abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13006133
Phileine, als je jouw redenering doortrekt kunnen we dit topic beter opheffen.
We zitten hier juist bij elkaar vanwege het feit dat het níet lukt. En dat maakt heel wat gevoelens los. Ik zei het eerder, ik zeg het nogmaals: je misgunt het een ander niet, maar je gunt het jezelf ook.

In het echte leven kan ik niet echt met veel mensen spreken over de angst, de twijfel, de teleurstelling. Als dat hier niet meer mag, dan hoef ik hier ook niet meer te komen.
Jammer hoor, fok was echt mijn huiskamer de afgelopen drie jaar.

pi_13008165
Nee nee nee, jullie lezen me verkeerd. Ik vind het juist fantastisch dat al die gevoelens hier neergezet kunnen worden. Ik vind het alleen ongelukkig als een nieuwe zwangerschap wordt gekoppeld aan de -best begrijpelijke- verdrietige gevoelens van dames waar het niet zo snel wil lukken. Neem als voorbeeld E.T. en Toot. Iedereen wist dat het bij hun niet zo makkelijk ging, maar ze reageerden wel uitbundig bij iedere nieuwe zwangere. En klaagden ook over hun eigen verdriet, maar koppelden dat dan niet aan die nieuwe zwangerschap (behalve soms een luchtig "ik wil oohook"). Toen zij eenmaal zwanger waren ging het dak er natuurlijk af, maar niemand heeft zich ooit ongemakkelijk gevoeld of de neiging gehad dingen niet te posten omdat het bij hun toevallig wat minder makkelijk ging. Ikzelf zou in het huidige twee streepjes topic niet zo snel meeschrijven als starter omdat het verdriet over moeilijk zwanger worden daar toch zwaar weegt (zo is het geloof ik ook begonnen?). Vandaar dat ik een ander topic voorstelde voor de starters.

Maar gelukkig klets ik uit mijn nek want ik ben de enige die dit zo ervaart en ik heb er al helemaal niets mee te maken. Dus inderdaad is er geen probleem in het huidige topic. En nu hou ik snel weer mijn mond.

mooi he, alles
pi_13008226
En Naus, het is niet een kwestie van wat "mag" of niet. Ik zag opeens veel mensen schrijven dat ze overwogen zich terug te trekken uit het topic (om verschillende redenen) en daar reageerde ik op want dat leek me zonde. En daarna vroeg Sugar om uitleg wat ik bedoelde, dus dat laatste stukje was al helemaal persoonlijk mijn bespiegelingen. Ik ben wel de laatste die bepaalt wat hier mag of niet.
Je moet je vooral niet op míjn mening baseren. Ik hoor niet eens thuis in dit topic en de rest is het -gelukkig- allemaal met me oneens.
mooi he, alles
  † In Memoriam † zondag 7 september 2003 @ 20:35:19 #104
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_13009089
Toch nog efkes reageren hier (manlief zit voetbal te kijken ).

Phileine, ik begrijp nu dat je vooral reageert vanuit je eigen ervaringen en visie en dat is natuurlijk prima. Gelukkig denkt de rest van de meiden daar anders over en blijven we gewoon als vanouds doormutsen hiero. Het feit dat ik toevallig in dezelfde reactie mijn felicitaties kenbaar maakte en ook mijn eigen verdrietige gevoelens is inderdaad wat ongelukkig overgekomen, maar dit had ik een paar posts later (dacht ik) ook meteen weer rechtgezet.

Toch ben ik blij dat het wat dingen heeft duidelijk gemaakt, namelijk dat er plaats moet zijn voor ieders verdriet, angst, hoop en blijdschap. De hormonen en oergevoelens vieren hoogtij en kunnen soms voor wat verwarde berichten zorgen, maar daar komen we met zijn allen samen wel uit

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † zondag 7 september 2003 @ 20:40:22 #105
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_13009179
quote:
Op zondag 7 september 2003 18:25 schreef LadyS het volgende:

Daar ben ik weer! Ik wilde de boel dus ook helemaal niet opblazen, hoor Ik kon me alleen wel een beetje voorstellen dat mijn gemuts over ziek, zwak en misselijk anderen een beetje zouden irriteren (vooral degenen die dus langer bezig zijn en dus meerdere teleurstellingen te verwerken hebben gekregen). Ikwas wel benieuwd naar jullie mening hierover en die is me meer dan duidelijk geworden
Ik heb nu goed begrepen dat mijn mutserige kwaaltjes welkom zijn hier. dus laat ik even beginnen...
Vannacht werd ik misselijk wakker Na een minuut of 20 ben ik wel weer in slaap gevallen geloof ik... ik ben nooit zo helder midden in de nacht en voor de rest zijn er nog geen duivels gearriveerd hier. Ik heb geen test meer in huis en dat is denk ik maar goed ook

Hey LadyS, je maakt het wel heel erg spannend hoor. Heb je voor de rest nog andere kwaaltjes of voel je gewoon helemaal niets? Je weet dat 90% van de dames binnen het jaar zwanger raakt, dus dat geeft de burger moed

Hier op het wachtfront wordt het ook steeds spannender. Mijn borsten puilen zowat uit mijn bh, s avonds zie ik er zelfs blauwe aderen overheen lopen alsof er nieuwe kanaaltjes worden aangemaakt , ik heb steekjes bij mijn liezen als ik plotseling opsta, vlagen van misselijkheid komen af en toe opzetten, het lijkt elke keer alsof ik heel nodig moet plassen, maar dan komt er niet veel uit (zeg maar een blaasontsteking zonder pijn). Vage actie weer van mijn lichaam

Bonkie, jij hebt binnenkort toch ook jouw NOD? Hoe staat het met jou?

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_13009629
quote:
Op zondag 7 september 2003 20:40 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Hey LadyS, je maakt het wel heel erg spannend hoor. Heb je voor de rest nog andere kwaaltjes of voel je gewoon helemaal niets? Je weet dat 90% van de dames binnen het jaar zwanger raakt, dus dat geeft de burger moed

ik vind het ook wel spannend..... maar de negatieve test van vrijdag heeft me wel met beide benen even op de grond gezet. Ik werd inderdaad wel beroerd wakker, maar misschien is dat wel toeval...
Het rottige is dus dat ik niet precies een NOD kan bepalen. misschien koop ik morgen nog wel een test...
quote:
Hier op het wachtfront wordt het ook steeds spannender. Mijn borsten puilen zowat uit mijn bh, s avonds zie ik er zelfs blauwe aderen overheen lopen alsof er nieuwe kanaaltjes worden aangemaakt , ik heb steekjes bij mijn liezen als ik plotseling opsta, vlagen van misselijkheid komen af en toe opzetten, het lijkt elke keer alsof ik heel nodig moet plassen, maar dan komt er niet veel uit (zeg maar een blaasontsteking zonder pijn). Vage actie weer van mijn lichaam

Bonkie, jij hebt binnenkort toch ook jouw NOD? Hoe staat het met jou?

Jij maakt het anders ook wel spannend hoor Nog 4 daagjes wachten... maar dat zullen wel 4 eeuwen lijken
  † In Memoriam † zondag 7 september 2003 @ 21:09:13 #107
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_13009840
quote:
Op zondag 7 september 2003 20:59 schreef LadyS het volgende:

[..]

ik vind het ook wel spannend..... maar de negatieve test van vrijdag heeft me wel met beide benen even op de grond gezet. Ik werd inderdaad wel beroerd wakker, maar misschien is dat wel toeval...
Het rottige is dus dat ik niet precies een NOD kan bepalen. misschien koop ik morgen nog wel een test...
[..]

Jij maakt het anders ook wel spannend hoor Nog 4 daagjes wachten... maar dat zullen wel 4 eeuwen lijken

Dan was ik zelfs nog vergeten te vertellen dat ik ook nogal last heb van warmte of koude aanvallen. De ene keer loop ik in mijn dikke fleece trui rond en dan weer loop ik te puffen van de hitten in mijn t-shirtje. Het zal waarschijnlijk ook te maken hebben met het rare weer, al heeft slaapvriendje er geen last van. Verder ben ik af en toe wat duizelig en draaierig. Mijn lichaam maakt er deze maand wel een potje van hoor. Ik ga ervan uit dat ik gewoon ongi wordt en dat mijn lichaam weer andere dingen heeft verzonnen om me deze maand bezig te houden.

LadyS, je HCG (indien die natuurlijk aanwezig is) schijnt elke drie dagen te verdubbelen, dus als je echt niet langer kan wachten dan is maandag testen geen slecht idee. Beter is het nog te wachten tot dinsdag, want dan kun je maandag de test halen en dinsdag met ochtendurine testen. Succes nog even met wachten, geduld is een schone zaak maar o zo moeilijk

zondag 7 september 2003 @ 21:24:16 #108
37692 Bonkie
Als je haar maar goed zit!
pi_13010222
Aangezien ik mijn mening over het een en ander al in een reactie heb geplaats ga ik hier (omdat sommigen hier over bezig blijven) niet nog eens opnieuw over beginnen. In mijn ogen is dat een afgesloten hoofdstuk en muts ik liever verder over het een en ander wat gepaster thuishoort in dit topic.

Slaapmeisje en LadyS, jullie maken het wel spannend allemaal. Ikzelf begin nu ook wat kriebels te krijgen. Ik zou in princiepe volgende week zondag mijn NOD kunnen hebben. Maar aangezien de laatste cyclus niet 32 dagen maar 34 dagen was, zou het dus ook volgende week dinsdag kunnen zijn. Al met al in ieder geval nog minimaal een week wachten. Ik heb nu nog steeds wat last van buikpijn en ben erg moe, verder valt het me op dat ik ineens een sterkere geur bij me draag als normaal. Ik zweet niet, maar toch is de lucht onder mijn oksels zwaar negatief aanwezig. Ook van onder voel en ruik ik niet echt fris............. Iemand enig idee, voel me hierdoor ook erg onzeker en vies ondanks dat ik me minimaal 2 x per dag was.

† In Memoriam † zondag 7 september 2003 @ 21:41:40 #109
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_13010706
quote:
Op zondag 7 september 2003 21:24 schreef Bonkie het volgende:
Aangezien ik mijn mening over het een en ander al in een reactie heb geplaats ga ik hier (omdat sommigen hier over bezig blijven) niet nog eens opnieuw over beginnen. In mijn ogen is dat een afgesloten hoofdstuk en muts ik liever verder over het een en ander wat gepaster thuishoort in dit topic.

Slaapmeisje en LadyS, jullie maken het wel spannend allemaal. Ikzelf begin nu ook wat kriebels te krijgen. Ik zou in princiepe volgende week zondag mijn NOD kunnen hebben. Maar aangezien de laatste cyclus niet 32 dagen maar 34 dagen was, zou het dus ook volgende week dinsdag kunnen zijn. Al met al in ieder geval nog minimaal een week wachten. Ik heb nu nog steeds wat last van buikpijn en ben erg moe, verder valt het me op dat ik ineens een sterkere geur bij me draag als normaal. Ik zweet niet, maar toch is de lucht onder mijn oksels zwaar negatief aanwezig. Ook van onder voel en ruik ik niet echt fris............. Iemand enig idee, voel me hierdoor ook erg onzeker en vies ondanks dat ik me minimaal 2 x per dag was.

Het lijkt me inderdaad niet erg plezierig met die sterkere geur Bonkie. Heb je hier wel eens eerder last van gehad? Ik ben er na een zoektocht op internet pas geleden achtergekomen dat er tijdens je eisprong een hormoonwisseling plaatsvind (ik geloof dat het hormoon oestrogeen voor de eisprong de overhand heeft en na de eisprong het hormoon progesteron). Misschien is het iets hormonaals?

Ik ken het van mezelf eigenlijk alleen als ik ziek ben van een griep, maar verders niet.

zondag 7 september 2003 @ 22:17:20 #110
37692 Bonkie
pi_13011661
Ik heb daar nog nooit last van gehad Slaapmeisje. Behalve dan als ik ziek ben en als het erg warm is, maar dat is dus nu niet het geval.
Ik heb er sinds een dag of 3 last van en voel me er erg ongemakkelijk bij. Moet morgen ook gewoon weer werken en hoop dat het dan in ieder geval minder is of juist helemaal over is........
Misschien is het inderdaad iets hormonaals. Ik weet in ieder geval niet wat het anders zou kunnen zijn.
pi_13016761
Noukie, allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap en dat je maar een mooie 9 maanden mag beleven en een prachtig kindje uitbroed.

Sorry dames dat ik een aantal dagen afwezig ben geweest, had last van migraine en grieperig. En we hebben thuis geen computer/internet.

Hier is mijn NOD gewoon zonder rode duivels voorbij gegaan en ik ben inmiddels 4 dagen overtijd. En nog steeds niet getest. Mijn man en ik gaan nu as woensdag testen als er nog niks is gebeurd. Mijn misselijkheid is overigens als sneeuw voor de zon verdwenen heb alleen mega pijnlijke borsten.

In ieder geval duim ik me suf dat het raak is maar ik durf pas te hopen als ik twee streepjes woensdag op die test zie.

maandag 8 september 2003 @ 09:25:23 #112
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_13016807
Wat ontzettend knap van je, Little-Angel, dat je nog niet getest hebt!
Echt goed!!!!!

Hoop dat je woensdag heel goed nieuws hebt!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_13017078
Sugar, lief van je dat je even aan me denkt!

Ik zou het enorm jammer vinden als dit topic verdwijnt omdat niemand erover wil praten, omdat jullie allemaal afstand nemen. Ik kan me voor een gedeelte in het verhaal van Phileine vinden. Er komen hele spontane reacties maar er komen ook reacties als: "Ik ga even proberen wat meer afstand te nemen van dit topic (en de rest van ouder(s) ), want elke keer als er iemand zwanger is kan ik niet meer gewoon blij voor haar zijn, maar wordt bij mij het zout in mijn wonden gewreven. Sorry" en "whaaa... Noukie... gefeliciteerd!! Ow.... ik ben stiekem ook wel een beetje jaloers hoor... Ik moet nog een paar dagen wachten voor ik mag testen....nog minimaal 3." en een laatste die ik opnoem "Verder ff helemaal geen zin om meer te zeggen."

Dat is natuurlijk niet fijn om te lezen voor iemand die net zwanger is. Ook al is ze nog maar net bezig, we weten allemaal dat als je eenmaal besloten hebt dat je graag zwanger wilt proberen te worden dat je het dan graag wil zijn. En als je het eenmaal bent dan wil je dat die 9 maanden voorbij zijn. We zijn verder niet ongeduldig, maar zo is het vaak. Dus vanaf het moment dat je de anti conceptie weglegt ben je bezig en wacht je op het moment. En dan kan 1 maand al erg lang duren en de spanning is net zo hoog als na een paar maanden. De pijn kan dan ook heel erg zijn als het niet zo is.

Je kan na 1 maand nog makkelijker zeggen "volgende keer beter" maar er zijn bijna geen woorden voor het verdriet, niet na 13 maanden en niet na 1 maand.

Je praat hier over zulke emotionele toestanden. En logisch dat het je pijn doet als een ander zwanger is. Niet meer dan logisch. En ik ben het ook met Nausicaa eens dat je hier moet kunnen klagen, uithuilen en gelukkig zijn, maar mensen zeggen met anderen mee te leven, dat je het iedereen gunt, maar eigenlijk bedoel je "ik gun het je wel, maar mezelf eerst". Logisch, niet meer dan logisch, maar het komt wel tot uiting bij diverse gelukswensen en dat is dan niet leuk.

Misschien is het goed om als iemand meldt dat zij zwanger is, om dan even afstand te nemen, niet met al je emoties een bericht tikken, even laten inwerken en denken "ben nog niet bij mijn NOD, kan nog van alles gebeuren" of eerst nog een keer klussen. Probeer een reactie te geven als je oprecht met zo'n iemand meeleeft. Jaloers zijn van binnen, logisch! Ik ben ook jaloers op jullie, jullie kunnen het nog proberen.

Heel verhaal, ik hoop dat jullie het wat snappen. Maar ik hoop niet dat jullie stoppen met mutsen en posten!

(edit: men begreep mij verkeerd en zag het als een verwijt terwijl ik het zo NIET bedoelde. Ik heb het geprobeerd iets anders te beschrijven. Mocht men er nog problemen mee hebben, spreek me aan, mail me... whatever. Het is niet mijn bedoeling iemand te kwetsen!)

[Dit bericht is gewijzigd door Kleintje op 08-09-2003 21:22]

pi_13017121
Ik moet wel zeggen dat ik dus sinds mijn NOD een neuroot ben geworden want ik ga toch wel erg vaak per dag naar het toilet om te checken of er nog niks vaags rood bruins aan zit te komen. En uiteraard ben ik heel erg nieuwsgierig, zo erg dat ik mijn man de test heb laten verstoppen zodat ik niet stiekem toch ga testen. En ik kan ook niet naar de drogist want die zit bij mijn werk en de kans daar 1 van mijn collegaas tegen te komen zit ik niet op te wachten.
  maandag 8 september 2003 @ 10:22:23 #115
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_13017469
quote:
Op maandag 8 september 2003 09:47 schreef Kleintje het volgende:
en een laatste die ik opnoem "Verder ff helemaal geen zin om meer te zeggen."
Dat was ik!
En zie nu dat dat lijkt te slaan op zwangere Noukie! Maar dat was niet zo! Oei!
Ik heb het over mezelf daar... Over dat ik even wat minder liet horen, wat minder wilde zeggen, puur en alleen omdat ik er zelf niet zoveel mee bezig moet zijn!
sterker nog, had stiekem gewoon weer getest paar dagen daarvoor en was weer niks

Merk nu dat het wel heel snel lijkt alsof ik iets negatiefs bedoel! Blij met mijn sig!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_13018464
Hoi allemaal, nog ff tussendoor en totaal off topic. Ik heb met een beetje hulp van iemand van lifestyle forum in het topic trouwen(deel 10) hopelijk straks twee foto's van mijn trouwdag (4 juli) staan. Mochten jullie nieuwsgierig zijn naar het gezicht achter de naam.
  Jubileum moderator maandag 8 september 2003 @ 12:37:30 #117
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_13019876
Ze staan er hoor Little-Angel, ze zijn werkelijk schitterend:
Trouwen enzo deel 10
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_13019994
Nogmaals hartelijk dank Lois!
  † In Memoriam † maandag 8 september 2003 @ 12:49:38 #119
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_13020190
quote:
Op maandag 8 september 2003 11:22 schreef Little-Angel het volgende:
Hoi allemaal, nog ff tussendoor en totaal off topic. Ik heb met een beetje hulp van iemand van lifestyle forum in het topic trouwen(deel 10) hopelijk straks twee foto's van mijn trouwdag (4 juli) staan. Mochten jullie nieuwsgierig zijn naar het gezicht achter de naam.
Wat leuk zeg om je in het echie te zien

Ikke sta trouwens ook met twee fotos in het trouwen topic:

Trouwen enzo deel 9

† In Memoriam † maandag 8 september 2003 @ 12:52:39 #120
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_13020248
quote:
Op maandag 8 september 2003 09:52 schreef Little-Angel het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik dus sinds mijn NOD een neuroot ben geworden want ik ga toch wel erg vaak per dag naar het toilet om te checken of er nog niks vaags rood bruins aan zit te komen. En uiteraard ben ik heel erg nieuwsgierig, zo erg dat ik mijn man de test heb laten verstoppen zodat ik niet stiekem toch ga testen. En ik kan ook niet naar de drogist want die zit bij mijn werk en de kans daar 1 van mijn collegaas tegen te komen zit ik niet op te wachten.
Little-Angel wat leuk dat je ook weer komt kijken en met wat voor nieuws.... woei, jij maakt het wel erg spannend hoor! Wat je nu alvast zou kunnen doen is de tampontest. Gewoon een tampon een uurtje inhouden en dan kijken of ie schoon is ja of nee. Hoef je in ieder geval niet elk toiletbezoek naarstig je papiertje te bekijken (ik spreek uit ervaring ).

Liefs en sterkte met wachten tot woensdag,
Slaapmeisje

pi_13020269
Het zelfde geldt voor jouw slaapmeisje (stiekem had ik je al een poos geleden gezien hoor) toen volgde ik nog trouw dat topic. Nu volg ik trouw het ouders forum en met name de 2 strepen club.
pi_13022168
Nou mijn man is me op komen halen vanmiddag om te lunchen en heeft de test mee gebracht om te kunnen testen. Helaas, deze was negatief. Mijn man is er het nuchters van ons beide onder, wel vind hij het jammer. Ik daarin tegen had echt gehoopt dat het raak was. Ach ja, nu wachten op de rode duivels en dan weer gewoon opnieuw beginnen. Heb er wel flink de balen in. Maar aan de andere kant is het pas de 2e maand sinds we gestopt zijn.
  † In Memoriam † maandag 8 september 2003 @ 17:36:26 #123
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_13026774
Shit zeg Het is pas de tweede maand, maar dat maakt de teleurstelling er niet minder om. Sterkte ermee. Mannen zijn over het algemeen toch wat nuchterder in dit soort zaken, maar die voelen nou eenmaal niet wat er allemaal in ons lichaam gebeurt.

Was je trouwens aan de pil Little-Angel? En hoe lang? Soms kan het best voorkomen dat je cyclus nog wat ontregeld is na het stoppen en is de 1e menstruatie na het stoppen met de pil nog een automatisme van je lichaam. Hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus zodat je NOD ook wat makkelijker te bepalen is! Het komt trouwens wel vaker voor dat indien er iemand zwanger is, de test pas veel later positief uitslaat. Ik zou nog een week wachten en als er dan nog geen rode duivel te bekennen is, nog een keer testen. Trouwens geen rode duivels is natuurlijk nog steeds hoop (al wil ik je geen valse hoop geven ofzoiets hoor).

Liefs en sterkte,
Slaapmeisje

maandag 8 september 2003 @ 18:11:53 #124
37692 Bonkie
pi_13027635
Little Angel, ik sluit me helemaal aan bij de reactie van slaapmeisje. Kop op, een dikke knuf voor jou!!!!

Slaapmeisje, mooie foto's hoor!! Is wel leuk om bij een fok naam een foto te zien!

Kleintje, ook jij weet je prima te verwoorden. Petje af hoor, kreeg er kippenvel van.

Hier alles redelijk rustig. Ben daarstraks ook effe naar de huisarts geweest. Er werd mij aangeraden een vitamine kuurtje te doen en eens goed en voldoende te rusten. Het kan zijn dat ik een virus in mijn lichaam heb en anders dacht ze dat het ook spanningen zouden kunnen zijn. Ik heb het de afgelopen 2 jaar medisch gezien zwaar gehad. Ik heb een hele poos thuis gezeten met meniere klachten (evenwichtsstoornis/duizeligheid) daardoor ben ik sinds kort en officieel vanaf 15 september ook werkzaam in een andere functie. Daarna de ellende van mijn buitenbaarmoedelijke zwangerschap met de hele nasleep. Al met al heeft dit veel energie gekost, meer dan dat ik had en daar kan ik nu dus ook last van hebben. Nu moet ik iets gaan zoeken en doen wat me weer wat energie geeft........... Dit alles kan natuurlijk ook behoorlijk van invloed zijn op een zwangerschap, dus ga eens proberen om het rustig aan te doen. Hopen dat dat wat uitmaakt!!
In de tussentijd leef ik al enorm uit naar mijn NOD. Nog een week afwachten......... Ik zal in ieder geval niet meteen kunnen testen, want we gaan maandag op teambuilding vanuit het werk en komen pas dinsdag avond terug. Volgende week woensdag s'ochtends dus testen, als die verdomde RD er dan nog niet zijn......... Ook hopen dat ik het zolang volhoud, ook ik ben in staat om een vroegtest te halen en deze zondag te doen............ Hoezo een muts!!!
Het is eigenlijk ook maar een gok om mijn NOD op maandag te zetten, de afgelopen cyclus was 34 dagen ipv 32, dus misschien is mijn NOD ook wel pas volgende week woensdag...... AAAAaaaaa.....

pi_13032315
quote:
Op maandag 8 september 2003 09:47 schreef Kleintje het volgende:

En ik ben het ook met Nausicaa eens dat je hier moet kunnen klagen, uithuilen en gelukkig zijn, maar je zegt met anderen mee te leven, dat je het iedereen gunt, maar eigenlijk bedoel je "ik gun het je wel, maar mezelf eerst".

Oké, dat doet de deur dicht. Laat maar zitten, hier kom ik niet meer. Je bent echt een hele lieve meid Kleintje, je hebt het zelf behoorlijk voor je kiezen gekregen, maar om me zo woorden (déze woorden) in de mond in te leggen, nee, daar heb ik geen zin in.

Meiden, van harte succes gewenst. Ik hoop dat jullie allemaal krijgen waar je op hoopt, dat meen ik serieus.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')