abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 februari 2004 @ 19:44:48 #101
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_16921785
Daar zit ook wat in. Lichaamsbeharing, wat moet je er mee
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_16921900
Scheer gewoon weg!

Is alleen klote bijhouden!

pi_16925407
is het als man zijnde nou echt nodig om je te scheren ik heb toch niet het id dat dat haar vies is ofzow, daarintegen vind ik dat scheren maar niks

alleen dat haar op je lul zelf, das maar niks

donderdag 5 februari 2004 @ 21:53:02 #104
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_16925593
Echte mannen epileren!! Blijft het ook veel langer weg, het jeukt niet en de haartjes komen veel dunner terug.....

Oh ja het is wel pijnlijk (huid goed strak houden of met dikke erectie doen), maar da's vooral de eerste keer....

Dus heren, pak die epilady van je vriendin erbij!!!!

Feyenoord!!! * Barça
pi_16925624
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:47 schreef LoggedIn het volgende:
is het als man zijnde nou echt nodig om je te scheren ik heb toch niet het id dat dat haar vies is ofzow, daarintegen vind ik dat scheren maar niks

alleen dat haar op je lul zelf, das maar niks

Als je het lekker vind dat een dame ook je ballen oraal verwent dan s het wel verstandig om daar te scheren ja....

Vrouwen hebben net zoals mannen het niet zo op haren in hun mond...

Vind jij het prettig als een dame waar je sex mee heeft zich netjes gedeeltelijk of geheel heeft geschoren?
Zo ja, return the favour...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_16925627
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:47 schreef LoggedIn het volgende:
is het als man zijnde nou echt nodig om je te scheren
is het als vrouw zijnde nou echt nodig om je te scheren
Waanzin zou mij waarschijnlijk pas bevrijden, maar voor waanzin mis ik de moed.
pi_16925805
Zeker niet alles eraf! Maar wel beetje goed bijhouden hoor.. Is ook gezellig voor je vriendin als ze je bijvoorbeeld pijpt. En scheren is niet echt ideaal. Schuurt inderdaad. Dus ben je een watje? of ga je toch voor de epileer
  donderdag 5 februari 2004 @ 22:01:20 #108
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_16925872
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Als je het lekker vind dat een dame ook je ballen oraal verwent dan s het wel verstandig om daar te scheren ja....

Vind jij het prettig als een dame waar je sex mee heeft zich netjes gedeeltelijk of geheel heeft geschoren?

Zo is dat!!!
Feyenoord!!! * Barça
pi_16927861
bij een vrouw zit dat toch veel meer in de weg als bij een man, lijkt me... misschien zit ik er naast hoor en weet niet of het er nou echt mooier uitziet zonder haar (zoals bij een vrouw)
quote:
Als je het lekker vind dat een dame ook je ballen oraal verwent
weet ik niet?

[Dit bericht is gewijzigd door LoggedIn op 05-02-2004 23:03]

pi_16927939
zou er misschien een meisje zijn die zegt wat zij het meest ziet zitten, dat interesseert me meer dan dat mannen er van vinden
pi_16928068
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 23:04 schreef oscardebakker het volgende:
zou er misschien een meisje zijn die zegt wat zij het meest ziet zitten, dat interesseert me meer dan dat mannen er van vinden
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:54 schreef erodome het volgende:

[..]

erodome geef je het antwoordt toch?
Muay-Thai...
Mixed Martial Arts!
  donderdag 5 februari 2004 @ 23:12:55 #112
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_16928235
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:53 schreef Bonobo11 het volgende:
Echte mannen epileren!! Blijft het ook veel langer weg, het jeukt niet en de haartjes komen veel dunner terug.....

Oh ja het is wel pijnlijk (huid goed strak houden of met dikke erectie doen), maar da's vooral de eerste keer....

Dus heren, pak die epilady van je vriendin erbij!!!!

Dan maar geen echte man
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
  donderdag 5 februari 2004 @ 23:16:05 #113
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_16928348
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 23:02 schreef LoggedIn het volgende:
bij een vrouw zit dat toch veel meer in de weg als bij een man, lijkt me... misschien zit ik er naast hoor
Wellicht zit je er regelmatig "naast" en heb je daarom geen last van haren.
Ballen moet je zowiezo schoonhouden, en je stengel ook voor de deepthroat. Op de buik een zacht kussentje waar ze op kan rusten.
pi_16929692
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 20:37 schreef Roonaan het volgende:

[..]

Hak! Hak! in mijn behaarde zak zak! ?

pi_16955525
quote:
[
Ballen moet je zowiezo schoonhouden, en je stengel ook voor de deepthroat. Op de buik een zacht kussentje waar ze op kan rusten.
Idd - wij scheren ons toch ook omdat het fijner voelt en eruit ziet? Dan mogen mannen ook hetzelfde doen... is een stuk schoner en sexier. en groter.
pi_16988158
Ben zelf veel te lam om alles 2x per week bij te houden, als dat net zo snel op me zak groeit als op me hoofd dan zijn we nog wel even bezig...
Alleen heb ik nogal behaarde benen dus dan maar beetje bijhouden en zorgen dat het nog een beetje overzichtelijk is, zonder meteen voor de grote kale plek te zorgen
pi_17000764
is Veet Bikini geen goed plan???
lijkt me wel vet handig zonder scheren enzo
pi_17005667
Ik als vrouw zal dan ook mijn mening geven;

Tuurlijk ziet een 'beknipt' zaakje er beter uit als dreadlocks..
Veel mannen schijnen het blijkbaar niet nodig te vinden het zaakje wat bij te knippen en te onderhouden,[lees;schaamhaar] terwijl ze het wel heerlijk vinden als de vrouw een streepje heeft of misschien zelfs een kale poes heeft.Neem van mij aan dat het zuigen op ballen met een flinke haardos ABSOLUUT NIET opwindend is,integendeel..dat gespuug en gegorgel om dat rottige haartje uit je keel te krijgen is niet echt bevordelijk voor een ontspannen ' onderonsje'..:r
Dus heren; ook voor jullie geldt; scheren,knippen,waxen,epileren whatever,maar zorg dat het voor de vrouw ook aantrekkelijk blijft.
Persoonlijk vind ik het bijknippen al meer dan voldoende,bij een kale balzak heb ik toch een ietwa raar gevoel..ik bedoel; een man mag er toch wel mannelijk uitzien,en daar hoort voor mijn gevoel nu eenmaal wat haar bij..maar nogmaals; overdrijf het niet!!
En wat betreft het model of hoeveel haar er weg mag,dat is een kwestie van smaak van diegene zelf,waar hij/zij zich het prettigst en/of sexy/verzorgd bij voelt.

Groetjes...ennehhhh scheer ze

en dit is hoe ik het zie...
pi_17010025
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:53 schreef Bonobo11 het volgende:...en de haartjes komen veel dunner terug...
Dat is helaas onzin
pi_17013937
Ik vind dat we allemaal samen (diegene die het nog niet doen) onze ballen moeten scheren en een dagboek moeten bijhouden.
bijvoorbeeld: dag 1 --> mijn ballen jeuken niet en heb het aan mijn moeder laten zien en die vond het allemaal heel tof. Nu moet mijn vader zijn ballen ook scheren.

lijkt me heel leuk om te doen

Would You Try And Stay For The Rest Of Your Days?
  zondag 8 februari 2004 @ 23:16:00 #121
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_17015493
quote:
Op zondag 8 februari 2004 18:19 schreef chantalleke het volgende:
Ik als vrouw zal dan ook mijn mening geven;

Tuurlijk ziet een 'beknipt' zaakje er beter uit als dreadlocks..
Veel mannen schijnen het blijkbaar niet nodig te vinden het zaakje wat bij te knippen en te onderhouden,[lees;schaamhaar] terwijl ze het wel heerlijk vinden als de vrouw een streepje heeft of misschien zelfs een kale poes heeft.Neem van mij aan dat het zuigen op ballen met een flinke haardos ABSOLUUT NIET opwindend is,integendeel..dat gespuug en gegorgel om dat rottige haartje uit je keel te krijgen is niet echt bevordelijk voor een ontspannen ' onderonsje'..:r
Dus heren; ook voor jullie geldt; scheren,knippen,waxen,epileren whatever,maar zorg dat het voor de vrouw ook aantrekkelijk blijft.
Persoonlijk vind ik het bijknippen al meer dan voldoende,bij een kale balzak heb ik toch een ietwa raar gevoel..ik bedoel; een man mag er toch wel mannelijk uitzien,en daar hoort voor mijn gevoel nu eenmaal wat haar bij..maar nogmaals; overdrijf het niet!!
En wat betreft het model of hoeveel haar er weg mag,dat is een kwestie van smaak van diegene zelf,waar hij/zij zich het prettigst en/of sexy/verzorgd bij voelt.

Groetjes...ennehhhh scheer ze

En zo is het....
I don't care.....
  zondag 8 februari 2004 @ 23:34:29 #122
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_17016106
quote:
Op zondag 8 februari 2004 22:34 schreef FlipDwerg het volgende:
Ik vind dat we allemaal samen (diegene die het nog niet doen) onze ballen moeten scheren en een dagboek moeten bijhouden.
bijvoorbeeld: dag 1 --> mijn ballen jeuken niet en heb het aan mijn moeder laten zien en die vond het allemaal heel tof. Nu moet mijn vader zijn ballen ook scheren.

lijkt me heel leuk om te doen

Mmmm, okeuj, you talked me in to it
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_17020039
quote:
Op zondag 8 februari 2004 22:34 schreef FlipDwerg het volgende:
Nu moet mijn vader zijn ballen ook scheren. ...lijkt me heel leuk om te doen
Het lijkt je leuk om je vaders ballen te scheren?
pi_17020549
huh? Maarjah is maar wat je leuk vind he!

Maar als vrouw zijnde sluit ik me ook helemaal aan bij het bovenstaande... Haar is mannelijk en gewoon beetje bij knippen en zorgen dat ze niet te lang zijn is naar mijn idee ook voldoende. Kaal lijkt me ook beetje vreemd

maandag 9 februari 2004 @ 08:51:51 #125
26467 raphidae
...antichrist...
pi_17020613
Ik hou het schaamhaar aan de bovenkant kort met een tondeuze, iets van 5mm ofzo. Me zak kaal maken met ontharingscreme of harsen. Harsen is wel relaxed omdat het gewoon 6 weken glad blijft, alleen het nadeel is dat de buren weten precies wanneer ik het doe zal ik maar zeggen.
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_17020660
quote:
Op maandag 9 februari 2004 08:51 schreef raphidae het volgende:
Ik hou het schaamhaar aan de bovenkant kort met een tondeuze, iets van 5mm ofzo. Me zak kaal maken met ontharingscreme of harsen. Harsen is wel relaxed omdat het gewoon 6 weken glad blijft, alleen het nadeel is dat de buren weten precies wanneer ik het doe zal ik maar zeggen.
Ballen harsen?!?
  maandag 9 februari 2004 @ 09:01:43 #127
26467 raphidae
...antichrist...
pi_17020704
quote:
Op maandag 9 februari 2004 08:56 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ballen harsen?!?

Yep, voel je het al?
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_17021465
:`( au..

benen harsen doet al pijn.. Haha laat staan uhh de edele delen

maandag 9 februari 2004 @ 10:20:10 #129
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_17021717
Hoe losser de huid, hoe meer pijn het harsen doet hoor ik altijd van vrouwen. Nou weet ik niet hoe jullie zak eruit ziet maar...
  maandag 9 februari 2004 @ 23:37:02 #130
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_17045745
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:03 schreef xelektra het volgende:

[..]

Idd - wij scheren ons toch ook omdat het fijner voelt en eruit ziet? Dan mogen mannen ook hetzelfde doen... is een stuk schoner en sexier. en groter.

Vergeet niet dat het haar een evolutionair middel tegen soa is!!
Een geschoren stengel leidt tot dieper gejengel. Oftewel de vrouw heeft de neiging om tot op de balzak alles in de mond te nemen. De enzymen van het speeksel (achterin de mond) komen op de penis met alle gevolgen van dien. Je pik wordt niet alleen voorverteerd maar je hebt ook meer kans op SOA. Haar schept een natuurlijke afstand van elkaars geslachtsdelen en schept een natuurlijke drang tot een beperkt aantal handelingen waarbij oraal geen optie meer is, tenzij je wil flossen na het tandenpoetsen.
  maandag 9 februari 2004 @ 23:44:41 #131
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_17045977
Hebben we onze anti-pijp crusader weer hoor. Ja met orale seks is de kans een STUK groter dat je SOA's krijgt dan met vaginale seks
  dinsdag 10 februari 2004 @ 00:02:16 #132
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_17046444
quote:
Op maandag 9 februari 2004 23:44 schreef Kamphuys het volgende:
Hebben we onze anti-pijp crusader weer hoor. Ja met orale seks is de kans een STUK groter dat je SOA's krijgt dan met vaginale seks
Ga maar lekker kontjes likken Kamphuys!!

The Roundworm devotes all its energy to the production of more Roundworms. The female can lay up to 200,000 eggs every day. The eggs are laid in the small intestines of a human being or a pig--because the Roundworm, like the eXile, sees no real difference between people and swine.

When we say small intestine, we mean shit. The Roundworm lives and breathes shit. Shit is its one true home. And the human (or porcine) anus is the worms gateway to the world. After an infected pig or man or sow or woman shits out their daily quota of 200,000 Ascaris eggs, the eggs lie dormant for a week or two, then come to life like the pre-programmed bio-weapons they are.

pi_17046802
Vooruit....we kunnen weer allemaal de begroeiing laten voortgaan!!
Stop met scheren..waxen..epileren whatever...en laat dat haar maar weer tot op de knieen groeien..
Heerlijk..al die troep...restjes enzo in je schaamhaar
Dat schept inderdaad een natuurlijke afstand!

dinsdag 10 februari 2004 @ 00:17:43 #134
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_17046870
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:02 schreef giovan het volgende:

[..]

Ga maar lekker kontjes likken Kamphuys!!

Als jij uit de rij wegblijft vind ik het best

Gewoon even een stelling weerleggen is te moeilijk voor je?

dinsdag 10 februari 2004 @ 00:17:55 #135
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_17046872
quote:
Op maandag 9 februari 2004 23:37 schreef giovan het volgende:

[..]

Een geschoren stengel leidt tot dieper gejengel. Oftewel de vrouw heeft de neiging om tot op de balzak alles in de mond te nemen. De enzymen van het speeksel (achterin de mond) komen op de penis met alle gevolgen van dien. Je pik wordt niet alleen voorverteerd maar je hebt ook meer kans op SOA. Haar schept een natuurlijke afstand van elkaars geslachtsdelen en schept een natuurlijke drang tot een beperkt aantal handelingen waarbij oraal geen optie meer is, tenzij je wil flossen na het tandenpoetsen.

Ik wil niet al te offtopic gaan, maar als je met iemand zoent komen al die enge enzymen ook in aanraking met je tong en wordt die voorverteerd. En ik denk dat de meeste mannen dat vaker doen dan dat ze zich laten pijpen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 00:27:37 #136
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_17047093
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:15 schreef chantalleke het volgende:

Heerlijk..al die troep...restjes enzo in je schaamhaar
Dat schept inderdaad een natuurlijke afstand!

Gilette the best a man can get.
Na de uitvindig van het scheermes is het pijpen uitgevonden, je kunt het likken niet los zien van de haargroei. Wel eens een aap zien pijpen??
Ik kan me niet voor de geest halen dat dieren elkaars geslachtsdeel likken, wel honden die snuffelen. En als je dan bedenkt dat een hondentong schoner is dan een vaatdoek laat staan een mensentong dan is er toch een natuurlijk alarm wat bij zo'n beest afgaat. Hij likt alleen z''n eigen goedje.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 00:29:47 #137
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_17047130
Hoe ben je toch zo gefrustreerd geraakt? Echt voer voor psychologen dit. Heeft je oma je vroeger dingen laten doen die je niet zo leuk vond, tijdens het oppassen?
  dinsdag 10 februari 2004 @ 00:56:11 #138
84534 Spring
The spring is my love
pi_17047640
Als vrouw sluit ik me geheel aan bij wat de andere meiden hiervan vinden, ik kan me alleen best voorstellen dat jullie mannen het niet zo zien zitten om met al teveel geweld je ballen van haar te ontdoen. Mijn vriend knipt het hele zaakje kort (sinds hij mij kent ), en dat is voor mij wel voldoende. Zo'n pak sjek in je mond als je bezig bent met je vriendje is inderdaad niet erg bevorderlijk, maar stoppels lijken me ook niet zo prettig aanvoelen...
pi_17050067
quote:
Op maandag 9 februari 2004 10:03 schreef Wansl het volgende:
au..

benen harsen doet al pijn.. Haha laat staan uhh de edele delen

Je ballen zìjn toch je edele delen?
pi_17050116
quote:
Op maandag 9 februari 2004 23:37 schreef giovan het volgende:

[..]

Haha! Helemaal zelf verzonnen?
  dinsdag 10 februari 2004 @ 10:13:55 #141
82296 twanneman
Mister Fix it!
pi_17051808
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:56 schreef Spring het volgende:
Als vrouw sluit ik me geheel aan bij wat de andere meiden hiervan vinden, ik kan me alleen best voorstellen dat jullie mannen het niet zo zien zitten om met al teveel geweld je ballen van haar te ontdoen. Mijn vriend knipt het hele zaakje kort (sinds hij mij kent ), en dat is voor mij wel voldoende. Zo'n pak sjek in je mond als je bezig bent met je vriendje is inderdaad niet erg bevorderlijk, maar stoppels lijken me ook niet zo prettig aanvoelen...
Dat is het voordeel van gilette's nieuwe actie he! Nieuwe mach3 turbo voor je gezicht, en je oude mach3-vanille voor in de douche! :-)
  FOK!fotograaf dinsdag 10 februari 2004 @ 10:21:39 #142
18921 freud
Who's John Galt?
pi_17051980
Waarom zo moeilijk doen met een scheermes op je zak; Veet .

Niet te lang laten zitten...

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 10 februari 2004 @ 10:56:28 #143
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_17052846
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:29 schreef Kamphuys het volgende:
Hoe ben je toch zo gefrustreerd geraakt? Echt voer voor psychologen dit. Heeft je oma je vroeger dingen laten doen die je niet zo leuk vond, tijdens het oppassen?
He, ik bekijk het alleen vanuit biologisch perspectief. Geef een aap een scheermes en wellicht gaan ze ook oraal aan de gang, who knows.
Dat jij graag pijpt moet je zelf weten. likkebaard!
pi_17053631
Ik glad? De vent ook glad........al die haren in je mond...bah..
De toekomst is ook niet meer wat het geweest is...
pi_17056360
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:27 schreef giovan het volgende:

[..]

Na de uitvindig van het scheermes is het pijpen uitgevonden, je kunt het likken niet los zien van de haargroei. Wel eens een aap zien pijpen??
Ik kan me niet voor de geest halen dat dieren elkaars geslachtsdeel likken, wel honden die snuffelen. En als je dan bedenkt dat een hondentong schoner is dan een vaatdoek laat staan een mensentong dan is er toch een natuurlijk alarm wat bij zo'n beest afgaat. Hij likt alleen z''n eigen goedje.

Ten eerste heb ik wel degelijk honden gezien die niet alleen snuffelen maar ook es ff lekker met hun tong aan de haal gaan bij hun medehondjes..en ze [de reuen!!!] weten vaak niet van ophouden.
Heb zelfs een teefje gezien die aan het zaakje van de reu gewillig haar tong naar buiten wierp..Natuurlijk kun je dit niet vergelijken met pijpen of beffen,maar ik wil alleen maar ff zeggen dat dit zeker wel gebeurd!
Over de "schone tongen" van honden gesproken; ook daar ben ik het niet mee eens..ze likken aan een hoopje stront van anderen,ze willen het brood dat al dagen op het grasveld ligt voor de vogels opeten,likken ook aan een plasje en noem maar op..
Dus...niks geen 'natuurlijke' alarmbellen.

Groetjes

dinsdag 10 februari 2004 @ 13:05:31 #146
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_17056426
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:03 schreef chantalleke het volgende:

Over de "schone tongen" van honden gesproken; ook daar ben ik het niet mee eens..ze likken aan een hoopje stront van anderen,ze willen het brood dat al dagen op het grasveld ligt voor de vogels opeten,likken ook aan een plasje en noem maar op..
Dus...niks geen 'natuurlijke' alarmbellen.

Halloo...het is wetenschappelijk onderzocht dat de tong van een hond schoner is dan een vaatdoek. Zo'n beest kan overal aan likken omdat er van die sterke bacterikillers op z'n tong zitten. Als jij een wondje hebt gaat een hond je ook likken omdat zijn tong enorm desinfecteert.
Een hond heeft een dettol tong.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 13:10:22 #147
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_17056577
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:27 schreef giovan het volgende:

[..]

1) honden zweten via hun tong, via hun tong komen afvalstoffen dus naar buiten...

2) wat hebben hondne met mensen te maken??

3) dit is een scheertopic, geen "ikvindditbeterdusikgadaaroverlullen" topic

4) schaamhaar en okselhaar zijn ook gedeeltelijk om zweet vast te houden zodat de druppels niet via het lichaam weglopen. hierdoor kan na een tijdje met bacterien juist een navenante hygiene ontstaan

5) lang schaamhaar zorgt juist voor haren in je mond tijdens pijpen (of beffen)

dont forget these points!

put
your
clothes
on!
pi_17057007
Zo..en nu weer naar de topic waar het hier over gaat..namelijk; het scheren bij de heren ..Zeg Giovan..scheer jij je schaamhaar???

pi_17057644
ik knip het tot op een halfe centimeter
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  dinsdag 10 februari 2004 @ 15:05:31 #150
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_17059982
Smoothie here. Hooguit (heb geen zin om constant te scheren) en beetje stoppelig (max. 1 cm). Alhoewel als ik vrijgezel ben het weleens langer is.
Ceci n'est pas une signature.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')