abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12868942

ONM - Kijken jullie wel uit Lizzy & Joost?
ONM deel 2 ~Sid Vicious~
ONM deel 3 ~Arthur and his evil family~
ONM Deel 4 ~27 Juni 2003:Clash of the Titans~
ONM Deel 5 ~Aafke:Nog altijd ONM's Leading Lady~
ONM Deel 6: ~Joyce: Partycrasher met een Alterego~

Vanavond beginnen de nieuwe langverwachte afleveringen van Onderweg naar Morgen. Naast een aantal nieuwe gezichten, zullen er ook acteurs de soap gaan verlaten.

Verlaten:

Wendy Brouwer alias Margot Reitsema

Als laatste Reitsema-kind zal Margot Reitsema binnenkort de serie verlaten. Wat ze gaat doen is niet bekend. Hoe ze de serie uitgaat is ook niet bekend, maar er is een kans aanwezig dat ze met Maurice mee naar Zuid-Afrika gaat.

Sander Foppele alias Daan Starrenburg

Aan het eind van dit jaar zal Sander de serie verlaten. Hij gaat een programma voor Yorin presenteren.

Monique van der Werff alias Suzy de Ruyg

Suzy heeft eind vorig seizoen de serie verlaten. Ze is terug naar haar streng gereformeerde ouders. Dat het personage Suzy helemaal verdwijnt is niet zeker. De rol wordt misschien overgenomen door Nikki Plessen, dus Monique zullen we zeker niet meer terug zien.

Sonja Silva alias Hester

Sonja Silva speelde de rol van Hester. Een studente psychologie, die een relatie kreeg met Duuk. Omdat Duuk te close was met z'n zus heeft Hester de relatie verbroken en is inmiddels vertrokken.

NIEUW!!

Tom Mickers alias Carlo Breidenbach

Carlo Breidenbach zal familie van JP gaan spelen. Zijn komst mocht eigenlijk niet bekend worden, maar Tom zelf verklapte het nieuwtje op zijn website.

Bea Meulman alias moeder de Boei

Bea zal de moeder van Bram gaan spelen. Bram heeft een relatie met Ellen, die een alcoholprobleem heeft. De relatie heeft hierdoor problemen, maar alles komt goed en er volgt heuglijk nieuws, namelijk dat Ellen zwanger is. Dit vreugdevolle nieuws vertelt Bram aan zijn ouders.

Rob Fruithof alias Kees de Boei

Robs personage komt in nogal wat verwikkelingen terecht. Het personage Kees is campinghouder, een echte doe-het-zelver. Tijdens een timmerklusje raakt Kees gewond en belandt hij in het ziekenhuis.

De ouders van Bram zullen in 15 afleveringen te zien zijn. De eerste aflevering met Bea en Rob is in oktober te zien.

Valerie Zwikker alias zuster in Beatrix

Na tien maanden acteerworkshops te hebben gevolgd mag Valerie Zwikker voor het eerst haar kunstjes laten zien op televisie. Zwikkie krijgt een gastrol in Onderweg naar Morgen en zal de rol van verpleegkundige gaan spelen in de ziekenhuissoap van Yorin.

Nikki Plessen alias Suzy de Ruyg/Lizzy Vehmeijer

Het is nog niet bekend welke rol Nikki zal gaan spelen. Hopelijk is het de rol van Suzy, die al de serie uit is, zodat Lizzy in de serie blijft.

Hopelijk niemand vergeten

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 1 september 2003 @ 13:05:30 #2
44408 pim-fortuyn
ik heb er zin an
pi_12869271
jippie
At your service
pi_12869277
terugvindpost
pi_12869296
Wat is dat nou voor een flauwekul om Margootje eruit te schrijven!? Ik mag haar wel. Ze ziet er goed uit en heeft een leuke rol.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
  Moderator maandag 1 september 2003 @ 14:55:04 #5
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_12871963
tja..zo waren er nog wel meer die er niet uit hoefden van mij...
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_12873405
ik heb er weer zin in. ik had echt afkickverschijnselen, nog 3 1/2 uur.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Moderator maandag 1 september 2003 @ 16:08:32 #7
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_12873553
quote:
Op maandag 1 september 2003 16:01 schreef ChatGirl het volgende:

* djkoelkast nog niet ...

moet ik mijn avonden weer anders gaan plannen..shit ik ben er niet eens vanavond...opnemen dus!

pi_12874516
Ik kijk lekker de omnibus op zondag van 17.45 tot 20.00 uur (dan kan ik doordeweeks gewoon Will & Grace kijken, en bovendien is zo'n lang soapblok achter elkaar leuk).
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_12874802
quote:
Op maandag 1 september 2003 16:49 schreef SmashBro het volgende:
Ik kijk lekker de omnibus op zondag van 17.45 tot 20.00 uur (dan kan ik doordeweeks gewoon Will & Grace kijken, en bovendien is zo'n lang soapblok achter elkaar leuk).
ow, dat kan ook. is dat gewoon op yorin? wel handig iig. W&G rules ook btw.
pi_12876910
quote:
Op maandag 1 september 2003 16:01 schreef ChatGirl het volgende:
De drank en de peuken staan weer klaar. Nog een uurtje!
pi_12878088
Nog even en we kunnen weer
pi_12878168
OPLETTEN!!! HET GAAT BEGINNEN!!!
pi_12878644
Wat een fantastische helft!!!! Lisette die zich drukt maakt om de poll, echt geweldig!!! En Serge is ook helemaal top!!! Alleen jammer dat ze nog steeds dezelfde leader hebben, maar wel eindelijk ge-update!
  maandag 1 september 2003 @ 19:57:28 #14
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_12878779
terugvindpost

ik zit vrolijk te kijken, leuk joh onderweg naar morgen!

Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_12878957
wat een mooie openingspost svensational

Serge is echt een geweldige psycho, top acteerprestatie

Tara is echt een babe!!!

Leuke eerste aflevering, geen langdradig gedoe. Ellen en Bram maken het meteen goed. Joyce draait meteen weer door.

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_12879065
Ik vind het begin van dit seizoen eigenlijk een anticlimax. Ik had een soort van veldslag verwacht.
pi_12879863
quote:
Op maandag 1 september 2003 20:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind het begin van dit seizoen eigenlijk een anticlimax. Ik had een soort van veldslag verwacht.
Anti-climax??? Ik vond het juist geweldig. Heb me werkelijk de hele aflevering vermaakt, en dat was de laatste paar weken voor de zomerstop wel anders.

Joost:"Hij is lelijk genoeg om in een horrorfilm mee te doen" hehe

pi_12880052
quote:
Op maandag 1 september 2003 20:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Een veldslag???????

Tip: Huur Saving Private Ryan eens

pi_12880251
Nog effies over de aflevering van vandaag

Wat ik jammer vindt is dat Serge niet vrij is, dus hij zal ook wel niet al te lange tijd blijven in ONM ( zit ook niet in de leader) Dus ik vraag me af wat hij dan komt doen nu in ONM. misschien heeft hij wel een of ander geheim te onthullen, missch iets met Arthur.

Eigenlijk weten we nog steeds niet waarom Arthur de Couwenbergs zo haat, ben ik nog altijd zeer benieuwd naar.

pi_12880928
Ja, eigenlijk is hij de zoon van Arthur, haha Heeft Arthur er nog een kind bij en heeft Serge de verkeerde vermoord
pi_12882928
quote:
Op maandag 1 september 2003 21:45 schreef Svensational het volgende:
Ja, eigenlijk is hij de zoon van Arthur, haha Heeft Arthur er nog een kind bij en heeft Serge de verkeerde vermoord
Dat heeft hij dan zeker, want dan heeft hij de grootste lul laten lopen......
pi_12882950
quote:
Op maandag 1 september 2003 21:08 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Een veldslag???????

Tip: Huur Saving Private Ryan eens

Bij die film ben ik ooit in slaap gevallen.
pi_12888678
Archief-Quiz: augustus 2003 [ babette21 ]

Vragen, antwoorden én toelichting

1. ONM werd voor het eerst uitgezonden op .
a. 3 januari 1993
b. 4 januari 1993
c. 3 januari 1994
d. 4 januari 1994

Toelichting: Nog een paar maandjes en dan bestaat ONM 10 jaar! Olé!!

2. Wie won in 1998 de Nederlandse Academy Award voor beste soap-actrice?
a. Pauline van Rhenen

b. Pamela Teves
c. Annemieke Verdoorn
d. Bettina Berger

Toelichting: Pamela Teves en Bettina Berger waren wél genomineerd, maar gingen met lege handen naar huis...

3. Toen Margot naar jaren weer terugkwam in de serie, bleek zij tijdens haar afwezigheid getrouwd te zijn geweest. Hoe heette haar - inmiddels overleden - echtgenoot?
a. Melvin
b. Kennith
c. Nelson
d. George

Toelichting: De kijkers hebben Nelson nooit te zien gekregen, maar toch kreeg hij enige tijd een hoop aandacht. Margot had nog veel moeite met zijn overlijden en probeerde om die reden zijn geest op te roepen. wat overigens nooit gelukt is!

4. Zanger en presentator Gordon speelde ooit een miniscuul rolletje in ONM als:
a. Kunstenaar
b. journalist
c. kok
d. zichzelf

Toelichting: Gorden speelde een journalist die Daan moest interviewen over zijn kookshow. In deze hoedanigheid was hij ongeveer 3 minuten in beeld!

5. Welk personage kwam ooit als engel terug in ONM?
a. Pim
b. Bento
c. Frank
d. Ed

Toelichting: Ed kwam in 2000 heel even terug (voor slechts enkele scènes) om Aafke van haar zelfmoordneigingen af te helpen. Dit natuurlijk als Engel, aangezien hij ruim een jaar eerder al vermoord en begraven was! Enkele jaren daarvoor léék het of de geest van Pim rondspookte, maar aangezien hij later nog bleek te leven zal het wel een hallucinatie van Margot zijn geweest. Ook leek het even of de ziel van Bento was opgedoken, dit bleek echter de kwade geest Hadewig te zijn.

6. Wie begon haar 'carrière' bij "Kinderen voor Kinderen"?
a. Iwana Chronis

b. Tamara Brinkman
c. Rosita Boedhoe
d. Monique van der Werff

Toelichting: Iwana maakt in 1989 en 1990 deel uit van "het Koor met de Gooise R".!

7. Nadat Victor verlaten werd door zijn grote liefde Merel, raakte hij verslaafd. Waaraan?
a. Drank

b. Gokken
c. Pillen
d. Sex

Toelichting: Victor kon steeds minder weerstand bieden aan de fles. Nadat hij zelfs dronken de operatiekamer in wilde gaan (maar op het laatste moment werd tegengehouden door Gina), zette hij zelfs zijn baan op het spel. Echter, zo snel als hij aan de drank was, was hij er ook weer af. En dat zonder bezoek aan de AA.

8. Wie redden Babette (en daarmee ook Ed) van de sekte Orion?
a. Ravi en Joyce
b. Ravi en Margot
c. Sasza en Joyce
d. Sasza en Margot

Toelichting: Ravi vond het gedrag van Babette wel erg bizar worden en besloot haar kamer eens te onderzoeken. Hier vond hij de drugs die Babette in de greep van Orion bleek te houden. Samen met Margot sloot hij Babette op in haar kamer, waar ze cold turkey moest afkicken. Op deze manier was ze net op tijd weer zichzelf, waardoor de redding van Ed nog op tijd was.

9. In welke musical speelde Margot van Doorn (Merel) na haar vertrek uit ONM?
a. Aïda
b. Doornroosje en de knappe kikker
c. The sound of music
d. Nijntje, de musical

Toelichting: Margot speelde moeder Pluis in de kindermusical Nijntje: compleet met konijnoren natuurlijk!

10. Naar welk land emigreerde Ticho na zijn breuk met Babette?
a. Frankrijk
b. Engeland
c. Jamaica
d. Kalima

Toelichting: Babette kwam nét te laat achter de plannen van Ticho. Op het moment dat zij in de haven aankwam, zag ze de boot richting Engeland - met Ticho als passagier - richting horizon vertrekken.

De uitslag:

01. lion86 - 100
02. Sissi - 100
03. menno2911 - 100
04. feyenoord - 100
05. Riann van FOK - 100
06. Pimmetje - 100
07. Snoopy - 80
08 Lemijn - 80
09. ikke - 80
10. Svensational - 70
11. kaatje - 60
12. cleo - 50
13. mireille - 50
14. Markie-Mark - 50
15. Somegirl - 50

16. eefje - 50
17. Lindatjuhhh - 50
18. larsiwan - 40
19. **wilma** - 40
20. Flamebringer - 40
21. vaatdoek - 40

22. maaike - 40
23. blah blah - 40
24. Miss_Nicole - 40
25. Paul - 30
26. pino - 30
27. astrid - 30
28. Muisje® - 30
29. natanja - 30
30. http://tv.clubs.nl/vandinten - 30
31 natascha - 20
32. matieske - 20
33. Henriette - 20
34. vogeltjuh - 10
35. Japper - 10
36. bram - 10

En hier de nieuwe quiz!

pi_12888901
Moeilijk zeg, die quiz... vond het nog verbazend goed van mezelf dat ik er vijf goed heb
pi_12889100
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 11:09 schreef Fannetje het volgende:
Moeilijk zeg, die quiz... vond het nog verbazend goed van mezelf dat ik er vijf goed heb
Ja vond hem ook erg moeilijk. Die vraag over Luciel had ik eigenlijk wel moeten weten, maar ja toch fout Uiteindelijk nog wel 60 punten gehaald
  Moderator dinsdag 2 september 2003 @ 11:43:18 #26
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_12889373
40 punten maar...

ben niet zo goed

Overigens: leuk die nieuwe foto's alleen wat een waardeloze foto van Lizzy in de leader

pi_12889861
quote:
Op maandag 1 september 2003 16:49 schreef SmashBro het volgende:
Mis je dan niet Life & Cooking??
pi_12899438
zo........ maar 30 punten! deze was moeilijk zeg! Allemaal mensen waar ik nog nooit van had gehoort!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_12905266
Ik had 80 punten maar om de een of andere vage reden stond ik al in de lijst met 50 punten
pi_12912657
Onderweg naar Morgen begint weer!
Strijd tussen families lijkt onvermijdelijk

In het nieuwe seizoen van Yorins hitsoap 'Onderweg naar Morgen', dat vanaf maandag 1 september 2003 van start gaat, wordt de ene stormachtige ontwikkeling met de andere afgewisseld. Slaagt de zwangere Ellen er in om de fles te laten staan? Vinden Tara, Lizzy en Joost bewijzen voor het medische schandaal? En wat wil de uit de TBS-kliniek ontsnapte Serge van Bettina?

Maar centraal staan vooral de gespannen verhoudingen tussen de families Van Walsum en Couwenberg. In de laatste aflevering van het afgelopen seizoen zag de kijker hoe de gemoederen hoog opliepen tijdens het 75-jarig jubileum van het Beatrix-ziekenhuis. Zijn de gevolgen hiervan te overzien?

Bram de Boei en Ellen Evenhuis krijgen het nodige voor hun kiezen. Nadat Bram zijn biezen pakte omdat de drankzuchtige Ellen niet in staat bleek de fles te laten staan, ontdekten de twee lovers dat Ellen zwanger is. Blij verrast sloten ze elkaar weer in de armen. Maar slaagt Ellen er nu wel in haar drankgebruik te beteugelen en heeft haar alcoholisme hun ongeboren vrucht beschadigd?

Serge is na een verlof niet teruggekeerd naar de TBS-instelling waarin hij werd opgenomen omdat hij Ed had vergiftigd. Hij zoekt zijn moeder Bettina Wertheimer op in het ziekenhuis en smeekt haar hem te helpen. Maar Bettina wil dat Serge terug gaat naar de kliniek. Geeft ze haar bloedeigen zoon aan bij de politie?

Op het 75-jarige jubileum van het Beatrix-ziekenhuis beschuldigt Joyce Couwenberg Arthur van Walsum ten overstaan van alle gasten van het kapot maken van haar broer Victor. Hierdoor komen de families Couwenberg en Van Walsum letterlijk en figuurlijk lijnrecht tegenover elkaar te staan. Is een allesoverheersende vete tussen de families nog te voorkomen?

Uitzending: elke werkdag, vanaf 1 september 2003, tijd: 19.30 uur.

Moderator woensdag 3 september 2003 @ 12:23:53 #31
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_12912783
Ik heb gisteren gemist

wie kan er een gedetailleerde beschrijving van de gebeurtenissen van gisteren neerzetten???

pi_12913203
Volgende week in ONM
quote:
Maandag:

Lizzy beseft dat har artikel over MedicaFarma een stuk minder geloofwaardig wordt nu het bewijsmateriaal is gestolen. Wat zal ze doen? Het interview waarin Niels flink van leer trekt tegen Arthur van Walsum zorgt in beide kampen voor de nodige beroering

Dinsdag:

Serge komt erachter dat zijn aandelen in het Seepaert niets meer waard zijn. Hij zet Bettina onder druk en dwingt haar hem te helpen. In het ziekenhuis worden de papieren van een overleden patiënt gestolen. Ellen maakt zich zorgen over haar overmatige drankgebruik.

Woensdag:

Margot heeft een ontmoeting met Maurice. Nu hij teruggaat naar Afrika, durft ze eindelijk toe te geven aan haar liefde voor hem. Bettina probeert te bemiddelen tussen de families Couwenberg en Reitsema Daan heeft een plan en probeert JP aan zijn kant te krijgen.

Donderdag:

Voelt JP iets voor Daans plannetje? Het huwelijk van Daan en Kyra zit in een flinke dip. Joost is vastbesloten om Mischa terug te pakken, omdat hij Lizzy van hem heeft afgepakt. Mischa bezorgt hem een verassing die hem daarbij nog van pas kan komen ook...

Vrijdag

Joost ziet dat Mischa een verassende ontmoeting heeft in het park. Ariël heeft ruzie met patiënt die een oud vrouwtje heeft aangereden. Tegen de regels in wil ze hem aangeven. Lizzy reageert anders dan Joost dacht als hij haar inlicht over Mischa's ontmoeting.

Bij woensdg moet het volgens mij zijn tussen de families van Walsum en Couwenberg. Het gezeik Daan/Kyra blijft dus ook in het nieuwe seizoen gewoon doorgaan, en Ariël blijft haar niks-rol houden.
pi_12913267
quote:
Op woensdag 3 september 2003 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb gisteren gemist

wie kan er een gedetailleerde beschrijving van de gebeurtenissen van gisteren neerzetten???

Update ONM dinsdag 2 september

Bettina besluit om niets tegen de politie te zeggen. Ze doet net alsof ze van niets weet. Serge krijgt haar zover dat hij een nachtje mag blijven slapen ergens in een kamer in Het Beatrix. Ze komt hem zelfs eten en drinken brengen. Ze kunnen het redelijk vinden samen.

Ellen krijgt afkickverschijnselen, maar ze wil het volhouden, voor haar kindje. Ze laat een echo in het ziekenhuis maken. Ze schijnt al 9 weken zwanger te zijn. Er is 6% kans dat het kindje wat mankeert vanwege haar alcoholverslaving. Ellen is gelukkig en bang te gelijk. Ze heeft die dag ook nog een afspraak met Duuk. Ze vertelt hem van haar zwangerschap.

Joyce heeft nog steeds gevoelens voor Arthur, maar ze maakt Niels duidelijk dat als ze Arthur voor de rechter kon slepen dat ze dat gedaan zou hebben. Er is nu eenmaal geen bewijs. Joost en Tara gaan langs Arthur om de waarheid te vragen. Arthur ontkent dat hij iets met de gekheid van Victor te maken heeft. Joost weet niet wat hij moet denken. Bettina besluit om langs Joyce te gaan. Ze vindt haar verhaal redelijk overtuigend. Ook vertelt Joyce van de verhouding die ze met Arthur had. Bettina confronteert Arthur met dit alles, maar hij gaat er niet echt op in. Bettina maakt hem duidelijk dat ze nog niet klaar met hem is. Arthur besluit om langs Joyce te gaan. Niels wil hem meteen wegsturen, maar Joyce vindt het oke. Ze staan nu oog in oog met elkaar...

Vooruitblik op ONM woensdag 3 september

Arthur gaat naar Joyce in een poging de ruzie tussen hen beiden uit te praten. Margot geniet compleet van de aanwezigheid van Maurice, die haar ook nog eens als de vrouw van zijn leven bestempelt. Ellen probeert de ontwenningsverschijnselen te compenseren door weer aan het werk te gaan.

Moderator donderdag 4 september 2003 @ 13:41:07 #34
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_12936342
Ik zag gister Ariël weer

ow dat varken is NOG vetter dan vorig seizoen __WAT ERG__

bah...ze had wel voor het eerst een meestelijke actie: die pizza aan de anderen uitdelen

pi_12938261
quote:
Op donderdag 4 september 2003 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zag gister Ariël weer

bah...ze had wel voor het eerst een meestelijke actie: die pizza aan de anderen uitdelen

Het was een kwart van de pizza. De rest had ze zelf al opgehapt.
  Moderator donderdag 4 september 2003 @ 16:01:42 #36
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_12939168
quote:
Op donderdag 4 september 2003 15:15 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Het was een kwart van de pizza. De rest had ze zelf al opgehapt.

moet ook wel, ze is in een paar maanden tijd zeker 20 kilo aangekomen!
pi_12940311
quote:
Op donderdag 4 september 2003 16:01 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

moet ook wel, ze is in een paar maanden tijd zeker 20 kilo aangekomen!

Ik ken de cliffhanger van 2004 al: barst Dash 3 In 1 uit haar voegen of nog net niet?
pi_12942995
Email-interview met Joep Sertons

Joep Sertons speelde (van 1995 t/m 1998) de rol van Paul de Ridder in ONM. Speciaal voor Het Archief wilde Joep meewerken aan een zogenaamd email-interview. De vragen zijn afkomstig van enkele leden. En dít is het resultaat:

1. Je speelde Paul de Ridder in ONM. Wat vond je van deze rol?
Was een aardige rol, maar staat niet erg hoog op mijn lijstje. Daar staan de rollen in Spijkerhoek, Westenwind en Swingers boven.

2. Hoe zou jij je karakter in ONM beschrijven?
Te aardig. Te gewoontjes. Eigenlijk een beetje een eikeltje.

3. Met wie had je de meeste scènes?
Met Dominique van Vliet. Fijne vrouw.

4. Was er destijds een andere rol in ONM die je graag had willen spelen?
Neen.

5. Met welke acteur(s) had je het meest contact (buiten de opnamen)?
Herman Boerman, Pim Vosmaer en Job Redelaar.

6. Welke gebeurtenis op de set van ONM zal je nooit vergeten?
Ik ben niets vergeten.

7. Zou je een terugkeer in ONM overwegen, als je hiervoor gevraagd zou worden (indien voor een andere rol als voorheen)?
Nee, ik vond het leuk en leerzaam maar niet voor herhaling.

8. Naast soap heb je ook in drama- en comedyseries gespeeld. Wat zijn de grootste verschillen (wat betreft acteren) en waar gaat je voorkeur naar uit?
Ja. Zie website. Voorkeur gaat uit naar drama. Eén camera regie. Dus een serie/film die wordt opgenomen met 1 camera.

9. Veel acteurs zeggen dat soap de meeste invloed op hun privé-leven hebben, doordat ze vaker herkend worden. Heb jij dit ook zo ondervonden?
Veel op tv en je wordt vaker herkend. Ik heb dat ook ondervonden ja. Vooral na Spijkerhoek en Westenwind en ONM natuurlijk.

10. Speel je nog wel eens in theaterstukken of heb je je volledig op tv/film gericht?
Voornamelijk tv/film maar in de toekomst graag weer theater.

11. Wat kunnen we in de (nabije) toekomst zoal van je verwachten?
Rol in Brutale moeders. Met Jennifer de Jong en Tatum Dagelet.

Niet echt boeiend interview, maar toch maar even geplaatst.

pi_12943044
Pim Veth ( ex Clint-ONM) presenteert Lucky Letters op SBS 6 elke dag om half 7 en dat doet ie best leuk.
pi_12944575
Beetje suffe aflevering zo zonder Bettina, Serge, Joyce en Arthur.

Ariel is idd weer dikker geworden valt echt op. Verder blijft het een suffe rol en ook Daan en Kyra zijn saai op dit moment

Gelukkig was Tara veel te zien in de aflevering als aangename beeldvulling. Ik voorspel echt een grote carriere voor de actrice, zij wordt echt een soort volgende Katja Schuurman.

pi_12946178
Vraagje:

Hebben jullie vanavond ook allemaal naar De Fabriek gekeken? Ik neem alle 13 afleveringen op. Wel stom dat de serie maar ééns per week komt.

donderdag 4 september 2003 @ 21:15:23 #42
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_12946331
quote:
Op maandag 1 september 2003 12:47 schreef Svensational het volgende:
Valerie Zwikker alias zuster in Beatrix
[afbeelding]
grrrrrrrr
wat is ze ook gruwelijk lekker
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_12948594
quote:
Op donderdag 4 september 2003 20:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Gelukkig was Tara veel te zien in de aflevering als aangename beeldvulling. Ik voorspel echt een grote carriere voor de actrice, zij wordt echt een soort volgende Katja Schuurman.
Anouck Klomp is veel lekkerderder dan Katja Schuurspons.
  donderdag 4 september 2003 @ 22:37:33 #44
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_12949130
quote:
Op donderdag 4 september 2003 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zag gister Ariël weer

haahahha

et word cker niet sochtends meer herhaald? ik moest vandaag werken en morgen ook dus dan word et weer niks.. weet iemand et?

pi_12949188
quote:
Op donderdag 4 september 2003 22:37 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

haahahha

et word cker niet sochtends meer herhaald? ik moest vandaag werken en morgen ook dus dan word et weer niks.. weet iemand et?

De herhaling van de gehele week komt op de zondagmiddag van kwart voor zes tot acht uur op Yorin.
  donderdag 4 september 2003 @ 22:40:42 #46
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_12949258
quote:
Op donderdag 4 september 2003 22:38 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

De herhaling van de gehele week komt op de zondagmiddag van kwart voor zes tot acht uur op Yorin.

oehh foon uit.. achterdeur op slot.. compu uit.. vriendin en chips erbij ist al bijna zondag?
pi_12949409
quote:
Op donderdag 4 september 2003 22:40 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

oehh foon uit.. achterdeur op slot.. compu uit.. vriendin en chips erbij ist al bijna zondag?

Mag ik er niet bij zitten?
pi_12968238
Wat ziet Serge eruit zeg met die nepsnor. Verschrikkelijk!!!!!
pi_12968256
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 20:02 schreef soapie het volgende:
Idd en je ziet zo dat het serge is
pi_12968660
Ariël gister: I rule
pi_12969110
quote:
Waar en wanneer zou hij het blondeermiddel hebben gekocht? En wie heeft 'm onder zijn neus gescheten?

Misschien moet hij een bril gaan dragen? Camoufleert ook altijd goed.

pi_12972276
quote:
Ja. Hij ziet eruit als een relnicht.
pi_12977230
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 22:27 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Ja. Hij ziet eruit als een relnicht.

Wie weet valt hij straks ineens voor Arthur ofzo..... Partners in crime!!!
pi_12983860

Nikki Plessen alias Marieke de Jong in 1998

pi_13003659
Wie gaat vanavond kijken van kwart voor 6 tot 8 uur

ik weet het nog niet
het heeft wel kans of misschien dat ik het half ga kijken dat wil dus zeggen computeren met de tv aan

pi_13003806
Ik probeer wel even de laatste aflevering te kijken, ik kan namelijk nooit kijken op vrijdag. Wel relaxed zo vijf afleveringen achter elkaar zo kan je doordeweeks nog eens wat missen !
pi_13003840
quote:
Op zondag 7 september 2003 16:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik probeer wel even de laatste aflevering te kijken, ik kan namelijk nooit kijken op vrijdag. Wel relaxed zo vijf afleveringen achter elkaar zo kan je doordeweeks nog eens wat missen !
Ja want dinsdags en woensdags heb ik het maar zo half gezien ik was toen bij mijn tante daarom kijk ik denk ik toch wel ff
pi_13006386
quote:
Op zondag 7 september 2003 16:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Als Yorin nou eens telkens die klereaftiteling weglaat!
pi_13007531
"Dat lekkere gleufdingetje naast je"
pi_13008002
quote:
Op zondag 7 september 2003 18:40 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Als Yorin nou eens telkens die klereaftiteling weglaat!

Dat doen ze toch ook
pi_13008428
Wat is dit voor bullshit zeg. Kon em helemaal niet meer vinden. En nu zijn er dus twee fora's met soaps??
pi_13008477
Tering wat ziet die Serge er nichterig uit zeg haha. Wel een leuke verhaallijn dit trouwens!
pi_13008823
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 12:06 schreef Svensational het volgende:

[..]

Mis je dan niet Life & Cooking??

Ja dat bleek dus idd niet zo practisch. Life & Cooking is mijn favo program dus dat wil ik meteen live kijken natuurlijk. Maar nu wordt Gilmore Girls ook nog eens rond hetzelfde tijdstip uitgezonden! Waarom zenden ze die ONM-omnibus niet gewoon wat eerder uit, de hele dag is er bijna geen drol op tv en vanaf 18 uur moet je opeens 14 videorecorders klaar hebben staan.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_13011905
quote:
Op zondag 7 september 2003 19:46 schreef Svensational het volgende:

[..]

Dat doen ze toch ook

Ik heb een aftiteling gezien!
pi_13012160
quote:
Op zondag 7 september 2003 22:27 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Ik heb een aftiteling gezien!

Ik heb niet de hele tijd zitten kijken, maar het laatste uurtje wel. En van de aflevering van donderdag naar vrijdag, zag je geen aftiteling. Maar misschien hebben ze dat bij andere overgangen wel gedaan.
pi_13014439
quote:
Op zondag 7 september 2003 22:37 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ik heb niet de hele tijd zitten kijken, maar het laatste uurtje wel. En van de aflevering van donderdag naar vrijdag, zag je geen aftiteling. Maar misschien hebben ze dat bij andere overgangen wel gedaan.

Volgens mij was het rond kwart over 6....
pi_13030735
Arthur is wel erg gek op zijn schoondochter de laatste tijd, ik zie in de toekomst nog wel wat gebeuren tussen die twee

Verders een leuke aflevering, de familiestrijd barst nu echt in alle hevigheid los

En wat heeft Bettina een grote rol de laatste tijd zeg, ze zat vandaag in bijn alle scenes. Ook wordt er erg goed geacteerd door Serge en Bettina vind ik. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met Serge, misscien wel plastische chirurgie ofzo zal niet de eerste keer zijn in ONM

pi_13030821
quote:
Op maandag 8 september 2003 20:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Arthur is wel erg gek op zijn schoondochter de laatste tijd, ik zie in de toekomst nog wel wat gebeuren tussen die twee

Verders een leuke aflevering, de familiestrijd barst nu echt in alle hevigheid los

En wat heeft Bettina een grote rol de laatste tijd zeg, ze zat vandaag in bijn alle scenes. Ook wordt er erg goed geacteerd door Serge en Bettina vind ik. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met Serge, misscien wel plastische chirurgie ofzo zal niet de eerste keer zijn in ONM

Een dezer dagen worden er gegevens van een overleden patiënt gestolen. Ik vermoed dat Serge Johannes van Mieghem een geheel nieuwe identiteit aanneemt.

't Wordt tijd dat ik morgen eens met Essent bel, want de beeldkwaliteit is hier de laatste week abominabel. Of heeft iedereen strepen op de zenders van HMG en SBS?

pi_13031926
quote:
Op maandag 8 september 2003 20:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Viel mij inderdaad ook al op... gadver de gadver!!!!!

En het zou wel eens waar kunnen zijn dat Serge een nieuwe identiteit gaat aannemen, daar had ik nog niet aangedacht.

pi_13033250
'Zeehonden kunnen hun oren uitzetten, zou jij ook eens moeten leren'.
Geweldig!!! Hoe kom je erop!!!!
Bettina
pi_13033524
Leuke aflevering vandaag. Vooral Serge was weer geweldig. En Joost aan de bar die chips uit z'n haar haalt
pi_13033597
quote:
Op maandag 8 september 2003 21:32 schreef soapie het volgende:
Bettina
Dat was idd weer een briljante one liner van Bettina. Altijd leuk hoe ze bij ONM de humor erin houden, net als bij Joost. Dat mis je echt in die andere soaps op tv.
pi_13034198
quote:
Op maandag 8 september 2003 21:43 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Dat was idd weer een briljante one liner van Bettina. Altijd leuk hoe ze bij ONM de humor erin houden, net als bij Joost. Dat mis je echt in die andere soaps op tv.

met die chips die hij ineens uit z'n haar toverde ik kijk gtst nu al niet meer omdat het een niet te verteren stuk is.
pi_13036806
quote:
Op maandag 8 september 2003 21:32 schreef soapie het volgende:
Bettina
Lisette Krol verdient dan ook het predikaat eerste klasse koe. Als ik Lisetje zou zijn had ik Bettina eigenhandig de nek omgedraaid. Nu staat Serge op het punt om dat te doen.
pi_13055156
Serge is echt weer op en top op dreef. Geinig toen hij het lijk een peuk in de mond stopte.
pi_13058289
Ik heb het gemist, Ik kreeg visite om half 8

Wat is er gebeurt?? Iets met Serge en een lijk?

pi_13062391
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 21:50 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb het gemist, Ik kreeg visite om half 8

Wat is er gebeurt?? Iets met Serge en een lijk?

Dan houd je toch zeker de deur dicht!? Bij mij komt er om half acht niemand meer in!

Serge heeft van een overleden patiënt het rijbewijs gestolen en daarmee bij een hotel ingecheckt. Als geintje drukte hij het lijk een peuk (die in de zak met bezittingen van de dode lag) in de mond en zei dat je van roken kunt doodgaan. Bettina kwam er achter en heeft het rijbewijs weer teruggegeven, onder een verzinsel uiteraard, want Claire mag niets vermoeden.
Serge zet de bloemetjes aardig buiten, want hij is naar de Galaxy gegaan. Daar heeft hij, onder het pseudoniem Pascal, een pintje met Duuk, die hem verder niet kent, gedronken.
Van Mieghem begeeft zich op dun ijs, want de Couwenbergs en Reitsema's gaan er deze week achterkomen.

Zo! Nu ben je up to date ...

pi_13065549
He bedankt man. ik heb wel een leuke aflevering gemist zo te horen. Die ga ik zondag wel bekijken dan
pi_13075928
Hier wat spoilers voor de aankomende week

spoiler:

Joyce valt Hugo aan. De bewakinsvideo waarop dit te zien is belandt bij de pers. Maurice en Margot gaan trouwen. Daan verliest zichzelf in de huwelijkspeech aan Maurice en Margot wat voor problemen met Kyra zorgt. Margot vertelt Daan en Jp dat ze de Engel gaat verlaten. Tara wordt de nieuwe bardame. Sege krijgt een steeds grotere invloed op Bettina
pi_13076006
quote:
Op woensdag 10 september 2003 18:22 schreef Markie-Mark het volgende:
Hier wat spoilers voor de aankomende week

spoiler:

Joyce valt Hugo aan. De bewakinsvideo waarop dit te zien is belandt bij de pers. Maurice en Margot gaan trouwen. Daan verliest zichzelf in de huwelijkspeech aan Maurice en Margot wat voor problemen met Kyra zorgt. Margot vertelt Daan en Jp dat ze de Engel gaat verlaten. Tara wordt de nieuwe bardame. Sege krijgt een steeds grotere invloed op Bettina

eigenlijk wil ik het niet weten maar ik kan het ook weer niet laten om te kijken
pi_13076392
Heb het ook gelezen, maar ik wist het allemaal al. had het al in de gids gelezen
pi_13077906
Bettina bereidt ook weer iets smeuïgs voor! Arthur "verarschen". Mooi zo! Bettina rules!
pi_13078089
Hugo begint kaal te worden.
pi_13079275
Joyce was weer goed bezig vandaag.
En Maurice en Margot Sweet
Volgende week een bruiloft in ONM!!!
Kyra moet niet zo zeiken, dat zal ook wel snel mis lopen tussen die twee.
En ik ben benieuwd wat Bettina nu weer van plan is, er zal vast wel wat smeuigs te vinden zijn over Arthur
En die Niels is best wel een knappe kerel.

Zo dat was mijn ONM analyse voor vandaag

pi_13082066
quote:
Op woensdag 10 september 2003 20:45 schreef Markie-Mark het volgende:
En ik ben benieuwd wat Bettina nu weer van plan is, er zal vast wel wat smeuigs te vinden zijn over Arthur
Zekers! Hij heeft in Amerika toch een patiënt laten verrekken.
pi_13082217
quote:
Op woensdag 10 september 2003 22:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zekers! Hij heeft in Amerika toch een patiënt laten verrekken.
Ja dat kan ik me nog wel herinneren ja. Toen was ie net de serie in en had ie al gedonder met tante Betje . Verder een leuke aflevering weer vandaag. Ik vind dat Hugo wel wat minder lullig kan doen tegen Niels, want Hugo weet net zo goed dat Niels gelijk heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 10-09-2003 22:17]

pi_13082319
Volgens mij dwarsboomt Bettina Arthur alleen maar omdat ze door hem afgewezen is. Anders zou ze zich nooit aansluiten bij de Couwenbergjes.

Ik ben echt benieuwd hoe Aafke gaat reageren op Serge's comeback en Bettina's aandeel daarin. Dat zal wel weer het volgende hoofdstuk betekenen in de eeuwige strijd tussen Aafke en Bettina.

pi_13082423
quote:
Op woensdag 10 september 2003 22:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens mij dwarsboomt Bettina Arthur alleen maar omdat ze door hem afgewezen is. Anders zou ze zich nooit aansluiten bij de Couwenbergjes.

Ik ben echt benieuwd hoe Aafke gaat reageren op Serge's comeback en Bettina's aandeel daarin. Dat zal wel weer het volgende hoofdstuk betekenen in de eeuwige strijd tussen Aafke en Bettina.

Dat zal nog wel een tijdje duren denk ik voordat Aafke erachter komt. Als Aafke het te weten komt zal het wel snel afgelopen zijn met Serge, want die belt natuurlijk meteen de politie..
pi_13103139
Zooo! Dat was weer een leuke aflevering vandaag. Vooral het einde met Mischa. Die speelt dus onder één hoedje met Justus Venema, de man van MedicaFarma. Wat zou er precies aan de hand zijn? Trouwens best zielig voor Joyce, dat iedereen zo onaardig tegen haar doet. Ze kan er toch niks aan doen? En op die grap van Arthur "Geef maar het nummer van Joyce" werd wel erg overdreven hard gelachen zeg. Enig minpuntje vind ik trouwens wel, dat het gezeik met Daan en Kyra maar blijf doorduren. Dat was vorig seizoen al lang zo, en het gaat nu nog steeds door. Maar Daan gaat er binnenkort uit, dus dat zal dan eindelijk wel afgelopen zijn
pi_13104054
Goed nieuws voor je Sven, ze gaan volgende week al uit elkaar.

Verders idd leuke aflevering. Alleen jammer van dat overbodige verhaallijntje met Ariel en dat jochie, dat soort korte niet boeiende verhaallijnen moeten ze maar helemaal schrappen.

Ik ben wel benieuwd wat Duuk te doen gaat krijgen dit seizoen, hij heeft op dit moment helemaal geen verhaallijn. Ik denk dat hij een rol gaat spelen in de Serge verhaallijn, hij zal wel bevriend raken met Serge zonder te weten wie het is.

pi_13104734
quote:
Op donderdag 11 september 2003 20:21 schreef Svensational het volgende:
Zooo! Dat was weer een leuke aflevering vandaag. Vooral het einde met Mischa. Die speelt dus onder één hoedje met Justus Venema, de man van MedicaFarma. Wat zou er precies aan de hand zijn?
Ik denk dat Mischa het bewijsmateriaal heeft laten verdwijnen!!! Griezel
pi_13104900
quote:
Op donderdag 11 september 2003 21:15 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik denk dat Mischa het bewijsmateriaal heeft laten verdwijnen!!! Griezel

Die "vent" heeft zich door MedicaFarma laten omkopen.
pi_13105058
quote:
Op donderdag 11 september 2003 21:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die "vent" heeft zich door MedicaFarma laten omkopen.
Wanneer zullen Lizzy's ogen open gaan!!!! Dumpen dat knulletje....
pi_13105087
Dat van Mischa was op zich wel voorspelbaar, hij moest of vermoord of omgekocht worden. Joost en Lizzy zullen wel weer snel bij elkaar komen en dat zullen Arthur en Joyce wel verbieden. Weer een hoop gezeik kunnen ze weer weken mee vooruit.
pi_13105372
quote:
Op donderdag 11 september 2003 21:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat van Mischa was op zich wel voorspelbaar, hij moest of vermoord of omgekocht worden. Joost en Lizzy zullen wel weer snel bij elkaar komen en dat zullen Arthur en Joyce wel verbieden. Weer een hoop gezeik kunnen ze weer weken mee vooruit.
Ik heb even met Lizzy en Tara gebeld of ze vannacht naar me toekomen. Ik zal vanavond erg weinig reageren. Heb wat beters te doen.
pi_13105840
quote:
Op donderdag 11 september 2003 21:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik denk niet dat Joost en Lizzy weer bij elkaar komen. Zelfs als het uit gaat met Mischa niet. Joost wil wel, maar Lizzy niet. Voor morgen staat er trouwens dit:

Joost ziet hoe Mischa een zeer verrassende ontmoeting heeft in het park. Ariel heeft ruzie met een patiënt, die een oud vrouwtje heeft aangereden. Tegen de regels van het ziekenhuis in, wil ze hem aangeven bij justitie. Lizzy reageert anders dan Joost had verwacht als hij haar inlicht over Mischa's dubieuze ontmoeting.

Lizzy is er dus niet zo van onder de indruk. Zou zij er ook mee te maken hebben? Denk et niet

pi_13106483
Zometeen bij JENSEN! op 6 snader Foppele

edit: new text is:

Zometeen bij JENSEN! op Yorin Sander Foppele oftwel Daan

[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 12-09-2003 05:19]

pi_13107168
quote:
Op donderdag 11 september 2003 22:13 schreef Svensational het volgende:
Zometeen bij JENSEN! op 6 snader Foppele
Snader Offpele?
pi_13126042
De nieuwe castfoto:

pi_13128640
Weer een leuke aflevering vandaag. Wat kan die Mischa liegen zeg en wat een doos die Lizzy dat ze hem gelooft. Ik vind het ook erg zielig voor Joost dat niemand hem gelooft. Zelfs z'n zus niet.

Ik vind dat Ariël wel erg lang doorzeurt over Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaason. Hopelijk is dat nu ook afgelopen, en het slaat ook nergens op die verhaallijn.

pi_13129152
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 21:08 schreef Svensational het volgende:
Weer een leuke aflevering vandaag. Wat kan die Mischa liegen zeg en wat een doos die Lizzy dat ze hem gelooft. Ik vind het ook erg zielig voor Joost dat niemand hem gelooft. Zelfs z'n zus niet.
Als ik Joost zou zijn, zou ik tegen Lizzy en die lul van haar zeggen dat ze kunnen kapotvallen en dat ze niet bij me hoeven aan te kloppen als het misgaat.
quote:
Ik vind dat Ariël wel erg lang doorzeurt over Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaason. Hopelijk is dat nu ook afgelopen, en het slaat ook nergens op die verhaallijn.
En dat terwijl ze Gazon zo simpel kan straffen:

Ariël: "Sorry Gazon dat ik struikelde en over je heen viel!"
Jason: "Pfwwwwttttfffft!"

pi_13136050
Leuke castfoto, ik herkende Ellen alleen niet, moest ff 3x kijken. En dat haar van Kyra vind ik HELEMAAL niks.
pi_13136920
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dat terwijl ze Gazon zo simpel kan straffen:

Ariël: "Sorry Gazon dat ik struikelde en over je heen viel!"
Jason: "Pfwwwwttttfffft!"

quote:
Op zaterdag 13 september 2003 10:16 schreef soapie het volgende:
Leuke castfoto, ik herkende Ellen alleen niet, moest ff 3x kijken. En dat haar van Kyra vind ik HELEMAAL niks.
Nee ik ook niet. En ik ben benieuwd wanneer Carlo Breidenbach (voorgrond foto, wat een naam) in de serie komt. Wel binnenkort lijkt me
pi_13137047
Wie herkent ze nog?

Ik denk niet veel, maar voor weet_ik_veel moet dit een eitje zijn

pi_13137355
hee weet_ik_veel. Dit weet jij vast wel. Hoe is Sander Overbeeke de serie eigenlijk uitgegaan? Ik weet nog dat hij bij TV Lokaal werkte samen met Reina, Margot en Els Stam. Daarna had hij nog een datingbureau genaamd Lente. Hij had een affaire met Daphne, die toen zwanger van hem was geworden. Daphne deed voorkomen alsof het van Victor was, maar die wist als enige dat hijzelf onvruchtbaar was, dus hij wist dat het niet van hem kon zijn en dat Daphen dus was vreemdgegaan. Heeft zijn mysterieuze verdwijning daar soms mee te maken?

[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 13-09-2003 12:13]

pi_13137545
Die derde foto herken ik niet maar de rest wel, weet alleen niet alle namen erbij wel wat ze ongeveer deden. Leuk die oude foto's!!! Meer, meer....
pi_13137695
De derde is dus Els Stam, de baas van TV Lokaal. Ze ziet er hier een beetje te opgedirkt uit op de foto
pi_13138119
Die Sander Overbeeke zit in de gevangenis nu

[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 13-09-2003 12:41]

pi_13138144
Mooie castfoto, die kunnen we voortaan in de openingspost plaatsen.

Joost en Lizzy staan er leuk op, alleen Kyra niet zo en Ariel...tja.

pi_13138163
De onderste foto is Kennard Stellinga
pi_13138650
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 11:32 schreef Svensational het volgende:
Wie herkent ze nog?

Ik denk niet veel, maar voor weet_ik_veel moet dit een eitje zijn

Dat valt tegen. Ik herken alleen Roel Fooy (Sander Overbeeke) en Frankie Ribbens (Melle Hartman). De anderen komen waarschijnlijk uit het 1e seizoen en dat heb ik voor 3/4 gemist.
pi_13138674
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 11:51 schreef Svensational het volgende:
hee weet_ik_veel. Dit weet jij vast wel. Hoe is Sander Overbeeke de serie eigenlijk uitgegaan? Ik weet nog dat hij bij TV Lokaal werkte samen met Reina, Margot en Els Stam. Daarna had hij nog een datingbureau genaamd Lente. Hij had een affaire met Daphne, die toen zwanger van hem was geworden. Daphne deed voorkomen alsof het van Victor was, maar die wist als enige dat hijzelf onvruchtbaar was, dus hij wist dat het niet van hem kon zijn en dat Daphen dus was vreemdgegaan. Heeft zijn mysterieuze verdwijning daar soms mee te maken?
Die zit in de petoet.
pi_13138692
Melle staat er niet tussen hoor, die bovenste lijkt er een beetje op maar is het niet. In de serie heette hij Ben. Hij zat ook in seizoen 1.
pi_13138706
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Melle staat er niet tussen hoor, die bovenste lijkt er een beetje op maar is het niet. In de serie heette hij Ben. Hij zat ook in seizoen 1.
Melle is de onderste ...
pi_13138739
Jij bedoelt Melle van Reina??? Die ziet er heel anders uit hoor, hij zit nu in een bier reclame en vorig jaar in Trauma 24/7 die is heel breed en gespierd

Dit jongetje is Kennard Stellinga, die in seizoen 1 geobsedeerd was door Renee en haar ontvoerde in de kelder van het beatrix, als je met je rechter muisknop op de foto klikt zie je ook dat hij kennard heet.

pi_13138789
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Jij bedoelt Melle van Reina??? Die ziet er heel anders uit hoor, hij zit nu in een bier reclame en vorig jaar in Trauma 24/7 die is heel breed en gespierd

Dit jongetje is Kennard Stellinga, die in seizoen 1 geobsedeerd was door Renee en haar ontvoerde in de kelder van het beatrix, als je met je rechter muisknop op de foto klikt zie je ook dat hij kennard heet.

Gvd! Je hebt gelijk.
pi_13138909
Markie-Mark heeft gelijk.

Maar volgens mij heet ie Kennard Bos en niet Stellinga. En hij was dat idd die van Renee geobsedeerd was.

De bovenste is Bennie Carstens. Hij was dokter in het Beatrix en zou met Reina gaan trouwen. Een dag voor het geplande huwelijk nam ie de benen. Een paar jaar later dook hij ineens weer op in een of andere sekte, waar Pim toen toevallig in terecht kwam.

quote:
Op zaterdag 13 september 2003 12:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Die Sander Overbeeke zit in de gevangenis nu
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:09 schreef weet_ik_veel het volgende:

[...]

Die zit in de petoet.

Maar wat heeft ie precies gedaan dan?
pi_13138973
Hij moest opdraaien voor de dood van Daphne's kind. Victor heeft dat kind vermoord met een of ander medisch middeltje maar liet Sander ervoor opdraaien als ultieme wraak. Dus Sander kunnen we in de toekomst nog wel terug verwachten om wraak te nemen op de Couwenbergjes
pi_13139791
Ik wist niet dat Sander in de bajes zit. Kan me daar niks meer van herinneren, hoewel ik vanaf het begin kijk.

Bennie Carstens zat inderdaad bij een sekte, maar was hij ook niet het vriendje van Renee, voordat Kennard haar in de kelder van het Beatrix vasthield???

[Dit bericht is gewijzigd door soapie op 13-09-2003 14:29]

pi_13140160
En zit Bennie trouwens niet opgeslotem in een tehuis omdat hij was doorgedraaid door die sekte????
pi_13140305
Ja dat kan wel kloppen. Of zat hij niet eerst in een tehuis en daarna in die sekte?? Em volgens mij had ie niks met Renee maar dat weet ik niet zeker
pi_13165758
Joepie morgen komt Nora weer in de serie
pi_13165875
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Joepie morgen komt Nora weer in de serie
en die andere lul van het bestuur
pi_13166825
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:15 schreef Svensational het volgende:

[..]

en die andere lul van het bestuur

Wie? Frans Kuipers? Of bedoel je die zoutzak van MedicaFarma?

[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 14-09-2003 21:00]

pi_13166929
De pipo's van deze pagina http://www.rtl.nl/soaps/onderwegnaarmorgen mogen ook eens uit de zomerslaap komen. De officiële pagina? My ass!
pi_13168396
Die site slaat idd nergens meer op. Zelfs de afleveringinfo staat er niet meer op.

Ik denk dat ze met een nieuwe site bezig zijn en hem daarom niet meer updaten, net zo'n site als die van gtst.

pi_13169369
quote:
Op zondag 14 september 2003 21:50 schreef Markie-Mark het volgende:
Die site slaat idd nergens meer op. Zelfs de afleveringinfo staat er niet meer op.

Ik denk dat ze met een nieuwe site bezig zijn en hem daarom niet meer updaten, net zo'n site als die van gtst.

Verleden jaar heeft het ook zo lang geduurd.
pi_13173902
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:55 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Wie? Frans Kuipers? Of bedoel je die zoutzak van MedicaFarma?

Frans Kuipers
  Moderator maandag 15 september 2003 @ 16:22:06 #129
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13183818
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 19:22 schreef Svensational het volgende:
De nieuwe castfoto:

[afbeelding]

Het haar van Kyra en Ellen BAH!

En mag ik hieruit opmaken dat Renée terug komt??
En wie is die gast links naast Lisette?

pi_13184314
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:22 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Het haar van Kyra en Ellen BAH!

En mag ik hieruit opmaken dat Renée terug komt??
En wie is die gast links naast Lisette?

Tom Mickers alias Carlo Breidenbach (zie openingspost). Ja Renee komt zeker terug. Die was met zwangerschapsverlof.
  Moderator maandag 15 september 2003 @ 16:39:11 #131
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13184377
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:37 schreef Svensational het volgende:

[..]
Ja Renee komt zeker terug. Die was met zwangerschapsverlof.

Jammer, ze was de laatste tijd wel èrg zeikerig en moederig
Ik wil de oude Renée terug!
pi_13185249
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:39 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Jammer, ze was de laatste tijd wel èrg zeikerig en moederig
Ik wil de oude Renée terug!

Dat ze maar rap ophoepelt! Ze houdt met haar gezeik het hele verhaal op. Er is nog maar één goed ding dat ze kan doen: Serge omleggen. Nu zonder fouten!
pi_13187536
Er zijn er vast wel meer maar dit zijn ongeveer de personen die weet_ik_veel liever uit de serie heeft:
  • Ariël
  • Renée
  • Serge
  • Arthur
  • Aafke
  • Daan
  • Kyra
  • Ellen
  • Waarom kijk je eigenlijk nog

Moderator maandag 15 september 2003 @ 19:08:32 #134
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_13188119
    quote:
    Op maandag 15 september 2003 18:45 schreef Svensational het volgende:
    Er zijn er vast wel meer maar dit zijn ongeveer de personen die weet_ik_veel liever uit de serie heeft:
  • Ariël
  • Renée
  • Serge
  • Arthur
  • Aafke
  • Daan
  • Kyra
  • Ellen

Serge moet blijven de rest idd weg!

Terug moeten:

• Cor de Zeeuw
  • Reina de Zeeuw
  • Jur van Elst
  • Victor Couwenberg
  • Lotje Konings
  • Sid Poorter
  • [Dit bericht is gewijzigd door djkoelkast op 15-09-2003 19:08]

pi_13188484
    De rest moet helemaal niet weg
    dan is er helemaal niks meer aan
    pi_13189019
    quote:
    Op maandag 15 september 2003 18:45 schreef Svensational het volgende:
  • Ariël
  • Renée
  • Serge
  • Daan
  • Kyra
  • Lisette Krol
  • Mischa

Er moet meer vrouwelijk schoon in (geen regentonnen) en het wrakhout van hier boven is dringend aan vervanging toe.
      Moderator maandag 15 september 2003 @ 19:44:37 #137
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_13189020
    quote:
    Op maandag 15 september 2003 19:23 schreef Svensational het volgende:
    De rest moet helemaal niet weg
    dan is er helemaal niks meer aan
    Mèt die lui is er minder aan
    pi_13189726
    quote:
    Op maandag 15 september 2003 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:

Lisette Krol

Er moet meer vrouwelijk schoon in (geen regentonnen) en het wrakhout van hier boven is dringend aan vervanging toe.

Lovely Lisette eruit? Die zorgt nog voor wat humor.

Dat was wel een strakke actie van Arthur . Maar dat van Tara vond ik een beetje raar. Geeft ze eerst de toelage terug en gaat ze nu zeuren dat het niet op d'r rekening staat.

Arthur spreekt trouwens wel veel namen verkeerd uit met z'n "amerikaanse accent" Riekter, Huukoo

pi_13190239
    quote:
    Op maandag 15 september 2003 20:10 schreef Svensational het volgende:

[..]

Lovely Lisette eruit? Die zorgt nog voor wat humor.

Ja, maar die is zo stom als stront!
    quote:
    Dat was wel een strakke actie van Arthur .
    Dat doet hij alleen maar om zijn eigen huid te redden.
    quote:
    Maar dat van Tara vond ik een beetje raar. Geeft ze eerst de toelage terug en gaat ze nu zeuren dat het niet op d'r rekening staat.
    Tara is nou echt een geëmancipeerde meid. Eerst zeiken dat geld haar niet interesseert en het dan toch aannemen.
    quote:
    Arthur spreekt trouwens wel veel namen verkeerd uit met z'n "amerikaanse accent" Riekter, Huukoo
    Dat is om interessant te doen. Doen Donald Jones en Ronnie Tober ook.
    pi_13190561
    quote:
    Op maandag 15 september 2003 06:19 schreef Svensational het volgende:

[..]

Frans Kuipers

Ik heb 'm niet gezien. Wel Marc de Graaf en Justus Veenema.
    pi_13190860
    quote:
    Op maandag 15 september 2003 20:28 schreef weet_ik_veel het volgende:

Ja, maar die is zo stom als stront!

Daarom is ze juist zo goed
    quote:
    Dat doet hij alleen maar om zijn eigen huid te redden.
    Denk ook niet dat ie er iets mee bereikt
    quote:
    [Frans Kuipers]
    Ik heb 'm niet gezien. Wel Marc de Graaf en Justus Veenema.
    Ik ook niet
    pi_13191211
    quote:
    Op maandag 15 september 2003 20:49 schreef Svensational het volgende:

Daarom is ze juist zo goed

Ja, in bed misschien ...
    quote:
    Ik ook niet
    Volgens mij is Frans Kuipers dood.
    pi_13210973
    Het zou me niks verbazen als ze Renee in de toekomst aan Tara koppelen. Zou de verhaallijn wel goed doen
      Moderator dinsdag 16 september 2003 @ 16:16:12 #144
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_13211270
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2003 16:05 schreef Markie-Mark het volgende:
    Het zou me niks verbazen als ze Renee in de toekomst aan Tara koppelen. Zou de verhaallijn wel goed doen
    Net zoals met Suzy zeker? bah gaat Renée wer zo moederig doen bah!
    Ik blijf erbij: oude Renée was leuker

en ok Lisette mag blijven

pi_13211991
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2003 16:16 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Net zoals met Suzy zeker? bah gaat Renée wer zo moederig doen bah!
    Ik blijf erbij: oude Renée was leuker

en ok Lisette mag blijven

Lisette mag door Renske Zwart worden vervangen.
    pi_13215000
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2003 16:05 schreef Markie-Mark het volgende:
    Ik denk dat Tara wat gaat krijgen met Carlo Breidenbach, die een dezer dagen zal verschijnen
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2003 16:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
    Lisette mag door Renske Zwart worden vervangen.
    pi_13215379
    Wie is Renske Zwart?
    pi_13215420
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2003 18:52 schreef Markie-Mark het volgende:
    Wie is Renske Zwart?
    Die werkt ook soms achter de balie. Werd in de Galaxy nog door Hugo zowat aangerand.
    pi_13217803
    Is het gedoe met Jason nou eens eindelijk een reden om Dash 3 in 1 er met een duizelingwekkende rotvaart uit te schoppen? Ik hoop het! Zeer onverantwoordelijk gedrag! Ontoelaatbaar!
      dinsdag 16 september 2003 @ 21:16:38 #150
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13220480
    Nou mensen, hier ben ik dan: ein-de-lijk tussen de Fokkers!!!

om meteen met de deur in huis te vallen, ik ben het helemaal met jullie eens: Ariël de Zeemeerman moet opzoutuh..... en wel zo snel mogelijk!!

zo, Babette heeft gesproken

dinsdag 16 september 2003 @ 22:37:34 #151
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13223556
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2003 18:54 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Die werkt ook soms achter de balie. Werd in de Galaxy nog door Hugo zowat aangerand.

Huh? Wanneer was dat dan?!? En wat doet 'n Hugo uberhaupt in de Galaxy.....?
    pi_13225666
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2003 22:37 schreef babette21 het volgende:

[..]

Huh? Wanneer was dat dan?!? En wat doet 'n Hugo uberhaupt in de Galaxy.....?

Zeg, surrogaat-fan die je bent!

Er was een periode waarin Tarik Cadier (Sid Porter) de Galaxy runde. Hugo en Claire kwamen er regelmatig. Op een gegeven moment nöhckte Claire met Sid en ging Huug op de vrouwentoer. Op een zekere avond ging hij met Renske uit en raakte hij nogal dronken. Op een van de toiletten begon hij haar te zoenen en bijna te neuken. Dat ging voor het meiske wat te abrupt. Renske rukte zich los, zei dat Huug een klootzak was (dat is hij ook ) en vertrok. Ze is in het ziekenhuis, achter de balie van neurologie nog een paar keer opgedoken.

pi_13227659
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2003 21:16 schreef babette21 het volgende:
    Nou mensen, hier ben ik dan: ein-de-lijk tussen de Fokkers!!!

om meteen met de deur in huis te vallen, ik ben het helemaal met jullie eens: Ariël de Zeemeerman moet opzoutuh..... en wel zo snel mogelijk!!

zo, Babette heeft gesproken

Heel goed Dan hoef ik tenminste niet meer alles van je site te kopieren. Voor alle duidelijkheid mensen Babette21 is dus degene die altijd alle quizzen maakt en bijvoorbeeld de stamboom

Nu kun je de quiz ook gewoon zelf doorlinken Babette

pi_13230296
    Hey, wie is Jason? Was dat een vriendje van Ariel ofzo? kan me niet voorstellen maar ja...

verder kan ik aardig op de hoogte blijven door jullie posts, cool. Ik mis ONM!! Damn, het klinkt als vet leuke afleveringen allemaal.

Micha is dus deel van Medica Farma? Ik hoop dat Joost en Lizzie weer bij elkaar komen ja. en dan kunnen ze daar weer een Romeo & Juliet verhaallijn van maken (zou wel een beetje standaard zijn maar wel leuk!)

Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
      woensdag 17 september 2003 @ 16:20:01 #155
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13238566
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2003 23:41 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Zeg, surrogaat-fan die je bent!

Er was een periode waarin Tarik Cadier (Sid Porter) de Galaxy runde. Hugo en Claire kwamen er regelmatig. Op een gegeven moment nöhckte Claire met Sid en ging Huug op de vrouwentoer. Op een zekere avond ging hij met Renske uit en raakte hij nogal dronken. Op een van de toiletten begon hij haar te zoenen en bijna te neuken. Dat ging voor het meiske wat te abrupt. Renske rukte zich los, zei dat Huug een klootzak was (dat is hij ook ) en vertrok. Ze is in het ziekenhuis, achter de balie van neurologie nog een paar keer opgedoken.

Aha vandaar.... tja niet zo gek dat ik dat gemist heb: toen zat ik in Australië!! En drie maanden onm opnemen was iets te veel van het goede... al klinkt dit verhaallijntje wel cool.... jammer dat ik deze kant van Hugo heb moeten missen...!
      woensdag 17 september 2003 @ 16:24:13 #156
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13238678
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 06:17 schreef Svensational het volgende:

[..]

Nu kun je de quiz ook gewoon zelf doorlinken Babette

Die taak laat ik graag bij jou liggen!!

Effe wat anders: vanavond allemaal de vlag uithangen, want Margot en Maurice gaan

Moderator woensdag 17 september 2003 @ 16:26:08 #157
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_13238733
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 16:24 schreef babette21 het volgende:

[..]

Die taak laat ik graag bij jou liggen!!

Effe wat anders: vanavond allemaal de vlag uithangen, want Margot en Maurice gaan

walgelijke jurk heeft ze
    nog wit ook bah
    pi_13239278
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 10:32 schreef somegirl het volgende:
    Hey, wie is Jason? Was dat een vriendje van Ariel ofzo? kan me niet voorstellen maar ja...

verder kan ik aardig op de hoogte blijven door jullie posts, cool. Ik mis ONM!! Damn, het klinkt als vet leuke afleveringen allemaal.

Micha is dus deel van Medica Farma? Ik hoop dat Joost en Lizzie weer bij elkaar komen ja. en dan kunnen ze daar weer een Romeo & Juliet verhaallijn van maken (zou wel een beetje standaard zijn maar wel leuk!)

Jason is een patiëntje van Ariël. Een jaar of 15 en heeft een oud vrouwtje aangereden, is daarna zelf door gereden en een poos later op z'n smoel gegaan. Heeft nu een gebroken been. Ariël wil hem aangegeven bij politie maar oa. Kyra, Bram en Bettina zijn er tegen. Heeft dus nu een ander plan en heeft hem naar die vrouw gebracht, die zwaargewond in het ziekenhuis ligt. 's avonds als ie op z'n kamer ligt wil ie weer bij d'r op bezoek gaan. Hij loopt erg moeilijk met z'n gebroken been. Als hij er eindelijk is valt ie op de grond en is bewusteloos.

Mischa heeft zich om laten kopen door Medica Farma. Vrijdag komt Lizzy dit ook te weten

pi_13239530
    Hee babette, dat verhaal van Frank heb je niet helemaal afgemaakt vlgns mij. Van dat ie in dat tehuis lag en geopereerd was door Victor en dan met Frank/pim erbij. Verder een top-verhaal Dat je dat allemaal nog weet
    pi_13240246
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 16:20 schreef babette21 het volgende:

[..]

Aha vandaar.... tja niet zo gek dat ik dat gemist heb: toen zat ik in Australië!! En drie maanden onm opnemen was iets te veel van het goede... al klinkt dit verhaallijntje wel cool.... jammer dat ik deze kant van Hugo heb moeten missen...!

Voor 20 euro per stuk kan ik je 82 videobanden van ONM leveren!
      woensdag 17 september 2003 @ 17:52:30 #161
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13241146
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 16:53 schreef Svensational het volgende:
    Hee babette, dat verhaal van Frank heb je niet helemaal afgemaakt vlgns mij. Van dat ie in dat tehuis lag en geopereerd was door Victor en dan met Frank/pim erbij. Verder een top-verhaal Dat je dat allemaal nog weet
    Ja toch fijn te merken dat mijn drankmisbruik mijn korte geheugen niet heeft aangetast

Vond het verhaal al lang genoeg, die gozer heeft tenslotte 7 jaar in ONM gezeten... dus ja, zoveel mogelijk 'details' weggelaten. Anyway, thanx voor het compliment

Nog 'n voorstel wie ik volgende week 'thema' moet maken?!

woensdag 17 september 2003 @ 17:55:17 #162
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13241211
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 17:18 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Voor 20 euro per stuk kan ik je 82 videobanden van ONM leveren!

20 euro... weet je wel hoeveel dat is!!!!

maar eh, van welke periode heb je banden?? Ben al eeeeeuwen opzoek naar uitzending dat Babette in ONM kwam, want die heb ik destijds gemist...
    Sowieso wil ik 94 t/m 97/98 écht nog 's terugzien.... maar ja, zover krijg ik ze bij yorin natuurlijk noooooooit...

pi_13241321
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 17:52 schreef babette21 het volgende:

[..]
    Nog 'n voorstel wie ik volgende week 'thema' moet maken?!

Het moet iemand zijn die er al uit is he, ofnie?

Ed Couwenberg ofzo, of gewoon Babette

pi_13243088
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 17:55 schreef babette21 het volgende:

[..]

20 euro... weet je wel hoeveel dat is!!!!

Nou nou ... als Babette heb jij toch genoeg aan de serie verdiend!
    quote:
    maar eh, van welke periode heb je banden?? Ben al eeeeeuwen opzoek naar uitzending dat Babette in ONM kwam, want die heb ik destijds gemist...
    Sowieso wil ik 94 t/m 97/98 écht nog 's terugzien.... maar ja, zover krijg ik ze bij yorin natuurlijk noooooooit...
    Ik heb 82 banden vanaf de laatste week van mei 1999 t/m heden.
    pi_13244793
    Ik vond het wel een goeie actie van Ariël. Die Jaaaaaason lijkt trouwens wel op Joost.

Ariël: "Maar dan word ik ontslagen"

Das dan een goede reden voor haar om weer te remigreren naar Texel

't huwelijk van Maurice en Margot was een beetje saai, maar ja, het was ook een last-minute, dus erg veel geregeld hadden ze niet.

woensdag 17 september 2003 @ 20:46:36 #166
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13245994
    Had BBQ dus heb 't niet gezien... deze week uberhaupt pas 10 min. meegekregen, dus zondag maar ff instaleren voor de buis voor n goeie update!

dat jáson op joost lijkt was mij ook al opgevallen, heb zelfs bij aftiteling gekeken maar nee... geen familie!

zijn zeker geen verdwenen familieleden/bekenden langsgekomen voor de bruiloft?! (babs, renee, daphne, jannes)

woensdag 17 september 2003 @ 20:53:17 #167
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13246176
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 19:09 schreef weet_ik_veel het volgende:

Nou nou ... als Babette heb jij toch genoeg aan de serie verdiend!

Uiteraard, maar heb ik allemaal uitgegeven in Oz/NZ
    quote:
    Ik heb 82 banden vanaf de laatste week van mei 1999 t/m heden.
    Kunnen we samen een mooie verzameling maken, ik heb met name banden van mei 97 t/m eerste week september 99. 82 banden is trouwens wel een heel klein beetje overdreven, vind je ook niet

oja sven, heb ff met richard afgesproken dat ik die band van jouw krijg doorgestuurd (you know, uit 94) en ik 'm dan weer naar jou terugstuur. erg leuk vooruitzicht

pi_13247455
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 20:46 schreef babette21 het volgende:
    zijn zeker geen verdwenen familieleden/bekenden langsgekomen voor de bruiloft?! (babs, renee, daphne, jannes)
    Nee niemand, waren sowieso weinig mensen. Het werd ook in de Engel gehouden dus veel plaats was er niet.
    quote:
    oja sven, heb ff met richard afgesproken dat ik die band van jouw krijg doorgestuurd (you know, uit 94) en ik 'm dan weer naar jou terugstuur. erg leuk vooruitzicht
    Das goed. Het zijn maar tien minuutjes, maar vond het ook erg leuk om te kijken
    pi_13248952
    Valt me trouwens op dat bij het aankondigen van ONM voor de reclame ze het altijd hebben over de families Couwenberg en Reitsema. Moet intussen zijn de families Couwenberg/Reitsema en van Walsum.

Volgende week probeert Duuk trwns Tara in z'n bed te krijgen. Eens kijken of ze van zich af zal bijten..

woensdag 17 september 2003 @ 22:36:49 #170
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13249612
    Tja kan twee kanten op: zou niet verbaasd zijn als ze 'm keihard afpoeierd, maar zie haar d'r ook wel voor aan om 'm gewoon te gebruiken.... één keer de koffer in en 'm dan weer dumpen. lekker recalcitrant toch.... ben wel benieuwd
    pi_13251878
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 22:36 schreef babette21 het volgende:
    Tja kan twee kanten op
    Dat is bij de meeste vrouwen!
    quote:
    zou niet verbaasd zijn als ze 'm keihard afpoeierT, maar zie haar d'r ook wel voor aan om 'm gewoon te gebruiken.... één keer de koffer in en 'm dan weer dumpen. lekker recalcitrant toch.... ben wel benieuwd
    Dat doet Ome Duuk toch zeker ook!? Welke kerel wil er nou nog een vaste relatie als de snollen in veelvoud voorradig zijn?
    pi_13258279
    De kijkcijfers beginnen al weer aardig op het oude niveau te komen: 714.000 kijkers met een martkaandeel van 16%
    pi_13258563
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 20:53 schreef babette21 het volgende:

Als Sven dat goed vindt tenminste

Zijn er trouwens mensen op dit forum die meer oude zooi hebben???

donderdag 18 september 2003 @ 15:39:32 #174
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13265028
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 23:43 schreef weet_ik_veel het volgende:

Dat doet Ome Duuk toch zeker ook!? Welke kerel wil er nou nog een vaste relatie als de snollen in veelvoud voorradig zijn?

nou duuk dus, maar zonder succes want hij wordt altijd gedumpt! (luciel, hester)... en zijn scharrel met Ellen kwam ook niet echt van de grond haha. als tara hem nu afwijst (of dumpt) moet de arme jongen zelf nog 's in therapie...!
    pi_13266879
    Toen Aafke Wouter had zien verdrinken en ze weer thuis was was ze toch depressief? Ze dacht er de hele tijd aan terug en had er nachtmerries over. Hoe is ze daar eigenlijk vanaf gekomen? Of is het gewoon ineens over gegaan?
    quote:
    Op donderdag 18 september 2003 11:33 schreef brommie27 het volgende:
    Als Sven dat goed vindt tenminste
    quote:
    Op donderdag 18 september 2003 15:39 schreef babette21 het volgende:
    nou duuk dus, maar zonder succes want hij wordt altijd gedumpt! (luciel, hester)... en zijn scharrel met Ellen kwam ook niet echt van de grond haha. als tara hem nu afwijst (of dumpt) moet de arme jongen zelf nog 's in therapie...!
    Je vergeet Bobby (Of was het nou Nicky)
    pi_13267834
    quote:
    Op donderdag 18 september 2003 16:37 schreef Svensational het volgende:
    Toen Aafke Wouter had zien verdrinken en ze weer thuis was was ze toch depressief? Ze dacht er de hele tijd aan terug en had er nachtmerries over. Hoe is ze daar eigenlijk vanaf gekomen? Of is het gewoon ineens over gegaan?
    Is overgegaan na praatsessies met Duuk.
    quote:
    Je vergeet Bobby (Of was het nou Nicky)
    Nicky. 't Was Olaf die met beiden rammelde.
    pi_13271966
    Haha, Mischa betrapt. Hopelijk is die snel weg. En wat jammer dat Ariël niet ontslagen wordt Ik vindt het ook wel zielig voor Daan en JP, maar ik denk dat dat wel goed komt, want Aafke was er ook over verbaasd. Verder niet zo'n heel leuke aflevering
    pi_13274510
    Na Ariëls knuffel heeft Bram nu pijn in z'n rug. Het was nu toch een uitgelezen kans om haar eruit te knikkeren, maar ja ... Slappehap de Boei liet zich door Ellen in twee seconden omverlullen.
    JP en Daan zijn zo dom geweest om zichzelf illusies te maken. Ze hadden beter eerst Margot geraadpleegd.
    Misschien is dit voor Daan ook een reden om weg te gaan?
    pi_13288846
    Daan gaat denk ik met Serge mee naar het buitenland!!!!!
    pi_13289082
    mijn god, wat wordt Bram een slappe zak, nu dat Ellen in verwachting is.
    pi_13289131
    Dat zit er wel in ja. Serge is duidelijk iets van plan met Daan.

Wat een beetje ongeloofwaardig is op dit moment:

1) Als een TBS patient ontsnapt had het allang op het nieuws/ in de krant moeten staan.
    2) De familie van het slachtoffer (Ed) had allang ingelicht moeten worden door de politie.
    3)Om nog maar te zwijgen over het feit dat Serge nog altijd niet herkend is ondanks dat ie vrijuit door het ziekenhuis/de galaxy loopt.

Maar ach het is wel een leuke verhaallijn hoor. Hopelijk komt Renee snel terug en komt zij Serge tegen

vrijdag 19 september 2003 @ 16:42:50 #182
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13292451
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2003 14:36 schreef soapie het volgende:
    Daan gaat denk ik met Serge mee naar het buitenland!!!!!
    Daan wordt door Serge koud gemaakt!!
    pi_13294306
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2003 14:46 schreef Markie-Mark het volgende:
    Dat zit er wel in ja. Serge is duidelijk iets van plan met Daan.

Wat een beetje ongeloofwaardig is op dit moment:

1) Als een TBS patient ontsnapt had het allang op het nieuws/ in de krant moeten staan.
    2) De familie van het slachtoffer (Ed) had allang ingelicht moeten worden door de politie.
    3)Om nog maar te zwijgen over het feit dat Serge nog altijd niet herkend is ondanks dat ie vrijuit door het ziekenhuis/de galaxy loopt.

Maar ach het is wel een leuke verhaallijn hoor. Hopelijk komt Renee snel terug en komt zij Serge tegen

Komt renee dan nog ooit terug?
    pi_13294459
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2003 17:48 schreef Riann het volgende:

[..]

Komt renee dan nog ooit terug?

Ik hoop veel meer dat Luciel terugkomt en dat René Zeurkop Couwenberg in Afrika achterblijft. Luciel is gewoon een lekker ding.
      vrijdag 19 september 2003 @ 18:13:56 #185
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13294797
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2003 17:58 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Ik hoop veel meer dat Luciel terugkomt en dat René Zeurkop Couwenberg in Afrika achterblijft. Luciel is gewoon een lekker ding.

Renée komt zeker terug, staat op de nieuwe castfoto en stond tijdje geleden interview mee in één of ander blaadje...

Luciel?? Die mag van mij echt oud worden in Afrika... vond ik echt 10x niks.... Als Chris Jolles zo nodig weer in 'n soap wil, moet ze terug naar GTST: als Dian was ze 10.000x beter!!!

pi_13295663
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2003 18:13 schreef babette21 het volgende:

[..]

Renée komt zeker terug, staat op de nieuwe castfoto en stond tijdje geleden interview mee in één of ander blaadje...

Luciel?? Die mag van mij echt oud worden in Afrika... vond ik echt 10x niks.... Als Chris Jolles zo nodig weer in 'n soap wil, moet ze terug naar GTST: als Dian was ze 10.000x beter!!!

Helemaal mee eens:
    Renee
    Luciel
      vrijdag 19 september 2003 @ 19:47:03 #187
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13297178
    Tip voor JP: een bezoekje aan de kapper.....
    pi_13297229
    Serge tegen Bettina: "Ik hou van je"
    Jaja van je geld zul je bedoelen!!!
      vrijdag 19 september 2003 @ 20:04:17 #189
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13297662
    Afscheid Margot was helemaal , vooral flashback met Ravi: coooool!
    pi_13297702
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2003 20:04 schreef babette21 het volgende:
    Afscheid Margot was helemaal , vooral flashback met Ravi: coooool!
    Echt cool ja!!!!!
    pi_13297839
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2003 18:48 schreef soapie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens:
    Renee
    Luciel

Nee, dat meeeeeeeeeen je niet!
    pi_13297881
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2003 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Toch wel!!!!! Sorry
      vrijdag 19 september 2003 @ 20:29:15 #193
    57269 Lemijn
    luistert ook naar Leijn
    pi_13298317
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2003 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:

Tuurlijk wel!

Oh trouwens, help me even. Het verband tussen Margot en Ravi

Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
    De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
    pi_13298408
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2003 20:29 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Tuurlijk wel!

Oh trouwens, help me even. Het verband tussen Margot en Ravi

Tiresias.
      vrijdag 19 september 2003 @ 20:36:06 #195
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13298476
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2003 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Tiresias.

Waren sowieso goeie vrienden, hebben toen ook samen Ed en Babette van Orion gered...
    pi_13299612
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2003 20:36 schreef babette21 het volgende:

[..]

Waren sowieso goeie vrienden, hebben toen ook samen Ed en Babette van Orion gered...

Jou en je pa?
      vrijdag 19 september 2003 @ 21:25:56 #197
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13299679
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2003 21:23 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Jou en je pa?

Ja wat een drama was dat... ben ze dan ook nog steeds dankbaar!!
    pi_13302067
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2003 21:25 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ja wat een drama was dat... ben ze dan ook nog steeds dankbaar!!

Had ik je maar gered! Dan hoorde ik ook in het rijtje van Ticho en Olaf thuis ...
    pi_13304801
    Mischa
    pi_13304902
    Leuke aflevering vandaag Dat Margot terug blikte vond ik ook erg leuk. Alleen was er wel erg veel zendtijd nodig om afscheid te nemen van iedereen Leuk dat Niels die baan aangeboden kreeg!!! Arthur keek erg verschrikt en draaide tergend langzaam zijn hoofd om
    pi_13308990
    quote:
    Op zaterdag 20 september 2003 00:47 schreef Svensational het volgende:
    Leuke aflevering vandaag Dat Margot terug blikte vond ik ook erg leuk. Alleen was er wel erg veel zendtijd nodig om afscheid te nemen van iedereen Leuk dat Niels die baan aangeboden kreeg!!! Arthur keek erg verschrikt en draaide tergend langzaam zijn hoofd om
    Ja idd ik vond het ook een geweldige uitzending
    pi_13312994
    Wie is Anneke, die bezorgt JP de schrik van zijn leven??!! JP gaat dan op internet op zoek naar Carlo??? Dus die zal zeer binnenkort wel zijn opwachting maken in Ulft.....
    pi_13314115
    quote:
    Op zaterdag 20 september 2003 14:35 schreef soapie het volgende:
    Wie is Anneke, die bezorgt JP de schrik van zijn leven??!! JP gaat dan op internet op zoek naar Carlo??? Dus die zal zeer binnenkort wel zijn opwachting maken in Ulft.....
    Carlo is zijn neef en die zou idd zo half september z'n intrede maken in ONM. Anneke is misschein z'n moeder of een (ex)vriendin. We zullen het zien.
    pi_13330602
    quote:
    Op zaterdag 20 september 2003 15:41 schreef Svensational het volgende:

[..]

Carlo is zijn neef en die zou idd zo half september z'n intrede maken in ONM. Anneke is misschein z'n moeder of een (ex)vriendin. We zullen het zien.

hm, ik heb ergens gelezen dat die Carlo zijn zoon zou gaan spelen. dan kan die Anneke zijn ex wel eens kunnen zijn.
    pi_13331361
    Ja is opzich wel logisch dat het zijn zoon is, want het is de neef van Ariel. JP met een zoon, ik weet het niet hoor
    pi_13332681
    Denk niet dat het z'n zoon is hoor. Volgens mij is JP nog maagd...
    pi_13332714
    Ik kan me herinneren dat JP weleens een vriendin heeft gehad in ONM, enkele jaren geleden maar dat was snel weer over.
    pi_13332821
    Ik weet nog wel dat JP helemaal gek was van Merel Mascini, maar dat is nooit echt z'n vriendin geweest. En laatst natuurlijk tante Betje. Maar dat is ook niet echt iets geworden.
    pi_13333046
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 13:40 schreef Markie-Mark het volgende:
    Ik kan me herinneren dat JP weleens een vriendin heeft gehad in ONM, enkele jaren geleden maar dat was snel weer over.
    ja, hij was toch bezig met een tante ofzo van Bento, of vergis ik me.
    pi_13333379
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 13:52 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

ja, hij was toch bezig met een tante ofzo van Bento, of vergis ik me.

Daar kan ik me echt niks van herinneren maar het kan waar zijn natuurlijk.
    pi_13334056
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 14:06 schreef Svensational het volgende:

[..]

Daar kan ik me echt niks van herinneren

Omdat het onzin is. JP vond de moeder van Bento wel leuk, ja. In het verleden heeft een vrouw (Rietje) het geprobeerd om JP een boel geld afhandig te maken. Ze deed alsof ze JP leuk vond, maar later kreeg ze wroeging en heeft ze 'm toch niet bezeken.
    pi_13340563
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 14:34 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Omdat het onzin is. JP vond de moeder van Bento wel leuk, ja. In het verleden heeft een vrouw (Rietje) het geprobeerd om JP een boel geld afhandig te maken. Ze deed alsof ze JP leuk vond, maar later kreeg ze wroeging en heeft ze 'm toch niet bezeken.

Kan ik me ook echt niks meer van herinneren. Is zeker al een hele tijd terug?? Misschien plaatje of echt naam van Rietje?
    pi_13341197
    Haha, dat stukje in de Galaxy had ik nog nooit gezien. Joost geeft Tara een biljet van ¤20 en krijgt er twee van 10 terug. En die sukkel trapt er nog in ook.
    pi_13341549
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 19:35 schreef Svensational het volgende:
    Haha, dat stukje in de Galaxy had ik nog nooit gezien. Joost geeft Tara een biljet van ¤20 en krijgt er twee van 10 terug. En die sukkel trapt er nog in ook.
    Ik moet ff de tape terugkijken, want ik geloof dat ik hier iets mis ...
    pi_13342083
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 19:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
    Ik moet ff de tape terugkijken, want ik geloof dat ik hier iets mis ...
    Met die sukkel bedoel ik natuurlijk de baas van Tara en niet Joost zelf. Ze zegt erbij : Laatste wisseltruck van vanavond.
      Moderator maandag 22 september 2003 @ 08:05:15 #216
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_13351725
    Toen JP de ring van Maurice om zijn vinger had was Aafke er wel HEEL snel bij met haar fles blauwe Dreft WAAR ZE T DOPJE OP HEEFT GELATEN toen ze wasmiddel erop wilde doen om de ring van JPs vinger af te halen
    pi_13356872
    Die laatste aflevering van vorige week was wel mooi met die Margot Flashbacks!!!

En voor de rest dat hoofd van Arthur toen Niels een full time baan aangeboden kreeg van Bettina

En blij dat Mischa nu kan oprotten, ik hoop dat Lizzy en Joost weer bij elkaar komen, Joost is cool!!!

pi_13359518
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 13:08 schreef Markie-Mark het volgende:

En voor de rest dat hoofd van Arthur toen Niels een full time baan aangeboden kreeg van Bettina

En blij dat Mischa nu kan oprotten, ik hoop dat Lizzy en Joost weer bij elkaar komen, Joost is cool!!!

Het zou leuk zijn als Arthur de zak zou krijgen en Niels zijn baan krijgt.....

En Mischa mag inderdaad heel snel verdwijnen wat een gluiperd is dat!!!!!

pi_13359576
    Nee Joh Arthur moet gewoon directeur blijven. Zo blijven de spanningen er tenminste.

Ik vind die relatie tussen Arthur en Claire ook apart, volgens mij gaat daar nog wel wat mee gebeuren

maandag 22 september 2003 @ 15:05:58 #220
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13359677
    quote:
    Op zaterdag 20 september 2003 00:41 schreef Svensational het volgende:
    Mischa
    Vergeet Casper & Jasper niet...! Jahaa heb meer lopen sletten dan je denkt haha
      maandag 22 september 2003 @ 15:09:19 #221
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13359775
    Oh fuck, verkeerde bericht gequote... was dus reactie op deze:
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2003 22:56 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Had ik je maar gered! Dan hoorde ik ook in het rijtje van Ticho en Olaf thuis ...

maandag 22 september 2003 @ 15:10:50 #222
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13359829
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 15:01 schreef Markie-Mark het volgende:

Ik vind die relatie tussen Arthur en Claire ook apart, volgens mij gaat daar nog wel wat mee gebeuren

Ja, dat hangt al maanden in de lucht Gadver, je moet er toch niet aan denken.....
    pi_13359870
    Ach hoe meer Claire in beeld hoe beter

Echt het leukste personage op dit moment, naast Bettina, Arthur en Joyce natuurlijk

maandag 22 september 2003 @ 15:14:41 #224
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13359933
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 19:05 schreef Svensational het volgende:

[..]

Kan ik me ook echt niks meer van herinneren. Is zeker al een hele tijd terug?? Misschien plaatje of echt naam van Rietje?

Ik kan me die Rietje nog wel herinneren, maar weet haar echte naam niet. En heb ook geen foto helaas... misschien kan Brommie ons helpen?!?!

Zou mij trouwens ook niks verbazen als Carlo (buitenechtelijke?) zoon van JP is... zou niet eerste keer zijn (Niek, Babette, Serge, Sid)...
    En anders is het waarschijnlijk z'n neef (en die Anneke dus z'n zus oftewel moeder van Carlo)...

pi_13361398
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 15:14 schreef babette21 het volgende:

[..]
    (en die Anneke dus z'n zus oftewel moeder van Carlo)...

Onbekende knappe vrouw, denk dus niet dat het z'n zus is. Zijn zus zit op Texel die dat ongeloofelijk dikke mormel er uit heeft gepoept
    pi_13362466
    quote:
    In de serie heet ik Carlo Breidenbach en ik ben familie van de aardige JP. Verder mag ik er weinig over vertellen, behalve dat het een leuke spannende rol is; Carlo maakt veel mee en haalt veel streken uit.
    Het heoft dus niet per sé een neef van Ariël te zijn. Kan ook een broer of half broer zijn
    pi_13363627
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 15:01 schreef Markie-Mark het volgende:
    Nee Joh Arthur moet gewoon directeur blijven. Zo blijven de spanningen er tenminste.

Ik denk dat ook al is Arthur geen directeur meer, de spanning toch wel blijft, Hugo en Claire kunnen Niels ook niet uitstaan en dan hebben de van Walsumpjes dus minder macht, zullen ze zeker niet leuk vinden. Om nog maar te zwijgen over de wraak die Arthur dan zal nemen.
    pi_13367181
    Ik vond het echt weer een leuke aflevering vandaag. Vindt het steeds leuker worden de laatste tijd

Ik snap nog steeds niet waarom Hugo en Niels zo tegen elkaar doen. Hugo weet gewoon dat Niels gelijk heeft en schold z'n vader zelfs verrot toen hij erachter kwam. Maar opzich wel leuk als ze zo tegen elkaar doen. Volgens mij spookt Niels rare dingen uit. Bijvoorbeeld dat ie vorige week ineens naar Brussel moest en nu weer dat eerste weekend vrij Dat wordt nog spannend

Die Anneke is dus een jeugvriendin van JP en het hij kan dus best een verloren zoon zijn van JP

[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 22-09-2003 20:37]

pi_13367401
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 20:10 schreef Svensational het volgende:
    Die Anneke is dus een jeugvriendin van JP en het kan dus best een verloren zoon zijn van JP
    Het?
    pi_13368054
    quote:
    Die Anneke is dus een jeugvriendin van JP en het hij kan dus best een verloren zoon zijn van JP
    Wie kan de zoon van JP zijn?
    pi_13368770
    Carlo Breidenbach die volgende week in de serie komt.
      maandag 22 september 2003 @ 21:12:35 #232
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13369130
    quote:
    Volgens mij spookt Niels rare dingen uit.
    Hij broedt op 'n incestueuze relatie met Joyce

btw, over joyce gesproken... hoe staat 't trouwens met d'r stoornis. is ze daar ineens vanaf ofzo (is misschien domme vraag, maar heb ma t/m do. gemist en die van vandaag moet ik ook nog kijkuh...)

pi_13369626
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 21:12 schreef babette21 het volgende:
    btw, over joyce gesproken... hoe staat 't trouwens met d'r stoornis. is ze daar ineens vanaf ofzo (is misschien domme vraag, maar heb ma t/m do. gemist en die van vandaag moet ik ook nog kijkuh...)
    Ja, vraag ik me eigenlijk ook af. Is vorige week niet echt iets gebeurd vlgns mij. Oh ja, ze zat bij de psycho en toen kon ze zich herinneren dat Victor iets had gezegd. Dat hij letterlijk de woorden van Arthur herhaalde, al een heel tijdje terug.
      maandag 22 september 2003 @ 21:26:24 #234
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13369699
    Hoe plaats je hier eigenlijk 'n foto?!?!?! heb nog wel 'n stoere van sersje....
    pi_13369868
    moet je even de FAQ lezen staat het duidelijk in, uitleggen wordt een beetje lastig.
      maandag 22 september 2003 @ 21:37:34 #236
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13370060

Remember this one?!?!

maandag 22 september 2003 @ 21:39:26 #237
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_13370128
    [img] url [/img]

Lastig he

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
    pi_13370160
    Was dat een visioen van Margot??
      maandag 22 september 2003 @ 21:49:22 #239
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13370463
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 21:40 schreef Markie-Mark het volgende:
    Was dat een visioen van Margot??
    Ja één van haar vele vage dromen... Ze was toen met Serge aan 't daten, maar gaf toch de voorkeur aan Victor. Maar door dat daten dacht ze dat die dromen daarop sloegen, ipv op de moord op Ed... (eh juist, beetje kromme zinnen, maar beetje fan kan 't wel volgen, toch)

kheb nog ergens op video dat joyce haar gaat uithoren over die dromen, lijkt ze wel zo'n kermisklant: "was het een spannende droom of een eeeeeeeerrrrrrrotische droom?!"

maandag 22 september 2003 @ 22:16:21 #240
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13371286
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 21:24 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ja, vraag ik me eigenlijk ook af. Is vorige week niet echt iets gebeurd vlgns mij. Oh ja, ze zat bij de psycho en toen kon ze zich herinneren dat Victor iets had gezegd. Dat hij letterlijk de woorden van Arthur herhaalde, al een heel tijdje terug.

Ja da's al 'n hele tijd terug. Maar sinds ze die pluk haar uit Hugo z'n bol heeft getrokken?!?!?
    pi_13372420
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 22:16 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ja da's al 'n hele tijd terug. Maar sinds ze die pluk haar uit Hugo z'n bol heeft getrokken?!?!?

Joyce heeft nu last van moederkloekgevoelens. Lizzy wordt er hoteldebotel van. Nou had ik nog zo gehoopt dat ze die Mischa eens flink tegen de ballen zou schoppen ...

Babette21: kun jij niet eens regelen dat Lizzy eens bij mij komt "uithuilen"?

Serge's rol wordt steeds leuker. Wat een gehaaide klootzak!

pi_13375637
    Gooi die topics van mij niet steeds dicht, man!

ONM Deel 8 ~ Serge, na de ontsnapping

pi_13376135
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2003 01:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
    Gooi die topics van mij niet steeds dicht, man!

ONM Deel 8 ~ Serge, na de ontsnapping

Zorg dan dat een topic vol is als je een nieuwe opent, en maak een goede openingspost met ONM-logo!!!
    pi_13381679
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2003 05:16 schreef Svensational het volgende:

[..]

Zorg dan dat een topic vol is als je een nieuwe opent, en maak een goede openingspost met ONM-logo!!!

Waar staat in de Fok! Politie dat een topic met een logo moet beginnen?
    pi_13384146
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2003 12:51 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Vermeld dan iig de voorgaande delen en schrijf wat over degene waar het topic over gaat. (okee dat had je gedaan)
      dinsdag 23 september 2003 @ 15:41:19 #246
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13386101
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 22:52 schreef weet_ik_veel het volgende:

Joyce heeft nu last van moederkloekgevoelens. Lizzy wordt er hoteldebotel van. Nou had ik nog zo gehoopt dat ze die Mischa eens flink tegen de ballen zou schoppen ...

Ja heb vanacht nog ff uitzending van gister zitten kijken. vind 't eigenlijk wel cool om te zien hoe Lizzy reageert op zo'n moederfiguur om haar heen.... vooral niet luisteren en lekker van je af blijven trappen, meid!! zoooo duidelijk dat Liz de tweede Babs is, haha...
    quote:
    Babette21: kun jij niet eens regelen dat Lizzy eens bij mij komt "uithuilen"?
    Ja wie wil je nou, Lizzy of mij?!?! (en zeg niet "allebei", da's te makkelijk!)
      dinsdag 23 september 2003 @ 15:52:42 #247
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13386464
    Zeg nou zelf, zouden toch zusjes kunnen zijn!!

pi_13387064
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2003 15:41 schreef babette21 het volgende:

Ja wie wil je nou, Lizzy of mij?!?! (en zeg niet "allebei", da's te makkelijk!)

Eerst jou en dan Lizzy. En morgen Tara.
    pi_13389947
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2003 12:51 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Dat logo hoeft van mij ook niet meer. Dat is nu wel oud. Lijkt me leuker om telkens te openen met die nieuwe castfoto die hier ook ergens instaat.

Wat is er gisteren trouwens gebeurt, ik heb het gemist.

dinsdag 23 september 2003 @ 17:49:11 #250
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_13389994
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2003 16:09 schreef weet_ik_veel het volgende:

Eerst jou en dan Lizzy. En morgen Tara.

He dat is niet goed voor m'n image he.... Gelukkig zit ik lekker ver weg in de States...

Maar eh... ff wat anders! Uit de gids: maandag staat JP perplex als ie oog in oog met z'n zoon staat!!!!!!!!!! WE HADDEN HET GOED!!
    Vrijdag dus kijkuh, want zal de cliffhanger dan wel zijn.....

pi_13390016
    Beetje voorspelbaar wel weer van JP, maar ach ja heeft die man ook eens een echte verhaallijn inplaats maar voor edelfigurant door te gaan.
    pi_13390030
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2003 17:49 schreef babette21 het volgende:

He dat is niet goed voor m'n image he.... Gelukkig zit ik lekker ver weg in de States...

Hoe lang blijf je nog volhouden dat je de echte Babette bent?
    quote:
    Maar eh... ff wat anders! Uit de gids: maandag staat JP perplex als ie oog in oog met z'n zoon staat
    Ik wist niet dat JP ooit heeft geneukt.
    pi_13390163
    Blijkbaar wel met Anneke. Zal wel weer een hoop conflicten in de Engel opleveren als Carlo komt volgende week.
    pi_13390201
    Moet hier niet iemand een nieuw topic openen. Het mijne is dicht!
    pi_13390203
    Bla
    pi_13390211
    Oke weet ik veel
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')