Ik wou even een tip geven voor Meshuggah fans, en andere metal liefhebbers. Wat denken jullie dr van?
Ze gaan binnenkort trouwens als het goed is touren door NL samen met Nomen, El Shit, en Sk;rl. ook allemaal leuke bands
edit: hier nog een linkje voor de volledige mp3 "Swandive"
ftp://dendrite.dyndns.org/pub/textures/mp3/128%20kbps/Textures-Swandive.mp3
en mirror:
http://files.dmusic.com/music/t/e/textures/Swandive-128.mp3
en er staan nog 2 kortere stukjes van nummers op de site.
[Dit bericht is gewijzigd door Evil_Koekje op 01-09-2003 16:22]
quote:
Op maandag 1 september 2003 16:13 schreef Evil_Koekje het volgende:Ik wou even een tip geven voor Meshuggah fans
quote:Het ene nummer heeft meer Meshuggah style als de andere, maar het is echt een vette band.
Op maandag 1 september 2003 16:14 schreef TrenTs het volgende:[..]
Erg vette band! Ik ga er zeker naar op zoek als het daar iets van wegheeft.
quote:Nou moet ik zeggen dat het over drummers over het algemeen niet echt echt diepgaand gepraat wordt, het is al snel goed.
Op maandag 1 september 2003 16:19 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
Het ene nummer heeft meer Meshuggah style als de andere, maar het is echt een vette band.
Goed bezig trouwens als je debuut album als NL's bandje in de Aardschok een 90 score krijgt plus dat er vermeld wordt dat er een onmenselijke drummer bij zit en ook nog het zelfde niveau als meshuggah!
quote:Hm dunno, ik ben niet zo'n Aardschok lezer, 1 keer in de zoveel tijd koop ik er wel es een...
Op maandag 1 september 2003 16:25 schreef TrenTs het volgende:[..]
Nou moet ik zeggen dat het over drummers over het algemeen niet echt echt diepgaand gepraat wordt, het is al snel goed.
quote:Ik bedoel in het algemeen.
Op maandag 1 september 2003 16:27 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
Hm dunno, ik ben niet zo'n Aardschok lezer, 1 keer in de zoveel tijd koop ik er wel es een...
Over 2 en over 4 weken treden ze hier in Roosendaal op en ik ga zeker kijken en de cd kopen.
quote:Robbie Woning (van de Aardschok review) heeft gelijk, die Stef Broks is een echt topdrummer! Deathmetal tempo, snelle fills met veel dynamiek, ingewikkelde ritmes, maatwisselingen, alles strak gespeeld, gewoon supergaaf! Hij krijgt ook de meeste complimentjes in het textures.nl gastenboek
Nou moet ik zeggen dat het over drummers over het algemeen niet echt echt diepgaand gepraat wordt, het is al snel goed.
Je moet trouwens es in dat gastenboek kijken, een en al gekwijl
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 01-09-2003 18:52]
quote:Ik hoop dat ze met die tour waar ik het eerder over had in Groningen en/of omstreken gaan spelen want ik wil ze wel graag live zien. Maar dat moet lukken aangezien Nomen en El Shit gronings zijn.
Op maandag 1 september 2003 17:12 schreef Yokozuna het volgende:
Ik wilde al een topic openen. Ik ontving gisteren een flyer met TEXTURES helemaal bovenaan de lijst, kende ze niet. Dus opzoeken, samples en nummer gedownload. SUPERtof! De cd krijgt ook overal recensies. Wat een afwisseling en mooie mix van stijlen, en nog een hoop van mijn favoriete ook. Echt een belangrijke ontdekking in 2003. En dat nog wel met members uit Roosendaal, Etten-Leur en Tilburg!Over 2 en over 4 weken treden ze hier in Roosendaal op en ik ga zeker kijken en de cd kopen.
[..]Robbie Woning (van de Aardschok review) heeft gelijk, die Stef Broks is een echt topdrummer! Deathmetal tempo, snelle fills met veel dynamiek, ingewikkelde ritmes, maatwisselingen, alles strak gespeeld, gewoon supergaaf! Hij krijgt ook de meeste complimentjes in het textures.nl gastenboek
Je moet trouwens es in dat gastenboek kijken, een en al gekwijl
ftp://dendrite.dyndns.org/pub/textures/mp3/kink.mp3
(en Stef krijgt weer het nodige geslijm naar zijn hoofd )
quote:Mja heb het vorige week live meegekregen. Toen draaiden ze ook ongeveer de hele cd
Op maandag 1 september 2003 22:16 schreef Yokozuna het volgende:
Op www.textures.nl staat ook een live interview @ KinkFM (15 mins ofzo) waar ze het aan het eind over een mini tour hebben, check it out:ftp://dendrite.dyndns.org/pub/textures/mp3/kink.mp3
quote:Hell yeah, dat we in Groningen gaan spelen!! Nomen ruleert!!!
Op maandag 1 september 2003 22:13 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
Ik hoop dat ze met die tour waar ik het eerder over had in Groningen en/of omstreken gaan spelen want ik wil ze wel graag live zien. Maar dat moet lukken aangezien Nomen en El Shit gronings zijn.
quote:Woej, een bandmember, wat speel je?
Op dinsdag 2 september 2003 02:12 schreef Textures het volgende:[..]
Hell yeah, dat we in Groningen gaan spelen!! Nomen ruleert!!!
quote:Richard - Synths/soundscapes ....
Op dinsdag 2 september 2003 17:03 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
Woej, een bandmember, wat speel je?
Ik heb er nu al zin in
en leuk dat om dat over nomen te horen aangezien ik van de fansite ben
quote:Ah cool.
Op dinsdag 2 september 2003 19:34 schreef Textures het volgende:[..]
Richard - Synths/soundscapes ....
trouwens kan jij me vertellen hoe lang het ongeveer duurt vanaf dat je de CD besteld hebt totdat je em krijgt?
kan niet meer wachten namelijk.
quote:Dennis (de bassist) gaat over de online verkoop van de cd.
Op dinsdag 2 september 2003 20:33 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
Ah cool.
trouwens kan jij me vertellen hoe lang het ongeveer duurt vanaf dat je de CD besteld hebt totdat je em krijgt?
kan niet meer wachten namelijk.
oh en just in: Op 11 oktober staan we in de pit in utrecht!
quote:van de cd dan he? niet van de vertraging..... hahahaha
Op dinsdag 2 september 2003 23:20 schreef Textures het volgende:[..]
Excuses voor deze vertraging... En eeeerh laat ons weten wat je er van vindt!!!
quote:Oke cool, geeft niet van de vertraging en ik zal na een paar luisterbeurten mn mening geven (die kan haast niet slecht worden
Op dinsdag 2 september 2003 23:20 schreef Textures het volgende:[..]
Dennis (de bassist) gaat over de online verkoop van de cd.
Er was wat vertraging in de aanvraag/activatie van het internet-bankier-abonnement-gedoe van de Textures bankrekening, maar vandaag is deze dus ge-activeerd. Morgen (woensdag) gaan alle bestelde cd's op de bus, en ik verwacht dat je hem dus donderdag of vrijdag binnen krijgt. Excuses voor deze vertraging... En eeeerh laat ons weten wat je er van vindt!!!oh en just in: Op 11 oktober staan we in de pit in utrecht!
op 21 september is Textures te gast bij Metropolis radio op radio 7
ook zijn er wat nieuwe gigs (Utrecht, kaatsheuvel)
zie voor meer info http://www.textures.nl
quote:van de site:
Op woensdag 3 september 2003 16:17 schreef Textures het volgende:
maar weer even pluggen:op 21 september is Textures te gast bij Metropolis radio op radio 7
ook zijn er wat nieuwe gigs (Utrecht, kaatsheuvel)
zie voor meer info http://www.textures.nl
spelen jullie 2 keer op 1 dag?
quote:zucht... druk druk druk hehehehe we spelen inderdaad 2 keer op die dag. ik zal dat op de site ook even melden, anders gaat iedereen denken dat het een misprint is ofzo.
Op woensdag 3 september 2003 16:25 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
van de site:
Saturday 20 September 2003 Wageningen, Droevendaal, Droeffest
Droevendaalseweg 1
Saturday 20 September 2003 Kaatsheuvel, JC Crossroads
Dreefseweg 80
aanvang: 23.00
spelen jullie 2 keer op 1 dag?
op de jaarlijkse droevendaalfeesten spelen we 's middags. in kaatsheuvel is 's avonds om 23.00
en eeerh als t aan mij ligt spelen we 3 keer!!!! hehehe
Oh ja, mooie graphics ook! Super.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |