quote:sp word al 89. Nintendo heeft dit heeel zachtjes gezegt. Maar dus vanaf 17 october is de GC 99 en de GBA SP 89
Op woensdag 15 oktober 2003 13:24 schreef gamecube_master het volgende:
Weet iemand hoe het zit als de gamecube 99 euro gaat kosten de gba sp ook minder gaat kosten? Anders is het wel een beetje raar dat de gamecube 99 euro is en de gba sp 130 euro is, en wanneer deze eventuele prijsverlaging is?

quote:dan ren ik zaterdag ochtend naar een computerzaak (ik mag de naam niet zeggen) die een gba sp verkoopt
Op woensdag 15 oktober 2003 13:36 schreef BMH het volgende:[..]
sp word al 89. Nintendo heeft dit heeel zachtjes gezegt. Maar dus vanaf 17 october is de GC 99 en de GBA SP 89

quote:dat weet ik niet
Op woensdag 15 oktober 2003 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
En een gewone GBA? Die gaat naar 60 dan ofzo

quote:Lijkt me dat die dan ook goedkoper word, anders word ie helemaal niet meer verkocht.
Op woensdag 15 oktober 2003 14:02 schreef BMH het volgende:[..]
dat weet ik niet

quote:bron? ik kan het anders nergens vinden, bij bartsmit staat alleen dat de gamecube 99 euro wordt, bij de gba sp staat er geen prijsverlaging
Op woensdag 15 oktober 2003 13:36 schreef BMH het volgende:[..]
sp word al 89. Nintendo heeft dit heeel zachtjes gezegt. Maar dus vanaf 17 october is de GC 99 en de GBA SP 89

quote:Ik had et gelezen op 1 of andere franse site. Ik kan niet goed frans, dus ik KAN et mis hebben
Op woensdag 15 oktober 2003 14:13 schreef gamecube_master het volgende:[..]
bron? ik kan het anders nergens vinden, bij bartsmit staat alleen dat de gamecube 99 euro wordt, bij de gba sp staat er geen prijsverlaging

quote:ik merk het wel als ik (door jou) zaterdag voor "de" winkel sta
Op woensdag 15 oktober 2003 14:23 schreef BMH het volgende:[..]
Ik had et gelezen op 1 of andere franse site. Ik kan niet goed frans, dus ik KAN et mis hebben

quote:Ligt helemaal aan je favo soort game:
Op woensdag 15 oktober 2003 14:51 schreef gamecube_master het volgende:
weet iemand als ik dan eventuel zaterdag een gba sp zou halen een goed spel wat ik er erbij zou moeten halen?
Platform:  Yoshi's Island
Strategy: Advance Wars (2)
RPG: Golden Sun (2)
Puzzle: Kuru Kuru, Chu Chu Rocket, Bust a Move
Race: Mario Kart, F- Zero
MiniGame: Wario Ware

quote:komt er ook nog een mario kart voor de gba sp uit? anders ga ik die gewoon halen
Op woensdag 15 oktober 2003 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ligt helemaal aan je favo soort game:
Platform: Yoshi's Island
Strategy: Advance Wars (2)
RPG: Golden Sun (2)
Puzzle: Kuru Kuru, Chu Chu Rocket, Bust a Move
Race: Mario Kart, F- Zero
MiniGame: Wario Ware

quote:kan je hem ook linken met de gamecube en dan mario kart: DD spelen met andere mesne achter de gamecube?
Op woensdag 15 oktober 2003 15:07 schreef err het volgende:
ehm..die is uit..dat staat er toch

quote:Nee. Is gewoon een Mario Kart zoals op de SNES. Maar dan mooier en sneller
Op woensdag 15 oktober 2003 15:14 schreef gamecube_master het volgende:[..]
kan je hem ook linken met de gamecube en dan mario kart: DD spelen met andere mesne achter de gamecube?
Je kan wel met 4 GBA's linken met maar één cardridge erin 
 Het is echt een musthave ! Je kan namelijk ook de SNES Mario Kart banen unlocken ![]()
Zijn dus 2 versies in één dus 

quote:dat wordt hem dan, dus hij is NU al uit hé? zo nee wanneer dan wel
Op woensdag 15 oktober 2003 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nee. Is gewoon een Mario Kart zoals op de SNES. Maar dan mooier en sneller
Je kan wel met 4 GBA's linken met maar één cardridge erin
Het is echt een musthave ! Je kan namelijk ook de SNES Mario Kart banen unlocken
Zijn dus 2 versies in één dus

quote:Nee, mario kart is al heel lang uit, volgens mij zelfs voor de gamecube.
Op woensdag 15 oktober 2003 15:14 schreef gamecube_master het volgende:[..]
kan je hem ook linken met de gamecube en dan mario kart: DD spelen met andere mesne achter de gamecube?
Ik raad je advance wars aan, die is veel boeiender dan mariokart. Mariokart is ook leuk, maar alleen voor even tussendoor. Advance wars kan je veel langer achtereen spelen.
Van platformspellen is Yoshi's Island wel leuk, maar als je de SNES versie hebt gespeeld niet de moeite waard.
Chu Chu is ook wel leuk en erg goedkoop (10 euro FRS). Dit is een puzzelspel dat af en toe best frustrerend is.

quote:ik zat ook al te denken aan advance wars, zou ik dan ook 2 kunnen halen of is deel 1 belangrijk om 2 te snappen
Op woensdag 15 oktober 2003 15:35 schreef koei het volgende:[..]
Nee, mario kart is al heel lang uit, volgens mij zelfs voor de gamecube.
Ik raad je advance wars aan, die is veel boeiender dan mariokart. Mariokart is ook leuk, maar alleen voor even tussendoor. Advance wars kan je veel langer achtereen spelen.
Van platformspellen is Yoshi's Island wel leuk, maar als je de SNES versie hebt gespeeld niet de moeite waard.
Chu Chu is ook wel leuk en erg goedkoop (10 euro FRS). Dit is een puzzelspel dat af en toe best frustrerend is.

quote:2 gaat wel verder met het verhaal van 1. En 1 zal wel goedkoper zijn. Ik zou voor 1 gaan op dit moment.
Op woensdag 15 oktober 2003 15:36 schreef gamecube_master het volgende:[..]
ik zat ook al te denken aan advance wars, zou ik dan ook 2 kunnen halen of is deel 1 belangrijk om 2 te snappen

quote:oke, ik zal is kijken
Op woensdag 15 oktober 2003 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
2 gaat wel verder met het verhaal van 1. En 1 zal wel goedkoper zijn. Ik zou voor 1 gaan op dit moment.

quote:Volgens mij is deel 1 wel veel moeilijker te vinden momenteel, die wordt volgens mij al een tijdje niet meer geleverd (wegens deel 2). Ik heb het spel ook nog nergens afgeprijsd gezien, maar ik ontwijk ook al een paar weken alle speelgoedwinkels ivm geldgebrek.
Op woensdag 15 oktober 2003 15:42 schreef gamecube_master het volgende:[..]
oke, ik zal is kijken

quote:ik heb ook al op een paar speelgoed-internet pagina's gekeken en er staat niet advance wars 1 op, ik kijk wel bij een hele grote winkel bij mij in de buurt ( ik mag de naam niet zeggen )
Op woensdag 15 oktober 2003 16:00 schreef koei het volgende:[..]
Volgens mij is deel 1 wel veel moeilijker te vinden momenteel, die wordt volgens mij al een tijdje niet meer geleverd (wegens deel 2). Ik heb het spel ook nog nergens afgeprijsd gezien, maar ik ontwijk ook al een paar weken alle speelgoedwinkels ivm geldgebrek.

quote:Mwah.
Op woensdag 15 oktober 2003 17:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Is het geen goed idee om mensen die recentelijk een cube en/of GBA hebben gekocht, een extraatje te geven omdat ze net die dikke prijsverlaging hebben misgelopen? Net zoals x-box deed?
Zo gaat dat nou eenmaal met consumenten elektronica... Binnen een half jaar tot jaar is de prijs meer dan gehalveerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |