Relevante Links:
www.ajax.nl (Ajax Amsterdam website)
www.ajaxct.com (Ajax Cape Town website)
www.amsterdamarena.nl (ArenA website)
www.f-side.nl (F-Side website)
www.ajaxonline.org (Nederlandse fansite)
www.ajaxfanclub.de (Duitse fansite)
www.ajax-usa.com (Amerikaanse fansite)
www.rafaelvdvaart.nl (Rafael van der Vaart website)
www.zlatan.net (Zlatan Ibrahimovic fansite)
Hier verder
quote:Humorloze troll detected
Op zondag 31 augustus 2003 17:12 schreef Martijn_77 het volgende:
Is Ajax echt dan?
quote:Nog zo`n loser ut twente, vriendje van CAZZO zeker.
Op zondag 31 augustus 2003 17:10 schreef Kreator het volgende:
Is dit het centrale ik haat ajax topic?Dan zit ik goed.
quote:
quote:wat een droge opmerking..
Als ze zo gaan spelen in de CL mogen ze blij zijn met 2 punten in de eerste groeps fase
Ik vraag mij af wat de Zwolle fans van die uit-shirts vinden, ze hebben wel heel vaak Hup Holland, Hup (of was het Hup Zwolle, Hup?) gezongen.
quote:Nu je het zegt, wij verlangen wat meer van ons team dan PSV.
Op zondag 31 augustus 2003 17:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Met slecht voetbal wel alles bereiken, daar wordt je toch niet vrolijk van als niet Ajacied zijnde...
* twi geeft de spelers een keiharde schop voor hun reet...
quote:Volgens mij was dat op verzoek van Ajax. Koeman vond dat ze moesten spelen op de wijze van de thuiswedstrijd tegen Valencia vorig jaar. Het heeft niet mogen baten
Op zondag 31 augustus 2003 17:32 schreef Againzender het volgende:
't was niet best vanmiddag. Maar goed, wel drie punten, maar dat is het dan ook wel.Ik vraag mij af wat de Zwolle fans van die uit-shirts vinden, ze hebben wel heel vaak Hup Holland, Hup (of was het Hup Zwolle, Hup?) gezongen.
quote:Je kan onmogelijk ontkennen dat PSV op dit moment aantrekkelijker voetbal speelt dan ajax...
Op zondag 31 augustus 2003 17:38 schreef twi het volgende:Nu je het zegt, wij verlangen wat meer van ons team dan PSV.
* twi geeft de spelers een keiharde schop voor hun reet...
quote:PSV speelde gister ook niet al te best hoor. Vond Kezman toch een goede goal maken en vond Robben er boven uitsteken samen met van Bommel. Tegenstander speelde ook heel zwak. Hoop dat ze straks in Monaco wat beter voetbal laten zien en de tweede ronde halen...beter voor het Nederlands voetbal.
Op zondag 31 augustus 2003 17:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Je kan onmogelijk ontkennen dat PSV op dit moment aantrekkelijker voetbal speelt dan ajax...
quote:Wij dachten dat het was omdat Sonck alleen tegen Oranje scoort
Op zondag 31 augustus 2003 17:38 schreef twi het volgende:[..]
Volgens mij was dat op verzoek van Ajax. Koeman vond dat ze moesten spelen op de wijze van de thuiswedstrijd tegen Valencia vorig jaar. Het heeft niet mogen baten
quote:Dan hadden ze in het zwart moeten spelen
Op zondag 31 augustus 2003 17:44 schreef Againzender het volgende:[..]
Wij dachten dat het was omdat Sonck alleen tegen Oranje scoort
quote:...en sterker is, zoals ik in het Feyenoord topic ook al aangaf
Op zondag 31 augustus 2003 17:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Je kan onmogelijk ontkennen dat PSV op dit moment aantrekkelijker voetbal speelt dan ajax...
quote:Zo overtuigend vind ik PSV tot nu toe ook nog niet. Ajax heeft misschien wel pech met zo'n makkelijke seizoenstart omdat ze nog steeds niet echt wakker geschud zijn
Op zondag 31 augustus 2003 17:45 schreef twi het volgende:
...en sterker is, zoals ik in het Feyenoord topic ook al aangaf
quote:Tja ook al speelt ie de laatste tijd niet zo goed, als aanvoerder word je echt niet zo snel op de bank gezet.
Op zondag 31 augustus 2003 17:44 schreef Doezelhaar het volgende:
Het wordt echt tijd dat Raffie eens een keer op de bank komt te zitten.
Maargoed Chivu gaat dus even orde op zaten stellen achterin!
quote:Nee dan zit je NIET goed.
Net zoals in het centrale F'noord geen post "ik haat F'noord" horen, en ook voor alle andere 'centrale [club] topics' geen 'ik haat [club]' posts horen. Enig kritisch geluid mag best, maar geen getroll. Daar zijn genoeg andere topics voor
quote:Moet ik daaruit concluderen dat je niet vrolijk was van PSV het vorig seizoen?
Op zondag 31 augustus 2003 17:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Met slecht voetbal wel alles bereiken, daar wordt je toch niet vrolijk van als niet Ajacied zijnde...
quote:Bij vlagen heb ik me geschaamd voor mijn team ja, vooral Willem II thuis was bedroevend. Er zaten echter ook mooie wedstrijden bij. Maar aan het eind van het seizoen is het eindresultaat het belangrijkste
Op zondag 31 augustus 2003 18:20 schreef Doc het volgende:Moet ik daaruit concluderen dat je niet vrolijk was van PSV het vorig seizoen?
Als Ajax dit seizoen kampioen wordt met dit voetbal is het terecht (want je wordt altijd terecht kampioen) en zal iedere Ajacied staan te juichen, maar of iedereen dan tevreden is, is een tweede
quote:Zo hey, jij bent echt grappig
Ontopic:
Nog 5,5 uur
quote:Niet echt, maar het geeft volgens mij wel aan dat het voor Chivu de beste oplossing is volgens mij. Het kost gigantisch veel aanpassingsvermogen om je nu weer voor Ajax in te gaan zetten als je met je gedachten al helemaal bij AS Roma zit
Op zondag 31 augustus 2003 18:55 schreef kreischer2000 het volgende:
Zaakwaarnemer van Chivu zegt dat ie gewoon naar roma gaat, maja of dat een betrouwbare bron is.
quote:Dit blijft echt niet zo. De vorm komt er wel op een gegeven moment wel in. Ik geloof ook niet dat Ajax met een seizoen van dit voetbal kampioen zal worden. Maar puntjes pakken in een mindere periode is natuurlijk prima.
Op zondag 31 augustus 2003 18:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als Ajax dit seizoen kampioen wordt met dit voetbal is het terecht (want je wordt altijd terecht kampioen) en zal iedere Ajacied staan te juichen, maar of iedereen dan tevreden is, is een tweede
* twi denkt met weemoed terug aan de 1-4 in 1994/1995 (meen ik) bij PSV-Ajax, met die prachtgoal van van Vossen.
quote:het zal iig een moeilijke zaak worden en die zou misschien wel eens verrassend kunnen aflopen denk ik
Op zondag 31 augustus 2003 18:55 schreef kreischer2000 het volgende:
Zaakwaarnemer van Chivu zegt dat ie gewoon naar roma gaat, maja of dat een betrouwbare bron is.
Je speelde gewoon bagger!
Je hebt een grote blaar bij je in bed liggen, eikel, en je speelt bagger.
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 19:35 schreef DutchGooner het volgende:
moet vd Vaart toch horen "ja ik had een blaar onder mijn voet"Je speelde gewoon bagger!
(volgens mij ben ik het niet vaak met je eens )
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 19:35 schreef twi het volgende:[..]
![]()
(volgens mij ben ik het niet vaak met je eens
)
(zo'n 12 dagen om weer helemaal op te knappen van de hersenschudding zou het NLs elftal geen kwaad doen...)
quote:Op rechts wel ja, maar in het centrum kon ie niet echt overtuigen vond ik.
Op zondag 31 augustus 2003 19:45 schreef Doc het volgende:
Op basis van de samenvatting vond ik Grygera wel goed spelen...
Maar ik blijf optimistisch. Het komt wel goed. Over 14 dagen tegen RKC zal de vorm er hopelijk wel zijn.
quote:Hehe, idd. Kutsmoesjes
Op zondag 31 augustus 2003 19:35 schreef DutchGooner het volgende:
moet vd Vaart toch horen "ja ik had een blaar onder mijn voet"Je speelde gewoon bagger!
SQD was trouwens ook top . En Pienaar doet het toch ook weer goed.
Maar waarom is in godsnaam die Soetaers aangetrokken??
quote:Om de 3 punten weg te slepen uit Roosendaal
Op zondag 31 augustus 2003 20:09 schreef keeper het volgende:
Maar waarom is in godsnaam die Soetaers aangetrokken??
3 duren puntjes
quote]Op zondag 31 augustus 2003 17:32 schreef Againzender het volgende:
't was niet best vanmiddag. Maar goed, wel drie punten, maar dat is het dan ook wel.
Ik vraag mij af wat de Zwolle fans van die uit-shirts vinden, ze hebben wel heel vaak Hup Holland, Hup (of was het Hup Zwolle, Hup?) gezongen.
[/quote]
Voor de geinteresseerden het liedje was als volgt:
"Hup Zwolle hup laat de wolf niet in zijn hempie staan
hup zwolle hup trek het beessie geen pantoffels aan
Hup zwolle hup laat je uit het veld niet slaan
want een wolf op voetbalschoenen kan de hele wereld aan"
P.S. Het uit-shirt vond ik trouwens veel mooier dan verwacht. Heeft meer uitstraling dan het vorige uitshirt.
Bovendien gaven ajax-supporters zelfs ruimte om het klassieke:
"Ajax is niks, ajax is niks ze weten niet eens wat voetballen is
ze hebben wel een keeper
die doet geen sodemieter
de bal komt eraan
en de keeper laat hem gaan, he"
...te laten horen
Dit zullen veel mensen een triest liedje vinden maar is tekenend voor de gezelligere en veel meer op voetbalgerichte sfeer dan het naar geld stinkende ajax; Sorry.
quote:Ik ben blij dat ik geen Zwolle-supporter ben.
Op zondag 31 augustus 2003 20:18 schreef Zwolsemalloot het volgende:
....poep.....
En natuurlijk gaan jullie niet fluiten als jullie ploegie kut speelt want dan moeten jullie altijd fluiten. En een Champions Lounge hebben jullie niet omdat jullie geen Champions hebben.
En over sfeer moet jij al helemaal je muil houden want ik was zaterdag even in Zwolle, wat een sfeer loze stad is zeg
quote:je doet je naam wel eer aan he
Op zondag 31 augustus 2003 20:18 schreef Zwolsemalloot het volgende:-knip-
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 20:27 schreef DutchGooner het volgende:[..]
je doet je naam wel eer aan he
Een zwollenaar die klaagt over gebrek aan sfeer !.
quote:Succes in de Gouden Gids Divisie!
Op zondag 31 augustus 2003 20:18 schreef Zwolsemalloot het volgende:bla die bla die bla, Bart van Leeuwen
J.
quote:Daar heeft Rafael de laatste tijd wel vaker last van, van misplaatste arrogantie. Laatst voor de uitwedstrijd tegen Grazer AK ook al, hij zei toen voor de camera's dat het een eitje zou worden. We weten allemaal hoe dat toen is afgelopen...
Op zondag 31 augustus 2003 20:16 schreef kreischer2000 het volgende:
idd hoe rafael dat zeiecht te arrogant klonk dat. maja zal wel door het nl-elftal komen
Hij speelt de laatste tijd wel erg slecht. Dit is slechts een vaag vermoeden, en misschien wat ver gezocht, maar zou er dan toch enige waarheid in het gerucht zitten dat Van der Vaart al een voorcontract heeft getekend bij Manchester United? Ik kan me voorstellen dat je slechts speelt als je weet dat je volgend jaar toch vertrekt. Hij kan natuurlijk ook gewoon uit vorm zijn.
Maar goed, ik weet het: Zwolle staat laatste en ajax bovenaan, maar daar gaat het me niet om.... Maar mijn complimenten hoor; als je begroting 15x zo hoog is, is 1-0 best een knappe overwinning gefeliciteerd!
quote:Net zoiets als de nacompetitie vorig seizoen
Op zondag 31 augustus 2003 20:51 schreef Zwolsemalloot het volgende:
. Ik snap het wel hoor. Ik word ook wel eens chagrijnig als mijn ploeg waardeloos heeft gespeeld......
quote:Shit happens, Zwolle wint ook weleens met 3-0, terwijl dat toch echt niet mag gebeuren de begroting in acht nemend.
bedankt voor deze vriendelijke reactie. Ik snap het wel hoor. Ik word ook wel eens chagrijnig als mijn ploeg waardeloos heeft gespeeld......Maar goed, ik weet het: Zwolle staat laatste en ajax bovenaan, maar daar gaat het me niet om.... Maar mijn complimenten hoor; als je begroting 15x zo hoog is, is 1-0 best een knappe overwinning
gefeliciteerd!
Alleen jammer dat jullie ook van die kuttrommels hebben .
quote:
Ik word ook wel eens chagrijnig als mijn ploeg waardeloos heeft gespeeld......
Wat zal jij dan vaak chagrijnig zijn
quote:Inderdaad; daarin hadden we ook maar 14 van de 18 punten....:W
Op zondag 31 augustus 2003 20:52 schreef DutchGooner het volgende:Net zoiets als de nacompetitie vorig seizoen
Maar goed, het was een ajax-topic. Daar voel ik me niet thuis, dus ik ga er vandoor. Veel plezier nog bij die prachtige club!
Of zoals Fortuyn zei tegen melkert: "de volgende keer een beetje vrolijker he"
quote:So what. Jij denkt dus dat degene die de hoogste begroting heeft kampioen wordt. Lekker saaie comp krijg je dan.
bedankt voor deze vriendelijke reactie. Ik snap het wel hoor. Ik word ook wel eens chagrijnig als mijn ploeg waardeloos heeft gespeeld......Maar goed, ik weet het: Zwolle staat laatste en ajax bovenaan, maar daar gaat het me niet om.... Maar mijn complimenten hoor; als je begroting 15x zo hoog is, is 1-0 best een knappe overwinning
gefeliciteerd!
Je moet gewoon niet gaan lullen over sfeer want die boeren in Zwolle weten dat niet eenswat dat is. Ik was bij een opening van een winkel in Zwolle, twee zangers erbij, ja de gebr. Beentjes, geen hond die dan ook maar een danspasje oid durft te doen. Ook meteen de politie erbij vanwege overlast. t Was goddomme gewoon overdag in een winkelstraat!
quote:Doeiiiiiiiiiiiii!!
Op zondag 31 augustus 2003 20:57 schreef Zwolsemalloot het volgende:[..]
Inderdaad; daarin hadden we ook maar 14 van de 18 punten....:W
Maar goed, het was een ajax-topic. Daar voel ik me niet thuis, dus ik ga er vandoor. Veel plezier nog bij die prachtige club!
Of zoals Fortuyn zei tegen melkert: "de volgende keer een beetje vrolijker he"
quote:Gratis bier zuipen en niet gewilde personen weg houden
Op zondag 31 augustus 2003 21:02 schreef keeper het volgende:
Grote vraag blijft dan, wat doe jij in godesnaam bij een winkelopening in Zwolle Speed.
quote:Ben ik ook erg benieuwd naar. Nog 2 uur en 51 minuten, dan loopt de transfer periode af. Ik vraag me af of Ajax Chivu nog wel ergens kan lozen als de AS Roma transfer definitief is afgeketst.
Op zondag 31 augustus 2003 21:03 schreef RednaZ het volgende:
En hoe is het op het moment bij onze sterverdediger Cristian. Iemand nog wat gehoord?
quote:Ik hoop het niet eerlijk gezegd. Chivu nog een jaar (of half jaar) bij Ajax lijkt me geweldig
Op zondag 31 augustus 2003 21:07 schreef Qi het volgende:[..]
Ben ik ook erg benieuwd naar. Nog 2 uur en 51 minuten, dan loopt de transfer periode af. Ik vraag me af of Ajax Chivu nog wel ergens kan lozen als de AS Roma transfer definitief is afgeketst.
quote:Ik had ergens gelezen dat het tot morgen 12:00 open is...
Op zondag 31 augustus 2003 21:07 schreef Qi het volgende:[..]
Ben ik ook erg benieuwd naar. Nog 2 uur en 51 minuten, dan loopt de transfer periode af. Ik vraag me af of Ajax Chivu nog wel ergens kan lozen als de AS Roma transfer definitief is afgeketst.
Daarnaast is de FIFA om extra tijd gevraagd wegens de uitzonderlijkheid van de situatie.
quote:Zou ook kunnen, ik meen ergens gelezen te hebben dat de transfermarkt op 31 augustus sluit.
Op zondag 31 augustus 2003 21:15 schreef Doc het volgende:[..]
Ik had ergens gelezen dat het tot morgen 12:00 open is...
Daarnaast is de FIFA om extra tijd gevraagd wegens de uitzonderlijkheid van de situatie.
is hij dan speelgerechtigd voor Ajax in de Europese wedstrijden ?
of was hij al door roma ingeschreven ?
Richten op wat we nu hebben en wat er moet gebeuren om dit 11-tal (VDV) scherp te krijgen
quote:als hij tegen 12 uur nog geen club heeft gevonden dan heft hij pech
Op zondag 31 augustus 2003 22:43 schreef kamagurka het volgende:
Ik zie Chivu niet zo 123 met ajax meedribbelen op dit momentBovendien, voor hoelang dan? Tzou dan alleen maar tegen zijn zin zijn en in no time zit ie toch weer ergens in een vliegtuig.
ChivuRichten op wat we nu hebben en wat er moet gebeuren om dit 11-tal (VDV) scherp te krijgen
quote:Hij kon niet door Roma zijn ingeschreven, want hij was nog niet vrijgegeven door Ajax. Ajax heeft nu Chivu voor de zekerheid ingeschreven voor de CL, dus ja hij is speelgerechtigd voor Ajax.
Op zondag 31 augustus 2003 22:38 schreef ASSpirine het volgende:
Als Chivu dan toch bij Ajax blijftis hij dan speelgerechtigd voor Ajax in de Europese wedstrijden ?
quote:Da's fijn, maar schiet ajax daar nu echt zoveel mee op?
Op zondag 31 augustus 2003 22:46 schreef ASSpirine het volgende:[..]
als hij tegen 12 uur nog geen club heeft gevonden dan heft hij pech
Ik moet het nog zien..
quote:Ajax heeft hem ingeschreven, dus hij zou voor Ajax uit kunnen komen in de Champions League.
Op zondag 31 augustus 2003 22:38 schreef ASSpirine het volgende:
Als Chivu dan toch bij Ajax blijftis hij dan speelgerechtigd voor Ajax in de Europese wedstrijden ?
En nog iets over Chivu:
quote:
Zaakwaarnemer Chivu: 'De transfer gaat toch nog door'Het is nog altijd onduidelijk hoe de toekomst van Cristian Chivu eruit ziet. Volgens de zaakwaarnemer van de Roemeense verdediger zou de transfer van Ajax naar AS Roma toch nog doorgaan. Dat zegt hij zondag tegen AT5.
"Alles gaat op het laatste moment toch nog lukken. Cristian speelt dit seizoen in het shirt van Roma", aldus zaakwaarnemer Becali tegen de Amsterdamse televisiezender.
Of Becali de waarheid spreekt, valt nog maar te betwijfelen..
Bron: www.voetbalzone.nl
quote:denk dat pas morgenochtend bekend is dat Chivu om 23:55 een overeenkomst heeft getekend met ...
Op zondag 31 augustus 2003 22:47 schreef kreischer2000 het volgende:
nog 73 min
quote:Feit of is dat wat je wil???
Op zondag 31 augustus 2003 22:55 schreef popolon het volgende:
Straftraining morgen !
quote:daar zat ik ook al aan te denken
Op zondag 31 augustus 2003 22:53 schreef robinvdt het volgende:[..]
denk dat pas morgenochtend bekend is dat Chivu om 23:55 een overeenkomst heeft getekend met ...
quote:Feit, als het aan Co had gelegen.
Op zondag 31 augustus 2003 22:56 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Feit of is dat wat je wil???
quote:Als Chivu dan toch weggaat, dan zou hij toch weer terug naar roma gaan denk ik
Op maandag 1 september 2003 00:06 schreef G1Ace het volgende:
ja, maar dan zou nu wel tenminste zijn bekend gemaakt, dat chivu door die en die club is gekocht
want een andere club koopt nu eenmaal niet iemand zonder een medische keuring
en daar is zeker geen tijd meer voor wil je em nog op tijd hebben
quote:en daarmee meteen
Op maandag 1 september 2003 00:08 schreef ASSpirine het volgende:[..]
Als Chivu dan toch weggaat, dan zou hij toch weer terug naar roma gaan denk ik
want een andere club koopt nu eenmaal niet iemand zonder een medische keuring
en daar is zeker geen tijd meer voor wil je em nog op tijd hebben
Volgend jaar gata PSV heel wat incashen
quote:Dat valt nog maar te bezien. Ze zeggen al 2 seizoenen dat Kezman en Van Bommel vertrekken en daar is al 2x niets van terecht gekomen.
Op maandag 1 september 2003 01:06 schreef ASSpirine het volgende:
Is dat niet lastig dat je plots geen 16 milj extra hebt terwijl daar op was gerekend...Volgend jaar gata PSV heel wat incashen
quote:Ze willen ze nu eenmaal niet, daar kan PSV verder niks aan doen natuurlijk.
Op maandag 1 september 2003 01:21 schreef Qi het volgende:[..]
Dat valt nog maar te bezien. Ze zeggen al 2 seizoenen dat Kezman en Van Bommel vertrekken en daar is al 2x niets van terecht gekomen.
quote:Misschien wel en misschien niet. Denk alleen wel dat PSV geen schim meer is van wat het was dan..........
Op maandag 1 september 2003 01:06 schreef ASSpirine het volgende:
Is dat niet lastig dat je plots geen 16 milj extra hebt terwijl daar op was gerekend...Volgend jaar gata PSV heel wat incashen
en toen werd het stil in de arena. Stelletje stumperds!!!!
jullie kunnen alleen maar sfeer maken met die domme vlaggetjes
quote:
Op maandag 1 september 2003 09:02 schreef richsli het volgende:
ahax moet een liedje zingen hi ha hoh!!!!
Wat een leuke post zeg...! Hoe oud ben je, wil je erover praten?
quote:Waarom komen de laatste dagen al die kneuzen vandaan? Het gaat iets minder met Ajax en onze niet-succes-supporters komen weer als schimmel uit de grond...
Op maandag 1 september 2003 09:02 schreef richsli het volgende:
ahax moet een liedje zingen hi ha hoh!!!!
TIEF OP!!!! als je niets zinnigs te melden hebt.
quote:Ik heb nog helemaal niets gehoord. Denk dat het wel afwachten is tot 12.00 uur, misschien dat daarvoor ineens wel de kogel door de kerk gaat zoals Van Eijden gisteren zei...
Op maandag 1 september 2003 09:07 schreef Speed1971 het volgende:
Hoe zit het nou met Chivu......?
quote:Tja de relatie is natuurlijk wel gewoon verstoord, dus ik denk dat het beter is als ie gaat, al kunnen we hem wel gebruiken als ik het zo zie
Op maandag 1 september 2003 09:08 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ik heb nog helemaal niets gehoord. Denk dat het wel afwachten is tot 12.00 uur, misschien dat daarvoor ineens wel de kogel door de kerk gaat zoals Van Eijden gisteren zei...
quote:HW tief lekker zelf op als je niets zinnigs te melden hebt. Ga je lekker nuttig maken door schimmels terug de grond in te trappenstampen.
Op maandag 1 september 2003 09:08 schreef HeatWave het volgende:[..]
Waarom komen de laatste dagen al die kneuzen vandaan? Het gaat iets minder met Ajax en onze niet-succes-supporters komen weer als schimmel uit de grond...
TIEF OP!!!! als je niets zinnigs te melden hebt.
o dat deed je net
"SFEERBEELD: Gelukkig speelt Zwolle volgend jaar weer in de Gouden Gids divisie. De supporters slaan namelijk als een stel debielen op verschrikkelijk irritante trommels, en roepen er nog iets boers en onverstaanbaars bij ook. De kaarten voor Jostiband optredens en cd's zijn in Zwolle zo te horen niet aan te slepen. De Ajacieden houden gepast hun mond. Die hebben in de gaten dat bij zulk slecht spel slechts stilte gepast is."
Zwolle heeft tenminste supporters die 90 min lang achter hun club blijven staan.
Die stumperds die pal naast het uitvak zitten zijn echt een lachertje. die werden helemaal gek toen wij in het laatste kwartier zongen "Zwolle maakt ze gek!!!".
quote:Zelfs als Ajax zo slecht speelt winnen jullie niet van Ajax.
Op maandag 1 september 2003 09:14 schreef richsli het volgende:
....wederom een poep verhaal.....
En nu verder je koeien melken.
quote:
Op maandag 1 september 2003 09:12 schreef Speed1971 het volgende:[..]
HW tief lekker zelf op als je niets zinnigs te melden hebt. Ga je lekker nuttig maken door schimmels terug de grond in te trappenstampen.
o dat deed je net
quote:Ook blij dat je met je boerenclubje een keer in de Arena mag voetballen, vandaar dat Josit enthousiasme...
--muuuuuuuuuuuuuuuh zegt de koe--
quote:Gelukkig zitten die dik 40000 man er om van het lekkere weer te genieten, en heeft dat niets met het steunen van Ajax in moeilijke tijden te maken. Want normaal gesproken komt natuurlijk niemand zijn bed uit om Zwolle te zien "voetballen".....
Zwolle heeft tenminste supporters die 90 min lang achter hun club blijven staan.
quote:ik zeg ook niet dat zwolle van ajakkes (hoewel een punt er zeker in had gezeten) kan winnen maar ik heb het meer over die nepsupporters bij jullie. ze willen zeker dat de supporters in het uitvak ook stil zijn zodat ze in alle rust een wedstrijd kunnen bekijken
Op maandag 1 september 2003 09:16 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Zelfs als Ajax zo slecht speelt winnen jullie niet van Ajax.
En nu verder je koeien melken.
quote:Denk dat er nog een lange staart aan vast kan zitten. Ik ben benieuwd hoe Chivu zich in deze op stelt. Tot nu toe is zijn mening toch nog niet in de pers verschenen?
Op maandag 1 september 2003 09:08 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ik heb nog helemaal niets gehoord. Denk dat het wel afwachten is tot 12.00 uur, misschien dat daarvoor ineens wel de kogel door de kerk gaat zoals Van Eijden gisteren zei...
quote:Dat lijkt me onwaarschijnlijk. AS Roma heeft zich meermalen niet gehouden aan de gemaakte afspraken dus die hebben juridisch geen pot om op te staan.
Op maandag 1 september 2003 09:21 schreef mbn het volgende:[..]
Alleen AS Roma zou nog wel eens juridisch het spelen voor ajax lang kunnen ophouden.
De hele affaire is wel erg lullig voor Chivu, hij verdient dit niet.
quote:Hij verdient dit zeker niet, maar ik denk wel dat het de speler ernaar is om te zeggen nog een half jaartje me best doen en dan alsnog naar mijn gedroomde club
Op maandag 1 september 2003 09:24 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. AS Roma heeft zich meermalen niet gehouden aan de gemaakte afspraken dus die hebben juridisch geen pot om op te staan.
De hele affaire is wel erg lullig voor Chivu, hij verdient dit niet.
quote:Ik denk het ook wel, maar of dat ook zal lukken is een 2de. Ik geloof ook best dat de spelers nu hun best doen, maar als iemand iets in zijn achterhoofd heeft spelen ze blijkbaar toch anders.
Op maandag 1 september 2003 09:25 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Hij verdient dit zeker niet, maar ik denk wel dat het de speler ernaar is om te zeggen nog een half jaartje me best doen en dan alsnog naar mijn gedroomde club
De afgelopen wedstrijden zag je gewoon dat er onderschatting was, hoe idioot in idee dat ook is..
quote:ook dat het mogelijk is, dat door de inzet van Chivu, ajax plotseling kansen heeft om de 8ste en zelfs de kwart weer te halen
Op maandag 1 september 2003 09:25 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Hij verdient dit zeker niet, maar ik denk wel dat het de speler ernaar is om te zeggen nog een half jaartje me best doen en dan alsnog naar mijn gedroomde club
En terug naar die zwollesup
Een beetje slaan op een trommel en wat boerengeluiden maken je nog geen goede supporter
Als je dat sfeer noemt, dan mag dat sfeer van mijn part worden gestolen, want ik vind dat maar niks
En 't was gisteren inderdaad niet echt top, maar vorig jaar werd 't tegen Zwolle ook maar 2-0 in de Arena.
quote:Ja dat bedoelde ik, dat ONDANKS de druk die men probeert te leggen, men toch niet gemotiveerd genoeg is. Hoe idioot dat ook is met bv de CL plaatsing in het hoofd, maar het was "toch maar" GAK. En dan kan je wel ROEPEN dat je niet onderschat, maar in je achterhoofd denk je als Ajacied toch dat het makkie is...
Op maandag 1 september 2003 09:55 schreef Denni5 het volgende:
Ik ben bang dat Ajax pas in de eerste CL-wedstrijd tegen AC Milan een beetje wakker geschud gaat worden.En 't was gisteren inderdaad niet echt top, maar vorig jaar werd 't tegen Zwolle ook maar 2-0 in de Arena.
Tegen Milan zal niemand dat denken, en misschien gaat dan eindelijk de knop om.... zo niet : !
De Zwolle supporters hebben een redelijk georganiseerd eigen team gezien dat "ons aller ajax" het behalve dat ene moment geen tel in ons spel hebben laten komen. Ik dacht dat vorig jaar de competitie-opening in de ArenA (2-0 tegen Zwolle(!)) slecht was, dit was nog slechter dan dat. 1-0 tegen met alle respect Zwolle, dat moet je zelfs in de slechtstse vorm beter doen
De Zwolle supporters hebben toch het eindsignaal SERIEUS kans gehad om een werkelijk geweldig gelijkspel weg te trekken uit Amsterdam. Terwijl wij geen moment uitzicht hebben gehad op een normaal resultaat (winnen met toch zeker een goaltje of 3)
De Zwolle supporters hebben tenminste iets van sfeer gemaakt. Het moge zijn met trommels en alles was misschien niet even verstaanbaar, maar er kwam tenminste geluid vandaan.
Behalve bij het uitzwaaien van Sjaakie heb ik de F-Side en 410 niet of amper gehoord. Behalve tijdens het uitfluiten na de wedstrijd!
Het was zelfs zo erg dat er op een gegeven moment werd "gejuichd" toen een Zwolle speler een bal onnodig over de zijlijn werkte en er werd gejoeld alsof ons onrecht werd aangedaan bij een overtreding vlak voor tijd waar de scheids WEL voor floot.
quote:48,75 valt me mee, straks maar eens kaarten halen.
Verkoop passepartouts start zaterdag 30/08:
prijzen incl.korting eigen plaats e.48,75-e.120,60.
De verkoop sluit zondag 07/09 21.00 uur, maandag
08/09 zal er geen verkoop zijn.
Dinsdag 09/09 start de verkoop voor SCC niet eigenplaats,max één krt per SCC.Meer info volgt zsm.
quote:heb ze allang binnen
Op maandag 1 september 2003 10:15 schreef Againzender het volgende:
Nu we het toch over de CL hebben, ik zie dat de verkoop van passepartouts al gestart is:
[..]48,75 valt me mee, straks maar eens kaarten halen.
quote:Ook handig om te weten! (ben niet zo wakker geweest dit weekeinde, wedstrijd van gisteren hielp ook niet echt daarbij)
Op maandag 1 september 2003 10:16 schreef ChAoZ het volgende:[..]
belangrijker: wanneer begint de verkoop voor Brugge uit!
quote:klopt, maar ik gok zo dat dit de wedstrijd wordt, waar iedereen heen wil (mooi dichtbij, celta de vigo niet superaansprekend en milaan, daar is iedereen afgelopen seizoen ongeveer al wel geweest)
Op maandag 1 september 2003 10:22 schreef Againzender het volgende:[..]
Ook handig om te weten! (ben niet zo wakker geweest dit weekeinde, wedstrijd van gisteren hielp ook niet echt daarbij)
Zal nog wel even duren omdat het pas in december is?
quote:Beetje flauw method... Het is wel heel gemakkelijk om, wanneer het even niet goed gaat, meteen te zeggen dat PSV vaker zo kampioen wordt. Vorig jaar heeft PSV veel wedstrijden niet goed gespeeld, maar alleen maar 1-0 is natuurlijk verschrikkelijk overtrokken, anders heb je geen doelsaldo dat klinkt als een klok. De landstitel van afgelopen seizoen was gewoon dikverdiend.
Op zondag 31 augustus 2003 17:01 schreef methodmich het volgende:
Natuurlijk is het spel niet goed en ook niet leuk om te zien, maar vergeet niet dat je met 34 x 1-0 kampioen wordt... Er zijn ploegen in het buitenland en in Eindhoven die dat zo wel eens gedaan hebben. Niet helemaal exact, maar je begrijpt de bedoeling...Sowieso is vorm ongrijpbaar, wie weet spelen ze volgende week de sterren v/d hemel. Voorlopig even rust, door de interlands.
Maar goed, over Ajax: voorlopig winnen ze hun potjes weliswaar moeizaam, maar het begin qua punten is goed. Voor hezelfde geld sta je na 3 wedstrijden op 5 punten. Over twee weken komt de eerste echte test met RKC, dat het weer goed doet. Ook ene mooie generale voor Milan uit.
quote:Nou zo dikverdiend vond ik die titel niet.
Op maandag 1 september 2003 10:28 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Beetje flauw method... Het is wel heel gemakkelijk om, wanneer het even niet goed gaat, meteen te zeggen dat PSV vaker zo kampioen wordt. Vorig jaar heeft PSV veel wedstrijden niet goed gespeeld, maar alleen maar 1-0 is natuurlijk verschrikkelijk overtrokken, anders heb je geen doelsaldo dat klinkt als een klok. De landstitel van afgelopen seizoen was gewoon dikverdiend.
Maar goed, over Ajax: voorlopig winnen ze hun potjes weliswaar moeizaam, maar het begin qua punten is goed. Voor hezelfde geld sta je na 3 wedstrijden op 5 punten. Over twee weken komt de eerste echte test met RKC, dat het weer goed doet. Ook ene mooie generale voor Milan uit.
1 - het scheelde maar 1 puntje met Ajax
2 - de directe concurrent (Ajax) had een veel zwaarder programma
3 - hoe PSV de competitie afsloot was niet zoals een kampioensploeg dat zou moeten doen.
Maar psv had het natuurlijk wel veel makkelijker, dat is zo, maar dat is HUN probleem niet.
quote:Dat zij 2 x van Ajax winnen okay.
Op maandag 1 september 2003 11:08 schreef ChAoZ het volgende:
uhmz, PSV wint wel 2x van Ajax. Dan vind ik dat je al een aardige aanspraak maakt op de titel, helaas. En als ze die laatste pot serieus hadden gespeeld was het verschil gewoon 3 punten geweest.
Zwaarder programma Ajax ben ik met je eens.
quote:ook weer waar
Op maandag 1 september 2003 11:14 schreef Speed1971 het volgende:Ik vind het woord dik een beetje overdreven. Ze zijn kampioen geworden en als je kampioen wordt is dat terecht. Maar nogmaals dik verdiend is in mijn ogen wat te veel van het goede.
Maar dit seizoen spelen ze wel een stuk beter dan Ajax, maar we zullen zien hoe de 2 ploegen zich houden rond de loodzware CL wedstijden.
quote:0 - Oke met dikverdiend zeg ik wellicht iets teveel, maar verdiend was het zeker.
Op maandag 1 september 2003 11:06 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Nou zo dikverdiend vond ik die titel niet.
1 - het scheelde maar 1 puntje met Ajax
2 - de directe concurrent (Ajax) had een veel zwaarder programma
3 - hoe PSV de competitie afsloot was niet zoals een kampioensploeg dat zou moeten doen.
Maar laten we het afgelopen seizoen even rusten en dit seizoen bekijken. En daar heeft Ajax de maximale score uit 3, gewoon prima. Het spel moet wel beter anders ga je tegen de lamp lopen natuurlijk.
quote:Ac milan zou ik echt heel erg vervelend vinden, ik heb het liefst gewoon dat ie blijft, maar als ie weggaat niet ff lekker de directe concurrent in de CL versterken natuulijk
Op maandag 1 september 2003 11:53 schreef Againzender het volgende:
Over 7 minuten gaat het luchtalarm ten teken dat de internationale transferdeadline is verstreken!
Zal er dan duidelijkheid zijn over Chivu? Ik hoor de namen Chelsea en Milan vallen?
quote:Ik hoop ook dat hij blijft, alhoewel ik betwijfel hoe gemotiveerd hij dan is.
Op maandag 1 september 2003 11:54 schreef HeatWave het volgende:[..]
Ac milan zou ik echt heel erg vervelend vinden, ik heb het liefst gewoon dat ie blijft, maar als ie weggaat niet ff lekker de directe concurrent in de CL versterken natuulijk
.
denk ik
Naja, dar hij verkocht wordt weet ik wel zeker. Ajax moet wel.
quote:opzich mag ie wel weg, maar om nou 2 weken voor je tegen Milan moet ze nog ff een top verdediger te "geven"
Op maandag 1 september 2003 11:56 schreef Againzender het volgende:[..]
Ik hoop ook dat hij blijft, alhoewel ik betwijfel hoe gemotiveerd hij dan is.
En doe anders maar Chelsea, hij komt tenslotte uit een oud oostblok land...
Overigens heeft ajax wel geluk gehad met het competitieprogramma. Als Ajax de tegenstanders van Feyenoord had gehad, dan waren het echt geen negen punten nu.
Denk dat we het nu wel binnen een uurtje weten.
quote:Ja, de KNJB is toch weer goed voor ons dit jaar
Op maandag 1 september 2003 12:01 schreef Frenkie het volgende:
Overigens heeft ajax wel geluk gehad met het competitieprogramma. Als Ajax de tegenstanders van Feyenoord had gehad, dan waren het echt geen negen punten nu.
quote:Wat praat jij toch altijd veel poep.
Op maandag 1 september 2003 12:01 schreef Frenkie het volgende:
1 - Selchte zaak voor Ajax als Chivu niet naar Roma gaat. Maar volgens mij is het een storm in een glas water en gaat ie gewoon!2 - Overigens heeft ajax wel geluk gehad met het competitieprogramma. Als Ajax de tegenstanders van Feyenoord had gehad, dan waren het echt geen negen punten nu.
1 - Het is niet slecht voor Ajax, het is slecht voor Roma.
2 - Dat is pure speculatie die kant noch wal raakt.
quote:Als ze dat doen zijn ze echt gestoord trouwens.
AS Roma zou een huur van een half jaar hebben voorgesteld, waarna het alsnog met de gevraagde transfersom op tafel komt.
quote:Het is wél slecht voor Ajax, op financieel vlak. Want als Chivu niet weggaat zitten we met een behoorlijk gat in de begroting. SQD en Grygera en Sonck kwamen niet voor een paar kratjes bier naar Ajax.
Op maandag 1 september 2003 12:04 schreef Speed1971 het volgende:
2 - Dat is pure speculatie die kant noch wal raakt.
quote:En dan moet Roma volgens mij nog steeds met een goede bankgarantie voor die transfersom komen lijkt mij. En dat gaat ze dus kennelijk niet lukken als ze eerst een halfjaar willen huren. Lijkt me dat Ajax dat nooit accepteert.
Op maandag 1 september 2003 12:04 schreef keeper het volgende:[..]
Als ze dat doen zijn ze echt gestoord trouwens.
quote:DD is terug met z'n woordgrapjes
Maar laten we het afgelopen seizoen even rusten en dit seizoen bekijken. En daar heeft Ajax de maximale score uit 3, gewoon prima. Het spel moet wel beter anders ga je tegen de lamp lopen natuurlijk.
quote:Jawel want Ajax raakt Chivu dan voorlopig niet kwijt. En zeker niet voor 18 miljoen. Bovendien zit Koeman opgescheept met een extreem ongemotiveerde speler die ook nog eens de hele voorbereiding gemist heeft.
Op maandag 1 september 2003 12:04 schreef Speed1971 het volgende:
Daar komt nog bij dat er al een deel van die 18 miljoen is uitgegegeven aan vervangers.
Zijn niet echt positieve dingen hoor.
maar het is niet het beste scenario idd...
De 7 miljoen die vrij is gekomen voor plaatsing voor CL is niet meegenomen in de begroting. Ajax heeft al 4 miljoen onvangen voor Chivu en die zal Roma echt niet zomaar terug kunnen krijgen. Zeker als Chivu helemaal niet verkocht wordt. Feitelijk heeft Ajax geen contract meer met Chivu dus zal er opnieuw onderhandelt moeten worden.
quote:Als je een huis hebt in Rome. En je helemaal hebt ingesteld op de serie A, dan is een terugkeer naar Amsterdag en een wedstrijd tegen FC Zwolle geen fijn vooruitzicht hoor
Op maandag 1 september 2003 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Ach zo ongemotiveerd zal ie ook weer niet zijn hoor. HIj speelt nog steeds CL.
quote:Aan de andere kant is het tijdelijk en is het wel gewoon een prof. Hij weet ook wel dat het goed komt.
Op maandag 1 september 2003 12:19 schreef Frenkie het volgende:[..]
Als je een huis hebt in Rome. En je helemaal hebt ingesteld op de serie A, dan is een terugkeer naar Amsterdag en een wedstrijd tegen FC Zwolle geen fijn vooruitzicht hoor
Als ie al een huis in rome heeft en hij gaat naar Chelsea, is ie dan ook ongemotiveerd??
quote:Zeker niet maar Chivu is prof genoeg om die situatie op waarde te beoordelen en inzien dat Ajax in deze niets te verwijten valt. Mocht hij weer voor Ajax gaan spelen zal hij dat zeker met de volle 100% doen.
Als je een huis hebt in Rome. En je helemaal hebt ingesteld op de serie A, dan is een terugkeer naar Amsterdag en een wedstrijd tegen FC Zwolle geen fijn vooruitzicht hoor
quote:Toch een meevaller dat we 1 van de 2 wedstrijden tegen Zwolle al hebben gehad. Always look at the bright side of life, Chivu, chivu chivu chivu...
quote:
Op maandag 1 september 2003 12:21 schreef twi het volgende:[..]
Toch een meevaller dat we 1 van de 2 wedstrijden tegen Zwolle al hebben gehad. Always look at the bright side of life, Chivu, chivu chivu chivu...
quote:daar was al meer onduidelijkheid over. Want Chivu heeft WEL een contract met Roma. En dat zal hij moeten respecteren.
Het is geen probleem voor Ajax.
De 7 miljoen die vrij is gekomen voor plaatsing voor CL is niet meegenomen in de begroting. Ajax heeft al 4 miljoen onvangen voor Chivu en die zal Roma echt niet zomaar terug kunnen krijgen. Zeker als Chivu helemaal niet verkocht wordt. Feitelijk heeft Ajax geen contract meer met Chivu dus zal er opnieuw onderhandelt moeten worden.
quote:Als ie niet MAG spelen valt er weinig te respecteren
Op maandag 1 september 2003 12:25 schreef ChAoZ het volgende:[..]
daar was al meer onduidelijkheid over. Want Chivu heeft WEL een contract met Roma. En dat zal hij moeten respecteren.
quote:Er zal vast wel een clausule instaan dat als 1 van beide partijen zich niet aan de afspraken houdt, dat het contract dan per direct nietig wordt verklaard.. Of hij moet wel een enorme prutszaakwaarnemer hebben:)
Op maandag 1 september 2003 12:25 schreef ChAoZ het volgende:[..]
daar was al meer onduidelijkheid over. Want Chivu heeft WEL een contract met Roma. En dat zal hij moeten respecteren.
quote:Tuurlijk zal die teleurgesteld zijn, maar lijkt me niet dat die ongemotiveerd terug zal keren naar Ajax, daar is Chivu teveel prof voor.
Op maandag 1 september 2003 12:12 schreef Frenkie het volgende:[..]
Bovendien zit Koeman opgescheept met een extreem ongemotiveerde speler die ook nog eens de hele voorbereiding gemist heeft.
Daar komt nog bij dat er al een deel van die 18 miljoen is uitgegegeven aan vervangers.
Even een quote uit een artikel uit het Parool.
quote:Bovendien zijn volgens de financieel directeur Slop Escude, Grygera en Sonck niet gekocht met het geld van Chivu, maar met geld wat Ajax al had. Dat het een financiele tegenvaller zou zijn zal ik niet ontkennen, maar ik denk dat Ajax er sportief zeker niet slechter van word als Chivu daadwerkelijk terugkeerd
Chivu zelf is de afgelopen dagen voortdurend van de ontwikkelingen op de hoogte gehouden door directeur Van Eijden. Woensdag voor de wedstrijd tegen Grazer AK stuurde hij vrijwel alle spelers een sms-boodschap om ze succes te wensen. 'In mijn hart blijf ik Ajacied', voegde hij eraan toe.Dat had hij ook al laten weten bij een onverwacht bezoek aan de Arena, kortgeleden. 'Het is hier allemaal wel wat beter geregeld dan bij AS Roma', vertelde hij oude vrienden.
quote:meetrainen?
Op maandag 1 september 2003 12:26 schreef HeatWave het volgende:Als ie niet MAG spelen valt er weinig te respecteren.
quote:ik moet het zien
Op maandag 1 september 2003 12:26 schreef Dentist het volgende:Er zal vast wel een clausule instaan dat als 1 van beide partijen zich niet aan de afspraken houdt, dat het contract dan per direct nietig wordt verklaard.. Of hij moet wel een enorme prutszaakwaarnemer hebben:)
quote:Die heeft ie.
Op maandag 1 september 2003 12:26 schreef Dentist het volgende:
Of hij moet wel een enorme prutszaakwaarnemer hebben:)
quote:Zie je wel ik weet het beter nanananana
Op maandag 1 september 2003 12:28 schreef mr_cucumber het volgende:-knip-
quote:Oh een bankgarantie....? Bron svp
Op maandag 1 september 2003 12:29 schreef Frenkie het volgende:[..]
Die heeft ie.
En hij komt 100% zeker niet terug. Gisteren werd al bekend dat er gewoon een bankgarantie is.
quote:...of zo werd beweerd door de romeinen...
Die heeft ie.
En hij komt 100% zeker niet terug. Gisteren werd al bekend dat er gewoon een bankgarantie is.
Die ontsnappingsclausule staat overigens altijd in een contract, het is zeg maar de basis van elk contract.
quote:Waarom staat dat dan nergens??
Die heeft ie.
quote:HW, Frenkie
Op maandag 1 september 2003 12:31 schreef HeatWave het volgende:[..]
Waarom staat dat dan nergens??
quote:Wat is er jongen??
Op maandag 1 september 2003 12:32 schreef Speed1971 het volgende:[..]
HW, Frenkie
quote:
quote:Maar goed toen ik deze zomer zei dat Chivu hoe dan ook wegging uit Amsterdam geloofden jullie me ook niet. Dus waarom zou je dat nu wel doen.
De transfer van Cristian Chivu is nu definitief afgerond zo meldt AS Roma. Na aanvankelijk in de zenuwen gezeten te hebben vanwege het ultimatum van Ajax, is men nu blij feit dat de Amsterdamse club, mede dankzij de hulp van Roma's huisbankier Capitalia, alsnog akkoord is gegaan, nadat de gevraagde bankgarantie eindelijk kon worden getoond. Van de kant van Ajax is de berichtgeving uit Italië nog niet bevestigd.
quote:kijk eens in de glazen bol
quote:Zo is maar net!
Op maandag 1 september 2003 12:33 schreef dJ-Zcore het volgende:
AJAX!!!! wordt dit jaar weer kampioen!!
quote:Roma heeft al vaker beweerd dat het rond zou zijn dus vind je het erg dat ik dat niet geloof.
Op maandag 1 september 2003 12:34 schreef Frenkie het volgende:-knip-
quote:maar ik probeer hier helemaal niet koppig te doen en je expres niet te geloven hoor frenkie
Van de kant van Ajax is de berichtgeving uit Italië nog niet bevestigd
Je moet me toch wel een beetje kennen nu .
quote:Ik geloof jou wel, ik geloof AS Roma alleen niet (meer?).
Op maandag 1 september 2003 12:34 schreef Frenkie het volgende:[..]
[..]Maar goed toen ik deze zomer zei dat Chivu hoe dan ook wegging uit Amsterdam geloofden jullie me ook niet. Dus waarom zou je dat nu wel doen.
quote:het blijven natuurlijk Italianen, die lullen wel vaker uit de nek
Op maandag 1 september 2003 12:37 schreef twi het volgende:[..]
Ik geloof jou wel, ik geloof AS Roma alleen niet (meer?).
quote:We moeten eens en masse de UEFA benaderen om de bonden van dergelijke landen op de vingers te tikken. Ik blijf het abnormaal vinden dat een Utrecht, Vitesse, NAC, Twente, TOP of MVV om een paar centjes failliet verklaard zouden kunnen worden, terwijl deze clubs SAMEN niet eens zulke schulden hebben als de gemiddelde Italiaanse of Spaanse clubs
Op maandag 1 september 2003 12:38 schreef HeatWave het volgende:[..]
het blijven natuurlijk Italianen, die lullen wel vaker uit de nek
.
quote:De voetbalwereld blijft een apart wereldje natuurlijk.
Op maandag 1 september 2003 12:39 schreef Frenkie het volgende:
Alsof Ajax in het verleden altijd zo eerlijk is geweest met het verschaffen van informatie
Het zal wel wat gezeur zijn met die banken. Italiaanse banken werken wat anders dan Nederlandse ofzo.
Maar het zou wel leuk zijn als er ff wat duidelijkhied zou komen nu...
quote:Ze zullen vast niet altijd eerlijk zijn, maar ik vond het wel typerend dat er op de site van AS Roma de afgelopen dagen totaal NIETS te lezen was over de perikelen rond Chivu. Mooi weer spelen, noem ik dat.
Op maandag 1 september 2003 12:39 schreef Frenkie het volgende:
Alsof Ajax in het verleden altijd zo eerlijk is geweest met het verschaffen van informatie
Of gaan we nu weer beginnen over beursgenoteerd staan en toch transfersommen niet bespreken Yadeyade
van de Ajax-site
quote:Zijn de nieuwposters nu ook al uitvorm
Celta de Vigo wint eerste competitieduel
31 augustus 2003
Celta de Vigo, tegenstander van Ajax in de Champions League, heeft zondagavond thuis tegen het gepromoveerde Murcia met 1-1 gelijkgespeeld. Savo Milosevic maakte de 1-0, Garcia benutte na rust een strafschop voor Murcia.
quote:Ik wilde het eigenlijk hebben over de artikelen vlak voor de transfer van Chivu waarin de Roemeen hoegenaamd aangaf te zullen blijven.
Op maandag 1 september 2003 12:42 schreef twi het volgende:
Of gaan we nu weer beginnen over beursgenoteerd staan en toch transfersommen niet besprekenYadeyade
Maar goed, ik hoop op een terugkeer naar Ajax.
quote:Ja maar Frenkie zegt van wel
Op maandag 1 september 2003 13:06 schreef Miss_S het volgende:
Volgens het Sportjournaal is er nog steeds geen duidelijkheid
quote:Zou wel eens tijd worden....
Op maandag 1 september 2003 13:11 schreef Doezelhaar het volgende:
Tering, ik wil nieuws over Christian ja!!!!
quote:Gelukkig moesten de bankgaranties komen van Banco di Roma (oid) en niet van Capitalia
De transfer van Cristian Chivu is nu definitief afgerond zo meldt AS Roma. Na aanvankelijk in de zenuwen gezeten te hebben vanwege het ultimatum van Ajax, is men nu blij feit dat de Amsterdamse club, mede dankzij de hulp van Roma's huisbankier Capitalia, alsnog akkoord is gegaan, nadat de gevraagde bankgarantie eindelijk kon worden getoond. Van de kant van Ajax is de berichtgeving uit Italië nog niet bevestigd.
quote:Zeker niet aangezien dit nieuws al 2 dagen circuleert.
Op maandag 1 september 2003 13:35 schreef Doezelhaar het volgende:
Geloof geen snars meer van wat Roma brengt
quote:Volgens Reuters komt ie terug naar Amsterdam en gaat ie deze week al trainen
Op maandag 1 september 2003 13:08 schreef HeatWave het volgende:[..]
Ja maar Frenkie zegt van wel
.
quote:ja wat is het nou?
Op maandag 1 september 2003 13:56 schreef Frenkie het volgende:[..]
Volgens Reuters komt ie terug naar Amsterdam en gaat ie deze week al trainen
quote:geen idee.. misschien ben ik nog we stoned/dronken van dit weekend
Op maandag 1 september 2003 13:56 schreef HeatWave het volgende:[..]
ja wat is het nou?
.
quote:Naar mijn mening speelt ie geen ene wedstrijd meer voor Ajax. Maar goed, we wachten wel af.
Op maandag 1 september 2003 13:59 schreef Speed1971 het volgende:
Ja Frenkie make up your mind
quote:Ik zie op Ajax.nl anders ook weinig/geen berichten over dit
Op maandag 1 september 2003 14:01 schreef Ambrosius het volgende:
Op de site van AS Roma staat Chivu nog steeds bij het team van 2003/2004, denk niet dat dat veel zegt, aangezien er bij het nieuws ook niet over Chivu wordt gesproken.
Bron: Voetbal International
Ik zelf denk dat ze dit jaar een zeer moooie verdediging hebben
quote:Op z'n minst in ieder geval wel een bericht dat Ajax Chivu terug zou halen, een aantal dagen geleden. Als je het mij zou vragen zou ik zeggen dat ze bij dat hele AS Roma na het bekijken van de website nog nooit van een Chivu hebben gehoord...En al zéker niet gerelateerd aan NEGATIEF nieuws over Roma. Stel je eens voor! Negatief nieuws plaatsen!
Op maandag 1 september 2003 14:03 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik zie op Ajax.nl anders ook weinig/geen berichten over dit
quote:Volgens mij doet niet een club dat. Dat is slecht voor het imago van het product voetbal en de merknaam <club>
Op maandag 1 september 2003 14:12 schreef twi het volgende:[..]
Op z'n minst in ieder geval wel een bericht dat Ajax Chivu terug zou halen, een aantal dagen geleden. Als je het mij zou vragen zou ik zeggen dat ze bij dat hele AS Roma na het bekijken van de website nog nooit van een Chivu hebben gehoord...En al zéker niet gerelateerd aan NEGATIEF nieuws over Roma. Stel je eens voor! Negatief nieuws plaatsen!
Wel heel erg lullig voor Chivu als het nu echt over is......
quote:Chivu is wel een betere aanvoerder dan rafa denk ik, ook dat kan schelen...
Op maandag 1 september 2003 14:16 schreef Speed1971 het volgende:
Zou hij dan echt terug komen? Opzich zou ik dat wel leuk vinden hoewel de problemen van Ajax niet in de verdeging zitten.Wel heel erg lullig voor Chivu als het nu echt over is......
quote:
Chivu definitief naar AS Roma
AMSTERDAM/ROME - Christian Chivu gaat definitief spelen voor AS Roma. Volgens nog onbevestigde berichten maken de Romeinen per direct 2,5 miljoen euro over aan Ajax. Voor de resterende 11,5 miljoen euro wordt een bankgarantie afgegeven.
Christian Chivu
Dit weekeinde sommeerde Ajax Chivu nog naar Amsterdam terug te keren omdat AS Roma, dat in een financieel schandaal verwikkeld is, niet aan de financiële eisen van de Amsterdammers voldeden.
Christian Chivu
Na de transfer werd door AS Roma 3 miljoen euro betaald en vorige week nog eens 2j,5 miljoen euro. Maar voor het resterende bedrag kreeg Ajax geen bankgarantie. Omdat de termijn om 12.00 uur afliep, was het afwachten waar Chivu volgend jaar zou spelen. Ajax heeft in de persoon van Escudé de opvolger van Chivu al in huis. Chivu was nog wel speelgerechtigd voor Ajax, zowel in de Nederlandse competitie als voor de Champions League.Inmiddels hadden zich ook andere clubs gemeld voor de Roemeense verdediger, die voor 18 miljoen naar AS Roma zou gaan. Onder die clubs waren AC Milan, tegenstander van Ajax in de Champions League, en Chelsea. Afgelopen zondag zat Becalli, de zaakwaarnemer van Chivu, bij Ajax-Zwolle op de bank.
Vorige week werd bekend dat de Romeinse club een licentie had gekregen van de Italiaanse voetbalbond
quote:Das waar. Maar ik denk niet dat als Chivu gaat spelen hij weer aanvoerder wordt.
Op maandag 1 september 2003 14:22 schreef HeatWave het volgende:[..]
Chivu is wel een betere aanvoerder dan rafa denk ik, ook dat kan schelen...
quote:Koeman had hem moeten inbrengen dan was die 2-0 wel gevallen!
Afgelopen zondag zat Becalli, de zaakwaarnemer van Chivu, bij Ajax-Zwolle op de bank.
quote:Dit bericht is al heel lang te vinden op een ajax forum maar ik had echt geen zin om dit hier te posten omdat het stuk zoveel tegenstrijdigheden bevat en de mensen hebben het allemaal van Italiaanse media..
Volgens nog onbevestigde berichten maken de Romeinen per direct 2,5 miljoen euro over aan Ajax. Voor de resterende 11,5 miljoen euro wordt een bankgarantie afgegeven.
quote:Om nou de zaakwaarnemer op te stellen
Op maandag 1 september 2003 14:27 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Koeman had hem moeten inbrengen dan was die 2-0 wel gevallen!
quote:vind je het gek dat ik in de war raak
Op maandag 1 september 2003 14:29 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
Dit bericht is al heel lang te vinden op een ajax forum maar ik had echt geen zin om dit hier te posten omdat het stuk zoveel tegenstrijdigheden bevat en de mensen hebben het allemaal van Italiaanse media..
Wat een soap dit!
quote:Post de volgende keer geen stukjes zoals deze ok
Op maandag 1 september 2003 14:32 schreef Frenkie het volgende:[..]
vind je het gek dat ik in de war raak
quote:Hm, iets te traag
Na de ontvangst van opnieuw een betaling hebben Ajax en AS Roma een akkoord bereikt over de onmiddellijke verhuur van Cristian Chivu.
De Italiaanse club huurt Chivu voor vier maanden, tot de winterstop van het seizoen 2003-2004. In de tussentijd werken Ajax en AS Roma verder aan de definitieve transfer van Cristian Chivu naar AS Roma.
De Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond heeft Ajax toegezegd mee te werken aan deze overschrijving van Chivu. Naar verluidt heeft de Italiaanse voetbalbond dezelfde toezegging aan AS Roma gedaan.
Gelukkig geen AC milan...
chivu, het ga je goed!
dag Kiwoetje
Voor Chivu is het wel fijn dat ie kan blijven in Rome.
quote:
Op maandag 1 september 2003 14:43 schreef mitt het volgende:
Goed zo.dag Kiwoetje
quote:We hebben al wat gevangen nauturlijk
Op maandag 1 september 2003 14:45 schreef Speed1971 het volgende:
Ze zullen vast een vet huur-bedrag moeten betalen.Voor Chivu is het wel fijn dat ie kan blijven in Rome.
quote:ghehehe ja dat zeggen ze
Op maandag 1 september 2003 14:40 schreef Marla_Singer het volgende:
Chivu wordt voor 4 maanden verhuurt aan AS Roma... Tot de winterstop... Ondertussen wordt de transfer echt geregeld.
quote:
Op maandag 1 september 2003 14:43 schreef mitt het volgende:
Goed zo.dag Kiwoetje
Op naar de volgende wedstrijd...
Ehh, volgende wedstrijd...... RKC, mja, dat wordt weer flink trainen en proberen de grip in het team te krijgen. Maar hoe lang dat gaat duren.. .
quote:Ja dat zal ut spel er slick uitzien van Ajax
Op maandag 1 september 2003 15:29 schreef RednaZ het volgende:
Het ga je goed Cristian.
Ehh, volgende wedstrijd...... RKC, mja, dat wordt weer flink trainen en proberen de grip in het team te krijgen. Maar hoe lang dat gaat duren..
.
quote:Wat zou HET ideale team zijn? Ik ben benieuwd wat jullie in het veld zetten..
Op maandag 1 september 2003 15:31 schreef HeatWave het volgende:
Tja, het kan zomaar lopen opeens, dat is het vreemde met vorm, het is bij Ajax echt geen gebrek aan kwaliteit.
Aan de onzekerheid omtrent de transfer van Chivu naar AS Roma is een eind gekomen. De stille hoop van veel fans op de terugkeer van de Roemeense verdediger blijkt ijdele hoop te zijn geweest: Ajax en AS Roma zijn, nadat AS Roma een nieuwe aanbetaling van 2 miljoen euro had gedaan, overeengekomen dat de Italiaanse club Cristian Chivu hem voor een periode van vier maanden zal huren. In deze periode wordt er aan een structurele oplossing gewerkt om de transfer tot een goed einde te brengen.
Volgens NOS Teletekst zou AS Roma inmiddels 6 miljoen euro hebben overgemaakt aan Ajax van de 18 miljoen euro. Indien de Italianen de komende 4 maanden het resterende bedrag niet weten over te betalen dan is Ajax Chivu en 6 miljoen euro rijker. Ajax zou Cristian Chivu inmiddels van de Champions League-lijst hebben gehaald, die maandag voor 12:00 uur moest worden ingeleverd.
quote:Mer deze selectie zou het niet veel afwijken van wat er nu speelt, uiteraard wel met een fitte litmanen erbij.
Op maandag 1 september 2003 15:34 schreef RednaZ het volgende:[..]
Wat zou HET ideale team zijn? Ik ben benieuwd wat jullie in het veld zetten..
quote:Lobont
Op maandag 1 september 2003 15:34 schreef RednaZ het volgende:[..]
Wat zou HET ideale team zijn? Ik ben benieuwd wat jullie in het veld zetten..
En toch wil ik Sonck er nog bij hebben.
quote:Persoonlijk vind ik de getroffen regeling verre van "bakzijl halen". Toen ik er vanochtend over nadacht leek me eerlijk gezegd al de meest logische oplossing die je maar kon verzinnen. Ga na wat de opties waren:
Op maandag 1 september 2003 15:06 schreef Frenkie het volgende:[..]
ghehehe ja dat zeggen ze
ajax heeft gewoon bakzeil gehaald. Ze kunnen hem helemaal niet terughalen. Dat is arbeidsrechterlijk bepaald
Ajax kan dus alleen een deurwaarder langs sturen. En blijkbaar kacht Roma daar om. EN gelijk hebben ze. Chivu speelt dus nu gewoon in Rome
1) Ajax laat Chivu gewoon naar Rome gaan
Nadeel:
* absoluut geen zicht op het al dan niet vangen van geld
Voordeel:
* geen onrust bij de spelers groep,
* geen speler bij Ajax die al afscheid genomen heeft
2) Ajax zegt dat Chivu nu bij Ajax blijft
Nadeel: geen onrust bij de spelers groep, geen speler bij Ajax die al afscheid genomen heeft
*onrust bij de spelers groep,
*speler bij Ajax die al afscheid genomen heeft
*onduidelijk of je het al ontvangen geld kan houden (niet waarschijnlijk dat je die 4 miljoen die ze hadden gekregen mogen houden -wellicht een deel, maar niet alles; je bent afhankelijk van wat de UEFA beslist- terwijl de speler ondertussen door een jaar minder op het contract minder waard geworden is: verlies dus.
Voordeel:
* Een goede verdediger en echte aanvoerder weer terug bij Ajax
* Verkoop kan nog steeds (zij het dus tegen minder geld); ieder geval niet ongedekt verkocht
3) Ajax verhuurt de speler aan Roma
Voordeel:
* geen onrust bij de spelers groep,
* geen speler bij Ajax die al afscheid genomen heeft
* je kan het al ontvangen geld (nu geloof ik 6 miljoen) in ieder geval houden; mocht de transfer niet doorgaan naar Rome heb je dat ieder geval al binnen en kan je alsnog van een ander club geld ontvangen die het tot het gewenste bedrag aanvult
Nadeel:
* Bij een blessure is het nadelig voor Ajax
Het lijkt me dan logisch dat optie 3) de beste is: Optie 1) is bakzijl halen, en optie 2) is verlies maken. Het (dreigen met) terughalen is een goede actie geweest om meer druk op Roma te zetten zodat ze minder op optie 1) in konden zetten en met de voor Ajax beste optie 3) eieren voor hun geld kozen.
quote:Goed zaken gedaan
Op maandag 1 september 2003 15:36 schreef superjoden het volgende:
ajax.netwerk
Indien de Italianen de komende 4 maanden het resterende bedrag niet weten over te betalen dan is Ajax Chivu en 6 miljoen euro rijker.
quote:Als ik het goed had is het Dave Wyndorf, de zanger van Monster Magnet. But I Might Be Wrong.
Op maandag 1 september 2003 16:13 schreef Speed1971 het volgende:
Doc ff offtopic
Ik zit al dagen naar die icoon van jou te staren maar ik kan maar niet op de naam van die gast komen...verlos me
En ik denk dat Ajax goede zaken heeft gedaan, met deze constructie .
Ideale team heb ik hier al vaak gezet, doe ik niet nog een keer. Ronald luistert toch niet... Ruud Krol, daarentegen...
het is wel best zo....
Toch liever een fitte O'brien dan Maxwell achterin, Maxwell is dan een goede invalmogelijkheid voor zowel middelveld als achterin. Grygera in het centrum vond ik ook niet overtuigen en Pasanen vind ik toch meer vertrouwen uitstralen.
quote:Ik vis effe een wat minder oude quote dan jij net deed...
Op maandag 1 september 2003 16:25 schreef keeper het volgende:En ik denk dat Ajax goede zaken heeft gedaan, met deze constructie
.
quote:Wie zou dan gestoord zijn?
Op maandag 1 september 2003 12:04 schreef keeper het volgende:[AS Roma zou een huur van een half jaar hebben voorgesteld, waarna het alsnog met de gevraagde transfersom op tafel komt]
Als ze dat doen zijn ze echt gestoord trouwens.
of van der Vaart naast Sonck en dan Litmanen op de plek van Van der Vaart
[Dit bericht is gewijzigd door superjoden op 01-09-2003 17:47]
quote:Ho even. Dat is totaal niet te vergelijken. Bij verhuur doelde ik op de normale constructie die men bij verhuur opzet. De nu gekozen constructie is echter dermate verschillend, dat ik me daar wel in kan vinden
Op maandag 1 september 2003 17:41 schreef Doc het volgende:
Ik vis effe een wat minder oude quote dan jij net deed...Wie zou dan gestoord zijn?
Tsja
quote:Misschien was het Wamberto wel
Op maandag 1 september 2003 18:03 schreef chelloboy het volgende:
Lusanne van der Gun is vorige week waarschijnlijk ontvoerd door twee mannen, zo meldt de politie Friesland. Ze stapte vorige week maandagochtend bij een man in de auto die een Ajax-trainingsjasje droeg. De man die tussen de 50 en 60 jaar is, liet haar stoppen door middel van een zelfgemaakt stopbord. Hij reed in een grijze stationcar met deuken.Tsja
quote:Wamberto is uitgesloten, anders hadden ze wel banenenschillen gevonden
Op maandag 1 september 2003 18:06 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Misschien was het Wamberto wel
quote:Als er 1 iemand geen grappen daar over mag maken, is het wel een psv-supporter
Lusanne van der Gun is vorige week waarschijnlijk ontvoerd door twee mannen, zo meldt de politie Friesland. Ze stapte vorige week maandagochtend bij een man in de auto die een Ajax-trainingsjasje droeg. De man die tussen de 50 en 60 jaar is, liet haar stoppen door middel van een zelfgemaakt stopbord. Hij reed in een grijze stationcar met deuken.Tsja
Wat ruist daar door het struikgewas...
quote:
Op maandag 1 september 2003 18:12 schreef keeper het volgende:[..]
quote:
Op maandag 1 september 2003 18:07 schreef koeskoes het volgende:[..]
Wamberto is uitgesloten, anders hadden ze wel banenenschillen gevonden
quote:
Op maandag 1 september 2003 18:12 schreef keeper het volgende:[..]
Als er 1 iemand geen grappen daar over mag maken, is het wel een psv-supporter
.
quote:Ik had kunnen weten dat jij dit postte
quote:Nee dat pedofiele gezeik bij dat nepclubje van je is lekker wou je zeggen
De zaak Chivu is buitengewoon goed opgelost, Roma leidt geen gezichtsverlies en ajax geen financieel verlies. En het feit dat ajax nu geen goede verdediger terugheeft vind ik ook niet vervelend
quote:Ow waarom worden wij PSV supporters dan steeds over de zaak Spooren aangesproken en PSV zelf, is ook belachelijk want de wij en de club kunnen er ook totaal niks aan doen.
Op maandag 1 september 2003 19:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat van dat ajax trainingsjasje slaat idd nergens op, het bewijst alleen maar dat die idioot ook nog eens geen smaak heeft, maar om een club of haar supporters op zoiets aanspreken is natuurlijk belachelijkDe zaak Chivu is buitengewoon goed opgelost, Roma leidt geen gezichtsverlies en ajax geen financieel verlies. En het feit dat ajax nu geen goede verdediger terugheeft vind ik ook niet vervelend
quote:Ban Ban
Op maandag 1 september 2003 20:24 schreef chelloboy het volgende:[..]
Ow waarom worden wij PSV supporters dan steeds over de zaak Spooren aangesproken en PSV zelf, is ook belachelijk want de wij en de club kunnen er ook totaal niks aan doen.
quote:Daar maken anderen zich schuldig aan, waarom zouden wij ons verlagen tot hetzelfde niveau?
Op maandag 1 september 2003 20:24 schreef chelloboy het volgende:Ow waarom worden wij PSV supporters dan steeds over de zaak Spooren aangesproken en PSV zelf, is ook belachelijk want de wij en de club kunnen er ook totaal niks aan doen.
quote:Ik denk niet dat dat meisje door een bestuurslid van Ajax is ontvoerd.
Op maandag 1 september 2003 20:24 schreef chelloboy het volgende:Ow waarom worden wij PSV supporters dan steeds over de zaak Spooren aangesproken en PSV zelf, is ook belachelijk want de wij en de club kunnen er ook totaal niks aan doen.
zie daar het verschil met Spooren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |