quote:Dat is inderdaad het bewijs, je hebt me overtuigd.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:27 schreef giovan het volgende:[..]
Gilette the best a man can get.
Na de uitvindig van het scheermes is het pijpen uitgevonden, je kunt het likken niet los zien van de haargroei. Wel eens een aap zien pijpen??
quote:Een natuurlijk alarm? Flauwekul. Geloof toch niet alles wat je leest...
Op dinsdag 10 februari 2004 00:27 schreef giovan het volgende:
En als je dan bedenkt dat een hondentong schoner is dan een vaatdoek laat staan een mensentong dan is er toch een natuurlijk alarm wat bij zo'n beest afgaat. Hij likt alleen z''n eigen goedje.
Ontopic: scheren hier, gewoon met het mes (Gillette sensor om precies te zijn).
quote:Beetje zielig dat je je gaat klonen Kamphuys
Op dinsdag 10 februari 2004 16:41 schreef Testert het volgende:[..]
Dat is inderdaad het bewijs, je hebt me overtuigd.
Tjongejonge, zelden zoveel onzin van 1 user bij elkaar gezien als jij hier in dit topic allemaal neerschrijft.
[..]
quote:Echt wel!!
Op dinsdag 10 februari 2004 17:19 schreef Nouk het volgende:[..]
Neeh!
quote:Douche je nooit dan? Vooral vóór sex is douchen wel zo lekker hoor.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:15 schreef chantalleke het volgende:
Vooruit....we kunnen weer allemaal de begroeiing laten voortgaan!!
Stop met scheren..waxen..epileren whatever...en laat dat haar maar weer tot op de knieen groeien..
Heerlijk..al die troep...restjes enzo in je schaamhaar
Dat schept inderdaad een natuurlijke afstand!
Kaal?
Not-done!
quote:Nee hoor, geen kloon, gewoon nog iemand die vindt dat je poep praat...
Op dinsdag 10 februari 2004 16:48 schreef giovan het volgende:[..]
Beetje zielig dat je je gaat klonen Kamphuys
* voetnoot (de ~): noot onder aan een bladzijde (vaak wordt hier de bronvermelding in weergegeven)
Edit: domme typo
quote:Tuurlijk douche ik me! soms nog 2 keer per dag!
Op dinsdag 10 februari 2004 18:14 schreef scanman01 het volgende:[..]
Douche je nooit dan? Vooral vóór sex is douchen wel zo lekker hoor.
Kaal?
Not-done!
quote:Als er hier iemand geen kloontjes heeft dan ben ik het wel, paranoide figuur.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:48 schreef giovan het volgende:[..]
Beetje zielig dat je je gaat klonen Kamphuys
quote:Dus?
Op dinsdag 10 februari 2004 18:08 schreef ZmokE het volgende:[..]
Echt wel!!
We leven in 2004 hoor....
Niet op de persoon gaan spelen, niet naar doen tegen elkander, lief zijn dus
quote:Doe ik de verkeerde sporten? Ga ik met de verkeerde mensen om ofzo? Want ik ken echt geen man die alles kaal heeft. En je komt toch heel wat naakte mannen tegen als je 3 keer in de week fitnesst en 2 keer handbalt.
Op dinsdag 10 februari 2004 18:08 schreef ZmokE het volgende:
[..]
Echt wel!!
We leven in 2004 hoor....
quote:Heeft jouw vent haar nodig om op een echte man te lijken? Z'n scrotum is gewoon te klein dan
Op dinsdag 10 februari 2004 20:00 schreef Nouk het volgende:[..]
Dus?
Als je man kaal is lijkt t net of je t met een klein jochie doet..
vind ik dan
quote:Nee, jezelf helemaal kaal scheren is al lang weer uit
Op dinsdag 10 februari 2004 21:03 schreef FlyingFox het volgende:
Haar op je lul is zoooo jaren 70!
Bij een man vind ik kaal helemaal geen gezicht trouwens.
quote:Loop jij de hele dag naar je eigen schwanz te koekeloeren dan?? Of naar andermans??
Op dinsdag 10 februari 2004 21:06 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nee, jezelf helemaal kaal scheren is al lang weer uit
Bij een man vind ik kaal helemaal geen gezicht trouwens.
quote:Ik zie wel eens een dirty movie waar ook nog wel eens een verdwaalde man door het beeld rolt. Oh jee... als ik dan ook naar die man kijk ben ik dan homo ?
Op dinsdag 10 februari 2004 21:16 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Loop jij de hele dag naar je eigen schwanz te koekeloeren dan?? Of naar andermans??
quote:Dus je laat zelf ook je pruik staan omdat je anders teveel op een klein meisje lijkt?
Dus?
vind ik dan
quote:Wat ik bedoelde:
Op dinsdag 10 februari 2004 22:37 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik zie wel eens een dirty movie waar ook nog wel eens een verdwaalde man door het beeld rolt. Oh jee... als ik dan ook naar die man kijk ben ik dan homo ?
Wat kan jou het nou schelen hoe het er bij jezelf uitziet, als je vrouwtje het fijner vindt dan is het toch een kleine moeite? Zij moet er toch het meest tegenaan kijken.
quote:Graag wel ja, want kaal is inderdaad te veel als een klein meisje.
Op dinsdag 10 februari 2004 22:40 schreef ZmokE het volgende:[..]
Dus je laat zelf ook je pruik staan omdat je anders teveel op een klein meisje lijkt?
quote:Nee, ik doe dat soort dingen nog altijd alleen als ik het zelf okee vind, anders niet.
Op dinsdag 10 februari 2004 22:52 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Wat ik bedoelde:
Wat kan jou het nou schelen hoe het er bij jezelf uitziet, als je vrouwtje het fijner vindt dan is het toch een kleine moeite? Zij moet er toch het meest tegenaan kijken.
quote:Ervaring met kleine jochies dus?
Dus?
vind ik dan
quote:Wat een gigantisch domme opmerkingen zijn dat toch....
Op dinsdag 10 februari 2004 23:07 schreef scanman01 het volgende:[..]
Graag wel ja, want kaal is inderdaad te veel als een klein meisje.
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 09:37 schreef ZmokE het volgende:[..]
Wat een gigantisch domme opmerkingen zijn dat toch....
Ofdat een klein meisje dezelfde borsten heeft als een volwassen vrouw.
Maar goed, ik laat ieder in zijn waarde. Als iemand de opwinding vind in een weelderige bos, het zij bij hem zelf, het zij bij zijn wederhelft, dan moet ie daar beslist niet gaan scheren. Maar om nu te zeggen dat het lijkt ofdat je het met een teener doet alleen maar omdat er geen haartjes staan, dat vind ik een waardeloze opmerking. Er zijn meer factoren dan alleen de groei van schaamharen wat een jochie een volwassen vent maakt, of een meisje een volwassen vrouw.
Als wij onszelf daar glad zetten is dat heus niet omdat je zo in één keer een stuk jonger lijkt. Maar omdat iedere aanraking (met tong, mond of hand) een stuk intensiever is.
En zo is het, kaal is heerlijk gevoelig....
quote:Jij begrijpt er duidelijk geen zak van.. Maar dat geeft verder niet hoor.
Op woensdag 11 februari 2004 09:37 schreef ZmokE het volgende:[..]
Wat een gigantisch domme opmerkingen zijn dat toch....
Als jij borsten aanhaalt als verduidelijking dat je niet met een kind in bed ligt, had ik ook wel naar het gezicht kunnen kijken hoor.
quote:Doe dat dan!!
Op woensdag 11 februari 2004 11:48 schreef scanman01 het volgende:[..]
Als jij borsten aanhaalt als verduidelijking dat je niet met een kind in bed ligt, had ik ook wel naar het gezicht kunnen kijken hoor.
quote:Nee, je begrijpt het niet. Natuurlijk weet ik dat ik niet met een kind in bed lig
Op woensdag 11 februari 2004 12:01 schreef ZmokE het volgende:[..]
Doe dat dan!!
In plaats van alleen naar het kale gslachtsdeel te kijken...
quote:Smaken verschillen nu eenmaal, daar kun je lang over praten, maar kun je kort over zijn
Op woensdag 11 februari 2004 12:07 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nee, je begrijpt het niet. Natuurlijk weet ik dat ik niet met een kind in bed lig
Het gaat erom dat het mij doet denken aan een kind = niet opwindend dus! Alles behalve zelfs. Ik vind het ook nog eens niet mooi zonder haar.
quote:Gezien de topics over dit onderwerp schijnt dat niet echt te kunnen
Op woensdag 11 februari 2004 12:11 schreef erodome het volgende:
Smaken verschillen nu eenmaal, daar kun je lang over praten, maar kun je kort over zijn
quote:Na een week of 3 is er al weer een flinke wildgroei
Op woensdag 11 februari 2004 12:02 schreef Citizen het volgende:
hoe lang duurt t eigenlijk, gemiddeld, voordat t schaamhaar weer terug is? een paar weken of een paar maanden?
Mijn ex nam (nou ja, hij doet het wrsch nog) het elke ochtend effe mee onder de douche. Eerst gezicht en in een moeite door.
quote:Ik weet wel hoe een klein jochie eruit ziet ja..en nee daar heb ik geen ervaring mee
Op dinsdag 10 februari 2004 23:09 schreef Mr.J het volgende:[..]
Ervaring met kleine jochies dus?
quote:O je gluurt dus alleen naar kleine jochies!
Op woensdag 11 februari 2004 17:22 schreef Nouk het volgende:[..]
Ik weet wel hoe een klein jochie eruit ziet ja..en nee daar heb ik geen ervaring mee
In Duitsland is het nu helemaal hip om als man zijnde al je lichaamshaar weg te scheren. Okselhaar, oké, dat is nog best te doen. Maar de rest mag er gewoon blijven hoor.
Knip het dan bij ofzo.
quote:Ik blijf erbij dat ik dat domme opmerkingen vind....
Op vrijdag 13 februari 2004 17:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Als je er graag als een 7 jarig jongetje uit wilt zien, scheer je gerust...
Iedere jongen/man kent het wel, je zit op een stoel of je loopt ergens en ineens gaat er een schaamhaar tussen jouw voorhuid en eikel zitten. Bijzonder onprettig en soms pijnlijk en dus kort ik het in. Bijkomend woordeel is dat het er netjes uit ziet maar dat is ook hoe je er zelf tegenaan kijkt.
Dat vind ik altijd zo'n flut argument. Alsof je een haar nodig hebt daar om er 'volwassen' uit te zien, kom op zeg, wat voor mini piemeltje heeft jouw vriend?quote:Op vrijdag 13 februari 2004 17:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Als je er graag als een 7 jarig jongetje uit wilt zien, scheer je gerust... Maar daar kan ik persoonlijk alleen maar om lachen, hoor.
In Duitsland is het nu helemaal hip om als man zijnde al je lichaamshaar weg te scheren. Okselhaar, oké, dat is nog best te doen. Maar de rest mag er gewoon blijven hoor.
Knip het dan bij ofzo.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 02:06 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n flut argument. Alsof je haar nodig hebt daar om er 'volwassen' uit te zien, kom op zeg, wat voor mini piemeltje heeft jouw vriend?
Daar moet je ook nog maar het lichaam voor hebben. Als ik alles moet scheren, dan kan ik wel minder gaan werken met al dat borsthaar, armen en benen. Je hebt gewoon mannetjes zonder borsthaar etc, maar om nou alles weg te halen, neuh.quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:28 schreef Mr.Norris het volgende:
Alles af! Ik sport veel en dan vind ik dat het prettigst. En als ik tijdens het douchen of in de sauna van de fitness zo om me heen kijk, dan zie ik dat het zo raar helemaal niet is en dat ik niet de enigste ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |