De zaak Chivu is buitengewoon goed opgelost, Roma leidt geen gezichtsverlies en ajax geen financieel verlies. En het feit dat ajax nu geen goede verdediger terugheeft vind ik ook niet vervelend
quote:Ow waarom worden wij PSV supporters dan steeds over de zaak Spooren aangesproken en PSV zelf, is ook belachelijk want de wij en de club kunnen er ook totaal niks aan doen.
Op maandag 1 september 2003 19:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat van dat ajax trainingsjasje slaat idd nergens op, het bewijst alleen maar dat die idioot ook nog eens geen smaak heeft, maar om een club of haar supporters op zoiets aanspreken is natuurlijk belachelijkDe zaak Chivu is buitengewoon goed opgelost, Roma leidt geen gezichtsverlies en ajax geen financieel verlies. En het feit dat ajax nu geen goede verdediger terugheeft vind ik ook niet vervelend
quote:Ban Ban
Op maandag 1 september 2003 20:24 schreef chelloboy het volgende:[..]
Ow waarom worden wij PSV supporters dan steeds over de zaak Spooren aangesproken en PSV zelf, is ook belachelijk want de wij en de club kunnen er ook totaal niks aan doen.
quote:Daar maken anderen zich schuldig aan, waarom zouden wij ons verlagen tot hetzelfde niveau?
Op maandag 1 september 2003 20:24 schreef chelloboy het volgende:Ow waarom worden wij PSV supporters dan steeds over de zaak Spooren aangesproken en PSV zelf, is ook belachelijk want de wij en de club kunnen er ook totaal niks aan doen.
quote:Ik denk niet dat dat meisje door een bestuurslid van Ajax is ontvoerd.
Op maandag 1 september 2003 20:24 schreef chelloboy het volgende:Ow waarom worden wij PSV supporters dan steeds over de zaak Spooren aangesproken en PSV zelf, is ook belachelijk want de wij en de club kunnen er ook totaal niks aan doen.
zie daar het verschil met Spooren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |