A.s. papa's en mama's:
4 september 2003: Lois
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
8 december 2003: Irule25 (papa)
14 december 2003: Lewis.de.boxer
12 januari 2003: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
7 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
14 mei 2004 : Noukie
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 05-09-2003 20:28]
Enneh, Lois, het komt voor jou ook wel heel erg dichtbij nu. Hoe is het met de voorweeen?
quote:
Op maandag 1 september 2003 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Wel grappig als je naar de lijst kijkt. De meeste mensen zijn aan het eind van de maand uitgerekend. Zou dat zijn om dat de centjes dan op zijn, dus men niet meer uitgaat (bv biosje) maar zich dan thuis moeten vermaken?
Excuses voor deze rare hersenspinsel.
Ik denk dat het anders zit. volgens 1 of andere spatlappen-reklame, is het niet vreemd als 2 meiden die in 1 huis wonen ongeveer dezelfde cyclus hebben. Ik denk dat we te veel met elkaar leuteren en dat hier ook op gaat
quote:Jaaaaaaaa, net als dat we elkaar besmetten met allerlei virusjes...we zijn zo op elkaar ingezoemd (hummmmmmmmmmmmmm) dat onze eitjes simultaan springen en bevruchten (hartstikke handig, want dan heb je steeds een babyhoos, altijd gezellig)
Op maandag 1 september 2003 12:26 schreef moussy het volgende:[..]
![]()
![]()
Ik denk dat het anders zit. volgens 1 of andere spatlappen-reklame, is het niet vreemd als 2 meiden die in 1 huis wonen ongeveer dezelfde cyclus hebben. Ik denk dat we te veel met elkaar leuteren en dat hier ook op gaat
Er is nu een belofte voor morgen
Morgen komt de VK en wordt er gevoeld en indien mogelijk gestript of wat meer... en dat zonder voorbehoud
We zijn vanmiddag naar de VK geweest, alweer een iets hogere bloeddruk, dus doorverwezen naar 't ziekenhuis. Daar heeft mijn vrouw 1 1/2 uur aan de CTG (of hoe heet zo'n ding!) gelegen. Er waren 2 kleine dipjes in de hartslag van de kleine (ong. 100 slagen p.minuut) en daarom mogen we donderdag weer terugkomen. Bloeddruk was daar goed, Bloed en urine gecontroleerd op van alles en nog wat, dat was ook goed. Eigenlijk vinden we dat het wel goed gaat, maar voor de zekerheid toch maar een extra controle.
De echo was ook wel leuk om te zien; het hartje was echt duidelijk, je zag de klepjes en de 4 kamers heel goed zitten. Geschat op 2900 gram (nu) en bij bevallen waarschijnlijk tussne de 6 1/2 en de 7 pond. Lekker gemiddeld dus!
Nou, we gaan gelijk weer weg, dus Groet aan alle fokkers hier!
Noordwijk, here we come!!!
Janneke is liefff!!!
Genuivere sterkte maar weer, ik hoop dat het nu snel achter de rug is zeg, want van al dat gedoe word je niet vrolijk...
Ik zelf heb inmiddels vreselijke pijn in mijn rug sinds een paar dagen...ik heb dan ook een buik waar je U tegen zegt en loop lekker met veel te holle rug. Ik moet nodig naar de chiropractor, maar moet ff wachten, want hij is op vakantie. Magoe, ik weet niet hoe lang ik het werken nog volhou, want ik moet best einden lopen en dat gaat niet meer.
De 1e striae is waargenomen, onder een borst (de andere niet) en mijn buik begint vlekjes en barstjes te vertonen, dus die zal ook wel beginnen. Niks aan te doen.
Hoest met Lois???
Jillian zat met me mee te kijken vanmiddag en toen ze Janneke zag, ging ze meteen haar eigen baby(pop) pakken en legde die op m'n schoot En iedere keer als ik 'baby' zeg, wijst ze naar m'n buik en gaat deze dan heel zachtjes aaien. Erg leuk om te zien dat zij er ook mee bezig is, op haar eigen manier.
*Terug in lappenmand kruipt.. kuch.. snotter..*
Astrid heeft een krappe 2cm ontsluiting, het hoofdje ligt vast. Alleen hangt de baarmoedermond ertegenaan wat rijpheid aangaat. Het is dus morgen aan de gyns om te besluiten hoe nu verder. Gelukkig kan dat direct 's ochtends in het ochtendoverleg, dus zullen we snel duidelijkheid hebben.
*ooooow de opluchting*
Bright: toch altijd erg paniekerig zo'n hoge bloeddruk, neem het in godsnaam serieus. Hoe langer het stabiel blijft, hoe kleiner dat kans dat het gillend uit de klauw loopt, maar die controles zijn wel heel belangrijk. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust.
Jessie, Gerard en Bo: Janneke is prachtig!!
Houdt dus wel in dat iedereen nu gewoon m'n buik als zwangere buik ziet
Vanmiddag vroeg de overbuurvrouw ook al of ze 't goed zag.. Ja dus..
En m'n schoonmoeder na twee weken vakantie "weet je echt heel zeker dat 't er geen twee zijn?? "
Morgen maar ff nieuwe buikfoto maken.. hij groeit echt hard
En ik weet dat 't eigenlijk nog niet echt kan maar gisteravond lag ik op de bank.. en op een gegeven moment had ik zo'n funny gevoel 't Leek heel erg op zo'n ongecontroleerd spiertje dat je wel eens hebt, maar dan stukken langzamer en 'anders'.. Vaag dus weer.. maar vandaag niks gevoeld, dus 't zal wel niet
En o ja.. zat ik vanavond Friends te kijken, op een gegeven moment gaat Rachel de borst geven.. worden mijn borsten warm en tintelend Dat was ook zo'n rare gewaarwording
Zo grappig wat er allemaal met mijn lichaam gebeurt
quote:Ik voel het al een paar weken vaag en sinds afgelopen week duidelijk hoor ET (en was met Iris ook al vroeg). Kan dus wel......
Op maandag 1 september 2003 23:35 schreef E.T. het volgende:
En ik weet dat 't eigenlijk nog niet echt kan maar gisteravond lag ik op de bank.. en op een gegeven moment had ik zo'n funny gevoel't Leek heel erg op zo'n ongecontroleerd spiertje dat je wel eens hebt, maar dan stukken langzamer en 'anders'.. Vaag dus weer.. maar vandaag niks gevoeld, dus 't zal wel niet
![]()
ET, Woei!!!! Wat een positieve geluiden joh, echt zou je het al voelen? Hoeveel weken ben je precies? Ik ben zelf niet veel gegroeid volgens mij, het is meer alsof mijn buik veranderd is: eerst was hij wel dik, maar wat zacht..nu is hij echt rond en 'hard' ..als ik op mijn rug lig, zie je heel duidelijk een perfect rondje, terwijl eerst de buik gewoon weg was. Dat men voor je opstaat is kewl he Ik heb al wel mijn eerste 'ik zet de boodschappen wel in de auto voor je' gescoord, maar die telt niet want ik moest in die winkel naar de wc, en daarom verteld dat ik zwanger was.....Hoe voel jij je dan Gaoxing?
Belana, succes met de rug, en de aanstaande vaders succes met de tobbende vrouwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |