ONM - Kijken jullie wel uit Lizzy & Joost?
ONM deel 2 ~Sid Vicious~
ONM deel 3 ~Arthur and his evil family~
ONM Deel 4 ~27 Juni 2003:Clash of the Titans~
ONM Deel 5 ~Aafke:Nog altijd ONM's Leading Lady~
ONM Deel 6: ~Joyce: Partycrasher met een Alterego~
Vanavond beginnen de nieuwe langverwachte afleveringen van Onderweg naar Morgen. Naast een aantal nieuwe gezichten, zullen er ook acteurs de soap gaan verlaten.
Verlaten:
Wendy Brouwer alias Margot Reitsema
Als laatste Reitsema-kind zal Margot Reitsema binnenkort de serie verlaten. Wat ze gaat doen is niet bekend. Hoe ze de serie uitgaat is ook niet bekend, maar er is een kans aanwezig dat ze met Maurice mee naar Zuid-Afrika gaat.
Sander Foppele alias Daan Starrenburg
Aan het eind van dit jaar zal Sander de serie verlaten. Hij gaat een programma voor Yorin presenteren.
Monique van der Werff alias Suzy de Ruyg
Suzy heeft eind vorig seizoen de serie verlaten. Ze is terug naar haar streng gereformeerde ouders. Dat het personage Suzy helemaal verdwijnt is niet zeker. De rol wordt misschien overgenomen door Nikki Plessen, dus Monique zullen we zeker niet meer terug zien.
Sonja Silva alias Hester
Sonja Silva speelde de rol van Hester. Een studente psychologie, die een relatie kreeg met Duuk. Omdat Duuk te close was met z'n zus heeft Hester de relatie verbroken en is inmiddels vertrokken.
NIEUW!!
Tom Mickers alias Carlo Breidenbach
Carlo Breidenbach zal familie van JP gaan spelen. Zijn komst mocht eigenlijk niet bekend worden, maar Tom zelf verklapte het nieuwtje op zijn website.
Bea Meulman alias moeder de Boei
Bea zal de moeder van Bram gaan spelen. Bram heeft een relatie met Ellen, die een alcoholprobleem heeft. De relatie heeft hierdoor problemen, maar alles komt goed en er volgt heuglijk nieuws, namelijk dat Ellen zwanger is. Dit vreugdevolle nieuws vertelt Bram aan zijn ouders.
Rob Fruithof alias Kees de Boei
Robs personage komt in nogal wat verwikkelingen terecht. Het personage Kees is campinghouder, een echte doe-het-zelver. Tijdens een timmerklusje raakt Kees gewond en belandt hij in het ziekenhuis.
De ouders van Bram zullen in 15 afleveringen te zien zijn. De eerste aflevering met Bea en Rob is in oktober te zien.
Valerie Zwikker alias zuster in Beatrix
Na tien maanden acteerworkshops te hebben gevolgd mag Valerie Zwikker voor het eerst haar kunstjes laten zien op televisie. Zwikkie krijgt een gastrol in Onderweg naar Morgen en zal de rol van verpleegkundige gaan spelen in de ziekenhuissoap van Yorin.
Nikki Plessen alias Suzy de Ruyg/Lizzy Vehmeijer
Het is nog niet bekend welke rol Nikki zal gaan spelen. Hopelijk is het de rol van Suzy, die al de serie uit is, zodat Lizzy in de serie blijft.
Hopelijk niemand vergeten
quote:
Op maandag 1 september 2003 16:01 schreef ChatGirl het volgende:
ik heb er weer zin in. ik had echt afkickverschijnselen, nog 3 1/2 uur.
* djkoelkast nog niet ...
moet ik mijn avonden weer anders gaan plannen..shit ik ben er niet eens vanavond...opnemen dus!
quote:ow, dat kan ook. is dat gewoon op yorin? wel handig iig. W&G rules ook btw.
Op maandag 1 september 2003 16:49 schreef SmashBro het volgende:
Ik kijk lekker de omnibus op zondag van 17.45 tot 20.00 uur (dan kan ik doordeweeks gewoon Will & Grace kijken, en bovendien is zo'n lang soapblok achter elkaar leuk).
quote:De drank en de peuken staan weer klaar. Nog een uurtje!
Op maandag 1 september 2003 16:01 schreef ChatGirl het volgende:
ik heb er weer zin in. ik had echt afkickverschijnselen, nog 3 1/2 uur.
ik zit vrolijk te kijken, leuk joh onderweg naar morgen!
Serge is echt een geweldige psycho, top acteerprestatie
Tara is echt een babe!!!
Leuke eerste aflevering, geen langdradig gedoe. Ellen en Bram maken het meteen goed. Joyce draait meteen weer door.
quote:Anti-climax??? Ik vond het juist geweldig. Heb me werkelijk de hele aflevering vermaakt, en dat was de laatste paar weken voor de zomerstop wel anders.
Op maandag 1 september 2003 20:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind het begin van dit seizoen eigenlijk een anticlimax. Ik had een soort van veldslag verwacht.
Joost:"Hij is lelijk genoeg om in een horrorfilm mee te doen" hehe
quote:Een veldslag???????
Op maandag 1 september 2003 20:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind het begin van dit seizoen eigenlijk een anticlimax. Ik had een soort van veldslag verwacht.
Tip: Huur Saving Private Ryan eens
Wat ik jammer vindt is dat Serge niet vrij is, dus hij zal ook wel niet al te lange tijd blijven in ONM ( zit ook niet in de leader) Dus ik vraag me af wat hij dan komt doen nu in ONM. misschien heeft hij wel een of ander geheim te onthullen, missch iets met Arthur.
Eigenlijk weten we nog steeds niet waarom Arthur de Couwenbergs zo haat, ben ik nog altijd zeer benieuwd naar.
quote:Dat heeft hij dan zeker, want dan heeft hij de grootste lul laten lopen......
Op maandag 1 september 2003 21:45 schreef Svensational het volgende:
Ja, eigenlijk is hij de zoon van Arthur, hahaHeeft Arthur er nog een kind bij en heeft Serge de verkeerde vermoord
quote:Bij die film ben ik ooit in slaap gevallen.
Op maandag 1 september 2003 21:08 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Een veldslag???????
Tip: Huur Saving Private Ryan eens
Vragen, antwoorden én toelichting
1. ONM werd voor het eerst uitgezonden op .
a. 3 januari 1993
b. 4 januari 1993
c. 3 januari 1994
d. 4 januari 1994
Toelichting: Nog een paar maandjes en dan bestaat ONM 10 jaar! Olé!!
2. Wie won in 1998 de Nederlandse Academy Award voor beste soap-actrice?
a. Pauline van Rhenen
b. Pamela Teves
c. Annemieke Verdoorn
d. Bettina Berger
Toelichting: Pamela Teves en Bettina Berger waren wél genomineerd, maar gingen met lege handen naar huis...
3. Toen Margot naar jaren weer terugkwam in de serie, bleek zij tijdens haar afwezigheid getrouwd te zijn geweest. Hoe heette haar - inmiddels overleden - echtgenoot?
a. Melvin
b. Kennith
c. Nelson
d. George
Toelichting: De kijkers hebben Nelson nooit te zien gekregen, maar toch kreeg hij enige tijd een hoop aandacht. Margot had nog veel moeite met zijn overlijden en probeerde om die reden zijn geest op te roepen. wat overigens nooit gelukt is!
4. Zanger en presentator Gordon speelde ooit een miniscuul rolletje in ONM als:
a. Kunstenaar
b. journalist
c. kok
d. zichzelf
Toelichting: Gorden speelde een journalist die Daan moest interviewen over zijn kookshow. In deze hoedanigheid was hij ongeveer 3 minuten in beeld!
5. Welk personage kwam ooit als engel terug in ONM?
a. Pim
b. Bento
c. Frank
d. Ed
Toelichting: Ed kwam in 2000 heel even terug (voor slechts enkele scènes) om Aafke van haar zelfmoordneigingen af te helpen. Dit natuurlijk als Engel, aangezien hij ruim een jaar eerder al vermoord en begraven was! Enkele jaren daarvoor léék het of de geest van Pim rondspookte, maar aangezien hij later nog bleek te leven zal het wel een hallucinatie van Margot zijn geweest. Ook leek het even of de ziel van Bento was opgedoken, dit bleek echter de kwade geest Hadewig te zijn.
6. Wie begon haar 'carrière' bij "Kinderen voor Kinderen"?
a. Iwana Chronis
b. Tamara Brinkman
c. Rosita Boedhoe
d. Monique van der Werff
Toelichting: Iwana maakt in 1989 en 1990 deel uit van "het Koor met de Gooise R".!
7. Nadat Victor verlaten werd door zijn grote liefde Merel, raakte hij verslaafd. Waaraan?
a. Drank
b. Gokken
c. Pillen
d. Sex
Toelichting: Victor kon steeds minder weerstand bieden aan de fles. Nadat hij zelfs dronken de operatiekamer in wilde gaan (maar op het laatste moment werd tegengehouden door Gina), zette hij zelfs zijn baan op het spel. Echter, zo snel als hij aan de drank was, was hij er ook weer af. En dat zonder bezoek aan de AA.
8. Wie redden Babette (en daarmee ook Ed) van de sekte Orion?
a. Ravi en Joyce
b. Ravi en Margot
c. Sasza en Joyce
d. Sasza en Margot
Toelichting: Ravi vond het gedrag van Babette wel erg bizar worden en besloot haar kamer eens te onderzoeken. Hier vond hij de drugs die Babette in de greep van Orion bleek te houden. Samen met Margot sloot hij Babette op in haar kamer, waar ze cold turkey moest afkicken. Op deze manier was ze net op tijd weer zichzelf, waardoor de redding van Ed nog op tijd was.
9. In welke musical speelde Margot van Doorn (Merel) na haar vertrek uit ONM?
a. Aïda
b. Doornroosje en de knappe kikker
c. The sound of music
d. Nijntje, de musical
Toelichting: Margot speelde moeder Pluis in de kindermusical Nijntje: compleet met konijnoren natuurlijk!
10. Naar welk land emigreerde Ticho na zijn breuk met Babette?
a. Frankrijk
b. Engeland
c. Jamaica
d. Kalima
Toelichting: Babette kwam nét te laat achter de plannen van Ticho. Op het moment dat zij in de haven aankwam, zag ze de boot richting Engeland - met Ticho als passagier - richting horizon vertrekken.
De uitslag:
01. lion86 - 100
02. Sissi - 100
03. menno2911 - 100
04. feyenoord - 100
05. Riann van FOK - 100
06. Pimmetje - 100
07. Snoopy - 80
08 Lemijn - 80
09. ikke - 80
10. Svensational - 70
11. kaatje - 60
12. cleo - 50
13. mireille - 50
14. Markie-Mark - 50
15. Somegirl - 50
16. eefje - 50
17. Lindatjuhhh - 50
18. larsiwan - 40
19. **wilma** - 40
20. Flamebringer - 40
21. vaatdoek - 40
22. maaike - 40
23. blah blah - 40
24. Miss_Nicole - 40
25. Paul - 30
26. pino - 30
27. astrid - 30
28. Muisje® - 30
29. natanja - 30
30. http://tv.clubs.nl/vandinten - 30
31 natascha - 20
32. matieske - 20
33. Henriette - 20
34. vogeltjuh - 10
35. Japper - 10
36. bram - 10
En hier de nieuwe quiz!
quote:Ja vond hem ook erg moeilijk. Die vraag over Luciel had ik eigenlijk wel moeten weten, maar ja toch fout
Op dinsdag 2 september 2003 11:09 schreef Fannetje het volgende:
Moeilijk zeg, die quiz... vond het nog verbazend goed van mezelf dat ik er vijf goed heb
ben niet zo goed
Overigens: leuk die nieuwe foto's alleen wat een waardeloze foto van Lizzy in de leader
quote:Mis je dan niet Life & Cooking??
Op maandag 1 september 2003 16:49 schreef SmashBro het volgende:
Ik kijk lekker de omnibus op zondag van 17.45 tot 20.00 uur (dan kan ik doordeweeks gewoon Will & Grace kijken, en bovendien is zo'n lang soapblok achter elkaar leuk).
In het nieuwe seizoen van Yorins hitsoap 'Onderweg naar Morgen', dat vanaf maandag 1 september 2003 van start gaat, wordt de ene stormachtige ontwikkeling met de andere afgewisseld. Slaagt de zwangere Ellen er in om de fles te laten staan? Vinden Tara, Lizzy en Joost bewijzen voor het medische schandaal? En wat wil de uit de TBS-kliniek ontsnapte Serge van Bettina?
Maar centraal staan vooral de gespannen verhoudingen tussen de families Van Walsum en Couwenberg. In de laatste aflevering van het afgelopen seizoen zag de kijker hoe de gemoederen hoog opliepen tijdens het 75-jarig jubileum van het Beatrix-ziekenhuis. Zijn de gevolgen hiervan te overzien?
Bram de Boei en Ellen Evenhuis krijgen het nodige voor hun kiezen. Nadat Bram zijn biezen pakte omdat de drankzuchtige Ellen niet in staat bleek de fles te laten staan, ontdekten de twee lovers dat Ellen zwanger is. Blij verrast sloten ze elkaar weer in de armen. Maar slaagt Ellen er nu wel in haar drankgebruik te beteugelen en heeft haar alcoholisme hun ongeboren vrucht beschadigd?
Serge is na een verlof niet teruggekeerd naar de TBS-instelling waarin hij werd opgenomen omdat hij Ed had vergiftigd. Hij zoekt zijn moeder Bettina Wertheimer op in het ziekenhuis en smeekt haar hem te helpen. Maar Bettina wil dat Serge terug gaat naar de kliniek. Geeft ze haar bloedeigen zoon aan bij de politie?
Op het 75-jarige jubileum van het Beatrix-ziekenhuis beschuldigt Joyce Couwenberg Arthur van Walsum ten overstaan van alle gasten van het kapot maken van haar broer Victor. Hierdoor komen de families Couwenberg en Van Walsum letterlijk en figuurlijk lijnrecht tegenover elkaar te staan. Is een allesoverheersende vete tussen de families nog te voorkomen?
Uitzending: elke werkdag, vanaf 1 september 2003, tijd: 19.30 uur.
wie kan er een gedetailleerde beschrijving van de gebeurtenissen van gisteren neerzetten???
quote:Bij woensdg moet het volgens mij zijn tussen de families van Walsum en Couwenberg. Het gezeik Daan/Kyra blijft dus ook in het nieuwe seizoen gewoon doorgaan, en Ariël blijft haar niks-rol houden.
Maandag:Lizzy beseft dat har artikel over MedicaFarma een stuk minder geloofwaardig wordt nu het bewijsmateriaal is gestolen. Wat zal ze doen? Het interview waarin Niels flink van leer trekt tegen Arthur van Walsum zorgt in beide kampen voor de nodige beroering
Dinsdag:
Serge komt erachter dat zijn aandelen in het Seepaert niets meer waard zijn. Hij zet Bettina onder druk en dwingt haar hem te helpen. In het ziekenhuis worden de papieren van een overleden patiënt gestolen. Ellen maakt zich zorgen over haar overmatige drankgebruik.
Woensdag:
Margot heeft een ontmoeting met Maurice. Nu hij teruggaat naar Afrika, durft ze eindelijk toe te geven aan haar liefde voor hem. Bettina probeert te bemiddelen tussen de families Couwenberg en Reitsema
Daan heeft een plan en probeert JP aan zijn kant te krijgen.
Donderdag:
Voelt JP iets voor Daans plannetje? Het huwelijk van Daan en Kyra zit in een flinke dip. Joost is vastbesloten om Mischa terug te pakken, omdat hij Lizzy van hem heeft afgepakt. Mischa bezorgt hem een verassing die hem daarbij nog van pas kan komen ook...
Vrijdag
Joost ziet dat Mischa een verassende ontmoeting heeft in het park. Ariël heeft ruzie met patiënt die een oud vrouwtje heeft aangereden. Tegen de regels in wil ze hem aangeven. Lizzy reageert anders dan Joost dacht als hij haar inlicht over Mischa's ontmoeting.
quote:Update ONM dinsdag 2 september
Op woensdag 3 september 2003 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb gisteren gemistwie kan er een gedetailleerde beschrijving van de gebeurtenissen van gisteren neerzetten???
Bettina besluit om niets tegen de politie te zeggen. Ze doet net alsof ze van niets weet. Serge krijgt haar zover dat hij een nachtje mag blijven slapen ergens in een kamer in Het Beatrix. Ze komt hem zelfs eten en drinken brengen. Ze kunnen het redelijk vinden samen.
Ellen krijgt afkickverschijnselen, maar ze wil het volhouden, voor haar kindje. Ze laat een echo in het ziekenhuis maken. Ze schijnt al 9 weken zwanger te zijn. Er is 6% kans dat het kindje wat mankeert vanwege haar alcoholverslaving. Ellen is gelukkig en bang te gelijk. Ze heeft die dag ook nog een afspraak met Duuk. Ze vertelt hem van haar zwangerschap.
Joyce heeft nog steeds gevoelens voor Arthur, maar ze maakt Niels duidelijk dat als ze Arthur voor de rechter kon slepen dat ze dat gedaan zou hebben. Er is nu eenmaal geen bewijs. Joost en Tara gaan langs Arthur om de waarheid te vragen. Arthur ontkent dat hij iets met de gekheid van Victor te maken heeft. Joost weet niet wat hij moet denken. Bettina besluit om langs Joyce te gaan. Ze vindt haar verhaal redelijk overtuigend. Ook vertelt Joyce van de verhouding die ze met Arthur had. Bettina confronteert Arthur met dit alles, maar hij gaat er niet echt op in. Bettina maakt hem duidelijk dat ze nog niet klaar met hem is. Arthur besluit om langs Joyce te gaan. Niels wil hem meteen wegsturen, maar Joyce vindt het oke. Ze staan nu oog in oog met elkaar...
Vooruitblik op ONM woensdag 3 september
Arthur gaat naar Joyce in een poging de ruzie tussen hen beiden uit te praten. Margot geniet compleet van de aanwezigheid van Maurice, die haar ook nog eens als de vrouw van zijn leven bestempelt. Ellen probeert de ontwenningsverschijnselen te compenseren door weer aan het werk te gaan.
ow dat varken is NOG vetter dan vorig seizoen __WAT ERG__
bah...ze had wel voor het eerst een meestelijke
actie: die pizza aan de anderen uitdelen
quote:Het was een kwart van de pizza. De rest had ze zelf al opgehapt.
Op donderdag 4 september 2003 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zag gister Ariël weerow dat varken is NOG vetter dan vorig seizoen __WAT ERG__
bah...ze had wel voor het eerst een
meestelijke
quote:
Op donderdag 4 september 2003 15:15 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Het was een kwart van de pizza. De rest had ze zelf al opgehapt.
quote:Ik ken de cliffhanger van 2004 al: barst Dash 3 In 1 uit haar voegen of nog net niet?
Op donderdag 4 september 2003 16:01 schreef djkoelkast het volgende:[..]
moet ook wel, ze is in een paar maanden tijd zeker 20 kilo aangekomen!
Joep Sertons speelde (van 1995 t/m 1998) de rol van Paul de Ridder in ONM. Speciaal voor Het Archief wilde Joep meewerken aan een zogenaamd email-interview. De vragen zijn afkomstig van enkele leden. En dít is het resultaat:
1. Je speelde Paul de Ridder in ONM. Wat vond je van deze rol?
Was een aardige rol, maar staat niet erg hoog op mijn lijstje. Daar staan de rollen in Spijkerhoek, Westenwind en Swingers boven.
2. Hoe zou jij je karakter in ONM beschrijven?
Te aardig. Te gewoontjes. Eigenlijk een beetje een eikeltje.
3. Met wie had je de meeste scènes?
Met Dominique van Vliet. Fijne vrouw.
4. Was er destijds een andere rol in ONM die je graag had willen spelen?
Neen.
5. Met welke acteur(s) had je het meest contact (buiten de opnamen)?
Herman Boerman, Pim Vosmaer en Job Redelaar.
6. Welke gebeurtenis op de set van ONM zal je nooit vergeten?
Ik ben niets vergeten.
7. Zou je een terugkeer in ONM overwegen, als je hiervoor gevraagd zou worden (indien voor een andere rol als voorheen)?
Nee, ik vond het leuk en leerzaam maar niet voor herhaling.
8. Naast soap heb je ook in drama- en comedyseries gespeeld. Wat zijn de grootste verschillen (wat betreft acteren) en waar gaat je voorkeur naar uit?
Ja. Zie website. Voorkeur gaat uit naar drama. Eén camera regie. Dus een serie/film die wordt opgenomen met 1 camera.
9. Veel acteurs zeggen dat soap de meeste invloed op hun privé-leven hebben, doordat ze vaker herkend worden. Heb jij dit ook zo ondervonden?
Veel op tv en je wordt vaker herkend. Ik heb dat ook ondervonden ja. Vooral na Spijkerhoek en Westenwind en ONM natuurlijk.
10. Speel je nog wel eens in theaterstukken of heb je je volledig op tv/film gericht?
Voornamelijk tv/film maar in de toekomst graag weer theater.
11. Wat kunnen we in de (nabije) toekomst zoal van je verwachten?
Rol in Brutale moeders. Met Jennifer de Jong en Tatum Dagelet.
Niet echt boeiend interview, maar toch maar even geplaatst.
Ariel is idd weer dikker geworden valt echt op. Verder blijft het een suffe rol en ook Daan en Kyra zijn saai op dit moment
Gelukkig was Tara veel te zien in de aflevering als aangename beeldvulling. Ik voorspel echt een grote carriere voor de actrice, zij wordt echt een soort volgende Katja Schuurman.
Hebben jullie vanavond ook allemaal naar De Fabriek gekeken? Ik neem alle 13 afleveringen op. Wel stom dat de serie maar ééns per week komt.
quote:grrrrrrrr
Op maandag 1 september 2003 12:47 schreef Svensational het volgende:
Valerie Zwikker alias zuster in Beatrix
[afbeelding]
quote:Anouck Klomp is veel lekkerderder dan Katja Schuurspons.
Op donderdag 4 september 2003 20:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Gelukkig was Tara veel te zien in de aflevering als aangename beeldvulling. Ik voorspel echt een grote carriere voor de actrice, zij wordt echt een soort volgende Katja Schuurman.
quote:haahahha
Op donderdag 4 september 2003 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zag gister Ariël weerow dat varken is NOG vetter dan vorig seizoen __WAT ERG__
bah...ze had wel voor het eerst een
meestelijke
et word cker niet sochtends meer herhaald? ik moest vandaag werken en morgen ook dus dan word et weer niks.. weet iemand et?
quote:De herhaling van de gehele week komt op de zondagmiddag van kwart voor zes tot acht uur op Yorin.
Op donderdag 4 september 2003 22:37 schreef lovegrrl het volgende:[..]
haahahha
![]()
et word cker niet sochtends meer herhaald? ik moest vandaag werken
en morgen ook dus dan word et weer niks.. weet iemand et?
quote:oehh
Op donderdag 4 september 2003 22:38 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
De herhaling van de gehele week komt op de zondagmiddag van kwart voor zes tot acht uur op Yorin.
quote:Mag ik er niet bij zitten?
Op donderdag 4 september 2003 22:40 schreef lovegrrl het volgende:[..]
oehh
foon uit.. achterdeur op slot.. compu uit.. vriendin en chips erbij
ist al bijna zondag?
quote:Idd en je ziet zo dat het serge is
Op vrijdag 5 september 2003 20:02 schreef soapie het volgende:
Wat ziet Serge eruit zeg met die nepsnor. Verschrikkelijk!!!!!
quote:Waar en wanneer zou hij het blondeermiddel hebben gekocht? En wie heeft 'm onder zijn neus gescheten?
Misschien moet hij een bril gaan dragen? Camoufleert ook altijd goed.
quote:Ja. Hij ziet eruit als een relnicht.
quote:Wie weet valt hij straks ineens voor Arthur ofzo..... Partners in crime!!!
Op vrijdag 5 september 2003 22:27 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Ja. Hij ziet eruit als een relnicht.
Nikki Plessen alias Marieke de Jong in 1998
ik weet het nog niet
het heeft wel kans of misschien dat ik het half ga kijken dat wil dus zeggen computeren met de tv aan
quote:Ja want dinsdags en woensdags heb ik het maar zo half gezien ik was toen bij mijn tante daarom kijk ik denk ik toch wel ff
Op zondag 7 september 2003 16:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik probeer wel even de laatste aflevering te kijken, ik kan namelijk nooit kijken op vrijdag. Wel relaxed zo vijf afleveringen achter elkaar zo kan je doordeweeks nog eens wat missen !
quote:Als Yorin nou eens telkens die klereaftiteling weglaat!
Op zondag 7 september 2003 16:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik probeer wel even de laatste aflevering te kijken, ik kan namelijk nooit kijken op vrijdag. Wel relaxed zo vijf afleveringen achter elkaar zo kan je doordeweeks nog eens wat missen !
quote:Dat doen ze toch ook
Op zondag 7 september 2003 18:40 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Als Yorin nou eens telkens die klereaftiteling weglaat!
quote:Ja dat bleek dus idd niet zo practisch. Life & Cooking is mijn favo program dus dat wil ik meteen live kijken natuurlijk. Maar nu wordt Gilmore Girls ook nog eens rond hetzelfde tijdstip uitgezonden! Waarom zenden ze die ONM-omnibus niet gewoon wat eerder uit, de hele dag is er bijna geen drol op tv en vanaf 18 uur moet je opeens 14 videorecorders klaar hebben staan.
Op dinsdag 2 september 2003 12:06 schreef Svensational het volgende:[..]
Mis je dan niet Life & Cooking??
quote:Ik heb een aftiteling gezien!
Op zondag 7 september 2003 19:46 schreef Svensational het volgende:[..]
Dat doen ze toch ook
quote:Ik heb niet de hele tijd zitten kijken, maar het laatste uurtje wel. En van de aflevering van donderdag naar vrijdag, zag je geen aftiteling. Maar misschien hebben ze dat bij andere overgangen wel gedaan.
Op zondag 7 september 2003 22:27 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ik heb een aftiteling gezien!
quote:Volgens mij was het rond kwart over 6....
Op zondag 7 september 2003 22:37 schreef Svensational het volgende:[..]
Ik heb niet de hele tijd zitten kijken, maar het laatste uurtje wel. En van de aflevering van donderdag naar vrijdag, zag je geen aftiteling. Maar misschien hebben ze dat bij andere overgangen wel gedaan.
Verders een leuke aflevering, de familiestrijd barst nu echt in alle hevigheid los
En wat heeft Bettina een grote rol de laatste tijd zeg, ze zat vandaag in bijn alle scenes. Ook wordt er erg goed geacteerd door Serge en Bettina vind ik. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met Serge, misscien wel plastische chirurgie ofzo zal niet de eerste keer zijn in ONM
quote:Een dezer dagen worden er gegevens van een overleden patiënt gestolen. Ik vermoed dat Serge Johannes van Mieghem een geheel nieuwe identiteit aanneemt.
Op maandag 8 september 2003 20:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Arthur is wel erg gek op zijn schoondochter de laatste tijd, ik zie in de toekomst nog wel wat gebeuren tussen die tweeVerders een leuke aflevering, de familiestrijd barst nu echt in alle hevigheid los
En wat heeft Bettina een grote rol de laatste tijd zeg, ze zat vandaag in bijn alle scenes. Ook wordt er erg goed geacteerd door Serge en Bettina vind ik. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met Serge, misscien wel plastische chirurgie ofzo zal niet de eerste keer zijn in ONM
't Wordt tijd dat ik morgen eens met Essent bel, want de beeldkwaliteit is hier de laatste week abominabel. Of heeft iedereen strepen op de zenders van HMG en SBS?
quote:Viel mij inderdaad ook al op... gadver de gadver!!!!!
Op maandag 8 september 2003 20:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Arthur is wel erg gek op zijn schoondochter de laatste tijd, ik zie in de toekomst nog wel wat gebeuren tussen die twee
En het zou wel eens waar kunnen zijn dat Serge een nieuwe identiteit gaat aannemen, daar had ik nog niet aangedacht.
quote:Dat was idd weer een briljante one liner van Bettina. Altijd leuk hoe ze bij ONM de humor erin houden, net als bij Joost. Dat mis je echt in die andere soaps op tv.
Op maandag 8 september 2003 21:32 schreef soapie het volgende:
'Zeehonden kunnen hun oren uitzetten, zou jij ook eens moeten leren'.
Geweldig!!! Hoe kom je erop!!!!
Bettina
quote:met die chips die hij ineens uit z'n haar toverde
Op maandag 8 september 2003 21:43 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Dat was idd weer een briljante one liner van Bettina. Altijd leuk hoe ze bij ONM de humor erin houden, net als bij Joost. Dat mis je echt in die andere soaps op tv.
quote:Lisette Krol verdient dan ook het predikaat eerste klasse koe. Als ik Lisetje zou zijn had ik Bettina eigenhandig de nek omgedraaid. Nu staat Serge op het punt om dat te doen.
Op maandag 8 september 2003 21:32 schreef soapie het volgende:
'Zeehonden kunnen hun oren uitzetten, zou jij ook eens moeten leren'.
Geweldig!!! Hoe kom je erop!!!!
Bettina
Wat is er gebeurt?? Iets met Serge en een lijk?
quote:Dan houd je toch zeker de deur dicht!? Bij mij komt er om half acht niemand meer in!
Op dinsdag 9 september 2003 21:50 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb het gemist, Ik kreeg visite om half 8Wat is er gebeurt?? Iets met Serge en een lijk?
Serge heeft van een overleden patiënt het rijbewijs gestolen en daarmee bij een hotel ingecheckt. Als geintje drukte hij het lijk een peuk (die in de zak met bezittingen van de dode lag) in de mond en zei dat je van roken kunt doodgaan. Bettina kwam er achter en heeft het rijbewijs weer teruggegeven, onder een verzinsel uiteraard, want Claire mag niets vermoeden.
Serge zet de bloemetjes aardig buiten, want hij is naar de Galaxy gegaan. Daar heeft hij, onder het pseudoniem Pascal, een pintje met Duuk, die hem verder niet kent, gedronken.
Van Mieghem begeeft zich op dun ijs, want de Couwenbergs en Reitsema's gaan er deze week achterkomen.
Zo! Nu ben je up to date ...
spoiler:
quote:eigenlijk wil ik het niet weten maar ik kan het ook weer niet laten om te kijken
Op woensdag 10 september 2003 18:22 schreef Markie-Mark het volgende:
Hier wat spoilers voor de aankomende weekspoiler:
Joyce valt Hugo aan. De bewakinsvideo waarop dit te zien is belandt bij de pers. Maurice en Margot gaan trouwen. Daan verliest zichzelf in de huwelijkspeech aan Maurice en Margot wat voor problemen met Kyra zorgt. Margot vertelt Daan en Jp dat ze de Engel gaat verlaten. Tara wordt de nieuwe bardame. Sege krijgt een steeds grotere invloed op Bettina
Zo dat was mijn ONM analyse voor vandaag
quote:Zekers! Hij heeft in Amerika toch een patiënt laten verrekken.
Op woensdag 10 september 2003 20:45 schreef Markie-Mark het volgende:
En ik ben benieuwd wat Bettina nu weer van plan is, er zal vast wel wat smeuigs te vinden zijn over Arthur
quote:Ja dat kan ik me nog wel herinneren ja. Toen was ie net de serie in en had ie al gedonder met tante Betje
Op woensdag 10 september 2003 22:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zekers! Hij heeft in Amerika toch een patiënt laten verrekken.
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 10-09-2003 22:17]
Ik ben echt benieuwd hoe Aafke gaat reageren op Serge's comeback en Bettina's aandeel daarin. Dat zal wel weer het volgende hoofdstuk betekenen in de eeuwige strijd tussen Aafke en Bettina.
quote:Dat zal nog wel een tijdje duren denk ik voordat Aafke erachter komt. Als Aafke het te weten komt zal het wel snel afgelopen zijn met Serge, want die belt natuurlijk meteen de politie..
Op woensdag 10 september 2003 22:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens mij dwarsboomt Bettina Arthur alleen maar omdat ze door hem afgewezen is. Anders zou ze zich nooit aansluiten bij de Couwenbergjes.Ik ben echt benieuwd hoe Aafke gaat reageren op Serge's comeback en Bettina's aandeel daarin. Dat zal wel weer het volgende hoofdstuk betekenen in de eeuwige strijd tussen Aafke en Bettina.
Verders idd leuke aflevering. Alleen jammer van dat overbodige verhaallijntje met Ariel en dat jochie, dat soort korte niet boeiende verhaallijnen moeten ze maar helemaal schrappen.
Ik ben wel benieuwd wat Duuk te doen gaat krijgen dit seizoen, hij heeft op dit moment helemaal geen verhaallijn. Ik denk dat hij een rol gaat spelen in de Serge verhaallijn, hij zal wel bevriend raken met Serge zonder te weten wie het is.
quote:Ik denk dat Mischa het bewijsmateriaal heeft laten verdwijnen!!! Griezel
Op donderdag 11 september 2003 20:21 schreef Svensational het volgende:
Zooo! Dat was weer een leuke aflevering vandaag. Vooral het einde met Mischa. Die speelt dus onder één hoedje met Justus Venema, de man van MedicaFarma. Wat zou er precies aan de hand zijn?
quote:Die "vent" heeft zich door MedicaFarma laten omkopen.
Op donderdag 11 september 2003 21:15 schreef soapie het volgende:[..]
Ik denk dat Mischa het bewijsmateriaal heeft laten verdwijnen!!! Griezel
quote:Wanneer zullen Lizzy's ogen open gaan!!!! Dumpen dat knulletje....
Op donderdag 11 september 2003 21:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die "vent" heeft zich door MedicaFarma laten omkopen.
quote:Ik heb even met Lizzy en Tara gebeld of ze vannacht naar me toekomen. Ik zal vanavond erg weinig reageren. Heb wat beters te doen.
Op donderdag 11 september 2003 21:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat van Mischa was op zich wel voorspelbaar, hij moest of vermoord of omgekocht worden. Joost en Lizzy zullen wel weer snel bij elkaar komen en dat zullen Arthur en Joyce wel verbieden. Weer een hoop gezeik kunnen ze weer weken mee vooruit.
quote:Ik denk niet dat Joost en Lizzy weer bij elkaar komen. Zelfs als het uit gaat met Mischa niet. Joost wil wel, maar Lizzy niet. Voor morgen staat er trouwens dit:
Op donderdag 11 september 2003 21:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat van Mischa was op zich wel voorspelbaar, hij moest of vermoord of omgekocht worden. Joost en Lizzy zullen wel weer snel bij elkaar komen en dat zullen Arthur en Joyce wel verbieden. Weer een hoop gezeik kunnen ze weer weken mee vooruit.
Joost ziet hoe Mischa een zeer verrassende ontmoeting heeft in het park. Ariel heeft ruzie met een patiënt, die een oud vrouwtje heeft aangereden. Tegen de regels van het ziekenhuis in, wil ze hem aangeven bij justitie. Lizzy reageert anders dan Joost had verwacht als hij haar inlicht over Mischa's dubieuze ontmoeting.
Lizzy is er dus niet zo van onder de indruk. Zou zij er ook mee te maken hebben? Denk et niet
edit: new text is:
Zometeen bij JENSEN! op Yorin Sander Foppele oftwel Daan
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 12-09-2003 05:19]
quote:Snader Offpele?
Op donderdag 11 september 2003 22:13 schreef Svensational het volgende:
Zometeen bij JENSEN! op 6 snader Foppele
Ik vind dat Ariël wel erg lang doorzeurt over Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaason. Hopelijk is dat nu ook afgelopen, en het slaat ook nergens op die verhaallijn.
quote:Als ik Joost zou zijn, zou ik tegen Lizzy en die lul van haar zeggen dat ze kunnen kapotvallen en dat ze niet bij me hoeven aan te kloppen als het misgaat.
Op vrijdag 12 september 2003 21:08 schreef Svensational het volgende:
Weer een leuke aflevering vandaag. Wat kan die Mischa liegen zeg en wat een doos die Lizzy dat ze hem gelooft. Ik vind het ook erg zielig voor Joost dat niemand hem gelooft. Zelfs z'n zus niet.
quote:En dat terwijl ze Gazon zo simpel kan straffen:
Ik vind dat Ariël wel erg lang doorzeurt over Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaason. Hopelijk is dat nu ook afgelopen, en het slaat ook nergens op die verhaallijn.
Ariël: "Sorry Gazon dat ik struikelde en over je heen viel!"
Jason: "Pfwwwwttttfffft!"
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dat terwijl ze Gazon zo simpel kan straffen:Ariël: "Sorry Gazon dat ik struikelde en over je heen viel!"
Jason: "Pfwwwwttttfffft!"
quote:Nee ik ook niet. En ik ben benieuwd wanneer Carlo Breidenbach (voorgrond foto, wat een naam) in de serie komt. Wel binnenkort lijkt me
Op zaterdag 13 september 2003 10:16 schreef soapie het volgende:
Leuke castfoto, ik herkende Ellen alleen niet, moest ff 3x kijken. En dat haar van Kyra vind ik HELEMAAL niks.![]()
![]()
Ik denk niet veel, maar voor weet_ik_veel moet dit een eitje zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 13-09-2003 12:13]
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 13-09-2003 12:41]
Joost en Lizzy staan er leuk op, alleen Kyra niet zo en Ariel...tja.
quote:Dat valt tegen. Ik herken alleen Roel Fooy (Sander Overbeeke) en Frankie Ribbens (Melle Hartman). De anderen komen waarschijnlijk uit het 1e seizoen en dat heb ik voor 3/4 gemist.
Op zaterdag 13 september 2003 11:32 schreef Svensational het volgende:
Wie herkent ze nog?Ik denk niet veel, maar voor weet_ik_veel moet dit een eitje zijn
quote:Die zit in de petoet.
Op zaterdag 13 september 2003 11:51 schreef Svensational het volgende:
hee weet_ik_veel. Dit weet jij vast wel. Hoe is Sander Overbeeke de serie eigenlijk uitgegaan? Ik weet nog dat hij bij TV Lokaal werkte samen met Reina, Margot en Els Stam. Daarna had hij nog een datingbureau genaamd Lente. Hij had een affaire met Daphne, die toen zwanger van hem was geworden. Daphne deed voorkomen alsof het van Victor was, maar die wist als enige dat hijzelf onvruchtbaar was, dus hij wist dat het niet van hem kon zijn en dat Daphen dus was vreemdgegaan. Heeft zijn mysterieuze verdwijning daar soms mee te maken?
quote:Melle is de onderste ...
Op zaterdag 13 september 2003 13:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Melle staat er niet tussen hoor, die bovenste lijkt er een beetje op maar is het niet. In de serie heette hij Ben. Hij zat ook in seizoen 1.
Dit jongetje is Kennard Stellinga, die in seizoen 1 geobsedeerd was door Renee en haar ontvoerde in de kelder van het beatrix, als je met je rechter muisknop op de foto klikt zie je ook dat hij kennard heet.
quote:Gvd! Je hebt gelijk.
Op zaterdag 13 september 2003 13:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Jij bedoelt Melle van Reina??? Die ziet er heel anders uit hoor, hij zit nu in een bier reclame en vorig jaar in Trauma 24/7 die is heel breed en gespierdDit jongetje is Kennard Stellinga, die in seizoen 1 geobsedeerd was door Renee en haar ontvoerde in de kelder van het beatrix, als je met je rechter muisknop op de foto klikt zie je ook dat hij kennard heet.
Maar volgens mij heet ie Kennard Bos en niet Stellinga. En hij was dat idd die van Renee geobsedeerd was.
De bovenste is Bennie Carstens. Hij was dokter in het Beatrix en zou met Reina gaan trouwen. Een dag voor het geplande huwelijk nam ie de benen. Een paar jaar later dook hij ineens weer op in een of andere sekte, waar Pim toen toevallig in terecht kwam.
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 12:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Die Sander Overbeeke zit in de gevangenis nu
quote:Maar wat heeft ie precies gedaan dan?
Op zaterdag 13 september 2003 13:09 schreef weet_ik_veel het volgende:[...]
Die zit in de petoet.
Bennie Carstens zat inderdaad bij een sekte, maar was hij ook niet het vriendje van Renee, voordat Kennard haar in de kelder van het Beatrix vasthield???
[Dit bericht is gewijzigd door soapie op 13-09-2003 14:29]
quote:en die andere lul van het bestuur
Op zondag 14 september 2003 20:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Joepie morgen komt Nora weer in de serie![]()
quote:Wie? Frans Kuipers? Of bedoel je die zoutzak van MedicaFarma?
Op zondag 14 september 2003 20:15 schreef Svensational het volgende:[..]
en die andere lul van het bestuur
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 14-09-2003 21:00]
Ik denk dat ze met een nieuwe site bezig zijn en hem daarom niet meer updaten, net zo'n site als die van gtst.
quote:Verleden jaar heeft het ook zo lang geduurd.
Op zondag 14 september 2003 21:50 schreef Markie-Mark het volgende:
Die site slaat idd nergens meer op. Zelfs de afleveringinfo staat er niet meer op.Ik denk dat ze met een nieuwe site bezig zijn en hem daarom niet meer updaten, net zo'n site als die van gtst.
quote:Frans Kuipers
Op zondag 14 september 2003 20:55 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Wie? Frans Kuipers? Of bedoel je die zoutzak van MedicaFarma?
quote:Het haar van Kyra en Ellen BAH!
Op vrijdag 12 september 2003 19:22 schreef Svensational het volgende:
De nieuwe castfoto:
En mag ik hieruit opmaken dat Renée terug komt??
En wie is die gast links naast Lisette?
quote:Tom Mickers alias Carlo Breidenbach (zie openingspost). Ja Renee komt zeker terug. Die was met zwangerschapsverlof.
Op maandag 15 september 2003 16:22 schreef djkoelkast het volgende:[..]
Het haar van Kyra en Ellen BAH!
En mag ik hieruit opmaken dat Renée terug komt??
En wie is die gast links naast Lisette?
quote:Jammer, ze was de laatste tijd wel èrg zeikerig en moederig
Op maandag 15 september 2003 16:37 schreef Svensational het volgende:[..]
Ja Renee komt zeker terug. Die was met zwangerschapsverlof.
quote:Dat ze maar rap ophoepelt! Ze houdt met haar gezeik het hele verhaal op. Er is nog maar één goed ding dat ze kan doen: Serge omleggen. Nu zonder fouten!
Op maandag 15 september 2003 16:39 schreef djkoelkast het volgende:[..]
Jammer, ze was de laatste tijd wel èrg zeikerig en moederig
Ik wil de oude Renée terug!
Waarom kijk je eigenlijk nog
quote:Serge moet blijven de rest idd weg!
Op maandag 15 september 2003 18:45 schreef Svensational het volgende:
Er zijn er vast wel meer maar dit zijn ongeveer de personen die weet_ik_veel liever uit de serie heeft:Ariël Renée Serge Arthur Aafke Daan Kyra Ellen Waarom kijk je eigenlijk nog
Terug moeten:
[Dit bericht is gewijzigd door djkoelkast op 15-09-2003 19:08]
quote:Er moet meer vrouwelijk schoon in (geen regentonnen) en het wrakhout van hier boven is dringend aan vervanging toe.
Op maandag 15 september 2003 18:45 schreef Svensational het volgende:
Er zijn er vast wel meer maar dit zijn ongeveer de personen die weet_ik_veel liever uit de serie heeft:Ariël Renée Serge Daan Kyra Lisette Krol Mischa Waarom kijk je eigenlijk nog
quote:Mèt die lui is er minder aan
Op maandag 15 september 2003 19:23 schreef Svensational het volgende:
De rest moet helemaal niet weg
dan is er helemaal niks meer aan
quote:Lovely Lisette eruit? Die zorgt nog voor wat humor.
Op maandag 15 september 2003 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:Lisette Krol
Er moet meer vrouwelijk schoon in (geen regentonnen) en het wrakhout van hier boven is dringend aan vervanging toe.
Dat was wel een strakke actie van Arthur . Maar dat van Tara vond ik een beetje raar. Geeft ze eerst de toelage terug en gaat ze nu zeuren dat het niet op d'r rekening staat.
Arthur spreekt trouwens wel veel namen verkeerd uit met z'n "amerikaanse accent" Riekter, Huukoo
quote:Ja, maar die is zo stom als stront!
Op maandag 15 september 2003 20:10 schreef Svensational het volgende:[..]
Lovely Lisette eruit? Die zorgt nog voor wat humor.
quote:Dat doet hij alleen maar om zijn eigen huid te redden.
Dat was wel een strakke actie van Arthur.
quote:Tara is nou echt een geëmancipeerde meid. Eerst zeiken dat geld haar niet interesseert en het dan toch aannemen.
Maar dat van Tara vond ik een beetje raar. Geeft ze eerst de toelage terug en gaat ze nu zeuren dat het niet op d'r rekening staat.
quote:Dat is om interessant te doen. Doen Donald Jones en Ronnie Tober ook.
Arthur spreekt trouwens wel veel namen verkeerd uit met z'n "amerikaanse accent" Riekter, Huukoo
quote:Ik heb 'm niet gezien. Wel Marc de Graaf en Justus Veenema.
Op maandag 15 september 2003 06:19 schreef Svensational het volgende:[..]
Frans Kuipers
quote:Daarom is ze juist zo goed
Op maandag 15 september 2003 20:28 schreef weet_ik_veel het volgende:Ja, maar die is zo stom als stront!
quote:Denk ook niet dat ie er iets mee bereikt
Dat doet hij alleen maar om zijn eigen huid te redden.
quote:Ik ook niet
[Frans Kuipers]
Ik heb 'm niet gezien. Wel Marc de Graaf en Justus Veenema.
quote:Ja, in bed misschien ...
Op maandag 15 september 2003 20:49 schreef Svensational het volgende:Daarom is ze juist zo goed
quote:Volgens mij is Frans Kuipers dood.
Ik ook niet
quote:Net zoals met Suzy zeker? bah gaat Renée wer zo moederig doen bah!
Op dinsdag 16 september 2003 16:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Het zou me niks verbazen als ze Renee in de toekomst aan Tara koppelen. Zou de verhaallijn wel goed doen
en ok Lisette mag blijven
quote:Lisette mag door Renske Zwart worden vervangen.
Op dinsdag 16 september 2003 16:16 schreef djkoelkast het volgende:[..]
Net zoals met Suzy zeker? bah gaat Renée wer zo moederig doen bah!
Ik blijf erbij: oude Renée was leukeren ok Lisette mag blijven
quote:Ik denk dat Tara wat gaat krijgen met Carlo Breidenbach, die een dezer dagen zal verschijnen
Op dinsdag 16 september 2003 16:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Het zou me niks verbazen als ze Renee in de toekomst aan Tara koppelen. Zou de verhaallijn wel goed doen
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 16:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lisette mag door Renske Zwart worden vervangen.
quote:Die werkt ook soms achter de balie. Werd in de Galaxy nog door Hugo zowat aangerand.
Op dinsdag 16 september 2003 18:52 schreef Markie-Mark het volgende:
Wie is Renske Zwart?
om meteen met de deur in huis te vallen, ik ben het helemaal met jullie eens: Ariël de Zeemeerman moet opzoutuh..... en wel zo snel mogelijk!!
zo, Babette heeft gesproken
quote:Huh? Wanneer was dat dan?!? En wat doet 'n Hugo uberhaupt in de Galaxy.....?
Op dinsdag 16 september 2003 18:54 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Die werkt ook soms achter de balie. Werd in de Galaxy nog door Hugo zowat aangerand.
quote:Zeg, surrogaat-fan die je bent!
Op dinsdag 16 september 2003 22:37 schreef babette21 het volgende:[..]
Huh? Wanneer was dat dan?!? En wat doet 'n Hugo uberhaupt in de Galaxy.....?
Er was een periode waarin Tarik Cadier (Sid Porter) de Galaxy runde. Hugo en Claire kwamen er regelmatig. Op een gegeven moment nöhckte Claire met Sid en ging Huug op de vrouwentoer. Op een zekere avond ging hij met Renske uit en raakte hij nogal dronken. Op een van de toiletten begon hij haar te zoenen en bijna te neuken. Dat ging voor het meiske wat te abrupt. Renske rukte zich los, zei dat Huug een klootzak was (dat is hij ook ) en vertrok. Ze is in het ziekenhuis, achter de balie van neurologie nog een paar keer opgedoken.
quote:Heel goed
Op dinsdag 16 september 2003 21:16 schreef babette21 het volgende:
Nou mensen, hier ben ik dan: ein-de-lijk tussen de Fokkers!!!om meteen met de deur in huis te vallen, ik ben het helemaal met jullie eens: Ariël de Zeemeerman moet opzoutuh..... en wel zo snel mogelijk!!
zo, Babette heeft gesproken
Nu kun je de quiz ook gewoon zelf doorlinken Babette
verder kan ik aardig op de hoogte blijven door jullie posts, cool. Ik mis ONM!! Damn, het klinkt als vet leuke afleveringen allemaal.
Micha is dus deel van Medica Farma? Ik hoop dat Joost en Lizzie weer bij elkaar komen ja. en dan kunnen ze daar weer een Romeo & Juliet verhaallijn van maken (zou wel een beetje standaard zijn maar wel leuk!)
quote:Aha vandaar.... tja niet zo gek dat ik dat gemist heb: toen zat ik in Australië!! En drie maanden onm opnemen was iets te veel van het goede... al klinkt dit verhaallijntje wel cool.... jammer dat ik deze kant van Hugo heb moeten missen...!
Op dinsdag 16 september 2003 23:41 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Zeg, surrogaat-fan die je bent!
Er was een periode waarin Tarik Cadier (Sid Porter) de Galaxy runde. Hugo en Claire kwamen er regelmatig. Op een gegeven moment nöhckte Claire met Sid en ging Huug op de vrouwentoer. Op een zekere avond ging hij met Renske uit en raakte hij nogal dronken. Op een van de toiletten begon hij haar te zoenen en bijna te neuken. Dat ging voor het meiske wat te abrupt. Renske rukte zich los, zei dat Huug een klootzak was (dat is hij ook
) en vertrok. Ze is in het ziekenhuis, achter de balie van neurologie nog een paar keer opgedoken.
quote:Die taak laat ik graag bij jou liggen!!
Op woensdag 17 september 2003 06:17 schreef Svensational het volgende:[..]
Nu kun je de quiz ook gewoon zelf doorlinken Babette
Effe wat anders: vanavond allemaal de vlag uithangen, want Margot en Maurice gaan
quote:walgelijke jurk heeft ze
Op woensdag 17 september 2003 16:24 schreef babette21 het volgende:[..]
Die taak laat ik graag bij jou liggen!!
Effe wat anders: vanavond allemaal de vlag uithangen, want Margot en Maurice gaan
quote:Jason is een patiëntje van Ariël. Een jaar of 15 en heeft een oud vrouwtje aangereden, is daarna zelf door gereden en een poos later op z'n smoel gegaan. Heeft nu een gebroken been. Ariël wil hem aangegeven bij politie maar oa. Kyra, Bram en Bettina zijn er tegen. Heeft dus nu een ander plan en heeft hem naar die vrouw gebracht, die zwaargewond in het ziekenhuis ligt. 's avonds als ie op z'n kamer ligt wil ie weer bij d'r op bezoek gaan. Hij loopt erg moeilijk met z'n gebroken been. Als hij er eindelijk is valt ie op de grond en is bewusteloos.
Op woensdag 17 september 2003 10:32 schreef somegirl het volgende:
Hey, wie is Jason? Was dat een vriendje van Ariel ofzo? kan me niet voorstellen maar ja...verder kan ik aardig op de hoogte blijven door jullie posts, cool. Ik mis ONM!! Damn, het klinkt als vet leuke afleveringen allemaal.
Micha is dus deel van Medica Farma? Ik hoop dat Joost en Lizzie weer bij elkaar komen ja. en dan kunnen ze daar weer een Romeo & Juliet verhaallijn van maken (zou wel een beetje standaard zijn maar wel leuk!)
Mischa heeft zich om laten kopen door Medica Farma. Vrijdag komt Lizzy dit ook te weten
quote:Voor 20 euro per stuk kan ik je 82 videobanden van ONM leveren!
Op woensdag 17 september 2003 16:20 schreef babette21 het volgende:[..]
Aha vandaar.... tja niet zo gek dat ik dat gemist heb: toen zat ik in Australië!! En drie maanden onm opnemen was iets te veel van het goede... al klinkt dit verhaallijntje wel cool.... jammer dat ik deze kant van Hugo heb moeten missen...!
quote:Ja toch fijn te merken dat mijn drankmisbruik mijn korte geheugen niet heeft aangetast
Op woensdag 17 september 2003 16:53 schreef Svensational het volgende:
Hee babette, dat verhaal van Frank heb je niet helemaal afgemaakt vlgns mij. Van dat ie in dat tehuis lag en geopereerd was door Victor en dan met Frank/pim erbij. Verder een top-verhaalDat je dat allemaal nog weet
Vond het verhaal al lang genoeg, die gozer heeft tenslotte 7 jaar in ONM gezeten... dus ja, zoveel mogelijk 'details' weggelaten. Anyway, thanx voor het compliment
Nog 'n voorstel wie ik volgende week 'thema' moet maken?!
quote:20 euro... weet je wel hoeveel dat is!!!!
Op woensdag 17 september 2003 17:18 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Voor 20 euro per stuk kan ik je 82 videobanden van ONM leveren!
![]()
![]()
maar eh, van welke periode heb je banden?? Ben al eeeeeuwen opzoek naar uitzending dat Babette in ONM kwam, want die heb ik destijds gemist...
Sowieso wil ik 94 t/m 97/98 écht nog 's terugzien.... maar ja, zover krijg ik ze bij yorin natuurlijk noooooooit...
quote:Het moet iemand zijn die er al uit is he, ofnie?
Op woensdag 17 september 2003 17:52 schreef babette21 het volgende:[..]
Nog 'n voorstel wie ik volgende week 'thema' moet maken?!
Ed Couwenberg ofzo, of gewoon Babette
quote:Nou nou ... als Babette heb jij toch genoeg aan de serie verdiend!
Op woensdag 17 september 2003 17:55 schreef babette21 het volgende:[..]
20 euro... weet je wel hoeveel dat is!!!!
![]()
quote:Ik heb 82 banden vanaf de laatste week van mei 1999 t/m heden.
maar eh, van welke periode heb je banden?? Ben al eeeeeuwen opzoek naar uitzending dat Babette in ONM kwam, want die heb ik destijds gemist...![]()
Sowieso wil ik 94 t/m 97/98 écht nog 's terugzien.... maar ja, zover krijg ik ze bij yorin natuurlijk noooooooit...
Ariël: "Maar dan word ik ontslagen"
Das dan een goede reden voor haar om weer te remigreren naar Texel
't huwelijk van Maurice en Margot was een beetje saai, maar ja, het was ook een last-minute, dus erg veel geregeld hadden ze niet.
dat jáson op joost lijkt was mij ook al opgevallen, heb zelfs bij aftiteling gekeken maar nee... geen familie!
zijn zeker geen verdwenen familieleden/bekenden langsgekomen voor de bruiloft?! (babs, renee, daphne, jannes)
quote:Uiteraard, maar heb ik allemaal uitgegeven in Oz/NZ
Op woensdag 17 september 2003 19:09 schreef weet_ik_veel het volgende:Nou nou ... als Babette heb jij toch genoeg aan de serie verdiend!
quote:Kunnen we samen een mooie verzameling maken, ik heb met name banden van mei 97 t/m eerste week september 99. 82 banden is trouwens wel een heel klein beetje overdreven, vind je ook niet
Ik heb 82 banden vanaf de laatste week van mei 1999 t/m heden.
oja sven, heb ff met richard afgesproken dat ik die band van jouw krijg doorgestuurd (you know, uit 94) en ik 'm dan weer naar jou terugstuur. erg leuk vooruitzicht
quote:Nee niemand, waren sowieso weinig mensen. Het werd ook in de Engel gehouden dus veel plaats was er niet.
Op woensdag 17 september 2003 20:46 schreef babette21 het volgende:
zijn zeker geen verdwenen familieleden/bekenden langsgekomen voor de bruiloft?! (babs, renee, daphne, jannes)
quote:Das goed.
oja sven, heb ff met richard afgesproken dat ik die band van jouw krijg doorgestuurd (you know, uit 94) en ik 'm dan weer naar jou terugstuur. erg leuk vooruitzicht
Volgende week probeert Duuk trwns Tara in z'n bed te krijgen. Eens kijken of ze van zich af zal bijten..
quote:Dat is bij de meeste vrouwen!
Op woensdag 17 september 2003 22:36 schreef babette21 het volgende:
Tja kan twee kanten op
quote:Dat doet Ome Duuk toch zeker ook!? Welke kerel wil er nou nog een vaste relatie als de snollen in veelvoud voorradig zijn?
zou niet verbaasd zijn als ze 'm keihard afpoeierT, maar zie haar d'r ook wel voor aan om 'm gewoon te gebruiken.... één keer de koffer in en 'm dan weer dumpen. lekker recalcitrant toch.... ben wel benieuwd
quote:Als Sven dat goed vindt tenminste
Op woensdag 17 september 2003 20:53 schreef babette21 het volgende:oja sven, heb ff met richard afgesproken dat ik die band van jouw krijg doorgestuurd (you know, uit 94) en ik 'm dan weer naar jou terugstuur. erg leuk vooruitzicht
Zijn er trouwens mensen op dit forum die meer oude zooi hebben???
quote:nou duuk dus, maar zonder succes want hij wordt altijd gedumpt! (luciel, hester)... en zijn scharrel met Ellen kwam ook niet echt van de grond haha. als tara hem nu afwijst (of dumpt) moet de arme jongen zelf nog 's in therapie...!
Op woensdag 17 september 2003 23:43 schreef weet_ik_veel het volgende:Dat doet Ome Duuk toch zeker ook!? Welke kerel wil er nou nog een vaste relatie als de snollen in veelvoud voorradig zijn?
![]()
![]()
quote:
Op donderdag 18 september 2003 11:33 schreef brommie27 het volgende:
Als Sven dat goed vindt tenminste
quote:Je vergeet Bobby (Of was het nou Nicky)
Op donderdag 18 september 2003 15:39 schreef babette21 het volgende:
nou duuk dus, maar zonder succes want hij wordt altijd gedumpt! (luciel, hester)... en zijn scharrel met Ellen kwam ook niet echt van de grond haha. als tara hem nu afwijst (of dumpt) moet de arme jongen zelf nog 's in therapie...!
quote:Is overgegaan na praatsessies met Duuk.
Op donderdag 18 september 2003 16:37 schreef Svensational het volgende:
Toen Aafke Wouter had zien verdrinken en ze weer thuis was was ze toch depressief? Ze dacht er de hele tijd aan terug en had er nachtmerries over. Hoe is ze daar eigenlijk vanaf gekomen? Of is het gewoon ineens over gegaan?
quote:Nicky. 't Was Olaf die met beiden rammelde.
Je vergeet Bobby (Of was het nou Nicky)
Wat een beetje ongeloofwaardig is op dit moment:
1) Als een TBS patient ontsnapt had het allang op het nieuws/ in de krant moeten staan.
2) De familie van het slachtoffer (Ed) had allang ingelicht moeten worden door de politie.
3)Om nog maar te zwijgen over het feit dat Serge nog altijd niet herkend is ondanks dat ie vrijuit door het ziekenhuis/de galaxy loopt.
Maar ach het is wel een leuke verhaallijn hoor. Hopelijk komt Renee snel terug en komt zij Serge tegen
quote:Daan wordt door Serge koud gemaakt!!
Op vrijdag 19 september 2003 14:36 schreef soapie het volgende:
Daan gaat denk ik met Serge mee naar het buitenland!!!!!
quote:Komt renee dan nog ooit terug?
Op vrijdag 19 september 2003 14:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat zit er wel in ja. Serge is duidelijk iets van plan met Daan.Wat een beetje ongeloofwaardig is op dit moment:
1) Als een TBS patient ontsnapt had het allang op het nieuws/ in de krant moeten staan.
2) De familie van het slachtoffer (Ed) had allang ingelicht moeten worden door de politie.
3)Om nog maar te zwijgen over het feit dat Serge nog altijd niet herkend is ondanks dat ie vrijuit door het ziekenhuis/de galaxy loopt.Maar ach het is wel een leuke verhaallijn hoor. Hopelijk komt Renee snel terug en komt zij Serge tegen
quote:Ik hoop veel meer dat Luciel terugkomt en dat René Zeurkop Couwenberg in Afrika achterblijft. Luciel is gewoon een lekker ding.
Op vrijdag 19 september 2003 17:48 schreef Riann het volgende:[..]
Komt renee dan nog ooit terug?
quote:Renée komt zeker terug, staat op de nieuwe castfoto en stond tijdje geleden interview mee in één of ander blaadje...
Op vrijdag 19 september 2003 17:58 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ik hoop veel meer dat Luciel terugkomt en dat René Zeurkop Couwenberg in Afrika achterblijft. Luciel is gewoon een lekker ding.
Luciel?? Die mag van mij echt oud worden in Afrika... vond ik echt 10x niks.... Als Chris Jolles zo nodig weer in 'n soap wil, moet ze terug naar GTST: als Dian was ze 10.000x beter!!!
quote:Helemaal mee eens:
Op vrijdag 19 september 2003 18:13 schreef babette21 het volgende:[..]
Renée komt zeker terug, staat op de nieuwe castfoto en stond tijdje geleden interview mee in één of ander blaadje...
Luciel?? Die mag van mij echt oud worden in Afrika... vond ik echt 10x niks.... Als Chris Jolles zo nodig weer in 'n soap wil, moet ze terug naar GTST: als Dian was ze 10.000x beter!!!
quote:Echt cool ja!!!!!
Op vrijdag 19 september 2003 20:04 schreef babette21 het volgende:
Afscheid Margot was helemaal, vooral flashback met Ravi: coooool!
quote:Nee, dat meeeeeeeeeen je niet!
Op vrijdag 19 september 2003 18:48 schreef soapie het volgende:[..]
Helemaal mee eens:
Renee![]()
Luciel![]()
quote:Toch wel!!!!! Sorry
Op vrijdag 19 september 2003 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Nee, dat meeeeeeeeeen je niet!
quote:Tuurlijk wel!
Op vrijdag 19 september 2003 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:Nee, dat meeeeeeeeeen je niet!
Oh trouwens, help me even. Het verband tussen Margot en Ravi
quote:Tiresias.
Op vrijdag 19 september 2003 20:29 schreef Lemijn het volgende:[..]
Tuurlijk wel!
Oh trouwens, help me even. Het verband tussen Margot en Ravi
quote:Waren sowieso goeie vrienden, hebben toen ook samen Ed en Babette van Orion gered...
Op vrijdag 19 september 2003 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Tiresias.
quote:Jou en je pa?
Op vrijdag 19 september 2003 20:36 schreef babette21 het volgende:[..]
Waren sowieso goeie vrienden, hebben toen ook samen Ed en Babette van Orion gered...
quote:Ja wat een drama was dat... ben ze dan ook nog steeds dankbaar!!
Op vrijdag 19 september 2003 21:23 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Jou en je pa?
quote:Had ik je maar gered! Dan hoorde ik ook in het rijtje van Ticho en Olaf thuis ...
Op vrijdag 19 september 2003 21:25 schreef babette21 het volgende:[..]
Ja wat een drama was dat... ben ze dan ook nog steeds dankbaar!!
quote:Ja idd ik vond het ook een geweldige uitzending
Op zaterdag 20 september 2003 00:47 schreef Svensational het volgende:
Leuke aflevering vandaagDat Margot terug blikte vond ik ook erg leuk. Alleen was er wel erg veel zendtijd nodig om afscheid te nemen van iedereen
Leuk dat Niels die baan aangeboden kreeg!!! Arthur keek erg verschrikt en draaide tergend langzaam zijn hoofd om
quote:Carlo is zijn neef en die zou idd zo half september z'n intrede maken in ONM. Anneke is misschein z'n moeder of een (ex)vriendin. We zullen het zien.
Op zaterdag 20 september 2003 14:35 schreef soapie het volgende:
Wie is Anneke, die bezorgt JP de schrik van zijn leven??!! JP gaat dan op internet op zoek naar Carlo??? Dus die zal zeer binnenkort wel zijn opwachting maken in Ulft.....
quote:hm, ik heb ergens gelezen dat die Carlo zijn zoon zou gaan spelen. dan kan die Anneke zijn ex wel eens kunnen zijn.
Op zaterdag 20 september 2003 15:41 schreef Svensational het volgende:[..]
Carlo is zijn neef en die zou idd zo half september z'n intrede maken in ONM. Anneke is misschein z'n moeder of een (ex)vriendin. We zullen het zien.
quote:ja, hij was toch bezig met een tante ofzo van Bento, of vergis ik me.
Op zondag 21 september 2003 13:40 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik kan me herinneren dat JP weleens een vriendin heeft gehad in ONM, enkele jaren geleden maar dat was snel weer over.
quote:Daar kan ik me echt niks van herinneren maar het kan waar zijn natuurlijk.
Op zondag 21 september 2003 13:52 schreef ChatGirl het volgende:[..]
ja, hij was toch bezig met een tante ofzo van Bento, of vergis ik me.
quote:Omdat het onzin is. JP vond de moeder van Bento wel leuk, ja. In het verleden heeft een vrouw (Rietje) het geprobeerd om JP een boel geld afhandig te maken. Ze deed alsof ze JP leuk vond, maar later kreeg ze wroeging en heeft ze 'm toch niet bezeken.
Op zondag 21 september 2003 14:06 schreef Svensational het volgende:[..]
Daar kan ik me echt niks van herinneren
quote:Kan ik me ook echt niks meer van herinneren. Is zeker al een hele tijd terug?? Misschien plaatje of echt naam van Rietje?
Op zondag 21 september 2003 14:34 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Omdat het onzin is. JP vond de moeder van Bento wel leuk, ja. In het verleden heeft een vrouw (Rietje) het geprobeerd om JP een boel geld afhandig te maken. Ze deed alsof ze JP leuk vond, maar later kreeg ze wroeging en heeft ze 'm toch niet bezeken.
quote:Ik moet ff de tape terugkijken, want ik geloof dat ik hier iets mis ...
Op zondag 21 september 2003 19:35 schreef Svensational het volgende:
Haha, dat stukje in de Galaxy had ik nog nooit gezien. Joost geeft Tara een biljet van ¤20 en krijgt er twee van 10 terug.En die sukkel trapt er nog in ook.
quote:Met die sukkel bedoel ik natuurlijk de baas van Tara en niet Joost zelf. Ze zegt erbij : Laatste wisseltruck van vanavond.
Op zondag 21 september 2003 19:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik moet ff de tape terugkijken, want ik geloof dat ik hier iets mis ...
En voor de rest dat hoofd van Arthur toen Niels een full time baan aangeboden kreeg van Bettina
En blij dat Mischa nu kan oprotten, ik hoop dat Lizzy en Joost weer bij elkaar komen, Joost is cool!!!
quote:Het zou leuk zijn als Arthur de zak zou krijgen en Niels zijn baan krijgt.....
Op maandag 22 september 2003 13:08 schreef Markie-Mark het volgende:En voor de rest dat hoofd van Arthur toen Niels een full time baan aangeboden kreeg van Bettina
En blij dat Mischa nu kan oprotten, ik hoop dat Lizzy en Joost weer bij elkaar komen, Joost is cool!!!
En Mischa mag inderdaad heel snel verdwijnen wat een gluiperd is dat!!!!!
Ik vind die relatie tussen Arthur en Claire ook apart, volgens mij gaat daar nog wel wat mee gebeuren
quote:Vergeet Casper & Jasper niet...! Jahaa heb meer lopen sletten dan je denkt haha
Op zaterdag 20 september 2003 00:41 schreef Svensational het volgende:
Mischa
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 22:56 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Had ik je maar gered! Dan hoorde ik ook in het rijtje van Ticho en Olaf thuis ...
quote:Ja, dat hangt al maanden in de lucht
Op maandag 22 september 2003 15:01 schreef Markie-Mark het volgende:Ik vind die relatie tussen Arthur en Claire ook apart, volgens mij gaat daar nog wel wat mee gebeuren
Echt het leukste personage op dit moment, naast Bettina, Arthur en Joyce natuurlijk
quote:Ik kan me die Rietje nog wel herinneren, maar weet haar echte naam niet. En heb ook geen foto helaas... misschien kan Brommie ons helpen?!?!
Op zondag 21 september 2003 19:05 schreef Svensational het volgende:[..]
Kan ik me ook echt niks meer van herinneren. Is zeker al een hele tijd terug?? Misschien plaatje of echt naam van Rietje?
Zou mij trouwens ook niks verbazen als Carlo (buitenechtelijke?) zoon van JP is... zou niet eerste keer zijn (Niek, Babette, Serge, Sid)...
En anders is het waarschijnlijk z'n neef (en die Anneke dus z'n zus oftewel moeder van Carlo)...
quote:Onbekende knappe vrouw, denk dus niet dat het z'n zus is. Zijn zus zit op Texel die dat ongeloofelijk dikke mormel er uit heeft gepoept
Op maandag 22 september 2003 15:14 schreef babette21 het volgende:[..]
(en die Anneke dus z'n zus oftewel moeder van Carlo)...
quote:Het heoft dus niet per sé een neef van Ariël te zijn. Kan ook een broer of half broer zijn
In de serie heet ik Carlo Breidenbach en ik ben familie van de aardige JP. Verder mag ik er weinig over vertellen, behalve dat het een leuke spannende rol is; Carlo maakt veel mee en haalt veel streken uit.
quote:Ik denk dat ook al is Arthur geen directeur meer, de spanning toch wel blijft, Hugo en Claire kunnen Niels ook niet uitstaan en dan hebben de van Walsumpjes dus minder macht, zullen ze zeker niet leuk vinden. Om nog maar te zwijgen over de wraak die Arthur dan zal nemen.
Op maandag 22 september 2003 15:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Nee Joh Arthur moet gewoon directeur blijven. Zo blijven de spanningen er tenminste.Ik vind die relatie tussen Arthur en Claire ook apart, volgens mij gaat daar nog wel wat mee gebeuren
Ik snap nog steeds niet waarom Hugo en Niels zo tegen elkaar doen. Hugo weet gewoon dat Niels gelijk heeft en schold z'n vader zelfs verrot toen hij erachter kwam. Maar opzich wel leuk als ze zo tegen elkaar doen. Volgens mij spookt Niels rare dingen uit. Bijvoorbeeld dat ie vorige week ineens naar Brussel moest en nu weer dat eerste weekend vrij Dat wordt nog spannend
Die Anneke is dus een jeugvriendin van JP en het hij kan dus best een verloren zoon zijn van JP
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 22-09-2003 20:37]
quote:Het?
Op maandag 22 september 2003 20:10 schreef Svensational het volgende:
Die Anneke is dus een jeugvriendin van JP en het kan dus best een verloren zoon zijn van JP
quote:Wie kan de zoon van JP zijn?
Die Anneke is dus een jeugvriendin van JP en het hij kan dus best een verloren zoon zijn van JP
quote:Hij broedt op 'n incestueuze relatie met Joyce
Volgens mij spookt Niels rare dingen uit.
btw, over joyce gesproken... hoe staat 't trouwens met d'r stoornis. is ze daar ineens vanaf ofzo
(is misschien domme vraag, maar heb ma t/m do. gemist en die van vandaag moet ik ook nog kijkuh...)
quote:Ja, vraag ik me eigenlijk ook af. Is vorige week niet echt iets gebeurd vlgns mij. Oh ja, ze zat bij de psycho en toen kon ze zich herinneren dat Victor iets had gezegd. Dat hij letterlijk de woorden van Arthur herhaalde, al een heel tijdje terug.
Op maandag 22 september 2003 21:12 schreef babette21 het volgende:
btw, over joyce gesproken... hoe staat 't trouwens met d'r stoornis.is ze daar ineens vanaf ofzo
(is misschien domme vraag, maar heb ma t/m do. gemist en die van vandaag moet ik ook nog kijkuh...)
quote:Ja één van haar vele vage dromen... Ze was toen met Serge aan 't daten, maar gaf toch de voorkeur aan Victor. Maar door dat daten dacht ze dat die dromen daarop sloegen, ipv op de moord op Ed... (eh juist, beetje kromme zinnen, maar beetje fan kan 't wel volgen, toch)
Op maandag 22 september 2003 21:40 schreef Markie-Mark het volgende:
Was dat een visioen van Margot??
kheb nog ergens op video dat joyce haar gaat uithoren over die dromen, lijkt ze wel zo'n kermisklant: "was het een spannende droom of een eeeeeeeerrrrrrrotische droom?!"
quote:Ja da's al 'n hele tijd terug. Maar sinds ze die pluk haar uit Hugo z'n bol heeft getrokken?!?!?
Op maandag 22 september 2003 21:24 schreef Svensational het volgende:[..]
Ja, vraag ik me eigenlijk ook af. Is vorige week niet echt iets gebeurd vlgns mij. Oh ja, ze zat bij de psycho en toen kon ze zich herinneren dat Victor iets had gezegd. Dat hij letterlijk de woorden van Arthur herhaalde, al een heel tijdje terug.
quote:Joyce heeft nu last van moederkloekgevoelens. Lizzy wordt er hoteldebotel van. Nou had ik nog zo gehoopt dat ze die Mischa eens flink tegen de ballen zou schoppen ...
Op maandag 22 september 2003 22:16 schreef babette21 het volgende:[..]
Ja da's al 'n hele tijd terug. Maar sinds ze die pluk haar uit Hugo z'n bol heeft getrokken?!?!?
Babette21: kun jij niet eens regelen dat Lizzy eens bij mij komt "uithuilen"?
Serge's rol wordt steeds leuker. Wat een gehaaide klootzak!
quote:Zorg dan dat een topic vol is als je een nieuwe opent, en maak een goede openingspost met ONM-logo!!!
Op dinsdag 23 september 2003 01:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gooi die topics van mij niet steeds dicht, man!ONM Deel 8 ~ Serge, na de ontsnapping
quote:Waar staat in de Fok! Politie dat een topic met een logo moet beginnen?
Op dinsdag 23 september 2003 05:16 schreef Svensational het volgende:[..]
Zorg dan dat een topic vol is als je een nieuwe opent, en maak een goede openingspost met ONM-logo!!!
quote:Vermeld dan iig de voorgaande delen en schrijf wat over degene waar het topic over gaat. (okee dat had je gedaan)
Op dinsdag 23 september 2003 12:51 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Waar staat in de Fok! Politie dat een topic met een logo moet beginnen?
quote:Ja heb vanacht nog ff uitzending van gister zitten kijken. vind 't eigenlijk wel cool om te zien hoe Lizzy reageert op zo'n moederfiguur om haar heen.... vooral niet luisteren en lekker van je af blijven trappen, meid!! zoooo duidelijk dat Liz de tweede Babs is, haha...
Op maandag 22 september 2003 22:52 schreef weet_ik_veel het volgende:Joyce heeft nu last van moederkloekgevoelens. Lizzy wordt er hoteldebotel van. Nou had ik nog zo gehoopt dat ze die Mischa eens flink tegen de ballen zou schoppen ...
quote:Ja wie wil je nou, Lizzy of mij?!?! (en zeg niet "allebei", da's te makkelijk!)
Babette21: kun jij niet eens regelen dat Lizzy eens bij mij komt "uithuilen"?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Eerst jou en dan Lizzy. En morgen Tara.
Op dinsdag 23 september 2003 15:41 schreef babette21 het volgende:Ja wie wil je nou, Lizzy of mij?!?! (en zeg niet "allebei", da's te makkelijk!)
quote:Dat logo hoeft van mij ook niet meer. Dat is nu wel oud. Lijkt me leuker om telkens te openen met die nieuwe castfoto die hier ook ergens instaat.
Op dinsdag 23 september 2003 12:51 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Waar staat in de Fok! Politie dat een topic met een logo moet beginnen?
Wat is er gisteren trouwens gebeurt, ik heb het gemist.
quote:He dat is niet goed voor m'n image he....
Op dinsdag 23 september 2003 16:09 schreef weet_ik_veel het volgende:Eerst jou en dan Lizzy. En morgen Tara.
Maar eh... ff wat anders! Uit de gids: maandag staat JP perplex als ie oog in oog met z'n zoon staat!!!!!!!!!! WE HADDEN HET GOED!!
Vrijdag dus kijkuh, want zal de cliffhanger dan wel zijn.....
quote:Hoe lang blijf je nog volhouden dat je de echte Babette bent?
Op dinsdag 23 september 2003 17:49 schreef babette21 het volgende:He dat is niet goed voor m'n image he....
Gelukkig zit ik lekker ver weg in de States...
quote:Ik wist niet dat JP ooit heeft geneukt.
Maar eh... ff wat anders! Uit de gids: maandag staat JP perplex als ie oog in oog met z'n zoon staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |