alleen dat haar op je lul zelf, das maar niks
Oh ja het is wel pijnlijk (huid goed strak houden of met dikke erectie doen), maar da's vooral de eerste keer....
Dus heren, pak die epilady van je vriendin erbij!!!!
quote:Als je het lekker vind dat een dame ook je ballen oraal verwent dan s het wel verstandig om daar te scheren ja....
Op donderdag 5 februari 2004 21:47 schreef LoggedIn het volgende:
is het als man zijnde nou echt nodig om je te scherenik heb toch niet het id dat dat haar vies is ofzow, daarintegen vind ik dat scheren maar niks
alleen dat haar op je lul zelf, das maar niks
Vrouwen hebben net zoals mannen het niet zo op haren in hun mond...
Vind jij het prettig als een dame waar je sex mee heeft zich netjes gedeeltelijk of geheel heeft geschoren?
Zo ja, return the favour...
quote:is het als vrouw zijnde nou echt nodig om je te scheren
Op donderdag 5 februari 2004 21:47 schreef LoggedIn het volgende:
is het als man zijnde nou echt nodig om je te scheren![]()
quote:Zo is dat!!!
Op donderdag 5 februari 2004 21:54 schreef erodome het volgende:[..]
Als je het lekker vind dat een dame ook je ballen oraal verwent dan s het wel verstandig om daar te scheren ja....
Vind jij het prettig als een dame waar je sex mee heeft zich netjes gedeeltelijk of geheel heeft geschoren?
quote:weet ik niet?
Als je het lekker vind dat een dame ook je ballen oraal verwent
[Dit bericht is gewijzigd door LoggedIn op 05-02-2004 23:03]
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 23:04 schreef oscardebakker het volgende:
zou er misschien een meisje zijn die zegt wat zij het meest ziet zitten, dat interesseert me meer dan dat mannen er van vinden
quote:erodome geef je het antwoordt toch?
Op donderdag 5 februari 2004 21:54 schreef erodome het volgende:[..]
Als je het lekker vind dat een dame ook je ballen oraal verwent dan s het wel verstandig om daar te scheren ja....
quote:Dan maar geen echte man
Op donderdag 5 februari 2004 21:53 schreef Bonobo11 het volgende:
Echte mannen epileren!! Blijft het ook veel langer weg, het jeukt niet en de haartjes komen veel dunner terug.....Oh ja het is wel pijnlijk (huid goed strak houden of met dikke erectie doen), maar da's vooral de eerste keer....
Dus heren, pak die epilady van je vriendin erbij!!!!
quote:Wellicht zit je er regelmatig "naast" en heb je daarom geen last van haren.
Op donderdag 5 februari 2004 23:02 schreef LoggedIn het volgende:
bij een vrouw zit dat toch veel meer in de weg als bij een man, lijkt me... misschien zit ik er naast hoor![]()
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 20:37 schreef Roonaan het volgende:[..]
Hak! Hak! in mijn behaarde zak zak! ?
quote:Idd - wij scheren ons toch ook omdat het fijner voelt en eruit ziet? Dan mogen mannen ook hetzelfde doen... is een stuk schoner en sexier. en groter.
[
Ballen moet je zowiezo schoonhouden, en je stengel ook voor de deepthroat. Op de buik een zacht kussentje waar ze op kan rusten.
Tuurlijk ziet een 'beknipt' zaakje er beter uit als dreadlocks..
Veel mannen schijnen het blijkbaar niet nodig te vinden het zaakje wat bij te knippen en te onderhouden,[lees;schaamhaar] terwijl ze het wel heerlijk vinden als de vrouw een streepje heeft of misschien zelfs een kale poes heeft.Neem van mij aan dat het zuigen op ballen met een flinke haardos ABSOLUUT NIET opwindend is,integendeel..dat gespuug en gegorgel om dat rottige haartje uit je keel te krijgen is niet echt bevordelijk voor een ontspannen ' onderonsje'..:r
Dus heren; ook voor jullie geldt; scheren,knippen,waxen,epileren whatever,maar zorg dat het voor de vrouw ook aantrekkelijk blijft.
Persoonlijk vind ik het bijknippen al meer dan voldoende,bij een kale balzak heb ik toch een ietwa raar gevoel..ik bedoel; een man mag er toch wel mannelijk uitzien,en daar hoort voor mijn gevoel nu eenmaal wat haar bij..maar nogmaals; overdrijf het niet!!
En wat betreft het model of hoeveel haar er weg mag,dat is een kwestie van smaak van diegene zelf,waar hij/zij zich het prettigst en/of sexy/verzorgd bij voelt.
Groetjes...ennehhhh scheer ze
quote:Dat is helaas onzin
Op donderdag 5 februari 2004 21:53 schreef Bonobo11 het volgende:...en de haartjes komen veel dunner terug...
lijkt me heel leuk om te doen
quote:En zo is het....
Op zondag 8 februari 2004 18:19 schreef chantalleke het volgende:
Ik als vrouw zal dan ook mijn mening geven;Tuurlijk ziet een 'beknipt' zaakje er beter uit als dreadlocks..
Veel mannen schijnen het blijkbaar niet nodig te vinden het zaakje wat bij te knippen en te onderhouden,[lees;schaamhaar] terwijl ze het wel heerlijk vinden als de vrouw een streepje heeft of misschien zelfs een kale poes heeft.Neem van mij aan dat het zuigen op ballen met een flinke haardos ABSOLUUT NIET opwindend is,integendeel..dat gespuug en gegorgel om dat rottige haartje uit je keel te krijgen is niet echt bevordelijk voor een ontspannen ' onderonsje'..:r
Dus heren; ook voor jullie geldt; scheren,knippen,waxen,epileren whatever,maar zorg dat het voor de vrouw ook aantrekkelijk blijft.
Persoonlijk vind ik het bijknippen al meer dan voldoende,bij een kale balzak heb ik toch een ietwa raar gevoel..ik bedoel; een man mag er toch wel mannelijk uitzien,en daar hoort voor mijn gevoel nu eenmaal wat haar bij..maar nogmaals; overdrijf het niet!!
En wat betreft het model of hoeveel haar er weg mag,dat is een kwestie van smaak van diegene zelf,waar hij/zij zich het prettigst en/of sexy/verzorgd bij voelt.Groetjes...ennehhhh scheer ze
quote:Mmmm, okeuj, you talked me in to it
Op zondag 8 februari 2004 22:34 schreef FlipDwerg het volgende:
Ik vind dat we allemaal samen (diegene die het nog niet doen) onze ballen moeten scheren en een dagboek moeten bijhouden.
bijvoorbeeld: dag 1 --> mijn ballen jeuken niet en heb het aan mijn moeder laten zien en die vond het allemaal heel tof. Nu moet mijn vader zijn ballen ook scheren.lijkt me heel leuk om te doen
quote:Het lijkt je leuk om je vaders ballen te scheren?
Op zondag 8 februari 2004 22:34 schreef FlipDwerg het volgende:
Nu moet mijn vader zijn ballen ook scheren....lijkt me heel leuk om te doen
Maar als vrouw zijnde sluit ik me ook helemaal aan bij het bovenstaande... Haar is mannelijk en gewoon beetje bij knippen en zorgen dat ze niet te lang zijn is naar mijn idee ook voldoende. Kaal lijkt me ook beetje vreemd
quote:Ballen harsen?!?
Op maandag 9 februari 2004 08:51 schreef raphidae het volgende:
Ik hou het schaamhaar aan de bovenkant kort met een tondeuze, iets van 5mm ofzo. Me zak kaal maken met ontharingscreme of harsen. Harsen is wel relaxed omdat het gewoon 6 weken glad blijft, alleen het nadeel is dat de buren weten precies wanneer ik het doe zal ik maar zeggen.
quote:Yep, voel je het al?
Op maandag 9 februari 2004 08:56 schreef P-Style het volgende:[..]
Ballen harsen?!?
![]()
![]()
quote:Vergeet niet dat het haar een evolutionair middel tegen soa is!!
Op vrijdag 6 februari 2004 21:03 schreef xelektra het volgende:[..]
Idd - wij scheren ons toch ook omdat het fijner voelt en eruit ziet? Dan mogen mannen ook hetzelfde doen... is een stuk schoner en sexier. en groter.
quote:Ga maar lekker kontjes likken Kamphuys!!
Op maandag 9 februari 2004 23:44 schreef Kamphuys het volgende:
Hebben we onze anti-pijp crusader weer hoor. Ja met orale seks is de kans een STUK groter dat je SOA's krijgt dan met vaginale seks
The Roundworm devotes all its energy to the production of more Roundworms. The female can lay up to 200,000 eggs every day. The eggs are laid in the small intestines of a human being or a pig--because the Roundworm, like the eXile, sees no real difference between people and swine.
When we say small intestine, we mean shit. The Roundworm lives and breathes shit. Shit is its one true home. And the human (or porcine) anus is the worms gateway to the world. After an infected pig or man or sow or woman shits out their daily quota of 200,000 Ascaris eggs, the eggs lie dormant for a week or two, then come to life like the pre-programmed bio-weapons they are.
quote:Als jij uit de rij wegblijft vind ik het best
Op dinsdag 10 februari 2004 00:02 schreef giovan het volgende:[..]
Ga maar lekker kontjes likken Kamphuys!!
Gewoon even een stelling weerleggen is te moeilijk voor je?
quote:Ik wil niet al te offtopic gaan, maar als je met iemand zoent komen al die enge enzymen ook in aanraking met je tong en wordt die voorverteerd. En ik denk dat de meeste mannen dat vaker doen dan dat ze zich laten pijpen.
Op maandag 9 februari 2004 23:37 schreef giovan het volgende:[..]
Vergeet niet dat het haar een evolutionair middel tegen soa is!!
Een geschoren stengel leidt tot dieper gejengel. Oftewel de vrouw heeft de neiging om tot op de balzak alles in de mond te nemen. De enzymen van het speeksel (achterin de mond) komen op de penis met alle gevolgen van dien. Je pik wordt niet alleen voorverteerd maar je hebt ook meer kans op SOA. Haar schept een natuurlijke afstand van elkaars geslachtsdelen en schept een natuurlijke drang tot een beperkt aantal handelingen waarbij oraal geen optie meer is, tenzij je wil flossen na het tandenpoetsen.
quote:Gilette the best a man can get.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:15 schreef chantalleke het volgende:Heerlijk..al die troep...restjes enzo in je schaamhaar
Dat schept inderdaad een natuurlijke afstand!
quote:Je ballen zìjn toch je edele delen?
Op maandag 9 februari 2004 10:03 schreef Wansl het volgende:au..
benen harsen doet al pijn.. Haha laat staan uhh de edele delen
quote:
Op maandag 9 februari 2004 23:37 schreef giovan het volgende:[..]
Vergeet niet dat het haar een evolutionair middel tegen soa is!!
Een geschoren stengel leidt tot dieper gejengel. Oftewel de vrouw heeft de neiging om tot op de balzak alles in de mond te nemen. De enzymen van het speeksel (achterin de mond) komen op de penis met alle gevolgen van dien. Je pik wordt niet alleen voorverteerd maar je hebt ook meer kans op SOA. Haar schept een natuurlijke afstand van elkaars geslachtsdelen en schept een natuurlijke drang tot een beperkt aantal handelingen waarbij oraal geen optie meer is, tenzij je wil flossen na het tandenpoetsen.
quote:Dat is het voordeel van gilette's nieuwe actie he! Nieuwe mach3 turbo voor je gezicht, en je oude mach3-vanille voor in de douche! :-)
Op dinsdag 10 februari 2004 00:56 schreef Spring het volgende:
Als vrouw sluit ik me geheel aan bij wat de andere meiden hiervan vinden, ik kan me alleen best voorstellen dat jullie mannen het niet zo zien zitten om met al teveel geweld je ballen van haar te ontdoen. Mijn vriend knipt het hele zaakje kort (sinds hij mij kent), en dat is voor mij wel voldoende. Zo'n pak sjek in je mond als je bezig bent met je vriendje is inderdaad niet erg bevorderlijk, maar stoppels lijken me ook niet zo prettig aanvoelen...
Niet te lang laten zitten...
quote:He, ik bekijk het alleen vanuit biologisch perspectief. Geef een aap een scheermes en wellicht gaan ze ook oraal aan de gang, who knows.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:29 schreef Kamphuys het volgende:
Hoe ben je toch zo gefrustreerd geraakt? Echt voer voor psychologen dit. Heeft je oma je vroeger dingen laten doen die je niet zo leuk vond, tijdens het oppassen?
quote:Ten eerste heb ik wel degelijk honden gezien die niet alleen snuffelen maar ook es ff lekker met hun tong aan de haal gaan bij hun medehondjes..en ze [de reuen!!!] weten vaak niet van ophouden.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:27 schreef giovan het volgende:[..]
Gilette the best a man can get.
Na de uitvindig van het scheermes is het pijpen uitgevonden, je kunt het likken niet los zien van de haargroei. Wel eens een aap zien pijpen??
Ik kan me niet voor de geest halen dat dieren elkaars geslachtsdeel likken, wel honden die snuffelen. En als je dan bedenkt dat een hondentong schoner is dan een vaatdoek laat staan een mensentong dan is er toch een natuurlijk alarm wat bij zo'n beest afgaat. Hij likt alleen z''n eigen goedje.
Groetjes
quote:Halloo...het is wetenschappelijk onderzocht dat de tong van een hond schoner is dan een vaatdoek. Zo'n beest kan overal aan likken omdat er van die sterke bacterikillers op z'n tong zitten. Als jij een wondje hebt gaat een hond je ook likken omdat zijn tong enorm desinfecteert.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:03 schreef chantalleke het volgende:Over de "schone tongen" van honden gesproken; ook daar ben ik het niet mee eens..ze likken aan een hoopje stront van anderen,ze willen het brood dat al dagen op het grasveld ligt voor de vogels opeten,likken ook aan een plasje en noem maar op..
Dus...niks geen 'natuurlijke' alarmbellen.
quote:1) honden zweten via hun tong, via hun tong komen afvalstoffen dus naar buiten...
Op dinsdag 10 februari 2004 00:27 schreef giovan het volgende:[..]
Gilette the best a man can get.
Na de uitvindig van het scheermes is het pijpen uitgevonden, je kunt het likken niet los zien van de haargroei. Wel eens een aap zien pijpen??
Ik kan me niet voor de geest halen dat dieren elkaars geslachtsdeel likken, wel honden die snuffelen. En als je dan bedenkt dat een hondentong schoner is dan een vaatdoek laat staan een mensentong dan is er toch een natuurlijk alarm wat bij zo'n beest afgaat. Hij likt alleen z''n eigen goedje.
2) wat hebben hondne met mensen te maken??
3) dit is een scheertopic, geen "ikvindditbeterdusikgadaaroverlullen" topic
4) schaamhaar en okselhaar zijn ook gedeeltelijk om zweet vast te houden zodat de druppels niet via het lichaam weglopen. hierdoor kan na een tijdje met bacterien juist een navenante hygiene ontstaan
5) lang schaamhaar zorgt juist voor haren in je mond tijdens pijpen (of beffen)
dont forget these points!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |