quote:tja, maar dat levert helaas maar 1.75% rente pj op. En Ajax moet, ben ik bang, nog iets meer verbeteren.
Op woensdag 3 september 2003 12:39 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Daarom hebbie ook de Ajax-spaarrekening he
quote:In slechts de 2e wedstrijd is het lastig in te zien waar Celta de Vigo nu kwalitatief staat, maar het is vorig jaar niet veel Spaanse clubs gelukt om met 1 of 3 punten uit San Sebastian te vertrekken.
Op woensdag 3 september 2003 11:04 schreef Speed1971 het volgende:
Lekker.....
[..]Tweede gelijkspel op rij
bron
quote:Waar, maar twee gelijke splen op rij is toch wel een beetje opmerkelijk.
Op woensdag 3 september 2003 12:58 schreef DIGGER het volgende:[..]
In slechts de 2e wedstrijd is het lastig in te zien waar Celta de Vigo nu kwalitatief staat, maar het is vorig jaar niet veel Spaanse clubs gelukt om met 1 of 3 punten uit San Sebastian te vertrekken.
quote:Leuk voor hem, kan 'ie misschien ook nog europacup spelen.
Nourdin Boukhari speelt de rest van
het seizoen bij NAC Breda,meldt Studio
Sport.De aanvaller wordt gehuurd van
Ajax,waar hij met de komst van de Belg
Tom Soetaers mocht vertrekken.
In Breda wordt Boukhari de opvolger van
Kevin Bobson,die onlangs een contract
tekende bij het Spaanse Espanyol.
quote:Een punt EN een hoofdletter!!!
Op woensdag 3 september 2003 13:10 schreef RichieHendriks het volgende:
Nou toch aan club krijgen ze ook geen makkie. Ik heb zitten kijken naar club tegen dordtmund en tja ik persoonlijk vond club toch erg sterk met als beste man Mendoza
quote:Was dat een oefenwedstrijd??
Op woensdag 3 september 2003 13:10 schreef RichieHendriks het volgende:
Nou toch aan club krijgen ze ook geen makkie. Ik heb zitten kijken naar club tegen dordtmund en tja ik persoonlijk vond club toch erg sterk met als beste man Mendoza
[Dit bericht is gewijzigd door methodmich op 03-09-2003 17:28]
3/9/2003 18:16
Cedric van der Gun keert terug naar zijn geboortestad. De Hagenaar speelt het komend seizoen waarschijnlijk bij ADO Den Haag.
Ajax en ADO bereikten woensdag een akkoord over een huurcontract voor de aanvaller. De speler zelf moet nog tot overeenstemming komen met ADO, maar volgens Ajax zal dat zeer waarschijnlijk donderdagochtend gebeuren.
Het is de derde keer dat Van der Gun op huurbasis Ajax verlaat. In 2000 vertrok hij naar FC Den Bosch, waar hij het seizoen afmaakte en tien duels meespeelde in de Eredivisie. Vorig seizoen koos hij voor Willem II, waar hij wederom Mark Wotte tegenkwam, de coach onder wie hij ook speelde bij FC Den Bosch. In Tilburg speelde hij dertig duels en scoorde hij zes keer.
Als Ajacied speelde hij 35 duels waarin hij negen keer scoorde. Maar dit seizoen was er bij Ajax geen plek meer voor Van der Gun. Coach Ronald Koeman liet enkele weken geleden al weten dat de 24-jarige speler mocht uitzien naar een andere club.
Voordat Van der Gun de overstap naar Ajax maakte speelde hij bij de Haagse amateurclubclub HVV en in de jeugdopleiding van ADO Den Haag. In 2000 werd Van der Gun nog uitgeroepen tot Sportman van het Jaar in Den Haag.
Aldus VI.nl
Een goeie zaak. Weer een overbodige speler minder.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAXXXX!!!
quote:Ik snapte al niet waarom ze die gozer hadden teruggehaald.
Op woensdag 3 september 2003 18:45 schreef Peter83 het volgende:
Ajax verhuurt Van der Gun aan ADO Den Haag3/9/2003 18:16
Cedric van der Gun keert terug naar zijn geboortestad. De Hagenaar speelt het komend seizoen waarschijnlijk bij ADO Den Haag.
Ajax en ADO bereikten woensdag een akkoord over een huurcontract voor de aanvaller. De speler zelf moet nog tot overeenstemming komen met ADO, maar volgens Ajax zal dat zeer waarschijnlijk donderdagochtend gebeuren.Het is de derde keer dat Van der Gun op huurbasis Ajax verlaat. In 2000 vertrok hij naar FC Den Bosch, waar hij het seizoen afmaakte en tien duels meespeelde in de Eredivisie. Vorig seizoen koos hij voor Willem II, waar hij wederom Mark Wotte tegenkwam, de coach onder wie hij ook speelde bij FC Den Bosch. In Tilburg speelde hij dertig duels en scoorde hij zes keer.
Als Ajacied speelde hij 35 duels waarin hij negen keer scoorde. Maar dit seizoen was er bij Ajax geen plek meer voor Van der Gun. Coach Ronald Koeman liet enkele weken geleden al weten dat de 24-jarige speler mocht uitzien naar een andere club.
Voordat Van der Gun de overstap naar Ajax maakte speelde hij bij de Haagse amateurclubclub HVV en in de jeugdopleiding van ADO Den Haag. In 2000 werd Van der Gun nog uitgeroepen tot Sportman van het Jaar in Den Haag.
Aldus VI.nl
Een goeie zaak. Weer een overbodige speler minder.
Moeten we overigens ons niet weer zorgen maken over de flanken nu Boukhari en van der Gun uitgeleend worden? Ik maak me wel zorgen over die flanken nu.. straks krijgen we weer zo'n blessure golf.
De breedte (of gebrek eraan) van de selectie van vorig seizoen heeft ons imho de titel gekost....
Name: Kees Postema
Hometown: Zierikzee
Sent: 20.41 - 3/9 2003
Van onze verslaggever..-Bert vd Berg-
Rafael van der Vaart heeft op de avondtraining van woensdag 3 september een scheurtje in zijn kuitbeen opgelopen. Het ongeval gebeurde nadat hij in een polletje in de Arena bleef staan. Na verwachting is Ajax's 2e aanvoerder zo'n 4 tot 6 maanden uit de roualtie.
Dit bericht had ik van een krantenwebsite.( kzal de naam niet noemen )
het zou in ieder geval niet so moi zijn:(
Kees
quote:Bull-shit, Van der Vaart is namelijk met Oranje in training.
Op woensdag 3 september 2003 22:35 schreef JaWi het volgende:
Onzin verhaaltje
[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 03-09-2003 22:39]
quote:Hijs in training met Oranje...
Op woensdag 3 september 2003 22:35 schreef JaWi het volgende:
Dit las ik op http://www.rafaelvdvaart.nl/ in het gastenboek, heeft iemand hier meer nieuws over??????? laat het niet waar zijnName: Kees Postema
Hometown: Zierikzee
Sent: 20.41 - 3/9 2003Van onze verslaggever..-Bert vd Berg-
Rafael van der Vaart heeft op de avondtraining van woensdag 3 september een scheurtje in zijn kuitbeen opgelopen. Het ongeval gebeurde nadat hij in een polletje in de Arena bleef staan. Na verwachting is Ajax's 2e aanvoerder zo'n 4 tot 6 maanden uit de roualtie.
Dit bericht had ik van een krantenwebsite.( kzal de naam niet noemen )
het zou in ieder geval niet so moi zijn:(
Kees
[Dit bericht is gewijzigd door MC.Hammer op 03-09-2003 22:39]
quote:Volgens mij niet.....
Op woensdag 3 september 2003 22:39 schreef JaWi het volgende:
Ja precies, dat dacht ik dus ook.... Maar trainde Oranje niet in de Arene vanavond? Ik wil het even zeker weten
100% zeker weet ik het ook niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |