abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 september 2003 @ 10:09:31 #1
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12866088
Vervolg van Zwangerschap en geboorte deel 7

A.s. papa's en mama's:
4 september 2003: Lois
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
8 december 2003: Irule25 (papa)
14 december 2003: Lewis.de.boxer
12 januari 2003: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
7 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
14 mei 2004 : Noukie

* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's

De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 05-09-2003 20:28]

maandag 1 september 2003 @ 12:20:02 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_12868332
Wel grappig als je naar de lijst kijkt. De meeste mensen zijn aan het eind van de maand uitgerekend. Zou dat zijn om dat de centjes dan op zijn, dus men niet meer uitgaat (bv biosje) maar zich dan thuis moeten vermaken?
Excuses voor deze rare hersenspinsel.

Enneh, Lois, het komt voor jou ook wel heel erg dichtbij nu. Hoe is het met de voorweeen?

† In Memoriam † maandag 1 september 2003 @ 12:26:09 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_12868466
quote:
Op maandag 1 september 2003 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Wel grappig als je naar de lijst kijkt. De meeste mensen zijn aan het eind van de maand uitgerekend. Zou dat zijn om dat de centjes dan op zijn, dus men niet meer uitgaat (bv biosje) maar zich dan thuis moeten vermaken?
Excuses voor deze rare hersenspinsel.

Ik denk dat het anders zit. volgens 1 of andere spatlappen-reklame, is het niet vreemd als 2 meiden die in 1 huis wonen ongeveer dezelfde cyclus hebben. Ik denk dat we te veel met elkaar leuteren en dat hier ook op gaat

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_12869654
quote:
Op maandag 1 september 2003 12:26 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik denk dat het anders zit. volgens 1 of andere spatlappen-reklame, is het niet vreemd als 2 meiden die in 1 huis wonen ongeveer dezelfde cyclus hebben. Ik denk dat we te veel met elkaar leuteren en dat hier ook op gaat

Jaaaaaaaa, net als dat we elkaar besmetten met allerlei virusjes...we zijn zo op elkaar ingezoemd (hummmmmmmmmmmmmm) dat onze eitjes simultaan springen en bevruchten (hartstikke handig, want dan heb je steeds een babyhoos, altijd gezellig)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_12869673
pssssssssssssst: Jessie ik heb net van mijn vriend een Takkie-hond als speelgoedje voor de baby gekregen
DANYEL EN THIJS
  maandag 1 september 2003 @ 15:18:30 #6
33393 BoPappa
Is ook JannekePappa :)
pi_12872426
Fototoestel is weer terecht, dus hier zijn wat plaatjes van Janneke.

pi_12872708
Wat is ze lief, die Janneke

Zo lekker lodderig, met lief en zacht "babyvet"

#geen
  maandag 1 september 2003 @ 16:25:37 #8
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12873910
wat een lekker babietje of baby... naar onze maatstaven het laatste
Shaven..... not furred
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 september 2003 @ 17:07:40 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12875008
Ahhh, wat een lekker moppie Ik zie geloof ik wel dat ronde van Bo in haar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_12875363
Janneke wat zie je er lekker uit, niets te kort gekomen he, de afgelopen maanden!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_12877624
Zeg maar gerust wat een baby, flinke meid hoor
pi_12877716
Wat een lievie....
Gefeliciteerd....
  maandag 1 september 2003 @ 19:29:11 #13
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12878179
Zo.... eindelijk even tijd voor een kleine update.
Vanmorgen met Astrid gebeld, die weer zalig over de toeren was. Gyn was langsgeweest, had de kaart gelezen en gezegd dat ze lekker nóg een dagje mocht aansterken en dan zouden ze morgen wel eens kijken voor VT, vooropgesteld dat er personeel en verloskamers beschikbaar zouden zijn *zucht*. Je begrijpt dat ik er werk van heb gemaakt.

Er is nu een belofte voor morgen
Morgen komt de VK en wordt er gevoeld en indien mogelijk gestript of wat meer... en dat zonder voorbehoud

Shaven..... not furred
pi_12879285
idd diepe zucht, wat een toestanden allemaal....
Sterkte morgen, doe je ook Astrid sterkte van me wensen!?!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_12879412
(Eventjes heel snel tussendoor; we zijn even thuis!)
Jessie! Gefeliciteerd, ik heb het forum niet doorgelezen, maar ik zie je naam niet meer in de lijst staan...

We zijn vanmiddag naar de VK geweest, alweer een iets hogere bloeddruk, dus doorverwezen naar 't ziekenhuis. Daar heeft mijn vrouw 1 1/2 uur aan de CTG (of hoe heet zo'n ding!) gelegen. Er waren 2 kleine dipjes in de hartslag van de kleine (ong. 100 slagen p.minuut) en daarom mogen we donderdag weer terugkomen. Bloeddruk was daar goed, Bloed en urine gecontroleerd op van alles en nog wat, dat was ook goed. Eigenlijk vinden we dat het wel goed gaat, maar voor de zekerheid toch maar een extra controle.

De echo was ook wel leuk om te zien; het hartje was echt duidelijk, je zag de klepjes en de 4 kamers heel goed zitten. Geschat op 2900 gram (nu) en bij bevallen waarschijnlijk tussne de 6 1/2 en de 7 pond. Lekker gemiddeld dus!

Nou, we gaan gelijk weer weg, dus Groet aan alle fokkers hier!
Noordwijk, here we come!!!

maandag 1 september 2003 @ 21:13:47 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_12880179
Is evengoed niet niks Bright, rustig aan hoor!

Janneke is liefff!!!

Genuivere sterkte maar weer, ik hoop dat het nu snel achter de rug is zeg, want van al dat gedoe word je niet vrolijk...

Ik zelf heb inmiddels vreselijke pijn in mijn rug sinds een paar dagen...ik heb dan ook een buik waar je U tegen zegt en loop lekker met veel te holle rug. Ik moet nodig naar de chiropractor, maar moet ff wachten, want hij is op vakantie. Magoe, ik weet niet hoe lang ik het werken nog volhou, want ik moet best einden lopen en dat gaat niet meer.
De 1e striae is waargenomen, onder een borst (de andere niet) en mijn buik begint vlekjes en barstjes te vertonen, dus die zal ook wel beginnen. Niks aan te doen.

Hoest met Lois???

stormy waters...
sailin'
pi_12881312
Wat een heerlijk wijfie is Janneke toch!!

Jillian zat met me mee te kijken vanmiddag en toen ze Janneke zag, ging ze meteen haar eigen baby(pop) pakken en legde die op m'n schoot En iedere keer als ik 'baby' zeg, wijst ze naar m'n buik en gaat deze dan heel zachtjes aaien. Erg leuk om te zien dat zij er ook mee bezig is, op haar eigen manier.

*Terug in lappenmand kruipt.. kuch.. snotter..*

maandag 1 september 2003 @ 22:51:23 #18
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_12882586
Ik kreeg net een belletje van Astrid, de VK was langsgekomen eerder op de avond en had Astrid meegenomen. Ze had even tijd en wilde nu vast een vaginaal onderzoek doen. Ergens heeft ons verhaal toch iemand bereikt, dat op zich doet al veel goed bij ons beiden.

Astrid heeft een krappe 2cm ontsluiting, het hoofdje ligt vast. Alleen hangt de baarmoedermond ertegenaan wat rijpheid aangaat. Het is dus morgen aan de gyns om te besluiten hoe nu verder. Gelukkig kan dat direct 's ochtends in het ochtendoverleg, dus zullen we snel duidelijkheid hebben.

*ooooow de opluchting*

As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
pi_12883553
Gelukkig bastard en genuivere dat er iemand is die het serieus neemt. Dat lijkt me een heel geruststellend gevoel. Er denken hier veel mensen aan jullie, we hebben vast met z'n allen de vk ingestraald.

Bright: toch altijd erg paniekerig zo'n hoge bloeddruk, neem het in godsnaam serieus. Hoe langer het stabiel blijft, hoe kleiner dat kans dat het gillend uit de klauw loopt, maar die controles zijn wel heel belangrijk. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust.

Jessie, Gerard en Bo: Janneke is prachtig!!

mooi he, alles
pi_12883643
Hoe gaat het eigenlijk met Piet? Ik weet dat ik de eerste dagen na de bevalling ook veel te hyper was om te reageren (en bovendien kon ik niet zitten), maar ik ben wel errug benieuwd. Biiihiiiix, kom je naar het babietjestopic?
mooi he, alles
  maandag 1 september 2003 @ 23:35:24 #21
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_12883751
Whaaaaaahahahaha..
Van de week, drukke metro, niet direct een zitplaats beschikbaar.. Dus ik sta gewoon in het gangpad, had een strak shirt aan dus buik viel behoorlijk op.. Vraagt er op een gegeven moment een vrouw (jaar of 40) heel lief: "wil jij zitten? ik ga wel staan hoor"
Zulke mensen bestaan nog! Zelfs in het centrum van Rotterdam!

Houdt dus wel in dat iedereen nu gewoon m'n buik als zwangere buik ziet

Vanmiddag vroeg de overbuurvrouw ook al of ze 't goed zag.. Ja dus..

En m'n schoonmoeder na twee weken vakantie "weet je echt heel zeker dat 't er geen twee zijn?? "

Morgen maar ff nieuwe buikfoto maken.. hij groeit echt hard

En ik weet dat 't eigenlijk nog niet echt kan maar gisteravond lag ik op de bank.. en op een gegeven moment had ik zo'n funny gevoel 't Leek heel erg op zo'n ongecontroleerd spiertje dat je wel eens hebt, maar dan stukken langzamer en 'anders'.. Vaag dus weer.. maar vandaag niks gevoeld, dus 't zal wel niet

En o ja.. zat ik vanavond Friends te kijken, op een gegeven moment gaat Rachel de borst geven.. worden mijn borsten warm en tintelend Dat was ook zo'n rare gewaarwording

Zo grappig wat er allemaal met mijn lichaam gebeurt

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 1 september 2003 @ 23:43:25 #22
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_12883922
quote:
Op maandag 1 september 2003 23:35 schreef E.T. het volgende:
En ik weet dat 't eigenlijk nog niet echt kan maar gisteravond lag ik op de bank.. en op een gegeven moment had ik zo'n funny gevoel 't Leek heel erg op zo'n ongecontroleerd spiertje dat je wel eens hebt, maar dan stukken langzamer en 'anders'.. Vaag dus weer.. maar vandaag niks gevoeld, dus 't zal wel niet
Ik voel het al een paar weken vaag en sinds afgelopen week duidelijk hoor ET (en was met Iris ook al vroeg). Kan dus wel......
pi_12886994
woei, goede berichten hier!!! (Janneke....wa bende lief)
Ik wil idd ook dat Bixje zich weer es meldt....*lurkstoeltje alvast pakt*

ET, Woei!!!! Wat een positieve geluiden joh, echt zou je het al voelen? Hoeveel weken ben je precies? Ik ben zelf niet veel gegroeid volgens mij, het is meer alsof mijn buik veranderd is: eerst was hij wel dik, maar wat zacht..nu is hij echt rond en 'hard' ..als ik op mijn rug lig, zie je heel duidelijk een perfect rondje, terwijl eerst de buik gewoon weg was. Dat men voor je opstaat is kewl he Ik heb al wel mijn eerste 'ik zet de boodschappen wel in de auto voor je' gescoord, maar die telt niet want ik moest in die winkel naar de wc, en daarom verteld dat ik zwanger was.....Hoe voel jij je dan Gaoxing?

Belana, succes met de rug, en de aanstaande vaders succes met de tobbende vrouwen...

DANYEL EN THIJS
  dinsdag 2 september 2003 @ 09:31:05 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_12887426
* Troel duimt voor bastardhost en Guinevere
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 2 september 2003 @ 11:15:23 #25
24188 Belana
kloon van belana
pi_12888997
Ow E.T., ik voelde ook zoiets vananf 16 weken, ik noemde het plopjes, blubjes. Je twijfelt, maar toch "weet" je dat het je kindje is. In de loop van de weken werd het sterker en nu met 19 weken is het zoooooo duidelijk dat ik er niet meer omheen kan. Ik moet vaak zo lachen!!! Dan zeg ik ook, wat ben je nou aan het doen kind???
Lois noemde het eens in een mailtje aan me "zo gezellig", en dat is het idd!
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')