstandsbediening. Is echter wel 100 euro duurder dan de Zen, en dat vind ik veel.
Mensen met ervaringen met 1 van bovenstaande (of vergelijkbare) spelers, vertel het mij!
quote:Heey ik heb eervaring met dixons garantie en reparatie
Op donderdag 15 januari 2004 12:36 schreef mr.marcus het volgende:
Goddomme, mijn I-river 550 is kapot, klepje afgebroken!!
heeft er iemand ervaring met garantie/reparatie via Dixons?
quote:De Xclef is misschien wel een goeie keuze voor jou, betere opties als de zen, die je erg merkt (zen ordert bv zn nummers op id3 tag en xclef op mappen). Qua prijs is hij volgens mij ook goedkoper, verkrijgbaar in 20/30/40 gb versie (mmport)
Op maandag 19 januari 2004 20:20 schreef ToMm het volgende:
*knip*
Want op het moment denk ik aan het kopen van een creative Zen Xtra.
En ik had al een programmaatje geschreven om alle ID3 tags goed te zetten dus dat is niet echt een probleem meer maar dat je mappen hebt is misschien wel zo makkelijk.
En zijn er al reviews bekend van de Xclef HD-800..??..
Want die ziet er ook weer wat beter uit.
[Dit bericht is gewijzigd door HarryP op 20-01-2004 11:42]
Dat vind ik namelijk wel erg belangrijk... De kwaliteit van de Zen en de Iriver wordt in elke review als zeer goed bestempeld, hoewel de ene zegt dat de Zen mooier klinkt en de ander vindt juist de Iriver beter klinken.
Maar ik zal wat reviews zoeken over Xclef's!
hoeveel liedjes kunnen er eignelijk gemiddeld op 256Mb ??
ik luister best veel muziek dus ik wil er wel 1 waar ik genoeg op kwijt kan
quote:Dat hangt ervan af hoe lang je liedjes duren, en welke bitrate ze hebben.
Op dinsdag 20 januari 2004 14:38 schreef ikbendie.ene het volgende:
ff vraagje:hoeveel liedjes kunnen er eignelijk gemiddeld op 256Mb ??
ik luister best veel muziek dus ik wil er wel 1 waar ik genoeg op kwijt kan
Als je meer wil kan je voor een 512 mb speler gaan, maar die komen qua prijs al aardig dicht in de buurt van de goedkopere hdd-mp3spelers, waar veel meer op past. Die zijn echter wel weer groter en zwaarder.
dan ga ik nog maar es verder zoeken. ik ga iig voor een iRiver , that's for sure dus dan misschien wel een ihp'tje
quote:zie dat er al 1 link hier staat maarja
Op dinsdag 20 januari 2004 12:31 schreef ToMm het volgende:Maar ik zal wat reviews zoeken over Xclef's!
topics op got (met review)
Xclef HD500
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/773248/0
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/811305/0
[Dit bericht is gewijzigd door pascalheister op 20-01-2004 17:01]
quote:Ik zie ook overal goede recensies over de Iriver IHP 120, maar ik vind hem te duur...
Op dinsdag 20 januari 2004 16:48 schreef ikbendie.ene het volgende:
dankje wel ToMmdan ga ik nog maar es verder zoeken. ik ga iig voor een iRiver , that's for sure dus dan misschien wel een ihp'tje
De Zen NX is incl. verzendkosten voor 285 te krijgen, de 120 doet meer dan 400.
Die Xclef is wel interessant, ietsje groter dan de Zen maar das niet zo erg. Ben alleen nog geen duidelijke vergelijkingen qua geluidskwaliteit met de Zen en Iriver tegengekomen...
Mijn budget ligt rond de 300 euro en ik wilde minimaal 512 MB, dus leek me dit de beste keuze.
[Dit bericht is gewijzigd door Inn0cent op 21-01-2004 21:05]
quote:nee, 20gb suckt! ik heb meestal nog geen 200mb nodig want ik update die lijst elke dag dus kl*te songs gaan eruit en goeie songs erop en dan heb ik geen 20gb nodig... snaps?? laterzzzzzzz
trouwens ik heb de Packard Bell Audio Key L PA 30 (256mb)
(staat ook op m'n site dus als je wilt kijk ff :P)
[Dit bericht is gewijzigd door djp2003.tk op 22-01-2004 01:30]
quote:ligt er maar net aan hoe breed je muziek smaak is, ik vind 40gb veeeel beter dan 256 mb, alleen al omdat je bij 256 mb misschien net een paar nummers per genre er op kan zetten
Op donderdag 22 januari 2004 01:24 schreef djp2003.tk het volgende:[..]
nee, 20gb suckt! ik heb meestal nog geen 200mb nodig want ik update die lijst elke dag dus kl*te songs gaan eruit en goeie songs erop en dan heb ik geen 20gb nodig... snaps?? laterzzzzzzz
trouwens ik heb de Packard Bell Audio Key L PA 30 (256mb)
[afbeelding]
(staat ook op m'n site dus als je wilt kijk ff:P)
HOE zit het met garantie als je via i-net besteld
ik ben gewoon bang dat ik word opgelicht of whatever....
het lijkt me namelijk nogal omslachtig om de boel op terugsturen, opnieuw wachten, extra kosten enz.als er iets is. ik bedoel, je kan niet zo maar ff gauw terug naar de winkel ofzo.
en nog iets voor degene die reeds een mp3speler hebben besteld via i-net, krijgen jullie m thuis of moet je m ophalen bij postkantoor ofzo?
ik ben een echte leek op dat gebied, vandaar nog een beetje me wantrouwen
quote:Ik heb een keer bij informatique.nl besteld. Goeie service. Je moet wel ff zeuren. Maar dan word het wel geregeld. nadeel is als je iets terug moet sturen dat je bij de tgp moet dokken
Op donderdag 22 januari 2004 14:45 schreef ikbendie.ene het volgende:
ff een belangrijke vraag voor mij.HOE zit het met garantie als je via i-net besteld
het lijkt me namelijk nogal omslachtig om de boel op terugsturen, opnieuw wachten, extra kosten enz.als er iets is. ik bedoel, je kan niet zo maar ff gauw terug naar de winkel ofzo.
en nog iets voor degene die reeds een mp3speler hebben besteld via i-net, krijgen jullie m thuis of moet je m ophalen bij postkantoor ofzo?
quote:mja, weet niet precies welke je wilt enzo, maar je hebt gewoon fabrieksgarantie.
Op donderdag 22 januari 2004 14:45 schreef ikbendie.ene het volgende:
ff een belangrijke vraag voor mij.HOE zit het met garantie als je via i-net besteld
Mijn Zen is ermee opgehouden. Had m nog net geen jaar. Creative gebeld en krijg een nieuwe toegestuurd.
Zen is overigens een bakbeest, maar wat voor een! Ik ben dol op dat ding, briljant geluid en ja misschien is 20 gig overdreven, maar bij mij is het altijd al hetzelfde geweest -> heb ik de ene cd bij me, had ik eigenlijk de ander liever willen horen. Nu gooi ik er gewoon heel veel op die Zen en heb ik dat probleem niet meer (ook ideaal voor op vakantie).
Nu maar hopen dat Creative snel is met de post
Opmerkingen: Ondersteunde formaten: MPEG 1/2/2.5 Layer 3, Ogg Vorbis, WMA, ASF, WAV
Toetsen en/of switches: Play, Pauze, Stop, Forward, Back,
Overige informatie: Features
OGG Vorbis
iHP-120 kan het nieuwe audio compressie formaat, Ogg Vorbis (Ogg), tot 500Kbps afspelen.
SRS Sound
iHP-120 maakt gebruik van een 3D geluidstechnology van SRS Labs, Inc, SRS (Sound Retrieval System).
Winamp
Maak een playlist uw favoriete nummers met behulp van. iHP-120 kan tot 200 playlists opslaan.
Hard Disk
Om de 20 GB harde schijf kan u ca. 6000 MP3's opslaan.
USB 2.0
Het gebruik van USB 2.0 interface zorgt voor een zeer snelle transfersnelheid van maximaal 480 Mbps.
quote:hoeveel heb je ervoor betaald?
Op vrijdag 23 januari 2004 19:02 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag besteld:Opmerkingen: Ondersteunde formaten: MPEG 1/2/2.5 Layer 3, Ogg Vorbis, WMA, ASF, WAV
Toetsen en/of switches: Play, Pauze, Stop, Forward, Back,
Overige informatie: FeaturesOGG Vorbis
iHP-120 kan het nieuwe audio compressie formaat, Ogg Vorbis (Ogg), tot 500Kbps afspelen.SRS Sound
iHP-120 maakt gebruik van een 3D geluidstechnology van SRS Labs, Inc, SRS (Sound Retrieval System).Winamp
Maak een playlist uw favoriete nummers met behulp van. iHP-120 kan tot 200 playlists opslaan.Hard Disk
Om de 20 GB harde schijf kan u ca. 6000 MP3's opslaan.USB 2.0
Het gebruik van USB 2.0 interface zorgt voor een zeer snelle transfersnelheid van maximaal 480 Mbps.
quote:waar??
Op vrijdag 23 januari 2004 19:10 schreef Plantenbak het volgende:
Ik hoop voor 'm niet meer dan 409.
Even een vraagje:
ik wil best wel een mp3 speler, ik vraag me alleen een paar dingen af, daar komen ze:
- komt er uit die dingen een beetje een geluidje?
- zoja, ook bij 1tje van een eurootje of 100?
- da's mooi! maar zit daar dan ook wel een beetje een leuke hoeveelheid MB'tjes op? (toch wel minstens 128..)
- owja, en hoe kom ik aan mp3-pro of WMA, want dan past er nog weer meer op geloof ik...???
En dan: bij de Mediamarkt hebben ze ni de Thomson pdp 2448 voor een 99 euri in de aanbieding, iemand ervaring mee???
Allemaal bedankt voor de nuttige info!
quote:Er komt zeker goed geluid uit, en gezien jouw prijs lijkt me de mambox wel wat http://www.mp3spelers.nl/winkel/?produkt&id=358 .
Op zaterdag 24 januari 2004 22:16 schreef parterrepact het volgende:
Dag lieve mensen!Even een vraagje:
ik wil best wel een mp3 speler, ik vraag me alleen een paar dingen af, daar komen ze:
- komt er uit die dingen een beetje een geluidje?
- zoja, ook bij 1tje van een eurootje of 100?
- da's mooi! maar zit daar dan ook wel een beetje een leuke hoeveelheid MB'tjes op? (toch wel minstens 128..)
- owja, en hoe kom ik aan mp3-pro of WMA, want dan past er nog weer meer op geloof ik...???En dan: bij de Mediamarkt hebben ze ni de Thomson pdp 2448 voor een 99 euri in de aanbieding, iemand ervaring mee???
Allemaal bedankt voor de nuttige info!
quote:Hij is zelfs voor 389 te krijgen...
Op vrijdag 23 januari 2004 19:10 schreef Plantenbak het volgende:
Ik hoop voor 'm niet meer dan 409.
Volledige specificaties:
Afspeelbare bestandsformaten : MP3 + WMA
Opslag medium : Flash geheugen
Meegeleverd geheugen : 128 Mb
Interface : USB
Gehoorbesherming (AVLS) : Nee
AB in hoofdtelefoonsnoer : Ja
Bassboost : Nee
Batterij indicator : Nee
Design : Zeer compact
Digitale uitgang : Nee
Externe microfoon aansluiting : Nee
Frequentiebereik : 20Hz - 20 KHz
LCD scherm : Ja
Gewicht : 30 Gram
Afmetingen : 91x27x17 hxbxd mm
Instelbaar opnameniveau : Nee
Introscan : Nee
Gebruikt type batterij : AAA
Oplaadbaar : Nee
Optische Line in : Nee
Shockbestendigheid : -
Speelduur accu of batterij : 12 Uur
Kleur : Zilver
Meegeleverde accessoires : hoofdtelefoon
Meegeleverde software : -
Minimum systeemeisen : Windows 98SE of hoger
Analoge uitgang : Ja
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee???
Is voor 100 euri te koop namelijk...
Danks!
quote:In Nederland, inclusief alles?...
Op maandag 26 januari 2004 00:11 schreef ToMm het volgende:[..]
Hij is zelfs voor 389 te krijgen...
quote:Nee, helaas niet zie ik net...
Op maandag 26 januari 2004 21:04 schreef Plantenbak het volgende:[..]
In Nederland, inclusief alles?...
Is bij coolelectronics, en die halen hun spul uit de US, waardoor je meestal ook nog douanegeld moet betalen ofzo.
Ik ga zelf voor de Zen Xtra 30 GB, binnenkort te koop (via partshop) voor 309 euro. Iets duurder dan de NX dus, maar wel met een veel mooier scherm!
quote:Het is maar net wat je wilt. 256 mb zou voor mij bijvoorbeeld veel te weinig zijn.
Op woensdag 11 februari 2004 22:28 schreef AirRaid het volgende:
http://www.mp3spelers.nl/winkel/?produkt&Mp3cd_Session=47f248f955a6527aaf2c83fd784efc1b&id=444is dit iets?
quote:zoveel ben ik toch niet onderweg, het is alleen voor als ik in de trein ofzo zit
Op woensdag 11 februari 2004 22:50 schreef nietzman het volgende:[..]
Het is maar net wat je wilt. 256 mb zou voor mij bijvoorbeeld veel te weinig zijn.
quote:Ik ben dolblij met mijn 40GB iPod om de simpele reden dat ik niet uit hoef te zoeken welke muziek ik mee wil nemen, aangezien alles er op past...
Op woensdag 11 februari 2004 23:05 schreef AirRaid het volgende:
wat moet je nu in vredesnaam met 40GB op een mp3 speler dan moet je echt al de hele dag door onderweg zijn en muziek draaien
Maar als je met minder toe kan, zijn die flashspelertjes best leuk.
Misschien een goed idee om te wachten tot die mini-HD-based spelertjes wat in prijs zakken. Straks heb je een 4GB iPod mini voor 240 euro ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door nietzman op 11-02-2004 23:18]
quote:of als harddisk gebruiken
Op woensdag 11 februari 2004 23:05 schreef AirRaid het volgende:
wat moet je nu in vredesnaam met 40GB op een mp3 speler dan moet je echt al de hele dag door onderweg zijn en muziek draaien
quote:dan is het toch goed genoeg
Op woensdag 11 februari 2004 23:08 schreef AirRaid het volgende:
zoveel ben ik toch niet onderweg, het is alleen voor als ik in de trein ofzo zit
Geluidkwaliteit is echt subliem, heel helder op alle toonsoorten! Heb wel andere dopjes erop aangesloten, want de standaard dopjes zitten ruk.
Deze dus, maar dan de 30 gieg versie.
quote:Die heb ik sinds vandaag ook (30GB) is wel iets groter dan bv de I-pod en die HP dingen maar daar was de prijs ook naar...
Op donderdag 12 februari 2004 00:31 schreef ToMm het volgende:
Ik heb sinds kort de Creative Zen Xtra 30 GB, meesterlijk fijn apparaatje!
Ziet er goed uit, niet te groot, en er past lekker veel op.Geluidkwaliteit is echt subliem, heel helder op alle toonsoorten! Heb wel andere dopjes erop aangesloten, want de standaard dopjes zitten ruk.
Deze dus, maar dan de 30 gieg versie.
Op acesdirect.nl was ie eergisteren maar 180 euro ex btw (225 incl btw+verzendkosten) ik heb hem maar snel besteld, ze hebben de prijs overigens alweer aangepast naar 270 ex btw
quote:Weet iemand of deze al ergens in NL verkrijgbaar is. In een aantal internetwinkels zouden ze hem al hebben maar ik zou hem graag eens in het echt willen bekijken. En ik hoorde dat er in NL een ander soort afstandbediening bij zit dan ze laten zien op het plaatje. Alle informatie is welkom!
Op woensdag 11 februari 2004 22:33 schreef pascalheister het volgende:
die nieuwe iRiver iHP140 Jukebox 40GB is ook niet verkeerd
quote:Je zal er geen spijt van krijgen, ik ben er zelf erg blij mee!
Op maandag 16 februari 2004 21:31 schreef AirRaid het volgende:
http://www.mp3spelers.nl/winkel/?produkt&id=468het wordt toch deze
quote:dadelijk effe langs de winkel huppelen, kijken of ze hem daar hebben
Op maandag 16 februari 2004 23:07 schreef ToMm het volgende:[..]
Je zal er geen spijt van krijgen, ik ben er zelf erg blij mee!
quote:De Creative van 300 euro met 30 GB is in dat opzicht dus bijna 2 x zo goedkoop als die Ipod per MB, terwijl ik die Creative een heel fijn apparaat is...
Op dinsdag 17 februari 2004 12:50 schreef MallePall het volgende:
ipod is eigenlijk helemaal niet zo duur als je gaat kijken wat je per mb betaald 400 euro voor 20gig en dan 265 voor 200 euro
deze heb ik, en hij is echt topquote:Op maandag 26 januari 2004 20:52 schreef parterrepact het volgende:
OWkey mensen, is dit wat: de Packard Bell Audio Key 2.<p> Volledige specificaties:<br> <br> Afspeelbare bestandsformaten : MP3 + WMA <br> Opslag medium : Flash geheugen <br> Meegeleverd geheugen : 128 Mb <br> Interface : USB <br> Gehoorbesherming (AVLS) : Nee <br> AB in hoofdtelefoonsnoer : Ja <br> Bassboost : Nee <br> Batterij indicator : Nee <br> Design : Zeer compact <br> Digitale uitgang : Nee <br> Externe microfoon aansluiting : Nee <br> Frequentiebereik : 20Hz - 20 KHz <br> LCD scherm : Ja <br> Gewicht : 30 Gram <br> Afmetingen : 91x27x17 hxbxd mm <br> Instelbaar opnameniveau : Nee <br> Introscan : Nee <br> Gebruikt type batterij : AAA <br> Oplaadbaar : Nee <br> Optische Line in : Nee <br> Shockbestendigheid : - <br> Speelduur accu of batterij : 12 Uur <br> Kleur : Zilver <br> Meegeleverde accessoires : hoofdtelefoon <br> Meegeleverde software : - <br> Minimum systeemeisen : Windows 98SE of hoger <br> Analoge uitgang : Ja <br> <p><br>Heeft iemand hier toevallig ervaring mee???<br>Is voor 100 euri te koop namelijk...<br>Danks!
De 128 mb versie kost trouwens bij mycom 89 euro.....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 10:20 schreef ruffian het volgende:
ik ga einde van de maand denk ik de MSI Mega Stick 1, 256 MB halen
Deze kost bij Mycom 129,-
En bij http://www.comptechworld.nl/ zelf 99,- (via internet)
[afbeelding]
Merk MSI
Type Mega Stick 1
Capaciteit 256 MB
Weergave formaten MP3, WMA
Signaal/ruisverhouding >90 dB
Frequentierespons 20 Hz-20 kHz
Voeding 1 x AAA Alkaline batterij
Levensduur batterij 12 uur
Interface USB 1.1
Lengte 1,89 cm
Breedte 9,57 cm
Hoogte 3,1 cm
Gewicht 4 Dg
Verkoopspraat van Mycom:
De MSI Mega Stick 1 is zoveel meer dan de zoveelste mini MP3-speler. Naast deze functie luister je ook naar FM radio, sla je favoriete radioprogramma's op, kun je 'm als memorecorder gebruiken en al je bestanden opslaan. 5 functies, 1 apparaatje!
Als je er het geld voor over hebt, een iPod mini. Geil dingetje!quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:34 schreef ikbendie.ene het volgende:
heeft er iemand misschien nog een leuke update van een mooie, kwalitatief goede, leuke, etc. Mp3speler???
ik wil er nog steeds eentje kopen maar omdat ik een tijd lang geen geld had kon ik dus niks (ja wel, kijken maar niet kopen) en nu begint het weer te kriebelen want ik wil er toch echt een gaan kopen
Iemand nog wat goeie updates??
heb je die zelf? zoja, gebruikerservaring? en beter dan de standaard uitvoering?quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als je er het geld voor over hebt, een iPod mini. Geil dingetje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |